11141 посетитель онлайн

Зеленский о снижении мобилизационного возраста: "Зачем? Чтобы без оружия стало еще больше людей?"

Зеленський прокоментував зниження мобілізаційного віку

Президент Украины Владимир Зеленский прокомментировал желание США снизить призывной возраст в Украине.

Об этом он сказал в интервью Bloomberg, сообщает Цензор.НЕТ.

"В то время, как официальные лица в Вашингтоне и Киеве начинают разрабатывать детали того, как они могут посадить Путина за стол переговоров и как должна выглядеть структура соглашения, четко проступает расхождение относительно готовности Украины мобилизовать дополнительные войска", - пишет агентство.

Официальные лица из США и других западных союзников призывают Украину снизить призывной возраст, тогда как Зеленский настаивает на том, что оружие и ракеты нужны больше, чем больше солдат.

"Зачем мобилизовать еще больше молодых людей? Чтобы было еще больше людей без оружия?" - подчеркнул он.

Также Зеленский предостерег, что отсутствие долгосрочной поддержки Украины со стороны западных союзников может дать Путину шанс использовать перемирие для восстановления военной мощи и подготовки к новому наступлению.

"Прекращение войны должно быть победой Трампа, а не Путина. Путин для него никто", - добавил глава государства.

Что предшествовало?

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Советник президента США Джо Байдена по вопросам национальной безопасности Джейк Салливан заявил, что Украине придется принять решение о снижении мобилизационного возраста до 18 лет, однако это суверенное решение Киева.

Также советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Волц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Топ комментарии
+41
Пи@дун. В бригадах некомплект, а но тупо трепется. Оно хоть знает реальную ситуацию на востоке?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:19 Ответить
+29
Дідів за 50 ще вистачить. Тим більше, чим більше їх загине зараз,тим менше буде навантаження на Пенсійний фонд через 5-10 років.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:19 Ответить
+21
И именно поэтому выгребают аэродромную обслугу и ПВОшников? Потому что хватает? А их зачем тогда гребут? Чтобы что?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Атєц радной...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:19 Ответить
Пи@дун. В бригадах некомплект, а но тупо трепется. Оно хоть знает реальную ситуацию на востоке?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:19 Ответить
Дідів за 50 ще вистачить. Тим більше, чим більше їх загине зараз,тим менше буде навантаження на Пенсійний фонд через 5-10 років.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:19 Ответить
Потужно про потужність...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:20 Ответить
Точно!Навіщо! Для війни є діди 50+ , а їм потім потрібно буде пенсії платити, а це накладно для бюджету!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:20 Ответить
Що він шлангом прикидається?!
Давно з'ясували, що це НЕ США вимагають зниження віку, а підконтрольні Банкової журнашлушкі фігурно "перекладають" слова західних політиків!
І це ТИ тут тільки сьогодні кричав про "мільйонну армію"!
Звідки "мільйонну армію" взяти, коли РІК 50+ інвалідів відлавлюють?!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:23 Ответить
А де наша зброя пане Верховний Головнокомандувач? Чому ДБР не задає питання тому, хто всі бюджетні гроші держави під час війни закатав в асфальт? Невже не вистачило 6 років, щоб зробити декілька своїх нових ракет, танків, БМП, САУ, снарядів, мін, дронів, РЕБ?
Таке враження, що давно потрібно міняти Верховного.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:23 Ответить
Професор Кулеба казав шо лопат на всіх вистачить!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:24 Ответить
Агов, гундосий імбіцил, а хіба не глава країна та його міністри мають відповідати за зброю для країни ?
То виходить , ви , курви 2чі збрехали у цьому питанні
1) Коли звинувачували Пороха , що не вибудовував ВПК
2) Коли марадерили той ВПК що він збудував протягом 2015-2019
Покидькі підкацапні
показать весь комментарий
22.01.2025 19:24 Ответить
Некомплект суттєво зменшили - зараз 80-90% уже норма. Тільки от якість... - в баті одна а то й дві роти це "обмежено придатні" що принципі неважливо є вони чи нема...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:25 Ответить
Дай платок, мой совсем мокрый...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:26 Ответить
Замість ШУКАТИ мобресурс, Лідор веде дискусії про 15 бригад або про 18 - річних. Невже часу вистачає на все, крім УКОМПЛЕКТУВАННЯ наявних бригад ? Це я та інші пенсіонери можуть базікати, а Лідор має шукати й допомагати ЗСУ. І тільки не медальками.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:28 Ответить
За одного вбитого діда потрібно заплатити 15 млн грн, знаючи скільки років в середньому в нас живуть чоловіку, то на ці гроші можна профінансувати бюджет пенсійного фонду цілого району
показать весь комментарий
22.01.2025 19:28 Ответить
Одна гвинтівка на трьох, досвід ще з часів другої світової.
У чому проблема?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:29 Ответить
показать весь комментарий
22.01.2025 19:29 Ответить
Чув, що зброя від партнерів виділялася під нові бригади, тому їх і назбирали стільки. Не знаю, на скільки це відповідає дійсності, але після відмови дєрьмака від лендлізу така ситуація цілком могла скластися. От тільки виникає питання: а чому ж найвеличніше каже, що у нас новостворені бригади не забезпечені?
Десь у мене щось не збігається...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:30 Ответить
Навіщо? Щоб було більше людей в українських підрозділах? Та ну нах, не для того я роззброював Україну, саботував оборонпром, не для того зробив все, щоб перетворити мобілізацію на бусифікацію, щоб тепер всі ці зусилля коту під хвіст? Хай в підрозділах на фронті і далі буде 20-30% від штатного особового складу, хай і далі постачають браковані міни, хай і далі фортифікації будують не там де вони потрібні військовим, а там, де їх простіше обстрілювати моїм оманським партнерам з кремля. Не дарма ж я на стадіоні казав: яваш вирок! А ви, ідіоти реготали та мені плескали в долоньки. Як я вас "сдєлал разом"! Подобається? Ви ще й на другий строк мене переоберете, Лисим клянусь!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:30 Ответить
Народили 100+ бригад і купу окремих полків і батальйонів, більша половина армії сидить за 50+ км від лінії фронту, а то й взагалі за сотні кілометрів і фронту в очі не бачили
показать весь комментарий
22.01.2025 19:31 Ответить
А на фіга ж ви облави на вулицях влаштовуєте на усіх осіб чоловічого полу, навіть на хворих на важкі хвороби? В мене тиждень назад сусіда потягли в ТЦК, йому 52 роки і серьозна хвороба хребта... Звісно вердикт один "годен"
показать весь комментарий
22.01.2025 19:31 Ответить
Ну так, а як ще стримувати русню, якщо із зброї є тільки автомати і гранатомети? Треба набирати більше цивільних непідготовлених людей і відправляти їх в окопи, а мотивацією має бути виключно їх любов до Батьківщини і страх перед бурятами.
Тилові вояки типу Друзя, тецекашники, прокурори та інші патріоти поки зароблять собі на другу-третю хатинку і бмв, Європа успішно переозброїться, США на цьому заробить а заодно зайде на європейські ринки за рахунок русні - а там і сайтісь пасєрєдінє з позиції сили можна.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:32 Ответить
То на фото, інваліди чемно вмовляють добровольца не йти в чергу до ТЦК!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:33 Ответить
А я думав, що ми європейська держава, населена вільними громадянами , а виявляється в нас людей називають ресурсом, як якусь вуглю чи дрова
показать весь комментарий
22.01.2025 19:34 Ответить
И именно поэтому выгребают аэродромную обслугу и ПВОшников? Потому что хватает? А их зачем тогда гребут? Чтобы что?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:34 Ответить
Нардепів турборежиму забув. Вони ура-патріоти дуже потужні !
показать весь комментарий
22.01.2025 19:36 Ответить
Це хороше питання. Знає чи розуміє він хоч щось? От Гофмаршала послали сфотографуватися в окопах, що нарив Сінєгубов для самопіару.
Будь- який підліток старшого віку на місці Гофмаршала фотографуючись би на напрямку можливого прориву росіян із цікавості навіть запитав би-які потенціні сили у противника і які сили задяніі, чи планується задіяти в обороні.? І чи вистачає цих сил?
Виходячи із інформації Бутусова що 800 автоматникам із приданим їм 2- ма танкам була поставлена задача утримуватти оборону на ділянці в 45 км., виникає висновок, що Бонявтік або не цікавився нічим, крім фотоапарата, або має дуже зависокий рівень IQ....
показать весь комментарий
22.01.2025 19:38 Ответить
Ту же 155 бригаду еще на этапе формирования растягали по отдельным батам, которые придавали разным бригадам на фронте. Как комбриги относятся к "не своим" преданным подразделения рассказывать, думаю, не нужно.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:38 Ответить
50+ вже не мобілізують. Пройдись у п'ятницю по ресторанам, фітнес клубах, по елітних районах, полюбуйся на мажорів 25-45 років, які покупляли собі відстрочки, інвалідність.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:38 Ответить
Ти ба які ці двоє в камуфляжі. Тримати автомат в руках вже непридатні, а скрутити і запихнути в буса 100+ кг мужика можуть легенько, як якісь зелені берети
показать весь комментарий
22.01.2025 19:39 Ответить
Я в принципі відповів. Просто читаєм до кінця потім пишем...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:39 Ответить
За его IQ и подростковое самосознание мы скромно промолчим.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:40 Ответить
***** шукає рішення, щоб не оголошувати загальну мобілізацію. Тільки наш Лідор стільки оголошує нісенітниці, що часу на пошуки не вистачає, а завгосп лежить на лежанці та тріскає Мівіну за дві щоки. Золоті часи для української влади прийшли, коли ніхто не чекав.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:41 Ответить
Це й є основна наша проблема - воно думає не про те як виграти війну, воно думає як втримати рейтинг...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:42 Ответить
Я прекрасно знаю как искусственно уменьшают процент некомпекта. Только сегодня был разговор.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:42 Ответить
Це чоловіче і є капіталістична, демократична країна, де військо формують з контрактників, а не призовників і у разі війни захищати статки господарів мають ці контрактники і добровольці, а не підряд мобілізовані бідняки. А ти хочеш, щоб в нас було як в Советскому Союзі
показать весь комментарий
22.01.2025 19:45 Ответить
Той випадок, коли я на 100% згоден із Зе.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:46 Ответить
Якщо я написав би "шукати населення", то ви покрутили б пальцем біля чогось. Вам ніяк не догодити. Все одно буде "всЬо плохо".
показать весь комментарий
22.01.2025 19:46 Ответить
Якщо ви пенсіонер і не маєте шансу опинитись на лінію фронту то краще промовчіть. В даній ситуації важлива думка виключно придатних чоловіків у віці 18-55 років
показать весь комментарий
22.01.2025 19:49 Ответить
Я тобі по секрету скажу- зазвичай в тканинах 200-того алкоголь знаходять. Так що...
Ніяких виплат.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:50 Ответить
В країну вдерся ворог. Вдерся навіть не щоб акуратно віджати частину території (їм було навіяно Кримом). А вдерся з єдиною метою - конкретно тебе фізично знищити. Вдерся з метою тотального геноциду усіх. Чоловіків, жінок, дітей, старих, молодих - усіх.
Тут тобі вже не варіант - згадувати за демократію та право залишатися осторінь.
Все просто. Я захищаю твою сім'ю. А ти мою захистити не хочеш. Ти нам винен. Вважаєш - не спитаємо?
Йди в рукрутинговий центр, мобілізуйся, відчуй себе чоловіком, а не гермафродітом.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:53 Ответить
Біженці в Європу всі за ЗЕ.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:54 Ответить
Мобілізують по стандартній процедурі. Якщо ВЛК визнало придатним, то мобілізують.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:55 Ответить
Марно думав. Україна не європейська держава населена в більшості населенням а не громадянами. І ніяке те населення не вільне.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:55 Ответить
А може не потрібно було йому бухати роками в Буковелі і все було б!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:56 Ответить
А що,за одного вбитого молодика меньше виплачуют?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:56 Ответить
Просто цікава ваша думка зсередини: Чи справді, якби ті "ухилянти" 25-45, а тим паче 18-25 пішли до війська от прямо зараз, коли б ми дійшли до кордонів 91-го року, чи може навіть до мацкви? Адже поголовна мобілізація гарантує ж перемогу, так? Чи просто через рік-два, будете розказувати, що в тилу бачу багато жінок, які могли б теж поповнити лави СОУ?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:56 Ответить
Некомплект тому що гундосий створював цілу кучу нових бригад, замість того щоб поповнювати вже існуючі.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:56 Ответить
А навіщо бусіфікують?!
Чи в нас є спеціальна "зброя 25+"?!
І супер "зброя 50+"?!
Яка зовсім не підходить для 18+?
Порушення логіки - переконливий показник БРЕХНІ!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:58 Ответить
Америкаці забороняють понизити призовний вік до 50 років?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:59 Ответить
Можу припустити, що зброя на ці нові бригади тільки "обіцялась", а не "надавалась". Точно так само, як і на "Гвардію наступу" у 2023-му році. Казали: "Наберіть людей, а зброю дамо." В результаті - люди є, кацапські прориви на фронті є, а зброї для цих бригад так і нема.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:00 Ответить
Шукайте - шукайте собі виправдання. Виправдання є в усіх. Любий свій вчинок можна собі виправдати перед дзеркалом, егеж?
Давайте далі - хай дітип депутатів... хай менти, хай ТЦКшники (до речі в мене вистачає бойових побратимів після поранень, що перевелися дослужувати в тил в ТЦК).
Що ще придумаєте?
Не соромно?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:01 Ответить
Те що ворог вдерся це одне, те що у 21 столітті люди раптово цінують свое життя набагато більше ніж лозунги, патріотизм, релігію і інші абстрактні речі це інше.
Армія лише з добровільних контрактників. Або фінансова мотивація мобілізованих. Все інше дешева демагогія.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:01 Ответить
Бригады вообще-то создавались чтобы обеспечить ротацию бригад на нуле. Но микроскоп в руках дебила - куча железа. Любую идею можно угробить дебильным исполнением.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:03 Ответить
Просто цікаво для себе. Скільки Вам років? Тільки чесно?
До того, що колись теж так думав. Коли був молодим, зеленим, недосвідченим, необстріляним.
Зараз смішно згадувати.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:05 Ответить
Виправдання шукають лише подібні вам, які ніяке не розуміють простих речей нової епохи. Власне життя важливіше за все. Ти можеш гарантувати що на фронті в мобілізованих буде 100% гарантія вижити? Ти вмієш воскрешати мертвих? Війна не робить когось чоловіками, вони робить чоловіків трупами.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:05 Ответить
Давно пора готувати резерви, війна ще не скоро закінчиться і молодь підросте, має бути підготовлена, не так як зараз через бусифікацію
показать весь комментарий
22.01.2025 20:09 Ответить
Тобто ти був розумним, але відкотився назад?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:11 Ответить
Ти за мене та інших не переживай, ти сам добровільно влип в це, думаючи що раз-два наваляєм кацапам і все. А коли зрозумів, що це фактично білет в один кінець хочеш всіх настрашити бурятами. Ще раз кажу - переживай за себе, мені та іншим твої поради не потрібні
показать весь комментарий
22.01.2025 20:11 Ответить
Я вас спитав не про виправдання, а про вашу суб'єктивну точку зору, як особи зсередини. Якби вам у 2023-му хтось сказав, що контрнаступ провалиться, бо публічно анонсувався на квітень, та публічно переносився, бо чомусь партнери не встигли надати зброї, а про літаки та ракети геть і мови не йшло, ви б тоді так само розказували, що то ухилянти виправдовуються? Треба якось вже на четвертий то рік війни трохи сценарно планувати, чи ні, як гадаєте?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:11 Ответить
Твоє життя не варте нічого. Покажи, що ти зробив для суспільства? Покажи, що побудував, які ноу-хау впровадив? За що тебе будуть пам'ятати?
Нас будуть пам'ятати. Ми все робимо вірно. Але не ти.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:11 Ответить
50+ не мобілізують? А я й не знав. Отримав повістку в 56 та й пішов до війська. Якби ж то було знати, що в 50+ не мобілізують...
показать весь комментарий
22.01.2025 20:11 Ответить
Щоб навчати не за два-три тижні.
Але ж це все грошики,за що тоді дороги будувати і що красти?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:12 Ответить
А як не вистачатиме, то він зі Штатів вишле.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:12 Ответить
Зате бусифікованого м'яса вистачить, ага....
показать весь комментарий
22.01.2025 20:12 Ответить
Що це чмо несе? Воно ж недавно казало, що нема можливості провести демобілізацію через нехватку людей? Я не кажу про вік мобілізації, я не маю на це морального права. Але вже дістало це брехливе гундосе чмо.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:13 Ответить
Що таке контрнаступ?
Перепрошую, а Ви, виходить, найбільш обізнаний диванний військовий експерт?
Ви в своєму житті багато переживали контнаступів?
От коли переживете - тоді й поговоримо.
(Я приймав участь в штурмі Ізюму та Тернів. Зараз в Торецьку)
показать весь комментарий
22.01.2025 20:13 Ответить
І за Зе я ніколи не голосував!
показать весь комментарий
22.01.2025 20:14 Ответить
Мок життя цінне для мене. Я живу для самого себе а не для суспільства. Мені не треба якоїсь там пам'яті, мені треба мое життя.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:15 Ответить
А ті, хто лишився-всі за Пороха?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:15 Ответить
В ВСУ полно мобилизованных пенсионеров 50+(1 список) и 55+(2 список).
показать весь комментарий
22.01.2025 20:17 Ответить
Звідки переконання,що інша сторона впустить?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:19 Ответить
показать весь комментарий
22.01.2025 20:19 Ответить
В тебе просто советске мислення, що всі повинні служити для держави, зараз інший час. Якщо держава не здатна створити умови для безпечного проживання своїх громадян, то таку державу покидають і обирають іншу - світ глобалізований і приклади 100 літньої давнини вже не діють
показать весь комментарий
22.01.2025 20:20 Ответить
Отой самий контрнаступ. Якщо називаєте мене "отим самим експертом", значить таки відчуваєте раціональне зерно в моїх запитаннях. Дякую. Я вам задав кілька запитань, на жодне ви не відповіли прямо, проте перескочили на особистості. Якщо вам командування забороняє відповідати - моргніть, ми зрозуміємо.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:21 Ответить
Зачем тогда людей по улицам гребут если по заявлениям зеленского оружия на всех не хватает ?????? Лукавит зегнида.. Знает что рано или поздно, а выборы проводить придётся .Поэтому и гражданство дали двойное жителям других стран .Поэтому и выборы организуют у смартфони ..Зная что стариков в Дии почти нет .а молодёжь которая не ходит на выборы в смартфоне проголосует сидя на унитазе.... Особенно если пообещать повышение стипендий и гарантированное трудоустройство после учёбы ..
показать весь комментарий
22.01.2025 20:22 Ответить
Ну вот все такие, кто "добровольно влип", говорят "зае@ало нас это все", снимаются и идут в СЗЧ. Тогда что? Когда руснявые ****** за пару месяцев дойдут до Львова и Черновцов - тоже будете рассказывать про 21 век и демократию с демагогией? Или будете с по подвалам ныкаться? Нужно было думать в 2019 не жопой, а головой. Не пришлось бы сейчас заниматься тупой демагогией.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:23 Ответить
Для того щоб обмежено придатні , які служать в ЗСУ передали свою зброю і пішли в тилові частини. А здорові 18 річні можуть пару років і повоювати. Ха ха ха.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:25 Ответить
Ще один благородний лицар за всіх турбується, невже вам не зрозуміло, що людям не потрібні ваші переживання і дешеві страшилки. Переживайте в першу чергу за себе і за своїх близьких, яких теж впутали через своє, бачу по ниттю гарячкове рішення на початку війни
показать весь комментарий
22.01.2025 20:29 Ответить
Забезпечення зброєю ЗСУ то обов'язок української влади з яким вона не справляється!
показать весь комментарий
22.01.2025 20:30 Ответить
Помиляєтесь. Я 22 роки безпосередньо захищав Батьківщину. Проте це не головне. Я - громадянин України, і маю право як і Лідор - уХлоніст висловлювати думку про придатність чоловіків до військових дій. Чи ви гадаєте, що 39 мільйонів (включно пенсіонери, діти, жінки), які не на фронті теж повинні мовчати ?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:33 Ответить
Нагадаю, що кожен чоловік і кожна жінка у віці 18-60 років може добровільно вступити в лави ЗСУ і запобігти насильній бусифікації. Так на що очікуєми ранні Інно? Чи ви вже долучилися до ЗСУ?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:35 Ответить
А чим відрізняється зброя та спорядження для 59+ та молодика? А хто має кращу фізичну форму дід в 58- м чи хлопець в 20? Давай, зепіл, не не стісняйся
показать весь комментарий
22.01.2025 20:36 Ответить
Ну не з Голландії ж.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:39 Ответить
Розумне сцикло, зміни памперс
показать весь комментарий
22.01.2025 20:40 Ответить
Что, не нравится? Так наши страна и наша Конституция с законами были такими же самыми и в 2021 году, и в 2019, и до этого. Кто вам доктор что вы настолько туп, что не удосужились прочитать там не только про "демократию и права", а и про обязанности с законами, включая о воинской повинности? Не прочитали и не захотели отказаться от гражданства до 24.02 - это только ваши проблемы. Думать нужно было головой. Обосцались теперь от реальности? Сидите и сопите в две дырочки и не рассказывайте здесь людям что и как делать. Так вполне доходчиво, демагог?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:40 Ответить
Перш ніж задавати такі питання жінці заглянь в свої труси і після того подивись у свій військовий квиток.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:41 Ответить
показать весь комментарий
22.01.2025 20:43 Ответить
Ти перднув в калюжу, яку відповідь крім бульбашок ти хотів побачити?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:44 Ответить
Ну якщо на них не поширюються всі конституційні обов'язки громадянина, то в них і не повинно бути всіх прав, наприклад права вибору чи бути обраним. Це буде мабуть справедливо
показать весь комментарий
22.01.2025 20:45 Ответить
Не знав, що є спеціальна зброя для 50+, і для 20+. Бо, виходячи з того, що 50+ бусифікують аж гай шумить, зброї на них вистачає
показать весь комментарий
22.01.2025 20:46 Ответить
Де саме? Аргументи будуть?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:46 Ответить
Страница 1 из 3