11259 посетителей онлайн

Зеленский о снижении мобилизационного возраста: "Зачем? Чтобы без оружия стало еще больше людей?"

Зеленський прокоментував зниження мобілізаційного віку

Президент Украины Владимир Зеленский прокомментировал желание США снизить призывной возраст в Украине.

Об этом он сказал в интервью Bloomberg, сообщает Цензор.НЕТ.

"В то время, как официальные лица в Вашингтоне и Киеве начинают разрабатывать детали того, как они могут посадить Путина за стол переговоров и как должна выглядеть структура соглашения, четко проступает расхождение относительно готовности Украины мобилизовать дополнительные войска", - пишет агентство.

Официальные лица из США и других западных союзников призывают Украину снизить призывной возраст, тогда как Зеленский настаивает на том, что оружие и ракеты нужны больше, чем больше солдат.

"Зачем мобилизовать еще больше молодых людей? Чтобы было еще больше людей без оружия?" - подчеркнул он.

Также Зеленский предостерег, что отсутствие долгосрочной поддержки Украины со стороны западных союзников может дать Путину шанс использовать перемирие для восстановления военной мощи и подготовки к новому наступлению.

"Прекращение войны должно быть победой Трампа, а не Путина. Путин для него никто", - добавил глава государства.

Что предшествовало?

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Советник президента США Джо Байдена по вопросам национальной безопасности Джейк Салливан заявил, что Украине придется принять решение о снижении мобилизационного возраста до 18 лет, однако это суверенное решение Киева.

Также советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Волц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Топ комментарии
+41
Пи@дун. В бригадах некомплект, а но тупо трепется. Оно хоть знает реальную ситуацию на востоке?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:19 Ответить
+29
Дідів за 50 ще вистачить. Тим більше, чим більше їх загине зараз,тим менше буде навантаження на Пенсійний фонд через 5-10 років.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:19 Ответить
+21
И именно поэтому выгребают аэродромную обслугу и ПВОшников? Потому что хватает? А их зачем тогда гребут? Чтобы что?
показать весь комментарий
22.01.2025 19:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Нардепів турборежиму забув. Вони ура-патріоти дуже потужні !
показать весь комментарий
22.01.2025 19:36 Ответить
***** шукає рішення, щоб не оголошувати загальну мобілізацію. Тільки наш Лідор стільки оголошує нісенітниці, що часу на пошуки не вистачає, а завгосп лежить на лежанці та тріскає Мівіну за дві щоки. Золоті часи для української влади прийшли, коли ніхто не чекав.
показать весь комментарий
22.01.2025 19:41 Ответить
Якщо я написав би "шукати населення", то ви покрутили б пальцем біля чогось. Вам ніяк не догодити. Все одно буде "всЬо плохо".
показать весь комментарий
22.01.2025 19:46 Ответить
Помиляєтесь. Я 22 роки безпосередньо захищав Батьківщину. Проте це не головне. Я - громадянин України, і маю право як і Лідор - уХлоніст висловлювати думку про придатність чоловіків до військових дій. Чи ви гадаєте, що 39 мільйонів (включно пенсіонери, діти, жінки), які не на фронті теж повинні мовчати ?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:33 Ответить
То йди й арештуй головного українського уклоніста. Це буде справедливо без МАБУТЬ.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:54 Ответить
І Я за Зе я ніколи не голосував! послухав що казав цей клоун в 2019-му...і поїхав..вперед....
все іде по-плану.....по-оманському плану.....
показать весь комментарий
22.01.2025 20:53 Ответить
Нікому мабудть достукатися до мізків кловуна, що використати перемир'я для відновлення військової потужності можна використитати й нам.
показать весь комментарий
23.01.2025 11:19 Ответить
Тому що в 18 здоровіші, витриваліші, бистріше навчаються, імбецил!
показать весь комментарий
22.01.2025 23:18 Ответить
Дай платок, мой совсем мокрый...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:26 Ответить
Военные говорят о некомплекте пехоты, а тут зачем еще призывать? Кто то брешет, военным я верю.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:23 Ответить
Він не бреше, але пояснювати це саме вам не вважає доречним. От ви, мабуть, не станете розмовляти з бомжем, який почне у вас на вулиці просити гроші похмелитися. Це приблизно така сама ситуація.
показать весь комментарий
23.01.2025 00:04 Ответить
Ми - європейська країна, бо частина чоловіків вирішила чинити супротив замість капітуляції, а не через те, що інша частина посилається на свої права, забуваючи про визначенні обов'язки. Вони визначені суспільним договором, який наразі є чинним, який, можливо, вам здається несправедливим, але він є основним законом. І це теж є ознакою європейської країни. А не вигадана вами однаковість прав і обов'язків.
показать весь комментарий
23.01.2025 00:30 Ответить
"Ви" - не є сталою групою, верствою суспільства, чи окремою сутністю. "Ви" - аморфна маса, що не має суб'єктності, незалежно від кількості особин. Тому ніякого "Ви" як узагальнення тут не існує. Існує кожна конкретна особа, яка вважає своє життя більш цінним, за життя інших. Це не є особливістю саме людського суспільства і, відповідно, не є саме людською, а радше, тваринною рисою.
показать весь комментарий
23.01.2025 00:44 Ответить
Воно якраз здатне на відміну від вас, - народжувати дітей. Тому саме ви є не повністю компетентним в фізіологічному сенсі створінням.
показать весь комментарий
23.01.2025 00:48 Ответить
Щоб навчати не за два-три тижні.
Але ж це все грошики,за що тоді дороги будувати і що красти?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:12 Ответить
Точно!Навіщо! Для війни є діди 50+ , а їм потім потрібно буде пенсії платити, а це накладно для бюджету!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:20 Ответить
показать весь комментарий
22.01.2025 19:29 Ответить
Забезпечення зброєю ЗСУ то обов'язок української влади з яким вона не справляється!
показать весь комментарий
22.01.2025 20:30 Ответить
Що він шлангом прикидається?!
Давно з'ясували, що це НЕ США вимагають зниження віку, а підконтрольні Банкової журнашлушкі фігурно "перекладають" слова західних політиків!
І це ТИ тут тільки сьогодні кричав про "мільйонну армію"!
Звідки "мільйонну армію" взяти, коли РІК 50+ інвалідів відлавлюють?!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:23 Ответить
А навіщо бусіфікують?!
Чи в нас є спеціальна "зброя 25+"?!
І супер "зброя 50+"?!
Яка зовсім не підходить для 18+?
Порушення логіки - переконливий показник БРЕХНІ!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:58 Ответить
А на фіга ж ви облави на вулицях влаштовуєте на усіх осіб чоловічого полу, навіть на хворих на важкі хвороби? В мене тиждень назад сусіда потягли в ТЦК, йому 52 роки і серьозна хвороба хребта... Звісно вердикт один "годен"
показать весь комментарий
22.01.2025 19:31 Ответить
То на фото, інваліди чемно вмовляють добровольца не йти в чергу до ТЦК!
показать весь комментарий
22.01.2025 19:33 Ответить
Царь батюшка умный, добрый и справедливый! Это все злые бояре его обманывают!!
показать весь комментарий
23.01.2025 09:27 Ответить
Звідки переконання,що інша сторона впустить?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:19 Ответить
Для того щоб обмежено придатні , які служать в ЗСУ передали свою зброю і пішли в тилові частини. А здорові 18 річні можуть пару років і повоювати. Ха ха ха.
показать весь комментарий
22.01.2025 20:25 Ответить
показать весь комментарий
22.01.2025 20:19 Ответить
Мобилизация как в первую мировую 15-49 должна быть
показать весь комментарий
22.01.2025 23:08 Ответить
Не надо говорить чушь. Практики "выдавать замуж" в Европе нету уже несколько веков. А во второй половине 19 века все подняли возраст согласия до 14-16 лет. И соответсвенно он и оставался таким весь 20 век. И сейчас в Украине 16, хотя да, можно как в Японии опустить до 13, чего уж там )))

100 лет ничего не меняется, почему вдруг в Украине немыслимая мобилизация с 25 до 60, а не с 15 до 49 ??? Типа 15-25 хуже воюют чем 50 - 60 ? У них меньше здоровья ? У них мозги плохо работают ? Память хуже ? Физические нагрузки намного хуже переносят ? Назови хоть одну причину !

Это бред сумасшедшего. Это на голову не налазит.

Единственная причина - 15-25 это зеленый дегенеративный лохторат, который вообще в массе своей аполитичен, но очень заметен "в сетях". Вот его и не трогают.
Бред. Бред. Бред.
показать весь комментарий
23.01.2025 11:54 Ответить
Я не понимаю какое отношение количество имеет к мобилизации, где связь ? 90 летних не мобилизируют потому что их мало, или потому что они физически не тянут ? Наверно второе. 18е физически тоже не тянут ?
показать весь комментарий
23.01.2025 11:57 Ответить
Тому Гетманцева обклав податком на посилки з закордону, щоб і дронів не зібрати?
Чи збори з регіонів переселились в окопи, яких ніхто не може використати?
А на Прикарпатті погранці нормально екепіравані, з дронами, с собаками, навіть з гранатами. І путанка, пункти спостереження, камери. Ще 23 млрд
через Демченко вивели.
Гроші з кожним новим бюджетом збільшують на витрати, на спец пенсії, марафони з ворожками.
Все робить від себе залежне, що зброя появлялась тільки на холяву.
показать весь комментарий
22.01.2025 21:49 Ответить
Затем, пан главнокомандувач, что 25 летний физически выносливее и сильнее, проворнее мозгами, и легче обучаем чем 58 летний. И соответственно имеет больше шансов сам выжить, а кацапа убить.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:41 Ответить
За одного вбитого діда потрібно заплатити 15 млн грн, знаючи скільки років в середньому в нас живуть чоловіку, то на ці гроші можна профінансувати бюджет пенсійного фонду цілого району
показать весь комментарий
22.01.2025 19:28 Ответить
Народили 100+ бригад і купу окремих полків і батальйонів, більша половина армії сидить за 50+ км від лінії фронту, а то й взагалі за сотні кілометрів і фронту в очі не бачили
показать весь комментарий
22.01.2025 19:31 Ответить
А я думав, що ми європейська держава, населена вільними громадянами , а виявляється в нас людей називають ресурсом, як якусь вуглю чи дрова
показать весь комментарий
22.01.2025 19:34 Ответить
Ти ба які ці двоє в камуфляжі. Тримати автомат в руках вже непридатні, а скрутити і запихнути в буса 100+ кг мужика можуть легенько, як якісь зелені берети
показать весь комментарий
22.01.2025 19:39 Ответить
Це чоловіче і є капіталістична, демократична країна, де військо формують з контрактників, а не призовників і у разі війни захищати статки господарів мають ці контрактники і добровольці, а не підряд мобілізовані бідняки. А ти хочеш, щоб в нас було як в Советскому Союзі
показать весь комментарий
22.01.2025 19:45 Ответить
Якщо ви пенсіонер і не маєте шансу опинитись на лінію фронту то краще промовчіть. В даній ситуації важлива думка виключно придатних чоловіків у віці 18-55 років
показать весь комментарий
22.01.2025 19:49 Ответить
Ти за мене та інших не переживай, ти сам добровільно влип в це, думаючи що раз-два наваляєм кацапам і все. А коли зрозумів, що це фактично білет в один кінець хочеш всіх настрашити бурятами. Ще раз кажу - переживай за себе, мені та іншим твої поради не потрібні
показать весь комментарий
22.01.2025 20:11 Ответить
В тебе просто советске мислення, що всі повинні служити для держави, зараз інший час. Якщо держава не здатна створити умови для безпечного проживання своїх громадян, то таку державу покидають і обирають іншу - світ глобалізований і приклади 100 літньої давнини вже не діють
показать весь комментарий
22.01.2025 20:20 Ответить
Ще один благородний лицар за всіх турбується, невже вам не зрозуміло, що людям не потрібні ваші переживання і дешеві страшилки. Переживайте в першу чергу за себе і за своїх близьких, яких теж впутали через своє, бачу по ниттю гарячкове рішення на початку війни
показать весь комментарий
22.01.2025 20:29 Ответить
Нагадаю, що кожен чоловік і кожна жінка у віці 18-60 років може добровільно вступити в лави ЗСУ і запобігти насильній бусифікації. Так на що очікуєми ранні Інно? Чи ви вже долучилися до ЗСУ?
показать весь комментарий
22.01.2025 20:35 Ответить
Ну якщо на них не поширюються всі конституційні обов'язки громадянина, то в них і не повинно бути всіх прав, наприклад права вибору чи бути обраним. Це буде мабуть справедливо
показать весь комментарий
22.01.2025 20:45 Ответить
Знову чую думку зашкорублого совка. Ми європейська країна і зараз 21 століття, де не має поділу на чоловіка, що воює і жінку, що варить галушки. Всі ми є громадянами держави з однаковими правами і обов'язками. А якщо обов'язки різняться, то і права теж повинні бути обмеженими, наприклад заборона права голосу і бути обраним
показать весь комментарий
22.01.2025 20:58 Ответить
Тут справа йде не за мене, якщо з 15 млн повнолітніх і здорових чоловіків і жінок призовного віку служить лише 1 млн, а 14 ні, то питання до мене не коректне
показать весь комментарий
22.01.2025 21:07 Ответить
А починаючи з 21 століття він впав до 2%
показать весь комментарий
22.01.2025 22:03 Ответить
Ну чому ви на кожнім кроці постійно наголошуєте жінка та й жінка, ніби жінка -це щось не повністю компетентне і ні на що не здатне. Все з вами зрозуміло ви просто підстаркуватий постсовецкий сексист
показать весь комментарий
22.01.2025 22:07 Ответить
Цих бурятів разом з жінками, стариками і дітьми десь тисяч 400. Там всього навсього кілька десятків тисяч придатних до служби чоловіків.
А от коли Гітлер захоплював одна за одною майже всі європейські країни, то чомусь вони не піднімали чисельність своїх військ, а зразу капітулювали чи давали незначний бій противнику. А багато які країни розуміючи, що слабші за ворога просто ставали його васалами, щоб зберегти хоч якусь самостійність
показать весь комментарий
22.01.2025 22:21 Ответить
Дійсно, але в цім плебісьитв не повинні брати участі жінки, пенсіонери, чоловіки з інвалідністю, багатодітні, заброньовані та інші бізнесмени й волонтери з відстрочками. А виключно ті чоловіки, хто на думку ТЦК і ВЛК є придатним до відправлення я б навіть не сказав в ЗСУ (так, як там теж багато тепленьких посад), апрямо на лінію бойового зіткнення. Якщо з цієї категорії набираємо 50+% голосів - продовжуєм воювати, якщо менше 50. Тоді президент оголошує думку народу, відкриває кордони і допомагає спастися від всюдисушних бурятів всім, хто їх так боїться
показать весь комментарий
22.01.2025 23:00 Ответить
Ні, навпаки, чим багатіше суспільство в цілому, тим менше людей стане добровільно на його захист - опитування в європейських країнах це підтвердить
показать весь комментарий
22.01.2025 23:07 Ответить
Ну мабуть він спирається на загальну людську співчутливу думку, що молоде, яке ще навіть толком життя не побачило, в більшості випадків ще не продовжило свій рід то й повинно ще пожити, а дядько 45+ трохи світа вже побачив, дітей здебільшого виростив, то може віддати долг державі, хто як не він прикриє молодого пацана. А пацанам ніхто й не боронить за власним бажанням вступати до ЗСУ. Нагадую, що добровільно в ЗСУ є можливість вступити не з 25, а з 18. Більше того, таку можливість мають також жінки й дівчата
показать весь комментарий
22.01.2025 23:16 Ответить
Ага, а ще дівчаток заміж видавати в 12 років, щоб не протирала дурно в школі штани до 17 років, а вже трійню виховувала до того часу. Такої 100 літньої практики ви теж мабуть хочете?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:19 Ответить
А ще 18 річних до початку війни було в 3 рази менше чим 40 річних. А після 3 років війни, коли 16-17 річні почали масово виїжджати за кордон і там зустрічати повноліття, то на одного хлопця у віці 18, 19 чи 20 років припадає вже мабуть з десяток чоловіків 42, 43 чи 44 річних
показать весь комментарий
22.01.2025 23:26 Ответить
Ну він жеш президент європейської, вільної, демократичної країни де абсолют людського життя являється найбільшою цінністю цивілізаційного розвитку. А ви згадуєте про якусь нерухомість і матеріальні речі, які дістануться бурятам.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:40 Ответить
Чомусь як у Верховну Раду пертись, то жіночки кричать, що це дискримінація по статевій ознаці, що ми європейська країна з рівними правами і обов'язками. А коли прийшлось виконувати обов'язки, то вони самі беруть паранджу у руки і на всі рупори голосять, що ми ж слабкі жіночки, це чоловіча справа
показать весь комментарий
22.01.2025 23:45 Ответить
шо ще за "долг державі"? шо за ******* совок? а хто нічого не брав в долг у "держави" - тому шо робити?
показать весь комментарий
23.01.2025 09:47 Ответить
А ти хочеш шоб вона до 30 років колола собі ботокс у морду і дупу, і розповідала шо в неї є "права" і вона живе своє краще життя?
показать весь комментарий
23.01.2025 09:50 Ответить
Зачем в тылу 400 тысяч ссыкливых ментов и других оборотней в погонах, спрашивал у них? В то время когда на фронте нехватает людей!
показать весь комментарий
23.01.2025 10:01 Ответить
Ти пішов ще до виходу відповідного указу
показать весь комментарий
23.01.2025 10:03 Ответить
І на якій хвилині він каже про "понизити призовний вік до 18 років", кажи
показать весь комментарий
23.01.2025 10:07 Ответить
Обосцались от реальности 400 тыс ментов которые всю дорогу жрали от "державы", а теперь не хотят ее защищать! Бросай свою тупую агитацию! Давно нет никакой "демократии" и "прав" - есть узурпация и диктатура.
показать весь комментарий
23.01.2025 10:13 Ответить
Гундосий є ворожим диверсантом, він найкраще працює на поразку України перед агресором
показать весь комментарий
23.01.2025 11:03 Ответить
Спалився троль. Це був речник Метью Міллер який про 18р. ні слова не сказав
показать весь комментарий
23.01.2025 11:09 Ответить
Чому ж тоді всі силовики звільнені від мобілізації? Цивільні мають тримати економічний фронт і забезпечувати військових всім необхідним на фронті, але не навпаки!
показать весь комментарий
23.01.2025 11:20 Ответить
Кого реєструвати кандидатами вирішує ЦВК за вказівкою з держзрадників у владі і при сплаті ними непомірної грошової застави. За кого б ви не проголосували при такій виборчій системі, все одно промосковське лайно "обереться" і попаде у владу
показать весь комментарий
23.01.2025 11:26 Ответить
Ви особисто рахували голоси на всьому одномандатному окрузі?
Теж саме було на виборах 2014р., коли по опитуваннях і екзитполах переміг Правий сектор, а по ЦВКашним результатам нікому невідомий створений з міс. до виборів Народний фронт. Думаю самі зрозумієте що насправді сталося, що ахметівська прокладка "виграла" парламентські вибори.
Подумайте хоча б дрібку, хто така Маряна Безугла у 2019р., якийсь місцевий педіатр невідомої кваліфікації, взагалі непублічна особа і порівняйте її з Жоріним. Теж саме з бандитом Катлєтою, якого начебто обрали у Києві. За кого може віддати свій голос пересічне населення Києва?
Для вас хороша порада, не вірте всьому, що на плоті пишуть, особливо коли це махрові зрадники й злочинці, злодії, корупціонери і професійні аферисти, які на жаль понад 30р. перебувають в українській владі.
показать весь комментарий
23.01.2025 23:52 Ответить
Ви взагалі далекі від реального розуміння війни, як вона має проводитися щоб не капітулювати перед агресором.
Вам не писати коментарі треба, краще орієнтуйтесь на свого командира, якщо вам з ним пощастило, слухайте його, навчайтесь щоб від вас був хоча б якийсь толк.
Зерно для роздумів, якщо осягнете, економічний фронт не організовується цивільними, це завдання вашого кремлівського боневтіка, накази якого ви виконуєте. Вимагайте в нього залучити чи мобілізувати цивільних до економіки стану війни, який мав би діяти в Україні.
показать весь комментарий
24.01.2025 00:06 Ответить
Згадані вами Лють, Рубіж і т.п. це лише декілька відсотків якщо не менше від їхньої загальної маси із 500тис., які вештаються в тилу на завищеному державному утриманні і ховаються за спинами малозабезпечених, хворих і немічних цивільних громадян.
показать весь комментарий
24.01.2025 00:10 Ответить
А ви вважали їх господарями країни? Вони лише говорящі голови правлячого режиму злочинного відданого путлєру олігархату.
Мабуть вам 42 як і зеленському зраднику.
показать весь комментарий
24.01.2025 11:07 Ответить
При наявності біля 2 млн. особового складу сил оборони, чого тим п..дарам не вистачає, коли кацапів воює всього 500тис.? Хочуть залучити більше корупційних доходів за невідправку на передову до свого кармана чи знищити якогомога більшу кількість українців прикриваючись війною?
показать весь комментарий
25.01.2025 13:20 Ответить
Спеціально без будь-яких перекладачів послухав нудне принудне інтервью Блінкена. Все вони правильно переклали.
показать весь комментарий
23.01.2025 02:01 Ответить
Де ти 22 роки захищав батьківщину і від чого?
показать весь комментарий
23.01.2025 02:02 Ответить
Якась в тебе мова дуже рагульська. ******* гугл перекладачем
показать весь комментарий
23.01.2025 02:05 Ответить
Argumentum ad hominem
показать весь комментарий
23.01.2025 02:06 Ответить
Далеко сидиш, хєрня з США
показать весь комментарий
23.01.2025 02:08 Ответить
Нема людей в державному апараті. Це чиновники, які можуть робити тільки те, що їв дозволено законом. А не те, що вони роблять в Україні
показать весь комментарий
23.01.2025 02:09 Ответить
То що, всім піти і здохнути?
показать весь комментарий
23.01.2025 02:10 Ответить
Та брали
показать весь комментарий
23.01.2025 02:11 Ответить
слава Богу таких як ви небагато
показать весь комментарий
22.01.2025 22:24 Ответить
Сила війська вимірюється зброєю, а не кількістю м'яса.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:11 Ответить
Операторів зброї потребен мінімум. У нас десятки бажаючих на одне їх місце. У нас немає стільки зброї, скільки є вже цих операторів. М'ясу цього не зрозуміти.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:37 Ответить
У вас немає аргументів. Моя правота доведена.
показать весь комментарий
23.01.2025 01:15 Ответить
Блазню потрібен лохторат 18-25 років та їх мамочки-нафронтниці. А цивільних чоловіків 25-60 років він за людей вже не вважає.
показать весь комментарий
23.01.2025 01:24 Ответить
Фінансової мотивації не буде, оскільки бусифіковані - це дешева альтернатива дронам. Якщо давати гроші, то блазню не буде чого красти.
показать весь комментарий
23.01.2025 09:09 Ответить
Чув, що зброя від партнерів виділялася під нові бригади, тому їх і назбирали стільки. Не знаю, на скільки це відповідає дійсності, але після відмови дєрьмака від лендлізу така ситуація цілком могла скластися. От тільки виникає питання: а чому ж найвеличніше каже, що у нас новостворені бригади не забезпечені?
Десь у мене щось не збігається...
показать весь комментарий
22.01.2025 19:30 Ответить
Страница 2 из 3