16646 посетителей онлайн
24 219 358

Война - единственное, что держит Зеленского при власти, - The Hill

Зеленский держится за власть благодаря войне

Президент Владимир Зеленский не позволяет закончиться войне только потому, что это лишит его власти в Украине.

Об этом говорится в материале The Hill, передает Цензор.НЕТ.

"Что, если Зеленский, вместо того, чтобы быть героем этой истории, на самом деле является человеком, который не позволит закончиться войне - не для блага своего народа, а потому, что мир будет означать его собственную гибель? Хороший лидер ставит на первое место выживание своей нации. Он знает, когда нужно сражаться, и, что более важно, он знает, когда нужно вести переговоры. Зеленский, однако, дал понять, что его власть зависит от войны, и только от войны", - пишет издание.

Автор предполагает, что если закончится война, то закончится и президентство Зеленского.

Издание отмечает, что ситуация на поле боя ухудшается, солдаты уходят в СОЧ, а "принудительный призыв превращается в нечто похожее на похищение". В то же время Зеленский снова продлил военное положение.

"Никаких выборов. Никаких мирных переговоров. Нет спасения. Потому что если закончится война, закончится и его президентство. И это, больше всего, объясняет, почему война должна продолжаться", - говорится в материале.

Автор считает это признаком не уверенного правительства, а "отчаянного режима, который пытается удержаться силой".

"И все же война должна продолжаться. Это единственное, что держит Зеленского у власти. Если бы он назначил выборы, то, скорее всего, проиграл бы. Поддержка его падает... Сейчас не 2022 год. Оптимизм тех первых месяцев, когда мир верил, что Украина может отбросить Россию, исчез. Даже США, крупнейший спонсор Украины, медленно сокращают поддержку, а вашингтонские инсайдеры признают, что полная победа Украины больше не является целью", - пишет автор.

В материале Зеленского сравнивают с рядом мировых лидеров, которые "цеплялись за власть".

"Совсем недавно Саддам Хусейн удерживал свою диктатуру еще долго после того, как Ирак был побит санкциями и междоусобицами, управляя опустошенной страной, вместо того, чтобы отказаться от контроля. Муаммар Каддафи мог бы попросить убежища и спасти Ливию от кровавого коллапса, но его эго требовало бороться до конца, в результате чего его вытащили на улицу и казнили.

Роберт Мугабе грабил Зимбабве, пока его народ голодал, растянув свое правление на десятилетия, пока даже его собственная партия не смогла больше терпеть руины. Зеленский присоединяется к длинной череде лидеров, которые ставят собственное благосостояние выше благосостояния своих народов", - отметили там.

Топ комментарии
+43
Цей Hill - він чиє видання? З ким пов'язаний?
Бо лаптями тхне за кілометр.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
+41
Земля круглая, а карма - стерва, и вот теперь Зе узнает, как это, когда тебя поливают говном из каждого утюга...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:17 Ответить
+37
Ну и тут они, к сожалению, абсолютно правы. И он за власть держится зубами
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
До чого тут ці твої пропозиції? Хіба про це йдеться в статті? Ти вже як в кацапії: не буде путіна не буде росії. Так і в нас не буде Зедебіла не буде України?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:42 Ответить
Та що ж ви мені всі свої "хотєлки" приписуєте. У твоєму розумінні альтернативи Буратіні немає? Одному вище вже писав. Не буде Зебарана не буде України? Чи як? Кацап стайл.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
Перемога - це відновлення територіальної цілісності.
Сподіваюся ти розумієш що саме зараз це неможливо? Якщо можливо, то розкажи як.
До чого тут домовленості??? Вибори мали бути майже рік тому. І не Зелупі розказувати що українці не хочуть виборів, а хто не згоден хай міняє громадянство.
А за диктаторів все ж таки почитай.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:52 Ответить
То про яку тоді ти перемогу кажеш...?
Ось тобі закон про ВС: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19#Text
Найди там повноваження хоч когось на продовження ВС. Це тобі щодо законності ВС.
Кацапам у цьому плані навіть робити нічого не треба. Буратіна все сам зробив.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:18 Ответить
А ти кумедний. Дитячий садок. Звісно суперечить, бо продовження цим законом не передбачене. Так зрозуміло?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:38 Ответить
А зєля приймає новий закон. Браво! Просто Браво! Все перемішалося в голові Дениса.
Ти ж сам цим реченням робиш з нього диктатора.
Дивись, ніяким же законом не заборонено що президент своїм указом може подовжити свої повноваження на 20 років? Такий указ також буде законним?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:50 Ответить
І де тут заборона самому себе подовжити повноваження? Я ж керуюся твоєю логікою. Закон же цього не забороняє!
показать весь комментарий
19.02.2025 11:54 Ответить
Не написано там такого. Як і не написано що президент не може сам собі продовжити повноваження. Значить може. Ти ж сам пишеш що він вже у нас закони приймає! В цю гру можна грати вдвох.

Там чітко написано, що після закінчення строку ВС припиняється. А далі лише два варіанти: або мирний час, або стан війни.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:07 Ответить
Якби він вводив новий, я б з тобою не сперечався. Але він його подовжував.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4220-20#Text
Навіть якщо перейдеш на статті на які там вони посилаються, там немає ані єдиного слова про продовження дії ВС. Лише про введення.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:16 Ответить
Немає. І війни у нас офіційно немає. Прикольно?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:20 Ответить
Якщо ти вже дійшов до того що президент приймає закони, то дискусії взагалі зайві. А заборон виїзду за кордон чоловіків від 18 до 60 теж законна?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:34 Ответить
Та що ж ти завжди кацапів за зразок ставиш...?
Звісно стрибок в нікуди, як тоді б кацапський газ майже три роки качали, та й нафту досі.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:37 Ответить
Вже не приймає? Так декілька дописами вище ж приймав. Лише про ВС йде мова. Про наслідки не йде... Ну добре.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:43 Ответить
І що заважало *********** та слугам розробити, а ВР прийняти такий закон? У них було на це пів року. А турборежим вони *********. А жодного навіть законопроєкту не було... А ти кажеш нафта ні до чого.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:52 Ответить
І так в усьому.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:53 Ответить
Точно все в голові перемішалося... Ти плутаєш оголошення війни зі станом війни. Поцікався як це робили фіни у 39му та 41му році після нападів совка. І всі питання відпадуть.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:12 Ответить
Як мале дитя. Спершу ремарка. Чи зобов'язаний президент у своїй діяльності керуватися виключно законами та Конституції? І діяти виключно у межах повноважень які надають йому закони та конституція? Так, чи ні?
показать весь комментарий
19.02.2025 13:20 Ответить
Це юридичне питання, ти ж не цікавився. Тобто коли зеля називає це війною він спекулює? Бо це не війна?
показать весь комментарий
19.02.2025 13:22 Ответить
Це вже добре. У нього є повноваження вводити ВС. Ці повноваження чітко прописані в законі про ВС. А ось повноважень продовжувати ВС у нього немає, бо ніяким законом це не передбачено. А ось тепер скажи мені: навіщо закон котрий забороняє те, на що в нього і так немає повноважень?
показать весь комментарий
19.02.2025 13:33 Ответить
Тобто спекулює виключно серед українців. І коли каже війна, то бреше? Бо це не війна. ТакК?
показать весь комментарий
19.02.2025 13:41 Ответить
Як казав Бендер: Ти точно від мавпи походиш, чи від віслюка? Я йому кажу немає повноважень у нього, а він мені: але і не заборонено. Йому не заборонено оголосити себе Ампіратором. В рамках статті 93 Конституції, подає на розгляд ВР новий закон, яким він оголошує себе Ампіратором. Він же законом законом себе Ампіратором проголошує. Який розглядає і приймає ВР. Не указом Президента, бо на це повноважень він не має. Це ж законно за твоєю логікою?
показать весь комментарий
19.02.2025 13:49 Ответить
А як йому це називати коли влада сама офіційно це не визнає?
показать весь комментарий
19.02.2025 13:50 Ответить
Це питання, яка ж це образа. Чого це не пройде? Якою статтею це заборонено? Де в конституції написано що заборонено президенту оголосити себе Ампіратором? Це ж твоя логіка.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:57 Ответить
Так кацапи усім так погрожували. І що? Щось змінилося?
показать весь комментарий
19.02.2025 13:59 Ответить
Ну немає та й немає. Але ж не заборонено! Це ж головне в твоїй логіці.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:20 Ответить
Які памперси??? Кацапи вже стільки "червоних ліній" малювали офіційно, та це викликало лише посмішку. Згадай скільком країнам вони погрожували: ви будете безпосередньо втягнуті в конфлікт з росієї. І це казали офіційні представники МЗС. Які, до біса, памперси?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:26 Ответить
Тобто один незаконний законопроект вона підтримає, а інший незаконний ні? А чому ж так?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:32 Ответить
Саме так. І тепер ще раз скажи що нафта й газ тут ні до чого. А кацапи то іншим країнам погрожували бути втягнутими у конфлікт офіційно. На рівні послів чи офіційних представників МЗС. І геть нічого не змінилося. То ж ще раз питаю: які до біса памперси?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:37 Ответить
Тому що клали вони на закони, відкрий очі вже нарешті. Все, це безглузда розмова. Бувай.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:39 Ответить
Мова йшла не про це, мова йшла про допомогу зброєю. Все, бувай. Це розмова зі стіною.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:45 Ответить
у своєму мозку закінчив війну

Якщо не зможу закінчити війну, має прийти інша людина

Не ми почали цю війну. Але нам цю війну закінчувати

Я впевнений, що за мою каденцію ми закінчимо цю війну. Впевнений особисто

Я думаю, якщо ти хочеш зупинити війну, то обов'язково зупиниш. Минула влада не хотіла

Я впевнений, що він мене зрозумів, дуже прозоро зрозумів. Здається, що якщо такий контакт, очі в очі, ти відразу розумієш, хто перед тобою, що за людина. Незважаючи на всі дані розвідки. Мені здається, що він мене зрозумів. І він розуміє, що треба закінчити цю війну

Достатньо?
показать весь комментарий
19.02.2025 15:39 Ответить
Та реально вже задовбали ці вівці із риб'ячою пам'яттю. Поки в країні мрії Зеленського ще дозволено цитувати раннього Зеленського- користуюся.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:58 Ответить
Маячню можна нести на кухні. А то було офіційні заяви. Так що не треба мене зараз питати від якої правди. Добре?
показать весь комментарий
19.02.2025 16:08 Ответить
Ти зараз серйозно? Воно великою часткою на тому хайпі на тему війни виграло вибори, згадай стадіон та регочуще бидло. Потім ще майже три роки на цій темі піарилося, а зараз ти мені кажеш що то все було несерйозно? Пожартував Вовік? Я скажу тобі просто: за свої слова треба відповідати, тим паче особі на такий посаді.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:45 Ответить
Я здалека не фанат зеленського, але це занадто. Кацапи активізувалися, кидають гроші продажним змі. В Україні навіть опозиція не хоче виборів під час війни
показать весь комментарий
19.02.2025 10:26 Ответить
і тим не менш він тримається. Я бажаю йому сил і вистояти. Його стійкість - це наше життя.
показать весь комментарий
20.02.2025 02:07 Ответить
В 22 році цей зелений, гундосий наркоман тікав би з України зі своєю шоблою як в жопу поранений сайгак. Та українцям на жаль, а зермаковському кодлу на втіху, х..ло розпочало повномасштабний наступ.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:53 Ответить
Це ти ж і є ворог України , кого ти вже перемогло разом з цим мародером? Зсу, інвалідів, обмежено придатних, волонтерів, фопів ,фермерів ще кого?Ти ж і дальше бажаєш таких звитяг.Ви ,підараси зеленського, набагато більше зло для України чим навіть кати -кацапи.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:27 Ответить
Ні додати - ні відняти...
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Неправильне формулювання явища.
Зє-лю тримають при владі гроші, Гроші, ГРОШІ...
показать весь комментарий
19.02.2025 13:25 Ответить
сходи гівенця поїж)
показать весь комментарий
19.02.2025 10:21 Ответить
Ох уж цей Порох, підставив твого бубочку.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
Звісно винен. Ви почитайте коментар зверху. Виявляється Порошенко винен у війні. Бо знав що вона буде, і дав зелені виграти вибори, щоб потім на зелень все звалити.
Справу розкрито
показать весь комментарий
19.02.2025 10:49 Ответить
Важно понимать, что это не Зеленского смешивают с грязью, а всю Украину и союзников.
(Не голосовал за Зеленского и не буду)
показать весь комментарий
19.02.2025 10:36 Ответить
Зеленський і Ко вже давно себе дискредитували.Він досі при владі бо люди розуміють що давши копняка цим мародерам можуть поставити державу у ще більш невигідне положення. Цей узурпатор створив патову ситуацію для нас.І нічого змінювати він не хоче .Навіть загроза існуваню України не може вплинути на них
показать весь комментарий
19.02.2025 10:31 Ответить
є у цій статті слова "виживання своєї(!!) нації". ми не його, зєлєнскага, нація. воно тут на гастролях (сказав не я). тому автор "the hill" має рацію. й поставивши зєлєнскага в один ряд із хуссейном, гаддафі та мугабе, можу лише від усієї душі, щиро побажати найвелчнішому лідору кінця перших двох!!
показать весь комментарий
19.02.2025 12:10 Ответить
бо в Україні диктатура, досить вже на це закривати очі
показать весь комментарий
19.02.2025 18:54 Ответить
караул, царя-батюшку образили
показать весь комментарий
19.02.2025 18:55 Ответить
ні, це правда, яка багато кому не подобається
показать весь комментарий
19.02.2025 18:58 Ответить
Наконец адекватная статья в иностранных сми
показать весь комментарий
19.02.2025 12:43 Ответить
Ну за зе же проголосовали в 2019 целых 73%) ты слишком высокого мнения о нашем мудром нариде. Хотя ты вроде тоже в эти 73 входишь)
показать весь комментарий
19.02.2025 12:46 Ответить
показать весь комментарий
19.02.2025 10:30 Ответить
В любом случае мог написать такое только продажный блогер , аналитик. Или просто враг Украины. Выборы только после окончания войны. Зе как президент не всех кстраивает. И я в их числе. Но выборы после победы Украины. СЛАВА УКРАИНЕ!
показать весь комментарий
19.02.2025 13:00 Ответить
"Хороший лідер ставить на перше місце виживання своєї нації". А яка у хрипатого нація "своя"? Тільки не треба про "політичну націю" і тому подібну херню, бо блазень виховувався у сімейці, далекій від поваги до українців, і до української нації та сімейка показала своє ставлення на прикладі дєдушкі - НКВДіста. А як ставиться до української нації внучок, він не приховував, ніколи.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:49 Ответить
От не роби комусь погано бо вернеться тобі,в школі не учат ,там сінусами голови забивають
показать весь комментарий
19.02.2025 10:23 Ответить
Потрібно знати, коли здаватися? Ну що, пішли в рюський плєн? А може пошлемо рижого , плєшивого і газету за курсом руського корабля?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:27 Ответить
І Ужгород також.Але все рівно буде мало.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:32 Ответить
Або вони тримають його при владі. Бо відповідати прийдеться всім.
Від Юзіка до Ленки.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:45 Ответить
Очевидні речі. Невже в ОПі не розуміють що з Осла головнокомандувач як гімна пуля.
Могли б після закінчення сроку повноважень просто написати заяву та піти. Хто куди - хто в буцегарню - хто на фронт.
Але в них ще тліє надія що якимось чином українці почнуть перемагати і тоді Бонапарт буде на коні і всі лаври будуть кварталу95. Для цього і спрямовані всі сили.
Або пан - або пропав.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:51 Ответить
Це щось змінює по суті написаного?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:20 Ответить
Немає що там мішати.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:50 Ответить
Напиши тут відповідь. Ми почитаємо.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
Нарід, який в тилу та займається своїми справами, які приносять дохід, який раніше вони ніколи б не бачили. Із грязі в князі. Звісно ніхто з них не хоче знову опинитись в хліву та кормити свиню.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:06 Ответить
Яким чином розберемося? Опозиція -не на часі. Зібрання та мітинги заборонені. А то путін нападе.
Веніславський заявляє що і після підписання мирної угоди військовий стан скасовувати не будуть, а то путін нападе.
Як ти зібрався змінювати владу?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:24 Ответить
Колись Гундосий таке про Петра говорив. Тому так йому і треба. А ще запитував як Петро спить...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
Як в одну дудку загули.....
показать весь комментарий
19.02.2025 10:55 Ответить
Ні, не війна його тримає, а він тримається за війну з останніх сил, і він не збирається йти з посади!
Бо потім - піпець настане йому!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
Ні! Пісець буде лише йому та тим, кого він, "зе" до влади прирів!
Отож, нічого апокаліптичного не відбудиться.
Вижинуть з президентського кабінету, опишуть майно, примусять все повернути.
Ось де справжні пристрасті почнуться, як почнуть ховати награбоване та тікати.
Й куди б Ви думаєте побіжить "зе" та Лена-скумбрія?!
Так!!! До януковича в московію звісно!! Лише там він ще потрібний. Європі - ні!
показать весь комментарий
19.02.2025 10:46 Ответить
З яких то буїв, люб"язний я почну поважати нікчему, нездару Зєро? Тільки з того що пише західна пресса?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:45 Ответить
ОООоо,ще одне розумово відстале недоробло зелене хрокнуло ,тебе влаштовує зебанда ,зграя нікчем,злодюжек та зрадників?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:57 Ответить
Це правда.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:03 Ответить
Папа саша та мама рима. Ну може ще якийсь "народ крівбаса".
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Ти дебіл сліпий?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Був шанс нарка здихатись як і овоча в 2022р,але його врятував елдак не без допомоги ЗМІ
показать весь комментарий
19.02.2025 11:12 Ответить
Обычная заказная статья... Кто автор? Кому принадлежит The Hill? Или как связана газета с Трапом или связанными ним лицам? Не карлсон случайно ли автор статьи?
Это мы ведь напали на маскву, а они, несчастные, защищаются. У них отечественная война, надо их понимать, путин любит руский нарот...
показать весь комментарий
19.02.2025 12:46 Ответить
Будут выборы после войны - сможете проголосовать за своего кандидата.
Вот так меняется президент и ВР в Украине. Во время войны выборов не будет.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:33 Ответить
Цей Hill - він чиє видання? З ким пов'язаний?
Бо лаптями тхне за кілометр.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
не дозволить закінчитися війні - не для блага свого народу
Благо - це перемога. Війна може закінчитись поразкою - це буде благо? З логіки автора - так.
Жодних виборів. Жодних мирних переговорів.
Вибори і мирні переговори - теми, які хитає русня. Совпадєніє?
Саддам Хусейн, Роберт Мугабе
Поставили непорозуміння зєлєне, яке навіть Червінського не спромоглось посадити і санкції проти Порошенко ввело через дупу, в один ряд зі справжніми диктаторами.
Це так, по верхам. В статті купа таких "гачків".
показать весь комментарий
19.02.2025 10:25 Ответить
Одна з пасток, в яку потрапив Захід.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
Перемога - це відновлення територіальної цілісності. Поки цього немає, не вважаємо, що перемогли.
Вибори поставлені в один ряд з мирними перемовинами. Тонкий натяк, що без домовленостей з росією виборів не буде. Треба, значить, домовлятись?
Якби зєля був справжнім диктатором, увесь колектив Цензора був би мертвий або за гратами, а сайт - заблокований наглухо. Як зараз він заблокований на росії.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:43 Ответить
Зараз - неможливо. Але нагадаю, що війна ця йде вже більше десяти років.
Поки ВС - вибори не проводяться, тому зв'язок прямий.
Виставити зєлю диктатором - ціль русні. Відсікти допомогу Україні, перетворити сво на визвольну місію, як США в Іраку.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Ну так там немає і заборони на продовження. Зєля робить окремий blob:https://itd.rada.gov.ua/bb777711-1d8e-4cf9-8c53-353bacb0a2ed закон, який продовжує ВС. Закон він зробити може, ВР його голосує. Чим цей закон протирічить закону про правовий режим ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:25 Ответить
А зєля приймає новий закон. І скажіть, який саме пункт закону порушує закон зєлі про продовження дії ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:40 Ответить
Ні, тому що буде неконституційним.
Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
Одна й та сама особа не може бути Президентом України більше ніж два строки підряд.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:52 Ответить
В Конституції прямо сказано - п'ять років, не більше двох разів поспіль.
Де в законі про правовий режим воєнного стану написано, що водити лише один раз без можливості продовження?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
Закони не можуть йти супроти положень Конституції, якщо це не обумовлено самою Конституцією. Тривалість і кількість президентських строків визначається Конституцією, отже, інші закони тут безсилі. Так що промах.
Так, він припиняється. А своїми законами-указами зєля одразу вводить новий.
Який закон або пункт Конституції забороняє йому це робити?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:11 Ответить
А далі лише два варіанти: або мирний час, або стан війни.
Доречі, а це де ще написано? Про стан війни особливо. Немає нічого в законі про правовий режим ВС щодо стану війни.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:14 Ответить
Дискусійне формулювання. Та заборони йому це робити немає. Це закон, і то закон. Не протирічать.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:25 Ответить
Зараз воюють без оголошення війн. Чому ми маємо бути такими правильними. росія навіть в курвській області ВС не ввела.
І взагалі, вводити стан війни, не маючи закону про правовий режим стану війни - це стрибок в нікуди.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:30 Ответить
Приймає Рада. Президент створює і подає на розгляд.
Заборона виїзду - наслідок воєнного стану. Законний чи ні, я не цікавився.
Мова зараз йде власне про воєнний стан.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:39 Ответить
Тому що русня хитра. У них є чого повчитись. Вони у нас вчаться, і ми у них.
Корпусна структура армії, на яку зараз переходять, у них давно існує.
FPV дрони вони у нас злизали.
Газ і нафта тут ні до чого.
У нас стан війни? А покажіть закон, що визначає, як діяти ЗСУ, Раді, прокуратурі, іншим гілкам влади. Немає закону? Немає і дії. Сидимо, п'ємо каву, спостерігаємо за руснявими танками. Стріляти в них не можна: незаконно. Бо немає закону, який би це передбачав.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:41 Ответить
Підписує закони. Насправді подає на розгляд ВР, а вона приймає. Не сильно слідкував за своїми формулюваннями.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:46 Ответить
А то вже інші питання, пов'язані з міжнародною політикою.
Коли Україні допомагають відстоювати демократію і територіальну цілісність - це одне.
Коли Україні допомагають воювати з росією - це зовсім інше.
Для пересічного європейця або американця.
Одна справа - допомагати самозахисту.
Інша - бути фактичною стороною конфлікту з ядерною росією.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:58 Ответить
То може все-таки скажете, як закон про правовий режим ВС забороняє зєлі продовжувати його дію?
Бо зєля кожного разу подає на розгляд ВР законопроєкт, що продовжує дію ВС, і ВР цей законопроєкт ухвалює, після чого зєля вже підписує новий закон.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:03 Ответить
Це вже не юридична площина, а психологічна.
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні захищатись від росії?
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні вести війну з росією?
Відповіді в обох випадках будуть різні.
Європейці дуже бояться слова "війна", бо після Другої світової живуть девізом "ніколи знову".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:15 Ответить
У межах повноважень і законів - так, зобов'язаний.
Забігаючи наперед.

Стаття 106. Президент України:
31) здійснює інші повноваження, визначені Конституцією України.

Стаття 93. Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:28 Ответить
Західників лякати не слід, вони тендітні.
Сказати ротом - одне, західники звикли, що політики словами кидаються.
А от на офіційному рівні документами підтвердити, що ми дійсно у стані війни - це інше. Бо війни - з ким? З росією. А це ай-яй як страшно. Краще не втручатись.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:29 Ответить
бо ніяким законом це не передбачено
Але і не заборонено. Тому зєля, в рамках статті 93 Конституції, подає на розгляд ВР новий закон, яким він продовжує дію ВС.
Він же законом дію продовжує. Який розглядає і приймає ВР. Не указом Президента, бо на це повноважень він не має.
Якщо завтра ВР підніме бунт і відмовиться голосувати за продовження ВС, то ВС скасується автоматично.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:36 Ответить
Страница 3 из 4