9231 посетитель онлайн

"Бусификация" является нарушением прав человека и вредит имиджу государства, - Завитневич

ТЦК бусифицирует львовянина

Главной целью Закона о мобилизации было решение проблемы нехватки личного состава. Благодаря его принятию удалось улучшить показатели мобилизации, обновить воинский учет и ввести цифровые сервисы, в частности "Резерв+".

Об этом сообщил председатель Комитет ВРУ по вопросам национальной безопасности, обороны и разведки Александр Завитневич, информирует Цензор.НЕТ.

По его словам, практика принудительного задержания граждан на улицах - так называемая "бусификация" - является нарушением прав человека и вредит имиджу государства. Нужна прозрачность и баланс между потребностями армии и правами граждан - с обеспечением открытости процессов мобилизации.

"Важно предоставить возможность гражданам самостоятельно выбирать подразделения для службы - это повышает мотивацию и эффективность армии", - подчеркнул Завитневич.

Топ комментарии
+20
От що що а імідж точно. Взагалі бусифікація як ніщо підірвало економіку і моральних дух. Я НЕ ЗНАЮ ЯК але мобілізацію треба було робити НЕ ТАК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:27 Ответить
+20
Іміджу??? Ті дебил? Это пздц нарушение прав человека и УК (похищение человека) тяжкая статья по УК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:31 Ответить
+18
Треба було робити так, як робили в 2014-2016, коли ніяких скандалів і порушень фактично не було! Є ж досвід мобілізації, потрібно було діяти так само, як і тод!
показать весь комментарий
12.05.2025 16:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
От що що а імідж точно. Взагалі бусифікація як ніщо підірвало економіку і моральних дух. Я НЕ ЗНАЮ ЯК але мобілізацію треба було робити НЕ ТАК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:27 Ответить
Потрібна відповідальність для тих, хто такою ****** займається.
І для тих, хто вимагає "любой цєной".
показать весь комментарий
12.05.2025 16:28 Ответить
Треба було робити так, як робили в 2014-2016, коли ніяких скандалів і порушень фактично не було! Є ж досвід мобілізації, потрібно було діяти так само, як і тод!
показать весь комментарий
12.05.2025 16:29 Ответить
Звичайний пук в лужу ця заява, вона була і буде.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:30 Ответить
Просто комусь потрібне саме ТАКЕ.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:31 Ответить
Іміджу??? Ті дебил? Это пздц нарушение прав человека и УК (похищение человека) тяжкая статья по УК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:31 Ответить
Хоч хтось щось промукав про цей безлад.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:32 Ответить
Яка держава, такий і імідж .
показать весь комментарий
12.05.2025 16:32 Ответить
хуіз завітневич?
показать весь комментарий
12.05.2025 16:34 Ответить
Завітневичу муляє поганий імідж? А на що він ще впливає? Партнери і без вас знають про бусифікацію, але це ніяк не впливає на їх стосунки з Україною. Бо де ще знайдуться такі індіанці, котрі західним мотлохом будуть стримувати другу армію світу as long as it takes?
показать весь комментарий
12.05.2025 16:34 Ответить
Если не так, то как?
показать весь комментарий
12.05.2025 16:34 Ответить
А ухиляння від військового обліку не є порушенням законодавства і загрозою для обороноздатності України??? Тому і виникла гостра потреба у переміщенні ухилянтів комфортним автотранспортом до приміщень ТЦК. А як інакше вирішити проблему мобілізації, коли особи призовного віку переховуються і чинять опір законним вимогам поліції та службовцям ТЦК???
показать весь комментарий
12.05.2025 16:35 Ответить
Все як завжди впирається в гроші. Якщо за кожного вкраденого та запакованого на вулиці платять,то бусифікація продовжуватиметься.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:35 Ответить
Тсссс.... Тихше будь. А то кацапи обстріляють твій окоп.🤫
показать весь комментарий
12.05.2025 16:38 Ответить
Ну, так як ти потрапив на "нуль".
показать весь комментарий
12.05.2025 16:40 Ответить
Да. Было 6 волн мобилизации и такого треша в стране не было.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:41 Ответить
Які права людини? В 2019 73% виборців своїм тупим голосуванням по приколу права людини помножили на нуль. Нема більше ніяких прав- це була мрія отари тупоголових любителів серіалів.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:43 Ответить
Ще залежить мабуть від регіону. От у нас ТЦК не лютує і зашкварів з ними не було ніразу за весь час
показать весь комментарий
12.05.2025 16:43 Ответить
Коли моєму знайомому, який є інвалідом із дитинства і через це ВИКЛЮЧЕНИЙ з обліку ще при Горбачові, вручили на вулиці повістку попри показане інвалідське посвідчення, то це законні вимоги поліції та ТЦК?
показать весь комментарий
12.05.2025 16:44 Ответить
Які виборці, така і держава. 73%- виборців - тупі істоти.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:44 Ответить
Відповідальність за всі ці дії громадян вже прописана в законах, залишилась дрібниця - просто дотримуватись законів, котрі самі ж і прийняли.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:45 Ответить
Якби просто гроші, то це не виставлялося би напоказ.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:45 Ответить
порушення законів та норм Конституції ніщо, імідж - всьо
показать весь комментарий
12.05.2025 16:47 Ответить
Тоді були мізерні об"єми мобілізації.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:47 Ответить
Не порівнюйте масштаби необхідної мобілізації тоді і нині. Тому методи і різняться. Мобілізація тоді буде ефективною, коли призовник більше боятиметься відповідальності за ухиляння, ніж наступаючого на нього ворога. Держава з 2022 року мляво діє у цьому питанні. Слід прирівняти ухилянство і дезертирство до сприяння ворогу у знищенні українського народу. Існують сфери суспільного життя, де примус - єдиний спосіб порятунку цілої нації. Серед них - оборона країни.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:48 Ответить
Нічого там не шкодить, всім похеру. Можете хоч ноги прострелювати, аби російські танки подалі від європейців були.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:49 Ответить
Кацапи кажуть що ;дєнаціфікация; України проходить цілком вдало. Націоналістів вибили, а решта- ;савєтскіє люді;, котрі із задоволенням житимуть в рашці.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:49 Ответить
Бгг, кандидати були рівно такі ж.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:50 Ответить
Но там нічого не платить. Чинуші не настільки дурні, щоб платити зайву копійку. Там набагато дієвіша мотивація: не виконуєш план - сам ідеш в окопи. Працює безвідмовно. Тцкуни ладні рідного батька запакувати в буса, лиш би самому на фронт не потрапити.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:51 Ответить
Держава і закони - це не сферичний кінь у вакумі ,що існує сам по собі . Це по суті суспільний договір - прості посполиті платять податки - для того ,щоб держчиновники захищали їх від внутрішніх та зовнішніх загроз . Лише в цьому суть існування силовиків та чиновників.
А мобілізація призначена для того, щоб коли клас чиновників та силовиків загине ,захищаючи країну , стати на їх місце , бо немає вже кому.
Що відбувається наразі? Ті ,хто мали захищати - поховалися за бронею та по тилам - а замість себе ловлять тих кого мали захищати - ще й незабуаючи їх грабувати при цьому .
Тому ці вся демагогія про "обов'язки" простих посполитих, коли держава сама не виконує свої зобовязання - це просто демагогія, брехня та лицемірство .
І тому цей "безпрєдєл" під виглядом мобілізації підтримують лише ті, хто сидять в тилу і відправляють замість себе воювати бідних та незахищених.
Наразі ми маємо московитську рекрутчину в чистому вигляді зразка 17 -18 століття
показать весь комментарий
12.05.2025 16:51 Ответить
все так. Більшість державних службоців та т.з. правоохоронців автоматом переведуться під новий стрій
показать весь комментарий
12.05.2025 16:52 Ответить
Ну не хочуть люди вмирати, шо поробиш. Тим більше що в нас великий моб резерв із силовиків, які чомусь не спішать на фронт. А присягу давали та з рук людських кормились. Не по совісті честь у них
показать весь комментарий
12.05.2025 16:52 Ответить
Одне діло пенсія гарна в 45р по суті нічого не робивши,а друге діло захищати країну .Ти таке придумав,вони ж не для того там
показать весь комментарий
12.05.2025 16:52 Ответить
Та то понятно...
Короткоствол никогда не разрешат.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:53 Ответить
Проснулся...
показать весь комментарий
12.05.2025 16:53 Ответить
"зелена антиукраїнська "практика примусового затримання громадян на вулицях - так звана "бусифікація" - є порушенням прав людини і шкодить іміджу держави.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:53 Ответить
Мобілізація буде ефективною, коли виплачуватимуть солідні підйомні добровольцям, гарантуватимуть 100% потрапляння в обраний підрозділ, проводитимуть чесні ВЛК і на бойові посади перестануть призивати людей у віці 40+ із букетом хронічних болячок (краще понизити вік призову до 20-22 і набирати молодих здорових).
показать весь комментарий
12.05.2025 16:54 Ответить
ТЦК вчинило законно. А вашому знайомому треба лишень узяти повістку і з"явитися у визначений час до ТЦК з усіма необхідними документами, які підтверджують інвалідність. Лікарська комісія якраз і уповноважена визначати хвороби, яки унеможливлюють призов. Посвідчення інваліда - це ні про що. Потрібно оновити дані про себе.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:54 Ответить
да!! Нужно всех зелеДрочеров из секты 95 квартал отправлять на 0, баб фельдшерами и тех кто сбежал и любит бениного Нарика за кордоном...
показать весь комментарий
12.05.2025 16:57 Ответить
Гарантувати можна тільки захист України там, де командування визначить потребу перебування військовослужбовця. Армія - це не театральна зала, де глядач, купуючи квиток, сам обирає зручне для нього місце споглядання вистави
показать весь комментарий
12.05.2025 16:58 Ответить
згоден. не прийшов в ТЦК за провісткою штраф-300 000гривень. ухиляєшся від захисту країни- штраф 1000 000 гривень. і тцк нехай займаються своєю роботою а не сцикунів ловлять.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:00 Ответить
забув за імідж держави,він просрочений. і воняє зеленою гамулою.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:02 Ответить
1. Він ВИКЛЮЧЕНИЙ З ОБЛІКУ, тобто вже НЕ Є ВІЙСЬКОВОЗОБОВ'ЯЗАНИМ, отже вимога оновлювати дані на нього не розповсюджується. Якби було інакше, його б не випускали в 2022 кілька разів за кордон за гуманітаркою!
2. Попри все він з'явився в ТЦК з документами. І знаєте що? Його погнали на ВЛК, а ті записали його ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИМ (це було до вступу в силу нового закону, тоді ще такий статус був). Повторю, він ІНВАЛІД ІЗ ДИТИНСТВА!
ІНВАЛІД НЕ МОЖЕ БУТИ ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИМ! Інваліди - автоматично НЕПРИДАТНІ і звільнені від призову!
Ні, його ніхто не призве, бо інвалідність підтвердили, але за кордон за гуманітаркою дядько тепер не поїде.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:02 Ответить
То що, може й справді краще капітулювати, попросити вибачення, виплатити репарації і тихо-мирно відбудовувати священний кацапський Донбас?
Дати можливість тим хто в ЗСУ вивезти за кордон свої сім'ї і назад, в ссср-2.0?
Що скажеш?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:03 Ответить
А чому силовіки та родичі депутатів не йдуть на фронт? Може перед тим як капітулювати ти у них спитаєшся, чого вони не мобілізуються?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:06 Ответить
Абсолютно вірно! І взагалі не зрозуміло, з якого переляку цивільні мають виконувати роботу військових, за яку ті все життя отримують зарплатню з податків тих же цивільних? Може, тоді треба цивільним і замість поліцаїв злочинців знешкоджувати, і замість пожежників пожежі гасити?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:06 Ответить
Ну не здатне риго-зелене бидло при владі на щось розумне!
показать весь комментарий
12.05.2025 17:07 Ответить
Армія, це місце, де людина - ресурс. І ця армія якось не планує підвищувати свою ефективність, щоб цього ресуру потребувалось якомога менше. "Це ж гроші треба витрачати."
показать весь комментарий
12.05.2025 17:07 Ответить
Чоловіче, ти то сам віриш у те, що пишеш??
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Під час великої війни людство, щоб захистити батьків, дружин і дітей, нічого краще не вигадало - лише тотальна мобілізація, бо іншого методу проти чисельної кацапської орди не існує. Немає серед чоловіків бідних і незахищених, є банальні сцикуни-хитрунчики, які захист своїх власних дружин і дітей перекидають на інших порядних і законослухняних людей.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Абсолютно вірно. Ті ж європейці все прекрасно бачать і знають і жодне демократичне і правозахисне падло і рота не розкрило.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Як добре, що ви не тільки розписуєте, що і як потрібно робити, а і власним прикладом показуєте. Побільше б таких як ви.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Це або поодинокий випадок помилкового рішення, або ваша вигадка.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:11 Ответить
Силовики давно завербовані. Коли лежав в госпіталі- санітарка розповіла мені про сина, мусор під Сумами. Похвалилася що вже й зарплатня від кацапів капає на рахунок, чимала сума назбиралася.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:11 Ответить
З силовиків, чинуш, мажорів та іншої броньованої мразоти теж підеш штраф стягувати? Чи, як завжди, ти бравий лише гуртом на одного чорнороба?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:12 Ответить
Пане, я історик за фахом, так тотальна мобілізація, АЛЕ ЗАВЖДИ в усіх війнах в історії мобілізували МОЛОДЬ, а не 40-50-річних мужиків із купою вікових хвороб. Це дебільне зелене ноу-хау - не чіпати молодих здорових, зате визнавати придатними дядьків із артритом, діабетом та хребцевими грижами!

Я за примусову мобілізацію, але таку, як в Ізраїлі - у віці 18-41, а якщо старше - то або небойова посада, або доброволець, або людина з цінним бойовим досвідом!
показать весь комментарий
12.05.2025 17:13 Ответить
Якби була вигадка, то писав би, що бусифікували, а потім мобілізували інваліда...
Йому, до речі, прямо в ТЦК один зі службовців сказав: Ти ж інвалід, міг ігнорувати повістку і нічого б тобі не було.
Але мужик чесним виявився, прийшов за повісткою.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:17 Ответить
НЕМАЄ НІЯКОЇ ТОТАЛЬНОЇ МОБІЛІЗАЦІЇ і НІКОЛИ НЕ БУЛО В ІСТОРІЇ.. Бо завжди ,хтось має працювати в тилу і забезпечувати армію. І це мають робити - трактористи ,сантехніки , бізнесмени . А всі держслужбовці мають воювати. А в нас все навпаки - воюють трактористи і сантехніки - а всі силовики та чиновники в тилу
показать весь комментарий
12.05.2025 17:20 Ответить
Вони ж не ідіоти. 3,5 млн (умовно) українців, яких ще можна пустити в діло = 3,5 млн збережених європейців. Цифра достатньо вагома, аби тримати язика за зубами.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:20 Ответить
Тут ви абсолютно праві. Воювати мають усі - від 18 до 60. Я про це кажу з першого дня великої війни. Молодь уже четвертий рік не набуває бойового досвіду. І це велика помилка.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:22 Ответить
Ти скажи це дітям, родичам депутатів, урядовців та іншої шантрапи, яка розкрадає гроші платників податків для того, щоб їхні отприски з батальйону монако могли розважатися і жити на широку ногу, а поранений захисник отримує 800 грн на лікування і прожиття. І де такі беруться, як ти, що в них винні тільки прості селяни і робітники
показать весь комментарий
12.05.2025 17:23 Ответить
не комусь, а так званій українській владі.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:24 Ответить
В діях так званого назаконного ТЦКа абсолбтно не має ніякої законості.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:26 Ответить
Ну де ***** такі беруться, що в них завжди винні прості українці, а перед дядями кальсони обсирають.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:29 Ответить
Якщо Армія це місце де "людина-ресурс" то тоді питання: за що в кінцевому результаті воюємо?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:45 Ответить
ти такий борзий, бо сам можеш не служити?

200-250 тис у СЗЧ нічого не навчили? потрібно більше таких?

досвід Ізраїлю показує, яка має бути і мобілізація, і який - соц захист військовослужбовців
показать весь комментарий
12.05.2025 17:45 Ответить
Оцей ще один гівнюк всім розказує як персонально він провалив мобілізацію. Згідно прийнятих змін в законодавство в кінці 2021 року. В першу чергу порушені права мобілізованих на початку 22 року. Тобто немає нормальних механізмів демобілізації . А вже потім почали порушувати права інших, кажучи що не порушують. Тобто давайте порушувати права мобілізованих в 22 році і це буде нормально і не будемо порушувати права якоби бусифвкованих бо це тіпа ненормально. Зараз вже є ознаки на масову фальсифікацію папер згідно яких мобілізовані демобілізуються. Тобто знаходять інші шляхи обходити хотєлки отого лайна, яке кинуло через коліно добровольців з 22 року. І ці тенденції будуть лише наростати, а ви і далі шукайте прозорість і баланс в ваших шкурних потребах. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:48 Ответить
Вітаю Вас на планеті Земля.
Як там у всесвіті?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:58 Ответить
Если человек не предъявляет документы, быкует и не говорит - стоит он на учёте или нет - что с таким делать? Отпустить, конечно..
показать весь комментарий
12.05.2025 18:00 Ответить
Права громадян обмежени під час війського стану. Тому треба ще більше поширювати заходи оповіщення. Щоб аж гай шумів. Об'являємо ухилянтам всебічну війну.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:19 Ответить
Коли такі заяви робить не якийсь ухилянт, а голова комітету в.р. з питань нацбезпеки та розвідки, то певно так і тре було зробити у 2022 році.
Бо постає питання А НАХ ... Я МИ ЗАХИЩАЛИ І ЗАХИЩАЄМО ЦЮ КРАЇНУ ДЕ НАВІТЬ ВИСОКОПОСАДОВЦІ ПРОТИ МОБІЛІЗАЦІЇ І БЕЗНАКАЗАНО ВИСЛОВЛЮЮТЬ ТАКІ РЕЧІ ???
показать весь комментарий
12.05.2025 18:29 Ответить
Хлопчику, під час великої війни в першу чергу йшли воювати ті, кому це належить: військові, силовики, чиновники, а потім вже, в другу чергу - цивільні. В нас же, чомусь, все навпаки: цивільні на фронті, а ті, хто все життя просидів у них на шиї і мають воювати за призначенням - сидять в тилу.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:32 Ответить
І чому ти, сцикун хитрунчик, сам сидиш в тилу, а інших женеш на фронт?
показать весь комментарий
12.05.2025 18:33 Ответить
Саме так. Тим більше, якщо є надія взагалі відсидітись за спинами українців, затягнувши війну на довгі роки, поки "або ішак, або падишах"...
показать весь комментарий
12.05.2025 18:36 Ответить
В нього таке завдання.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:38 Ответить
Ещё можно понять такие слова от сцикунов ухилянтов всех мастей...
Но когда такие заявления БЕЗНАКАЗАННО делает высокопоставленный чиновник, голова Комітет ВРУ з питань національної безпеки, оборони та розвідки и ему за такое заявление ничего небудет, то возникает логический вопрос - А ЧТО МЫ ДЕЛАЕМ В ЗСУ С 2022 ГОДА ???

З КАКИМ ХРЕ...ОМ МЫ ЗАЩИЩАЕМ ЭТУ ДЕРЖАВУ ЕСЛИ ЕЁ ВЫСОКОПОСТАВЛЕННЫЕ ЧИНОВНИКИ ВМЕСТО ЗАЩИТЫ ПРАВ ВОЕННОСЛУЖАЩИХ ЗСУ, ВМЕСТО ОРГАНИЗАЦИИ ВСЕОБЩЕЙ МОБИЛИЗАЦИИ ВО ВРЕМЯ ВОЙНЫ И ВСЕОБЩЕЙ НАЧАЛЬНОЙ ВОЕННОЙ ПОДГОТОВКИ ПЕРЕЖИВАЮТ ЗА ПРАВА ТЕХ КТО ТАК И НЕПОШЁЛ И НИКОГДА НЕПОЙДЁТ ЗАЩИЩАТЬ УКРАИНУ ????????????
показать весь комментарий
12.05.2025 18:38 Ответить
Заховавшись в Німеччині?
показать весь комментарий
12.05.2025 18:39 Ответить
Какие мизерные? Больше 100 тысяч каждый год - это мизерные? Плюс потом добавились контрактники.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:42 Ответить
Предлагаю в Україні учредити нову нагороду - ПОЧЕСНИЙ УХИЛЯНТ.
А також ввести різноманітні льготи і щомісячну доплату в тисяч п"ять гривень тим хто вже успішно отпітляв три роки і добавляти по три тисячі щомісячної доблати за кожен наступний успішно отпетляний рік.

кремлівські карлики будуть завдоволені оцім завітневічем.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:43 Ответить
Саме так. Порівнюючи з нинішніми 30 тисячами за місяць, 100 тисяч за рік - це мізерні.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:46 Ответить
Хлопчику, коли призовник буде боятися "своїх" більше, ніж ворога, то він просто пошле тих своїх нахер і здасться ворогу.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:49 Ответить
Кремлівські карлики задоволені тцкунами. Бо саме завдяки їм в ЗСУ зростає кількість СЗЧ, в українців пропадає будь-яка мотивація йти на фронт і збільшується напруга та ненависть один до одного в українському суспільстві.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:55 Ответить
Кандидати були також і нормальні, але у нас чомусь "мудрий нарід" обирає довбодятлів. Це як на жил.массиві Оболонь в столиці вибрали в депутати людину зі справкою з дурдому, а потім сіли, і стали ческати від неї якихось розумних законів. Це жесть.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:57 Ответить
Сказочник. Достаточно посмотреть цифры. Государство - это конкретно президент и Верховный Главком Зеленский, который согласно законов и конституции несет полную персональную ответственность за процесс мобилизации в стране. И если ему судьба страны менее важна размера собственного рейтинга - то в этом и есть основная проблема с мобилизацией. За 2 года пройти путь от очередей добровольцев к бусификации - это надо было суметь. И порядок будет когда люди будут видеть что закон един для всех. Для всех без исключения. И для холуев Зеленского в том числе. Что защитники страны в приоритете для нашей власти. Не может зарплата любого чиновника и служащего в стране быть больше зарплаты солдата на нуле. А тем более больше выплат защитнику, отдавшему свое здоровье защите Украины. А пока что Зеленский сумел превратить в сознании людей эту войну в "войну бедных", где его окружение и прочие гельминты только наживаются.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:58 Ответить
Какие 30 тысяч в месяц? Сказочник.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:00 Ответить
Навіть тут, на Цензорі, були про це статті. Шукай.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:05 Ответить
Перші два роки ніхто нікого не ловив. Загальна бусифікація почалася десь рік том. У мене був час владнати всі питання у військоматі. А потім я отримав бронь. Вже рік вона мене гріє
показать весь комментарий
12.05.2025 19:10 Ответить
Вот и ищи, сказочник. 3 года по 300 тысяч - сколько будет? Плюс штатная армия и оперативный резерв.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:14 Ответить
Кремлівські карлики вимагають скасування мобілізації взагалі і говорять один в один з оцим пройдохою з комітета. Тобто мобілізація для них це бусифікація. А напруга і ненависть це щось ефемерне і непостійне. Ще в 22 році всі без винятку ухилянти були у захваті від ЗСУ. А тепер жахаються кожного пікселя. Так що назад всі всіх будуть знову навидіти. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:19 Ответить
Ви в якій бригаді воююте?
показать весь комментарий
12.05.2025 19:22 Ответить
Тобто броні є і діють. Це чудово. Чому інші без броней жаліються на те що вони невдахи, я теж не розумію. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:23 Ответить
Вы поц, чи ні?...
показать весь комментарий
12.05.2025 19:25 Ответить
Саме тому в тверезомислячих і постає питання: куди діваються всі ці бусифіковані? Відповідь очевидна: хтось трохи (а, може, і не трохи) бреше про втрати і кількість СЗЧ.
ПС. Ніколи не розумів, навіщо лізти на Цензор і тим більше встрягати в суперечку, якщо страждаєш на провали пам"яті і забуваєш, що читав кілька днів чи тижнів тому? Мені більше нічого робити, як шукати минулі статті і тикати в них тебе носом? Може, трохи попрацюєш і сам знайдеш? В одну статтю тикну, так і бути. Решту сам знайдеш.
Щомісяця Україна мобілізує до 30 тис. осіб, - NYT
показать весь комментарий
12.05.2025 19:26 Ответить
У тцкашних ботів завжди одна відмазка аро вигадку-іпсо чи поодинокий випадок.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:29 Ответить
Т.е. у нас более 600 тысяч безвозвратных потерь? Сказки. Я отнюдь не сторонник Зели, но это сказки в стиле ОБС.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:32 Ответить
А де він таке сказав? Дай вгадаю: ти дупля не відстрілюєш, що мобілізація або її український аналог бусифікація ЖОДНИМ ЧИНОМ не виправдовує порушення прав, викрадення та побиття людей.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:32 Ответить
Страница 1 из 2