10351 посетитель онлайн

США признают обоснованность требований России о нерасширении НАТО и готовы это обсудить, - Келлог

кіт,келлог

Президент США Дональд Трамп готов российскому диктатору пообещать Владимиру Путину не расширять НАТО на восток, если такое требование станет условием завершения войны.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью ABC News заявил спецпосланник президента США Дональда Трампа по вопросам Украины генерал Кит Келлог.

"Я считаю, это вполне обоснованное беспокойство. Этот вопрос Россия всегда будет поднимать. Они говорят не только об Украине. Они вспоминают и Грузию, и Молдову. И мы говорим: хорошо, мы можем обсудить прекращение расширения НАТО до вашей границы. Это их интерес в сфере безопасности", - отметил Келлог.

И подчеркнул, что вступление Украины в НАТО не находится на повестке дня, и что такую позицию разделяют, по меньшей мере, четыре страны-члена Альянса.

"Мы неоднократно говорили, что для нас вступление Украины в НАТО не стоит на повестке дня. И мы не единственная страна, которая так говорит. Я могу назвать еще четыре страны НАТО, которые это подтвердят. А нужно, чтобы все 32 страны согласились на вступление", - сказал Келлог.

Напомним, Путин выдвинул условия по прекращению войны в Украине. Они включают, в частности, требование, чтобы западные лидеры письменно обязались прекратить расширение НАТО на восток и отменить часть санкций против России.

Топ комментарии
+80
Не розширення НАТО це був просто повід для вторгнення. ***** насправді має іншу ціль це знищення України і української ідентичності. Тому він відновлює пам'ятники кровожерливому сталіну.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:41 Ответить
+79
США, НАТО отримає і позор, і війну
показать весь комментарий
30.05.2025 06:40 Ответить
+61
А США визнають обгрунтованість вимог Росії щодо повернення Аляски?
показать весь комментарий
30.05.2025 06:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
не будь лицеміром, кацап. кацапи не знають, що таке жаль.
показать весь комментарий
03.06.2025 00:54 Ответить
було би кацапам справді жаль, вони би не пішли в Україну вбивати українців і гинути самим.
показать весь комментарий
03.06.2025 08:48 Ответить
дії ці прописані в статті 51 Статуту ООН. до цього дійде. поки що Україна самотужки мінусує кацапню на своїй землі. але це поки. далі кацапню будуть ******* гуртом. військово, економічно, дипломатично і юридично. ху йла чекає доля гітлера, Каддафі, Мілошевича, Чаушеску, Муссоліні. і не тільки ху йла, а й усіх його посіпак із його фашистського режиму.
показать весь комментарий
03.06.2025 12:46 Ответить
ну так і ху йла стратять не за статутом ООН. його скоріше свої табакеркою доб'ють за те, що він зробив із своєю федерацією.
показать весь комментарий
03.06.2025 17:02 Ответить
все набагато простіше може бути. абсолютно. і це ніхто не зможе ні передбачити, ні проаналізувати. і та вся твоя писанина вище, то все бла-бла-бла... в якийсь момент несподівано може з'явитись новий пригожин і довести справу до кінця, яку не довів пригожин. і ніхто там не буде за ху йла кістьми лягати. пригожина взагалі ніхто не зупиняв. поки він сам не очканув і не зупинився чи то бульбофюрер його вмовив зупинитися. та й взагалі ціллю пригожина не було повалення ху йла. його метою було наказати герасимова і шойгу. і коли ху йло не відреагувало на ті заклики пригожина, то тоді пригожин закипів і спонтанно пішов на мацкву і ростов...
і який нах кадиров? йому та Україна нах не впала. так само як і той кремль. у нього і його родини є повно маєтків і дорогущих квартир у Дубаях для дальшого розкішного життя. тому той брєд за сраліна, за родіну кадирову взагалі не притаманний. він просто хоче жити у розкоші із своєю родиною..
показать весь комментарий
11.06.2025 05:54 Ответить
Бо не було жодного українського патріота з президентів як Бандера,самі казнокради і московські холуї.Була велика надія на Ющенка,оказався великим чмом,мудаком і демагогом.
показать весь комментарий
31.05.2025 09:39 Ответить
Абсолютно вірно! Адже так само США мали б визнати обґрунтованість вимог України щодо нерозширення руцкага міра поза міжнародно визнаними кордонами підерашки. Але цього чомусь нема. Тому і щодо фантазій непозширення НАТО має бути така ж позиція - ніт. Бо втрачається справедливість.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:59 Ответить
Позорище то какое....
показать весь комментарий
30.05.2025 06:43 Ответить
Alois Alzheimer (1864-1915) was a German psychiatrist and neuropathologist. He is most famous for first describing and characterizing the disease that bears his name, https://www.google.com/search?sca_esv=46122dd64fe7bbe7&rlz=1C1GCEU_en&cs=0&sxsrf=AE3TifMbn4l3bWfMMQp-cODqtHzZcBZBXQ%3A1748583192908&q=Alzheimer%27s+disease&sa=X&ved=2ahUKEwjGtqaAvMqNAxXqSPEDHTERLLYQxccNegQIAxAB&mstk=AUtExfAbEPvb-MOJfX3Yk-eTCK9XmliaPmoTI4p8bLwLxqOlSwpc2cQ6LlgEOf_FdlnzhH-dVg-9YmHXy8oKJzRpAZw9Ixk4HNd7HGUWihmwzURYk1Ca7XBZiDMzYJOfpgS_7oIystZqA8exlNPfz8wRO4XVtPJHnquk2UsOk4PKIsKwpa4xo6j8w4iZ902b0S3dw8s9PI_VLuFjEKEkx4JirwjZfCbf6YyJFQiCEcbEcy2RUsVnbdm9TmNOzDujM1T58LzMdkVQhAHfrbK6lRii1q31&csui=3 Alzheimer's disease. His work, particularly on the brain of his patient https://www.google.com/search?sca_esv=46122dd64fe7bbe7&rlz=1C1GCEU_en&cs=0&sxsrf=AE3TifMbn4l3bWfMMQp-cODqtHzZcBZBXQ%3A1748583192908&q=Auguste+Deter&sa=X&ved=2ahUKEwjGtqaAvMqNAxXqSPEDHTERLLYQxccNegQICBAB&mstk=AUtExfAbEPvb-MOJfX3Yk-eTCK9XmliaPmoTI4p8bLwLxqOlSwpc2cQ6LlgEOf_FdlnzhH-dVg-9YmHXy8oKJzRpAZw9Ixk4HNd7HGUWihmwzURYk1Ca7XBZiDMzYJOfpgS_7oIystZqA8exlNPfz8wRO4XVtPJHnquk2UsOk4PKIsKwpa4xo6j8w4iZ902b0S3dw8s9PI_VLuFjEKEkx4JirwjZfCbf6YyJFQiCEcbEcy2RUsVnbdm9TmNOzDujM1T58LzMdkVQhAHfrbK6lRii1q31&csui=3 Auguste Deter, revolutionized the understanding of dementia and led to the recognition of the disease as a distinct neurodegenerative disorder.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:35 Ответить
Here goes Kellogg's reputation. I cannot believe my eyes.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:42 Ответить
Це все маячня,наступна адміністрація та Президент США,можуть вважати зовсім по іншому.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:50 Ответить
Це все балачки, жодного рішення з цього приводу немає й скоріш за все не буде.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:52 Ответить
Ага,там вже респам прогнозують "криваву баню" на проміжних виборах.🤣
показать весь комментарий
30.05.2025 07:26 Ответить
Хто і що підпише?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:53 Ответить
Це не той випадок,це не "нєокрєпшая молодая демократія",все буде дуже весело для рудої собаки,от побачите.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:58 Ответить
Келог, да ти готовий обговорити з путiним, як ти свiй власний куй порiжеш на п'ятаки.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:01 Ответить
Нинішня адміністрація президента США - це якась обслуга кремля, а на влада.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:33 Ответить
Кароче.Піндоси віддають Україну,Молдову та Грузію кацапам.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:19 Ответить
Такою нікчемною піндосія ще ніколи не була.
Ера піндосів та демократії скінчилася.
Настає ера Китая та диктаторів.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:23 Ответить
Дибіли ще відсосо їм зробіть.
показать весь комментарий
01.06.2025 02:45 Ответить
А США визнають обгрунтованість вимог Росії щодо повернення Аляски?
показать весь комментарий
30.05.2025 06:40 Ответить
а чому ж ***** не хвилює розширене НАТО зі сторони Фінляндії ……… США , АЛЬОооо……… прикидайтесь " твоя , моя не понімай"
показать весь комментарий
30.05.2025 10:57 Ответить
По-перше, американці обирали республіканську партію. По-друге, не полінуйтеся ознайомитись з передвиборною риторикою Трампа та його діяльністю в свій перший термін - небо і земля. Америка все залагодить, але потрібен деякий час.
показать весь комментарий
30.05.2025 17:34 Ответить
Не расширение нато обсуждать можно, почему и не поговорить на эту тему. Однако негоже оставлять у границ потенциального да и действующего агрессора не охваченные нато страны. Это же ему потенциальный да и реальный корм. Россия хочет чтобы ей оставили несколько стран на убой а это увы позиция хищника. Посему позиция по включении стран желающих от хищника уберечься в нато это позиция единственно верная. А свои гарантии о не нападении на эти страны Россия может засунуть пуйлу в попку. Они ничего не стоят и ничем реальным не гарантированы. Мамой клянусь и на мизинчиках поклялся эт не гарантии. Нужен механизм который при попытке нарушения гарантий даст моментальный и катастрофический ущерб России. Например статус страны не в нато моментально меняется на член нато в случае попытки агрессии или любой угрозе агрессией. Т.е нато вводит понятие "союзник нато" с автоматическим получением статуса "член нато" в случае агрессии. И берет на себя гарантии реагировать на нападение на союзника как на страну член нато.
Т.е формально страна не в нато. Она просто союзник нато
показать весь комментарий
30.05.2025 09:50 Ответить
Головне, кацапів не образити!...
показать весь комментарий
30.05.2025 09:43 Ответить
Ви краще самі не перетворюйтеся в кацапів, адже оце зневажливе "піндоси" - суто російський сленг. І не варто всіх американців ототожнювати з Трампом і його трампанутим оточенням.
показать весь комментарий
30.05.2025 10:49 Ответить
""Я вважаю, це цілком обґрунтоване занепокоєння." Джерело: https://censor.net/ua/n3555155
Обґрунтування давай! Щось більш вагоме, ніж "Я вважаю".
Едина причина - на члена НАТО стрьомно напасти. Це ніяк не стосується власної безпеки.
показать весь комментарий
31.05.2025 11:36 Ответить
І ким ви після цього будете. Пфу позорище
показать весь комментарий
30.05.2025 07:21 Ответить
Адмін. трампа то збіговиська сцикливих недополітиків. Вони завжди кидають країни у відповідальний момент
показать весь комментарий
30.05.2025 10:36 Ответить
Та обіцяйте що завгодно, тіко не обіцяйте цемвиконувати, хоча можно і це пообіцяти та немвиконати-це ж велика політіка.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:53 Ответить
Брехня. США приймали участь, в двох світових війнах. Німці та японці, не серйозний ворог був?
показать весь комментарий
30.05.2025 08:06 Ответить
Хай обіцяє. Нам теж багато хто та чого обіцяв..
показать весь комментарий
30.05.2025 06:58 Ответить
Війни не буде, сша сцикуни і ніколи не воювали з серйозним ворогом. Коли запахне жареним вони дадуть задню.
Це не папуасів зі списами героїчно бомбити
показать весь комментарий
30.05.2025 07:35 Ответить
Отмазка в дурдоме "Солнышко", после того, как расширили НАТО на восток, мол, козлы - не мы, мы - не козлы.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:10 Ответить
А що ви хтiли вiд протухлоi КОНСЕРВИ?
показать весь комментарий
31.05.2025 19:16 Ответить
Если про Афган, то смысла не было там находиться, если сами афганцы не хотели противостоять талибам.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:21 Ответить
дивно чути, що, колись поважний, світовий поліцейський (коли за Трумпа став знову великим ) готовий обговорювати хотєлкі відомого кремлівського терориста, злодюжки, гвалтівника, вбивці, що ВЖЕ скоїв серію злочинів, який не збирається зупинятися і який віроломно порушив усі попередні угоди-домовленості.. шо стало з цим Світом?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:44 Ответить
Рудий дебіл-ганьба США.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:46 Ответить
Так, але щось меня підказує, що трумп та його секта зробить усе можливе й неможливе, щоб вибори 2024 були останніми у Штатах. Бо у разі поразки на наступних виборах трумп піде прямо у тюрму, де його вже рік чекають 35 строків та ще кілька дуже-дуже суворих звинувачень, а секті можна буде тільки зробити масове сепукку, бо їхня кар'єра на цьому навіть не закінчиться, а з гуркотом провалиться і поховає кожного з них назавжди. Тому ми побачимо ще багато цікавого. На превеликий жаль!
показать весь комментарий
30.05.2025 09:45 Ответить
"Між нами великий і прекрасний океан!" - це головна думка Штатів у всіх світових війнах. Поки дупу не підсмалили.
У останній раз це був Пірл-Харбор на Гавайях. А що буде зараз? Аляска? Каліфорнія? А якщо у пуйла хватить тями не лізти до США з ракетами та танками, то так вони і будуть далі підмахувати.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:52 Ответить
Але немає росії без історії, яку вони вкрали у України 350 років тому та носилися з нею, як дурень з торбою. А коли Україна відокремилася, виявилось, що немає більше ані "Путі із варяґ в ґрєкі", ані "Щіта на вратах Царєґрада", ані "Ярославни - королєви Франції", ані 1,5 тисяч років сильної та поважної у Європі держави, ані хрещення Русі. А є лише хатинка на болотах для любовних ігор княжича Київського, та ще й на майже тисячу років пізніше. Тому пуйло і талдичить усім заїжджим гостям про половців та печенегів - ось, що для нього найважливіше! А руда, вугілля, пшениця - то приємний бонус.
показать весь комментарий
30.05.2025 10:02 Ответить
І остаточно знищити Україну у такий спосіб?! Бубочка, зрозуміло, нікчема, але ж не повний ідіот, і мила не їсть! Його ж навіть не на ганчірочки - на ниточки порвуть після такої заяви!!! Навіть ті, хто досі вважає його найвеличнішим та сонцесяйним, а про рритомних я вже й не кажу!
показать весь комментарий
30.05.2025 10:06 Ответить
Дуже на це сподіваюсь!!!!
показать весь комментарий
30.05.2025 10:08 Ответить
притомних
показать весь комментарий
30.05.2025 10:10 Ответить
Та, мабуть, трохи...
Але чисто теоретично, то скільки там того руху через Берінгову протоку? Якісь 90 км? Були б танки та понтони...
Жарт, зрозуміло! 😜
показать весь комментарий
30.05.2025 13:18 Ответить
Боже, у всього оточення ти мабуть відібрав розум.
показать весь комментарий
31.05.2025 23:15 Ответить
Цікаво, а ці трампісти розуміють обгрунтованість того, що Україна має право захищатися. А також, чи розуміють ці трампи, венси, келоги і т.д., що росія кривава вбивця, яка порушила всі міжнародні закони і взагалі не має права нічого вимагати.
показать весь комментарий
31.05.2025 23:20 Ответить
Єдина обгрунтована вимога це те, що рашистів треба судити міжнародним трибуналом в Гаазі
показать весь комментарий
31.05.2025 23:22 Ответить
Росія може вимагати тільки "от мертвого осла уши", як казав О.Бендер.
показать весь комментарий
31.05.2025 23:34 Ответить
Українська нація вирішує це а не тимчасові підараси!
А українська нація не зможе самотужки вистояти проти безрідних орд московитів , отже тільки вступ до колективної безпеки суверенних націй є стратегічно важливим для українців.
ТОБТО НАТО!
показать весь комментарий
30.05.2025 07:21 Ответить
США згодні з вимогами рашки "нерозширення" НАТО тільки в Україні? А чому їх не бентежить той факт, що рашка не вимагає "нерозширення" НАТО наприклад в Швеції чи Фінляндії?
показать весь комментарий
30.05.2025 13:02 Ответить
тоді почекаємо 2го Перл Харбору.
показать весь комментарий
31.05.2025 01:41 Ответить
і тисячі вбитих під час "трампівського перемирья", коли він путніу ж*пу лизав, америка також нам залагодить??
показать весь комментарий
31.05.2025 01:42 Ответить
ні
показать весь комментарий
31.05.2025 01:44 Ответить
після того як відддасть нам наш 3ій потенціал зброї, що у нас забрала, - тоді не буде винна.
А зараз винна до х*
показать весь комментарий
31.05.2025 22:49 Ответить
Увесь вільний та демократичний світ готує для України (у якості зацного свого здобутку) велику ******.
Ставимося з розумінням, панове суки.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:49 Ответить
так-Трамп а через нього і США вже виглядають жалюгідно,бо авторитет заробляєть роками а втрачається за хвилини і увесь світ наразі це бачить...
показать весь комментарий
30.05.2025 06:54 Ответить
Не нато путін боїть, це тупа відмазка, адже на ядерну рашку ніхто не нападе. Боіться хутін внутрішнього ворога - революцію. Україна як мінім 3 раз показала російському бидлу як можна змінювати владу. Останній раз - вибори клоуна приклад не дуже вдалий, але і він показує що можна привести було до влади ось навіть таке чудо.
показать весь комментарий
31.05.2025 03:24 Ответить
А Фінляндію вони не згадують?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:36 Ответить
Старий фашист Келог не каже про Фінляндію та Швецію? Чому РФ на це насрать, о от Україна - ні. Бо сраним ковбоям буде невдобно. Тисячолітньому Рейху потрібна тисячолітня історія, а без України РФ просто улус татар та угрофінів.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:17 Ответить
І чим це вступ Молдови до НАТО так загрожує Росії?
Росія поділила народи на ті, що можуть вступити до НАТО і ті, яким Росія не дозволяє це зробити. Вони що, власність Росії? Чи вони, з точки зору росіян, унтерменши і не здатні самі вирішувати свою долю? І вони ще когось називають нацистами... В дзеркало на себе подивіться!
показать весь комментарий
30.05.2025 08:10 Ответить
Трамп хоче торгувати Україною?
показать весь комментарий
30.05.2025 07:26 Ответить
Шо там з кордоном між ********** та Фінляндією? 1300 км?
Кацапов не ипьот?
Келлог придурок или притворяется?
показать весь комментарий
31.05.2025 19:29 Ответить
Яке мені діло з ким дружать сусіди.Ніхто не вправі вирішувати куди мені йти.Раша входить в ОДКБ,чому НАТО не піднімає питання що це потенційна загроза для Альянсу.Чому країни заходу стали членами блоку,а сходу намагаються ввійти?
показать весь комментарий
30.05.2025 06:58 Ответить
Ненавчаємі.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:51 Ответить
Невеличке уточнення: це ідея, політика і мета всієї росії. Не лише *****, а всієї цеї бридкої недокраїни. Ця кровожерлива ідея в голові кожного кацапа, від їхньої верхівки до останнього бомжа під парканом Мухосранська. Це потрібно пам'ятати і не сподіватись на те, що коли ***** здохне (а воно колись таки здохне) щось зміниться на краще.
показать весь комментарий
30.05.2025 07:00 Ответить
Є пропозиція підписати це як Меморандум в Будапешті. Гарантовано буде виконуватись! Вік волі не бачити...
показать весь комментарий
31.05.2025 08:06 Ответить
таких друзей за *** і в музей.
гірше кацапа...
показать весь комментарий
30.05.2025 20:34 Ответить
І не забудьте підмитись придуркі кацапи це обожнюють.
показать весь комментарий
31.05.2025 01:19 Ответить
Ви трохи помиляєтесь. Русня багато уваги приділяє психології.
Виконання її вимоги щодо НАТО, навіть стосовно України, закріпить в свідомості їх ексклюзивне право визначати, вирішувати, диктувати. Це дасть їм відчуття сили, незворотності побєди, а Заходу - відчуття слабкості, невпевненості, невідворотності інших поступок русні в майбутньому.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:09 Ответить
Це важке питання, і я не можу дати відповідь.
Все залежить від реакції Заходу.
Якщо вона буде така, як зараз, то це у Заходу як концепції немає майбутнього.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:52 Ответить
Тут, як на мене, більша імовірність занепаду і розпаду США.
Чекали на громадянську на росії, а вона вигулькує в Америці.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:07 Ответить
Та є там причини і без гебні.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:18 Ответить
Наприклад, дуже сильна нерівномірність доходів. Там багато жебраків, і вони голосували за Трампа, бо він їм обіцяв "покращення вже сьогодні золотий вік вже дуже скоро". Є й інші проблеми.
Просто скажіть, ви вважаєте, що суспільство, яке свідомо обрало собі в очільники таку особу, як Трамп, є здоровим?
показать весь комментарий
30.05.2025 12:27 Ответить
Я не проти, але подивимось.
показать весь комментарий
30.05.2025 12:41 Ответить
Заради якого всратого "завтра" ми зобов'язані пожертвувати тим, що записано в нашій Конституції? Щоб що?
показать весь комментарий
30.05.2025 09:34 Ответить
Communists, terrorists and other bandits are strengthening themselves, allied with each other against US and Europe, ready to act and do not have any bullshit morals to stop them from any crime.
So only brainless degradont can think that the threat of 20th century is gone and progressive countries have a luxury to fight against each other when bandits are approaching. That will cost millions times more than those tiny incomes debil trump wants to get by those tariff wars of his.
показать весь комментарий
30.05.2025 09:47 Ответить
Келлог знову добряче приклався до путінського чумадана...
показать весь комментарий
30.05.2025 09:49 Ответить
Америкоси не просто жалюгідні, вони при трампоні - огидні!
показать весь комментарий
30.05.2025 10:23 Ответить
рашистам нічого не треба робити, просто чекати і записувати олівцем все, на що погоджуються ці імпотенти
показать весь комментарий
30.05.2025 11:09 Ответить
Да, это главное. Штаты тем самым соглашаются с главным кремлевским нарративом о том, что НАТО - АГРЕССИВНЫЙ ВОЕННЫЙ СОЮЗ. Позор безумцам.
показать весь комментарий
30.05.2025 13:51 Ответить
І ми кажемо: добре, ми можемо обговорити припинення розширення НАТО до вашого кордону. Це їхній безпековий інтерес", - зазначив Келлог.КУРВА Є КУРВА.Воно ,убоге,не має клепки , про СТРАТЕГІЮ НАТО,ЯКА НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ ОКУПАЦІЮ ТЕРИТОРІЙ ІНШИХ ДЕРЖАВ ВІЙСКОВОЮ СИЛОЮ.ТАК ЯК ЦЕ РОБИТЬ КУЙЛО...А ДЕЖ .ТИ АМЕРИКАНСЬКА ГНИДА.ВИКОНАННЯ бУДАПЕШТСЬКОГО БЕЗПЕКОВОГО ІНТЕРЕСУ ДЛЯ УКРАЇНИ ТА ЇЇ НАРОДУ......? ПОТВОРА
показать весь комментарий
30.05.2025 09:26 Ответить
Чи було в США більш чи хоча б таке ідіотське керівництво, як те що зараз?
показать весь комментарий
30.05.2025 09:57 Ответить
https://defence-line.info/?p=1780 Переформатування?

За старих часів «розвиненого соціалізму» існував вислів «останнє китайське попередження». Він жив своїм життям, і мало хто замислювався над тим, звідки він пішов і що означає дослівно. Насправді в ті часи Китаєм правив Мао Цзедун, про якого ми якось писали докладно і зараз просто згадаємо, що під час Другої світової війни саме його армія епічно воювала з Японією, і потім усе це було названо пафосно і помпезно - Великий похід. Насправді армія, якою керував Мао, використала базовий прийом кунг-фу (боротьба садистів) - виснажування противника бігом. Тобто все це військо бігало від Квантунської армії, роблячи перерви лише для того, щоб перекусити кажанами чи іншими делікатесами. Навіть прямі заклики японців, які пропонували відважним воїнам Мао обрати місце і час генеральної битви, не мали ніякої дії, за що японці відверто зневажали цих вояків.

Так от, у 60-70-і роки Китай був постійним членом Радбезу ООН, а відповідно, мав право вето, але більше за ним не значилося взагалі нічого, крім величезного населення і можливості виставити величезну кількість піхоти. Там навіть із їжею були проблеми приблизно того ж плану, що зараз у КНДР. Для того щоб пояснити ситуацію зрозумілішою мовою, наведу анекдот тих часів.

«Іде засідання керівництва Народно-визвольної армії Китаю, і начальник генерального штабу, стоячи біля великої карти, показує указкою на певні місця і розповідає про те, як планується напасти на СРСР:

- Атаку починаємо о 4 годині ранку, коли стоятиме туман. Під його прикриттям, тихо, без розмов і шумів, уперед висуваються невеликі групи піхоти по 5-10 мільйонів чоловік, щоб захопити противника зненацька. І тільки після того як війська вступлять у вогневий контакт із противником, пускаємо танки. Спочатку один, а потім інший. Ось такий план, товариші.

- Зачекайте, ви нічого не сказали про авіацію.

- Товариші, авіації не буде, льотчик захворів на дизентерію».

Відповідно, Китай мав трибуну в ООН і міг висловлюватися жорстко з приводу підступів імперіалістів Заходу або опортуністів з СРСР. При цьому він погрожував ужити заходів, якщо опоненти не припинять неподобство. Зрозуміло, що перший раз на це подивилися уважно, бо в Корейській війні сотні тисяч китайської піхоти все-таки зіграли свою роль, але коли після погроз нічого не відбулося, подальші демарші вже залишалися поза увагою, а згодом ці заяви стали предметом невинних жартів.

І от зараз колишній світовий лідер у галузі безпеки отримав собі у владу президента, який діє точнісінько так, як тоді діяли китайці, і не буде сюрпризом, якщо дуже скоро з'явиться вираз «останнє американське попередження» або, в кращому випадку - «останнє трампівське попередження». Принаймні, Додік наполегливо знецінює грізні заяви президента США, до яких десятиліттями прислухалися всі у світі. Тепер, слухаючи його промови, чомусь пригадуєш слова старої пісні «Алёша жарил на баяне, шумел-гудел посудою шалман…»
https://defence-line.info/?p=1780
показать весь комментарий
30.05.2025 10:35 Ответить
І справді, пацієнт то запроваджує тарифи, то їх зупиняє, відповідно, американські біржі то падають, то піднімаються. Зрозуміло, що він косить собі бабло, але престиж Америки стрімко падає, а слова президента тепер прирівнюються до шуму води у змивному бачку. І це ж не все. Він погрожував хуситам, ХАМАСу, Ірану… І що? Та нічого! Він погрожував прутіну, і вже просто зараз можна говорити про якусь динаміку.

Так, 27 квітня він дав прутіну два тижні для того, щоб припинити вогонь. При цьому сказав, що хоче припинити загибель людей на цій війні. Логіка підказує, що якщо прутін не зрозумів серйозності цього попередження, то після закінчення цього терміну має статися… 19 травня Трумп знову дав прутіну два тижні, і якщо той не прислухається до його попередження, то… 28 травня Додік знову дає прутіну два тижні… Тут уже пісню можна складати: «Две недели - синий небосвод! Чунга-чанга - Додик весело поет!»

Але загалом тут мова не про нього, і згадати це довелося тільки в тому плані, що пацієнт або є еталоном невігластва, або виконує речі, якими він навмисно штовхає світ до нового формату. І що вкрай важливо, все це він виконує на початку своєї каденції, а це означає, що принаймні чотири роки там нічого не зміниться, а за цей час світ стане зовсім іншим. Він уже став іншим, бо Штати перестали бути гарантом та взірцем стабільності і гарантом глобальної безпеки, за що мали значні преференції. Але тут важливо розуміти ще дещо, про що пізніше варто поговорити окремо.

Так, повоєнне керівництво США зробило висновки із закінчення Першої світової війни та згубності формату Версальського миру. Вже тоді всім було зрозуміло, що «Версаль» став поживним ґрунтом найнебезпечнішого реваншизму, і повторити допущені тоді помилки було б нерозумно. Скажімо так, Німеччина - не та країна, яку можна було залишити наодинці з вірусом реваншизму всередині себе, бо вона вміє воювати, і лише кілька помилок, допущених Берліном у двох війнах, не дали Німеччині перемогти. Ба більше, після закінчення Другої світової війни у Штатів «на руках» залишилася не лише Німеччина, а й Японія, яка теж показала, що вміє воювати, але, за іронією долі, наступила на ті ж самі граблі, що й Німеччина. Знову ж таки, це дещо інша історія, про яку - іншим разом, а зараз - про інше.

Штати запустили програму відновлення як для Німеччини, так і для Японії, щоб таким чином купірувати не тільки реваншизм, а й природний потяг до мілітаризму. Адже не є таємницею, що вся історія цих двох країн просто нанизана на багнет або меч. І ось через ці програми Штати стримували відродження мілітаризму в цих країнах, і так, натомість їм було обіцяно військовий захист самих США від будь-яких зовнішніх загроз. Але ні сам Трумп, ні те стадо неосвічених особистостей, які є його адміністрацією, навіть не зрозуміли суті плану Маршалла, а тому Додік став монетизувати те, що навіть близько не можна було піддавати цьому процесу.

Він настільки неосвічений, що не зрозумів головного: військовий захист цих країн - це не що інше, як корок, який запечатує войовничий дух у таку собі пляшку, і якщо тільки хтось або ти сам зірвеш цей корок, то назад цього джина вже не заженеш. Але зараз Додік робить саме це, і він практично зламав корок. Зараз він наполягає на тому, щоб йому заплатили за захист. Наприклад, з Канади він вимагає 60+ мільярдів за підключення до його фантазму «Золотий купол», і те саме він вимагає від Японії чи Німеччини.

Тільки ефект виходить не той, на який був розрахунок. Тепер ті країни, військовий дух яких стримували Штати, здобувають незалежність саме в цьому плані і розуміють, що тепер їх нічого не стримує. І, ймовірно, Німеччина прокинеться швидше за Японію, бо доля так розпорядилася, щоб у цей самий момент біля керма країни опинилася не лялька Анжела, а дядько Фрідріх, який ще покаже себе всім. І дуже схоже на те, що з нього почнеться відродження тієї самої Німеччини, від якої з лаптів тягнуло пареною ріпою. Процес уже пішов, а деякі історичні обґрунтування такого припущення будуть уже не сьогодні.
https://defence-line.info/?p=1780
показать весь комментарий
30.05.2025 10:37 Ответить
Келог же пропонує "можемо обговорити".

А те що вже є резолюція НАТО 2003 р. про вступ України у НАТО його не обходить, або він забув, або замовчує.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:16 Ответить
Логічно. Але для НАТО - ОДКБ не загроза.
Цю умову маємо висувати ми. Вочевидь.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:23 Ответить
З танками це ви трохи захопилися, мабуть.
показать весь комментарий
30.05.2025 11:25 Ответить
"нюанси" ... як же ж без них ...
показать весь комментарий
30.05.2025 11:29 Ответить
Він робить заяву - люди реагують. Що не так ?
показать весь комментарий
30.05.2025 11:30 Ответить
Ось вам, наші милі українці та мешканці доброго світу, і нова антигеродотівська вісь, нова зграя (блок) андрофагів: московсько-путлерівська імперія, маоїстський китай та післярейганівські (й антирейганівські) сша...
показать весь комментарий
31.05.2025 10:15 Ответить
Це все одно що визнати, що НАТО є не оборонним, а агресивним об'єднанням.
показать весь комментарий
30.05.2025 16:14 Ответить
Авжеж. Скасувати "розширення" нати до стану на початок 1997 року і в якості компенсації за "прічіньонниє нєудобства" безкоштовно відновити берлінську стіну.
показать весь комментарий
30.05.2025 06:53 Ответить
Найцікавіше буде коли з'ясується , що мільони людей загинули за те , аби Україна не вступила в НАТО , хоча її туди і так ніхто не запршував !
показать весь комментарий
30.05.2025 15:06 Ответить
Саме так. Ворог для них то був не серйозний. Бо з Німеччиною війна була десь там трохи у пустелі, а основна заслуга штаті тоді була в поставках озброєння і продовольства, а також знищення з авіації нафтових сховищ німців. З Японією взагалі ще простіше. Зкинули ядерку і на тому все. Ні з тими, ні з тими штати в окопних війнах піхотою участь не приймали.
показать весь комментарий
30.05.2025 15:04 Ответить
Тут ще слід зазначити, що нам то нато вже і нафіг не потрібно. Збіговисько імпотентів, як і ООН і усі інші організації. Сама велика і натренована реальними боями армія Європи є українська. Єдине, що потрібно, це свої ******* технології озброєння у майбутньому і регулярні поставки цього озброєння до цього "майбутнього". І потім вже нам вирішувати, потрібно нам це нато і чи є резон долучати його до України)
показать весь комментарий
30.05.2025 15:10 Ответить
битва за Окінаву - Бій є одним із найкровопролитніших за весь час війни на Тихоокеанському фронті: японці втратили понад 100 000 солдатів; понад 12 000 солдатів союзників (переважно, США)
битва за Іводзіму - Загальні втрати військ США становили 27 909 чоловік, серед яких 6 825 полягли у боях, а решта отримали поранення
висадка в Нормандії - проведена 6 червня 1944 року в Нормандії силами союзників - США, Великої Британії, Канади та інших проти нацистської Німеччини. Близько 57 тисяч солдатів союзних військ

Так. Я на серйозних щах буду стверджувати, що у порівнянні з цим "Во время Второй мировой войны погибло около 55-75 миллионов человек. Почти половина всех погибших - мирное население, в том числе жертвы Холокоста. " Штатів у тій війни можна сказати, що і не було. Так, десь/щось чули
показать весь комментарий
30.05.2025 16:58 Ответить
Загальні людські втрати США під час Другої світової війни складали близько 418 000 загиблих військових, а також 671 278 поранених. Близько 250 000 з загиблих загинули на європейському театрі воєнних дій, а решта 161 000 - на Тихоокеанському.
400тис це теж звісно цифра. Але за всю війну.... наші ВСУ кацапіків вже більше у два рази перетворили до добриво у локальній війні (в порівнянні з 2 світовою)
показать весь комментарий
30.05.2025 17:03 Ответить
Страница 2 из 3