8268 посетителей онлайн
41 422 748

Убийства военных в тылу – красная линия. Необходима молниеносная и жесткая реакция власти, - Драпатый

драпатий

Убийства военных в тылу - это красная линия, которую нельзя пересекать.

Об этом заявляет командующий Сухопутных войск ВСУ и ОСГВ "Хортица" Михаил Драпатий, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы не имеем права молча наблюдать за нарастающей волной пренебрежения к защитникам Украины - это за гранью того, что можно терпеть.

Все не происходит внезапно. Мы уже видели случаи унижения и агрессии в отношении наших защитников, но я не видел острой реакции общества на это. Теперь имеем прямые вооруженные нападения. Так действует враг. Он работает с нами и между нами, пока мы смотрим, кто что лайкнул", - отмечает он.

По словам Драпатого, нет никаких оправданий убийству военнослужащего и нападению на ТЦК. Молниеносная и жесткая реакция власти - единственно возможная в ситуации произвола против военных.

"Без справедливого наказания убийц, злопыхателей и предателей, мы получим еще больше убитых в тылу собратьев. В других городах. В других кварталах. На заправках, в супермаркетах, в подъездах, на улицах, которые мы называем именами Героев.

Если общество переварит эти приступы, плохие симптомы станут диагнозом. Хочу верить, что в той точке, где мы сейчас, это невозможно. Потому что единственное, что отделяет нас от врага - это Силы обороны Украины, Вооруженные Силы. Пока мы теряем лучших наших людей на фронте, в тылу не должны потерять совесть.

Пренебрежение к человеку в пикселе начинается там, где заканчивается достоинство. Мы обязаны уважать тех, кто взял в руки оружие и ценой собственной жизни защищает наши города, людей в них, границы, небо и землю, наше государство, наш флаг, наш дом", - резюмирует он.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что 1 февраля 2025 года военнослужащего РТЦК, сопровождавшего мобилизованных, застрелили на АЗС в Пирятине. Позже нападавший был задержан.

Топ комментарии
+65
А до першопричин такої ситуації претензій нема?!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:33 Ответить
+56
Зло то дебіли, які па-пріколу в квітні 19-го все то вибрали. От де корінь зла, а все решта то вже наслідки...
показать весь комментарий
02.02.2025 09:37 Ответить
+46
Та, тут явно саботаж Зе як відповідального за мобілізацію. Армія, прикомандирована до ТЦК, безглузда. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. Нехай вона цим і займається. Усі дані про всіх українців у влади є. Розсилайте повістки, і вимагайте виконання закону від громадян.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 8
А до першопричин такої ситуації претензій нема?!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:33 Ответить
Зло то дебіли, які па-пріколу в квітні 19-го все то вибрали. От де корінь зла, а все решта то вже наслідки...
показать весь комментарий
02.02.2025 09:37 Ответить
Та, тут явно саботаж Зе як відповідального за мобілізацію. Армія, прикомандирована до ТЦК, безглузда. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. Нехай вона цим і займається. Усі дані про всіх українців у влади є. Розсилайте повістки, і вимагайте виконання закону від громадян.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:56 Ответить
..а чому ж за часів "бариги" Пороха, який свою реальну строкову службу відслужив, такої проблеми не було і призов відбувався згідно Конституції України?
- а при дермових Найвеличнівших ухилянтах-рецидивістах "вбивство, каліцтво та мордування цивільних в тцк" розквітли буйним цвІтом?
- ну, вмикайте ваше дуже сіре вЄщєство, якщо не дуже болить думати..
показать весь комментарий
02.02.2025 09:47 Ответить
Згоден-бо дім який руйнуєтья з середини не встоїть...
показать весь комментарий
02.02.2025 09:30 Ответить
Тепер народ ненаведить мєнтів, лікарів з їхніми вироками ВЛК, прокурорів-інвалідів, суддів, мізномасних можновладців які крадуть все що не прикручене до землі та ще більше ТЦКашників.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:07 Ответить
Український дім руйнують з 2019 року ВОРОГИ УКРАЇНИ , яких ЦЕЙ завів у владу завдяки "мудрому наріду-суїцідніку 73% / 43%".

А Драпатий дурня клеїть , бо прикидається , що не розуміє - що коїться всередині країни. А щоб такі , як Драпатий , продовжували публічно клеїти дурня - показово заарештували бойових генералів , а ще рік тому ЦЕЙ та його ЗЕкоМАНДА вчинили погром вищого військового керівництва ... Путло вже рік насолоджується діями своєї агентури.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:01 Ответить
ТЦК це не військові, а наймані працівники,які за хабарі там окопалися. Розмови про інвалідів та ветеранів вже не пройдуть.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:02 Ответить
Катування та вбивства в застінках ТЦК це для нього норма? Я так розумію?
показать весь комментарий
02.02.2025 18:47 Ответить
Все як завжди. Як вбили мінта чи військового - гвалт стоїть. Це одразу для правоохоронної системи стає "дєлом чЄсті". А як сотні і тисячі громадян, які пишуть заяви в поліцію, відфутболюються системою - то це нікого не цікавить взагалі. І нікому до тебе немає діла. Навіть якщо ти учасник бойових дій - ну з тобою аж на 60 секунд більше буде розмовляти друг, похлопає тебе по плечу і піде далі. Раз на рік чи два рази на рік тебе запросять на якусь пафосну вечірку на День Незалежності або день якогось роду військ. І то, якщо ти "медійний, правильний" військовий. Вбивство громадян - це завжди неприпустимо і завжди червоні лінії і копи та силовики повинні, що називається, землю рити по кожній справі, а не так як у нас часто буває - за вказівкою зверху

P.S. Щось реакції військових на вирок для екс-мера Майбоженко я не бачив. Також не бачив реакції військових на побиття побратима в Дніпрі. Якщо ти не медійний військовий або людина системи - твоє скалічене здоров'я держава оцінить в 200 баксів. Але знайдеться купа безкоштовних "адвокатів", які чомусь будуть захищати систему. Я розумію роботу адвоката за гроші - це нормально. А безкоштовно захищати систему... Ну, таке...
показать весь комментарий
02.02.2025 10:08 Ответить
А я більш ніж впевнений, що якби був президентом Порошенко, то ***** точно так маштабно не напав. Були б спроби в Донецькій та Луганській областях -- але не більше. Але після здачі України жабою зеленою в Омані, каци йшли на парад через три дні в Києві. Та й ухилянтів за президента Порошенко було б на порядок менше.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:26 Ответить
Краще б він запитав, де та сама "бликавична і жорстка реакція влади" на тотальну корупцію в ТЦК.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:59 Ответить
Мабуть, таки палка має два кінця.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:33 Ответить
...а возить новоотловленных как зэков или скот, под вооруженной охраной, можно??? И проясните ситуацию - ртцк, это всё-таки военные или гражданские... А то, как служить - так они гражданские, а когда их ****** - люди пикселе.. Могу поспорить, суд по этому делу будет в закрытом режиме.. переодетым ********* есть, что скрывать..
показать весь комментарий
02.02.2025 09:46 Ответить
Не існує ніяких 'громадянських обов'язків'. Платіть грубі гроші і робіть контрактну армію для захисту олігархату. Безкоштовні раби скінчились і йдуть у сзч.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:48 Ответить
Придурок у твоєї мами синок. Подивися на збіговиська цих "військових" на вулицях коли вони хапають всіх підряд. Відкормлені бугаї в балаклавах у яких здоров'я вистачить на десятьох таких як ти.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:09 Ответить
Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України;
Організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - Кабінетом Міністрів України;
показать весь комментарий
02.02.2025 09:36 Ответить
Напад на ТЦК це зовсім не "народний гнів". Це свідома акція антиукраїнського елементу - ждунів та кацапських диверсантів на кшталт підпалювачів військових автівок. Підживлювачами цієї зграї є загал ухилянтів, які здатні продати Україну та власну матір, щоб тільеи не виконувати свій громадянській обов"язок із захисту українського народу і держави. До усіх цих елементів має бути застосовані рішучі дії громад і влади, як до ворожого військового активу в нашому тилу. Ворог має нещадно знищуватися на місці.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:43 Ответить
Військовий в тилу, це людина, яка повернулась до своєї сім'ї. Герой України, що її захищав. Людина з калашем, що полює на інших людей на вулицях міста, не асоціюється в мене з поняттям "військовий в тилу"
показать весь комментарий
02.02.2025 10:09 Ответить
Так народ і влада вимагають виконання закону, але "громадяни", яким надійшла повістка, спочатку лізуть у погріб ухилятися, а коли їх під час походу по горілку зупиняє ТЦК із законною вимогою показати документи, то підгузконосець починає бикувати і кидатися навкулачки на військових і поліцію. Доводиться застосовувати силу проти ******** То хто порушує закон?? Будьмо чесними!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 10:12 Ответить
Ухилянти це ті хто присягу давав, от ти наприклад, присягу дав, а сам сидиш у тцк і ухилякшься від обов'язку захищати цивільни, та строчиш коментарі під кожним постом про тцекунів. Купа відео де тцк хапають людей і тягнуть в бусік без всяких слів, за таке є строк 8 років, кого вже посадили? Де вироки ? Немає. Тому або тцекунських ухилянтів нарешті відправлять воювати, або почнуть саджати за порушення закону, ну або скоро такі випадки стануть звичайними.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:10 Ответить
Дивно те що він оту тилову школоту яка викрадає цивільних, б'є, забиваючи до смерті , яка бере хабарі , і все це безнаказанно назвав побратимами.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:48 Ответить
А шо там Одеський воєнком з мільярдом баксів..?!
Він Армії щось пожертвував..?!
показать весь комментарий
02.02.2025 10:09 Ответить
То чому виловом цивільних людей займаються так звані "військовослужбовці", ще й зі зброєю? Нагадати, кому безпосередньо підпорядковуються всі ТЦК?
показать весь комментарий
02.02.2025 11:02 Ответить
Най пану драпатому хтось пояснить, що ТОЛЕРУВАТИ не можна міни, які не влазять у дуло міномета, літню форму одягу замість зимової, заправку військових авто за власний кошт, НЕ МОЖНА ТОЛЕРУВАТИ сексуальні домагання у військовій частині, про яку він знає і ніхєра не реагує, відправлення піхотою фахівців РЕБ і ППО, авіації, ну і відсутність належної зброї у фахівців (артилерія, зв'язківці,ремонтники, ) завдяки чому їх кидають, як піхоту, у окоп. НЕ МОЖНА ТОЛЕРУВАТИ порушення Конституції України - основного закону країни, тотальну корупцію у держорганах влади, відмазування від ЗСУ заможних і "бусифікацію" решти незахищених.
Ще дуже і дуже багато що "НЕ МОЖНА ТОЛЕРУВАТИ".
Але Зє- номенклатура, до якої ВХОДИТЬ ТА НАЛЕЖИТЬ драпатий, про це воліє не говорити і заходів "нетолерування" не застосовувати. Він і решта "драпато-залужних", "піддєрьмачно-сцирських" будуть і далі слідувати у фарватері Зє-рьмаківської "генеральної лінії партії Зє-!" і щось інше казати і робити НЕ БУДУТЬ.
Бо сцикловаті. Це не Кривонос.
Якось так.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:36 Ответить
А тих хто розмінував Чонгар,оголив північ Київщини та пропонував шашлики в травні..?!
показать весь комментарий
02.02.2025 10:08 Ответить
Така ж реакція, як на пісню "я - русский" в центрі Києва?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:39 Ответить
Підтримую драпатого
показать весь комментарий
02.02.2025 09:43 Ответить
В вас щойно вийшло: "хто проти корупції, той за кацапів". Зробите наступний висновок самостійно?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:49 Ответить
Не можна до влади допускати персонажів з трускавецькою освітою -- наслідки не забарилися .
показать весь комментарий
02.02.2025 09:49 Ответить
Такі неприємні дії ТЦК, нажаль, стаються тому що Верховний Боневтік не віддав наказу адекватного для вієнноготстану - повної мобілізацї. ТЦК не справляється зі своїми задачами, або справляється з ось такими неприємними методами роботи. Тому ЗЄля, який відповідальний за Конституцією за обороно держави, але нівчому не винен, а винні погані ТЦКшники. Підари коломойські навмисно розвалюють оборону і намагаються пересварити громадян з ЗСУ в угоду ху@лу.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:07 Ответить
***** би не напав. Він би лише скорегував свої зусилля привести до влади кого завгодно тільки не Порошенка. Потім створив би придатні умови і вже тоді б напав. Але для простого наріда це надважка логіка.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:39 Ответить
Наратив моральних кастратів такий: Є військові, хай мене захищають. А я мамина жоржинка, воювати їб...в. Я і так танцювати в нічних клубах втомлений, плюс біцуху в спортзалі качаю, а тут ще тцк ганяється, мобілізувати хоче.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:18 Ответить
По конституції (стаття 17) військові взагалі не мають права застосовувати силу до цивільних і затримувати їх. Це повинна робити поліція. Таке враження що влада робить це навмисно щоб понизити рейтинг ЗСУ, бо він у два рази вище ніж у Зе. Як казала одна людина: коли він бачить людину в пікселі він не знає чи бажати їй здоров'я чи на фіг посилати (думаючи що то тцкшник. При тому що в тцк дійсно служить багато героїв з пораненням). В інтернеті ж повно відео як тцкшники в пікселі гамселять цивільних і кидають людей в бусик як непотріб. Отака вийшла дискредитація ЗСУ і зниження довіри до військових...
показать весь комментарий
02.02.2025 11:18 Ответить
Так вони ж першими почали катувати і вбивати українців - що ЗЕбанда не вийшло повторити 33 рік коли українці звмість того щоб брати вила і вбивати червоних терористів своїх дітей з голоду їли? З страшним "вогнем" ви жартуєте!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:48 Ответить
а калаш пораненому в ТЦК на вулицях міста до чого?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:18 Ответить
Вам вже казали, гроші, гроші, гроші і соціальні бонуси. Право на звільнення з служби в любий момент по бажанню, діти мобілізованих мають право на вступ на бюджет поза чергою, мобілізовані на 5 років можуть не сплачувати податки при відкритті бізнесу і багато іншого.

Ви дебіли типовий совок, де проста людина мае здохнути за лозунги. От тільки в 21 столітті люди сталі більше цінувати власне життя а не землі і лозунги.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:42 Ответить
Сопельки прибери-- мені вже 72 і в перші дні нападу каців прийшов до ТЦК --там була черга чоловік 200 -- були і ті хто мав більше 60-- вийшов ТЦКашник-- кому більше за 60 йдіть до дому-- не забирайте наш час.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:19 Ответить
А браковані **********,фейкові фортифікації, закупівлі потреб ЗСУ по завищеним в рази цінам - не червоні лінії ? Тисячі військових загинули через мародерство та корупцію чиновників , де блискавична та жорстка реакція влади і вищого військового керівництва ? Більш того, слідство вже довело, що злочинець свідомо хотів вбити військовослужбовця, що це не якийсь особистий конфлікт або злочинець психічно хворий ? Я так розумію, зелена влада вирішила використати даний випадок щоб ще більше закрутити гайки і повністю перетворити тцк в совковий аналог ЧК-НКВД.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:23 Ответить
А по версії драпатого незрозумілі арешти військових, пепеслідування опозиції... загальне згортання демократії - "это другое"?
Не вірю людям з вибірковим ставленням.
Схоже, що коментар зроблений по команді з опи, щоб авторитетом драпатого аргументувати необхідність посилиння диктаторського тиску.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:22 Ответить
Тобто знущання,викрадення людей бусіфікаторами та інші крімінальні дійства вплоть до катувань тцк-ми людей не потрібна "жорстка та блискавична реакція"?!
показать весь комментарий
02.02.2025 14:03 Ответить
Не існуе ніяких ухилянтів до рішення суду.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:07 Ответить
А смерті людей в підвалах ТЦК це що? Червоні лінії? І яка реакція?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:23 Ответить
Дивлюсь на ці потоки лайна стосовно військових і просто скаженію.
Можна скільки завгодно придумувати причин і знаходити винуватців, але... є ситуація яка склалась.
Хто її спричинив - гарне питання, але відповідь на нього сьогодні нічого не дає для оборони.
Скажіть (не мені а собі) великі "знавці закону", "не створені для війни", і різні "тік-ток козачки" - що ви пропонуєте взамін?
Знаю, почнеться це белькотіння про "мотивованих". Тобто є люди, кому власне життя зовсім не дороге, а є великі цінителі власної шкури. Де той інкубатор в якому вирощують мотивованих?
Треба якось по іншому... хочу не хочу, я не мотивований, віра не дозволяє...
Жаль немає машини часу... жаль.
Щоб змоделювати ситуацію, коли після пари десятків розстріляних кацапами "пацифістів", всі ці - юристи-візажисти з айтішниками, в драній формі, знятій з вбитого і так-сяк випраній, з гвинтівкою Мосіна, під наглядом косооких "руЗьких" будуть штурмувати кордон з Польщею... і ніяка ***** слова не скаже. Бо тисячу слів не впливають так, як пару ударів прикладом по зубах.
Спитайте жителів Херсонщини і Запоріжжя, яких просто подарували кацапам. Скільки там розумників і знавців права, які виступають проти мобілізації до армії кацапів?
Багато хто думає, що зможе втекти і Захід гостинно відкриє двері. А ніхто не думав, якщо путін підійде до західних кордонів і поставить умову - "...вернуть хахлов на родину, или вы следующие" то її не виконають. Виконають, аж бігом. І перестануть пропускати і депортують до України, якої вже не буде. Всіх цих "безцінних" мажорів, ухилянтів і інших айтішників. І завважте, будуть керуватися тим же принципом - моя шкура дорожча ніж ваша.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:35 Ответить
немає в тцк військових, то все відставні мєнти ухилянти, що у віці 40 років і з мордами ширше задниць сховались від фронту, і не треба тут розганяти зраду, нехай ідуть воюють і ніхто їх не буде чіпати
показать весь комментарий
02.02.2025 11:24 Ответить
А де червона лінія корупції комісарів і чиновників????????????????????? Тільки червоні лінії є для простого народу????
показать весь комментарий
02.02.2025 15:06 Ответить
Паскудна зелена влада! Від неї і більшість наших бід...
показать весь комментарий
02.02.2025 17:41 Ответить
Так - віиськових вбивати в тилу це жах
показать весь комментарий
02.02.2025 09:34 Ответить
Схоже Драпатий також виступає за імунітет від покарань командирам , недарма у нього Содоль в дружбанах , таке ж ла..но.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:24 Ответить
Думки вголос: конституційний обов'язок кожного захищати свою країну, присягу на вірність народу України давали перш за все ЗСУ, потім СБУ, поліцейські, судді, прокурори, депутати, МНС. Для мене, як законослухняного громадянина, що працює офіційно, документи в порядку, платить податки на утримання всіх вищеперерахованих, хто має показати приклад, як захищати країну (не враховую ЗСУ, СБУ, МВС, МНС)? Знову питання риторичне, коли вже всі до зброї - депутати, прокурори, судді, їхні діти, родичі? Чому своїм прикладом вони цього не роблять? Надіються в черговий раз на пересічного?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:47 Ответить
У такому випадку поліція відкриває справу і передає до суду. А не як худобу тягають людей з приводом, що вона грішна бо дихає.

А якщо конституція - це книга мертвих?

Населення тільки скорочується? І дає привід не змінювати владу? Ну то це вже не треба розглядати, головне що рабська книга дає змогу людині зі зброєю казати, що вона може бути вертухаєм. А обов'язки не з'являються без прав.

Якщо право людини, це жити в злиднях і померти за мародерів - то ось, вам і обов'язки з цього соціального договору.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:14 Ответить
тема вбивства військових в тилу (!!!!) - не те що паскудна, її взагалі НЕ повинно би бути, якщо у нас є Держава !

приємно було прочитати пост Генерала Драпатого - він не тільки хоробрий та талановитий полководець, але й людина з аналітичним розумом політика та державника.

саме такі як Генерали Залужний, Драпатий, Забродський, Кривоніс... мають керувати Державою.
Як в Ізраілі, де кожен президент, або прем'єр колишній генерал, а державний службовець - офіцер запасу.
Тільки так виживемо в війні з Ордою.....

.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:54 Ответить
Варто було б глянути на першопричини. Хіба оце беззаконня, ганебне "людоловство", "бусифікація", побиття простих людей працівниками ТЦК не сприяли кординальному зниженню авторитету армії, пане командуючий? Хіба ота жахлива корупція. пачки долларів, які у них вилучали і повне замовчування проблеми із сторони командування Сухупутних Сил, не привело до того, що сьогодні на людину у формі, прості люди, дивляться як на небезпеку. Розумієте! Не на як на захисника а як на небезпеку. Чому ви пане командуючий не почули нас простих громадян, які ще раніше вам сигналізували, що таке може бути. Люди захищаються від того свавілля і беззаконня, яке впроваджене працівниками ТЦК. Тому, пане командуючий, якщо хочете підняти рівень довіри і авторитету до ЗСУ, негайно зупмніть це "людоловство", "бусифікацію", корупцію і беззаконня серед працівників ТЦК. Негайно! Щоб український народ дивився на військового як на захисника а не загрозу. Співчуття родинам загинувших бійців. Суворий суд для нелюдів. І відповідальність тих, хто до цього довів.
показать весь комментарий
02.02.2025 21:16 Ответить
а як влада, яка свідомо довела ситуацію до такого стану може реагувати? як унтерофіцерська вдова, сама себе висікти?
показать весь комментарий
02.02.2025 09:36 Ответить
Та в нас повно дибілів які зраділи вбивствам військових України у тилу.
Ну що не так
Зараз вони і мені понаписують
Дебіли, агов
Чим ви можете виправдати вбивство людини
показать весь комментарий
02.02.2025 09:45 Ответить
А як ржали два роки тому коли в кацапив таке було, Подоляк буквально сяяв в марафоні.
тільки путлер тоді зробив виводи, а зебаран ні.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:53 Ответить
Робота тцк курується зе-владою, а значить єрмаком і гру мо рф.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:54 Ответить
Призедент 4 рази ухилився від повістки. Чави його
показать весь комментарий
02.02.2025 10:03 Ответить
А хто зараз в тилу платить податки та ВЗ..?! За який х...фінансується Армія..?!
Хто весною саджати е хліб..?!
Влада на рейнж-роверпх та бентлі..?!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 10:06 Ответить
Це влада має сама себе застрелити?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:22 Ответить
Ворога потрібно знати в лице. А от те що ти працюєш згідно з кацапськими методичками- дуже цікаво.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:24 Ответить
Щось не видно на відосиках ТЦКашників інвалідів -- а видно здоровенних бугаїв як ТЦКашників так і поліціянтів.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:59 Ответить
Тцк ловить людей не для мобілізації.
А для того щоб збити з них останні грощі на хабар.
Всі бусифіковані будуть сзч і фронт рухне на радість москві.
Робота тцк керується з гру мо рф через оп-у єрмака.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:35 Ответить
До-речі, подібну словєсну "полОву" я чув наприкінці 2013 року, коли люди протестували проти свавілля влади на Майдані. А у військові частини були направлені "замполіти" з ГУВРа, УВР Сухопутних військ, УВР Повітряних сил... Не знаю чи були з ВМС, але думаю, що теж. Так ось ті "пєтушари" змушували командирів частин поводити збіговиська під виглядом "зборів у підтримку влади", що ай-яй-яй, так неможна, "бистро расходітєсь по-домам!", ну і таку подібну лабуду.
Так ось оце "драпате" один-в-один меле щось подібне з закликом з хороше проти всього поганого.
Але у ті часи "драпате " було командиром батальйону, і усіх тих нюансів не знає.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:05 Ответить
це наслідки тцк-шного свавілля, мусора голубчики ви теж приготуйтесь
показать весь комментарий
02.02.2025 23:39 Ответить
Без справедливого покарання вбивць, зловтішників і зрадників...

То есть Безуглую, опзж-шников, "мародеров-коррупционеров" накажут?) Хотя, о чем это я... Они же свои.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:46 Ответить
Кацапи системно працюють по знищенню України, і що ми тут чуємо, …ТЦК самі винні, так їм і треба… Ось результат, всі проти всіх. Як легко маніпулювати особами з пустими макітрами…
показать весь комментарий
02.02.2025 09:50 Ответить
Якщо військовозабов'язаний не ухилянт і не ховається від тцк, жодних проблем з тцк в нього не виникає. А якщо він ухилянт, то допомогає рашкі окупувати Україну. Більш того, коли парашка захоплює якусь теріторию, всіх тих ухилянтів мобілізує в своє військо. Тому ухилянт ворог. І відноситись до нього потрібно відповідно.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:18 Ответить
Тобі до психіатра.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:09 Ответить
А вас в пробірці створили? Чи ваші дерева більші? З коментарю - вам біля споришу десь бути, це така рослина біля бруківки.
показать весь комментарий
02.02.2025 13:00 Ответить
Навіть у Румуніїї армія була з народом, проти диктатора.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:33 Ответить
Якщо хочемо вижити, Україні варто давно запровадити страти за допомогу ворогу в будь-якій формі (коли вони приймуть нас в ЄС та НАТО, тоді зможемо розглянути відміну смертної кари) -- подібне покарання будо у всі часи, у всіх країнах та під час всіх воєн). До речі, в АМЕРИКАНСЬКОМУ серіалі "Нарко" АМЕРИКАНСЬКИЙ персонаж (представник АМЕРИКАНСЬКОГО управління боротьби з наркотиками (УБН), каже дослівно: "Якщо ворог не дотримується жодних правил, то чому ми маємо їх дотримуватися?".
показать весь комментарий
02.02.2025 15:59 Ответить
А потім в труні через пару днів додому, це ще краще.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:04 Ответить
Да конечно,разминирование Чонгара,помощник сивковича в раде,"жрите шашлык войны не будет",сотни тысяч держслужбовцев на брони в тылу,разворование армии это не червона линия,а желание спасти свою жизнь от дебилизма офисных клоунов это пи...ц всему уже.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:09 Ответить
Працюєш?
показать весь комментарий
02.02.2025 10:16 Ответить
Прикинь! Я всю Конституцію прочитав, кілька разів і навіть роз"яснення правознавців до окремих статей, на відміну від таких розумово обмежених як ти, які просто копіпастять подоляцьку методичку і копіюють хамську поведінку свого зеленого кумира.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:44 Ответить
Почни з поліцейських, депутатів, прокурорів, суддів. Вони всі давали присягу захищати Україну коли йшли на держслужбу, але чомусь їхні пальці не тягнуться до зброї, а тільки до грошей у вигляді величезних зарплат та хабарів. Але ти хоч і старий валянок, але інстинкт самозбереження ще працює, знаєш , що відкрити писок на владу та її посіпак дуже небезпечно, тому осатаніло гавкаєш виключно на простих людей.
P.S Першими окупованих територій тікали саме чиновники, тцкуни, поліцейські, деякі ще перед вторгненням, залишивши простих громадян на милість орків.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:43 Ответить
Блискавична і жорстка реакція влади - єдина можлива в ситуації свавілля проти військових.
Цікаво, чи добровільно Драпатий написав оцю дурню ?
Виходить, що командуючий, за свавілля влади проти військових, вимагає жорстокої реакції влади.
Проти громадян?
Заплутана вимога командуючого, ох як заплутано жля Драпатого.
показать весь комментарий
03.02.2025 00:13 Ответить
Більшість з вас, ухилянтів - ждуни та моральні потвори. Якщо доживу до того магічного "післявійни" - не бажаю мати з вами нічого спільного, не бажаю дихати з вами однім повітрям.
Маю мрію - прикупити маленьку ділянку на карпатській верховині, серед смерек та диких звірів. Викопати там бліндаж чи побудувати маленьку хатинку. І не бачити більше нікого, окрім своїх бойових побратимів. Живих та небесних.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:52 Ответить
Якщо бидло відчуває слабину то починає зневажати і вбивати тих хто його захищає в окопі-військових...
Людина це тварина і її поведінка залежить від вибору який ти їй даси, якщо бидло знатиме, що його точно завалять коло хати за ухилянство, бидло піде воювати, на війні у нього буде бодай шанс вижити.
Сопливою демократією можна війну тільки просрати...
показать весь комментарий
02.02.2025 10:01 Ответить
Підпал Рейхстагу, "рязанский сахар"... "Це ж було вже" (с). Принаймні чітко зрозуміло, на кого рівняємося і куди рухаємося.
показать весь комментарий
02.02.2025 10:02 Ответить
Страница 1 из 8