9266 посетителей онлайн
20 239 135

Байден не ставил себе целью победу Украины, - Time

Джо Байден

Победа Украины в войне против РФ никогда не была целью президента США Джо Байдена.

Об этом пишет Time, передает Цензор.НЕТ.

Белый дом считал, что Украина не может победить в войне

Отмечается, что когда Россия вторглась в Украину почти три года назад, президент Джо Байден определил три цели для ответа США. Победа Украины никогда не была среди них. Фраза, которую Белый дом использовал для описания своей миссии в то время - поддерживать Украину "столько, сколько потребуется" - была намеренно размытой. Она также подняла вопрос: Сколько времени понадобится для чего?

"Мы сознательно не говорили о территориальных параметрах", - рассказал Time Эрик Грин, который в то время работал в Совете национальной безопасности Байдена и курировал политику в отношении России.

Иными словами, США не обещали помочь Украине вернуть все оккупированные Россией земли, а тем более - огромные территории на востоке Украины и Крымский полуостров, захваченные во время ее первого вторжения в 2014 году.

Грин говорит, что причина была проста: по мнению Белого дома, Украина не в состоянии это сделать, даже при мощной помощи Запада.

"В конце концов, это не должно было стать историей успеха. Более важной целью было выжить Украине как суверенной, демократической стране, свободной в своем стремлении к интеграции с Западом. Это была одна из трех целей, которые поставил Байден", - пишет издание.

Он также хотел, чтобы США и их союзники оставались едиными, и настаивал на избежании прямого конфликта между Россией и НАТО.

Союзники Байдена разочаровались в его видении войны РФ в Украине

Как отметили Times, оглядываясь на свое лидерство во время войны в Украине, которое, безусловно, сформирует его наследие как государственного деятеля, Байден достиг этих трех целей. Но успех на этих ограниченных условиях не приносит удовлетворения даже некоторым из его ближайших союзников и советников.

"К сожалению, это тот вид успеха, когда вы не чувствуете удовлетворения от него. Потому что в Украине так много страданий и так много неопределенности относительно того, куда она, в конце концов, придет", - подчеркнул Грин.

Топ комментарии
+47
Тобто іншими словами допомога Україні, була потрібна лише для того, щоб Україна нанесла максимальну шкоду РФ, щоб остання не могла далі воювати з НАТО, параметри перемоги, "підтримки", і цілей у війні були завжди максимально розмиті. А на то скільки людей померло і ще помре з нашого боку всім наплювати і не факт, що ці всі смерті в конечному результаті збережуть нашу державу.
показать весь комментарий
20.01.2025 02:18 Ответить
+29
Секрет Полішинеля.

От реально. Всі давно в курсі. Навіть в формулюваннях, штати ніколи не казали про перемогу, тільки про "росія не виграє" , "Україна не програє"
показать весь комментарий
20.01.2025 02:06 Ответить
+26
Про яку перемогу міг говорити Байден, чи будь-хто інший, коли після 6 місячного попередження про агресію не було зроблено Зеленським-Єрмаком нічого, ба більше, підготовлені деякі території до здачі.
Те що країна вистояла це вже чудово, ну а дальше пішла зброя по PDA і пакет на 40 млрд.
Чи можна було зробити більше ? Мабуть так. Але ніхто не рватиме на собі сорочку заради країни, влада якої не спішить захищатися.
показать весь комментарий
20.01.2025 03:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Без перемоги, але "бути вільною у своєму прагненні до інтеграції з Заходом" - просто чудова ціль для майже трирічної кривавої війни з тисячами жертв яка триває і досі.
показать весь комментарий
20.01.2025 02:01 Ответить
Тобто іншими словами допомога Україні, була потрібна лише для того, щоб Україна нанесла максимальну шкоду РФ, щоб остання не могла далі воювати з НАТО, параметри перемоги, "підтримки", і цілей у війні були завжди максимально розмиті. А на то скільки людей померло і ще помре з нашого боку всім наплювати і не факт, що ці всі смерті в конечному результаті збережуть нашу державу.
показать весь комментарий
20.01.2025 02:18 Ответить
показать весь комментарий
20.01.2025 03:39 Ответить
Банальний страх перед ядерною державою.
показать весь комментарий
20.01.2025 05:48 Ответить
Коли люди писати тут про озвучену в статті мету "допомоги" ще наприкінці 22-го року, переважна більшість коментаторів прозвала їх "панікерами та зрадниками". А он воно як виявилося...
показать весь комментарий
20.01.2025 09:08 Ответить
Об этом глава НАТО столтенберг тогда ещё в самом начале этой войны говорил ,что цель НАТО в украинской конфликте заключается в том ,чтобы ослабить рашу настолько ,чтобы она и не думала смотреть косо в сторону стран НАТО .Про победу Украины ни Байден ни он не заикались только про поддержку настолько насколько это будет необходимо.Короче говоря Украину просто использовали и все 😁
показать весь комментарий
20.01.2025 09:21 Ответить
А по факту - ця війна як ніколи мобілізувала і підготувала кацапів до війни з НАТО. Байден - красунчик, всіх переграв. Многоходовочнік *****
показать весь комментарий
20.01.2025 09:27 Ответить
Саме так. Ми стали "щитом Європи, пішаком в геополітичній грі "послаблення паРаші".
показать весь комментарий
20.01.2025 11:32 Ответить
Я з вами згодна окрiм, що Украiна може загубити державнiсть. Украiна була та буде! Господь цього не допусте!🙏🙏🙏 Наша краiна вистояла навалу татаро-монголььску, турецьку, польску... С Богом та ЗСУ вистоiм i зараз!
показать весь комментарий
20.01.2025 12:21 Ответить
Так він і жодного разу НЕ КАЗАВ "перемога України", як і всі інші політики, максимум, слизьке "досягнення миру"...
Мабуть тільки Джонсон кілька разів наважився сказати про "перемогу України".
показать весь комментарий
20.01.2025 02:04 Ответить
Надпотужної ТАЄМНИЙ план:
1 грудня 2024 - спалили нах конверт як і було вказано зверху "перед прочтением сжечь!"
показать весь комментарий
20.01.2025 02:14 Ответить
скільки ВІН вже тих планів спалив з весни 2019-го, починаючи:

"Весна прідьот - сажать будєм"....

а тут то тим більше віри немає -
дай Бог Україні вижити як Державі !

.
показать весь комментарий
20.01.2025 02:29 Ответить
Таки https://www.eurointegration.com.ua/news/2024/09/26/7195021/ казав = ссяв в очі. Це й було очевидно, бо дії розходились зі словами. Тільки крикуни розказували, що от от як передадуть томагавки з атомними підводними човнами...
показать весь комментарий
20.01.2025 07:23 Ответить
Республіканці казали
в січні 2022 - коли превентивно пропонували лендліз та санкціїї
та в квітні 2024 додавши в закон про 61млрд пункти "перемога України"
- розробити план перемоги України
Байден як завжди з запізненням, щось надав Конгресу в вересні 2024
- надати далекобійні ракета атакамс для перемоги України

Тобто те, чого інші боялись сказати, було додано в закон республіканцями
показать весь комментарий
20.01.2025 11:03 Ответить
Секрет Полішинеля.

От реально. Всі давно в курсі. Навіть в формулюваннях, штати ніколи не казали про перемогу, тільки про "росія не виграє" , "Україна не програє"
показать весь комментарий
20.01.2025 02:06 Ответить
та про це вже три роки писали і ніхто не звертав на це увагу - а тут як жирафам нарешті дійшло
показать весь комментарий
20.01.2025 11:25 Ответить
я тебе розачарую - більшість тих Абрамсів та Лео у нас і досі є, але подалі від передової, бо війна стала на самокатах

.
показать весь комментарий
20.01.2025 02:10 Ответить
насправді ні. Лео ще деякі є, але це тому що їх трохи більше дали. А от британські та американські танки залишилось декілька одиниць.
показать весь комментарий
20.01.2025 03:24 Ответить
Краще розкажи скількі Оплотів лишилось у пааші? І де ваша хвалена Засрата?
показать весь комментарий
20.01.2025 07:57 Ответить
Ви мабуть переплутали з Проривом чи Арматою. Оплоти то наші.
показать весь комментарий
20.01.2025 08:34 Ответить
Дякую. У злобі до рашистів емоції заважають
показать весь комментарий
20.01.2025 09:07 Ответить
я це зрозумів восени 2022 року, а до них тільки дійшло !
показать весь комментарий
20.01.2025 02:08 Ответить
Хто вам таку дурню сказав? омерига,яка рашку оберігає постійно? Кацапам потрібні землі і раби,а не пустеля-і ніякої яз вони не збирались і не збираються застосовувати-це все байки від заокеанських підарів,що видурили в нас яз,примушували нас кацапів випускати з котлів-а тепер примушуватимуть капітулювати,бо мети досягнено: рашку викинули з євроенргоринку! Скільки світлих людей загинуло... Цинічні безпринципні тварюки! Ненавиджу!!
показать весь комментарий
20.01.2025 02:30 Ответить
"Кацапам потрібні землі і раби,"
***** не неси.
показать весь комментарий
20.01.2025 10:15 Ответить
Іди нах,бовдуре!
показать весь комментарий
20.01.2025 12:28 Ответить
З тим, як на Рашці все розвалилося за останні 30 років,
наявність ЯО потребує ПІДТВЕРДЖЕННЯ!
Хоч би одне "маленьке" ядерне ВИПРОБУВАННЯ.
показать весь комментарий
20.01.2025 03:06 Ответить
Випробування носіїв підійде? Тоді - нещодавній вибух на кацапському космодромі "Плесецьк".
А також "цікавий" ядерний вибух «Буревісника» у Сєвєродвінську (2019), коли здохло п'ятеро кацапів-ядерщиків.
показать весь комментарий
20.01.2025 09:17 Ответить
і щоб це дало ? зупинило супротив України ? та підірвали б Курську атомну навзаєм , а це ядерна зброя це набагато гірше !
показать весь комментарий
20.01.2025 03:08 Ответить
Я зрозумів. Байден "олімпієць" - "головне не перемога, а участь". Таким "учасником" був і Обама. Спадок демократів виглядає сумнівним...
показать весь комментарий
20.01.2025 02:16 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=OUdjvKG-p2c ГЛАВНАЯ ОШИБКА БАЙДЕНА. Почему война до сих пор идет?
показать весь комментарий
20.01.2025 02:22 Ответить
Автор ещё забыл указать, что к снарядному голоду приложил руку Обама, который приезжал в Украину в качестве сенатора в 2005г чтобы уничтожать арсеналы. Он это делал явно по заказу хуьла - сразу после первого Майдана хуьло начал готовиться к войне.
показать весь комментарий
20.01.2025 06:13 Ответить
С распадом союза, с 1992г. рф начала осуществлять свой план поставить Украину в зависимость к ней.
Вначале это были политико-экономические рычаги.До 1996г. существенных дивидентов ей не приносило.С 1996г с вводом гривни очень резко стала возрастать экономическая составщляющая.Для рф тоже не достаточный результат.
Она стала внедрять усиленно во власть своих представителей.(вторая коденция Кучмы).Используя олигархов,через пропоганду - невелировались государственные институты.К власти стали приходить пособники рашизму.Общество разделилось на региональщиков и националистов.
Уже к 2003 было понятно,что их ставленник янукович может победить только при беспредельной фальсификации.Что и привело к Майдану.
Правда на тот момент у рф была чечня, жесточайшая борьба с инакомысленнем и присвоения государственных богатств для обогащения власти(собственного кармана)..
Приход Ющенко Украина объективно оказалась в состоянии хаоса.Националисты уступили региональщикам во главе с януковичем.РФ осозновла,что в Украине сильное национальное сопротивление,которое стало усиливаться и свой план можно ей выполнить.только через силу.
И Харьковские соглашения стал прямым и неизбежным путём к войне!!!
Причина в войне не только в путлере.С приходом комуняк,борьба с любыми национальными движениями,стала политика из подтишка.Типичная хитрожопасть и ложь в 20е годы прошлого столетия.Большинство моих соотечественников и Президент с глубоким совковым мышлением.Власть рф от комуняк перешла к силовым структурам, при этом ничего не меняя.С 1991 их не покидала мысль о воссоздании союза.(СНГ и пр.),Ельцина кгбисты использовали и попросили поставить эту гниду
.У власти рф самой большой трагедией 20 века - это развал союза.И с 2000 путлер это стал делать.Копия гитлеру,который сыграл на чу.встве ушербности немцев после первой миповой. Но в то время ещё не было Хельсинских соглашений,подписаных почти всеми странами мира.
Современная рф - это зло для человечества и победа может быть только: то ли при распаде,то ли в принципиальном изменении её государственности.А для этого крайне важно,даже не кто лидер в самой сильной стране мира,а в объеденённой коалиции всех мировых демократических сил
показать весь комментарий
20.01.2025 16:36 Ответить
Не только. Продолжительность войны зависит от действенной коалиции всех демократичных сил.По большому счёту такая коалиция ещё не создана.США также в одиночку не смогут прийти к Победе над мировым врагом.
показать весь комментарий
20.01.2025 14:33 Ответить
А справа в тому, що ніхто з іноземний лідерів та і політиків загалом, не був "зацікавлений в перемозі України". Ні Байден, ні Шольц, ні Дуда, ні Джонсон...... Тому що вони були зацікавлені в виключно в вирішенні проблем та питань власних країн. Десь це включало військові успіхи України, десь ні, а десь лише тимчасово. Бо вони лідери та політики власних народів. А в Україні є певна категорія людей, котрі чекають що Захід/Схід/Південь....нам допоможе і вирішить всі питання.
Лише власна економічна та військова сила здатна принести перемогу. А не якісь угоди про підтримку, навіть якщо вони на 100 років.
А тепер дивимось - в нас є економічна сила? Вона зростає? Відповідь думаю очевидна. Всі 30+ років вона падає, а останні 3+ просто знищується.
Військова сила. Де вона? І я не про хоробрість людей. Я про зброю та **********. Де їх виробництво? Ми повністю (с урахуванням компонентів та сировини звичайно) залежні не лише від поставок з Заходу, а і від поставок зі Сходу (від наших де-факто ворогів). Тобто варто лише припинити це, і...... Теж 30+ років все знищувалось, а останні 5 взагалі.... ну і обстріли звісно.
Ми повністю залежні від того, що собі надумає певний іноземний лідер. Байден хоч допомагав утримуватись на плаву. А Трамп, на якого тут уже моляться? Точно буде хоч те саме, а не гірше?

І більшості на це плювати. Влада зеленої сарани звинуватить в усьому Байдена і (Шольца звісно - якби ж хоч 10 Таурусів, уже брали ЗСУ б Саратов, чи не так), народ радо поаплодує, бо це просте пояснення і думати непотрібно, і економічно-військове сповзання вниз продовжиться. Бо витрачатись на армію, після війни (та і зараз загалом) ніхто не захоче, захотять ще більш роздуту соціалку. А економічне зростання, з загрозою війни дасть лише в певних межах вступ в ЄС, але владі він не сильно потрібен, а народ уже налаштовується проти (це проскакує тут в коментарях регулярно).
Отакий от сумний песимістичний прогноз.
показать весь комментарий
20.01.2025 02:27 Ответить
В більшості погоджуюсь з Вашою думкою.Але впевнений,що рашизм приречен на поразку.Тому що це не сумістно для людства,як і фашизм.На жаль,що це трапиться швидше всього не при моєму житті.
показать весь комментарий
20.01.2025 14:42 Ответить
Воно то так, але... В 1945-46 практично увесь цивілізований світ радів поразці та зникненню фашизму з нацизмом. От зараз 2024, фашистів хоч греблю гати, додались його певні варіанти у вигляді того ж ращизму. Знову з'явились концентраційні табори.....
І знову цивілізовані люди мріють про загибель всього цього. Але фактично воюємо ми самі, звісно з дружніми побажаннями інших. Схиляюсь до думки, що ця чума з людством не просто надовго, може навіть назавжди. Вона просто мігруватиме з країни в країну і мінятиме назви.
показать весь комментарий
20.01.2025 14:49 Ответить
Але кацапи це комуністи і не фашисти, і фашизм в 1945 році це дитячі казочки проти злочинної ідеології комунізму яку терпіли з США і Британії не знищили
показать весь комментарий
20.01.2025 16:50 Ответить
Господи, та які вони комуністи???!!! Не можу нічого гарного розказати про комунізм, але разом з тим, чучело Леніна не дає ніякої підстави називати ерефію комуністичною.
З вікі - Комуні́зм (від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 лат. communis та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 фр. communisme - (від лат. commūnis «загальний») - теоретичний суспільний і економічний лад, заснований на суспільній власності на засоби виробництва, чим забезпечується соціальна рівність.
Де в них соціальна рівність? Де суспільна власність на засоби виробництва?
Там від комунізму лише Зюганов в Бріоні, на шестисотому Мерседесі, що розказує безумним бабкам про скору перемогу над доларом.
показать весь комментарий
20.01.2025 16:57 Ответить
Там вся еліта це колишні комуністи, керує кацапами кгбешник комуніст який говорить що будуть відновлювати більшовицьку імперію тому ніякі вони не фашисти перестань повторювати пропаганду ліваків
показать весь комментарий
21.01.2025 15:36 Ответить
Фашизм та рашизм різні.У них складова різна.Німецький фашизм побудований на націоналізмі(націонал - соціалізмі)Його правильно називати націзмом..Це наслідок результатів першой мировой.,А рашизм, з імперськими поглядами на ідіології комуністів,після распаду імперії,створився в 20р прошлого століття.
Прояви його стали відбуватися після распаду союза і ніколи не зникали після затверждення у власті комуняками.З ним дієво ніхто справжнє не боровся,за винятком холодної війні,середина 60х до середини 80х.Захід тільки захищався від нього.Зробив НАТО і економічну конкуренцію комуняцькій ідіології.
Що касаєтся таборів,то вони нікуди не подівалися.Просто там нема державних інститутів, там їх набагато більше.І отримання під вартою різні,
.Для любої спільноти завжди на першому місті є економіка,а політика повина завжди забезпечувати прогрес економіки.У кожної країни своя діяльність,щоб забезпечувати товароздатність.А це є політикою
.Крайні ліві,чи крайні праві,зелені,популісти різного пошибу приречені на спад економіки, будь якого суспільства.І вони як раз і є джерелом людських потрясінь.І щоб таких явищ меншь відбувалось,потрібні демократичні державні інститути.В авторитарних державах їх ніколи не збудуєш.Всі авторитарні держави приречині.Там рано чи пізно буде завжди відбуватися громодянський вибух.До тих пор коли держава не перейде на демократичний устрій.
Боротьбаєдності і протилекжності вічна.Але хто в ній хоче здобути перемогу силою,той перетворюється на тварин.Для мене більш 90% росіян - всі нелюді. Любити життя,натхнення,спокію і все буде добре.Україна понад усе!
показать весь комментарий
20.01.2025 18:10 Ответить
Придворні ЗМІ почали нудну тему
"Ва всьом винуваті папереднікі".
Цікаво, цей тезіс теж на 5-6 років чи тільки зараз для розігріву та погашення факапів ще одного найвеличнішого з Гренландієй та панамським каналом!?
показать весь комментарий
20.01.2025 03:16 Ответить
Ба більше: папередник не бажав перемоги України - а цей бажає? То чим він кращий тоді .
показать весь комментарий
20.01.2025 08:38 Ответить
Я також це зрозумів ще 2022 році, коли та стара деменція не дала Україні можливості звільнити південь. Потім 1,5 роки ще вигадувала всяку ху..ню аби не давати F-16 тощо. Тоді мене тапками закидали.
Дивує тільки, що Захід таким ставленням до принципів міжнародного права множить сам себе на нуль
показать весь комментарий
20.01.2025 03:16 Ответить
Методичка : "Ва всех бедах винуватий Захід."
Те що місцева влада допустила захоплення півдня, тебе не бентежило?
Мало тебе закидали, дурнів треба вчити.
показать весь комментарий
20.01.2025 03:22 Ответить
Я бачу що в тебе клепкою в голові проблеми, бо її немає.
А де я написав, що зелені потвори, яких обрав мудрий нарід в 2019 році не винуваті? Стаття конкретно про Байдена, який ліцемірив щодо України, бо казав одне, а робив зовсім інше.
показать весь комментарий
20.01.2025 03:38 Ответить
Справа не в Байдені. Все залежало й залежить від одного важливого рішення. Лідор має піти у відставку або його народ повинен знести.
показать весь комментарий
20.01.2025 13:04 Ответить
Про яку перемогу міг говорити Байден, чи будь-хто інший, коли після 6 місячного попередження про агресію не було зроблено Зеленським-Єрмаком нічого, ба більше, підготовлені деякі території до здачі.
Те що країна вистояла це вже чудово, ну а дальше пішла зброя по PDA і пакет на 40 млрд.
Чи можна було зробити більше ? Мабуть так. Але ніхто не рватиме на собі сорочку заради країни, влада якої не спішить захищатися.
показать весь комментарий
20.01.2025 03:17 Ответить
У вашому дописі є неточність - "влада якої не спішить захищатися". От якраз влада захищається, і доволі успішно. А от чи збиралася та влада захищати країну, їм чужу, і чи робить вона це зараз, відповідь, по-моєму, очевидна.
показать весь комментарий
20.01.2025 10:46 Ответить
Trump Inauguration 2025 | Trump Takes Oath As 47th US President | Trump Oath Ceremony 2025 | N18G
https://www.youtube.com/watch?v=B3dYXQiLmUE
показать весь комментарий
20.01.2025 03:57 Ответить
УП

Олександр Мотиль (американський професор політології):

Трамп відроджує жорсткий американізм. Він робить те, що хоче, і те, що має бути, так би мовити, корисне для Америки. Але є нюанс: що саме має бути найкраще для Америки, вирішує одноосібно сам Трамп. Якби то принаймні вирішувала Республіканська партія, то хай буде, чому б і ні? Але коли брати до уваги його особистість, то настає питання, як же він переконується, що має бути пріоритетом?

Кілька тижнів тому мій приятель, впливовий журналіст, який має зв'язки з інсайдерами у Вашингтоні, розповідав, що Трамп нічого не читає. Він дивиться Fox News і отримує інформацію від своїх дорадників, від своїх синів, можливо, від Меланії.

Європейські партнери чекають від нього чіткої стратегії. Він на це не може відповісти. Він не мислить категоріями логіки.

Це є Трамп і це є та нова реальність, в якій доведеться жити.
показать весь комментарий
20.01.2025 04:47 Ответить
Він є "нарцисом" і в своїх очах він є месією.
Коли приглянутися до Путіна, бачимо, що в того є ті самі характеристики. Путін теж переконаний, що є спасителем, - Make Russia Great Again. Беручи до уваги особистість Трампа, його нарваність, його імпульсивність, мені важко уявити співіснування між Трампом і Путіним. Певною мірою Трамп сам собі створив пастку, коли пообіцяв, що може закінчити війну за 24 години або за сто днів.
Якби, боже борони, відбулася би якась катастрофа в Україні, то це буде неймовірно великий удар для самого Трампа.
Україна йому до великої міри байдужа.
Але розпочати свою каденцію з такої катастрофи, яка би показала, що він є слабкішим навіть за Байдена, за цього сплячого Джо Байдена, який не був спроможний нормально витягти американські війська з Афганістану, це просто неприпустимо, беручи до уваги Трампа.
Саме в цьому я бачу надію для України.
показать весь комментарий
20.01.2025 04:50 Ответить
Під час другої світової війні, Америка забезпечила для СССР трикратну перевагу на східному фронті.
Про яку перемогу взагалі може йти мова, якщо в Україні в раз 5 меньше всого?
показать весь комментарий
20.01.2025 05:06 Ответить
А навіщо нам зброя, коли за версією диванних урапатріотів, нам для перемоги треба всього навсього зменшити мобілізаційний вік?
показать весь комментарий
20.01.2025 07:28 Ответить
Не маніпулюйте. Зниження моб. віку потрібне зовсім для іншого. Спробуйте в 50+ побігати на штурм посадки, і моментально зрозумієте. Просто послухайте, що кажуть самі військовослужбовці.
показать весь комментарий
20.01.2025 09:24 Ответить
Що ж вони кажуть? А те, якщо і знижувати мобілізаційний вік, то й кардинально змінювати строки та методики навчань, а також командирів відправити на якісь курси. Інакше і цих повбивають, і через рік-півтора постане те ж питання: "А де люди?"
показать весь комментарий
20.01.2025 09:36 Ответить
А можна хоч раз подумати самостійно, бо таке враження після заяв США, що ЗСУ зараз - це 50 - річні вояки. Армії потрібні всі вікові категорії (кожному треба знайти ЗАСТОСУВАННЯ). Крім, молодих (18-20) молокососів. Вони - тягар для командира. Ні мізків, ні життєвого досвіду. Я як командир взяв би одного 50-річного ніж двох сопляків. Взагалі, оптимальний вік для війни 30-40 років. Можливо помиляюсь.
показать весь комментарий
20.01.2025 12:17 Ответить
Це й була власна думка, сформована після аналізу десятків відгуків з фронту. Людям 50+ на передку робити нічого! За невеликим виключенням щодо тих, хто дійсно має добру фіз. форму (а не за рішенням злочинців з ВЛК).
показать весь комментарий
22.01.2025 13:10 Ответить
Друже, я - технарь військовий. На ремонті техніки. Один за 50+ замінить ДЕСЯТОК 25+. Не згоден ? На кухні, у зброярні, на полігоні, на аеродромі потрібні профі ++++.
показать весь комментарий
22.01.2025 13:25 Ответить
Пишу ж про передок та штурм посадок...
показать весь комментарий
22.01.2025 13:28 Ответить
Якщо путін не погодиться на мир, що потрібно робити з росією:
1) Захід повинен допомогти Україні почати виробляти свої далекобійні ракети.
2) Знищити російські військові об'єкти (літаки, кораблі, військові заводи, військові склади)
3) Знищити російські нафто-видобувні і газо-видобувні підприємства, НПЗ, порти, через які експортується нафта, магістральні нафто-газо-проводи.
4) Добити російську промисловість - металургійні комбінати і підприємтва хімічної промисловості.
5) Знищити російські ГЕС, ТЕС, розподільні підстанції.
6) Заходу потрібно зробити українську армію сильнішою від російської, щоб в Української армії було більше ніж у російської армії танків, БТР-ів, артилеріських установок, ***********...
7) Якщо росія ввела війська в південно-східну Україну, то чому Захід не може ввести війська в північно-західну частину України? На запрошення президента Зеленського! І хай вони розміщують тут свої військові бази.
8) США можуть надати україні 100 літаків і Україна може купити собі по всьому світу відставних пілотів на пенсії.
9) Заходу потрібно профінансувати рос опозицію. Рос опозиція не може вести опозиційну діяльність в росії, то хай веде опозиційну діяльність з-за кордону на територію росії. Потрібно вести анти-пропаганду, виступати проти путіна і проти війни. путін тратить на пропаганду 2 млрд на рік, стільки треба витрачати і на антипропаганду. вести діяльність через супутникові канали, сайти, ютуб, телеграм, тікток, мобільні дотатки. Витрачати повно грошей на рекламу цього контенту.
10) ліквідувати путіна. У США є для цього засоби.
показать весь комментарий
20.01.2025 05:24 Ответить
А українська влада бажає це все робити?
Ну, окрім того, що красти де тільки можна?
показать весь комментарий
20.01.2025 06:27 Ответить
План перемоги 2.0, або "як зробити так, щоб нічого не робити"
показать весь комментарий
20.01.2025 07:32 Ответить
Підтримую, але всі ці пункти ми разом з Європою і США маємо робити з іншим Верховним Головнокомандувачем, бо цей при 100% фінансувані США не може випустити простих мін, наклепав на 25 мільярдів бракованих мін і ще 25 мільярдів вкрали на цій темі.
показать весь комментарий
20.01.2025 08:29 Ответить
Нічого цього не буде. Не дійшло ще, що Заходу ніяка перемога ніякої України не потрібна?
показать весь комментарий
20.01.2025 11:45 Ответить
А чому 10 пунктів ? Всі вони зводяться до одного - знищити кацапію. То краще один пункт: ОГОЛОСИТИ ВІЙНУ московії ! І все почне працювати як у Другу світову.
показать весь комментарий
20.01.2025 12:21 Ответить
Зеля і Ко взагалі активно готували до здачі України ворогу, будуючи дороги, ставлячи колаборантів на посади та ігноруючи попередження про вторгнення
показать весь комментарий
20.01.2025 05:27 Ответить
Зебілунг, затям собі, як громадянин України я маю на це повне право.
показать весь комментарий
20.01.2025 11:13 Ответить
Оце і кепсько.
показать весь комментарий
20.01.2025 13:56 Ответить
Тепер нарешті може припините кидатися на кожного, хто не любить толерастів?
показать весь комментарий
20.01.2025 05:46 Ответить
Мінські домовленості - це не ліквідація України, а навпаки. Не треба слухати нашого Чмоньку, який "не здав би Крим", але запросив на південь України кацапню. Про ДАмбас бамбілі мовчу. Щодо Байдена. Його поради не подіяли на самого розумного прИзика, тому він перестав стримувати ***** від агресії. Але й не заохочував. ***** зрозумів це як зелене світло для "СВО". Танків, дійсно, замало, але БТР та БМП прийшло багатенько.
показать весь комментарий
22.01.2025 13:33 Ответить
Схоже світові ЗМІ вже стеляться під Трампа... Хоча це не відміняє справжньої сцикливості Байдена перед ******.
показать весь комментарий
20.01.2025 05:56 Ответить
Так тут же виникає питання до самого Трампа: а ти - за перемогу України? Ніт? То чим ти кращий за Байдена?
показать весь комментарий
20.01.2025 08:44 Ответить
Трамп не за перемогу, він виключно "за себе коханого"...
показать весь комментарий
20.01.2025 10:25 Ответить
У старої галоші була лише мета дожити до кінця свого терміну.
показать весь комментарий
20.01.2025 06:42 Ответить
Та это и дураку было понятно, что они хотели стачивать русню об украинцев до последнего украинца. Стамбульская капитуляция им была как кость в горле
показать весь комментарий
20.01.2025 06:49 Ответить
Це політика ссикунів
показать весь комментарий
20.01.2025 07:46 Ответить
Так а що ви хотіли від звичайного політичного номенклатурника та ще й з ознаками вікової деменції?
показать весь комментарий
20.01.2025 10:24 Ответить
Все так и есть
половину совсковых запасов выбили
рашу выкинули с энергорынков Европы
попутно решили проблему Карабаха и Сирии
протестрировали его «аналоговнетную армию» и поняли что кроме ядерки им бояться нечего это не армия а сброд 20го века на совковых запасах. Все нефетбаксы пошли в яхты и домики для уточек вместо реального впк
отжали Украину из под его влияния

вывод - глупцы те кто думал что американцы хотят для нас справедливости а не решить свои геополитические цели за наш счет и все идет к заморозке и шашлыкам
показать весь комментарий
20.01.2025 08:06 Ответить
Рим тоже как бы развалили не с лазерными технологиями. так что на запасах и с аналоговнетным сбродом Хйло успеет сделать кучу гадостей. не факт, конечно, что кацапстан после этого останется вообще жив, но не в этом план. никто на западе до сих пор ничего не понял (если посмотреть на военные расходы), да и у нас кажется - тоже, пилильщики умеют только одно. ни о какой "заморозке" речи вообще не идет.
показать весь комментарий
20.01.2025 10:29 Ответить
Тільки не пишіть цього. "Захід нічого не зрозумів". Ці дядьки далеко не пішаки або діточки.
показать весь комментарий
20.01.2025 12:23 Ответить
это ничего не меняет. купить хатынку, или машину или купить что-то взрывающееся, опасное и по большому счету нормальным людям не нужное - что у них что у нас. у нас на фоне оккупации территорий и ежедневных погибших с 2014 года - это конечно дно. на западе, допустим, более адекватные, богатые и морально стойкие лидеры, может чуток подтянут военку (отнюдь не в ущерб экономике, конечно), но вот прям если завтра придется использовать пятую статью - сядут оптом в лужу. а ведь на подготовку было 10лет, да и у нас в принципе - тоже, и то левой рукой написанную общую военную подготовку еще только собираются делать (и это не точно и вообще хз что с этого получится с "нашими" "министрами" и "эффективными менеджерами" с плагиатами в лучшем случае). срочную службу - вообще отменили. да и мины уничтожали (конечно за деньги "западных партнеров"). а теперь какие-то претензии, вдруг. и холопов без подготовки через условные две недели кидают на передовую. гении планирования. и никто не сел, и не сядет, потому что - депутатская неприкосновенность, избранные люди и вообще "лидеры жизни" хотя - очевидная диверсия с летальными последствиями.
показать весь комментарий
20.01.2025 19:14 Ответить
Я не повторюю чужих слів. Бо наказав собі шукати Істину. Ось і 5 ст. Статуту НАТО потрапила у поле мого зору. Ознайомився, і далі накопирсав дещо більше. Багато неуків пишуть зараз про неї, не читавши ДОКУМЕНТІВ НАТО. Десь чув, десь ЗМІ набрехали. Читайте. Це краще ніж писати нісенітницю. Ознайомлений = значить попереджений. https://www.nato.int/cps/en/natohq/official_texts_17120.htm?selectedLocale=uk
показать весь комментарий
21.01.2025 10:20 Ответить
політика США відносно московії була розробленна ще у 1977 році...і Україна вже тоді була обговоренна на сходняках світових лідорів ,як ключова держава ,яка за рахунок житт'я свого народу ,та своєї теріторії ,повині будуть, знищити імперелістичну московію... прочитайте В. Суворова , Боровіка і інших ,у тодішних" Роман газетах" ...
показать весь комментарий
20.01.2025 08:08 Ответить
Чому у 1977 році, а не, наприклад у 1970 ?
показать весь комментарий
20.01.2025 12:25 Ответить
Навіщо нам те, що думав Байден, ми вибирали Володю Боневтіка і він мав зробити все, що обіцяв.
показать весь комментарий
20.01.2025 08:27 Ответить
Тобто Трамп активував методичку про поганого папєрєдніка. Не розуміючи, що постає питання: а ти сам бажаєш перемоги України? Ніт? То чим ти кращий?
показать весь комментарий
20.01.2025 08:32 Ответить
Страница 1 из 2