10587 посетителей онлайн

США признают обоснованность требований России о нерасширении НАТО и готовы это обсудить, - Келлог

кіт,келлог

Президент США Дональд Трамп готов российскому диктатору пообещать Владимиру Путину не расширять НАТО на восток, если такое требование станет условием завершения войны.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью ABC News заявил спецпосланник президента США Дональда Трампа по вопросам Украины генерал Кит Келлог.

"Я считаю, это вполне обоснованное беспокойство. Этот вопрос Россия всегда будет поднимать. Они говорят не только об Украине. Они вспоминают и Грузию, и Молдову. И мы говорим: хорошо, мы можем обсудить прекращение расширения НАТО до вашей границы. Это их интерес в сфере безопасности", - отметил Келлог.

И подчеркнул, что вступление Украины в НАТО не находится на повестке дня, и что такую позицию разделяют, по меньшей мере, четыре страны-члена Альянса.

"Мы неоднократно говорили, что для нас вступление Украины в НАТО не стоит на повестке дня. И мы не единственная страна, которая так говорит. Я могу назвать еще четыре страны НАТО, которые это подтвердят. А нужно, чтобы все 32 страны согласились на вступление", - сказал Келлог.

Напомним, Путин выдвинул условия по прекращению войны в Украине. Они включают, в частности, требование, чтобы западные лидеры письменно обязались прекратить расширение НАТО на восток и отменить часть санкций против России.

Топ комментарии
+80
Не розширення НАТО це був просто повід для вторгнення. ***** насправді має іншу ціль це знищення України і української ідентичності. Тому він відновлює пам'ятники кровожерливому сталіну.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:41 Ответить
+79
США, НАТО отримає і позор, і війну
показать весь комментарий
30.05.2025 06:40 Ответить
+61
А США визнають обгрунтованість вимог Росії щодо повернення Аляски?
показать весь комментарий
30.05.2025 06:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Мурликанці підараси знатні.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:53 Ответить
Так, але щось меня підказує, що трумп та його секта зробить усе можливе й неможливе, щоб вибори 2024 були останніми у Штатах. Бо у разі поразки на наступних виборах трумп піде прямо у тюрму, де його вже рік чекають 35 строків та ще кілька дуже-дуже суворих звинувачень, а секті можна буде тільки зробити масове сепукку, бо їхня кар'єра на цьому навіть не закінчиться, а з гуркотом провалиться і поховає кожного з них назавжди. Тому ми побачимо ще багато цікавого. На превеликий жаль!
показать весь комментарий
30.05.2025 09:45 Ответить
Communists, terrorists and other bandits are strengthening themselves, allied with each other against US and Europe, ready to act and do not have any bullshit morals to stop them from any crime.
So only brainless degradont can think that the threat of 20th century is gone and progressive countries have a luxury to fight against each other when bandits are approaching. That will cost millions times more than those tiny incomes debil trump wants to get by those tariff wars of his.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:47 Ответить
Це не той випадок,це не "нєокрєпшая молодая демократія",все буде дуже весело для рудої собаки,от побачите.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:58 Ответить
США виграли першу і другу світові війни, дурко!
Японія окупувала всю океанію і весь приморський Китай на той момент
показать весь комментарий
30.05.2025 10:20 Ответить
Адмін. трампа то збіговиська сцикливих недополітиків. Вони завжди кидають країни у відповідальний момент
показать весь комментарий
30.05.2025 10:36 Ответить
рашистам нічого не треба робити, просто чекати і записувати олівцем все, на що погоджуються ці імпотенти
показать весь комментарий
30.05.2025 11:09 Ответить
З танками це ви трохи захопилися, мабуть.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:25 Ответить
а ти що, ще віриш, що у русні є майбутнє? я більше повірю в те, що русня таки повторить долю совка.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:49 Ответить
звичайно, є здоровим. тим паче, що вони вже обрали його вдруге. у будь-якому суспільстві є багаті і бідні. говорити про якусь там революцію в США, спираючись на нерівномірний розподіл багатств у країні, можуть тільки совки, які надивились фільмів про члєніна і начитавшись праць Маркса. бунти, революції бувають там, де при владі сидить десятиліттями один і той же сцарь. тільки не у США, у яких вибори проходять кожні 2 роки. тож наступного року у США пройдуть проміжні вибори у Конгрес і Сенат і там цілком вірогідно, що демократи знову повернуть собі більшість. і все там буде і далі так як воно є протягом вже багатьох десятиліть.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:39 Ответить
Тут ще слід зазначити, що нам то нато вже і нафіг не потрібно. Збіговисько імпотентів, як і ООН і усі інші організації. Сама велика і натренована реальними боями армія Європи є українська. Єдине, що потрібно, це свої ******* технології озброєння у майбутньому і регулярні поставки цього озброєння до цього "майбутнього". І потім вже нам вирішувати, потрібно нам це нато і чи є резон долучати його до України)
показать весь комментарий
30.05.2025 15:10 Ответить
Тобто війська США не воювали в піхотних війнах у Франції, в Італії, проти Японії на тихоокеанському театрі бойових дій? Острови та материкові частини Азії просто звільнялися у результаті жестів доброї волі Японії?
показать весь комментарий
30.05.2025 15:19 Ответить
Тупий бовдур вважає себе володарем світу якщо думає що він сам може вирішити це питання. Сподіваюсь що він якнайскоріше здохне, так само як і його кремлівський подільник.
показать весь комментарий
30.05.2025 17:26 Ответить
таких друзей за *** і в музей.
гірше кацапа...
показать весь комментарий
30.05.2025 20:34 Ответить
Ну то спочатку поміняйте статут НАТО. Запишіть, що головне слово про розширення НАТО має росія. А то якось незрозуміло, до чого тут раша.
показать весь комментарий
31.05.2025 00:42 Ответить
Не нато путін боїть, це тупа відмазка, адже на ядерну рашку ніхто не нападе. Боіться хутін внутрішнього ворога - революцію. Україна як мінім 3 раз показала російському бидлу як можна змінювати владу. Останній раз - вибори клоуна приклад не дуже вдалий, але і він показує що можна привести було до влади ось навіть таке чудо.
показать весь комментарий
31.05.2025 03:24 Ответить
Ось вам, наші милі українці та мешканці доброго світу, і нова антигеродотівська вісь, нова зграя (блок) андрофагів: московсько-путлерівська імперія, маоїстський китай та післярейганівські (й антирейганівські) сша...
показать весь комментарий
31.05.2025 10:15 Ответить
У нас у меморандумі:
невідкладний вихід Росії з БРІКС, ШОС, ЕАС, СНД
та письмові гарантії щодо ліквідації РПЦ та негайна відправка всіх її попів на збір картоплі.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:36 Ответить
Це все маячня,наступна адміністрація та Президент США,можуть вважати зовсім по іншому.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:50 Ответить
Україну у найближчі часи і так ніхто не збирався запрошувати до НАТО. Це перше, чим можна безболісно пожертвувати ЗАРАЗ! А завтра буде видно...
показать весь комментарий
30.05.2025 07:37 Ответить
Увесь вільний та демократичний світ готує для України (у якості зацного свого здобутку) велику ******.
Ставимося з розумінням, панове суки.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:49 Ответить
Ненавчаємі.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:51 Ответить
Тобто, нато не оборонний, а наступальний союз? Ну, це докорінно змінює ситуацію. Але - це не зупинить #уйла.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:52 Ответить
Та це вже зрозуміло, але не йти ж в обійми до кацапів і воювати з Заходом.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:01 Ответить
Simply put, NATO is an option for the US to interfere militarily in Europe if the US so chooses. Europe's role in the alliance is basically to provide logistics and stay out of the way. But with communism gone, chances of the US wanting to interfere militarily against a strong enemy are infinitesimal.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:07 Ответить
Я бы на месте бубочки поставил вопрос ребром - или вы даете оружия действительно остановить орков и заморозить войну, или мы думаем о вступление в условный одкб потому что разрушать до основания своя страну десятилетиями я не хочу. И не обязательно никуда вступать и идти на уступки но это по крайней мере расшевелит эти зажратые евро рожи чтото реально делать, а не давать раз в месяц чуть чуть чтоб орки фронт не проломили. Чалый ведь пправ Украина и так уже много заплатила но она не может спасать евро сраки вечно
показать весь комментарий
30.05.2025 08:07 Ответить
Заради якого всратого "завтра" ми зобов'язані пожертвувати тим, що записано в нашій Конституції? Щоб що?
показать весь комментарий
30.05.2025 09:34 Ответить
Келог же пропонує "можемо обговорити".

А те що вже є резолюція НАТО 2003 р. про вступ України у НАТО його не обходить, або він забув, або замовчує.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:16 Ответить
Тут, як на мене, більша імовірність занепаду і розпаду США.
Чекали на громадянську на росії, а вона вигулькує в Америці.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:07 Ответить
Та є там причини і без гебні.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:18 Ответить
та я вас прошу, після тієї дічі що США робили в Югославії, Лівії, Ближньому Сході і Афганістані, провал з Україною виглядає не прям щоб погано - зброю дали, перший наступ росіян відбили, ну а що Україна не перемогла, то це не одні США винні.
Щоправда, наложили на Україну довічний борг, але то взагалі нікого не смущає.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:21 Ответить
Наприклад, дуже сильна нерівномірність доходів. Там багато жебраків, і вони голосували за Трампа, бо він їм обіцяв "покращення вже сьогодні золотий вік вже дуже скоро". Є й інші проблеми.
Просто скажіть, ви вважаєте, що суспільство, яке свідомо обрало собі в очільники таку особу, як Трамп, є здоровим?
показать весь комментарий
30.05.2025 12:27 Ответить
Саме так. Ворог для них то був не серйозний. Бо з Німеччиною війна була десь там трохи у пустелі, а основна заслуга штаті тоді була в поставках озброєння і продовольства, а також знищення з авіації нафтових сховищ німців. З Японією взагалі ще простіше. Зкинули ядерку і на тому все. Ні з тими, ні з тими штати в окопних війнах піхотою участь не приймали.
показать весь комментарий
30.05.2025 15:04 Ответить
Найцікавіше буде коли з'ясується , що мільони людей загинули за те , аби Україна не вступила в НАТО , хоча її туди і так ніхто не запршував !
показать весь комментарий
30.05.2025 15:06 Ответить
Арденська операція, битва за Окінаву, битва за Іводзіму, висадка в Нормандії. Німці та японці ніяк не схожі на папуасів......
показать весь комментарий
30.05.2025 15:22 Ответить
Це все одно що визнати, що НАТО є не оборонним, а агресивним об'єднанням.
показать весь комментарий
30.05.2025 16:14 Ответить
По-перше, американці обирали республіканську партію. По-друге, не полінуйтеся ознайомитись з передвиборною риторикою Трампа та його діяльністю в свій перший термін - небо і земля. Америка все залагодить, але потрібен деякий час.
показать весь комментарий
30.05.2025 17:34 Ответить
Це просто гра "в піддавки", де своїми поступками терористичній росії, США, за фактом, лише роздмухують чергову велику війну в Європі (котра, війна, має всі шанси перетворитися на повномасштабну світову війну).
А епіцентром цієї війни, вони, схоже, бачать саме Україну - з відповідними наслідками для українського народу.
показать весь комментарий
30.05.2025 22:24 Ответить
Вже під час війни НАТО розширюється 23 р коли новими членами стали Фінляндія та Швеція.
Отже, справа зовсім не в цьому!
показать весь комментарий
30.05.2025 22:33 Ответить
ні
показать весь комментарий
31.05.2025 01:44 Ответить
Кто нам друг и враг знаем уже. Главное сохранить сильную армию и единство. В нато без вариантов надо входить , иначе россия рано иди поздно заберет Украину
показать весь комментарий
31.05.2025 10:08 Ответить
Банда трампа вирішила зробити рашку great again. Дибіли
показать весь комментарий
31.05.2025 11:19 Ответить
А що ви хтiли вiд протухлоi КОНСЕРВИ?
показать весь комментарий
31.05.2025 19:16 Ответить
Если про Афган, то смысла не было там находиться, если сами афганцы не хотели противостоять талибам.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:21 Ответить
Шо там з кордоном між ********** та Фінляндією? 1300 км?
Кацапов не ипьот?
Келлог придурок или притворяется?
показать весь комментарий
31.05.2025 19:29 Ответить
От, дурні піндоські старі!
Замість під'в'язати визволення окупованих територій до нерозширення НАТО, вони навпаки сприяють окупації, захищаючи, таким чином агресора!
показать весь комментарий
31.05.2025 19:54 Ответить
Мені здається, вона навпаки зміцнюється, у військовому плані, матеріально, психологічно. Продовольча безпека, рубль зміцнюється, немає жодних соціальних потрясінь. Де Ви бачите передумови для розвалу рашки?
показать весь комментарий
31.05.2025 21:32 Ответить
Цікаво, а ці трампісти розуміють обгрунтованість того, що Україна має право захищатися. А також, чи розуміють ці трампи, венси, келоги і т.д., що росія кривава вбивця, яка порушила всі міжнародні закони і взагалі не має права нічого вимагати.
показать весь комментарий
31.05.2025 23:20 Ответить
Третя частина бюджету чи п'ята частина, це для Росії взагалі ні про що. Це все віртуальне, це тільки нулі з одиничками в якомусь банківському комп'ютері. Тридцять років тому назад не було жодних санкцій, росія тоді взасос цілувалася із заходом і з США, а жила так погано як при Батие, і таки вона пережила і Батия і Чубайса і нічого з нею не сталося. А зараз і подавно ніхто жодних санкцій не введе, тому що вони б'ють за тими, хто їх вводить. Вже є така країна, яка через них втратила власний автопром. Якщо в когось собівартість продукції зросте хоч на один відсоток, а в той же час вона в когось подешевшає на той же відсоток, то економіка в першому випадку загнеться, а в другому розженеться. Що ми бачимо у реальному масштабі часу. Санкції можна було б запровадити, але лише синхронно з усіма країнами світу. Але ніхто і ніколи таких умов не захоче дотримуватися.
показать весь комментарий
31.05.2025 23:58 Ответить
ну так і ху йла стратять не за статутом ООН. його скоріше свої табакеркою доб'ють за те, що він зробив із своєю федерацією.
показать весь комментарий
03.06.2025 17:02 Ответить
Хай обіцяє. Нам теж багато хто та чого обіцяв..
показать весь комментарий
30.05.2025 06:58 Ответить
Хто і що підпише?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:53 Ответить
Там усі такі зламані...
показать весь комментарий
30.05.2025 07:59 Ответить
Alois Alzheimer (1864-1915) was a German psychiatrist and neuropathologist. He is most famous for first describing and characterizing the disease that bears his name, https://www.google.com/search?sca_esv=46122dd64fe7bbe7&rlz=1C1GCEU_en&cs=0&sxsrf=AE3TifMbn4l3bWfMMQp-cODqtHzZcBZBXQ%3A1748583192908&q=Alzheimer%27s+disease&sa=X&ved=2ahUKEwjGtqaAvMqNAxXqSPEDHTERLLYQxccNegQIAxAB&mstk=AUtExfAbEPvb-MOJfX3Yk-eTCK9XmliaPmoTI4p8bLwLxqOlSwpc2cQ6LlgEOf_FdlnzhH-dVg-9YmHXy8oKJzRpAZw9Ixk4HNd7HGUWihmwzURYk1Ca7XBZiDMzYJOfpgS_7oIystZqA8exlNPfz8wRO4XVtPJHnquk2UsOk4PKIsKwpa4xo6j8w4iZ902b0S3dw8s9PI_VLuFjEKEkx4JirwjZfCbf6YyJFQiCEcbEcy2RUsVnbdm9TmNOzDujM1T58LzMdkVQhAHfrbK6lRii1q31&csui=3 Alzheimer's disease. His work, particularly on the brain of his patient https://www.google.com/search?sca_esv=46122dd64fe7bbe7&rlz=1C1GCEU_en&cs=0&sxsrf=AE3TifMbn4l3bWfMMQp-cODqtHzZcBZBXQ%3A1748583192908&q=Auguste+Deter&sa=X&ved=2ahUKEwjGtqaAvMqNAxXqSPEDHTERLLYQxccNegQICBAB&mstk=AUtExfAbEPvb-MOJfX3Yk-eTCK9XmliaPmoTI4p8bLwLxqOlSwpc2cQ6LlgEOf_FdlnzhH-dVg-9YmHXy8oKJzRpAZw9Ixk4HNd7HGUWihmwzURYk1Ca7XBZiDMzYJOfpgS_7oIystZqA8exlNPfz8wRO4XVtPJHnquk2UsOk4PKIsKwpa4xo6j8w4iZ902b0S3dw8s9PI_VLuFjEKEkx4JirwjZfCbf6YyJFQiCEcbEcy2RUsVnbdm9TmNOzDujM1T58LzMdkVQhAHfrbK6lRii1q31&csui=3 Auguste Deter, revolutionized the understanding of dementia and led to the recognition of the disease as a distinct neurodegenerative disorder.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:35 Ответить
Соледар, Бринцалівський рудник, скорійш за все затопли, як це зробили в 1941 році. ,
показать весь комментарий
30.05.2025 08:39 Ответить
Here goes Kellogg's reputation. I cannot believe my eyes.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:42 Ответить
вступити в одкб - це воювати Україною, на Європу йти відразу ж, мобілізація справжня, так, як у 39 - зайшли, всіх чоловіків загребли. Всі знають, що у 39 рускі зайшли, але ніхто не договорює: всіх чоловіків погнали за сталіна воювати
показать весь комментарий
30.05.2025 08:46 Ответить
Та я постійно дивуюся з чого його про українським вважають ? З того що він готовий тільки частину вимов виконати пуйла ,а не усі одразу?
показать весь комментарий
30.05.2025 09:40 Ответить
Дуже на це сподіваюсь!!!!
показать весь комментарий
30.05.2025 10:08 Ответить
притомних
показать весь комментарий
30.05.2025 10:10 Ответить
все плохо с головой не только у "наших" барыг власть имущих. у Хйла большой опыт в переговорах с такими д*билами партнерами и представителями.
показать весь комментарий
30.05.2025 10:23 Ответить
благо - руководит 25 лет с такими
показать весь комментарий
30.05.2025 10:25 Ответить
Не пыжься, кацап! у тебя не получается в українську
показать весь комментарий
30.05.2025 10:27 Ответить
Сорі опечатка: дожились.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:03 Ответить
Логічно. Але для НАТО - ОДКБ не загроза.
Цю умову маємо висувати ми. Вочевидь.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:23 Ответить
"нюанси" ... як же ж без них ...
показать весь комментарий
30.05.2025 11:29 Ответить
Він робить заяву - люди реагують. Що не так ?
показать весь комментарий
30.05.2025 11:30 Ответить
та ніхто не може дати конкретну відповідь. ми ж просто ймовірності обговорюємо. на мою думку ймовірність занепаду рашки і її розвалу набагато вища, ніж ймовірність того, що рашка знову обросте вялічієм.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:04 Ответить
та ну. ти вже занадто поліз у ті гбешні конспірології. )
показать весь комментарий
30.05.2025 12:11 Ответить
які?
показать весь комментарий
30.05.2025 12:24 Ответить
Я не проти, але подивимось.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:41 Ответить
Та, мабуть, трохи...
Але чисто теоретично, то скільки там того руху через Берінгову протоку? Якісь 90 км? Були б танки та понтони...
Жарт, зрозуміло! 😜
показать весь комментарий
30.05.2025 13:18 Ответить
Але отримають ту з#лупу рашисти.
показать весь комментарий
30.05.2025 16:53 Ответить
битва за Окінаву - Бій є одним із найкровопролитніших за весь час війни на Тихоокеанському фронті: японці втратили понад 100 000 солдатів; понад 12 000 солдатів союзників (переважно, США)
битва за Іводзіму - Загальні втрати військ США становили 27 909 чоловік, серед яких 6 825 полягли у боях, а решта отримали поранення
висадка в Нормандії - проведена 6 червня 1944 року в Нормандії силами союзників - США, Великої Британії, Канади та інших проти нацистської Німеччини. Близько 57 тисяч солдатів союзних військ

Так. Я на серйозних щах буду стверджувати, що у порівнянні з цим "Во время Второй мировой войны погибло около 55-75 миллионов человек. Почти половина всех погибших - мирное население, в том числе жертвы Холокоста. " Штатів у тій війни можна сказати, що і не було. Так, десь/щось чули
показать весь комментарий
30.05.2025 16:58 Ответить
Загальні людські втрати США під час Другої світової війни складали близько 418 000 загиблих військових, а також 671 278 поранених. Близько 250 000 з загиблих загинули на європейському театрі воєнних дій, а решта 161 000 - на Тихоокеанському.
400тис це теж звісно цифра. Але за всю війну.... наші ВСУ кацапіків вже більше у два рази перетворили до добриво у локальній війні (в порівнянні з 2 світовою)
показать весь комментарий
30.05.2025 17:03 Ответить
15.07.2010
Янукович пiдписав закон, що закрiплює позаблоковий статус України

20.02.2014
Вторгнення
кацапів в Україну.
показать весь комментарий
30.05.2025 22:58 Ответить
І не забудьте підмитись придуркі кацапи це обожнюють.
показать весь комментарий
31.05.2025 01:19 Ответить
тоді почекаємо 2го Перл Харбору.
показать весь комментарий
31.05.2025 01:41 Ответить
Є пропозиція підписати це як Меморандум в Будапешті. Гарантовано буде виконуватись! Вік волі не бачити...
показать весь комментарий
31.05.2025 08:06 Ответить
Баден лишь закончил, начатое Трампом.
показать весь комментарий
31.05.2025 08:59 Ответить
Єдиний позитив - народ побачив, що владу дійсно можна міняти на виборах, але робити це треба дуже акуратно.
показать весь комментарий
31.05.2025 09:31 Ответить
Бо не було жодного українського патріота з президентів як Бандера,самі казнокради і московські холуї.Була велика надія на Ющенка,оказався великим чмом,мудаком і демагогом.
показать весь комментарий
31.05.2025 09:39 Ответить
""Я вважаю, це цілком обґрунтоване занепокоєння." Джерело: https://censor.net/ua/n3555155
Обґрунтування давай! Щось більш вагоме, ніж "Я вважаю".
Едина причина - на члена НАТО стрьомно напасти. Це ніяк не стосується власної безпеки.
показать весь комментарий
31.05.2025 11:36 Ответить
Олег... розумієте "це" вже зовсім старе... і тут його витягнули на вищі щаблі політики(хоча роль його - ну так собі... ) І воно муситьговорити в ритм і такт особі яка витягнула його з пенсії. P.S. Зате донька його не замішана на трампівщині і дії , Богу дякувати адеекватно.
показать весь комментарий
31.05.2025 13:44 Ответить
випийте порцію чогось доброго... українського (горілочки я маю на увазі, заїште хорошим кусеньом мняска...) посидьте 7-10 хвилин, депресія звалить нах і на розум прийдуть нормальні думки. Підмести двір, вигуляти песика нагодувати котяру,похвалити жінку... Трохи задонатити на ЗСУ! Омбре... все буде добре... ми зараз на зламі... Терпіння і витримка наш обов"язок!!! Слава Україні!!!!!
показать весь комментарий
31.05.2025 13:49 Ответить
Я про это и говорю, похрен кто у власти Байден или Трамп, есть только интересы США.
показать весь комментарий
31.05.2025 13:57 Ответить
Зграя маразматиків-неадекватів імені Трампа. В них повинна бути одна турбота- вчасно поміняти памперси, а не давати поради Україні, вступати в НАТО, чи ні.
показать весь комментарий
31.05.2025 14:42 Ответить
Отмазка в дурдоме "Солнышко", после того, как расширили НАТО на восток, мол, козлы - не мы, мы - не козлы.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:10 Ответить
Мені незрозуміла ваша агресія. США відіграють ключову роль у фінансуванні оборонних витрат країн НАТО. Над ними висить великий зовнішній борг, і вони повинні скорочувати видаткові статті бюджету. То навіщо їм у цей непростий час вішати на себе ще один тягар? Але це не головне. Блок НАТО насамперед заточено на оборонне протистояння з РФ. Росія з Україною перебувають у стані війни. Між народами люта ненависть та ворожнеча. Неминучі сутички, перестрілки, провокації та проникнення диверсантів і таке інше. НАТО буде зобов'язане вступати в бій і брати участь у війні з ядерною державою. А що робити у випадках, типу помилкових спрацьовувань сигналізації на оборонних рубежах? Наприклад дикий кабан, кордон перетинає чи грибники заблукали, чи коти в кущах почали битися. Для США набагато спокійніше, якщо Україна буде в ролі прокладки між РФ і країнами-членами НАТО.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:17 Ответить
Трамп - це детонатор розколу США.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:38 Ответить
Страница 2 из 3