12472 посетителя онлайн

США признают обоснованность требований России о нерасширении НАТО и готовы это обсудить, - Келлог

кіт,келлог

Президент США Дональд Трамп готов российскому диктатору пообещать Владимиру Путину не расширять НАТО на восток, если такое требование станет условием завершения войны.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью ABC News заявил спецпосланник президента США Дональда Трампа по вопросам Украины генерал Кит Келлог.

"Я считаю, это вполне обоснованное беспокойство. Этот вопрос Россия всегда будет поднимать. Они говорят не только об Украине. Они вспоминают и Грузию, и Молдову. И мы говорим: хорошо, мы можем обсудить прекращение расширения НАТО до вашей границы. Это их интерес в сфере безопасности", - отметил Келлог.

И подчеркнул, что вступление Украины в НАТО не находится на повестке дня, и что такую позицию разделяют, по меньшей мере, четыре страны-члена Альянса.

"Мы неоднократно говорили, что для нас вступление Украины в НАТО не стоит на повестке дня. И мы не единственная страна, которая так говорит. Я могу назвать еще четыре страны НАТО, которые это подтвердят. А нужно, чтобы все 32 страны согласились на вступление", - сказал Келлог.

Напомним, Путин выдвинул условия по прекращению войны в Украине. Они включают, в частности, требование, чтобы западные лидеры письменно обязались прекратить расширение НАТО на восток и отменить часть санкций против России.

Топ комментарии
+80
Не розширення НАТО це був просто повід для вторгнення. ***** насправді має іншу ціль це знищення України і української ідентичності. Тому він відновлює пам'ятники кровожерливому сталіну.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:41 Ответить
+79
США, НАТО отримає і позор, і війну
показать весь комментарий
30.05.2025 06:40 Ответить
+61
А США визнають обгрунтованість вимог Росії щодо повернення Аляски?
показать весь комментарий
30.05.2025 06:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
та я вас прошу, після тієї дічі що США робили в Югославії, Лівії, Ближньому Сході і Афганістані, провал з Україною виглядає не прям щоб погано - зброю дали, перший наступ росіян відбили, ну а що Україна не перемогла, то це не одні США винні.
Щоправда, наложили на Україну довічний борг, але то взагалі нікого не смущає.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:21 Ответить
Наприклад, дуже сильна нерівномірність доходів. Там багато жебраків, і вони голосували за Трампа, бо він їм обіцяв "покращення вже сьогодні золотий вік вже дуже скоро". Є й інші проблеми.
Просто скажіть, ви вважаєте, що суспільство, яке свідомо обрало собі в очільники таку особу, як Трамп, є здоровим?
показать весь комментарий
30.05.2025 12:27 Ответить
Саме так. Ворог для них то був не серйозний. Бо з Німеччиною війна була десь там трохи у пустелі, а основна заслуга штаті тоді була в поставках озброєння і продовольства, а також знищення з авіації нафтових сховищ німців. З Японією взагалі ще простіше. Зкинули ядерку і на тому все. Ні з тими, ні з тими штати в окопних війнах піхотою участь не приймали.
показать весь комментарий
30.05.2025 15:04 Ответить
Найцікавіше буде коли з'ясується , що мільони людей загинули за те , аби Україна не вступила в НАТО , хоча її туди і так ніхто не запршував !
показать весь комментарий
30.05.2025 15:06 Ответить
Арденська операція, битва за Окінаву, битва за Іводзіму, висадка в Нормандії. Німці та японці ніяк не схожі на папуасів......
показать весь комментарий
30.05.2025 15:22 Ответить
Це все одно що визнати, що НАТО є не оборонним, а агресивним об'єднанням.
показать весь комментарий
30.05.2025 16:14 Ответить
По-перше, американці обирали республіканську партію. По-друге, не полінуйтеся ознайомитись з передвиборною риторикою Трампа та його діяльністю в свій перший термін - небо і земля. Америка все залагодить, але потрібен деякий час.
показать весь комментарий
30.05.2025 17:34 Ответить
Це просто гра "в піддавки", де своїми поступками терористичній росії, США, за фактом, лише роздмухують чергову велику війну в Європі (котра, війна, має всі шанси перетворитися на повномасштабну світову війну).
А епіцентром цієї війни, вони, схоже, бачать саме Україну - з відповідними наслідками для українського народу.
показать весь комментарий
30.05.2025 22:24 Ответить
Вже під час війни НАТО розширюється 23 р коли новими членами стали Фінляндія та Швеція.
Отже, справа зовсім не в цьому!
показать весь комментарий
30.05.2025 22:33 Ответить
ні
показать весь комментарий
31.05.2025 01:44 Ответить
Кто нам друг и враг знаем уже. Главное сохранить сильную армию и единство. В нато без вариантов надо входить , иначе россия рано иди поздно заберет Украину
показать весь комментарий
31.05.2025 10:08 Ответить
Банда трампа вирішила зробити рашку great again. Дибіли
показать весь комментарий
31.05.2025 11:19 Ответить
А що ви хтiли вiд протухлоi КОНСЕРВИ?
показать весь комментарий
31.05.2025 19:16 Ответить
Если про Афган, то смысла не было там находиться, если сами афганцы не хотели противостоять талибам.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:21 Ответить
Шо там з кордоном між ********** та Фінляндією? 1300 км?
Кацапов не ипьот?
Келлог придурок или притворяется?
показать весь комментарий
31.05.2025 19:29 Ответить
От, дурні піндоські старі!
Замість під'в'язати визволення окупованих територій до нерозширення НАТО, вони навпаки сприяють окупації, захищаючи, таким чином агресора!
показать весь комментарий
31.05.2025 19:54 Ответить
Мені здається, вона навпаки зміцнюється, у військовому плані, матеріально, психологічно. Продовольча безпека, рубль зміцнюється, немає жодних соціальних потрясінь. Де Ви бачите передумови для розвалу рашки?
показать весь комментарий
31.05.2025 21:32 Ответить
Цікаво, а ці трампісти розуміють обгрунтованість того, що Україна має право захищатися. А також, чи розуміють ці трампи, венси, келоги і т.д., що росія кривава вбивця, яка порушила всі міжнародні закони і взагалі не має права нічого вимагати.
показать весь комментарий
31.05.2025 23:20 Ответить
Третя частина бюджету чи п'ята частина, це для Росії взагалі ні про що. Це все віртуальне, це тільки нулі з одиничками в якомусь банківському комп'ютері. Тридцять років тому назад не було жодних санкцій, росія тоді взасос цілувалася із заходом і з США, а жила так погано як при Батие, і таки вона пережила і Батия і Чубайса і нічого з нею не сталося. А зараз і подавно ніхто жодних санкцій не введе, тому що вони б'ють за тими, хто їх вводить. Вже є така країна, яка через них втратила власний автопром. Якщо в когось собівартість продукції зросте хоч на один відсоток, а в той же час вона в когось подешевшає на той же відсоток, то економіка в першому випадку загнеться, а в другому розженеться. Що ми бачимо у реальному масштабі часу. Санкції можна було б запровадити, але лише синхронно з усіма країнами світу. Але ніхто і ніколи таких умов не захоче дотримуватися.
показать весь комментарий
31.05.2025 23:58 Ответить
ну так і ху йла стратять не за статутом ООН. його скоріше свої табакеркою доб'ють за те, що він зробив із своєю федерацією.
показать весь комментарий
03.06.2025 17:02 Ответить
Ага,там вже респам прогнозують "криваву баню" на проміжних виборах.🤣
показать весь комментарий
30.05.2025 07:26 Ответить
Колишня канцлерка Німеччини Ангела Меркель у своєму першому великому інтерв'ю після російського вторгнення в Україну спробувала захистити свою політику у відносинах із Володимиром Путіним та блокування Німеччиною руху України до НАТО в 2000-х роках.

Байден хотів запросити Україну до НАТО, але передумав

я бачу у всіх багато питань, але чомусь до келлога?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:44 Ответить
То було більш 100 років тому, ресурси залишаются, нехай не всі, но промисловий та науковий потенціал нікуди не дівся, ну промисловий потрощили багацько но все ж.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:38 Ответить
Мурликанці підараси знатні.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:53 Ответить
Так, але щось меня підказує, що трумп та його секта зробить усе можливе й неможливе, щоб вибори 2024 були останніми у Штатах. Бо у разі поразки на наступних виборах трумп піде прямо у тюрму, де його вже рік чекають 35 строків та ще кілька дуже-дуже суворих звинувачень, а секті можна буде тільки зробити масове сепукку, бо їхня кар'єра на цьому навіть не закінчиться, а з гуркотом провалиться і поховає кожного з них назавжди. Тому ми побачимо ще багато цікавого. На превеликий жаль!
показать весь комментарий
30.05.2025 09:45 Ответить
Communists, terrorists and other bandits are strengthening themselves, allied with each other against US and Europe, ready to act and do not have any bullshit morals to stop them from any crime.
So only brainless degradont can think that the threat of 20th century is gone and progressive countries have a luxury to fight against each other when bandits are approaching. That will cost millions times more than those tiny incomes debil trump wants to get by those tariff wars of his.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:47 Ответить
Це не той випадок,це не "нєокрєпшая молодая демократія",все буде дуже весело для рудої собаки,от побачите.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:58 Ответить
США виграли першу і другу світові війни, дурко!
Японія окупувала всю океанію і весь приморський Китай на той момент
показать весь комментарий
30.05.2025 10:20 Ответить
Адмін. трампа то збіговиська сцикливих недополітиків. Вони завжди кидають країни у відповідальний момент
показать весь комментарий
30.05.2025 10:36 Ответить
рашистам нічого не треба робити, просто чекати і записувати олівцем все, на що погоджуються ці імпотенти
показать весь комментарий
30.05.2025 11:09 Ответить
З танками це ви трохи захопилися, мабуть.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:25 Ответить
а ти що, ще віриш, що у русні є майбутнє? я більше повірю в те, що русня таки повторить долю совка.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:49 Ответить
звичайно, є здоровим. тим паче, що вони вже обрали його вдруге. у будь-якому суспільстві є багаті і бідні. говорити про якусь там революцію в США, спираючись на нерівномірний розподіл багатств у країні, можуть тільки совки, які надивились фільмів про члєніна і начитавшись праць Маркса. бунти, революції бувають там, де при владі сидить десятиліттями один і той же сцарь. тільки не у США, у яких вибори проходять кожні 2 роки. тож наступного року у США пройдуть проміжні вибори у Конгрес і Сенат і там цілком вірогідно, що демократи знову повернуть собі більшість. і все там буде і далі так як воно є протягом вже багатьох десятиліть.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:39 Ответить
Тут ще слід зазначити, що нам то нато вже і нафіг не потрібно. Збіговисько імпотентів, як і ООН і усі інші організації. Сама велика і натренована реальними боями армія Європи є українська. Єдине, що потрібно, це свої ******* технології озброєння у майбутньому і регулярні поставки цього озброєння до цього "майбутнього". І потім вже нам вирішувати, потрібно нам це нато і чи є резон долучати його до України)
показать весь комментарий
30.05.2025 15:10 Ответить
Тобто війська США не воювали в піхотних війнах у Франції, в Італії, проти Японії на тихоокеанському театрі бойових дій? Острови та материкові частини Азії просто звільнялися у результаті жестів доброї волі Японії?
показать весь комментарий
30.05.2025 15:19 Ответить
Тупий бовдур вважає себе володарем світу якщо думає що він сам може вирішити це питання. Сподіваюсь що він якнайскоріше здохне, так само як і його кремлівський подільник.
показать весь комментарий
30.05.2025 17:26 Ответить
таких друзей за *** і в музей.
гірше кацапа...
показать весь комментарий
30.05.2025 20:34 Ответить
Ну то спочатку поміняйте статут НАТО. Запишіть, що головне слово про розширення НАТО має росія. А то якось незрозуміло, до чого тут раша.
показать весь комментарий
31.05.2025 00:42 Ответить
Не нато путін боїть, це тупа відмазка, адже на ядерну рашку ніхто не нападе. Боіться хутін внутрішнього ворога - революцію. Україна як мінім 3 раз показала російському бидлу як можна змінювати владу. Останній раз - вибори клоуна приклад не дуже вдалий, але і він показує що можна привести було до влади ось навіть таке чудо.
показать весь комментарий
31.05.2025 03:24 Ответить
Ось вам, наші милі українці та мешканці доброго світу, і нова антигеродотівська вісь, нова зграя (блок) андрофагів: московсько-путлерівська імперія, маоїстський китай та післярейганівські (й антирейганівські) сша...
показать весь комментарий
31.05.2025 10:15 Ответить
У нас у меморандумі:
невідкладний вихід Росії з БРІКС, ШОС, ЕАС, СНД
та письмові гарантії щодо ліквідації РПЦ та негайна відправка всіх її попів на збір картоплі.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:36 Ответить
Швидше б уже.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:52 Ответить
Келог, да ти готовий обговорити з путiним, як ти свiй власний куй порiжеш на п'ятаки.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:01 Ответить
Фінляндія і Швеція проскочили між краплинами дощу !?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:27 Ответить
Я теж так кажу. Напали не на них, а на нас, бо від кравчука до зе с.аку підставляли 30 років. За Пороха не буду окремо казати, бо при ньоиу теж були нюанси.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:03 Ответить
Вже
показать весь комментарий
30.05.2025 08:34 Ответить
тоді починати треба по дорослому , русня відкатується до кордонів 1991р... США визнають свою підступність у розброєні України, а Україна починає перемовини про статуси ,так років 5...
показать весь комментарий
30.05.2025 09:31 Ответить
.. тяжко буде знайти щось дурніше від вашого допису...))))
показать весь комментарий
30.05.2025 09:52 Ответить
Але немає росії без історії, яку вони вкрали у України 350 років тому та носилися з нею, як дурень з торбою. А коли Україна відокремилася, виявилось, що немає більше ані "Путі із варяґ в ґрєкі", ані "Щіта на вратах Царєґрада", ані "Ярославни - королєви Франції", ані 1,5 тисяч років сильної та поважної у Європі держави, ані хрещення Русі. А є лише хатинка на болотах для любовних ігор княжича Київського, та ще й на майже тисячу років пізніше. Тому пуйло і талдичить усім заїжджим гостям про половців та печенегів - ось, що для нього найважливіше! А руда, вугілля, пшениця - то приємний бонус.
показать весь комментарий
30.05.2025 10:02 Ответить
І остаточно знищити Україну у такий спосіб?! Бубочка, зрозуміло, нікчема, але ж не повний ідіот, і мила не їсть! Його ж навіть не на ганчірочки - на ниточки порвуть після такої заяви!!! Навіть ті, хто досі вважає його найвеличнішим та сонцесяйним, а про рритомних я вже й не кажу!
показать весь комментарий
30.05.2025 10:06 Ответить
просто від розпачу трамп вже не знає що путіну запропонувати.
за 100 днів трампа путін ані на сантиметр не зупинився а трамп лише дає путіну і дає.
а щодо нерозширення НАТО так після приєднання фінляндії яка межує з росією ця вимога перетворилася на банальну дурню.
це як дівці вимагати хлопця не лізти цілуватися хоча той її вже відпорав.
показать весь комментарий
30.05.2025 10:44 Ответить
Яка обгрунтованість? Що рашка не зможе тоді напасти на сусідів, бо вони в НАТО?
А ну да. Логічно ж
показать весь комментарий
30.05.2025 11:06 Ответить
Це важке питання, і я не можу дати відповідь.
Все залежить від реакції Заходу.
Якщо вона буде така, як зараз, то це у Заходу як концепції немає майбутнього.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:52 Ответить
Т.е. этот *************** таварищ признаётся, что НАТО собирается напасть на Расию????
показать весь комментарий
30.05.2025 13:01 Ответить
Это сообщение не для нас. С нами и так все было понятно. Это для друзей из европы, а точнее из восточной ее части. Там еще требование было возвернуть нату к границам 91 года. оно никуда не делось. Просто повисло в воздухе. Пока... Но ***** понял что дожимать можно и дожимать будет. А америкосы говорят пока-дасвидания европе и нате. Ната доживает свои последние дни. Дальше либо договорняк с *****м. И там уже не только про Украину будет идти речь. Европу просто поделят америкосы с кацапами. Либо создание нового военного европейского блока. И там нам уже место скорее всего найдут.
показать весь комментарий
30.05.2025 13:56 Ответить
"Президент США Дональд Трамп готовий пообіцяти..." Та хай обіцяє, через 3,5 роки його не буде
показать весь комментарий
30.05.2025 17:08 Ответить
Не США, а кончена адміністрація конченого трампа - є різниця!
показать весь комментарий
30.05.2025 18:47 Ответить
Дело не в Трампе, Байден бросил афганские власти на произвол судьбы, забыл что ли как они за шасси самолётов цеплялись. А ведь было 20 лет дружбы, всяких договоров и меморандумов. Если в США меняется концепция, им плевать что было вчера, они исходят из сегодняшней политической целесообразности. Так что будь Байден сегодня у власти, он мог бы спокойно сделать Украине ручкой на прощанье. Кстати когда талибы пришли к власти в Афганистане, они всех публично повесили кто с американцами сотрудничал, убеждён что в США никакой вины за собой не чувствуют.
показать весь комментарий
30.05.2025 19:38 Ответить
і тисячі вбитих під час "трампівського перемирья", коли він путніу ж*пу лизав, америка також нам залагодить??
показать весь комментарий
31.05.2025 01:42 Ответить
Трампісти опустили США нижче плінтуса
показать весь комментарий
31.05.2025 16:10 Ответить
Ну ось вже 2 вимоги ***** задоволені - США визнають Крим кацапським і припиняють розширення НАТО на схід.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:49 Ответить
Це все балачки, жодного рішення з цього приводу немає й скоріш за все не буде.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:52 Ответить
Цей договорняк був ще з 90х років.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:53 Ответить
А Фінляндію вони не згадують?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:36 Ответить
Тоді треба було визнавати в 2008 році, а не розказувати усім - "....та ми зараз як введемо санкції, .....та ми тільки чхнемо, ...... та ми тільки бровами поведемо, і ця Росія..... розвалиться".
показать весь комментарий
30.05.2025 08:09 Ответить
Це він натякає, що готовий погодитися з капітуляцією і знищенням України??
Соромно мені за вас, панове. Навіть євреї і різні африканські племена створили свої держави.
А держава Україна знищена в 2019р. Може правильно путлер сказав: Україна не держава, це територія. Починаю розуміти тих ухилянтів, готові тонути в Тисі, не вірять вони в Україну. Не буде тут стабільного нормального життя. Перспектива це США, Канада,Австралія, на крайняк Польша. А хто залишиться тут, буде в злиднях батрачити на мордву, чукчей і нанайців. Треба збиратися й покидати цю територію, такий собі "ісход" як євреї з Єгипту колись. Але поводиря в українців немає, всіх можливих путлірівці знищили.
Пардон за депресію!
показать весь комментарий
30.05.2025 08:34 Ответить
Келлог знову добряче приклався до путінського чумадана...
показать весь комментарий
30.05.2025 09:49 Ответить
І справді, пацієнт то запроваджує тарифи, то їх зупиняє, відповідно, американські біржі то падають, то піднімаються. Зрозуміло, що він косить собі бабло, але престиж Америки стрімко падає, а слова президента тепер прирівнюються до шуму води у змивному бачку. І це ж не все. Він погрожував хуситам, ХАМАСу, Ірану… І що? Та нічого! Він погрожував прутіну, і вже просто зараз можна говорити про якусь динаміку.

Так, 27 квітня він дав прутіну два тижні для того, щоб припинити вогонь. При цьому сказав, що хоче припинити загибель людей на цій війні. Логіка підказує, що якщо прутін не зрозумів серйозності цього попередження, то після закінчення цього терміну має статися… 19 травня Трумп знову дав прутіну два тижні, і якщо той не прислухається до його попередження, то… 28 травня Додік знову дає прутіну два тижні… Тут уже пісню можна складати: «Две недели - синий небосвод! Чунга-чанга - Додик весело поет!»

Але загалом тут мова не про нього, і згадати це довелося тільки в тому плані, що пацієнт або є еталоном невігластва, або виконує речі, якими він навмисно штовхає світ до нового формату. І що вкрай важливо, все це він виконує на початку своєї каденції, а це означає, що принаймні чотири роки там нічого не зміниться, а за цей час світ стане зовсім іншим. Він уже став іншим, бо Штати перестали бути гарантом та взірцем стабільності і гарантом глобальної безпеки, за що мали значні преференції. Але тут важливо розуміти ще дещо, про що пізніше варто поговорити окремо.

Так, повоєнне керівництво США зробило висновки із закінчення Першої світової війни та згубності формату Версальського миру. Вже тоді всім було зрозуміло, що «Версаль» став поживним ґрунтом найнебезпечнішого реваншизму, і повторити допущені тоді помилки було б нерозумно. Скажімо так, Німеччина - не та країна, яку можна було залишити наодинці з вірусом реваншизму всередині себе, бо вона вміє воювати, і лише кілька помилок, допущених Берліном у двох війнах, не дали Німеччині перемогти. Ба більше, після закінчення Другої світової війни у Штатів «на руках» залишилася не лише Німеччина, а й Японія, яка теж показала, що вміє воювати, але, за іронією долі, наступила на ті ж самі граблі, що й Німеччина. Знову ж таки, це дещо інша історія, про яку - іншим разом, а зараз - про інше.

Штати запустили програму відновлення як для Німеччини, так і для Японії, щоб таким чином купірувати не тільки реваншизм, а й природний потяг до мілітаризму. Адже не є таємницею, що вся історія цих двох країн просто нанизана на багнет або меч. І ось через ці програми Штати стримували відродження мілітаризму в цих країнах, і так, натомість їм було обіцяно військовий захист самих США від будь-яких зовнішніх загроз. Але ні сам Трумп, ні те стадо неосвічених особистостей, які є його адміністрацією, навіть не зрозуміли суті плану Маршалла, а тому Додік став монетизувати те, що навіть близько не можна було піддавати цьому процесу.

Він настільки неосвічений, що не зрозумів головного: військовий захист цих країн - це не що інше, як корок, який запечатує войовничий дух у таку собі пляшку, і якщо тільки хтось або ти сам зірвеш цей корок, то назад цього джина вже не заженеш. Але зараз Додік робить саме це, і він практично зламав корок. Зараз він наполягає на тому, щоб йому заплатили за захист. Наприклад, з Канади він вимагає 60+ мільярдів за підключення до його фантазму «Золотий купол», і те саме він вимагає від Японії чи Німеччини.

Тільки ефект виходить не той, на який був розрахунок. Тепер ті країни, військовий дух яких стримували Штати, здобувають незалежність саме в цьому плані і розуміють, що тепер їх нічого не стримує. І, ймовірно, Німеччина прокинеться швидше за Японію, бо доля так розпорядилася, щоб у цей самий момент біля керма країни опинилася не лялька Анжела, а дядько Фрідріх, який ще покаже себе всім. І дуже схоже на те, що з нього почнеться відродження тієї самої Німеччини, від якої з лаптів тягнуло пареною ріпою. Процес уже пішов, а деякі історичні обґрунтування такого припущення будуть уже не сьогодні.
https://defence-line.info/?p=1780
показать весь комментарий
30.05.2025 10:37 Ответить
Тобто сша визнають нахабстово рашки диктувати свої хатєлкі суверенним країнам! Оце додились! А чи не послать сша нах разом з їхніми "визнаннями"?
показать весь комментарий
30.05.2025 11:00 Ответить
Дуже принизлива і цинічна вимога терористів путіна до США, яку підтримує POTUS.
Ця підтримка - черговий сигнал США терористам путіна, що НАТО не буде захищати Україну, Молдову та Грузію від чергового нападу РФ, у разі заключення миру.
Це схоже на "гамбіт" США і ще цих згаданих чотирьох країн, які пропонують Україну у жертву агресору і військовому злочинцю путіну на користь своїй стратегії, яку уряди цих країн зараз вважають вигідною для себе.
Якщо лише 4 країни плюс США з усіх 32 країн-членів НАТО зараз проти членства в НАТО України, то це ще не означає довічний бан на членство в цій організації у майбутньому.
Зміняться уряди цих 5 країн, і відношення до вступу України в НАТО також може змінитися.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:05 Ответить
США вже і обісцялося і обісралося. І це наймогутніша країна світу..... ганьба!!!
показать весь комментарий
30.05.2025 11:45 Ответить
А трампа вибрали інопланетяни? І кацапи не винуваті то все путін.
показать весь комментарий
30.05.2025 15:56 Ответить
І ким ви після цього будете. Пфу позорище
показать весь комментарий
30.05.2025 07:21 Ответить
Українська нація вирішує це а не тимчасові підараси!
А українська нація не зможе самотужки вистояти проти безрідних орд московитів , отже тільки вступ до колективної безпеки суверенних націй є стратегічно важливим для українців.
ТОБТО НАТО!
показать весь комментарий
30.05.2025 07:21 Ответить
Найдите хоть одну причину почему Европе может быть не выгодно чтоб Украина и рф взаимно уничтожили друг друга в ходе многолетней войны ну или по крайней мере воевали подольше на капельных поставках оружия от Европы ? https://gazeta.ua/articles/politics/_evropa-svidomo-zatyaguye-vijnu-bo-boyitsya-rosiyi-diplomat/1219415
показать весь комментарий
30.05.2025 07:26 Ответить
Отлично. Теперь сша осталось стать "раком" и раздвинуть ягодицы.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:32 Ответить
Війни не буде, сша сцикуни і ніколи не воювали з серйозним ворогом. Коли запахне жареним вони дадуть задню.
Це не папуасів зі списами героїчно бомбити
показать весь комментарий
30.05.2025 07:35 Ответить
"Проукраїнський" келог- зламався, несіть наступного...
показать весь комментарий
30.05.2025 07:54 Ответить
може, ще спецорганізацію
для росії створити, щоб
країни біля неї туди повідправляти, щоб
гівняний ліліпут міг спокійно спати?
ІДІОТИ.
Якщо ніхто не хоче з росією нічого мати,
то це їхня вина, а не НАТО.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:08 Ответить
Тобто, американці готові піддатися шантажу терористів і вбивць? А якщо ті запросять, щоб всі стрибнули з 16 поверху, то америкоси теж будуть це обговорювати? Кожна країна САМА визначає що їй робити! Без мокшан!
показать весь комментарий
30.05.2025 08:20 Ответить
Такою нікчемною піндосія ще ніколи не була.
Ера піндосів та демократії скінчилася.
Настає ера Китая та диктаторів.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:23 Ответить
Тому що (мовою оригіналу):
"Без Украины нет России. Без украинского угля, железа, руды, хлеба, соли Черного моря Россия существовать не может: она задохнется, а с ней и советская власть, и мы с Вами."
( Лев Давидович Троцкий)
(вінже Лейба Давидович Бронштейн)
показать весь комментарий
30.05.2025 08:25 Ответить
Я якось вважав що хоч це трохи розумніше.... Помилився.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:33 Ответить
Очень ***** хитро! Тогда кацапы будут требовать неприсвоение статуса "союзник НАТО" этим странам
показать весь комментарий
30.05.2025 10:18 Ответить
Да, это главное. Штаты тем самым соглашаются с главным кремлевским нарративом о том, что НАТО - АГРЕССИВНЫЙ ВОЕННЫЙ СОЮЗ. Позор безумцам.
показать весь комментарий
30.05.2025 13:51 Ответить
Розширення НАТО тут нідочого. Х7йло просто їм "забиває баки" а вони й ведуться як ідіоти. Фінляндія вступила в НАТО й х7йло сказало "єта їх дєла, куда хотят туда пусть і вступают ". Х7йло просто тягне час сподіваючись що ЗСУ не витримають постійних м'ясних штурмів й оборона України впаде.
показать весь комментарий
30.05.2025 16:51 Ответить
Трамп хоче торгувати Україною?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:26 Ответить
Кароче.Піндоси віддають Україну,Молдову та Грузію кацапам.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:19 Ответить
Ніби не зрозуміло, що захоплені країни це людський ресурс для дальшої війни
показать весь комментарий
30.05.2025 08:50 Ответить
Головне, кацапів не образити!...
показать весь комментарий
30.05.2025 09:43 Ответить
https://defence-line.info/?p=1780 Переформатування?

За старих часів «розвиненого соціалізму» існував вислів «останнє китайське попередження». Він жив своїм життям, і мало хто замислювався над тим, звідки він пішов і що означає дослівно. Насправді в ті часи Китаєм правив Мао Цзедун, про якого ми якось писали докладно і зараз просто згадаємо, що під час Другої світової війни саме його армія епічно воювала з Японією, і потім усе це було названо пафосно і помпезно - Великий похід. Насправді армія, якою керував Мао, використала базовий прийом кунг-фу (боротьба садистів) - виснажування противника бігом. Тобто все це військо бігало від Квантунської армії, роблячи перерви лише для того, щоб перекусити кажанами чи іншими делікатесами. Навіть прямі заклики японців, які пропонували відважним воїнам Мао обрати місце і час генеральної битви, не мали ніякої дії, за що японці відверто зневажали цих вояків.

Так от, у 60-70-і роки Китай був постійним членом Радбезу ООН, а відповідно, мав право вето, але більше за ним не значилося взагалі нічого, крім величезного населення і можливості виставити величезну кількість піхоти. Там навіть із їжею були проблеми приблизно того ж плану, що зараз у КНДР. Для того щоб пояснити ситуацію зрозумілішою мовою, наведу анекдот тих часів.

«Іде засідання керівництва Народно-визвольної армії Китаю, і начальник генерального штабу, стоячи біля великої карти, показує указкою на певні місця і розповідає про те, як планується напасти на СРСР:

- Атаку починаємо о 4 годині ранку, коли стоятиме туман. Під його прикриттям, тихо, без розмов і шумів, уперед висуваються невеликі групи піхоти по 5-10 мільйонів чоловік, щоб захопити противника зненацька. І тільки після того як війська вступлять у вогневий контакт із противником, пускаємо танки. Спочатку один, а потім інший. Ось такий план, товариші.

- Зачекайте, ви нічого не сказали про авіацію.

- Товариші, авіації не буде, льотчик захворів на дизентерію».

Відповідно, Китай мав трибуну в ООН і міг висловлюватися жорстко з приводу підступів імперіалістів Заходу або опортуністів з СРСР. При цьому він погрожував ужити заходів, якщо опоненти не припинять неподобство. Зрозуміло, що перший раз на це подивилися уважно, бо в Корейській війні сотні тисяч китайської піхоти все-таки зіграли свою роль, але коли після погроз нічого не відбулося, подальші демарші вже залишалися поза увагою, а згодом ці заяви стали предметом невинних жартів.

І от зараз колишній світовий лідер у галузі безпеки отримав собі у владу президента, який діє точнісінько так, як тоді діяли китайці, і не буде сюрпризом, якщо дуже скоро з'явиться вираз «останнє американське попередження» або, в кращому випадку - «останнє трампівське попередження». Принаймні, Додік наполегливо знецінює грізні заяви президента США, до яких десятиліттями прислухалися всі у світі. Тепер, слухаючи його промови, чомусь пригадуєш слова старої пісні «Алёша жарил на баяне, шумел-гудел посудою шалман…»
https://defence-line.info/?p=1780
показать весь комментарий
30.05.2025 10:35 Ответить
А Фінляндія? А Швеція? Що з цим робити, Келлог?
показать весь комментарий
30.05.2025 11:22 Ответить
США згодні з вимогами рашки "нерозширення" НАТО тільки в Україні? А чому їх не бентежить той факт, що рашка не вимагає "нерозширення" НАТО наприклад в Швеції чи Фінляндії?
показать весь комментарий
30.05.2025 13:02 Ответить
Правильно, бо там кацапів ніхто не чекає. А у на ждунів повно, і послухайте, якою мовою молодь спілкується.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:57 Ответить
Абсолютно вірно! Адже так само США мали б визнати обґрунтованість вимог України щодо нерозширення руцкага міра поза міжнародно визнаними кордонами підерашки. Але цього чомусь нема. Тому і щодо фантазій непозширення НАТО має бути така ж позиція - ніт. Бо втрачається справедливість.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:59 Ответить
Українська нація самостійно може вирішувати, вступати їй у НАТО чи не вступати. Члени НАТО також можуть самостійно вирішувати когось приймати до свого союзу, а когось не приймати. Тут буде одне з двох, чи співпадуть бажання всіх членів НАТО щодо прийняття України до НАТО чи не співпадуть. Вигідно їм це чи не вигідно.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:01 Ответить
Страница 2 из 3