5485 посетителей онлайн
28 348 134

Впервые в истории морской дрон Magura V5 уничтожил воздушную цель - российский вертолет Ми-8 в Крыму, - ГУР

31 декабря 2024 года воины спецподразделения ГУР МО Украины "Group 13" впервые в истории поразили воздушную цель с помощью ударного морского дрона Magura V5, оснащенного ракетным вооружением.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр ГУР Минобороны.

Как отмечается, во время боя в Черном море в районе мыса Тарханкут временно оккупированного Крыма в результате применения ракет Р-73 "SeeDragon" уничтожен российский вертолет Ми-8. Еще один такой же вражеский вертолет получил огневое поражение и смог добраться до аэродрома базирования.

Как сообщалось, вечером 30 декабря и в ночь на 31 декабря в Севастополе прогремели взрывы, оккупанты заявляют, что Крым подвергся атаке БпЛА.

Ранее в ГУР сообщали, что уничтожен вражеский штаб вместе с оккупантами на Запорожье.

Топ комментарии
+69
Це вже якісно новий рівень, мододці.
Подяка виконавцям !
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
+42
Ніколи такого не було - і є!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:27 Ответить
+33
Щаслива Група!!!) Давно вже кацаполетів не падало...
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Шикарно!
показать весь комментарий
01.01.2025 04:13 Ответить
Це вже дуже добре. Але видно що ці ракети гівно. З мінімум трьох випущених ракет по такій легкій цілі тільки один збитий вертоліт
показать весь комментарий
31.12.2024 11:03 Ответить
Класна Двіжуха , а то застой скучно
показать весь комментарий
31.12.2024 11:34 Ответить
штук 10 туда поставьте!
показать весь комментарий
31.12.2024 10:53 Ответить
Агалтєлая руSSо фобія набуває нових барвиSтих кольорів .. ....Слава ЗСУ ! ...
показать весь комментарий
31.12.2024 10:11 Ответить
Може тому, що вони активно застосовували теплові ловушки, орки дурні а мило не їдять.
показать весь комментарий
01.01.2025 05:42 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 12:01 Ответить
Діда Мороза Магура приводнив до крейсера Мацква
показать весь комментарий
31.12.2024 14:06 Ответить
Стугна, Верба, Вільха, Богдана і ще як мінімум з десяток. А для вас мабуть трагедія що КБ "Луч" вижило.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:47 Ответить
українська жіночка спочатку питала чоловіка, а потім сварила.
кацапам сподобається, ця фраза.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:31 Ответить
Ой файно, хлопці! Дякуємо. Кожному кацапу по ракеті в його паскудну пащеку.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:30 Ответить
музика зовсім не в тему
показать весь комментарий
31.12.2024 10:06 Ответить
Добра ранкова кава!
показать весь комментарий
31.12.2024 10:12 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 11:32 Ответить
Що, ******, не очікували? Не чіпайте Magura, бо вкусить!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:50 Ответить
Ви думаєте - управління дронами робиться через радіохвилі?
Я в цьому не впевнений.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:48 Ответить
Наприклад - через інтернет.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:59 Ответить
Інтернет - це мережа для передачі даних.
Сам канал може бути любий - проводний, оптичний, по воздуху - через любе середовище, здатне пропускати електромагнітні хвилі.
показать весь комментарий
31.12.2024 11:16 Ответить
Канал - повітряний, але не через радіоканал.
Тобто не буде потужного радіопередавача біля КП, який можно знищити ракетою чи бомбою.
Антени теж не буде, тобто нема що виносити на пів-кілометра.
показать весь комментарий
31.12.2024 11:26 Ответить
Через інтернет.
Про Старлінк чули?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:32 Ответить
Супутниковий. Гігагерцовий.
Зараз будете мені доводити, що старлінк - це радіо, раз використовуться ефір?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:52 Ответить
Ми починали цю суперечку з того, що Ви стверджували, що нібито можно розбомбити КП, але цього можно уникнути, то можно антени винести за пів-кілометра.
Все ще будете стверджувати, що Ваше твердження правільне?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:58 Ответить
А на КП теж стоять антени?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:00 Ответить
До яких антен?
Яку антену Ви використовуєте вдома чи на роботі для інтернету?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:14 Ответить
І вони конче потрібні для доступу в інтернет? Без них інтернета не буде?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:21 Ответить
Злив зараховано.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:38 Ответить
Все просто - Ви не відповідаєте на незручні для Вас питання, і переводите розмову на якусь іншу фігню, яка не має жодного відношення до теми дискусії.
Це і є злив.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:11 Ответить
Це саме розумне, що Ви можете написати?
Ну - цілком узгоджується з Вашим зливом, і рівнем, на якому Ви здатні дискутувати.
Відповідь на Ваше питання - так, неодноразово, як стаціонарні, так і мобільні.
Свій перший комп я самостійно зібрав ще в кінці 90-х.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:22 Ответить
Вибачте, але це не я писав про КП, і винесені антени для керування дронами.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:51 Ответить
Старлінк працює на електромагнітних хвилях радіочастотного спектру.
Але назвати це "Радіокеруванням" можно з великою натяжкою.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:03 Ответить
Який шлях передачи керуючого сигналу від Пункта управління до дрона?
Чи можна сказати, що він проводний, бо ж інтернет іде по проводам?
Чи можна сказати, що дрон керується оптичним сигналом, адже керуючий сигнал передається також і по оптоволокну?
Щому Ви абсолютизуєте один спосіб передачі сигналу, той, який використовується на кінцевому етапі передачі даних, і повністю ігноруєте всі інші?
Для всіх цих шляхів існує один спосіб передачі, який включає в себе всі вищеозначені - це передача через інтернет! Крапка!
І жодних передаючих антен, винесених на пів-кілометра, там нема. Відповідно, і бити нема по чому!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:21 Ответить
Так передавача, такого, як у радіозвʼязку, з антенними полями, в інтернеті нема!
У даному випадку передавачем є сам компʼютер, а далі сигнал розповсюджується самою структурою мережі!
Відтак - Ви написали дурню про удари ракетами по винесеним антенам!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:34 Ответить
А хіба Старлінк видає сигнали управління?
МаксимумЮ що він видає - телеметрію, і слабеньке відео.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:16 Ответить
Ах, як же ж не хочеться відповідати на невдобні питання, так?!
показать весь комментарий
31.12.2024 18:36 Ответить
А не пробували загуглити, яка швидкість роботи на Старлинку, який коливаться на хвилях, і не може націлитись на жоден зі супутників?
показать весь комментарий
01.01.2025 12:37 Ответить
От і я здогадуюсь, що знають лише ті, хто робить ці БЕКі.
І, виходячи з якості відео всіх операцій, які я бачив, більш-менш нормальна картинка була лише якщо атака була в захищеній від хвиль гавані, і в тиху погоду, та й то роздільна здатність цього відео була приблизно як зі старого кнопкового телефону, якщо не гірше. Все через малу швидкість.
показать весь комментарий
01.01.2025 12:47 Ответить
Браво! Москальня отримала в черговий раз по зубам
показать весь комментарий
31.12.2024 09:40 Ответить
Вітаю всіх причетних з цією по справжньому історичною подією!
Україна попереду всього світу у вікових винахідах!

Слава Україні!!!
показать весь комментарий
31.12.2024 11:37 Ответить
Невідомо як вони ту добу рахують. Може завтра додадуть...
показать весь комментарий
31.12.2024 11:38 Ответить
Godne najwyższej pochwały!!!! W tej wojnie pokazujecie najwyższy poziom wykorzystania myśli i możliwości. Ktoś taki nie może przegrać. Chwała Ukrainie.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:49 Ответить
Це вже якісно новий рівень, мододці.
Подяка виконавцям !
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
гарний орк- мертвий орк
показать весь комментарий
01.01.2025 01:49 Ответить
Мододці !!!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:34 Ответить
там же на відео видно, що перший збили і він впав в море, а то вже друга ракета по другому гвинтокрилу
показать весь комментарий
31.12.2024 10:54 Ответить
Пошли крабов кормить
Хоть какая-то польза будет
показать весь комментарий
31.12.2024 17:11 Ответить
Клюгеле
показать весь комментарий
31.12.2024 09:31 Ответить
на Magura V5 встановлено по дві модернізовані пускові для модернізованих ракет Р-37 SeaDragon.
дві цілі - два пуски
більш детально тут https://defence-ua.com/news/za_kadrom_togo_jak_gur_mou_pishe_istoriju_vazhlivi_detali_togo_jak_morskogo_drona_vpershe_zbito_vertolit_video-17593.html

показать весь комментарий
31.12.2024 13:37 Ответить
Христос народився!
показать весь комментарий
31.12.2024 13:39 Ответить
один ворожий ми-8 знищений - на відео видно падіння у воду збитої цілі,
другий ворожий ми-8 - підбитий, дотягнув до суходолу на Тарханкуті

https://defence-ua.com/news/za_kadrom_togo_jak_gur_mou_pishe_istoriju_vazhlivi_detali_togo_jak_morskogo_drona_vpershe_zbito_vertolit_video-17593.html
показать весь комментарий
31.12.2024 13:42 Ответить
ГУР на Magura V5 встановив по дві модернізовані пускові із модернізованими ракетами Р-73 SeaDragon

показать весь комментарий
31.12.2024 14:04 Ответить
это вторая ракета по второй цели, читайте текст
показать весь комментарий
31.12.2024 10:40 Ответить
Красені! Сюрпрайз для підорів)
показать весь комментарий
31.12.2024 15:07 Ответить
О, іксперд по збиттю гелікоптерів вночі при хвилях з суцільно автоматизованного морського дрону!)))
показать весь комментарий
31.12.2024 11:22 Ответить
а перед тим славила його
показать весь комментарий
31.12.2024 13:29 Ответить
Дивно, що кацапня не додумалась поки що знищувати наші беки тепловими фпв. Це ж елементарно.
показать весь комментарий
31.12.2024 22:11 Ответить
Це вам суки за літак і санту
показать весь комментарий
31.12.2024 09:53 Ответить
Dzięki
показать весь комментарий
31.12.2024 10:06 Ответить
Ми навіть уявляємо, що би було, якби до влади не прийшов промосковський шут і не закрив всі військові програми
показать весь комментарий
31.12.2024 10:11 Ответить
Я так уявив собі
показать весь комментарий
31.12.2024 16:04 Ответить
Безпілотний дрон плаває по Чорному морі і херачить російську авіацію. Друзі, ви взагалі уявляєте цей рівень?
показать весь комментарий
31.12.2024 09:58 Ответить
А можна не срати тут?
показать весь комментарий
31.12.2024 12:50 Ответить
Ну, літати не літати, але в...ти чимось по підводному човну що ракети запускає вже не здається чимось не реальним
показать весь комментарий
31.12.2024 12:52 Ответить
а чого тоді в інфі "втрати ворога (за добу)" пепелаци надовго застигли на цифрі "329"?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:35 Ответить
Це гарно заколядували.Так можна з неба вигнать підарську авіацію, як прогнали їх корита з Крима.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:49 Ответить
Ніколи такого не було - і є!
показать весь комментарий
31.12.2024 09:27 Ответить
Такими темпами українці з дронів скоро Орєшнікі як орєшки будуть щолкать.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:01 Ответить
Читал, что возле Крыма уничтожили БЭК, который был носителем фпв-дронов. Сейчас якобы ВСУ тестируют такие БЭК, что бы использовать их как "матки", для запуска по побережью.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:12 Ответить
показать весь комментарий
01.01.2025 08:18 Ответить
Щаслива Група!!!) Давно вже кацаполетів не падало...
показать весь комментарий
31.12.2024 09:29 Ответить
один сбили точно
кацапчики теперь будут обсираться перед вылетом и вовремя
дронов можно наделать десятки тысяч
и амерам стоит призадуматься
показать весь комментарий
01.01.2025 23:53 Ответить
👍👍👍
показать весь комментарий
31.12.2024 12:38 Ответить
Ось це - правильні накати на Крим. Механізовані. Без ризику для наших бійців.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:03 Ответить
Вірніше, роботизовані. З віддаленим керуванням. Ризик хіба що отримати ракету в КП, але якщо винести антени за півкілометра, то і цей ризик зводиться до мінімуму.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:04 Ответить
А як іще можна, коли до Криму від контрольованого узбережжя більше десяти км, а брандер постійно та різко маневрує?
показать весь комментарий
31.12.2024 10:57 Ответить
1:02 - удар Мі-8 об воду.
показать весь комментарий
31.12.2024 11:00 Ответить
Інтернет - це такий вид фізичного середовища, що може проводити хвилі?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:01 Ответить
Так який канал з вищеперелічених можна використати для дистанційного керування швидкою маневреною машиною на великій відстані?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:20 Ответить
А це як?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:28 Ответить
Який канал використовує Старлінк?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:44 Ответить
Зате нуль ризику для бійців ЗСУ.
показать весь комментарий
31.12.2024 11:46 Ответить
Якщо це не радіо, нащо йому антени?
показать весь комментарий
31.12.2024 11:54 Ответить
Так. Бо від КП до антен можна прокласти польовий кабель, який нічого не випромінює, на відміну від антен.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:03 Ответить
Wi-Fi, наприклад.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:17 Ответить
От з вайфаєм класний приклад.
Стоїть десь у кімнаті вайфай роутер, Інтернет роздає. Інтернет до нього від провайдера по витій парі підходить. Вита пара - кудись у стіну йде. Ви вираховуєте місцезнаходження роутера, запускаєте в те вікно гранату. Роутер дохне. Але провайдер, який десь там, і ви без фізичного потрапляння до кімнати не дізнаєтесь, куди та вита пара йде.
Обладнання провайдера коштує багато тисяч доларів, в той час як вайфай роутер - баксів сто. А спеціалісти - взагалі безцінні.
Жбурляйте гранати у вікна досхочу, роутерів на ринку багато. У вас швидше гранати закінчаться, ніж в магазинах - китайські роутери. А провайдера доведеться шукати іншими методами, з вайфай ніяк не пов'язаними.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:26 Ответить
Аргументуйте.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:39 Ответить
Звичайно, це радіохвилі. Для сприйняття/розповсюдження яких достатньо антен з винесеними генераторами, процесорами сигналів тощо. Ракета потрапить лише у випромінювач, ціна якого на порядки нижча за ціну КП.
А КП може бути і на іншому кінці Землі. Американці своїми Ріперами в Афганістані просто з США керували. Але то у афганців РЕБу не було.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:14 Ответить
Схоже, ви навіть на побутовому рівні з Інтернетом на ви.
Хоча б раз у житті бездротовий роутер налаштовували?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:12 Ответить
Схоже, ціль цієї "дискусії" - просто виставити мене дурнем.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:29 Ответить
Останнє контрольне питання: Старлінк працює на радіохвилях, чи на совєршєнно іних фізічєскіх прінціпах?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:53 Ответить
Спочатку
Ви думаєте - управління дронами робиться через радіохвилі?

Я в цьому не впевнений.
Ну
Старлінк працює на електромагнітних хвилях радіочастотного спектру.
З фізичної точки зору - це і є радіо.
Якому для роботи потрібен випромінювач та приймач цих самих електромагнітинх хвиль. Незалежно від їх частоти.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:12 Ответить
Схоже, ми про різні речі говоримо.
Передавач, який випромінює і є маяком для Х-58, можна фізично поставити не на самому КП, а геть у інше місце. Як саме організувати - справа другорядна. Головне - єдиний спосіб оперативно нанести удар по системі керування призводить лише до втрати передавача, і не може зашкодити КП.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:25 Ответить
Таки про різне розмовляємо.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:36 Ответить
Чи маєте на увазі сам Старлінк, встановлений на "Магурах"?
показать весь комментарий
31.12.2024 16:37 Ответить
Якщо дає 1 Мбіт туди-сюди, то і на відео, і на керування з головою вистачить.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:34 Ответить
Страница 1 из 2