8748 посетителей онлайн
30 045 120

Бракованные 120-ые мины продолжают поставлять на фронт: "Гениальный "Укроборонпром" нап#здовал туда силикона". ВИДЕО

Бракованные 120-е мины украинского производство снова вернулись на фронт.

Как сообщает Цензор.НЕТ, производитель "отремонтировал" их с помощью силикона. Бойцы сняли такое "высокотехнологичное" усовершенствование бракованных боеприпасов.

Внимание! Ненормативная лексика!

Топ комментарии
+70
На нари "верховного" ішака. Чмо тупориле.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:14 Ответить
+62
Потужні 5-6 менеджерів, це вам не аби що...
показать весь комментарий
16.12.2024 10:15 Ответить
+49
Перемога за меремогою, і зради не треба...
показать весь комментарий
16.12.2024 10:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Перемога за меремогою, і зради не треба...
показать весь комментарий
16.12.2024 10:13 Ответить
На нари "верховного" ішака. Чмо тупориле.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:14 Ответить
Верховного ішака прикриває новітнє ппо з повітря, та десятки тисяч поліцаїв на землі. Хрін він кудись піде, хіба сам здохне.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:27 Ответить
тільки передоз врятує цю країну
показать весь комментарий
16.12.2024 12:35 Ответить
Дрони не сплять....
показать весь комментарий
16.12.2024 21:55 Ответить
цього зеленого звіздобола ,який вдає з себе "президента" треба.......,даже слово не можу підібрати
показать весь комментарий
16.12.2024 13:34 Ответить
Потужні 5-6 менеджерів, це вам не аби що...
показать весь комментарий
16.12.2024 10:15 Ответить
А вони презервативами не додумалися упакування порохів загерметизувати? Був би із силіконом хороший "комплект"
показать весь комментарий
16.12.2024 10:15 Ответить
презервативи то "покращення" і проводили.. гандони вірніше
показать весь комментарий
16.12.2024 10:56 Ответить
В Цаплієнка є відео де цей патрон набитий пресованим папером замість пороху.
показать весь комментарий
16.12.2024 13:37 Ответить
Вот она Смекалка
показать весь комментарий
16.12.2024 10:16 Ответить
А " всіх смекалістих " з того заводу на фронт до мінометників разом з приймальщиками!!!
показать весь комментарий
16.12.2024 10:19 Ответить
І це ж не єрмаки з подоляками роблять. Це роблять якісь заброньовані тварини на виробництві цих мін...
показать весь комментарий
16.12.2024 10:19 Ответить
Курво зеленоморда, якщо в мізках зелена вата, то єрмаки з подяками благі, святі і третій рік мочать чеченців з окопів. А системний саботаж всього що стосується забезпечення і управління фронтом, то полтергейст і випадковість.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:51 Ответить
Не розумієш прочитаного - краще промовч.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:01 Ответить
а кто им платит гобабло? и бабло на транспортировку туда-назад за госсчет без проверок и тестов? во время войны перекидывание ответственности \второй раз\ обычно не работает так что тут надо спрашивать сажать главнокомандующиего, Умерова и ко за диверсию.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:57 Ответить
А військова прийомка то ще й прийняла.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:06 Ответить
І так до самого верху. Чому саботують виробництво тварюки у високих кабінетах я можу зрозуміти, там думають лише про власний зад. Але чому це роблять прості люди на заводі? Хіба не їхні ж власні діти/батьки гинуть через навмисний брак?
показать весь комментарий
16.12.2024 11:34 Ответить
Прості люди на заводі підневільні своєму начальству. Чому вони це роблять повинно розібратися слідство. 100% брак 2млн.од. виготовлених, прийнятих і поставлених на фронт мін вказує на системний саботаж, який виходить не від простих людей на виробництві.
Так дійде до контуженого мізоку у зеленому блювотинні?
показать весь комментарий
16.12.2024 14:12 Ответить
Дядя Alex ти дурак? Підневільні диверсанти? Тому що це саботаж і диверсія.
В твоєму зеленому блювотинні мізків не спостерігається взагалі.
показать весь комментарий
16.12.2024 15:06 Ответить
Дурак тут тільки ти дядя Слава. Робітники на заводі не військові, технічних характеристик озброєння не знають, чітко виконують вказівки свого начальства, тих то не виконує швидко звільняють з 2го разу (перший догана). Якби ти працював на виробництві, а не на своїй обісраній ботофермі, ти б про це знав.
показать весь комментарий
16.12.2024 16:04 Ответить
Ще один кацобот в іменах заблудився...
Якщо навколо тебе обісрано, то твоя власна проблема.
Якщо ти дійсно вважаєш, що робітники не розуміють що вони роблять, то ти двічі обісраний бот.
показать весь комментарий
16.12.2024 16:10 Ответить
Що, за живе зачепив?😄 Захищай свою ферму, а то смердить лайном свинособачим повсюди.
показать весь комментарий
16.12.2024 17:18 Ответить
Коло тебе смердить? Фу, як огидно...
Спалився ти, кацабот, зі своїм "узкім духом"
показать весь комментарий
16.12.2024 17:27 Ответить
Потому что ненавидят Украину.
показать весь комментарий
16.12.2024 17:12 Ответить
Це робить Єрмак, бо віддає замовлення "своїм" підрядникам
показать весь комментарий
16.12.2024 12:20 Ответить
А "свої" підрядники, вони з іншої планети? Брак маємо безпосередньо при виробництві ***********. І цього ніхто з рядових виконавців "не бачить"?
показать весь комментарий
16.12.2024 12:47 Ответить
То "мудрий нарід"
показать весь комментарий
16.12.2024 17:41 Ответить
У відосиках красива правильна балаканина, а на фронті браковані міни... Наобирали москальського саботажника під виглядом клоуна, а тепер, коли він створив некеровану ситуацію на фронті, завдяки своїм же призначенням ХЗ кого на керівні посади, нашим хлопцям на нулі тупо нічим відбиватися, бо браковані міни це гарантована здача позицій, це гарантовані загиблі та поранені, бо піхоті тупо нема чим відбиватися. Ну що, хоч зараз вже зрозуміло, що при владі агенти кремля? Чи для когось все ще нє так адназначно?
показать весь комментарий
16.12.2024 10:21 Ответить
Хлопцям на нулі пора розвертатись на Київ як би це не було жахливо,
Кацап бомбить, гарант зі свого боку гробить..... За що там пацани в окопах
показать весь комментарий
16.12.2024 14:16 Ответить
Ти рокгм помилився. З 2019- го.
показать весь комментарий
16.12.2024 19:11 Ответить
А хто конкретно " здав" Крим путіну, а ну, викрутись, троль
показать весь комментарий
16.12.2024 21:05 Ответить
Все, здох бобік, не зміг викрутися, троль, тільки сичиш тепер ?
показать весь комментарий
17.12.2024 02:31 Ответить
Сміялися з кацапської ізоленти, а самі таке саме роблять (
показать весь комментарий
16.12.2024 10:22 Ответить
Проще было внатуре моток синей изоленты в комплекте давать, чтоб пиропатрон оборачивать.

Но вообще это писец. При нормальном руководителе, все причастные пошли бы к стенке строем. Возможно усатый не такой уж и тиран был, учитывая что и сейчас расстрелы бы не помешали.
показать весь комментарий
17.12.2024 03:51 Ответить
а верховний головнокомандувач знов нє-прі-чьом...
показать весь комментарий
16.12.2024 10:22 Ответить
знову прийдеться відповідальному за "відмазку" з ВЗРади оправдовувати бракоробів,котрим вже давно пора замість рідних рук , причепити силіконові муляжі...
показать весь комментарий
16.12.2024 10:24 Ответить
Півень веніславський розкаже про неналежне зберігання в окопі.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:32 Ответить
Про сілікон не тої консистенції! 🤬
показать весь комментарий
16.12.2024 11:28 Ответить
це ноухау від ВЕрховного головнокомандувача???
показать весь комментарий
16.12.2024 10:24 Ответить
В совку на кожному заводі оборонпрому була воєнна прийомка. Хто на таких працював ,той знає. І це окрім ВТК. Де вона в Україні.? Під час так званої вітчизняної війни ,до прикладу, розстріляли цілий відділ одого із іститутів, що займався зварюванням за те, що під час стрільби із автоматів ППШ ,відвалювались магазини барабанного типу.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:26 Ответить
После того в этот отдел никого не могли заманить работать. Магазины барабанного типа так и остались узким местом этого автомата. Они изготовлялись не взаимозаменяемыми, и шли 2 штуки на автомат.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:01 Ответить
Взаємозаміна це інше. Але ж вони не розвалюються під час стрільби дотепер.. А в соляних шахтах, під Бахмутом ,залишались до початку цієї війши, якщо не кілометри, то сотні метрів з ящиками тих самих ППШ ,але це між іншим.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:10 Ответить
"Первый срок я провел в утробе матери. Ничего там хорошего нет"
В Соледаре. Шахты соляные в Артемовске и Соледаре. Городские легенды. Шахты полные оружия. В век войны в прямом эфире эти ящики с ППШ так нигде и не всплыли. Это из ряда меток на асфальте в начале войны, и танков с пьедестала. Сняли краном танк, заправили и поехали.
Их, автоматы, в 50-60 все в Африку раздарили.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:29 Ответить
Не знайшли зараз, бо не захотіли .В 90-ті 2000- тисячні виходила газета "Кієвскіє вєдомості." В одній з них був репортаж про цю військову частину. Були фото цієї соляної шахти з сотнями метрів ящиків з кулеметами максим , гвинтівок мосіна .наганів . ппш і навіть автоматів Томсона. Працювали в тій в/ч в основному жінки які займались звичайною складською роботою. Одна з них навіть давала інтерв'ю. А те що "нігдє нє всплилі" ,то дасть бог закінчаться бойові дії ,то "навспливає" такого що од воні багато кому дурно стане.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:48 Ответить
Воєнприйомка і зараз є. А ти менше згадуй про "розстріляли", бо і тебе можуть. За пинципом - "Лес рубят - щепки летят".
показать весь комментарий
16.12.2024 11:14 Ответить
Бог любит троицу.
ОТК - наше, родное. Она всегда рядом была. Когда катали АК приезжали военные, но они больше рыли в лаборатории. А вот во время "Прожектора перестройки" была ещё и госприемка. Без их печати металл не выезжал.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:33 Ответить
В порадах не нуждаюсь. "Страна савєтов " скінчилась в далекому 1991.
показать весь комментарий
17.12.2024 08:15 Ответить
"Блатная" посада зараз. Військові пенси швидко пооновлювались на службу та за хабарі влаштувалися на подібні посади. І пенсія, і військові за "зірочки" на погонах виплати і на "передок" не відправлять, і система влаштована так, що хрен хто їх притягне до реальної відповідальності - максимум знов на військову пенсію відправлять.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:37 Ответить
не повіриш...вона є
показать весь комментарий
16.12.2024 11:44 Ответить
Скоти зелені. Що тут ще скажеш.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:28 Ответить
І абсолютно їм похрін шо бутусов та інші журналісти щось там розслідують. І багато з тих журналістів у 19 році дуже сприяли своїми публікаціями брехні приходу до влади зеленского та йього шакалів. Ці браковані міни і на вашій совісті. От така вона, Батьківщина - бездумна, безугла, ржачна композіція одного членограя.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:28 Ответить
Погоджуюсь... в 2018-2019 роках купа журшалюшек, блохЄрів та іншої швалі зробили все можливе, щоб зеленоплєсняві були у корита. Доречі, бутосов і ко не кращі. Ну, а тепер прийшов рахунок за "хоть паржом" і "свой прастой парєнь".
показать весь комментарий
16.12.2024 11:53 Ответить
Зєлєнські рулять.. без рук.. і ні за що не збираються відповідати у країні мрії Найвеличнівшивого - "то все Порох"..
ідіоти наголосували - жеріть, кріпаки дермака-портнова, які вишикувалися у чергу за "зєліною тисячею", бо їм мало Вироку-2019 і аж бігом готові до "контрольного у голову Україні"..
показать весь комментарий
16.12.2024 10:33 Ответить
Ідіоти наголосували, а от у списки й бюлетні понапихали мацковських агентів і корупціонерів хєнії і хєрої фсбшої развєткі й болотного атєчєства?🤮
показать весь комментарий
16.12.2024 14:25 Ответить
А де ті знесуни,де любителі кидатися іграшковими свинками,де борцуни за справедливість,аааааааааааууууккккк ви деееее???????
показать весь комментарий
16.12.2024 10:46 Ответить
Зайняті на відвідування концертів єдиногого зебільного кварталу.
Який, доречі, не цікавить тцкунів, на відміну від концертів Вакарчука.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:51 Ответить
Ну це ж не якийсь продажний депутат чи прокурор зробив, це зробив звичайний працівник якогось там дп, якому тупо пох*й, що від тієї міни залежить життя його сім'ї. І перевірити ту міну мав такий самий рядовий працівник того дп, а потім хтось від МО, і це точно був не міністр, а потім хтось ті міни прийняв на склад РАО якоїсь в/ч, а потім хтось з того складу видав такі міни на фронт.
Ціла купа людей, яким тупо пох*й. Такій країні точно прийде пухнасте звірятко. І судячи зі всього звосім скоро.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:53 Ответить
Точно, якийсь рядовий напартачтв, гундосик невинуват! Дайте йому ще одну Україну - він навчиться!
показать весь комментарий
16.12.2024 10:59 Ответить
Уже козлів крайніх для своєї зради познаходили?😅
показать весь комментарий
16.12.2024 14:27 Ответить
Вот твари. Вот поетому и сдаем город за городом с большими потерями. Потому что рашистско-северокорейскую Орду нечем останавливать.
показать весь комментарий
16.12.2024 10:55 Ответить
А нехер было экономить, и PENOSILом мазать. Вот после SOUDALа всё бы заходило хорошо.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:05 Ответить
Как я и говорил что никто ети мины нобратно не отзовет. Потому что их нужно только утилизировать и вместо них произвести новые. А миллиарды уже раздербанены. Так что будут ети мины распихивать по разным частям и списывать вплоть на ракетные обстрелы складов. Тупо свои же наведут росийские ракеты на склад с боеприпасами где ети мины и дело в шляпе и миллиарды в кармане. Да еще заодно на другой склад наводку сделают чтобы от своего склада отвести подозрение мол смотрите рашисты все склады разбомбили.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:02 Ответить
Усе можна виправити. Треба втулити посадковий отвір, а не утилізувати. Для цього потрібні токари та токарні верстати. А ще розуміти, що таке допуски та посадки. Не ті посадки, де дерева ростуть. Але замість інженерів в виробництві та військовій прийомці - потужні менегери.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:55 Ответить
Насколько я видел в етих боеприпасах абсолютно все бракованное от взрывателя и начинки до капсулей и вышибного заряда. К тому же походу еще и аеродинамика нарушена так как бойцы жаловались на непредсказуемую траекторию полета етих мин которые все таки удавалось запустить. Тоесть диверсанты в МО и на предприятии постарались на славу. Только расстрел виновных и с конфискацией етого завода здесь можно сделать.
показать весь комментарий
16.12.2024 12:05 Ответить
Завод державний, куди його конфісковувати? І до чого тут аеродинаміка? Стабільність польоту забезпечується за рахунок стабілізатора. Розкид великий, якщо вишибні (додаткові) заряди чи вага мін неоднакові. А от винних я би точно до стінки поставив.
Колись читав, що під час 2 СВ, на расєє, якийсь начальник придумав виготовлені десь у лісхозі приклади сплавляти по річці не на плотах, а просто так, самоплавом, бо строки піджимали. Потім цими прикладами усі берега були усіяні. От що може натворити ОДИН довбон чи ворог.
показать весь комментарий
16.12.2024 12:48 Ответить
Боюсь тут нужны посадки в третьем варианте ...
показать весь комментарий
17.12.2024 03:54 Ответить
Ситуація з мінами- звичайна диверсія ворога. Була поставка, була оплата. На платіжках та видаткових накладних стоять підписи ворожих агентів. Бери рід варту, закручуй їм ласти і розслідуй кого, коли та як завербували. **** не ясно?
показать весь комментарий
16.12.2024 11:16 Ответить
всіх цих ворогів у ланцюгу - РОЗСТРІЛЯТИ
показать весь комментарий
16.12.2024 16:53 Ответить
Скільки Потужний і його слугориги будуть знущатися над Україною і військом? Можливо їм в одне місцее напхати силікону?
показать весь комментарий
16.12.2024 11:25 Ответить
Краще міни 120 калібру, і без сілікону! 😁
показать весь комментарий
16.12.2024 11:31 Ответить
Тому що такий брак є постійно, часто чути про таку саму ситуацію з беспілотниками, просто військові як мають час беруть і переробляють їх, там простіше виправити маючи компоненти від волонтерів, або просто ті втрачаються та і діло з кінцями.

Але ці переробки займають багато часу та призводить до того, що їх просто не використовують. Тому мабуть зараз і є скарги щодо великої нехвати бпла на передовій.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:30 Ответить
Просте питання: с підарами у власті все зрозуміло, а як бути з тим «простим» роботягою, який це все робив своїми власними руками, який під «бронею» сидить в тилу, коли таки ж самі хлопці та дядьки гинуть на передку. Зрозуміти та простити? Дати змогу на можливих виборах знов обрати підарів до влади? А *****, він же людина «маленька», робить те що скаже керівництво, ні за що не відповідає, навіть за те що сам зробив своїми руками, і кусок в горло лізе, і спить ночами спокійно.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:30 Ответить
Стрілочник Мєкола, прості роботяги виконують все, що їм скаже начальство. Вони не військові і не інженери, які спроектували дефектні міни для ЗСУ.
Якби там була вина роботяг, то брак був би одиничним до його виявлення начальством.
Якщо брак умисний, спланований, 100%-й, тому системний, то навіть ідіоту зрозуміло, що це не брак простих роботяг.
показать весь комментарий
16.12.2024 14:37 Ответить
"...прості роботяги виконують все, що їм скаже начальство..." Ага, ліплять силікон там, де йому не місце, чудово знаючи про це. "...спроектували дефектні міни для ЗСУ..." Ці мини 100 років тому спроектовано, і не нами. В нашому випадку 100% брак виробництва - порушення технології виробництва - використання неналежного обладнання та матеріалів, "роботяги" чудово знають про це, але ж "бронь" і "бабки" застилають очи та сумління всім незалежно від посади: від "роботяги" до 5-6 "ефективних манагеров з офісу завгоспа". І головне, я почав свій допис з цього: "...с підарами у власті все зрозуміло..."
показать весь комментарий
16.12.2024 14:59 Ответить
Ти розумово обмежений чи проста шістка привладних зрадників з кремля? Розумієш різницю між проектом міни ще 100 років тому з твоїх слів і проектом дефектної міни 2024 року? Вишибний патрон провалюється у корпус міни однаково на всіх мінах, корпус всіх мін виготовлений з іншого металу, залитий тротил неякісний у всіх мінах, вони всі не летять і не розриваються однаково. То спроектований дефект чи помилка "простого роботяги"?
показать весь комментарий
16.12.2024 15:56 Ответить
Спецом для тупих:
Ні температура, ні вологість не впливають ні на міну, ні на порохові заряди | Цензор.НЕТ
Почитай висновки експерта (там небагато, навіть ти впораєшся).
І ти вважаєш, що прості роботяги цього не бачать? Ти просто смішний.
показать весь комментарий
16.12.2024 16:21 Ответить
Мій перший коментар був щодо замазування отвору силіконом. Хтось це робив своїми руками. Розумів що робить "на отебись", але робив. А щоб ніпомітно було - фарбою замазував. Такі "прості роботяги ніколи і ні в чому не винні" і привели до влади це гівно - "хоть поржем", яке маємо зараз. А запитай хто з них за зелену падаль голосував - всі побожаться: "не я".

А ще хлопці викладали відео, де ручки до ящиків пригвинчені шурупами довшими ніж треба і вони сторчать зсередини ящиків та пошкоджують вміст. Це теж хтось робив, бачив що робить, але робив. Гарно влаштувались - «я маленька людина - ні за що не відповідаю, у всьому винен Порошенко, Вазеленский…» Громадянське суспільство? Ні не чув.
показать весь комментарий
16.12.2024 16:29 Ответить
То ти хочеш сказати, що роботяга мав би особисто захопити виробниче обладнання держпідприємства і за власний кошт перевиготовити браковані міни за проектом міни 100 річної давнини з інтернету? 🤣🤣 Ти повний ... 🤡
показать весь комментарий
16.12.2024 17:26 Ответить
Норм аргументів немає? Злив зараховано.
показать весь комментарий
16.12.2024 18:10 Ответить
Що тобі не ще зрозуміло з совкової-авторитарної управлінської системи на держпідприємствах? Яку команду дали зверху, ту і виконують підлеглі, інакше звільнення.
показать весь комментарий
16.12.2024 18:31 Ответить
І ще одне: Якби ці "прості роботяги - бракодели" не мовчали б "в ганчірочку" в обмін на "бронь" і бабки, можливо був би шанс на ранній стаді зупинити цей москальскій шабаш, і врятувати не одне життя... Але це ніяк не знимає відповідальності с ОП - офісу протермінованого та завгоспа
показать весь комментарий
16.12.2024 16:45 Ответить
Схоже, що привладні зрадники з мільярдами вкраденого бабла знайшли на кого повісити свою диверсію, а ти справно це озвучив
показать весь комментарий
16.12.2024 17:29 Ответить
Наверное вы никогда не были на конвеерном производстве, и тем более производстве оружия.

Конкретно в этой проблеме, работяга точно не виноват. Он получил размеры, настроил фрезерный станок, пропилил отверстие. Даже больше скажу, на определенном этапе, работяга может в душе не грести, что именно он делает, не говоря уже о том, что и как туда должно вставляться.

Разные цеха делают разные части.

Первая проблема в рассинхроне, или неправильно подобранном материале, ибо такое оружие раззвиздяйства не терпит.

Вторая проблема в том, что нарушен цикл производства.

С самого начала, по этим чертежам, на этом заводе, этими людьми делаются опытные образцы, примерно по 10 штук. Все выстреливаются. Измеряется соответствие техзаданию. Если что-то идет не так - корректируется до тех пор, пока не начинает выстреливаться правильно, падать куда нужно, с погрешностями допустимыми по техзаданию. И только после - подается на серийное производство.

После выпуска серийного производства, ответственное лицо заказывающей стороны проводит приемку, и не просто "сдал-принял", а именно с путешествием на полигон и наблюдением в бинокль.

Виноваты - те кто выпустил в серийное производство по заведомо бракованным образцам, и вот то ответственное (недаром его назвали ответственным) лицо которое поставило подпись о том что получило на 100% соответствующие т.з. мины. То есть именно приемка.
показать весь комментарий
17.12.2024 04:15 Ответить
В теорії Ви праві, і я згоден з Вами. Але мій перший коментар був щодо замазування отвору силіконом. Хтось це робив своїми руками. Розумів що робить "на отебись", але робив. А щоб ніпомітно було - фарбою зверху замазав. Може із силіконом і "працююча" ідея була, не знаю, але виконання, повторюсь - "на отебись".
показать весь комментарий
17.12.2024 08:37 Ответить
Вова Гундос
Нас потужно "зливає",
Бо малорос,
Й завдання від них має.
показать весь комментарий
16.12.2024 11:35 Ответить
Какая разница? Там сирійці голодають
показать весь комментарий
16.12.2024 11:36 Ответить
Зате гнида ухилянт гундосить як гівнокомандуюче у відосиках
показать весь комментарий
16.12.2024 11:50 Ответить
Чтоби, нє дай Бог, нє вистрєліло по братскому народу!
показать весь комментарий
16.12.2024 11:55 Ответить
показать весь комментарий
16.12.2024 12:07 Ответить
Обсуждать преступления власти сегодня не время, но давайте посмотрим на это с другой стороны.

В 1941-1942 годах, когда некому было работать на заводах, все мужчины ушли на фронт, боеприпасы выпускали малолетние детки, без опыта работы, без знаний и специальностей, но они выпускали качественные мины, гранаты и патроны.

А теперь скажите себе, кто эти мины делает, разве не граждане Украины, которые не могут не знать, что за их жизни и жизни их родных кто-то погибает и эти мины могут спасти им жизни, и после этого они умышленно выпускают брак?

Это не просто брак, это брак совести и морали у определённой части населения Украины и эту правду можно и нужно говорить сегодня и сейчас!

Сволочи вы и мрази, негодяи и подонки, пусть те, кто живут в этом городе, где выпускают такие мины выйдут на улицы и скажут эти слова в харю таким работягам!
показать весь комментарий
16.12.2024 12:21 Ответить
В этом и проблема, что тогда мины пилили люди, а сейчас мины пилит ЧПУ.

Стоит выставить неправильные настройки, и миллион болванок у вас выточится со смещенным центром тяжести, и летать будет за угол.

Или вы думаете что слесарь опускающий фрезу на болванку, потом смотрит как летит боевая мина и вносит корректировки?

И про качество боеприпасов - миф. Такие "качественные" боеприпасы, не туда улетевшие, не тем концом встрявшие, с отсыревшим порохом и просранным взрывателем - до сих пор находят и даже подрываются на них.
показать весь комментарий
17.12.2024 04:20 Ответить
Перестаньте сказать, как говорят в Одессе.

Все чэпэу, мэпэу и прочие муму, настраивают люди, поэтому свалить вину на автоматы, мягко говоря, глупо.
показать весь комментарий
17.12.2024 08:23 Ответить
Ну люди, и дальше что?

Эти люди что, стреляют потом этими минами?

Прикиньте, вам дали флешку распечатать документ, вы его распечатали, отдали, а потом к вам пришли с претензией что в тексте грамматические ошибки, и аргументом "вы же настраивали принтер".

ЧПУ настроил инженер, а не минометчик.
Нет, ну если конечно инженер ввел "50мм" вместо "48мм" - тогда вопросов нет, инженера к стенке. Но я очень в этом сомневаюсь.
показать весь комментарий
17.12.2024 13:47 Ответить
Без розстрілу ефетивних менеджерів справу не поправить.
показать весь комментарий
16.12.2024 12:38 Ответить
Страница 1 из 2