16646 посетителей онлайн
24 219 358

Война - единственное, что держит Зеленского при власти, - The Hill

Зеленский держится за власть благодаря войне

Президент Владимир Зеленский не позволяет закончиться войне только потому, что это лишит его власти в Украине.

Об этом говорится в материале The Hill, передает Цензор.НЕТ.

"Что, если Зеленский, вместо того, чтобы быть героем этой истории, на самом деле является человеком, который не позволит закончиться войне - не для блага своего народа, а потому, что мир будет означать его собственную гибель? Хороший лидер ставит на первое место выживание своей нации. Он знает, когда нужно сражаться, и, что более важно, он знает, когда нужно вести переговоры. Зеленский, однако, дал понять, что его власть зависит от войны, и только от войны", - пишет издание.

Автор предполагает, что если закончится война, то закончится и президентство Зеленского.

Издание отмечает, что ситуация на поле боя ухудшается, солдаты уходят в СОЧ, а "принудительный призыв превращается в нечто похожее на похищение". В то же время Зеленский снова продлил военное положение.

"Никаких выборов. Никаких мирных переговоров. Нет спасения. Потому что если закончится война, закончится и его президентство. И это, больше всего, объясняет, почему война должна продолжаться", - говорится в материале.

Автор считает это признаком не уверенного правительства, а "отчаянного режима, который пытается удержаться силой".

"И все же война должна продолжаться. Это единственное, что держит Зеленского у власти. Если бы он назначил выборы, то, скорее всего, проиграл бы. Поддержка его падает... Сейчас не 2022 год. Оптимизм тех первых месяцев, когда мир верил, что Украина может отбросить Россию, исчез. Даже США, крупнейший спонсор Украины, медленно сокращают поддержку, а вашингтонские инсайдеры признают, что полная победа Украины больше не является целью", - пишет автор.

В материале Зеленского сравнивают с рядом мировых лидеров, которые "цеплялись за власть".

"Совсем недавно Саддам Хусейн удерживал свою диктатуру еще долго после того, как Ирак был побит санкциями и междоусобицами, управляя опустошенной страной, вместо того, чтобы отказаться от контроля. Муаммар Каддафи мог бы попросить убежища и спасти Ливию от кровавого коллапса, но его эго требовало бороться до конца, в результате чего его вытащили на улицу и казнили.

Роберт Мугабе грабил Зимбабве, пока его народ голодал, растянув свое правление на десятилетия, пока даже его собственная партия не смогла больше терпеть руины. Зеленский присоединяется к длинной череде лидеров, которые ставят собственное благосостояние выше благосостояния своих народов", - отметили там.

Топ комментарии
+43
Цей Hill - він чиє видання? З ким пов'язаний?
Бо лаптями тхне за кілометр.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
+41
Земля круглая, а карма - стерва, и вот теперь Зе узнает, как это, когда тебя поливают говном из каждого утюга...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:17 Ответить
+37
Ну и тут они, к сожалению, абсолютно правы. И он за власть держится зубами
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
дякую, приємно читати розумну людину, лайк
бо від цих ботяків які пропагандують бескінечну війну вже тошнить
показать весь комментарий
19.02.2025 10:36 Ответить
чього це я путлобот? тому що я нелюблю зедЄрмаків і твою ботоферму яка їх захищає? ану аргументуй, нічого собі заяви у вас жерт телелайнофона.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:50 Ответить
які всі касапські наративи? слова трампа що рейтинг зешобла 4% це всі касапські наративи?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:38 Ответить
шо сказать то хотів?
показать весь комментарий
19.02.2025 15:21 Ответить
Абсолютна правда, і ні слова крім правди. Проте про викрадення цивільних, про катівні на підвалах, про показове розкрадання грошей на бруківці і харчуванні армії відомо було вже декілька років, чому ж The Hill прокинувся тільки сьогодні? Так, краще пізно ніж ніколи, але це все демонструє ручну керованість ЗМІ в США. І небачену, страшенну корупцію в USAID, нам така й не снилась. Керованість ЗМІ та корупція, і ці люди забороняють нам колупатись в носі.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:04 Ответить
Україна не проголосує за проросійського кандидата при одній умові: буде кандидат від ліберальних проукраїнських сил, який візьме в оборот 73%. Якщо ж його не буде, і виставлять виключно Зе, Залужний, Порошенко, то все може бути.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:38 Ответить
Ще одна каца...ка помийка квакає!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:22 Ответить
Зе ще той боневтік, але цей автор нічого не хоче про ***** та його рейтинг в 2012 році сказати? І що було після захоплення Криму і для чого ця потвора повномасштабно напала на Україну в 2022. Невже зовсім не для утримання влади.
Почали трамповські підори допомагати ***** воювати проти зе
показать весь комментарий
19.02.2025 10:23 Ответить
Правди раді не тільки Зе, а ще Єрмаки і ко, нардепи, всякий бізнес, який займається забезпеченням ЗСУ по аналогії яєць за 17 грн, всякі голови МСЕКів, як би їх там по новому не називали, ТЦКуни, які чуть не вперше за життя відчули реальну владу і тепер наживаються як не в себе. Звісно корінь зла - русня, яка не зупиняє наступ, але у нас народу, якому війна вигідна і приносить хороші доходи достатньо.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
так.
- тільки не 350, а 180,
- не наданих, а реінвестованих в американський впк,
- і не новачком, а постом в truth social
показать весь комментарий
19.02.2025 10:59 Ответить
Як завжди, вкраїнчики читають те що на поверхні.

Я згоден, що час зе і слуг спливає.

Але зверніть увагу, як філігранно трамп, медіа США порівнюють владу України з каддафі, хусейном. Увага, не путіна порівнюють ! А країну, де вже змінилось ШІСТЬ президентів, звинувачують у диктатурі.

Про путіна (25 років диктатури), для якого кінець війни - смерть, у статті ні слова.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:07 Ответить
винен. у першому варіанті. другий варіант взагалі не має існувати. а найголовніше, Зе винен у нульовому варіанті після якого настав перший варіант. нульовий варіант - це непідготовка країни до війни і тупа провокація ху йла розпочати повномасштабне вторгнення. усі ці загравання, заглядання в очі ху йла у пошуках миру, потім задкування, зміна переговорних позицій, що аж в Оман його видьоргнули для порки та багато інших помилок (паралельно із дипломатичними провалами у роботі з кремлівськими, велася цілеспрямована робота по ослабленню ЗСУ, кошти на розбудову яких усі перекинули на велике крадівництво) і наблизили велику війну. бо якщо ти бикуєш на дипломатичному рівні, то ти тоді маєш це підкріпити своїми збройними силами. якщо ти бикуєш на дипломатичному рівні і паралельно ще послаблюєш свої збройні сили, позбавляєш їх фінансування, хорониш ракетні програми, то тут висновок тільки один - тобі повна срака. що зараз і спостерігаємо.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:55 Ответить
От скільки пуніноїдів повилазило!!! Зеленський звісно не ангел і багато в чому винен. Але Ви покидьки що - хочете назад Януковоща чи Медведчука?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:24 Ответить
Що заважає ху#лу вивести війська з території України й позбавити Зеленського цього аргумента? Те, що вони пишуть -це якесь божевілля.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:29 Ответить
кацап,від тебе лаптями та кіслимі щамі смердить, незважаючи на проксі.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
Зараз справа зовсім не в Зеленському, щоб ти путлобот розумів,а в тому, що "руде лайно" не може вказувати воюючій проти у рази більшій орді,з ядерною зброєю свої сиердючі забаганки.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
Мені срати на Зеленського,зараз ти,всі кацапські наративи підтримуєш,я воював,звільняв правобережну Херсонщину, зараз на пенсії з купою болячок,з головою після тяжкої контузії й титаном у берцовій кістці,що ти мені можеш розповісти,я не хочу сваритись.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:06 Ответить
До речі, мені за 50.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:07 Ответить
Там,это,конидло -Лавруха,обьявила всем кацапам,шо у них "все банковские карточки,по всему миру работать будут",а тут-"ху#як-вы слушали "Маяк",шестнадцатый,пля,шестнадцатый пакет санкций в отношении "раши -параши" вводит Евросоюз,а ещё утверждает пакет помощи на 700миллиардов Евро,кацап,вас обманули-надули.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:12 Ответить
Та ты не переживай,кацап, всё нормально,вам от санкций только лучше,я помню "Международную панораму" в году 84-м, всё нормально.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:39 Ответить
мені зовсім пох... скільки у нього відсотків,я знаю що у воюючій країні "вЫборЫ"-неможливі,от ти підеш у піхоту й проголосуєш,добре?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:43 Ответить
кацап,не скигли,вас чекають дуже веселі часи
показать весь комментарий
19.02.2025 12:10 Ответить
кацап,там курщіна вже -Україна!
показать весь комментарий
19.02.2025 16:13 Ответить
Я сімох кацапів знищив, може там були й твої якісь родичи,козлорилі,це добре,кацап.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:59 Ответить
кацап,я Правобережну Херсонщину звільняв,кацап,ти чому не на Курщині!
показать весь комментарий
19.02.2025 18:11 Ответить
розумієш,кацап,я ніякий не герой, просто коли мою домівку почали накривати,я пішов на війну,я багато бачив,багато пережив,а ти кацап,свою курську область захистити не бажаєш,убоге створіння.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:24 Ответить
Який в мене з тобою "діалог" може бути,козлорила ти потвора,я вас почав вбивати в Ольгіно,далі в Червоному,вбивав вас в Високопіллі,Архангельскому,Попівці, звідки ви підари тікали,Старосілля,Пктропавлівка,ну а далі -Дудчани.запам'ятай,кацап,я вас руками вбивати буду до кінця життя
показать весь комментарий
19.02.2025 21:18 Ответить
козлорила,ти взагалі-то знаєш що таке автомат і з нього вбивати кацапа,твого ***** "соплємєнніка",тварюка ти дірява? Повзи нах...потвора обіссяна,разом зі своїм ху#лом.
показать весь комментарий
19.02.2025 23:44 Ответить
Повилазили купи Зе-лайна у коментах.
А я наївно сподівався, що на цензорів вони вже повевивилися, а ні - ще багато.
Все правильно Hill написав.
Хоча всім свідомим це було зрозуміло ще три роки тому, коли всі носилися з "єдностью".
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
А ви з тих, хто вилізує анус "президенту" тільки за те, що він "президент" та "критикувати не можна, бо не на часі"?
Красти - МОЖНА, а говорити про це - НЕ МОЖНА?
Бо ми не так гарно будемо виглядати перед заходом?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:02 Ответить
Від якої нафіг правди? Зеленський що - може закінчити війну? Яким чином? Бажаєте капітуляції України?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:12 Ответить
Це не "не подобається" - це й є проаганда, яка перекладає провину за війну з агресора на сторону, що захищається.
Припинити війну Зеленський ніяк не може - хіба каітуляцією і знищенням УКраїни. Вам, ботам, це отрібно?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:14 Ответить
Він не ро Бубачку погане написав, дура. Він переклав провину за війну на Україну - ніби Зеленський може припинити війну, але сеціально не припиняє.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:15 Ответить
Відкрито ображає відвертою брехнею Трамп що Зелю, що Україну. Зеля такої маячні про Трампа не каже.
Чи заява, що Україна не сприйматиме домовленностей про Україну без участі України - це образа Трама??? Це максимально коректна відповідь на хамство трампа.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:25 Ответить
Ты, дебил тупой, никак не можешь понять, что никакие твои обиды в 2019м или еще каком-то году не могут оправдать твое предательство Украины, когда ты поддерживаешь откровенно антиукраинскую пропаганду, которая заявляет, что это Украина виновна в затягивании войны.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:18 Ответить
Ви хвора на голову, це ми вже з'ясовували з вами не раз. Ви готові злити Україну, аби тільки зробити погано "Бубочці".
показать весь комментарий
19.02.2025 15:12 Ответить
Лійкуйтеся. Може таке бути, що ще можливо знайти спеціаліста, який вам зможе допомогти. Бо ви у своїй ненависті до Зелі раді були б знищенню України - аби тільки помститися тим, хто злив вашого ідола у 2019му.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:23 Ответить
Харе мене звинувачувати у своїх завіхріннях. Я ніколи не звинувачував Порошенка у тому, що йому вигідна війна - бо це повна маячня. Я завжди писав і тим, хто звинувачував у війні Порошенка, і тим, хто звинувачував у тому ж Зеленського, що війну припинити може тількти той, хто її почав - тобто - *****.
Ви просто думаєте, що я - це дзеркальні ви, але мені похеру і на Порошенка, і на Зеленського - я нікого з них не підтримую і звинувачую кожного з них тільки у тому, у чому вони реально винні, а не у пропагандистській дурні, як це робите ви.
Ви ж заради помсти тим, хто не обрав вашого Порошенка, раді були б навіть знищенню України. На відміну від вас, я - патріот саме України, а не Порошеніі чи Зеляндії.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:53 Ответить
Зважаючи на те, яку маяню ви наказати - то так, ви не знаєте хто я, бо ваші фантазії замінюють вам реальність.
Я ж ніколи не голосував ні за Порошенка, ні за Зеленського. Я не є такою ж як ви схибленою істотою з мізками навиворіт, тільки зі сторони Зеленського.
Я відмітаю несправедливі звинувачення як у бік Порошенка, так і у бік Зеленського і критикую обох тільки по фактах. І через те мене зелеботи називають порохоботом, а поробохоти - зелеботом.
Мій ворог - це не Порошенко і не Зеленський, міг ворог - це *****.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:08 Ответить
Я не голосував так само і за Зеленського.
Я не входжу ані до секти Порошенка, ані до секти Зеленського.
І тому я не пітримую ані фейки проти Порошенка, ані фейки проти Зеленського. І тому я можу критикувати по фактах як Зеленського, так и Порошенка.
Між нами різниця не у тому, що ви - сектантка Порошенка, а а я - нібито за Зеленскього, ні. між намі різниця у тому, що ви - сектантка, а я - ні.
Стаття про те, що Україну звинувачують у тому що це влада України затягує війну - а ви у своїй неадекватності готові ітримати цю антиукраїнську пропаганду, не розуміючи у фанатичному угарі те, що ця стаття не проти Зеленського - вона проти України!
показать весь комментарий
19.02.2025 17:30 Ответить
Офіційні заяви теж бувають маячнею - як от заяви Трампона про те, що "Україні не треба було починати війну".
То ви підтримуєте цю офіційну маячню, чи розумієте, що ані Порошенко, ані Зеленський припинити війну не могли і війну зуинити може тільки той, хто її почав - ***** тобто.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:32 Ответить
Ага! Що ще віддати кацапам, щоб був справедливий мир? Харків? Чи Одессу? А може Київ?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:27 Ответить
там свобода слова, тому "хто платить конкретному журналісту/оглядачу/анлітику у The Hill, той і замовляє наративи".
До речі посилання на статтю у The Hill чомусь у мене не відкриваються ) Совпадєніє? не думаю.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
Кацапські холуї даремно витрачають час. Барига трамп закриває очі на нелегітимне кремлівське пуйло та розкидає хвалебні оди цьому дияволу. Два виродки. З цими потворами все зрозуміло а ось редакторам цензору треба ввімкнути мізки, а то останнім часом цей сайт дивовижно працює на ворога.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
У 2014 війни не було? У 2019 теж?
показать весь комментарий
19.02.2025 16:17 Ответить
Ізраїль воююча країна?
показать весь комментарий
19.02.2025 16:21 Ответить
Суцільний рашистський проплачений пропагандонський понос.
показать весь комментарий
19.02.2025 18:52 Ответить
Ні це не правда.Кадафі,Хусейн і інша шобла це компашка пуйла і саме з ним їх треба порівнювати.Але для деяких американських журношлюх більше подобаються рублі ніж реальність.
показать весь комментарий
19.02.2025 22:34 Ответить
Можна уточнити: свій народ, це хто?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:34 Ответить
хто проплачує, того позицію і друкують
показать весь комментарий
19.02.2025 10:27 Ответить
Схоже на те, оскільки через VPN розділ "Opinions" в "The Hill" відкривається, але цієї статті немає. А взагалі це розділ, де всі кому не лінь можуть висловлювати будь-що, редакція "The Hill" знімає з себе відповідальність. Автору цього матеріалу в "Цензорі" варто було б надати інформацію про те, що це не офіційна думка, а імовірний вкид (чи то кацапський, чи то трампомасковський).
показать весь комментарий
19.02.2025 11:48 Ответить
Подивіться на лінк, це в розділі "Opinions", де пишуть хто завгодно і що завгодно.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:51 Ответить
Схоже ваша "свідомість" вельми далека від української, ви не з тих, що "путін, пріді..."?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
після заяв Трампа рейтинг у Зелі піднявся
показать весь комментарий
19.02.2025 10:31 Ответить
посилання на Хілл не працює
показать весь комментарий
19.02.2025 10:35 Ответить
це кацапский вкид ,посилання на Хілл не працює
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
це вий с бугра(Hill)
показать весь комментарий
19.02.2025 10:41 Ответить
1000000000% правда, автор ще дуже делікатно пише!!! зЄлєпукін урод, це знає весь світ!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:26 Ответить
А що жОПі не подобається ??? Ти ще скажи що знову Порох винен!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:34 Ответить
А може ти проплачений від жОПи???
показать весь комментарий
19.02.2025 10:35 Ответить
Ну я там десь теж вкинув, що забули сказати, що це вина Пороха!!! Ну на що ще спроможна ця шобла з зєлєпукіним???
показать весь комментарий
19.02.2025 15:19 Ответить
Та і ще який!!! А про щщщщі хоть ...уй полощщщи це тільки кацапи і вживають!!! А про проксі ну це тільки тупий як ти може писати!!! За рускім корабликом ти вже біжиш !!!
показать весь комментарий
19.02.2025 15:24 Ответить
Та ти що, а чому тільки зараз про це кажеш??? А я думав що вона вже більше півроку як в Україні!!! Ти ще мудак!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 17:50 Ответить
Ну справжній герой про це ніколи не кричить!!! По друге зЄлєпукіна військові теж не поважають, а ти тут за це чмо вогонь розпалюєш!!! А тому не там, тому що ти молодше за мене на 15 років, зрозуміло чи тобі перекласти!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 19:34 Ответить
Діалог закінчено, бо ти кончений на всю голову мудак, ти не зрозумів що тобі пишуть, бо ти тупий монголоїд!!! Тема закрита!!! Пішов на ..уй!!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 20:52 Ответить
Чуєш хєрой, таким як ти зброю не можно давати, тільки автомат з пластелину, ти ж ******** на всю голову!!! Я львів'янин в сьомому поколінні!!! Пройшов всі віськомати, правий сектор, тро!!! Всюду відмова, по віку хоча я дам просратися багатьом молодим, і тобі тим паче!!! Тому " хєрой" ніколи не кричи на кожному кроці хто ти бо повагу втратиш одразу як що ти її заслуговуваєш!!! На цьому все!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 22:14 Ответить
The Hill- це зливний бачок Пуйла? Така собі Скабєєва із-за океану?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:38 Ответить
А як Зеленський може завершити війну, якщо він її не починав? Здатись утиркам з рашки? Чий цей Hill?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:39 Ответить
якби Зєля був державником, то не полював би за Порохом та "порохоботами", не тиснув свободу слова, не мародерив, а давно написав би заяву і спокійно (відносно) "ушОл би в лєс" разом зі свином Стефанчуком та прочімі дермаками, було б створено уряд національного порятунку із спеціалістів-технократів, який би працювали на Перемогу України, а не на офшори і укріплення влади зеленських..
показать весь комментарий
19.02.2025 10:35 Ответить
не пались - "у вас ус отклеился"..
показать весь комментарий
19.02.2025 11:00 Ответить
..ви ажзанадто стараєтеся актІвнічать, це тупо і дуже помітно..
показать весь комментарий
19.02.2025 12:01 Ответить
У русні є приклад Грузії.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:33 Ответить
Заказуха путінська. При всьому скепсисі до Зе.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:26 Ответить
І не просто правда, а "Московская правда".)))
показать весь комментарий
19.02.2025 10:32 Ответить
трамп-пам-памом тхне.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:32 Ответить
Ще The Hill - наперділа : Президент Трамп у вівторок, здається, звинуватив лідерів України у трирічній війні з Росією, стверджуючи, що президент України Володимир Зеленський «ніколи не повинен був її починати».

Звідки ноги , звідки роги
показать весь комментарий
19.02.2025 10:26 Ответить
плен? ні друже - прямо в мобільний крематорій
А рижий з ліліпутіном будуть розтоплений людський жир згрібати лопатою та варити мило
показать весь комментарий
19.02.2025 13:29 Ответить
правда має іноді дуже довгий шлях, нажаль
показать весь комментарий
19.02.2025 10:19 Ответить
Згадуємо одразу як Трамп, програвши Байдену, ну зовсім не чіплявся за владу. Його ліпший братело ***** теж саме не робе більше 20 років. А "всравсь" Зеленський. І тому треба нарушити конституцію і провести вибори. Тим паче, що хтось там вже заготовив українцям такого кандидата, як треба ... Здається, що ,навіть, у виграші виборів цього самого підходящого (кому?) не треба сумніватись. Технологі самі фахові попіклуються. Нарід потім тільки руками розведе - ЯК?!! І Майдан вже не прокатить...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:32 Ответить
такой http://www.rbc.ua/ukr/news/konstitutsiya-zaboronyae-stefanchuk-anonsuvav-1690562840.html запрет предусмотрен законом "О правовом режиме военного положения" Согласно Конституции Украины (ст. 83) во время действия военного или чрезвычайного положения, полномочия Верховной Рады Украины продолжаются до дня первого заседания первой сессии Верховной Рады Украины после отмены военного или чрезвычайного положения.
показать весь комментарий
20.02.2025 03:35 Ответить
Після вибору наряду у 2019р. не можна бути впевненим ні в чому. Краще не ризикувати
показать весь комментарий
20.02.2025 03:41 Ответить
Від правди?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:19 Ответить
Ти до цієї новини на цензорі навіть не чув про цей ресурс, і ось тільки щось погане про Бубачку він написав, так відразу лаптями тхне.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:24 Ответить
Що в твоєму розумінні на даний час перемога? Кава в Криму(с)?
Вибори нам вже геть не потрібні, бо так зелена херня сказала?
А перед тим як писати про диктатуру, просто дізнайся що воно таке.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:38 Ответить
Страница 2 из 4