14510 посетителей онлайн
27 204 322

Взрыв раздался вблизи ТЦК в Каменце-Подольском: погиб человек, 4 раненых. ФОТО (обновлено)

У Кам’янці-Подільському поліцейські встановлюють обставини вибуху поблизу місцевого ТЦК

В среду, 5 февраля, возле здания ТЦК и СП Каменца-Подольского, что в Хмельницкой области, прогремел взрыв.

Об этом "Суспільному" сообщила инспектор по коммуникации Каменец-Подольского районного управления полиции Наталья Винцарская, передает Цензор.НЕТ.

Отмечается, что в результате взрыва погиб один человек, еще 4 человека получили ранения. На месте работают следователи.

Других деталей на данный момент не сообщается.

Обновлено 14:10

В Нацполиции сообщили, что в Каменце-Подольском полицейские устанавливают обстоятельства взрыва вблизи местного ТЦК.

"Сегодня, 5 февраля, около 13:00 в Каменце-Подольском возле помещения местного ТЦК произошел взрыв. Сейчас на месте работают все экстренные службы, криминалистическая лаборатория и следственно-оперативная группа ГУНП в Хмельницкой области".

Причины и обстоятельства взрыва устанавливаются. О деталях обещают сообщить позже.

Обновлено 14:30

По словам Винцарской, мужчина, погибший на месте, предварительно совершил подрыв возле здания Каменец-Подольского ТЦК и СП.

В Хмельницком областном ТЦК и СП прокомментировали взрыв в Каменце-Подольском: "На месте работают спасательные службы и представители правоохранительных органов, которые устанавливают обстоятельства инцидента. Информация о пострадавших и причинах взрыва выясняется, территория оцеплена для обеспечения безопасности".

Обновлено 17:10

Глава Нацполиции Иван Выговский заявил "Интерфакс-Украина", что погиб подрывник. Он якобы принес передачу человеку, находившемуся в ТЦК.

Он подощел к контрольно-пропускному пункту ТЦК и СП с сумкой в ​​руках. Попросил якобы передать передачу и в тот же миг произошел взрыв. Есть потерпевшие, 4 человека. Совершивший это преступление погиб", - сказал Выговский.

"Среди пострадавших два врача ВВК. Их состояние средней тяжести. Также пострадал один прохожий человек и один военный", - рассказал в эфире марафона мэр Каменца-Подольского Михаил Поситко.

У Кам’янці-Подільському пролунав вибух біля ТЦК 5 лютого: що відомо
У Кам’янці-Подільському пролунав вибух біля ТЦК 5 лютого: що відомо

Ранее сообщалось, что 1 февраля 2025 года в Ривненском областном ТЦК прогремел взрыв.

На месте взрыва в Ривненском ТЦК и СП работала полиция, известно о погибшем и шестерых раненых.

Также вечером 2 февраля возле здания РТКЦ и СП в Павлограде Днепропетровской области прогремел взрыв.

Топ комментарии
+43
Вербування тупоголових українців значно зменшить заборона Телеграм в Україні!!!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:09 Ответить
+43
Також варто ввести кримінальну статтю за "дискредитацію збройних сил" і заборонити будь-які мітинги без санкції влади. І тоді можна сміливо перейменувати ОП в кремль, різниці не буде.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:14 Ответить
+30
Саме так, конституцію і демократію треба поставити на паузу, адже щоб нас в майбутньому не захопила тоталітарна країна без демократії і прав людини - треба самим стати тоталітарною країною без демократії і прав людини вже зараз.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Ирина Ирина #576139 Підтримую. Ви дуже гарно написали. Продовжуйте більше писати.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:25 Ответить
Rostyslav Komarnytsky Пишіть про це більше. Бо я постійно читаю як ,,прості українці" постійно вибирають якусь категорію, котру треба відправити на фронт замість них самих.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:44 Ответить
Fedor Fedorov. Не брешіть.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:55 Ответить
Fedor Fedorov ,,Звірства" ТЦК пов'язані з тим, що вони не хочуть щоб повторились звірства Бучі.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:15 Ответить
Бо воно і працює від ОП.
показать весь комментарий
05.02.2025 22:30 Ответить
Місцеві ТГ канали пишуть, що вибух був в сусідньому будинку, а не поблизу ТЦК. Підривник загинув, кілька людей поранено, тцкуни не постраждали.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:04 Ответить
Не на Донетчини, а в Крыму, не в 14, а в 22м, не москали, а СБУ, не Газель, а фуру.
показать весь комментарий
06.02.2025 00:24 Ответить
Нікчемність, діючих ПОКАРАНЬ в Особливий період, згідно існуючого законодавства ще за часів кучми-табачника-мороза, як приклад з вагнерівцями, беркутньою, ригоАНАЛІВ та їх активних помічників, підтверджує, НЕВІДКЛАДНЕ внесення змін до нього!!
Але ж, оті стефанчуки+зеленський+шмигаль, саботують НАГАЛЬНІСТЬ внесення таких змін щодо жорсткого ПОКАРАННЯ осіб, які убивають Українців та їх Захисників!!
Турборежим у ВРУ, вмикався Зеленським та приблудами95 з ВРУ, виключно для виведення грошей з України!!
Для захисту України, зеленський із служками, під контролем помічників ригоАНАЛІВ, саботують внесення відповідних ЗМІН!!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:36 Ответить
А ти про попа, чи про попову дочку??
Та за те, що ТРЕБА Захищати Україну, чи за здачу Українців, до таборів московських??
Не теліпайте єрундою … Пишіть зрозуміло для Українців! Ви за кого…??
показать весь комментарий
05.02.2025 22:08 Ответить
Отак подивишся здаля

На москаля,

І ніби справді він людина.

Іде собі мов сиротина,

Очима блим, губами плям.

І десь трапляється хвилина

Його буває навіть жаль.

А ближче підійдеш...

МОСКАЛЬ!

А таки правда, москаль….
показать весь комментарий
05.02.2025 23:30 Ответить
А що ж тоді робити з охвіційним телеграм-каналом президента України? Це ж виходить, що й він буде заборонений, чи як?
показать весь комментарий
05.02.2025 16:10 Ответить
Хмм, що ж то може бути без «бусифікації»?

Можливо підняти виплати хочаб до рівня русні, де отримаєш величезні гроші тільки за те, що долучишся до ЗСУ. Зробити нормальні виплати пораненим, а не пару сот гривень і позаштат. Зробити прозору мобілізацію мєнтів і екс-мєнтів, прокурорів і ще величезного прошарку народу, який давав присягу на захист народу України, а тепер спокійно дивиться, як цей жеж цивільний народ пхають в буси незламності.

Варіантів багато, але для них треба бажання і гроші. Бажання нема, бо хто ж тоді владу буде захищати, а грошей теж нема, бо прийдеться врізати зарплати прокурорам, депутатам та іншим, що впринципі неприпустимо. Тому легше відправити буси і хай пакують тих, кому не повезло.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:44 Ответить
Ніззяаа! Вибори на носі! А у всякої "Трухи" - мільцонні аудиторії! Ну і звичайно, всі ті теракти стосовно ТЦК і їх працівників - то у 99 відсотках інспіровано кацапами, а всі 100 відсотків - вода на їх млин. Але чому ворогові так легко вдалося досягнкти результативних двц диверсантів? А тут вже питання до самих ТУК і українськиз спецслужб і правоохоронців. І кричати, що за всім стоять кацапи - це ні про що. Починати виправляти ситуацію потрібно в себе. Найстрашніше те, що дійсно багато українців вважають ТЦК, ВЛК саоїми ворогами. І в окремих ******** мають на це підстави. Так от, першочергове завдання влади - усунення таких підстав, в тому числі і через бвльш відкриту комунікацію.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
Всі пішли на вибори. Тобто працювати у передвиборчому кошмаренні конкурентів алади.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:22 Ответить
Нормальна не може. Але нормальних навіть у 2019-му було меншість.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:23 Ответить
Скажімо так, у мене немає підстав вважати працівників ТЦК ворогами. Хоча я пересуваюся у межах країни. І я справді не був мвідком незаконних дій ТЦК. Це чесно. Тому особисто я вважаю, що такі випадки хоча і є, але не є тотальними. Але відкидати очевидне, зняте на камеру теж не можна. Тому швидше ха все має місце людський фактор і спотворений ефект виконавця. Повторюю, це моя особиста думка. Коли ми дивимось на клавіші роялю, нам здається, що чорних клавіш більше. Але це не так. Їх сіввідношення - 7:5 на користь білих. І хто б що не казав, заявляв, чи симав - тенденція, коли чиняться напади на ТЦК і його працівників - тривожна і однозначно на руку кацапам. Цього допускати не можна. А насильство поза межами закону має викорінюватися з обох сторін. Ціна - збереження держави і власне безпека всвх громадян, якими є і самі працівники ТЦК.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:06 Ответить
Скажімо так, "мєнтов" - таки на фронт. 😊 Поліцейських, особливо професійних потрібно бронювати. Оцінку їм давати не буду, бо сам ніколи не стикався з ними (поліцейськими) у життєвих ситуаціях. Тому моя оцінка буде некоректна. Шо стосується поліцейських на іронті, то у моєму міств декілька тижнів тому ховали пацана, 27 років. Знав його особисто. Працював у поліції. Пішов на фронт. До того пройшов вишкіл за кордоном. Всього писати не буду, щоб не ідентифікувати. Вишкіл проходило біля 700. Зараз в строю трохи більше 200. Підрозділ був відомчий. Тому одразу видно, сквльки полвцецських вибули із строю. Аін загинув не сам. Був приліт безпілотника у бліндаж. Група, яка загинула - найбільша одноразова втрата підрозділу. У мене все.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:41 Ответить
😊 Ні, не я не з ТЦК. Просто у мене є здоровий глузд і я вболіваю за країну. Мені не подобажться хайп. І якщо б я не написав те, що написав, а збирав лайки на хвилі хайпу, то був би брехуном.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:05 Ответить
Я не збираю лайки на хвилі хайпу. Пишу лише те, що бачив особисто, що знаю з досвіду і в чому впевнений. До речі, не всім це подобається. І так, моя думка - це лише моя лумка. Я не претендую бути спікером від всіх, чи навіть від якоїсь групи.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:10 Ответить
Ну як. підорок, заробив? Хто служить москалю - тому така буде плата.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:02 Ответить
На Донеччині був випадок у 2014-му. Москалі найняли Газель, навантажили вибухівкою і сказали водію їхати. Той доїхав до нашого блок-поста і її підірвали.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:14 Ответить
А ну тобто через вайбер чи ватсапп вербувати не можна, тільки через телеграм?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:45 Ответить
Всі, хто хоче смертну кару, чомусь думають, що страчувати будуть лише тих, хто їм не подобається. Їм навіть в голову не приходить, що влада просто почне страчувати усіх неугодних, в тому числі і тих, хто топив за смертну кару. А ну і ще введення смертної кари означатиме автоматичну втрату підтримки Європи. Там це не оцінять, гарантую.

Щодо телеграму - що заважатиме вербувати підривачів через вайбер, ватсапп і т.д?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:52 Ответить
Що саме не дозволяє тобі особисто захищати Україну?
показать весь комментарий
05.02.2025 22:49 Ответить
В всіх цих підривах , підпалах, коригуваннях, зрадах вина влада відсутністю відповідних законів і жорстких дій під час війни. За три роки війни Немає законодавчої ініціативи ні від президента ні від верховної ради щодо відповідних законів. Боротьба з корупцією в владних коридорах, прокуратурі судах, міністерстві оборони не тільки не розпочалась але ще більш розквітла.
Мобілізація провалена зволіканнями, корупцією, беззаконням, кучею незрозумілих обмежень, бронювань і хитрих схем ухилянь для чинуш і приближених до влади .
показать весь комментарий
05.02.2025 15:32 Ответить
ця влада неспроможна на якісь кардинальні дії бо попереду вибори і не треба ображати чергових потенційних баранів 73%. Колись влада Пороха наважилась і закрила мегапопулярні вконтактє для молоді і одноглазнікі де сиділо майже все доросле населення країни. І що хтось вмер чи покінчив з собою???
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
за это нужно сажать. и ничего с демократией не будет во время войны, подождет.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:22 Ответить
Ніхто не говорив, тільки говорили адвокати, які вводили в оману людей, що ті не йшли , а влада сиділа мовчки і не було ніяких роз'яснень! Але питання, чому влада риго-зелених не забезпечує безпеку! Хдопці, давно були інструкеції , просто їх ніхто не виконує, або некомпетентна влада не знає про дані інструкції!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:25 Ответить
Всього навсього влада риго-зелених має забезпечити безпеку громадян і військових, якого хера мають доступ цивільні особи, та ще й без черги! Це, що не можна винести робоче місце ТЦК в окрему будівлю для обслуговування цивільних? Ні , влада риго-зелених наробили безлад і народ торчить цілий день!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:34 Ответить
Ти що з дуба впав, ТЦК не забезпечують безпеку, в черзі стоїть третина людей без електронної черги, тобто вльний доступ до черги, а мають пропускати тільки при наявності електронної черги і відеофіксації.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:51 Ответить
В cенсі " приніс передачу" ? А що в Тцк є тюрьма? Там можна громадян тримати? А скільки по закону вони їх мають право позбавляти волі? То є прописано в кодексі? По якій статті? Стаття " вони погані"?
показать весь комментарий
05.02.2025 23:57 Ответить
смертники пішли
показать весь комментарий
05.02.2025 15:13 Ответить
"депутаты" - приняли на второй день (или даже первый) полномасштабного вторжения закон "о тцк" (чтобы все военкомы меняли печати, штудировали законы, общались с юристами и военнообязанными эдак с месяцок-другой-полгода вместо создания обороны на фоне ракетных обстрелов и расстрелов мирняка), официально уменьшили количество мобресурса (у нас ведь перемога за две-три недели, медалей на всех не успеют наклепать) законами о непризыве с 18 до 25 лет, выезд и бронирование для многодетных\полицаев\депутатов\всяких остальных у кормушки и т.п., заддосили "тцк"\медицину законами о ежегодной "влк" плюс всяких "ограниченно годных" бонусом в обязаловку зачем-то дополнительно прилепили (и это только то что касается мобилизации). а сколько бабла просрано на всякие "барабаны в бомбоубежища" и условные "оборонные сооружения" которые почему-то совсем не оборонные получились, "миллиона дронов" знакомым физиономиям втридорога, а также всякими бумажными "минами" вместо реального производства, использования планирования, всяких институтов и т.д. и т.п. по-хорошему всех депутатов нужно ставить к стенке, потому как это явные диверсии, а не "депутатская деятельность". победителей не судят, да, но если де*илы без совести мозгов и профильного образования клепают законы во время войны (и они не работают) - значит они должны понимать к чему это приведет лично их (помимо общего хаоса, что тоже вполне себе статья).
показать весь комментарий
05.02.2025 20:18 Ответить
Знаючи яка у нас влада, які наші Слуги народу виникає серйозна підозра ! Кому єдність, а кому страх більш важливіший.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
Єдність яка вже три роки роз'єднує Лідор - це вже український міФ. Не знаю чому Опозиція наполягає на цій тезі і відмовляється визнати в країні диктаторський режим.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:22 Ответить
Відчай та страх - ось головне для Лідора, а відосики це вже давно для партнерів. Щоб не сміли думати про зрадника-президента і щедро валили бабло у його кишеню.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:24 Ответить
А можна простими словами про складне.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:40 Ответить
З якого часу різні думки стали свідоцтвом розбрату. Лайка та бійка - це дійсно розбрат. А суперечки, неузгодження думок - це пошук відповіді на важливі питання для суспільства, яке зараз вибухає своїми думками.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:46 Ответить
ОК. Проте детальніше хто вводить і як це визначається ?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:50 Ответить
Погоджуюсь. Якщо суперечка не дійшла до бійки, вона залишається суперечкою. Проте дЄрмаку та його команді це не на руку. Тому вибухи можуть бути чимось іншим і на замовлення зовсім не тих, на кого нам вказують пальцем.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:53 Ответить
Якщо це не державна таємниця, то що важко написати ?
показать весь комментарий
05.02.2025 15:03 Ответить
В резерві + реєструються лише раби.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:23 Ответить
Іспанія при Франко не була тоталітарною. Фашизм необов'язково переходить у тоталітарну фазу. Не було тоталітаризму і в Чілі за піночета, та й в Італії при дуче питання спірне.
показать весь комментарий
06.02.2025 16:00 Ответить
Проблема з тими вибухами, з невдоволенням людей, з за примусової мобілізації, вирішується легко і просто.
30 тисяч $ давати людині відразу при підписанні контракту.
Зарплата 3 тис.$ в місяць.
Термін контракту 1 рік.
Тоді з'являтися черги бажаючих у воєнкомати , щоб піти в армію.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:41 Ответить
Колючий дріт по периметру ТЦК, охоронні вишки, караул, блок пости на під'їздах до ТЦК, кулеметні гнізда.
Хто буде наближатися до ТЦК без дозволу - розстрілювати на місці.

Оруел, 1984.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:45 Ответить
А як же роти охорони при кожному ТЦК?
Вони ж у штаті ТЦК
Ну добре, вони бояться і не справляються зі своїми функціями.
Ну тоді працівників ТЦК мають охороняти Нацгвардія (бувші внутрішні війська), наступний периметр вже має охороняти поліція, ще один зовнішній периметр охорони це СБУ.
Тобто, перший периметр це рота охорона ТЦК, яка охороняє працівників ТЦК.
Далі, Нацгвардія, яка охороняє роту охорони ТЦК.
Далі , поліція, яка охороняє вже Нацгвардію.
Далі , СБУ в штатському, яка охороняє вже поліцію, яка охороняє Нацгвардію, яка в свою чергу охороняє роту ТЦК, яка вже безпосередньо охороняє працівників ТЦК.

Тоді працівник ТЦК буде захищений в чотири кільця охорони.

1984.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:08 Ответить
Тобі треба не якусь фантастичну українську диктатуру боятись, а реальну кацапську
показать весь комментарий
05.02.2025 16:34 Ответить
Чого ж втік в демократичну Італію і звідти строчиш
показать весь комментарий
05.02.2025 14:30 Ответить
Щось маю думку, що ініціаторів цих взривів треба шукати не тільки в раші, а і тут на місці є ще багато чиновників, які колись активно співрацювали із ворожими спецслужбами і які ще до цього часу сидять у кабінетах, хоча б мали бути давно відсіяні контррозвідкою...

Не бачу по історії, ні в Британії ні в тупому совку, щоб під час війни при повноваженнях залишались люди, що до другої світової війни, мали тісні контакти з нацистами..
показать весь комментарий
05.02.2025 14:37 Ответить
Всі ТЦК в окремих будівлях, відгороджені парканом, в якому місці по іншому... просто потрібно ввести електронну чергу і все інших не запускати... І штрафи для працівників військомату за затримку черги... Ітак ті ВЛК нікого не оглядають, роблять видимість діяльності...
показать весь комментарий
05.02.2025 14:40 Ответить
Ні одна держава яка загрузла в тоталітаризмі в важкому стані, потім звідти не вибралась... Назвіть хоч один приклад?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:44 Ответить
Не лише, необхідно навести порядок в управлінні у війську, ввести конкурс на посади старших офіцерів та комбригів... інакше програма провалиться, буде як з рекрутингом...

Брєдова ідея в ******** умовах, але козаки колись самі обирали сотників, не знаю ввести анонімне опитування в закритому додатку, щоб на верху знали реальний стан справ в бригадах....
показать весь комментарий
05.02.2025 14:55 Ответить
Приклад держави яка була тоталітарною, подискутуємо
показать весь комментарий
05.02.2025 15:25 Ответить
Навіщо ця х...ня просто металодетектори на вході і огляд речей та і все що потрібно, чому до цього часу це не ввели, просто бардак...
показать весь комментарий
05.02.2025 15:26 Ответить
Контакти мали, тому що в той час то було в інтересах совка, але ні Сталін ні Молотов не працювали на німців, чи були повязані спільним бізнесом з представниками їх спецслужб в совку...
Чи брали участь в пронімецьких партіях до війни...

Взагалі совок сам допомагав будувати нацистам віськову машину.. як і американці... та то вже інша історія...
показать весь комментарий
05.02.2025 15:37 Ответить
Ну вони працювали не на німців, а на те щоб совок брав участь в розподілі європи...

А тут конкретно на рашу та агентуру раші працювали...
показать весь комментарий
05.02.2025 16:54 Ответить
Конкретно роки коли вони вводили тоталітаризм, феодальні віки згадав, то давай в кріпостне право повернемся...
Не було тоталітаризму в Англії ні під час прешої ні під час другої світової війни, були тільки обмеження але всі права забезпечувались, суди та інші структури захищали громадян
показать весь комментарий
05.02.2025 21:57 Ответить
Іспанія б..ть коли стала тоталітарною, коли там захопили владу фашисти і як вони звідти вийшли ви вкурсі та якими жертвами там обійшлось і коли вони вийшли з нього...

Після перемоги Франко встановив диктатуру з жорсткою цензурою, репресіями та фашистською ідеологією. Політичні опоненти (комуністи, анархісти, республіканці) зазнавали переслідувань і розстрілів. Хоча з часом режим відійшов від класичного фашизму, залишався диктаторським аж до смерті Франко в 1975 році, після чого Іспанія повернулася до демократії.

Майже 40 років репресій та рострілів
показать весь комментарий
05.02.2025 22:02 Ответить
Ви реально ***...нуті які римляни, б..ть коли в Англії чи США чи Франції призначали диктаторів в 19 столітті під час воєн, ви скурили історію в школі..
Феодалізм не в рахунок, останні приклади ще в раніших століттях Франція коли призначили Бонапарта але чим це завершилось для них всі знають, катастрофою

А ще в Іспанії Франко був захопив владу, та скільки людей там було ростріляно і повернулась демократія тільки в 75 році...

Ні один диктатор після воєн не хотів віддавати владу, така людська натура і з тим ніх не зробиш... Один Піночет віддав іто там під питанням чи віддав чи зроблена видимість
показать весь комментарий
05.02.2025 22:05 Ответить
Це примітивний "рязанський цукор", якщо тобі щось про це відомо.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:12 Ответить
Судячи з твоєї відповіді тобі про цукорок рязанський нічого невідомо. Загугли, почитай.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:16 Ответить
Куди туди? У Кам'янець- Подільський, чи в Рязань?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
І нащо такі складнощі...? Кацапи не цурались бомбити житлові будинки, лікарні, школи, дитячі садочки, готелі, адмінбудівлі, тощо. Але жодної ракети чи дрону не прилетіло у тцк.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:37 Ответить
Тобто якихось 300- 500 грамів тротилу зірве мобілізацію, а влучання дрону або ракети з десятками кілограмів ні? Все ж таки прочитай про цукорок, і для чого це робилося.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:42 Ответить
Ну ось бачиш, можеш якщо хочеш! Чеченці там були просто як інструмент, головна мета була дати практично необмежену владу силовим структурам, і тим самим зміцнити диктатуру! А тепер як гадаєш для чого зараз випускають ось таких "військових" із закликами стріляти в цивільних на ураження та без попередження? Із пафосними промовами про другий фронт у тилу і т. д. Розвивай, розвивай.

показать весь комментарий
05.02.2025 14:54 Ответить
А все так чудово йшло...Просте питання: чому прилітає по казармах, полігонах, цивільних об'єктах, але за три роки жодного прильоту у тцк, місцезнаходження яких усім відомо, бо практично всі залишилися там де й були при совку?
показать весь комментарий
05.02.2025 15:09 Ответить
Правильна відповідь: їх, кацапів, цілком влаштовують методи діяльності тцк, їх цілком влаштовує те беззаконня яке вони вчиняють разом із мусорами та ВЛК. Як і тебе також це цілком влаштовує. Тут ти з кацапами солідарний.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:18 Ответить
Я тобі відкрою таємницю. Вже давно ніхто й не думає до тцк наближатися. Вони гірші за так званих "пепсів" із дев'яностих, якщо знаєш хто це, коли їх бачили, то намагалися перейти на інший бік вулиці. А винні у цьому зовсім не кацапи, а в першу чергу самі тцкуни, і звісно ті хто їх покриває.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:27 Ответить
Всі як один добровольці штурмовики!))) І саме тому толпи людоловів разом із мусорами тероризують цивільних!
показать весь комментарий
05.02.2025 15:35 Ответить
Все вірно. Саме тому я й написав методи діяльності тцк та беззаконня яке вони вчиняють.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:42 Ответить
Ти так і не зрозумів хто це все робить і з якою метою. Шкода. Добре, будь здоров. Бувай.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:45 Ответить
Він на боці України , чи ти кацапюра це не зрозумів.Спеціально для твого х..ла і тебе Кучма сказав що Україна це не роіся, набий собі таке тату на лобі і сиди та не вякай в своєму саратові.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:41 Ответить
73%засуїтілись 😁
показать весь комментарий
05.02.2025 14:42 Ответить
Це вже кацапський терор !

Ефект від вибухів на ТЦК набагато більший, ніж вбивство знаменитих орків в рашці !
Вони можуть заблокувати мобілізацію

1. Негайна заборона телеграма, тік-тока та іншої срані.
2. Посилення охорони ТЦК
3. Подвоєння термінів за тероризм, саботаж та агітацію проти ЗСУ!

.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:26 Ответить
ви хочете почути від ЗЄлі:

"ТЦК чи КЦТ - какая разніца !
Только бы ЗСУ были укомплектованы !"

не дождьотєсь !

.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:30 Ответить
знову місцевий те-ге...

пора кончать цю кацапську срань !

.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:34 Ответить
ДО !

.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:37 Ответить
І чого б це?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:17 Ответить
Саша Сайко сподобався ваш коментар в теміВбивство військового ТЦК на АЗС: у Диканьці попрощалися з Олександром Сикальчуком. ФОТОрепортаж

Тим часом рашисти пачками вкидають пости про "поганих тцк-шників", "людоловів" тощо. Дурні українці вкотре наступають на ті самі граблі в своїй історії. Коли треба дотиснути рашистів, зібратись, як зібрались колись фіни, та добити ворога, ми починаємо гризтися, сваритись, з'ясовувати стосунки. Кацапам треба пауза, щоб накопичити сили, назбирати залишки техніки зі складів, неклепати дронів, ракет та вдарити з новою силою, як вони завжди роблять. За цей час українці розбігуться, розсваряться на виборах, повиїзжають за кордон. Під час другого наступу в кацапів буде не 150 тисяч, а 650 000! Так, зелені просрали можливості. Де укріплення, чому на 3 році війни масово не копаються окопи 3, 2, 1 лінії ??? Чому не заливають бетоном доти, дзоти, не мінуються підходи? Реформуйте тцк, набирайте туди лише тих, хто воював, зробіть військову службу рівною для всіх - автівок в Києві та околицях так багато, що дорогу не перейти. Нема людей? Брехня ! Навіть якщо загинуло 150 тис, поранених втричі більше - це 450. Вибуло 500 тис. Де інші ??? Та сидять ховаються за спинами на тилових посадах, ходять в тренажерні зали, їздять в буковелі. Люди є, але волають про погані ТЦК, маючи липові довідки. Ми програли цю війну....малороси...
показать весь комментарий
05.02.2025 14:23 Ответить
Дотиснути - це продовжувати поступово відступати, стираючи їх ресурс техніки, якої стає все менше та менше. Щоб менше відступати, треба більше вкладатись в укріплення ліній оборони. Зараз основна проблема нестача людей, тому що з 1 млн мобілізованих половина сидить в тилу та отримують гроші. Ще стільки сидять в поліції, на військ. пенсії тощо. Ще раз кажу, я біля Києва не побачив скорочення чоловічого населення, навпаки, людей стало більше за рахунок переселених. Працювати нема кому, тому що всі переховуються вдома. Фінам повезло, бо Гітлер напав на срср. Чи повезе нам? Китай нападе на рашку лише через 10-15 років. Українцям пауза не вигідна. Накопичать зброю? Хто нам буде давати, якщо буде перемир.я? Всі поступово забудуть про Україну, місцеві будуть красти так само. Нічого не заважає реформуватись під час війни, пауза для цього не треба, треба лише бажання.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:00 Ответить
я про Світову. На Польшу коли срср напав, тобто почались такі події, що совкам стало не до фінів.
показать весь комментарий
05.02.2025 19:20 Ответить
а де ви прочитали в мене, що фіни дотисли срср ? Вони зібрались та дали рішучий опір, а потім совок закрутився у вирі таких подій, що про фінів забули
показать весь комментарий
05.02.2025 19:23 Ответить
Вдарені кацапи та наші малороси, які хочуть дати можливість рашистам перегрупуватись та знову напасти
показать весь комментарий
06.02.2025 13:30 Ответить
Ще раз кажу. що якби не Друга світова війна, то Фінляндії було б не переливки. совєтам треба був час, щоб знову атакувати Фінляндію. Чи щось завадить рашистській ********* зараз перегрупуватись?
показать весь комментарий
06.02.2025 13:35 Ответить
в італії будуй диктатуру
там є досвід
показать весь комментарий
05.02.2025 14:31 Ответить
тобто от земразі поголовно
показать весь комментарий
05.02.2025 14:33 Ответить
І правильно. Країна - це не чоловіки. Це кусень землі.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
А якщо відрубати інтернет? Зовсім. Залишиться телефонний зв'язок. Який легше контролювати. Але все рівно зможуть шифруватись. Енігмою. Залишити один телефон без роумінгу. І нехай пишуть листи.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:24 Ответить
Частково так, але частково і ні.
Коли побачили що дехто почав обживатись та налагоджувати прибуткові схеми, продавати та купляти переведення посади відпустки, просто гуляти до дзвінка, віддавши зарплатну картку комбату - то тут і патріотизму почав приходити кінець.
Коли почали красти на чому хто може, від зброї до харчів.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:52 Ответить
Ви трохи не так розумієте лотерею. На марахфоні в прямому ефірі крутять барабан та витязають кульки з літерами. Для прикладу - випала літера З. Всі з прізвищами на літеру З від 25 до 65 років - йдуть в воєнкомат та на службу в ЗСУ. Зеленський бере автомат і йде в окоп.
Або літера Є. Єрмак бере автомат і йде в окоп. Або на літеру А - Агрохімія залазить в танк і веде вогонь по рідні.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:04 Ответить
Тим більше що з них толку - як з козла молока. Ні крадуть, не відкупні не платять. Тільки жеруть та портять повітря.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:07 Ответить
Ще один лайфхак. № 10. Заплатити воєнкому та отримати заключення ВЛК не проходячи його від слова "зовсім".
показать весь комментарий
05.02.2025 17:31 Ответить
Страница 2 из 4