4793 посетителя онлайн
8 142 167

Арахамия назвал "космонавтами" нардепов, которые не будут голосовать за продление военного положения: Слов нет. Только буквы с конца алфавита

Давид Арахамия

Лидер фракции "Слуга народа" Давид Арахамия осуждает намерение некоторых депутатов не голосовать сегодня за законопроекты о продлении мобилизации и военного положения.

Об этом Арахамия пишет в телеграм-канале, информирует Цензор.НЕТ.

Таких народных избранников он называет "космонавтами".

"Некоторые космонавты из Верховной Рады выступают против продления военного положения. После Сум. После Кривого Рога. Во время наступления россиян. Многие журналисты спрашивают, что я об этом думаю. Слов нет. Только буквы, в основном с конца алфавита. "Усталость от войны" сказывается после изнурительной заграничной командировки", - написал он.

Заметим, что о намерении не голосовать сегодня за эти законопроекты писал в соцсети нардеп "Евросолидарности" Алексей Гончаренко.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что Зеленский предлагает продлить военное положение и мобилизацию на 90 дней.

Топ комментарии
+36
- Куме дивись мавпа!
- Куме, вона ще і розмовляє!
- Куме вона ще і краде. Не банани краде, куме, а життя солдатів СОУ та гроші.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:55 Ответить
+27
хламідії прагнуть докерувать до самого краю..
показать весь комментарий
16.04.2025 09:54 Ответить
+18
Цей закон суперечить Конституції України!
Тому і не голосують.
Адже, Зеленський цикає кожен раз ці 90 днів не для сворення якихось ілюзій про наближення миру через три місяці. Він, вочевидь, вважає, що цим убезпечує себе від усунення з посади. Бо, начебто, українці боятимуться, що без нього все обвалиться і перетвориться на нелегітимний попіл. Оскільки, не має жодного іншого органу, окрім Президента України, який би був вправі вводити режим воєнного стану після спливу вказаного строку.
Однак, у пункті 20 ч.1 ст.106 Конституції, на який він посилається в своїх указах, йдеться про введення режиму воєнного стану, а про продовження нічого немає.
Немає слова "продовження" чи "продовжити" у відповідних відмінках в цьому контексті і у Законі України "Про правовий режим воєнного стану".
Тож, не треба бути юристом, щоби розуміти, що всі https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/26/2025#n2 укази і https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4220-20#Text закони про "продовження строку дії режиму воєнного стану" суперечать Конституції і спеціальному Закону.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
- Куме дивись мавпа!
- Куме, вона ще і розмовляє!
- Куме вона ще і краде. Не банани краде, куме, а життя солдатів СОУ та гроші.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:55 Ответить
хламідії прагнуть докерувать до самого краю..
показать весь комментарий
16.04.2025 09:54 Ответить
Цей закон суперечить Конституції України!
Тому і не голосують.
Адже, Зеленський цикає кожен раз ці 90 днів не для сворення якихось ілюзій про наближення миру через три місяці. Він, вочевидь, вважає, що цим убезпечує себе від усунення з посади. Бо, начебто, українці боятимуться, що без нього все обвалиться і перетвориться на нелегітимний попіл. Оскільки, не має жодного іншого органу, окрім Президента України, який би був вправі вводити режим воєнного стану після спливу вказаного строку.
Однак, у пункті 20 ч.1 ст.106 Конституції, на який він посилається в своїх указах, йдеться про введення режиму воєнного стану, а про продовження нічого немає.
Немає слова "продовження" чи "продовжити" у відповідних відмінках в цьому контексті і у Законі України "Про правовий режим воєнного стану".
Тож, не треба бути юристом, щоби розуміти, що всі https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/26/2025#n2 укази і https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4220-20#Text закони про "продовження строку дії режиму воєнного стану" суперечать Конституції і спеціальному Закону.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:56 Ответить
Это не та Арахамия здесь кипит патриотизмом, которая быстро съе@алась из своей Абхазии, когда туда кацапы попёрли?
показать весь комментарий
16.04.2025 09:59 Ответить
https://t.me/oleksiihoncharenko ГОНЧАРЕНКО

Я голосую ПРОТИ мобілізації та продовження воєнного стану, тому що НЕМАЄ ЧІТКИХ ТЕРМІНІВ СЛУЖБИ.

А тепер - докладніше.

Я бачу, як зараз ТЦКшні патріоти, які сидять у гарних квартирах, ведуть блоги й живуть життя, розповідають про геополітику, про збереження держави і про те, що ні в якому разі не можна голосувати проти мобілізації. (Усі вони або мають фейкове бронювання, або просто підлизують Офісу Президента).

Звісно, дуже зручна позиція - сісти на жопу і роздумувати про великі шахові дошки та геополітичні зсуви.

Але мені досі незрозуміло одне: чому збереження держави відбувається завжди за рахунок бідних людей із сіл та маленьких міст?

А не, скажімо, за рахунок Сергія Стерненка? Чому одні - не корисні "на своєму місці", а Стерненко - корисний? Просто тому, що в них немає грошей на кофти по 20 тисяч гривень?

Чому люди, які вже ЧЕТВЕРТИЙ (!) РІК воюють, не мають права побути зі своєю новонародженою дитиною більше 10 днів?

Чому вони не мають права на відпочинок?

Чому вони не мають права будувати кар'єру?

Чому вони - найбільш безправна частка суспільства? В чому їх вина? У тому, що вони пішли захищати країну, поки стерненки та лачени пили каву в найдорожчих кав'ярнях Києва?

Не розповідайте мені про патріотизм. Патріотизм - це збереження держави. І якраз чіткі терміни служби - це і є збереження держави.

Якби Рада проголосувала мій законопроєкт, який я подав ще у 2023 році, - про те, що відслужив 18 місяців і маєш право на демобілізацію, - то не було б бусиків, не було б ТЦК, не було б того безправ'я, яке є просто зараз.

Люди б спокійно йшли до війська, знаючи, що в них є вихід через півтора року. І більшість залишалася б у війську, або змінювала б підрозділ на той, який їм комфортніший. І це - нормально.

Прямо зараз у нас є проблема СЗЧ (про яку всі мовчать і роблять вигляд, що її не існує), але вона існує. І причина саме в тому, що в нас немає чітких термінів служби. А ці проблеми накопичуються, як лавина.

Щоб зберегти державу і перемогти, нам потрібні ЧІТКІ ТЕРМІНИ СЛУЖБИ.

А замінити хлопців на передку - є ким. Є Сергій Стерненко, є його підписники - там уже можна набрати мільйонну армію.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:02 Ответить
обізяна вилізла ,іди накуй,других слів нема
показать весь комментарий
16.04.2025 09:59 Ответить
Хламідія чурбек иди в сраку, за Яворіський полігон ти і Подоляк вже давно повинні в тюрьмі сидіти
показать весь комментарий
16.04.2025 10:02 Ответить
От курва, як то в тебе виходить, все з 14-го, а в 19-му, ти, падло, що натворило? Глянь за вікно, а то та "країна його мрій", за яку ти, тварюко голосувало, яку ти, падло, вибрало.
І що, не подобається? Не па-пріколу, не хоть паржьом? А що так?
До речі, а список тих самих ідіотів і зрадників? Давай складати:
Зеленський, Єрмак і їх 5-6 дЕфективних менеджерів, всілякі арахамії і стефанчуки, ну і т.д. ...
показать весь комментарий
16.04.2025 10:19 Ответить
Зебіли, яким чином абхазький бабуїн став народним депутатом України? Кажуть вам Лідор навіть не демонстрував список партії перед виборами, ви проголосували за кота в мішку🤣🤣🤣
показать весь комментарий
16.04.2025 10:23 Ответить
Згоден, в нинішніх умовах це "космонавти". Але такі ж самі, чи навіть менші, як у Слуги Народу та їх пахан, що користуючись війною набивають кишені, розправляються з політичними опонентами, приймають закони, що лише поглиблюють майбутній грабунок країни, обіймаються в залі ВР зі зрадниками України і т.п.
Ви не шановний Арахамія і Ко, куди сильніше заслуговуєте на останні слова з алфівіту.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:56 Ответить
Арахєрія народжений в Краснодарі ,який втік ,з батьками від https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%90%D0%B1%D1%85%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%97_(1992%E2%80%941993) війни в Абхазії. (Чого не захищали?)
Який втомився сидіти в окопі їздити по закордонам розповідає українцям про патріотизм
показать весь комментарий
16.04.2025 10:03 Ответить
Звісно, що абхазька макака за продовження, бо тільки воєнний стан забезпечує ішаку і всій зеленій швалі існування при владі та уникати відповідальності за численні злочини.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:13 Ответить
Граються по три місяці мудаки. А потім відхватюють пробем. Та введіть до кінця війни
показать весь комментарий
16.04.2025 09:55 Ответить
Моя версія:

Я так зрозумів - голосування потрібне за 20 днів тому ,що може бути озвучений в найближчі дні Договорняк про припинення вогню - і тоді пояснити,чому потрібно продовжувати ВС буде важко . А ВС для зелених це ще 3 місяці для підготовки до виборів
показать весь комментарий
16.04.2025 09:58 Ответить
Після Стерненка і Хламідії.
Тим більше, сини Порошенка заробляють бабло для донатів на ЗСУ
Да, і син Луценка якраз воює.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:21 Ответить
Ара Хам і Я...
🤔🤔
показать весь комментарий
16.04.2025 09:56 Ответить
А как называются те, кто назначает таких на должность ОВА?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:09 Ответить
После Сум нужно ставить к стенке предателей и идиотов их назначавших.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:56 Ответить
Особисто я за те, щоб наші дууууже шановні дИпутати, всіх партій, віросповідання, кольору шкіри та сексуальної орієнтації нарешті виправили юридичну колізію і запровадили не воєнний стан, а стан війни, в якому ми реально перебуваємо з лютого 2014 року. А тоді не доведеться кожен раз продовжквати воєнний стан.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:00 Ответить
це каже Агрохоамідія,Ахлохамія, та що в лютому 22 пропонувало армію скорочувати?та що китайцям яйця вилизує,та що стамбульськи договорняки впихало?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:04 Ответить
Це говорив той самий кацманавт, який в 2022 році переконував що війни не буде, а західні розвідки нагнітають паніку і заважають слугам здавати Україну рашистам.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:53 Ответить
Нє, ну можна стан війни ввести, але ж це спочатку треба окремий закон виписувати (бо про воєнний стан закон є, а стан війни згадується лише одним словом у Конституції і законодавчо не врегульований), але хіба зеленим є час цим займатися? Треба дерибанити!
показать весь комментарий
16.04.2025 10:06 Ответить
Ішак чекає на більш сприятливі умови для свого переобрання, а поки-що буде продовжувати робити усе мжливе і не можливе, щоб не скасовувати воєнний стан.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:17 Ответить
Зелених. У них всі важелі влади і більшість в раді.
То кого?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:44 Ответить
Після Сум. Після Кривого Рогу. Під час наступу росіян Джерело: https://censor.net/ua/n3547066

Да ви цім тільки і раді прикривати любе беззаконня. Стандартна пластинка. Де Арахамія Сибіга в Раді з доповіддю? Чого не обурюешься?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:53 Ответить
Ха!
Особисто я ненавиджу режим "слуг диявола", але зважаючи на те, що всі вони вже встигли начворити, то немобілізація загрожує повним захопленням та поневоленням рф всієї України!
Саме цього й домагається клята рф!
Щоб Україна склала лапки й пішла до раші у іперське стійло!
показать весь комментарий
16.04.2025 09:59 Ответить
Перший раз згоден з Арахамією! Звичайно це виглядає дивно. Адже коли перебуваєш на вершині "харчового ланцюга" в Україні як Арахамія і інші депутати Верховної Ради України, то набагато раціональніше голосувати за продовження військового стану безкінечно, роками - щоб не проводити парламентські і президентські вибори і бути при владі вічно. п.с. Поки Трамп не повводить персональні економічні санкції прото українських депутатів і можновладців, ніхто військовий стан в Україні не відмінить.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:02 Ответить
а ти знаєш, коли кінець війни? і друге, так Закон у нас пише, що вводиться на 90 днів і відповідно продовжуються так само.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:04 Ответить
Якщо б зелені замість придушення опозиції для майбутніх виборів, дійсно переймалися б порятунком України, створивши уряд в коаліції з опозицією, то таких розмов зараз би не було. І на міжнародному рівні всім було б зрозуміло позицію самої держави, яка готова й надалі відбивати агресію
показать весь комментарий
16.04.2025 10:06 Ответить
Гончаренко і Стерненко - конкуренти на одному електоральному полі. Особливо в Одесі та області.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:17 Ответить
Хай введуть стан війни,але воювати доведеться всім,і арахаміям,і друзям з кварталу теж,тому і носяться з цим військовим станом паскуди.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:23 Ответить
Задача тупого наркомана ЗЕ знищити Україну.Ви *** уроди кого привели до влади??
показать весь комментарий
16.04.2025 10:44 Ответить
Ну два роки тому всі готувались до потужного контрнаступу, а ось рік тому вже все стало зрозуміло, що це лише питання часу.
А якось воюємо, бо ТЦК ще доловлює тих, хто не втік закордон чи не заховався десь наглухо, або кому не повезло забронюватись в якісь критичній інфраструктурі. А їх вже не так багато залишилось - максимум кількасот тисяч, а вже майже 1,5 млн було мобілізовано чи служило на 24 лютого 2022.
А Покровську і Торецька їм нафіг не треба, як і Запоріжжя чи навіть Львова. Їм потрібно в цій м'ясорубці в посадках і полях просто перебити всіх чоловіків в Україні, кого можна мобілізувати і хто фізично здатен нести службу.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:05 Ответить
Це тре було робити з самого початку війни з 2014 року.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:01 Ответить
Літери з кінця алфавіту? https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AC Ь Ю Я. Воно дурне.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:02 Ответить
Так там і нове призначення вже шокує на старті.
"

Сумчани, тримайтеся. Щиро вам співчуваю. Але боюся, що обстріли Сум на цьому не закінчаться. Прикордонна зона і тут треба дивитися і призначати найкращих патріотичних керівників.

Уряд погодив кандидатуру Олега Григорова на посаду голови Сумської обласної військової державної адміністрації.
Що про нього відомо?
Є інформація про його залежність від (про)російського політика Андрія Деркача, підозрюваного в державній зраді. Сам Олег Григоров, колишній замначальника сумської міліції, дуже добре характеризується епітетом "оборотєнь в погонах". Як через свої зв'язки з криміналом, так і завдяки вірній службі Андрію Деркачу. Свою кар'єру він побудував за протекції колишнього голови Сумської облдержадміністрації, за сумісництвом голови [осередку] партії БПП-"ЄС" Миколи Клочка. Про це повідомив Семен Салатенко.

За час керування Олега Григорова на посаді начальника ГУНП в Луганській області трьох підлеглих знайшли мертвими. Винних не знайдено. Не виключаю, що колаборанти, які здали місце перебування військових, зробили це на замовлення того ж Григорова."

Олена Верба-Трохименко підполковник ПС ЗСУ

Р.с. зто саме дає такі рекомендації на призначення в області прикордонні?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:20 Ответить
Олексій Петров

Давайте повернемось назад…

Вони вбив@ли чеченців ще в 1994 році. І потім також, вбив@ли. Жінок. Старих. Дітей. Сотнями та тисячами. Розповідаючи усім, вже знайомі казки про якусь «священную войну» стирали бомбами селища в Чечні, тобто житло начебто ж… свого народу.

Потім були будинки на Каширському шосе та історія про «рязанский сахар». Пізніш, світ здригнувся від жахіття в Беслані. Хто знищив майже дві сотні дітей? Питання як розумієте риторичне. (До речі, спецури та мусорів з@гинуло лише трохи більше десятка). Дивно, да?

Потім були Грузія та Сирія. В Алеппо лікарні від ударів російських ПКС перетворювались на величезні купи будівельного сміття, серед якого лежали десятки, якщо не сотні тих кого… Потім, на майданчику ООН, той, кого зараз в пеклі смажать 24/365 заявив, що "Детей в Сирии посыпают пылью, чтобы выдать за жертв".

А потім росія продовжила свою чорну справу в Україні. Я навіть не буду питати, як поєднується вся та православна ху@ня яку несе головний церковний чорт Гундяєв, із ракетним ударом посеред Сум під час великого… хм… (та невже православного свята)! Яяяяяяяяк, бл@дь це поєднати?

Я не знаю, чи було це, але ж Православна Церква України мусить виступити із своєю заявою! А Вселенський Патріарх, із своєю! Бо росія, так звана «праваславная страна», це сарана ********* світу! Ті, хто готовий вб@ти будь-кого: дитину, жінку, літних людей. Одного. Пʼятьох. Декілька десятків. А потім все це прикрити казками про найманців НАТО та ще чимось. І? І все… Наче нічого не було?

Може варто відповісти? Так відповісти, аби шуба загорнулась? Відповісти на тому полі бою, де вони ще не отримували по брудному ***@ту? На полі православної віри…

p.s. До речі. Це робить той Володимир Володимирович в очах якого у 2019 році хтось побачив «мир»? Чи якийсь інший путін…? Та й були то очі, чи щось інше?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:34 Ответить
Припинення ВС = припинення мобілізації.
Припинення мобілізації = обвал фронту через нетривалий час.
Обвал фронту = "котли", "котли" і ще раз "котли".
Кого тоді обвинувачуватимете у крадіжці життя солдатів?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:35 Ответить
Уважно і пильно слідкуємо за ліцемірами любою ціною рвущимися до корита.
ПРИКРИВАЮЧИСЬ КРАСИВИМИ СЛОВАМИ ПРО ,,патріотизм" ЦІ ЛІЦЕМІРИ ЗА РАДИ КОРИТА ГОТОВІ ЗДАТИ УКРАЇНУ кацарам. Бо уверенні шо кацапи їх призначать генерал губернаторами України.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:36 Ответить
Хто заважає мінувати кордони ,будувати укріплення , накопичувати дрони та ********** , готуати кадровий резерв ?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:41 Ответить
Це дуже складне і багатошарове питання, і дуже важливе.
Заяву яку публічно зробили ЄС та Гончаренко, зроблено не просто так, і на мій власний погляд, дуже продумано і вчасно.
Єдино не зрозуміло, що її істині мотиви так і не доведені до народу в розлогому викладенні, а все зведено до рівня популістичних заяв, чим дуже применшили істине значення цього рішення про неголосування.
Можливо це вже єдине на сьогодні впливове рішення, яке здатне примусити Захід отямитися і вже не обіцянки роздавати на бескінечних зборах, а перти день і ніч без анонсів в Україну ******* зброю аби не отримати ще мільйони мігрантів і реальну агресію росії вже на своїх кордонах.
Лише це, на мій погляд, здатне їх привести в "чувства", а не вічне марення захисти себе героїзмом українців аж до останнього за моркву на мотузці- світле майбутнє в ЄС.
Просто сметрями українців, і закритими кордонами вже Заходу не вдасться захиститися. Час пахати день і ніч на Укріплення і озброєнння Армії України.

Не претендую на істину. Як там на футболках слуг було написано, в яких вони приперлися аж в ВРУ "МАЮ ПРАВО НА ПОМИЛКУ"(скоти, і це під час війни).
показать весь комментарий
16.04.2025 10:42 Ответить
А що робить зехудоба на " порохоботському " сайті,йди дивись бидломарафон,а то пропустиш молитву на невтіклі яйця янелоха,покровителя істот без мозгів.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:45 Ответить
Так само рік тому казали, і два роки тому казали.
Що вже фізично немає кому воювати.
Але якось воюємо. Навіть на курвськ ходили, і на Донбасі місцями контратаки, русня досі в Покровськ не зайшла і Часів Яр не взяла.
А от припинити мобілізацію - так буде не "пізніше", а вже цього літа.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:51 Ответить
Ти подивись, кацапи так і не вивчили українську мову, тому що тупі від народження, а обізяна Абрам, чи як там цього дрища зовуть, ну той що по завданню шута продавав Україну кацапам в Стамбулі, вміє. Хоча, в цирку, який називається 95 квартал і не такому можуть навчити. Один ідіот з блазнів 95 кварталу кукурікав на Україну, що вонв приймає з усіх сторін, а тупе бидло для поржать вибрала його преЗЕдентом.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:06 Ответить
А навіщо на перед виносити на голосування? Інших проблем в державі нема?
показать весь комментарий
16.04.2025 09:55 Ответить
а що пропонує нардеп "Євросолідарності" Олексій Гончаренко натомість 🤓 ?
показать весь комментарий
16.04.2025 09:58 Ответить
Щось дуже мутно.Завжди за 1-2 дні до закінчення голосували а тепер за місять і занадто кіпішують
показать весь комментарий
16.04.2025 10:02 Ответить
і що буде? воєнний стан не продовжать й все..., розходимось по домівках й війна припиняється..., так це ж чудово! чому ми раніше до цього не допетрили? треба просто припинити стріляти та розпочати демобілізацію..., а тупі росіяни нехай воюють самі з собою, а прямо зараз треба розпочинати підготовку до виборів..., мені от просто цікаво - нардеп Гончаренко поїде агітувати у Бахмут, або Авдіїївку? ну на крайняк - у Херсон це ж наша територія й виборці там є...
показать весь комментарий
16.04.2025 10:05 Ответить
Логіка у хламідії гарна, тобто на Суми прилетіло то треба мобілізацію могілізацію підсилювати. А може краще розтріляти винних? А потім тих хто назначає керувати таких дебілів? так абрахамія?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:06 Ответить
Ну якщо підходити чисто формально, то це технічно не є продовження, а нове запровадження після закінчення попереднього періоду воєнного стану. А таке ж ніхто не забороняє.

Хоча по-хорошому треба було прийняти спеціальний закон про стан війни (який так і не прийняли за 34 роки) і вводити його. Але хто ж цим займатиметься?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:08 Ответить
воєнний стан можна припинити достроково
показать весь комментарий
16.04.2025 10:22 Ответить
якби таке б говорив б залужний тоді я б йому повірив-але коли це говорять слуги менеджерів це викликає огиду
показать весь комментарий
16.04.2025 10:28 Ответить
Стан війни, то, по-факту, оголошення війни КОМУСЬ. Тобто, країна оголошує війну і на когось нападає.
Воєнний стан то стан оборони від зовнішньої агресії.
Перепрошую, а в чому колізія?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:36 Ответить
А постійне продовження цього стану без радикальних змін призведе до цього самого, про що пишите, тільки трохи пізніше, коли вже фізично не буде чоловіків, здатних нести службу. Що ж тоді заспіваєте?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:48 Ответить
Допоки комуно більшовицькі чужинці всі до одного не покинуть Україну, нічого хорошого не буде ніколи.
Проковтнули порушення Конституціі 1 раз і пішла жара , навіть правоохоронні і безпекові органи не реагують на порушення основного закону, про що це говорить ? Це катастрофа
показать весь комментарий
16.04.2025 10:54 Ответить
Придурку, мова не про нагороду а про зраду! Зраду, яка коштує нам багато сотень тисяч людських життів, зруйнованими містами і селами, мільйонами біженців... Це і є, довбню, та "країна мрій", яку ти, мерзото вибрала. Саме на тобі тварюко, і тобі подібних відповідальність за то все!
Але ж ти, гидото дебільна все на свій лад перекручуєш, про нагороди тут...
І ще, твоя одержимість "сивочолим" то всього лиш психічний розлад. Попробуй до лікарів звернутись. Може й допоможуть.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:56 Ответить
А зовсім ні. Заслужений, коли говорив про втрати, то сказав, що в нас тільки 5,5 млн мобрезерву. Майже кожен 5 чоловік ще до повномасштабного працював за кордоном. Тобто біля мільйона, ще біля мільйона втекло після 24 лютого. Маєте вже 2 млн за кордоном. 200 тисяч служило в ЗСУ і ще 100 тисяч в Нацгвардії і Прикордонслужбі і 1,2 млн було мобілізовано. Тобто 1,5 млн вже залучено до сил оборони. Ще до мільйона працюють в критичній інфраструктурі - енергетики, комунальники, логістика і тд. Залишився 1 мільйон - більшість з яких наглухо заховалися. Так що до розпорядження ТЦК залишилось кілька сот тисяч тих, хто ризикує, але їх ще потрібно зловити. Ну звісно можна забрати заброньованих комунальників чи залізничників умовних, але тоді економіка вся стане і війна закінчиться за лічені місяці
показать весь комментарий
16.04.2025 11:22 Ответить
А ви бачите тих 4 млн чоловіків, що не підлягають мобілізації - держслужбовці, поліцейські та інші численні силовики, лікарі, викладачі, священнослужителі, багатодітні, бізнесмени і підприємці, люди з інвалідністю чи просто непридатні до служби без групи інвалідності ну і заброньовані, котрі працюють в критичній інфраструктурі. Всіх їх разом буде біля половини дорослого чоловічого населення, вони вільно пересуваються і у вас складається враження, що є ще безліч мобресурсу. Ну у про іншу половину, яка підлягає мобілізації ми поговорили в коментарі вище
показать весь комментарий
16.04.2025 11:39 Ответить
Це все вірно, но це не скасовує того шо сухумська ЗЕлена мавпа краде та розмовляє.
показать весь комментарий
16.04.2025 12:05 Ответить
Ну так винні ті, хто ракети пускав, у першу чергу. Якщо там Артюх допустив скупчення людей, то це називається злочинна недбалість. Тобто він не безпосередньо винний, але чисто теоретично мабуть може вважатися співучасником...
показать весь комментарий
16.04.2025 10:10 Ответить
До восьмого травня ще три тижні. Потрібно хоч щось виторгувати в цієї ригозебільної влади - хоча би законопроект про терміни військової служби.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:15 Ответить
Гончаренко:
3 місяці тому, на останньому голосуванні за мобілізацію та воєнний стан, - я попереджав, що більше це не підтримаю, якщо не буде термінів служби.

За цей час ніхто не поворушив і пальцем.

Термінів служби немає. Хоча в Раді давно лежить мій законопроєкт, де все чітко прописано.

Бусифікація продовжується.

За рік не виконано ЖОДНОЇ обіцянки кабміну про демобілізаційний законопроєкт. Суцільна брехня.

Саме тому я виконаю обіцянку. І голосуватиму сьогодні ПРОТИ.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:22 Ответить
та саме, але чомусь з України не втікло падло.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:23 Ответить
Для чого? Ціль Зе - це абсолютна влада ,а не благо народу
показать весь комментарий
16.04.2025 10:29 Ответить
Військові придуть... Військові вважають винними в усьому "ухилянтів"
показать весь комментарий
16.04.2025 10:36 Ответить
Дайте йому банана!

показать весь комментарий
16.04.2025 10:37 Ответить
Ви чуєте дзві,але не знаєте де він,тому і пишете несенітниці.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:39 Ответить
Щось ви перекрутили. Оголошення війни це і є - оголошення війни. Тобто, є юридичне визначення як "оголошення війни". Воєнний стан - це інструмент для відсічі, але коли вже починається повномасштабне вторгнення, то це вже не загроза, а факт війни.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:40 Ответить
Багато журналістів запитують, що я про це думаю. Слів немає. Лише літери, в основному з кінця алфавіту. Це як арахамія, абрвалг, абрвалг ? Мля, зробить з нього знову Шаріка!
показать весь комментарий
16.04.2025 10:44 Ответить
1. Що таке оголошення стану війни?

Оголошення війни - юридична, дипломатична процедура в міжнародному праві та міжнародній політиці, яка полягає в офіційному, в установленому порядку повідомленні однією державою іншої про припинення між ними миру та перехід у стан війни.

2.
Воєнний стан - це особливий стан, порядок управління, що запроваджується на всій території держави чи в окремих її місцевостях у разі оголошення війни, збройної агресії або загрози війни, нападу.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:45 Ответить
Хламідія розуміє,що доведеться десь їхати.Шкода,що ніхто з них не буде відповідати.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:47 Ответить
Ще раз! Стан війни то ОГОЛОШЕННЯ війни іншій державі! Здійснене в певному порядку з дотриманням відповідних юридичних норм.
Ну хіба ж то так складно втямити?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:47 Ответить
А коли вони маскувались? Міліція, прокурори, судді, депутати та ін. наволоч добре себе почувають. Навіщо їм ховатись?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:55 Ответить
Ну якщо чисто об'єктивно, то серед депутатів від Петі ж немає таких, як депутат-зрадник Ковальов, який перейшов на бік кацапів і був ліквідований СБУ. Чи як бородата ****** депутат-утікач Дмитрук, який одразу після втечі став гостем рашатудей!
Чи як Дубінський, проти якого є санкції США!
показать весь комментарий
16.04.2025 10:57 Ответить
Ну так, розкажіть мені. Тому, хто по місту їздить і людей бачить.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:23 Ответить
вор всегда кричит первим
показать весь комментарий
16.04.2025 11:36 Ответить
Зараз не 1941 де була примітивна економіка. На одного солдата, щоби він міг воювати, а не просто рахуватися в збройних силах повинні працювати з 10 людей в економіці. Дідам не платили по 30 тисяч в тилу і по 100 тисяч на нулі. В нас час методи сталінського совка вже не спрацюють. Тому при 1 млн солдат, має бути мінімум 10-12 млн людей на різного роду роботах
показать весь комментарий
16.04.2025 11:52 Ответить
Ну тобто про фізичне вичерпання мобресурсу вже мова не йде. Добре.
Щодо економіки. Вона вже дуже-дуже давно на штучному живленні Заходу.
І Захід радо заплатить скільки треба, аби тільки не відправляти своїх громадян на вже власну війну.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:57 Ответить
Ви що глухі, мова якраз і йде про мобресурс, а не про загальну кількість чоловічого населення, а мобресурс в нас майже вичерпаний. Ви що, не читаєте, те що я вам пишу? Я вам доказую, що з 5 млн мобресурсу вже майже нікого призивати
показать весь комментарий
16.04.2025 12:03 Ответить
Про життя не треба казати. Життя краде русня. Якщо вона забереться звідси і перестане стріляти, мобілізація припиниться миттєво. Слуги не будуть красти життя, бо їх нікому не продаш.
показать весь комментарий
16.04.2025 12:07 Ответить
А чому не треба про те шо ця сухумська ЗЕлене мавпа ВБИВАЄ сваоїми діями та крадівництвом українців? Звісно шо касаби вбивають но ця ЗЕлена мавпа допомогає касабав вбивати українців та краде життя українців своім крадівництвом та корупцією. І слугів вбивають українців і крадуть їх життя своєю ненажерливість та корупцією. Вбивають на чолі з іх керманичев Зеленським. Ваші намагання відбілити ЗЕлених та відмити їх від крові українців даремні.

7 березня 2013 року, Рада ООН з прав людини звернулась зі закликом до всіх громадян світу - долучитися до боротьби з корупцією, задля захисту прав людини і людського життя. Не до урядів ООН звертається за допомогою - до всіх громадян світу.
ООН наголошує:
Корупція підриває права людини - завжди і скрізь.
Корупція б'є по найбіднішим - найперше і найжорстокіше.
Корупція позбавляє людей права на освіту, медицину, правосуддя, вільний розвиток - права на гідне життя, просто на життя.
Корупція поглиблює нерівність, підриває державне управління, провокує безвідповідальність чиновників і недовіру громадян.
Корупція правоохоронців і суддів живить безкарність і злочинність.
Корупція є перепоною на шляху реалізації усіх прав людини: громадянських, політичних, економічних, соціальних, культурних, загалом - права на розвиток особистості.
Корупція порушує ключові принципи захисту прав людини - прозорість, відповідальність, недискримінацію та активну діяльність. Ці ж принципи, якщо їх дотримуються і впроваджують, є найбільш ефективними інструментами у боротьбі з корупцією.
Корупція - це біда всього світу. Не існує країни, вільної від корупції. Нею уражені державні структури, бізнес, фінансові установи, освіта, медицина, спорт...
Корупція зачіпає кожного з нас, тож боротися з нею маємо усі разом. Так вважають експерти ООН.
КОРУПЦІЯ - ЦЕ ВБИВСТВО!
НЕ ВКРАДИ! А ВІДТАК - НЕ ВБИЙ!
показать весь комментарий
16.04.2025 12:58 Ответить
Ну, якщо крадіжками - то так, вбиває. Вірніше, допомагає русні вбивати наших.
Не було б русні - крадіжки б не вбивали. Хіба що в наслідок нещасного випадку.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:00 Ответить
Та ви шо, не вбивали б?
Не дав хворий хирургу та анестізиологу хабаря - помер.
Пенсіонеру не вистачили на ліки бо на слуг та охфіс міліарди додатково витратили замість індексації пенсії - помер.
Не підмазав судю або прокурорів - отримав вирок за те шо не скоів - попав у колонію - помер.
Не ....... - помер.
Не ...... - помер.
Це не вбивство?
показать весь комментарий
16.04.2025 13:05 Ответить
І не тільки допомогає касабам вбивати а і сам вбиває. Хтось за тисяи бракованих мін понес покарання? Ні. А браковані міни вбивали солдат рохрахунків не не долітали до касабів яки у той час вбивали українців. Це не вбивство? Продовжувати?
ЗАПИТАННЯ - чому так наполеглево намагаєтесь відбілити ЗЕлених та відмити їх від крові українців?
показать весь комментарий
16.04.2025 13:11 Ответить
Шановний, я вам про корупцію ЗЕленой сухумській мавпи якой вона особисто вбиває українців, а ви на мобілізацію перестрибуєтє.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:21 Ответить
Ще раз підкреслюю - касабська русьна та ЗЕлені це теж саме.
На ЗАПИТАННЯ відповідь буде?
показать весь комментарий
16.04.2025 13:23 Ответить
Ну, не провалили не тому шо вони патріоти (вони партріоти власного гаманця і не більш) а мабуть тому шо це буде відвертий саботаж та робота на ворога. А так, тишком-нишкому річці украінськой крови слуги ловлять собі жирну рибу.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:34 Ответить
цього вибрали, нажаль, що робити?
показать весь комментарий
16.04.2025 10:05 Ответить
Йдеться не про "технічну" чи фактичну сторону законопроєкту. А юридичну. Яка і провадить фундаментальний принцип правової аизначеності. Що в даному випадку питання "війни" є визначальним.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:13 Ответить
Ось це цікавий момент. У демократичній і правовій державі (на жаль, ми вже давно не такі) дійсно діє принцип поділу повноважень і відповідальності:

- Чиновники можуть робити лише те, що прямо дозволено законами та Конституцією. Тобто, у них немає простору для "творчості" або широкого тлумачення - лише чітко передбачені дії, з чітким механізмом ухвалення рішень. Це і є основа правової держави - обмеження влади через закон.
- Громадяни натомість можуть робити все, що не заборонено законом. Це - принцип свободи: ти не маєш просити дозволу на дії, якщо вони прямо не заборонені.

І саме тут і є проблема. У нас ці принципи постійно підміняються:

- Чиновники часто діють за логікою "як зручно" або "як заведено", навіть якщо це суперечить або Конституції, або здоровому глузду;
- Натомість до громадян підходять навпаки - "не можна, якщо це не дозволено".

Щодо воєнного стану - формально можна скільки завгодно гратися з тим, де "закінчився" попередній строк і де "починається новий". Але по суті це підміна понять і юридична маніпуляція. Якщо йде постійне продовження обставин, то й інструменти мають бути системні - тобто окремий закон про стан війни, де чітко виписано механізми, обмеження, терміни, підзвітність і контроль.

Але, як ти влучно сказав, ніхто ж цим займатися не буде - бо це означало б визнати, що війна - це не тимчасове явище, а реальність, до якої треба вибудовувати систему державного управління, а не діяти "по ситуації". І це вже вимагало б професійності, відповідальності й довгострокового планування - речей, з якими у нас хронічні проблеми.
показать весь комментарий
16.04.2025 10:16 Ответить
Страница 1 из 2