7267 посетителей онлайн
7 108 138

Военнослужащий ТЦК обязан применить оружие против нападающего, - "слуга народа" Федиенко

Федієнко прокоментував вбивство співробітника ТЦК у Пирятині

Согласно уставу, сотрудник ТЦК имеет право применять оружие, если он находится при исполнении служебных обязанностей и его жизни угрожает опасность. На это есть соответствующие распоряжения.

Об этом "Еспресо" сказал член оборонного комитета ВР, председатель подкомитета по вопросам безопасности в киберпространстве, "слуга народа" Александр Федиенко, передает Цензор.НЕТ.

Он не понимает, почему сотрудник ТЦК не применил оружие, когда ему угрожали.

Во-первых, это трагедия, когда погиб работник ТЦК. Но при этом надо понимать, что сейчас война. И если к военнослужащему, который находится при выполнении задания, приближается человек с оружием, военнослужащий обязан был применить оружие. Ну, с учетом устава и всех предупредительных механизмов. Почему он этого не сделал, мне непонятно", - пояснил нардеп.

По словам Федиенко, право на применение оружия работниками ТЦК урегулировано действующим законодательством и есть "соответствующие распоряжения".

"Есть соответствующий устав, есть соответствующие распоряжения. То есть, если он находится при выполнении какого-то задания, или, например, охраняет военнообязанных, которых передислоцируют к какому-то месту обучения и т.д., то согласно уставу, если есть соответствующее распоряжение и приказы, военнослужащий имеет право на применение оружия", - добавил он.

Ранее сообщалось, что двум лицам жителям Лубен и Полтавы сообщено о подозрении в убийстве военного на автозаправочной станции.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что 1 февраля 2025 года военнослужащего РТЦК, сопровождавшего мобилизованных, застрелили на АЗС в Пирятине. Позже нападавший был задержан.

Топ комментарии
+41
А на якій підставі у тцкашника повинна бути зброя? Ні. Не військовослужбовця. Саме тцкашника? Зелена мразота вже вирішила маніпулювати страхом?
показать весь комментарий
03.02.2025 18:14 Ответить
+33
ну що ж, до цього все йшло.
тепер чекаємо на застосування зброї проти беззбройних цивільних.
чи ви хочете сказати, що тендітна жіночка. яка захищає свою дитину проти свавілля, не загрожує життю здоровенних вгодованих жлобів з автоматами?
показать весь комментарий
03.02.2025 18:13 Ответить
+18
А тцкунам можна нападати на цивільних? Де в Конституції таке написано?
Той ''слуга урода'' хоче щоб розстріли з обох сторін стали не жахливим винятком, а буденністю.
Понаобирали розумових інвалідів!
показать весь комментарий
03.02.2025 18:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Завжди було цікаво, це зелена гнида є євнухом дєрмака чи навпаки? Бо завгосп, пророк чи секретутка чомусь не схоже на правду.
показать весь комментарий
04.02.2025 03:12 Ответить
Саме так, ст. 36 ККУ як підстава звільнення від кримінальної відповідальності
показать весь комментарий
04.02.2025 03:06 Ответить
Виходить що кремлівські слуги самі на себе накликали біду
показать весь комментарий
04.02.2025 03:01 Ответить
Уже показували по Радіо Свобода на всю країну як скажений тцкашник з якогось дфтг під Києвом стріляв у спину беззбройному цивільному. Досі за цей злочин ніхто не поніс відповідальності. Свої ж "панялі і прастілі".
показать весь комментарий
04.02.2025 02:56 Ответить
Тоді на Ц розповідали наче Безугла була автором цього законопроекту
показать весь комментарий
04.02.2025 02:50 Ответить
Того довбня фєдієнка за заклики вбивати власних цивільних громадян варто закрити в буцегарню, курву кремлівську.
показать весь комментарий
04.02.2025 02:44 Ответить
Уже не раз люди розповідають, що тцкашники забігають до садиби і розстрілюють з автомата беззбройних батьків, які захищають своїх дітей від їхнього беззаконня, виправдовуючись згодом наче на них хтось нападав з ножем.
показать весь комментарий
04.02.2025 02:38 Ответить
Та псевдодепутатська наволоч фєдієнко умисно розпалює громадянський конфлікт в Україні і не виключено, що на замовлення з ворожого кремля, якому воно служить.
показать весь комментарий
04.02.2025 02:31 Ответить
George Dydyrko Тут часто пишуть про ТЦК погано сцикуни з дитинства, які у памперсах ходили до 10 років. Що робити з такими "новобранцями", які сруть у штани і ховаються у крисячу нору? Так от запам,ятайте , уйобки. Европи на всіх не вистачить, а кацапня як прийде сюди буде ******* вас і не буде панькатись, як ТЦК!
показать весь комментарий
04.02.2025 02:05 Ответить
Владислав Коротков #601269 Кацапчик, ти не туди попав. Це так висловлюються у Лаптестані!
показать весь комментарий
04.02.2025 01:56 Ответить
Поки маємо головнокомандуючим тричі ухилянта, антимайданівця - того, що дав накази розмінувати Чонгар та вивісти армійські бригади з напрямків нападу ворога, того - що служить у офісі Єрмака "президентом" - маємо те, що маємо.
показать весь комментарий
03.02.2025 22:39 Ответить
Ти перед тим, як щось писати, на фермі поцікався, а то виявиться, що белькотнув щось не в тему, а вдома за це випороти можуть
показать весь комментарий
03.02.2025 22:38 Ответить
А що ж ти, фраєр, був такий велеречивий, коли із методички російське ІПСО переписував?
Зразу купу російських тролів направили тебе облайкати, а коли без методички тільки мукати і бекати в змозі ?
показать весь комментарий
03.02.2025 22:36 Ответить
Йди спати,алкашня тупа
показать весь комментарий
03.02.2025 22:21 Ответить
Що повинен робити громадянин України якого вбивають працівники ТЦК?
показать весь комментарий
03.02.2025 22:05 Ответить
А ти чому ще засалену будьоновку на видану ведмедчуком пілотку не змінив ?
показать весь комментарий
03.02.2025 21:51 Ответить
Та да, " она нє такая, она ждьот трамвая", він твій калєга по " фермерскій справі"?
Чи ви конкуренти за зарплату у ведмедя?
показать весь комментарий
03.02.2025 21:49 Ответить
Чим жорсткіші методи мобілізації, тим менше бажаючих мобілізуватися. Якраз такими методами викликають спротив мобілізації. Нехай краще влада дбає про нормальні умови для усіх військовослужбовців, забезпечить необхідною зброєю. Добровольців, тероборону бездарно перемололи, а тепер не вистачає людей
показать весь комментарий
03.02.2025 21:48 Ответить
Ти вже одІПСОшнічав, розсоли роздаєш з баришів?
показать весь комментарий
03.02.2025 21:46 Ответить
Антон Сергаков Коли отримає зброю в ЗСУ, може настріляти цього різного непотрібу на фронті.
показать весь комментарий
03.02.2025 21:42 Ответить
6ala6ol Лагеря вже побудовпні. Відмовився, відсидів 5 років і живий здоровий вийшов. Вибір завжди є.
показать весь комментарий
03.02.2025 21:37 Ответить
Вот не надо передергивать. Ни лагерей ни выше не нужно. Но с ухилянтами разговор должен быть коротким. А то взяли моду - чуть что истерику на улице закатывать. Покажи документы спокойно и иди дальше.
показать весь комментарий
03.02.2025 21:37 Ответить
George Dydyrko Ухилянти військовозобов'язані, коли їх відловлюють, то везуть до ТЦК, а далі по учбовим центрам.
показать весь комментарий
03.02.2025 21:25 Ответить
Gordon Shamwej ,,Мусора" це блатна російська феня. Твої фсбшні вуха дуже добре видно.
показать весь комментарий
03.02.2025 21:19 Ответить
Може вже пора лагеря будувати? Навіщо ці напівміри? Підеш на вишку? Чи в газово камеру будеш супроводжувати?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:38 Ответить
Привіт, п'яничка. Росолу дати?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:34 Ответить
адвокат офіс Фсбешникам вигідно зривати мобілізацію. А ,,звірства тцкашників" пояснити просто, вони не хочуть повторення звірств Бучі.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:34 Ответить
Тцкашник-це не військовий.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:31 Ответить
Нахрена мені твої видумки?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:29 Ответить
Он же был мобилизованный сразу в ТЦК, у него нет "боевого опыта". В отличии от нападавшего...
показать весь комментарий
03.02.2025 20:27 Ответить
Тцк переназваний военкомат і створила русня. Ми лише копіюємо. Тому, спробуйте дивитись далі своє пихи.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:26 Ответить
Доречі, тотальна корупційність влади не заважає тобі вірити різним держ структурам, у т.ч. тцк. То чому це ти корчиш з себе таку недоторкану.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:25 Ответить
Мій знайомий проходив десантуру в армії. Після армії пропрацював 30 років поліцаєм. Щоб не йти на фронт з початком війни сховався у відділі кадрів одного з районних РТЦК Закарпатської області і вже три роки косить від фронту в тилу, притворяючись "інвалідом". Інший знайомий теж після військової карєри сховався в Ужгородському РТЦК і з самого початку війни очолює підрозділ з поховання - замість фронту ходить як піп по похоронах. Ось такі "інваліди" працюють в ТЦК. При потребі - назву прізвища імя та по батькові цих двох Хероїв.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:24 Ответить
Ти ж не всю інфо додав.
І це якось спростовує, що він військовий і захищає твою дупу і те, що інфо у відео не відповілає дійсності?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:21 Ответить
ТЦК і мусора - це цілий конвай ухилянтів
показать весь комментарий
03.02.2025 20:21 Ответить
Ось тут згоден !

негайно посилити вогневу підготовку солдат ТЦК!

щоб не постраждали матеріальні цінності АЗС...

.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:15 Ответить
Так як фсбешникам вигідно, щоб українці один одного перестріляли, то фсбешник ти. Нічого доброго з мобілізації під дулом автомата не буде
показать весь комментарий
03.02.2025 20:14 Ответить
призначай місце зустрічі і принось свої патрони -

у мене рука НЕ здригнеться!

будет НЄ больно....

.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:13 Ответить
Ти от скажи, хто з вас, двох тролів, у кого Санчо-Пансою працює, а хто Ослом ?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:12 Ответить
Злякався хейту в соцмережах та ЗМІ... І це не нормально, м'яко кажучи...
показать весь комментарий
03.02.2025 20:12 Ответить
Вітя, черешенка ти мамкина, ти амфєтаміну перебрав, чи від народження йододефіцитний?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:11 Ответить
+💯!

при виконанні правил застосування зброї відпустять, або дадуть невеликий термін, а потім відпустять.

застосовуйте зброю !
ваші життя дорожчі за нікчему-ухилягта !

.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:11 Ответить
Ти маєш на увазі цього Гнапа?
У лютому 2019 року опинився в центрі скандалу із неповернутими грошима журналістівhttps://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BD%D0%B0%D0%BF_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-7 [7]. За інформацією керівника Слідство.інфо https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C_%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0 Анни Бабінець, у 2015 році проєкт отримав грант в сумі 15 000 євро, які Дмитро Гнап отримав на власний рахунок та зобов'язався пожертвувати на https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B8 армію. В результаті, 2000 євро він дійсно пожертвував на армію, 3917 євро він витратив на потреби проєкту, а решту грошей в сумі 9083 євро приховав у власну банківську скриньку.https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BD%D0%B0%D0%BF_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-8 [8]
показать весь комментарий
03.02.2025 20:10 Ответить
Зрозумієш наскільки ти жалюгідний
показать весь комментарий
03.02.2025 20:10 Ответить
Подивися відео військового про солдатів тцк і трошки про таких як ти.
"Що приховує влада про вбивство тцкшніка"
показать весь комментарий
03.02.2025 20:09 Ответить
і взагалі, тцк не є військовослужбовцями, це банда відставних мєнтів, яких 5 дефективних менеджерів за наші ж гроші найняли виконувати брудну роботу по примусу і кошмаренню цивільних і якщо на цивільного нападає озброєна банда у складі двох і більше осіб наступає право захищатися у будь який спосіб аж до застосування зброї, якось так
показать весь комментарий
03.02.2025 20:08 Ответить
боти ввімкнули всі вентилятори і накидають лопатами про

"ТЦК не ЗСУ"

розчарую, вони - ЗСУ, малята і перший трупак-ухилянт з такими наративами вже малюється на обрії

.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:08 Ответить
А чому цивільний не мае право носити зброю,щоб коли його пакують міг вістрелити макітру різному непотрібну який загрожує його життю.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:07 Ответить
«1 лютого 2025 року на автозаправній станції в м. Пирятин на Полтавщині під час супроводу військовозобов'язаних до 199 навчального центру стався збройний напад на військовослужбовця Полтавського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП). Джерело: https://censor.net/ua/n3533456»
показать весь комментарий
03.02.2025 20:06 Ответить
А "бусифікація" наслідок чого? Не пригадаєш?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:05 Ответить
Evgen Paramonov 68aaea81 Не знаю як з приводу ШИЗО, а от шокер давно потрібен.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:05 Ответить
Я теж здивований, чому ТЦКашник не пристрелив цього виродка. Потрібно було одразу й негайно реагувати на таке. Чого він злякався незрозуміло.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:05 Ответить
для тебе спеціально скажу тупо-просто:

солдат ТЦК
служить в Сухопутних силах ЗСУ, а

"солдату положено ружжо !"

жалію, що він не застосував табельну зброю проти того урода-вбивці !

.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:03 Ответить
Зарплатня (тбт грошове забезпечення + премія) 200 000 грн достатня мотивація?
показать весь комментарий
03.02.2025 19:59 Ответить
Подивися відос військового Гнапа про тцк. Там і про тебе трохи є.
"Що приховує влада про вбивство тцкшніка"
показать весь комментарий
03.02.2025 19:58 Ответить
Hrysha Hlyba 7474e929 Такі думки вам навіяли спогади про звірства в Бучі?
показать весь комментарий
03.02.2025 19:58 Ответить
Може там є камери і запис подій. Навіщо робити якісь безпідставні припущення і звинувачувати військовослужбовця у недбалості?
Цілком можна уявити, що він був під прицілом рушниці. І спробував застосувати зброю та отримав заряд дробу.
Так що, такі заяви депутата ніяк не знижують напругу і не дають ніякого конструктиву у вирішення проблеми.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:57 Ответить
Альоша, а коментарі твої все жалюгідніше...
показать весь комментарий
03.02.2025 19:56 Ответить
Супроводжував. Так ліпше?
показать весь комментарий
03.02.2025 19:51 Ответить
Не, ну сразу стрелять это перебор. Электрошокер с хорошим зарядом, плюс дня три в ШИЗО, которые уже давно должны быть при военкоматах для особо резвых. Без корма и стакан воды в день. После этого ещё раз вежливо попросить предъявить документы.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:48 Ответить
ідіот, запхай собі в ж... свій статут і свої розпорядження, читай кримінальний кодекс і інші закони україни щодо застосування зброї, і це бл... чмо пише нам закони, може й праві американці, що вибори вимагають, ці 5 дефективних менеджерів уже за...ли
показать весь комментарий
03.02.2025 19:47 Ответить
Конечно. Калашмат тебе вручают на бзвп на первой недели обучения. Фактически ті с ним больше не расстаешся до конца службі. Даже если и не носишь с собой)).
показать весь комментарий
03.02.2025 19:46 Ответить
Sergey Rafalovych Тільки коли відслужіть в ЗСУ
показать весь комментарий
03.02.2025 19:45 Ответить
а народ має право використовувати зброю проти слуг народу і корупціонерів
показать весь комментарий
03.02.2025 19:42 Ответить
Та це начебто і не потребує коментарів,очевидна річ ,що коли йде напад на військового,поліціянта то він має не просто законне право нейтралізувати нападника,а це його обов'язок.Не розумію,чому на співробітників Беркуту які по факту виконували свій службовий обов'язок ,як зараз це роблять співробітники ТЦК,відкривали кримінальні справи та саджали до сізо ?
показать весь комментарий
03.02.2025 19:40 Ответить
У всіх військових є особиста зброя. Навіть якщо він з наю не ходить.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:38 Ответить
😆😆😆
показать весь комментарий
03.02.2025 19:37 Ответить
Усіх місцевих коментаторів, що з диванчиків вважають, що то не їх війна - превентивно посилаю за "русскім корабльом".
показать весь комментарий
03.02.2025 19:35 Ответить
...Дочекайтесь поки вас вб'ють або покалічать і тільки потім стріляйте...
показать весь комментарий
03.02.2025 19:35 Ответить
Цілком та повністю підтримую усі дії ТЦК.
ТЦК - такі самі військовослужбовці.
На фронті потрібне поповнення.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:34 Ответить
адвокат офіс Твої фсбешні вуха дуже добре видно.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:34 Ответить
George Dydyrko "Військовослужбовець ТЦК" - це конвоїр ухилянтів. Новобранці це ті, хто мають реєстрацію в Резерв+. І їх на вулицях не затримують, їх викликають повістками.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:31 Ответить
Так у вас на ординії вже давно цивільних як мух стріляють, чого тобі " чекати" , хіба що солі в спину ?
показать весь комментарий
03.02.2025 19:26 Ответить
Русня також розійдеться по домівках коли не буде ТЦК,але не своїх, а українців, включаючи твою
показать весь комментарий
03.02.2025 19:25 Ответить
Maksym Drozd Твои фсбешные уши видны всем
показать весь комментарий
03.02.2025 19:23 Ответить
Спочатку проти Порошенка, бо він їм в штани наклав, потім з переляку підтримували ЗСУ, але осміліли і тепер військові їм також вороги
показать весь комментарий
03.02.2025 19:22 Ответить
показать весь комментарий
03.02.2025 19:21 Ответить
Всі кацапи на чолі з куйлом,великі спеціалісти в українському законодавстві і конституції
показать весь комментарий
03.02.2025 19:19 Ответить
Ось ти з орди орк, а пишеш українською. Так що, тобі потрібно довіряти?
показать весь комментарий
03.02.2025 19:18 Ответить
"Військовослужбовець ТЦК" - це конвоїр "новобранців"?
"Новобранці" повинні осознювати себе безправними узниками - нарівні з злочинцями?
При такому ставлені держави до новобранців - можна зрозуміти "волю до волі".
показать весь комментарий
03.02.2025 19:17 Ответить
Проблема не в порядку застосування зброї. Проблема має такі детермінанти:
1. Налагоджена НЕналежним чином система мобілізації. М'ясні штурми, "бронювання діток" аристократії, акцент не на фортифікаціях, а на витрачанні життів мобілізованих, etc.

2. ТЦК явно стали ворогами для більшості суспільства.
Це факт ******** реалій. Потрібне реформування ТЦК в рекрутингові структури.

3. Немає умов для належної мотівації вступу у ЗСУ (не лише примус має бути, а й вигода):
немає виплати в 20 тисяч доларів за вступ до ЗСУ, немає страховки на випадок поранення (800 грн на місяць пораненому - це сміх Татарова і К над мобілізованими), etc.

Тобто:
ТЦК тут виступають як "крайні", хоча вони є лише видимою частиною неефективної системи мобілізації та управління ЗСУ.

P.s.
Ловити людей на вулицях (як бродячих собак) - це найгірше з рішень, і саме воно реалізується.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:16 Ответить
Президент обязан соблюдать законы и Конституцию, но власть поклала хрен на это..значит народу надо применять понуждение и силу,чтобы власть выполняла законы или если "#идам" можно и не исполнять, а народу это типа рабская покорность...Мне кажется,что кто то начал путать причину и следствие?!
показать весь комментарий
03.02.2025 19:12 Ответить
Кацапы, почему вас интересуют наши тцкашники, мы сами с ними разберемся. Вас должны интересовать кадыровцы в заградотрядах. Молитесь на своего путина, если его хватит кондратий, ваш следующий президент кадыров. И программу 60минут Скабеева и Скабеев будут начинать известной кричалкой ,,Ахмат...." , ну дольше вы знаете. Ваши фсбешные уши на Цензоре хорошо видны.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:12 Ответить
Не дожене ТЦКашник, дожене куля
показать весь комментарий
03.02.2025 19:12 Ответить
Ключевая фраза охранял военнобязанного интересно от кого? Страна мусоров и вертухаев.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:12 Ответить
"Працівник ТЦК. Але при цьому треба розуміти, що зараз війна. І якщо до військовослужбовця" - так працівник чи військовослужбовець? Визначтесь.

"Право на застосування зброї працівниками ТЦК урегульовано чинним законодавством" - цікаво глянути, бо маю сумнів, що прибиральниця може стріляти в усіх, кого запідозрить.
показать весь комментарий
03.02.2025 19:01 Ответить
показать весь комментарий
03.02.2025 19:01 Ответить
Московський фашист завжди озброєний в твою хати вривається - гвалтує, грабує, вбиває. Чекай, він вже йде до тебе...
показать весь комментарий
03.02.2025 19:01 Ответить
Памятайте! Будь який коментар написаний російською мовою не вартий довіри і навіть прочитання. Переважна більшість таких коментаторів "новореги". Іншими словами, це вороги з ********** які намагаються продукувати тут срач.
показать весь комментарий
03.02.2025 18:57 Ответить
Це якщо нападник озброєний, а якщо звичайний цивільний? І взагалі по медичним показникам їм дозволено мати зброю при собі? Якщо багато з них після поранень.
показать весь комментарий
03.02.2025 18:54 Ответить
А , типу , це було не зрозуміло ще 2 роки тому ?
Те , що відбувається зараз - абсолютно логічний і закономірний наслідок політики "бусифікації"
П.С. - і це ще лише квіточки ...
показать весь комментарий
03.02.2025 18:48 Ответить
А може менти спочатку спробують у комендантську годину навести порядок з п'яними прокурорами та суддями, які вбивають військових?
показать весь комментарий
03.02.2025 18:48 Ответить
Та не вже? У нас війна? Як так у мирний час і зброя, дбр засадить на довічно...
показать весь комментарий
03.02.2025 18:46 Ответить
Страница 1 из 2