10646 посетителей онлайн

Путин не является препятствием, он стремится к договоренностям. Главное препятствие - отсутствие "козырей" у Зеленского, - Трамп

Трамп о Путине и Зеленском

Президент США Дональд Трамп заявил, что Владимир Путин стремится к договоренностям, а главным препятствием на пути к миру назвал не его, а отсутствие "козырей" у Владимира Зеленского.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом Трамп сообщил в интервью Fox News.

На вопрос журналиста, является ли именно Путин главным препятствием для мира, Трамп прямо ответил, что ключевая проблема - это слабая переговорная позиция украинского президента. По его словам, Зеленский не имеет "никаких козырей", необходимых для серьезной дипломатии.

"Послушайте, у меня был довольно тяжелый разговор с Зеленским, потому что мне не понравилось, что он сказал. И он не облегчал дело. Я всегда говорил: у него нет козырей. И их действительно нет", - заявил Трамп.

Хотя ведущий напомнил Трампу о его сообщении в соцсети Truth Social с обращением к Путину, однако глава Белого дома не стал обвинять лидера Кремля в продолжении войны. Наоборот, Трамп отметил, что Путин, по его мнению, хочет переговоров и устал от войны.

"Он сейчас выглядит не очень хорошо. А ему хочется выглядеть хорошо. Не забывайте, все должно было закончиться за неделю. Если бы он не увяз в грязи с теми танками, они были бы в Киеве через пять часов", - отметил Трамп.

Президент США также сказал, что только он способен стать посредником в прекращении войны, потому что имеет личные связи с Путиным. По его словам, без него соглашения не будет.

"Не может быть встречи без меня, потому что, как по мне, без меня соглашение не пройдет. У меня очень хорошие отношения с Путиным. Я думаю, мы достигнем соглашения", - сказал Трамп.

Президент также отметил, что в случае провала дипломатических усилий готов прибегнуть к экономическому давлению на Россию - в частности наложить санкции на нефть и тех, кто ее покупает, как это предлагает группа сенаторов во главе с Линдси Грэмом. Впрочем, назвал это крайней мерой.

"Я использую это, если потребуется. Но я бы не хотел. Если мы не заключим соглашение, я это сделаю. Это было бы сокрушительно для России, потому что у них проблемы с экономикой. Цены на нефть низкие. Это изменит ситуацию", - подытожил Трамп.

Напомним, президент США Дональд Трамп намерен поговорить с российской стороной в ближайшие "часы или дни" после переговоров между представителями Украины и РФ в Стамбуле 16 мая.

Топ комментарии
+110
Мразота руда 🤷
показать весь комментарий
17.05.2025 07:33 Ответить
+82
реально хвора людина
показать весь комментарий
17.05.2025 07:36 Ответить
+75
Головна перешкода - це непрацююче міжнародне право.
показать весь комментарий
17.05.2025 07:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
З цими козирями до путіна, США тут до чого.
показать весь комментарий
17.05.2025 15:17 Ответить
Зауважу, Трамп каже не про відсутність козирів у України. А у зе. То може треба президентом обрати людину з козирями.
показать весь комментарий
17.05.2025 16:10 Ответить
,,Грешно смеяться над больними людьми".
показать весь комментарий
17.05.2025 08:59 Ответить
Бариги і соціальний смартфонний бордель у вигляді Тік-Току, Мордокниги, Херсетки правлять світом. Калькулятор замінив необхідність вивчати таблицю множення і ділення і мізки відійшли на другий план перед очима, у яких виховався прямий звязок з статевим органом (мізки забанені і в ігнорі). Ну і гроші! Всі мислять що вони можуть купити все, в тому числі і ландскхнетів.
Рицарі забуті і розтоптані на пєнних вечерінках залатой маладежі. Інші поставили собі ціль життя прислуговувати крутим і верх мрії - це персональний шофер прокурора, а може й самого... того...
Вже світ забув, як у далекі часи германський царьок кинув меч на ваги у Римі, який намагався собі купити мир.
Так і ТРамп - у голові тількі гроші і бізнес. Але бізнес, це підпорядкування законам і правилам, як в картах, де козирі назначаються зі згоди всіх сторін.
І до нього не доходить, що Путін вже давно грає крапленими картами по правилам "Немає правил" і головний козир - це канделябр у руках!
Але світ вже в агонії! Великі гроші розбестили верхи, в низи розбещила мрія про великі гроші!
показать весь комментарий
17.05.2025 09:17 Ответить
клінічний довбограй!
показать весь комментарий
17.05.2025 08:02 Ответить
руский! засунь себе под бубенчики эту методичку!
показать весь комментарий
17.05.2025 08:18 Ответить
У всьому винна багнюка у головах
показать весь комментарий
17.05.2025 08:03 Ответить
Тампону подобається Росія і він ненавидить Україну.
показать весь комментарий
17.05.2025 08:34 Ответить
В усьому він не правий, бо саме путін є препоною до миру - він не бажає миру, він бажає знищити Україну.
А дебільний український Gal хоч кому готовий підмахувати, аби тільки цей хтось щось проти Зелі казав.
показать весь комментарий
17.05.2025 12:34 Ответить
Реально дебіл тут саме ти, чмошнику. І я тобі це попереднім постом наглядно пояснив. Але ти занадто дебільне, щоб визнати свою дебільність.
показать весь комментарий
17.05.2025 14:07 Ответить
Скільки б раз ти не повторювало свою дурню - вона від цього меншою дурнею не стане.
І те, що ти верзеш повну маячню до більшості доходить, не переймайся.
показать весь комментарий
17.05.2025 14:14 Ответить
ну я послухав все інтерв'ю ; складається враження що інколи (якщо не постійно) трамп "включає дурня" (тобто свою тему нарциссизму) не тому що він не усвідомлює себе як нарциса, а тому що вона дозволяє йому "з'їхати з теми", про яку він не хоче світити деталі
він майстерно користувався цим і роздратував журналіста "фокс ньюс"

ну наприклад, коли журналіст спитав "ви знаєте хто замовив замах на вас в Батлері ?" (питання було пов'язано із скандалом з екс-діректором фбр комі) - трапм відповів що конспірації там не виявили, тобто його замовили не американці, а більше він нічого не сказав, хоч це дуже персональна справа, і "нарцис" який насправді нарцис міг би тут розгорнутися дуже широко

разом з тим, його позиція по Україні ганебна, і підтримувати його я більше не хочу, він не виправдав і вже не виправдає жодних сподівань ; разом з тим "він ще не закінчив свою гру" і якщо матеріальні успіхи росії зашкодять матеріальним успіхам персонально клану трампа, то він русскіх притисне - а в тому що вони його "кинуть" в мене нема жодного сумніву, бо головний "козир" путіна перед сі - це здатність принизити американців, а путін це може зробити тільки обманом, бо інших "козирів" у путіна проти американців нема (навіть мілітарних, про які постійно бурмоче трамп)
показать весь комментарий
17.05.2025 12:34 Ответить
забув сказати, трамп постійно скаржився на "фейк ньюс" - тепер він сам став джерелом "фейк ньюс"

закони мьорфі ніхто не здатний порушити ! мабуть вони діють і в фізиці, ну там де чорні діри стають джерелом часу, і все таке інше
показать весь комментарий
17.05.2025 12:41 Ответить
Как с такими помощниками как ржавая обоссаная собака на поводке у х у й ла и набутыленных от страха европейцев, подписать Украине нормльную капитуляцию?

Все напрямую или косвенно играют на стороне х у йла.
показать весь комментарий
17.05.2025 18:05 Ответить
ДЕБІЛ
показать весь комментарий
18.05.2025 08:48 Ответить
Ти ж на роздачі!
Не бажаєш дати Україні кілька козирів?
показать весь комментарий
17.05.2025 08:34 Ответить
Американці ви зробили самий гірший вибір вибрати параноідального дебілоіда з нарцизськими нахилами і манією величі то саме гірше ваше волевиявлення ні нам ні вам легше не буде а унас же ЛЮДИ ГИНУТЬ від помочі вашого презіка
показать весь комментарий
17.05.2025 10:40 Ответить
Це якийсь абсурд на нас напали нашу зброю перед цим можна сказать вкрали набрехавши про допомогу тепер знущаєтесь вам це даром не пройде є справедливість і покарання
показать весь комментарий
17.05.2025 10:43 Ответить
Трампуйло грає в карти з пуйлом а україна ставка програв пуйло санкці ї на тіньовий флот програла руда потвора немає помочі Україні може той катран час накривати ? Послать доню і влупить по мацкве
показать весь комментарий
17.05.2025 11:42 Ответить
****..а ти тварюка! Держава-терорист не є перешкодою - вона прагне "домовленостей". Захоплення та знищення України - ось мета їх "домовленостей" Пі..ор-спостерігач.
показать весь комментарий
17.05.2025 13:00 Ответить
Сволочь! 🤬
показать весь комментарий
17.05.2025 20:51 Ответить
казковий дов..***
показать весь комментарий
17.05.2025 07:36 Ответить
Трампон, хто вибиває "козирі" з рук Зєлєнского? Чи не ти? Адже міжнародне право до тебе було козирем. Чи не так? Справедливість була козирем. Тепер вже ні?
показать весь комментарий
17.05.2025 07:56 Ответить
Ніт. Світ чудовим був би без дурних і безвідповідальних виборців, які обирають у владу отаких прости Господи керовніків. Бо не було б Трампа, чи пуцина, вони обрали б Венса, Маска, чи мєдвєдєва з дугіним. Просто у тих прости Господи виборців є запит на таке ла*но.
показать весь комментарий
17.05.2025 09:30 Ответить
😊 Ви про наболіле українцям, а я все-таки про зовнішні відносини і міжнародне право, дотримання якого власне і було козирем. Так напади пуцин на Люксембург, де влада цілком притомна, але який у тисячі разів слабкіший, Трамп теж сказав би, шо у Люксембурга козирів нема. Інша справа, що Зєлєнскій суоїв злочиеи перед Україною і українським народом, яким присягав. Але це трохи інша гплузь права.
показать весь комментарий
17.05.2025 09:43 Ответить
😊 Звичайно, ніхто нічого нам не винен, окрім дотримання своїх зобов'язань у рамках міжнародних двлсторонніх, чи багатосторонніх договорів, чи угод. Ваш погляд мені зрозумілий і навіть близький, але є речі, які не залежать від президентів. От міжнародне право. Уявіть, що жертві згвалтувпння у суді кажуть, що у неї нема козирів проти гвалтівника, що вона замість пістолета, чи газового балончика купляла губну помаду і парфуми.... 😊 Звичайно, розумна дівчина має у сумочці все, але це вже не справа суду. 😊
показать весь комментарий
17.05.2025 10:10 Ответить
😊 Існує заключний Гельсінський акт, про непорушність кордонів зокрема. Розумієте, хотівши жити у світі без правил, потрібно спочатку відмовитись їє дотримуватись офіційно. Якщо ніхто не відмовився - ні кацапи, ні США, ні Україна, то дотримання цих правил - то і є козир. Вм пишете на емоціях, я чтараюся писати, маючи на увазі певні правила. Тому ми з Вами до спільного знаменника не дійдемо.
показать весь комментарий
17.05.2025 12:16 Ответить
Ще раз - Ви збилися ж теми. Я стверджую, що слова Трампа про те, що у Зєлєнского нема козирів у рамках міжнародного права - не етичні. Якщо ж відкинути міжнародне право і висловлюватися у рамках картчрів і бандюків, тоді це має зміст. Все. Нічого більше. І прочитайте мій найперший пост ще раз - там написано, що саме виборці несуть відповідальність за те, кому днлегують поановаження, обираючи у владу. Це ж стосується і українців. Обравши Зєлєнского, вони отримали те, що й повинні були отримати. Тільки зблизька отримане виявилося не таким гарним, як здавалося попервах.
показать весь комментарий
17.05.2025 12:30 Ответить
Мені глибоко в носі, хтр і що і за що винен Зєлєнскому, чи він думає, що йому винні. А Україні таки винні. Ще з так званого Чуда над Віслою, коли вояки Безручка відіграли вирішальну роль в обороні Варшави, не пустивши кацапів у Європу, винні чорносвитникам, які беззбройні форсували Дніпро, щоб знищити німецькиц нацизм воякам УПА, які знову ж таки боролися з нацизмом і зв'язали на два десятиліття руки кацапам, відволікши їх увагу від тої Європи. Винні і тепер, коли Україна, стікаючи кров'ю жертвує найдорожчим - людським ресурсом, оберігаючи від вторгнення ту ж Європу, особливо Прибалтику і Північ. Може не правда? І це не про Зєлєнского, який до цього не має стосунку.
показать весь комментарий
17.05.2025 14:09 Ответить
Ви б мали помітити, що я веду млву не про Зєлєнскогл, не про зелену, чи якусь іншу владу, а про державу Україна, про Збройні сили держави і Опору. І ні про що більше. І наголошую, що якщо ми самі не будемо любити цю державу, не будемо дбати про її репутацію, добробут, поважати її історію, то інші цього і поготів робити не будуть. Вибираючи у владу не надто достойних, чи зовсім недостойних ми не дбаємо про нашу державу. От про це і мій найперший пост на цій гілці. Тепер я конкретизував.
показать весь комментарий
17.05.2025 14:44 Ответить
Цинізм вищого ступеня.
То Україна може повернути козирі які ви виманили під порожні обіцянки про підтримку і ненапад.
показать весь комментарий
17.05.2025 09:49 Ответить
Йому кудись вживили мікрофон, а може не мікрофон))))
показать весь комментарий
17.05.2025 17:07 Ответить
Кремль знищів всю величь і справедливість США, ніякі ФБР, ЦРУ, Держдепи і ще 20 розвідок не змогли виявити агента кремля!
показать весь комментарий
17.05.2025 17:09 Ответить
неправий в тому, що він сам перед тими переговорами у Стамбулі казав, що якщо ху йло продемонструє нездатність до реальних переговорів (що ху йло і підтвердило, пославши на переговори бутафорну, а не реальну делегацію з ще більш мракобісними вимогами, щоб віддати ху йлу вже 6 областей) після того як ху йло само заявило про прямі переговори з Україною, то тоді Чуб наважиться вже реально на посилення санкцій, які він мав ще запровадити після того як ху йло по суті послало Чуба із його закликами до припинення вогню без усіляких умов. і тут зовсім мова не про відсутність чи наявність козирів в України, тут мова про те, що ху йло крутить тим Рудим Чубом як хоче, принижуючи США на весь світ і підриваючи їх авторитет на світовій арені. Тож в ідеалі Чуб зараз мав би зробити різку заяву проти ху йла і запровадити разом із європейцями посилення санкцій проти раши. В гіршому випадку Чуб мав би зараз просто промовчати і не ригати на каналі ту блювотину, яку він сьогодні виригав про відсутність козирів в України і як він знову вилизав ху йлу сраку тієї своєю заявою. Тут питання зараз взагалі не в Україні, тут питання в тому, що Чуб уже багато разів відмовляється від своїх слів, плазує перед ху йлом і облизує його у кожній своїй заяві. Це ганебно для лідера вільного світу - плазувати перед терористами і воєнними злочинцями. Це приниження США на весь світ.
показать весь комментарий
17.05.2025 11:48 Ответить
що саме повторити ще раз? і кому що має дійти?
показать весь комментарий
17.05.2025 13:05 Ответить
От вам і гаранти безпеки!
Якщо ти менший за розмірами і не маєш достатньо зброї протистояти більшому то в тебе банально немає "козирів".
Світ остаточно сперся на середньовічні принципи існування.
Цієї заяви Трампа більш ніж достатньо для аргументації відновлення ядерної зброї.
І да, розкажіть нам вкотре трампісти як ***** ні во що не ставив Байдена і боявся приходу Трампа.
показать весь комментарий
17.05.2025 13:32 Ответить
испанский стыд! этому, *****, клоуну белка на голове весь мозг выела. нарциссизм **********, два в одном
показать весь комментарий
17.05.2025 09:46 Ответить
«Якби він не загруз у багнюці з тими танками, вони були б у Києві за п'ять годин» - 🤣🤣🤣🤣🤣
показать весь комментарий
17.05.2025 08:24 Ответить
Та тут і те, й те вкупі.
показать весь комментарий
17.05.2025 10:15 Ответить
Козырь может быть один - просто остановить продвижение кацапов и уничтожать их тысячами. Но для этого надо же не пилить бабло и не воровать, а реально все делать для ВСУ, а это при зеленых ублюдках невозможно.
показать весь комментарий
17.05.2025 12:23 Ответить
США и Клинтон забрали ? А я думал это украинский народ сам отдал, проголосовала Рада, которая этот народ представляет. Все были не против. У меня только один вопрос - каким отбитым надо быть что бы сюда приплести США и Клинтона ? А почему не Зимбабве ? Просто сказочные дегенераты, вы хотя бы стенограмму заседания прочитайте в том же 1994, кто кому что отдавал и какие там подписи стоят, бестолочи.
показать весь комментарий
17.05.2025 12:28 Ответить
Старий маразматик
показать весь комментарий
17.05.2025 08:28 Ответить
Перешкода тепер у відсутності, не у наявності чогось, що заважає, у відсутності. Ай да Трамп, ай да, сучий син
показать весь комментарий
17.05.2025 21:45 Ответить
ІДІОТ....Клінічний!!!
показать весь комментарий
17.05.2025 08:28 Ответить
Наш козир це союзник США. Чи не союзник, чи не козир, а лайло собаче? Хай відповість!
показать весь комментарий
17.05.2025 08:31 Ответить
відсутність "козирів" у Зеленського, - Трамп
----------------------------------------------------------------------
Козыри как раз у Зеленского: Будапештский меморандум; Договора о нерушимости границ; Хельсинское соглашение; Договор между россией и Украиной о признании обоюдных границ, ратифицированный Радой и думой; резолюция ООН о признании россии агрессором и т.д.
Таким образом, у Украины есть не только козыри, а целая колода козырей.
Если для Трампа меморандум, договора и соглашения - не козыри, то он просто уличный подельник беспредельщика путина.
показать весь комментарий
17.05.2025 15:04 Ответить
Реальність - це те , що народ бачить по телеку ... тому політики , за допомогою ЗМІ , формують реальність для свого виборця
показать весь комментарий
17.05.2025 14:05 Ответить
https://www.slovoidilo.ua/2025/05/01/novyna/polityka/tramp-dav-zelenskomu-royal-flesh-hlava-minfinu-ssha-rozxvalyv-uhodu-pro-korysni-kopalyny «Ви знаєте, як президент Трамп сказав того дня в Овальному кабінеті Зеленському: «У вас немає козирів». Так от, зараз президент Трамп дав йому роял-флеш», - заявив Бессент.
показать весь комментарий
17.05.2025 10:36 Ответить
При Байдене Америка была козырем в руках Зеленского, а при Рыжем Дебиле - всего лишь шестёрка.
показать весь комментарий
17.05.2025 11:09 Ответить
Ні,не хвора.Зараз у нас іде якійсь вялотекущий процесс.Трамп це використовувае. Поки ми не отримуем козир,а це може бути репльно кримсчький міст,толку не буде. Зараз ми топчемося на місці. Тут він правий. Так що лупаште міст,буде козир.
показать весь комментарий
17.05.2025 07:45 Ответить
От як зрпобить,тоди і побачимол.А зараз кацапи потрохі займають наши теріториі.До того,Трамп вважае,що ми слабши.Тому ріелтеру треба показати зуби,а вічни прохання про мир.Ну,хочете міру,так ідіть на умови путіна.
показать весь комментарий
17.05.2025 08:19 Ответить
Афганцев бросил не Байден, а Трамп. Байдену лишь пришлось выполнять договор, заключённый Трампом.
показать весь комментарий
17.05.2025 16:04 Ответить
Заключенный договор надо выполнять.
показать весь комментарий
17.05.2025 16:25 Ответить
Так не зевай, а изучи вопрос для начала. Меморандум не договор. США выполнили все свои обязательства по будапештскому меморандуму. И сколько договоров нарушили США? Наверное с рашей попутал?
показать весь комментарий
17.05.2025 16:36 Ответить
И во всех случаях были заключены договоры? Которые США нарушили первыми? Не разорвали по причине нарушения условий другой стороной, а именно сами первыми нарушили условия договора?
показать весь комментарий
18.05.2025 09:59 Ответить
Давно уже пишу - Трамп = союзник россии. Всё. Работайте и больше донатов на дроні делайте.
показать весь комментарий
17.05.2025 10:25 Ответить
Ну так - дай Україні тих козирів , довбо.б !!
Тобі ж кажуть , тебе прохають , і Україна і Європа - дай ( продай ) Україні зброю і введи санкції проти кацапні . !! Оце і будуть козирі .
показать весь комментарий
17.05.2025 07:41 Ответить
Добрий день , я президент Америки Дональд Трамп .
У мене є для вас козирі , але я вам їх не дам !!
.
показать весь комментарий
17.05.2025 09:09 Ответить
...Не забувайте, все мало закінчитись за тиждень. Якби він не загруз у багнюці з тими танками, вони були б у Києві за п'ять годин", - зазначив Трамп. Джерело: https://censor.net/ua/n3552746
іншими словами, він шкодує, що танки попали в таку халепу. Ці слова мають стати мемом.
показать весь комментарий
17.05.2025 15:35 Ответить
Крім цього, такий образ про танки, які загрузли в багнюці йому навів путін по телефону виправдовуючи тупорилість другої найсильнішої армії в Україні - сам він би таке не придумав.
показать весь комментарий
18.05.2025 05:21 Ответить
Агента краснова знову дистанційно активували? Чи він просто забув пігулку випити з ранку?
показать весь комментарий
17.05.2025 16:35 Ответить
Примат все ж таки одержав верх в цій істоті, що зветься Доні. Деградація у увесь ріст. Питань немає. Та й не може бути. Але ще далеко не всі в світі в це повірили...
показать весь комментарий
17.05.2025 23:55 Ответить
Трамп обосрался. Вот и все.
показать весь комментарий
17.05.2025 23:51 Ответить
Віддали взамін нічого, там так і написано.
показать весь комментарий
17.05.2025 16:18 Ответить
Особливо коли всі знають шо звою зброю попродали всю, а тепер жебрають по всьому світі.
показать весь комментарий
17.05.2025 16:22 Ответить
Це немає значення в України були козирі, які могли її захистити, під тиском США і РФ їх її позбавили... все решта демагогія...
показать весь комментарий
17.05.2025 13:31 Ответить
Тепер ясно як ніколи, що зневажають вибір соціально безвідповідальних у 2019
показать весь комментарий
17.05.2025 09:49 Ответить
Америка забрала козирі в України згідно Будапештського меморандуму, то нехай тепер поверне їх.
показать весь комментарий
17.05.2025 12:31 Ответить
Thats right Donald! Zelenskiy is unbreakeble fanatic warman!😟
показать весь комментарий
17.05.2025 19:46 Ответить
Рудий орангутанг незабаром почне зброю ***** постачати, щоб швидше нас пройшов та пішов на Європи.
показать весь комментарий
17.05.2025 08:26 Ответить
Джонсонюк...чуток добавив оптимизму... але склалося все навпаки
показать весь комментарий
17.05.2025 19:59 Ответить
Головна перешкода ти,придурку(
показать весь комментарий
17.05.2025 08:06 Ответить
Ну а москалі не топчуться на місці?(Які козирі в них?((Ядерна зброя?(Україна не маючи ядерної зброї чи брудної ядерної бомби,може зробити по 500 безпілотників з брудним ядерним сміттям,й тоді побачимо.
показать весь комментарий
17.05.2025 08:10 Ответить
Не пощастило Гітлеру, що президентом США був видатний державний діяч, мудра Людина- Ф. Д. Рузвельт.! А був би мажоро-нарцисо-мародеро-торгаш з підібраною ним такою ж свитою, то умиротворили б для Рейху Францію, В.Британію , весь Світ, в Росії територію по Уральські гори, а заплатили б їм більше, то і миротворили б аж до Владивостока?! У деяких "гендлярів-політиканів" ні честі, ні совісті , ні віри в Бога , одне багно наживи, трясовина гешефту, вони служать Мамоні?! Нечистота, фекалії і гидота Людства вони...!?!
показать весь комментарий
18.05.2025 08:01 Ответить
Ска ти рижа, бл ь!!!! Будапештський меморандум наш козир, гнида ти!!! Ми ядерку кому віддали, чого, шо взамін? Виконуй блд!!!
показать весь комментарий
17.05.2025 11:26 Ответить
Тут мова не про те. Тут мова про те, шо Рижа Гнида хоче торгувати з росією. І на переговорах вони одразу машуть 40 мільйонним мобілізаційним ресурсом та ядеркою. А Трамп таке сцить , хоча мав би вже давно показати путіну, хто тут світовий жандарм. Те, шо в Україні якксь там корупція чи ше шось - ніяким боком не має впливати на колишні домовленості з США : ми скинули всю ядерну зброю взамін на захист, який нам обіцяли, але не дають, та й ше шось вимагають. А зараз всі почали займатися заміною понять - мол «будапештський меморандум нічого не значить і винна лише росія». Ніт. Весь світ нам за це винен, а саме росія, США, Британія та Франція. Сорян, але незалежно який клоун у нас шось краде, але ви обіцяли і якшо ми впадем, то вся Європа буде горіти
показать весь комментарий
17.05.2025 11:30 Ответить
Так! Саме так! І та Рижа Мавпа має виконувати все! Уроди. А то придумали відмазку: «то не обовязок, а обіцянка, а обіцяна - цяцянка!»
показать весь комментарий
17.05.2025 11:34 Ответить
Чокнутий рудий ********. Щоб ти здох,падло.
показать весь комментарий
17.05.2025 08:13 Ответить
Перепрошую, а в чому він не правий?! От в чому?
Чи козирі є? Асфальт. шашлики, заблокована ракетна програма, отвєсті вайска, розмінувати Чонгар... мільйонні "зарплати" чиновникам, прокурори-інваліди з пенсіями по 700-800 тисяч,... і красти, красти, красти... мільярдами? па-пріколу, хоть паржом...
От, курва, а тому, які "козирі", таке й у нас становище! Бо в квітні 19-го дебільна українська біомаса так захотіла!
Так що Трамп, яким би він придурком і сволотою не був, а тут таки правий...
показать весь комментарий
17.05.2025 09:36 Ответить
Трамп є таким, яким є! такого СОБІ в президенти вибрали американці. Вони собі, а ми собі. От і результат.
А козирі, то міцна економіка, професіоналізм управлінського апарату, виробництво власної зброї, боротьба з корупцією... Ну, думаю, весь список повторювати не треба.
І ще, та треба вже на кінець уяснити - ніхто нічого нам не винен! Самі! Хочеш вижити - САМ! По-іншому не буває. Так, допомогти можуть і допомагають. Але допомагають лише тому, хто сам собі раду дає!
Курва, вчорашні переновори... хто голова тої делегації? Професійний дипломат? Людина з досвідом у міжнародних відносинах? Добре, що хоч не завгосп... Правда, був би і завгосп, але він вже дуже того Трампа бісить... ще один "козир" на нашу користь...
показать весь комментарий
17.05.2025 09:53 Ответить
І що, не втямиш ніяк? Трампу ми до сраки! І ми, і наші проблеми, і той самий путін. В нього свої інтереси.
Нам самим за себе треба думати. Але ж був у нас квітень 19-го... а тому...
показать весь комментарий
17.05.2025 09:58 Ответить
Не існує в природі НІ ОДНОГО договору, який би зобов`язував когось нас захищати чи допомагати. НІ ОДНОГО! Це щодо двосторонніх чи багатосторонніх. Будапештський меморандум то не зобов`язання, а всього лиш запис на пам`ять, що пообіцяли не нападати, всього лиш...
А всі можливі реальні договори наш мудрий наріт багатократно просто просрав. Хоча ні, один таки є, з **********...
А Устав ООН, міжнародне право...? Нема такого в природі. В світі лиш одне право - право сильного. От треба бути сильним, а не па-пріколу, хоть паржом... Звідти всі наші біди.
показать весь комментарий
17.05.2025 11:13 Ответить
17.05.2025 09:58 Відповісти Видалити
показать весь комментарий
17.05.2025 11:16 Ответить
Повторити ще раз? А вартує? Все-одно не дійде...
показать весь комментарий
17.05.2025 12:16 Ответить
Після слів "ніхто не відмовився - ні кацапи, ні США" стало смішно, але ж не весело...
Ну і що, що не відмовився? Ну а далі що?! Пожалітись в Спортлото?
Зустрічне запитання: де на четвертому році війни наші Нептуни, і довгі і короткі, де наша балістика, де наші снаряди...? Міни, правда, є але ж то також не смішно...
Ну скільки ж можна?!
показать весь комментарий
17.05.2025 12:21 Ответить
Ти реально дебіл? Чи в тебе служба така? хоча ні, дебіл на службі...
показать весь комментарий
17.05.2025 12:40 Ответить
Трампу глибоко до сраки, чи етичні чи неетичні! Йому реально плювати на те, що і як ми про нього думаємо!
курва, ну чого ж то той наріт такий... Все йому хтось винен, все хтось зобов`язаний...
нептуни і балістика наша де?! От які запитання маємо ставити, от про що думати!!! Щоб було чим від кацапа відбиватись! А не етичні норми, курва...
І ще раз, міжнародне право... Сила! От що є право. Сила економіки, сила війська, сила зброї, сила грошей, сила дипломатії, сила розуму... А все решта то шмарклі і срачка...
показать весь комментарий
17.05.2025 12:46 Ответить
Ну і? Знову, а далі куда, в Спортлото?
Та всім плювати на наші проблеми, поки то не торкається їх. Ну треба ж то зрозуміти нарешті. Єдиним аргументом в цьому світі, ще раз, є міцна економіка, професійне державне управління і дипломатія, сильна армія, ******* зброя... Все то, що "мудрий" український наріт вже багато разів тупо просрав. Бо ж завжди хоче, щоб все і відразу і щоб було то па-пріколу. Звідси всі наші проблеми. Країна його мрій, ****... Ось вона, за вікном...
І ні 1919, ні 2019, та ніякий інший його не навчили і боюсь, не навчать.
Сто років тому репетували, що нехай Петлюра і його сини воюють, а за якийсь десяток років дохли з голоду і жерли своїх дітей. І знову то саме... чого ж то Трамп... А свої ракети де? А Трамп саме про них, саме про ці аргументи! Про ракети, про гармати, про економіку. А тут:
"У документах українських правоохоронних органів, з якими ознайомилося FT, стверджується, що в деяких випадках високопосадовці Міністерства оборони України мали змову з іноземними посередниками з метою використання цих контрактів для розкрадання державних коштів. Джерело: https://censor.net/ua/n3552569".
От і всі наші аргументи...
показать весь комментарий
17.05.2025 14:29 Ответить
Страница 3 из 4