10273 посетителя онлайн

ГУР: У России мощное производство и достаточно ракет для массированных ударов по Украине

ракети

У России хранятся значительные запасы ракет различного типа, что позволяет ей и в дальнейшем осуществлять массированные удары по территории Украины.

Об этом свидетельствуют данные Главного управления разведки Министерства обороны Украины, предоставленные на запрос издания NV, передает Цензор.НЕТ.

По состоянию на середину мая 2025 года в арсенале РФ находится:

  • около 600 баллистических ракет "Искандер-М";

  • более 100 гиперзвуковых ракет "Кинжал";

  • почти 300 крылатых ракет "Искандер-К";

  • более 300 крылатых ракет Х-101;

  • более 400 крылатых ракет "Калибр";

  • до 300 крылатых ракет Х-22/Х-32;

  • 700 единиц крылатых ракет "Оникс" и гиперзвуковых "Циркон";

  • 60 баллистических северокорейских ракет KN-23;

  • около 11 тысяч зенитных управляемых ракет для ЗРС типа С-300П/С-400.

Кроме того, ГУР отмечает, что российский ВПК продолжает ежемесячно производить:

  • 60-70 единиц "Искандер-М";

  • 10-15 ракет "Кинжал";

  • 20-30 ракет "Искандер-К";

  • 60-70 ракет Х-101;

  • 25-30 ракет "Калибр";

  • до 10 ракет Х-32;

  • 20-30 единиц "Оникс" и "Циркон" в целом.

Таким образом, Россия не только имеет значительные остатки ракет, но и способна пополнять их на постоянной основе, что представляет угрозу для Украины в среднесрочной перспективе.

Напомним, в американской разведке ожидают, что Россия "нанесет значительный ответ Украине за удары" по авиабазам, расположенным на территории РФ во время осуществления операции "Паутина".

Топ комментарии
+16
Ну у нас є своя балістика Ермак-1 та Ермак-2 та гіперзвук " Зелений балабол".
показать весь комментарий
03.06.2025 15:27 Ответить
+6
Ще до того додайте допомогу від КНДР
А з такою "допомогою" , як нам дають - вони НІКОЛИ не зупиняться ...
показать весь комментарий
03.06.2025 15:26 Ответить
+5
А в нас немає ні фінансової ні технічної можливості їх виробляти. Чи ви хочете, щоби балістику випускали в Епіцентрі чи АТБ? Немає в нас потужностей для цього, ми надто маленька економіка
показать весь комментарий
03.06.2025 15:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Та є в них цього заліза - самі вони не зупиняться
показать весь комментарий
03.06.2025 15:22 Ответить
Ще до того додайте допомогу від КНДР
А з такою "допомогою" , як нам дають - вони НІКОЛИ не зупиняться ...
показать весь комментарий
03.06.2025 15:26 Ответить
хоч хтось робить свою роботу добре - молодці
показать весь комментарий
03.06.2025 15:25 Ответить
Санкції працюють, російська економіка сиплеться - це ж очевидно. Дивлячись на цифри виробництва ракет, можна впевнено сказати, що запуск 1 000 шахедів за раз - це ІПСО.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:25 Ответить
може треба фуру підігнать до заводів з виробництва ракет ?
показать весь комментарий
03.06.2025 15:26 Ответить
Фуру не обов'язково.
Треба знищувти пускові установки.
Вони хоч і мобільні,але ж є їх місце дислокації.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:45 Ответить
Ну у нас є своя балістика Ермак-1 та Ермак-2 та гіперзвук " Зелений балабол".
показать весь комментарий
03.06.2025 15:27 Ответить
Так. Причому, щоб робили все це вони особисто і не їхні діти, яких вони, чомусь, вивчили не на токарів та слюсарів, а на різних манагерів, мерчендайзерів, супервайзерів, юристів, адвокатів та інших нероб, а, як завжди, хтось інший.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:36 Ответить
Диви, потерли комент про те, що ні одна країна Європи не виробляє балістики. Але це ж правда - в них немає балістики до 1000 км
показать весь комментарий
03.06.2025 15:40 Ответить
Тут це крамола.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:42 Ответить
Значить редакція сайту хоче приховати цю інформацію від своїх читачів і тримати їх за дурників. Треба щоб читачі харкались - де наша балістика?
показать весь комментарий
03.06.2025 15:49 Ответить
Тут так прийнято. Звинувачувати блазня навіть в тому, що сам не добіг до туалету.
показать весь комментарий
03.06.2025 16:15 Ответить
Шановний, британія Франція та Німеччина НЕ МАЮТЬ війни, їхні території не окуповані, тому вони можуть дозволити собі не виробляти балістику.
Втім, ми теж можемо.
І якщо ти хотів цим коментом виправдати провал ракетної програми, то тобі не залік.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:38 Ответить
А в нас немає ні фінансової ні технічної можливості їх виробляти. Чи ви хочете, щоби балістику випускали в Епіцентрі чи АТБ? Немає в нас потужностей для цього, ми надто маленька економіка
показать весь комментарий
03.06.2025 15:41 Ответить
А що в нас є?
показать весь комментарий
03.06.2025 15:51 Ответить
Ми можемо робити щось просте - складати дрони з комплектуючих зі всього світу, пробувати копіювати ці комплектуючі. Але зробити щось типу Кинджалу в нас не вийде, навіть в поляків чи італійців не вийде
показать весь комментарий
03.06.2025 15:57 Ответить
В нас ГОТОВИЙ проект Нептун! Готовий, доведений, запущений в серійне виробництво. От просто є, але ж зелена мерзота в 19-му його закрила.
В нас в 19-му на стадії доведення був проект Грім. Так, ще не доведений тоді був, так, що потребував купу зусиль і коштів. Але ж був! але зелена мерзота в 19-му його закрила.
Так хоч таке: в нас у 18-му було запущено виробництво 155 мм снарядів. Але зелена мерзота його закрила.
Пройшло 6 років! З них вже більше трьох гарячої війни. Втрачено сотні тисяч загибли, сотні тисяч покалічених, сотні міст і сіл... І що? Бо в Європі не виробляють?
Як ви вже, та зелена мерзота дістала. Ненавижу! Що кацапів, що вас!
показать весь комментарий
03.06.2025 16:17 Ответить
В нас ГОТОВИЙ проект Нептун! Готовий, доведений, запущений в серійне виробництво. От просто є, але ж зелена мерзота в 19-му його закрила.

Ще раз цитую для особливо обдарованих:
"27 травня 2019 року на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D0%BE%D0%BD_%C2%AB%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%B1%D0%B5%D0%B9%C2%BB випробувальному полігоні «Алібей» в Одеській області пройшли чергові вогневі випробування ракети
2 листопада 2019 року в Одеській області, поблизу селища https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_(%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C) Чорноморське, відбулися успішні пуски ракети.
Черговий етап випробувань ракетного комплексу Р-360 «Нептун» із пусками крилатих ракет відбувся 2 квітня 2020 року на полігоні «Алібей»
27 квітня 2020 року відбулися випробування ракети РК-360МЦ «Нептун» в умовах https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B4%D1%96%D1%8F радіоелектронної протидії противника.
Чергові випробування комплексу відбулися на полігоні «Алібей» 17 червня 2020 року. Ракету випробували з бойовою частиною."

І де тут закриття проекту в 19-му?
показать весь комментарий
03.06.2025 16:23 Ответить
Де ракета?! де її виробництво? Скільки їх виготовляють щодня, щотижня, щомісяця, щороку? скіль запцусків?! Скільки цілей ними знищено? Крім, хіба, крейсеру москва, тими, що були виготовлені ще до 19-го.
А коли закрито, для особливо тупих - міністр оборони Таран, у 2020-му! заблокував держзамовлення! Тобто, закрив програму.
Після всіх цих успішних запусків і випробувань.
У 2019-му в Павлограді було зібрано 12 ракетних двигунів Грім 2, як потім тупо розпиляли!
А ще ж Вільха! Готова, була вже в серії!
****, як ви вмієте дебіла прикидатись, як ті хробачки на пательні вивертатись...
Падлюко, а все ж то людські життя! Вже багато багато сотень тисяч... І що, ніяк людської крові не нап`єтесь, мерзото?
показать весь комментарий
03.06.2025 16:34 Ответить
От тому Таран (Зеленський) в 20-му прохерили держзамовлення, бо не та економіка?
Ти дійсно, або дебіл, або зелений дебіл...
Так, до речі, скільки людей в Павлограді було звільнено після 20-го? А де спеціалісти, що працювали над тими Нептунами, Вільхми, Громами...
Та навіть та сама Богдана... коли було відновлено виробництво? Також не та економіка?
економіка в нього, тварюки, не та...
показать весь комментарий
03.06.2025 17:14 Ответить
Сьогодні не мають, завтра цілком можуть мати. Чому тягнуть гуму?
показать весь комментарий
03.06.2025 15:44 Ответить
а ФУР у них просто немає. 👀
показать весь комментарий
03.06.2025 15:27 Ответить
А що ГУР робить (зробило) окрім гучних лякалок для населення?
показать весь комментарий
03.06.2025 15:28 Ответить
Молотком по голові там комусь причетному до виробництва настукали.
А більше - наче нічого
показать весь комментарий
03.06.2025 15:37 Ответить
Цей список вказує, що санкції бувають галасливі і приховані. Очевидно на Україну накладені набагато важчі санкції.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:29 Ответить
Україна під молотом і наковальнією .Тепер помаленьку всі сусіди чекають як гієни кінця щоб розшматувати її на шматки. Німці бзять дати пару ракет Таурасів а на нас москалі мають чим лупити за ті ж гроші Заходу і електроніку.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:32 Ответить
Рахувати це добре, але почніть вже зменшувати їхні показники, бо вони самі не зупиняться. Заберіть для спецназу гроші у держінвалідів, суддів, депутатів і іншого. І нехай хлопці попрацюють
показать весь комментарий
03.06.2025 15:37 Ответить
Фігня, у нас є Зе-гєвара, у нього є ТОЩО, та й наріту більше до вподоби "двє-трі нєдєлі і какаво в ялтє"...
показать весь комментарий
03.06.2025 15:37 Ответить
А у нас наше оборонне виробництво замінено потужним неголеним хлєбальніком-брехунцем, який незламно щовечора розвішує потужну локшину лохторату. У нас імітація та шоу вже давно заміняють реальні справи, а реальних справ, реальних успіхів у зеленого скомороха та його ОПи немає, суцільні пройоби та факапи, в яких зелена пропаганда креативно звинувачує всіх, окрім зеленського. Де мільйони наших дронів? Де тисячі наших ракет? Де ц е все на третьому році широкомасштабної війни? Нагадаю, що і крейсер Мацква в 2022 потопили ракетами Нептун, які були виготовлені ще за Порошенка, а потім в лютому 2022 були врятовані Тетяною Чорновол та волонтерами зі складів заводу в Житомирській області. А нам останні 3 роки тупо вішають локшину на вуха розповідаючи про наші Паляниці, Трембіти, але не кажучи ні слова, що їх хрєн да ніхрєна за кількістю, бо мільярди баксов крадуться, виводяться в офшори, на кріптогаманці зеленої влади, а лохам крутять шоу, поки москалота 24/7 повним ходом роблять ракети, дрони, танки. Справжня ціна обрання зеленого скомороха для нашої держави стане нам відома вже після суду над ним та його шоблою, але вже зараз зрозуміло, що ця ціна буде страшною.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:38 Ответить
Ми навіть автомобілів, грузовиків і тракторів вже не робимо, а ви хочете щоби випускали складні балістичні чи крилаті ракети
показать весь комментарий
03.06.2025 15:44 Ответить
ще декілька років тому їх випускали і раптом перестали випускати, бо асфальт був важливішим за все, бо на ньому красти мільярдами було в сотні разів простіше, ніж робити складну високотехнологічну техніку для захисту держави, на яку зеленому бидлу було і є похєр.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:46 Ответить
Ми навіть за совка не випускали ні крилатих ракет ні балістики до 1000 км. Єдине, що випускали - це 100-200 тонні рідкотопливні важкі МБР, від яких США відмовились ще в 60-х роках і перейшли виключно на багато легші і простіші твердотопливні МБР Мінітмен і Трайдент
показать весь комментарий
03.06.2025 15:53 Ответить
"Ми навіть за совка не випускали ні крилатих ракет ні балістики"

это как-то оправдывает то, что сейчас ничего не делается? хамас делает ракеты из водопроводных труб, у хамаса наверное производственные мощности больше, чем у украины. да, это по сути болванка, но израилю все равно приходиться включать железный купол и тратить дорогие ракеты. и вопрос не в производственных мощностях, а в мобилизации всей страны и оределении приоритетов, производство можно было разместить заграницей, и не обязательно дорогие аналоги клепать, кошмарить можно и дешевой херней
показать весь комментарий
03.06.2025 17:12 Ответить
Сам хто? Готовий стати до верстата і виробляти ракети? А твої діти та родиичі?
показать весь комментарий
03.06.2025 15:56 Ответить
зараз я в ЗСУ, а до того 27 років розробляв та виготовляв автоматичне пакувальне обладнання, яке працює на багатьох підприємствах харчової промисловості в Україні, Польщі, Литві та в Туреччині. А ти я так бачу під британським прапором тицяєш по клавє та захищаєш "доброє імя" найвеличнішого лідора?
показать весь комментарий
03.06.2025 19:22 Ответить
Ото і все що ти можеш? Реготати, пєтлять від призову та постити смайлики? Під британським прапором, а сидиш в реалє десь під Києвом, або у Львові, рочків тобі 30-40 не більше, за хлібом посилаєш матусю або дружину, бо ссиш вийти на вулицю зайвий раз, щоб не бусифікували опрічнікі твого ZEлідора з ТЦК. Заробляєш ти онлайн, постячи за недорого усіляку ***** та ще трошки підробляючи на онлайн послугах в інтернеті фрілансом або щось таке. Бо на більше тебе невистачає. Характер не той. В 2019 ти наголосувало тупо, не думаючи, па пріколу зеленого уйобка, бо таким як ти какаяразніца хто буде президентом, головне, щоб прикольно та просто, як було в твоєму улюбленому бидлосеріалє про Голобородька, за якого ти голосувало. А воно бач як життя все на свої місця розставило - 4 разовий ухилянт в креслі президента мародерить армію мільярдами, браковані міни постачає сотнями тисяч на фронт, а ті що його наобирали перепливають Тису за 15 тис. євро та ховаються під британськими прапорами, в рєалє знаходячись в Україні. Так що, коли ти вже мобілізуєшся до нас, в ЗСУ? Донецький напрямок. Ну, добре, не подобається тобі донецький, можеш на Запорізькому, або Харківському бути. Зараз, на відміну від скучних та неприкольних часів "бариги", є широкий вибір. Звиняй шо многабукав, сподіваюсь ти подужаєш ...
показать весь комментарий
03.06.2025 21:39 Ответить
"крейсер Мацква в 2022 потопили ракетами Нептун, які були виготовлені ще за Порошенка"

"27 травня 2019 року на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D0%BE%D0%BD_%C2%AB%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%B1%D0%B5%D0%B9%C2%BB випробувальному полігоні «Алібей» в Одеській області пройшли чергові вогневі випробування ракети
2 листопада 2019 року в Одеській області, поблизу селища https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_(%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C) Чорноморське, відбулися успішні пуски ракети.
Черговий етап випробувань ракетного комплексу Р-360 «Нептун» із пусками крилатих ракет відбувся 2 квітня 2020 року на полігоні «Алібей»
27 квітня 2020 року відбулися випробування ракети РК-360МЦ «Нептун» в умовах https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B4%D1%96%D1%8F радіоелектронної протидії противника.
Чергові випробування комплексу відбулися на полігоні «Алібей» 17 червня 2020 року. Ракету випробували з бойовою частиною."
показать весь комментарий
03.06.2025 15:54 Ответить
Все , що ви тільки що написали (з травня 2019) відбулося вже за часів президенства Зеленського ... і що ?
показать весь комментарий
03.06.2025 16:14 Ответить
Це відповідь на допис, що крейсер москва був вражений ракетами, що виготовлені ще при Порошенку. Але виявляється, що при Порошенку вони лише проходили випробування, які продовжились і при блазню. Виходить, і програми закриті не були.
показать весь комментарий
03.06.2025 16:20 Ответить
Якщо поглянути на ситуацію зі сторони, то може Заходу варто почати чухати дупу? 2400+ ракет в рік. Декілька років такого, і параша просто за рахунок масовості проб'є ППО та ПРО всієї Європи. Навіть того що лише в планах. Звісно є питання масовості запуску, але.....
Що ще потрібно політикам Заходу, щоб зрозуміти, що потрібно давити гниду, поки вона ослаблена? І мова не лише про підтримку України - в першу чергу, мова про військове виробництво. В більшості випадків, його масштабування досі в планах, або відбувається досить точково та несистемно. Але......всі або сплять, або мріють про економічно співробітницво з парашою (щоб ще більше відкормити їх армію).
Ну а Україна......Україна вже четвертий рік знищує військові сили рашистів. І лише не такий і значний перелік країн допомагають.
показать весь комментарий
03.06.2025 15:41 Ответить
тодо цих злих ракет вже їдуть фури з добрими дроами?
показать весь комментарий
03.06.2025 15:48 Ответить
Вот по этим производствам и надо срочно долбануть высокоточными ракетами которые Украина скоро получит от Франции, Великобритании, Германии, США, их должно хватить..
показать весь комментарий
03.06.2025 16:24 Ответить
А Хаймарсы нельзя как-то переправить под видом фур в расею? Там можно как-то и ближе и спокойнее сделать залп по этим производствам. А на других фурах можно дополнительно подвозить к ним снаряды, раз у них там это просто делается.. )
показать весь комментарий
03.06.2025 16:30 Ответить
Та ви шо...не може бути....я як же всі ті заяви довбойобів?
показать весь комментарий
03.06.2025 16:31 Ответить