9881 посетитель онлайн

Глава немецкой разведки Каль: Российское население массово поддерживает войну Путина в Украине

Каль о том, чего добивается РФ в Украине

Глава Федеральной разведывательной службы Германии (BND) Бруно Каль заявил, что российское общество в целом поддерживает президента Владимира Путина и его военные действия в Украине.

Об этом он рассказал в подкасте Table Today, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на немецкое издание Handelsblatt.

Заявление немецкого разведчика противоречит распространенному на Западе мнению о том, что конфликт в Украине является исключительно "войной Путина", которую якобы не поддерживает большинство российских граждан.

"Мы имеем впечатление, что весь российский народ готов следовать за Путиным, что эта война необходима, что злой НАТО является агрессором", - пояснил Каль.

По словам главы BND, россияне убеждены, что ведут справедливую борьбу: "И что война и, так сказать, ликвидация этого несправедливого режима в Украине достойны чести и славы России".

Каль связывает устойчивую поддержку Путина с эффективностью кремлевской пропагандистской машины. Российский лидер контролирует все информационное пространство страны, что позволяет ему "манипулировать мнением всей страны - от запада до востока".

В то же время глава немецкой разведки отметил, что среди российской политической элиты существуют определенные разногласия относительно целесообразности отдельных военных шагов. Однако, как подчеркнул Каль, "реальной оппозиции, которая могла бы каким-то образом помешать Путину, не существует".

Топ комментарии
+33
Каль, ее поддерживает и та кацапня, шо у вас живет по 15-20 лет
показать весь комментарий
10.06.2025 18:05 Ответить
+26
Глава німецької розвідки Каль: Російське населення масово підтримує війну Путіна в Україні

Помітив-таки!
Молодець!
показать весь комментарий
10.06.2025 18:02 Ответить
+21
Это происходит потому, что на болотах не взрываются дома и школы, не горят супермаркеты и больницы, не заходят ядовитые газы в метро, нет движухи с поражающими элементами на рынках и вокзалах, не течёт из кранов отравленная вода... а так бы глядишь...
показать весь комментарий
10.06.2025 18:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Глава німецької розвідки Каль: Російське населення масово підтримує війну Путіна в Україні

Помітив-таки!
Молодець!
показать весь комментарий
10.06.2025 18:02 Ответить
висновок-населення ********* повинно масово счезнути
показать весь комментарий
10.06.2025 18:07 Ответить
Треба вірити в чудо!
показать весь комментарий
10.06.2025 18:28 Ответить
А що залишається населенню рашки крім того, що підтримувати війну путіна? Протестувати і їхати після цього в Сибір - нема дурних. Західні країни зовсім не розуміють, як влаштовані диктатури...
показать весь комментарий
10.06.2025 23:24 Ответить
Помітив не сам Каль, а БНД. Федеральне відомство по охороні конституції, а насправді секретна служба, контррозвідка.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:35 Ответить
Каль, ее поддерживает и та кацапня, шо у вас живет по 15-20 лет
показать весь комментарий
10.06.2025 18:05 Ответить
На самом деле там процент в Германии выше чем в рашке. Потому что как ни крути - но война бьет по уровню жизни организмов на Мордоре, и считать что они там совсем идиоты - не стоит. Многие видят взаимосвязь между "движухой" и своей жизнью, особенно когда начали закрываться предприятия, начинаются задержки зарплат, нереально взять кредит и так далее. Даже по их официальной статистике недавно оказалось что за все время - больше 2\3 опрошенных за то чтобы вести переговоры. Это конечно не особо показательно и мало на что влияет - но то что этот процент растет даже по их данным - кое что говорит о битве телевизора и холодильника. А вот те что живут на Западе и пользуются его благами - вот эти и есть самые упоротые. Они хотят чтобы Германия набивала им холодильник - и одновременно очень хотят ядерную ракету на Берлин. Вот где живут самые ********.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:29 Ответить
Щось я про безробіття та затримки зарплат у мордорі нічого не чув. Звідки ви маєте таку інформацію? І чому у них долар за рік упав на 40%?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:16 Ответить
О. Ще один лютневий бот-акаунт від лаптєй намалювавсь. У лютому вони настругали силу-силенну ботів на Цензорі.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:34 Ответить
Я нічого в цьому не розумію. Але1$=77,72 рубля/
показать весь комментарий
10.06.2025 19:43 Ответить
Щоб ви щось зрозуміли,потрібно богату часу для пояснення вам.Та навчитися к самостійному мисленню в першу чергу не обменювая себе.
показать весь комментарий
10.06.2025 21:10 Ответить
"Надежный тыл диктатора: российская экономика на фоне войны". Авторы: Сергей Алексашенко, Владислав Иноземцев, Дмитрий Некрасов
показать весь комментарий
10.06.2025 22:48 Ответить
Дякую за парадою.Але сама назва підсказує,що мені це читати зовсім не до чого.У російських диктаторів завжди буде надёжный тыл незважаючі на її економіку в будь який час.Народ там завжди буде приватізірован владою у рабському стані.Надёжныйй тыл диктатора не в економіці,а в тому,щоб не допустити рост національної свідомості..РФ на стільки потиційна богата ресурсами,щоб подавити будь-які спроби свідомості,завжди найдуться засоби: або бросити якусь матеріальну кістку,або застосувати силу Там також для цього ніколи не буде створені державні інститути.
показать весь комментарий
11.06.2025 00:23 Ответить
Когда у тебя хлопается промышленность и внутреннее потребление - тебе не нужны импортное оборудование, материалы, технологии и готовые товары. Импортеры перестают завозить все что нужно для реальной экономики - потому что экономика сокращается и ей ресурсы просто не нужны. В этом случае курс может быть очень высоким - но это не означает что в экономике все в порядке. Так же высокий курс рубля дико бьет по доходам рублевым всех тех кто что то экспортирует, а так же он бьет и по доходам бюджета - потому что экспортеры платят налоги с дохода.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:13 Ответить
Я б вам повірив, якби справді " хлопается промышленность и внутреннее потребление". Але зарплати зростають у рублях, вже 90 000 середня, і Китай завалює росію своїми товарами при юані, що падає.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:46 Ответить
При союзі був і рост ВВП щорічно,і працювали в 3 сміни,і зарплата росла,а економіка прийшла в стогнацію.
Рост економіки відбувається лише черз таварообмін.Товаром у рф є сировин.І щоб купити сировену, із-за санкцій потрібні рублі.Регулятом курса є державний банк, який його рахує в залеженості от ціни на сировину на ринку.
Курс долара не є ознакою роста економіки.Незалежно к якої валюти курс.Він отображає спрос товара на ринку.Потреба в кітайських товарах значно знизилась,тому і юань значно впав.
РФ приречена до шлях стагнації своєї економіки. Головна причина: там ніколи не буде достатньо грошей,на обуустрій та інфраструктуру країни.(причина велика територія)..Друга причина, в авторитарному правлінні і нема захисту від обману владою.Тому іноземний капітал не має достатніх умов для стабільного прогресуючого прибутку.Інших проблем ще достатньо.
показать весь комментарий
11.06.2025 01:21 Ответить
Вакансия Продавец-кассир (Ярославль, Фрунзе, 14) в компании Пятёрочка (проспект Фрунзе, 14), зарплата 36 000 - 47 000 руб, опубликована 14.05.2025 08:35:00.
показать весь комментарий
11.06.2025 02:09 Ответить
реальний курс рахується по вартості 16 айфона про макс на россіі в офіційному салоні МТС і становить 87 рублів за доляр. Це курс для тих хто купляє доляри не в переході а на ММВБ.
показать весь комментарий
11.06.2025 02:05 Ответить
тому що імпорт сильно впав. а це означає, що зменшився попит на валюту. тому і фубль укріпився.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:23 Ответить
Неправильна відповідь. Зарплати у рублях теж зростають. Китай зі своїми товарами не закрився і курс юаня падає пропорційно до долара. Якщо імпорт десь мало мало і впав, то це тільки через імпортозаміщення. Я думаю справа у високій ключовій ставці центробанку. Це приваблює капітал і цим підтримує рубль. Стало вигідно купувати рублі, які дають 20% доходу на рік.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:36 Ответить
Треба додати, що за санкцій стало надійніше зберігати капітали в Росії, а не вивозити їх за кордон.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:01 Ответить
молодець. ) зберігай. все одно за кілька місяців усі ці капітали (депозити) заморозять.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:09 Ответить
Неймовірна глупість!!! Це пезультат пропоганди влади і її дії.Надійність капіталу не в зберіганні,а в постійной прогресуючей прибилі.Депозити теж капітал,но % там в рф завжди буде падати А з часом гроші яки зберегалися обісценяться.
показать весь комментарий
11.06.2025 01:39 Ответить
Треба додати як у 1991 році у громадян совку шляхом впровадження тисячократної інфляціі були конфісковани совєтскіє рублі, а в 1998 році вже у громадян Росіі конфіскували всі збереження шляхом штучного впровадження п'ятикратної інфляцці. Тому флаг тобі в руки, зберегай гроші в сбєрєгательной кассє, як завєщал Шпак!
показать весь комментарий
11.06.2025 02:14 Ответить
до чого тут зарплати у рублях? мова про валютний курс. на валютний курс впливає в першу чергу зовнішнє торгове сальдо, тобто співвідношення попиту і пропозиції на валюту. коли просідає імпорт, то значить менший попит на валюту, відповідно курс валюти падає, а курс ***** зростає. і ставка центробанку теж впливає на курс *****. бо тоді люди не біжать купувати доляри, а свої заощадження кладуть на депозит, бо там більше зароблять. тобто тут все в комплексі варто розглядати і зменшення імпорту, і ставку центробанку і притік валюти від продажу нафти та іншого експорту.

немає на болотах імпортозаміщення. є такий економіст з рашки Владімір Мілов. послухай його передачі на ютубі. недавно у нього був матеріал про імпортозаміщення.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:08 Ответить
У другу чергу малий зовнішній борг який https://usdebtclock.org/ не треба обслуговувати як у США, в третю чергу озеро Байкал, у четверту гору Ельбрус, у п'яту золото, алмази, у шосту часові пояси (здається 10) тощо. і т.п. Ну то таке. Ось якщо Іван Іванович Іванов захоче купити телевізор 43 дюйми то йому начхати на ці черги, він за помахом чарівної комп'ютерної мишки купить його з доставкою додому за тижневу зарплату.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:29 Ответить
Сьогодні кожен третій новий реактор у світі будується або проектується Росатомом.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:34 Ответить
Брехня. Доля Росатома в мировом производстве новых энергоблоков - 23%. За 15 лет построено всего 17 блоков, в мире - 77.
показать весь комментарий
11.06.2025 02:22 Ответить
шо ти ліпиш як з гарячки? накурився? яке відношення до валютного курсу має озеро Байкал чи гора Ельбрус? схаменися. а якщо іван іванович іванов захоче купити дорогий телевізор імпортний, то це на курс впливає. бо того телевізора раха не виробляє. виробляють його корейці, китайці, яаонці і т.д. і той телевізор за фублі не купиш. потрібна валюта. і якщо тих умовних телевізорів умовні івани захочуть дуже багато, то тоді і валюти потрібно буде теж дуже багато для імпорту тих товарів. а звідси, ріст попиту на валюту і зниження курсу *****. ось це реальна аналітика, а не твоя дичина про Ельбрус і Байкал. лікуйся.
показать весь комментарий
11.06.2025 06:03 Ответить
20% прісної води ця планета зберігає в одному озері. Російська валюта має матеріальне забезпечення своїми надрами. Байкал - це матеріальний символ. Скільки на вашу думку коштує Байкал в порівнянні з кампанією apple?
показать весь комментарий
11.06.2025 07:51 Ответить
Ви тут десь так категорично стверджували (не знайду де, а може то були й не Ви), що ніякого імпортозаміщення в Росії немає. Так це також не правда. Ті ж телевізори вони самі паяють і багато мікросхем там російські і корпуси свої і навіть матриці хоч і погані але російські.
показать весь комментарий
11.06.2025 07:59 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=NMAyv-mWaxk на, подивись, може порозумнішаєш хоч трошки. хоча не факт.
показать весь комментарий
11.06.2025 09:16 Ответить
та мені пох скільки коштує той Байкал. ти реально придурок? тут мова йде про валютний курс. до сраки ті всі ресурси, коли раха під санкціями і на продаж її ресурсів накладають обмеження все більші і більші. поступово затягують ту удавку на лаптях. а ти, придурок, ліпиш тут якусь дичину. йо бнутий? нема продажу ресурсів, чи той продаж дуже обмежений, відповідно нема валюти. а нема валюти, то нема за що купувати західні компоненти до зброї, станки, чіпи, електроніку і т.д. нема доходів від ресурсів, нема доходів до бюджету. нема доходів до бюджету, нема бабла на фінасування війни. нема бабла на фінансування війни, запускається друкарський станок. запуск станка - розгін інфляції до галопуючої, а з часом і до гіперінфляції. гіперінфляція - це колапс системи. тоді вже не до війни їм буде, будуть думати як самим вижити, а не когось завоювати.. і до сраки там буде скільки там процентів у Байкалі прісної води... наука і технології уже давно навчились опріснювати морську воду. але ти телепень, бо тобі такого не збагнути. ну або ти свідомий кацапський бот. що одне і теж саме.
показать весь комментарий
11.06.2025 09:08 Ответить
Господя! У вас у голові вінегред. Росія не є вершиною товарної піраміди. Вона не претендує на першість як apple, вона не робить годинник краще ніж у Швейцарії. Тойоти, айфони, кока кола також не її бренди.Світ не так влаштований. У нього закони такі як у курнику. Головний закон, клюнути ближнього та обсрати нижнього. Хто виплив, той і головний. У кого товар дешевший у виробництві той і лідер, той і законодавець моди на цю категорію товару. Піраміда виробництва починається з сировини та енергії, до їхньої ціни додається людська праця і таким чином виходить додаткова вартість. Потім наступний виробник купує цей напівфабрикат, додає до нього свою працю і знову одержує додаткову вартість. Це не я, це Адам Сміт і Леві Мордыхай вивели таку формулу, хоч це будь-який селянин і без них розумів. Так ось про сировину. Якщо логістичні ланцюжки подовжуються, то товаровиробник стає не конкурентоспроможним. Ви сліпий, чи що? Невже ви не бачите живих прикладів? Наприклад, як одна Європейська країна на наших очах втратила свою автопромисловість. Російську сировину ніяк неможливо заблокувати. Нiяк! Той, хто його купить, спливе над рештою демократичного світу. Приклад Індія. Або Китай. Сировина завжди знайде свого покупця. Або в Росії його перероблять із використанням західних інвестицій та технологій, що ще гірше для тих санкціонерів. Пора б уже подорослішати. Роки йдуть, росія настає, фактів повно, ваш світ руйнується, а Ви все у старі казки вірите.
показать весь комментарий
11.06.2025 12:47 Ответить
ну да, ну да. просто так у кацапів нафтові доходи впали за 1 квартал поточного року майже на 50% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. так само просто так вугільна галузь цапів уже в глибокому мінусі. а ти і далі читай тут лекції Адама Сміта чи Джона Кейнса... дебіл а ти кусок. )
показать весь комментарий
11.06.2025 13:06 Ответить
Таки Ви спробуйте зібрати свої мізки в жменьку і з їх допомогою вибудувати логічний ланцюжок щодо нашої теми розмови. Чому це зараз російський соціум знаходиться в комфортній зоні, а україньский ні? Чому у росіян сприятливий курс долара, зовнішній борг, рівень життя, зайнятість та доходи, а в Українi нi? І це з урахуванням 18-ти (Карл вісімнадцяти, вi сiм над цi ти) 18 це вже навіть не смішно. Як там у Булгакова. Ми вже їх душили душили, душили, душили. Я до речі впевнений, що ліквідація пам'яті М.А. Булгакова сприяє цьому вашому туману в голові. Після їх відновлення цей морок розвіється.
показать весь комментарий
11.06.2025 15:21 Ответить
в тебе немає логічного ланцюжка, бо ти є довб ойоб...
показать весь комментарий
11.06.2025 15:32 Ответить
У вас у християнському світі прийнято вважати, що є діаметрально протилежні сили. Добро та зло. Бог і диявол. При цьому вважається, що диявол (сатана) це анти Бог. У Бога рай, у диявола пекло. Але богослови мають і іншу теорію. Здавна у чорно книжникiв
була інформація, що Бог і диявол партнери та союзники, що диявол засудив бога за те, що він не любить людей. Адже дійсно чомусь Бог постійно знущався з людей. Потоп влаштував, сприяв вбивству дітей віком до двох років і багато чого скоїв. Внаслідок цього конфлікту диявол був розжалований і скинутий на землю. Так ось М.А. Булгаков у художній формі розкрив цю теорію. Тепер його заборонено в Україні. Навіть меморіальну дошку зняли з будинку, в якому він жив. Як ти гадаєш чому? А я відповім. Це що б у українців не виникало сумнівів, що росія це пекло, а україн рай. І що Україна це антиросія. Ось Ви і живете як сліпі. Боїтеся, що якщо почнете мислити логічно, то цей світ зруйнується для вас. Краще як равлик сховатись у своєму будиночку, і всіх хто без панцира називати довб ойобами.
показать весь комментарий
11.06.2025 18:46 Ответить
бо ти таки дійсно є дов бойоб. тому тут нічого зайвого. це не якесь там обзивання - це ствердження. так само і про рашку - вона є центром абсолютного зла на Землі.
показать весь комментарий
12.06.2025 02:35 Ответить
Ну, правильно ж Ви мислите. І мене переконали. Я радий і за вас, і за себе. Рашка центр абсолютного зла. Є діаметрально протилежний йому центр добра, це Америка. Всім зрозуміло, що Рашкою управляє диявол, отже, Америкою управляє Бог. Ось він і вишикувався логічний ланцюжок. Божественна Америка нас ніколи не підведе. За неї не шкода і життя віддати і рідкісноземельні метали. З нами Бог та США. Америка і є наш чорний лебідь, захисник та союзник. Виявляється, все так просто. Я від захоплення стрибаю.
показать весь комментарий
12.06.2025 06:58 Ответить
діаметрально протилежний центр добра - це 141 країна-член ООН, яка в резолюції на засіданні Генасамблеї ООН проголосувала за те, що рашка є агресор, який розв'язав криваву, нічим не спровоковану загарбницьку війну, проти України...
показать весь комментарий
12.06.2025 08:05 Ответить
Я тут зламав голову, зрозуміти не можу. Яку точку відліку Ви вважаєте центром? Центр чого? Центр кулі? Поясніть мені, як математик математику, як це так у Вас може бути центр, що складається з 141 точки? Якщо цих точок багато, то не може бути стабільного обертання. Почнуться биття, куля піде врознос і її розірвуть відцентрові сили. Не лякайте мене.
показать весь комментарий
12.06.2025 10:35 Ответить
точка відліку - це російська агресія проти України.
показать весь комментарий
12.06.2025 10:39 Ответить
Зрозуміло. Ви вважаєте, що Росія це Центр, довкола якої відбувається обертання об'єкта. Ніколи не подумав би. Ну, надо ж. Вік живи, вік навчайся. Мені було приємно з вами спілкуватися, я від вас дізнався щось нове для себе.
показать весь комментарий
12.06.2025 11:47 Ответить
я вважаю, що срасія - це агресор, який розв'язав війну проти України. і не тільки я так вважаю. так вважає 141 країна-член ООН, які проголосували за відповідну резолюцію. а ти? ти не вважаєш срасію агресором і воєнними злочинцями?
показать весь комментарий
12.06.2025 11:58 Ответить
Хто напав, той війну і розв'язав, це будь-якому дурню ясно. Ось якби ти з дитинства читав та поважав творчість талановитої людини М.А. Булгакова, так само, як і він сам, умів би передбачати події і готуватися до них. Що війна України з Росією буде неминуче, він писав і в Білій Гвардії, і в Майстер і Маргарита, і навіть у Собачому серці. Будувати логічні ланцюжки, заглиблюватись у деталі та робити правильні висновки, це не про українців. Зрозуміло, що Гарвардів вони не закінчували (як і я), але Булгаков, Солженіцин були їм доступні.Вони б розуміли соціальні проблеми суспільства, радянську дійсність та бюрократію, лютість та безжалісність сталінського режиму. А розуміючи природу розвитку соціуму, готувалися б до війни, або до миру з росією. А чи робила Україна хоч, що не будь, щоб запобігти війні? Це я так м'яко, без матів тобі запитаю, мовчу про розпалювачів.
показать весь комментарий
12.06.2025 15:08 Ответить
та пох на того булкагова. ти вже схарив тим булгаковим... стосовно війни. то шо зробив, то вже не переробиш. і найголовніше - як було, чи готувалися до війни, чи не готувалися, чи просто українці жили своїм життям, нікого не чіпаючи, це зовсім жодним чином не виправдовує агресію кацапні проти України. ніяких виправдань і відмазок, тіпа рюских справацировалі. немає кацапам виправдання і немає ім за це прощення.
показать весь комментарий
12.06.2025 15:41 Ответить
Є на Сицилії такий вулкан Етна. Так ось Італійці його не чіпають живуть своїм життям, а він все одно постійно вибухає, викидає попіл та каміння і розплавлена ​​лава з нього тече. Але Італійці не дурні, вони враховують його активність.
показать весь комментарий
12.06.2025 15:59 Ответить
ти довбо ***? чи тільки клеїш тут дов бо***а? до чого тут Етна, телепню? і як його італійці можуть чіпати? піском засипати? чи водою залити? коли він вибухає, то вони просто полишають зону лиха і ураження. чи ти таким порівнянням мало на увазі, що українцям теж варто було полишити свої землі і втікати світ за очі від біснуватого сусіда? лікуйся, телепню...
показать весь комментарий
12.06.2025 16:14 Ответить
Істоти, що мають крила, можуть стрибати з обриву в бездонну прірву. А ті, у кого крил немає, повинні уникати таких місць. Самогубство тяжкий злочин. Тих, хто покінчив життя самогубством, навіть у церкві не відспівують.
показать весь комментарий
12.06.2025 17:17 Ответить
от ти і не уникай, стрибни. ти ж все одно не християнин, тому тобі нема чого журитися, що тебе піп не відспіває.
показать весь комментарий
12.06.2025 17:55 Ответить
Конфесії різні, а Бог один. І я не дурень, на суїцид не піду за жодних умов. І твою душу я своєю писаниною намагаюся зберегти. Покайся за те, що розпалював війну. Сховай свій гнів, заздрість, гординю. Тебе Бог простить і дасть мир дому твоему.
показать весь комментарий
12.06.2025 18:22 Ответить
хто розпалював війну? я? лікуйся, *** нуте ти созданіє.
показать весь комментарий
12.06.2025 19:11 Ответить
Війна починається в твоїм серці. У первісних народів думки матеріалізуються в один такт. А ти і зараз займаєшся розпалюванням війни. Ти на цій сторінці вже сто разів образив кацапів і навіть мене до них приписав. Ти згадай, як ти радів коли в 2010-му москву затягнуло димом від палаючих торфовищ, писав тут дим з пекла, як кричав москаляку на гіляку, путін *****, лалалала, як писав тут кацапи біосміття, самки колорадів чемодан вокзал росія, 10р80к, як ви живих людей зеленкою обливали, як свої пам'ятники валяли без розбору зневажаючи все людське, що хоч віддалено пов'язане з росією. А рускіе народ дуже примітивний, вони, що думають, те й кажуть, що кажуть те й роблять. Вони навіть упевнені, що й інші так роблять. У них теж є серця, які загоряються ненавистю і вони відповідають руками та ногами. Думаєш нормальна людина натисне на курок цілячись у людину, не відчуваючи ненависті? Це все пов'язано. Даремно ти Булгакова не читав. Прочитай Солженіцина "Раковий корпус". Там сторінок тридцять всього. Багато чого зрозумієш. І не треба псувати. Якщо захочеш відповідати потім, пізніше, коли заспокоїшся.
показать весь комментарий
12.06.2025 20:25 Ответить
ох єпать тебе тут підпалило. )) таку дичину ліпиш, шо просто пестець. якщо ти не кацап, то тоді хто ти? невже той, хто махав триколорами весною 14-го року і звав путєна на танках в Україну? дуже схоже.
показать весь комментарий
12.06.2025 20:36 Ответить
Ясновидець ти наш. Правда, триколорами я не махав. Але близько був.
показать весь комментарий
12.06.2025 21:10 Ответить
ну то ти і є найбільше винен у тому, що зараз війна в твоїй країні. і саме ти повинен покаятися. та навіть не каятися, а бути реально на фронті і спокутувати свою вину кров'ю, а не сидіти в Австралії чи де ти там зараз сидиш. хоча про що я. ти ж перший повернеш автомат у бік українців. тому таких вибл ядків як ти та інших сєпарів потрібно на нуль, поля мінні кацапські розміновувати.
показать весь комментарий
12.06.2025 21:19 Ответить
Яка там Австралія. Дома навчився ховатися під чужим IP, щоб не вирахували місцезнаходження. Ти, як той глухар, коли токує, то нічого не бачить і не чує. До нього можна підкрастись і схопити голими руками. І ти не помічаєш, що тут таких, як я, мільйони.
показать весь комментарий
12.06.2025 21:31 Ответить
було би таких, як ти мільйони, то ти би не ховалось під чужим ІР. все життя не зможеш ховатися.
показать весь комментарий
12.06.2025 21:38 Ответить
Мій жопит (життєвий опит) підказує, що справа рухається до розв'язки. Восени ми по виходимо з підпілля.
показать весь комментарий
12.06.2025 21:49 Ответить
і куди підете? )
показать весь комментарий
12.06.2025 21:53 Ответить
на выбори
показать весь комментарий
12.06.2025 22:15 Ответить
ще побуду ясновидцем. за Арестовича? ))
показать весь комментарий
12.06.2025 22:21 Ответить
Мріяти не шкідливо. Але до Арестовича суспільство ще не доросло.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:23 Ответить
Це, напевно, через рік будуть вибори. Востаннє я голосував за Євгена Мураєва. Я думаю, подібного кандидата встигнуть розкрутити.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:27 Ответить
а де зараз той Мураєв?
показать весь комментарий
12.06.2025 22:36 Ответить
Звідки я знаю? Кажуть у Китаї.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:45 Ответить
вот-вот. там само і буде твій кандидат, подібний до Мураєва. ) не буде вже в Україні прикацапських кандидатів. так що не мрій.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:54 Ответить
При грі в нарди іноді бувають кілька разів поспіль випадає однакове невдале поєднання кубиків. Ви можете собі уявити, щоб шість разів поспіль випадали одні й ті самі куші? Шість разів 1:1 1:1 1:1 1:1 1:1 1:1 Здається мені, що це просто математично неможливо. Я впевнений, що на наступних виборах трапиться 5:6. нам пощастить, і у нас буде нормальний президент.

Та до речі. На Українській мові треба було б написати не вот-вот, а ось-ось. а то виходить якось прикацаплено.
показать весь комментарий
13.06.2025 09:00 Ответить
та вже будь-який президент, який колись буде в Україні не змінить курсу України на Європу. не буде вже яника і подібного до яника при владі в Україні. навіть малорос Зеля уже змушений стати проєвропейським. проте до виборів ще далеко. ти на фронті швидше опинишся, ніж на виборах.
показать весь комментарий
13.06.2025 09:12 Ответить
Курс може бути лише у рухомого об'єкта. А Ви собі Україну чим уявляєте. Кораблем, літаком, птахом голубом? А сама Європа теж кудись рухається, чи стоїть на місці, Україну чекає? Напевно, їй якоря не вистачає? Здається мені, що Європа рухається, але змінює курс праворуч. Україна теж повертає? Або як? А якщо росія перша причалить до Європи, Україна не змінить свій курс чи до іншого борту приклеїться?
показать весь комментарий
14.06.2025 07:41 Ответить
ти не дойо пуйся до слів. ти все правильно зрозумів. курс, напрямок руху, вектор руху, інтеграція - в даному випадку суть одна. Україна проголосила курс на інтеграцію у Європу, на розірвання зв'язків з тою кацапською ордою, яка століттями експлуатувала і винищувала український народ, морила голодом, знищувала у сибірських гулагах. якщо ти цього не розумієш, то ти просто ібанутий прикацаплений малорос. такі як ти залюбки викинуть український паспорт і візьмуть кацапський.
показать весь комментарий
14.06.2025 07:55 Ответить
Ні. Я не проти інтеграції з Європою. Просто у нас в Україні сподіваються на усілякі щасливі події. Начебто інтеграція до Європи зробить Україну теж Європою. Просимося принижуємось. Пустіть нас, шановні Європейці, ну, будь ласка, пустіть двадцять дев'ятою республікою у ваш союз. Просимося принижуємося як приблудна собака, згодні на килимок біля будки. 29й!!, а були другою республікою найбагатшого союзу з озером Байкал. Все я розумію і про голодомор, і про ГУЛАГ. Це генетична пам'ять, хворий мозоль у Українського народу. Саме на ці болючі точки і тиснули західні політтехнологи для розвалу нашого союзу. І Путін бездарно програв пропаганду, коли почав будувати нову державу, то навіть зірки прапор гімн повернув радянський. А міг би змусити комуністів покаятися, пояснити перегини у процесі індустріалізації. Як у колгоспи заганяли, як пісні співали "Ми с железним конём все поля обойдём". Як із саманних хат із солом'яним дахом із глиняними підлогами в космос крокували, енергетику, промисловість, науку, медицину, освіту піднімали, фашистський навал зупиняли. Прикро. Тепер сподіваємося на нові літери у новій конституції. А що за директива із Брюсселя змусила закрити Ігнолінську АЕС?
показать весь комментарий
14.06.2025 09:22 Ответить
питання навіть не в Євросоюзі. для нас першочерговим питанням - це був вступ у НАТО, слідом за країнами Балтії, поляками, словаками, болгарами і румунами. бо НАТО - це гарантія того, що в тебе в країні не зроблять ПМР, не заберуть Абхазію, Південну Осетію, Крим, Донбас і т.д... латвійцям дуже повезло. якби не перша війна у Чечні, то у них кацапи забрали би Латгалію, а у естонців Нарву.
і тільки справді такий довбо *** як ти буде називати совок найбагатшою країною.. якби було дійсно так, то та "найбагатша" і "найуспішніша" країна ніколи і не розвалилась би.
показать весь комментарий
14.06.2025 12:16 Ответить
Плесени что холодильник, что телевизор не нужен. Её задача разрастаться и захватывать больше и больше
показать весь комментарий
10.06.2025 19:27 Ответить
Це дійсно так. Особливо це помітно у ставленні кацапні в Німеччині до переселенців, коментарі щодо українських блогерів, і т.д.
показать весь комментарий
11.06.2025 00:51 Ответить
понад 290 тис. людей отримали громадянство Німеччини порівняно з приблизно 210 тис. у 2023 році.

Близько 83 тис. були сирійцями, тоді як кількість росіян, яким видали німецький паспорт, зросла більш ніж у шість разів, майже до 13 тис. Джерело: https://censor.net/n3557149
показать весь комментарий
10.06.2025 19:09 Ответить
Німеччіні життєво необхідно депортувати кацапню в рідну паРашу. Інакше московити зжеруть Німеччину зсередини, накликаючи рускій мір.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:11 Ответить
Цю війну підтримує майже кожний, хто виєхав з ерефії.А хто залишився там і сумніватися не приходиться
.99 відсотків з походженням російського є і залишаються генетичними шовіністоомим. Нема значення яка думка у особистості рузького.У них нема справжної опозиції. Навіть був би живим Навльний і при владі,то імперська шовіністичність в мізках росіян, нікуда би не знекла.Не стане путлера з'явиться інша шовіністка істота.

Є слова Тютчева,який був на дипломатичної службі і дуже добре знав росію з середини, написав *Умом росию не понять,,Аршином общим не измерит:У ней особенная стать-В россию можно только верить*.Цими строками він підкреслив і завуальовав самого брехливого народу у світі
.Ось це і є причиною,що на заподі не знають і не помічають сущності росіян.Відношення там до них як до не вихованої дикої людини.
А тому щоб щось зрозуміти чому? так їх розвідки йдуть по хібному шляху,Запитуя у рузьких їх бачення до війни,
А відповідь від сього на поверхні: шовінізм,щовінізм,шовінізм........путін,путін,путін......українців нема,украінців нема,українців нема............війна і знищити, війна і знищити,війна і знищити і інше.

Ерефія імперія зла і завжди є джерелом війн.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:52 Ответить
Яка ще там "російська політична еліта", збіговисько покидьків та воєнних злочинців...
показать весь комментарий
10.06.2025 18:05 Ответить
Тому ми рекордно дамо паспорти московитам. Будуть підтримувати з новим паспортом та георгівскою стрічкою з безсмерним полком
показать весь комментарий
10.06.2025 18:05 Ответить
Для кацапів війна шо мати рідна - чого б їм не підтримувати
показать весь комментарий
10.06.2025 18:06 Ответить
Это происходит потому, что на болотах не взрываются дома и школы, не горят супермаркеты и больницы, не заходят ядовитые газы в метро, нет движухи с поражающими элементами на рынках и вокзалах, не течёт из кранов отравленная вода... а так бы глядишь...
показать весь комментарий
10.06.2025 18:06 Ответить
Ще немає бусифікації, є вільний виїзд з країни, літають літаки. При цьому щодня окуповується якесь українське село. Бидло бачить, що є проблеми, але незначні. І бачить, що війська рухаються на захід, а не навпаки.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:16 Ответить
Якраз це робив х*йло, щоб йогополюбили і обрали президентом.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:46 Ответить
виродився абвер!
тільки на штірліце все і трималося!
от що, лєвацькі трансгендерні квоти зробили з великим райхом....
показать весь комментарий
10.06.2025 18:07 Ответить
Ні, це кацапська-саветська окупація і масове згвалтування жінок красной армієй.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:31 Ответить
Глава німецької розвідки Каль, сказав що населення россіі масово підтримує війну Путіна в Україні, а тут вже почали тему переводити на німців...
показать весь комментарий
10.06.2025 18:15 Ответить
харошіх рюсскіх не існує, тому перемовини чи домовленості з ними це злочин, а піндоси ідуть на куди хочуть зі своїми вимогами перемовин з москалями
показать весь комментарий
10.06.2025 18:16 Ответить
Хуткіш треба здаватись !
показать весь комментарий
10.06.2025 18:18 Ответить
100%. Умный голова разведки.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:19 Ответить
знищувати їх електростанції, а от коли щі на кастрє, а прання в паласкалкє на рякє то й воювати швидко перехочеться, з цими не можна за правилами, бо правила для цивілізованих, а з цим середньовіччям - за правилами середньовіччя
показать весь комментарий
10.06.2025 18:21 Ответить
...Для собственной сатисфакции и для удовлетворения кровожадной публики прутин перешел к последнему средству, всегда имеющемуся в его распоряжении - террору. А такое лечится только и исключительно - зеркальными ударами. Если враг наносит удары по инфраструктуре областного центра, он должен понимать что получит нечто подобное. Если тоже самое он делает по столице, то ровно тоже самое должна поучить и его столица.
Более того, отсутствие болезненного, зеркального ответа, провоцирует его на повторение подобных вещей и продолжает подогревать кровожадные запросы публики. Таким образом, пока не будет организована зеркальная обратка, можно твердо быть уверенным в том, что никакого сдерживающего инструмента, именно от такого рода действий - нет. Любое недовольство, раздражение, злость или просто - плохое настроение диктатора, будет выливаться во что-то подобное, поскольку только такие сцены приносят ему удовольствие. А раз так, то такие же сцены в его столице, окажут противоположный эффект. Понятно, что военные сами решают, куда и когда следует бить сегодня, завтра или послезавтра, но вот этот эффект следует иметь ввиду и однажды стоит обратить внимание на этот инструмент. 👍https://dl-news.defence-line.org/?p=60930
показать весь комментарий
10.06.2025 18:21 Ответить
що дозволяє йому маніпулювати думкою всієї країни

Було б чим маніпулювати. Ці брудні тварини готові вбивати будь-кого за будь-що.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:22 Ответить
Ну так "адін народ"(тм). Не я придумав, один вумнєйший блаз лідор казав. Правда, повторюючи слова свого кумира путіна.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:56 Ответить
Пропаганда-це страшна річ. Абсолютною більшістю людей можна маніпулювати за допомогою пропаганди.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:22 Ответить
показать весь комментарий
10.06.2025 18:50 Ответить
Росіянами нема потребе маніпулювати.Вони усі шовиністи, Незважаючи навіть на ставлення до пулера кожного.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:01 Ответить
Страница 1 из 2