12228 посетителей онлайн

Путин: "Россияне и украинцы – один народ. Украина вся наша"

Путин считает россиян и украинцев одним народом

Кремлевский диктатор Владимир Путин заявил, что считает русских и украинцев "одним народом", а это означает, что "вся Украина" якобы принадлежит России.

Заявление главы Кремля цитируют росСМИ, передает Цензор.НЕТ.

"Вы сказали об областях Украины, которые мы считаем своими. Я уже много раз говорил, что считаю русских и украинцев одним народом на самом деле. В этом смысле вся Украина -- наша. Но мы исходим из реалий, которые складываются. Безусловно, есть люди - и их немало - в соседней стране, которые стремятся обеспечить свой суверенитет и независимость. Ну, и дай Бог им здоровья", - утверждает кремлевский диктатор.

По его словам, действия Москвы в Украине после "государственного переворота" были направлены на защиту населения, "духовно связанного с Россией".

"Трагедия, которая происходит в Украине, является результатом работы тех, кто не готов смириться с глобальными изменениями в мире. Российская армия наступает по всем направлениям в "СВО" ежедневно", - говорит он.

Путин также сказал, что РФ якобы никогда "не ставила под сомнение" право Украины на независимость, но она "провозглашалась как нейтральное государство".

Путин также назвал игнорирование призывов России о нерасширении НАТО "рудиментами древней неоколониальной политики".

Топ комментарии
+69
сосать тобі не пересосать
показать весь комментарий
20.06.2025 18:51 Ответить
+48
А хто такі росіяни ? Їх не існує. А українці з удмуртами і іншими косоокими ніколи братами не були.
Близькі до нас народи це країни Балтії, кримські татари
показать весь комментарий
20.06.2025 18:58 Ответить
+42
Українці і росіяни ніколи не були братами і навіть родичами. Зовсім різна ментальність, що накладає відбиток навіть на зовнішність. Маю чимало іноземних друзів, що запросто розрізняють українця і росіянина просто за зовнішністю.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
У ***** очередной приступ!!! ПНХ
показать весь комментарий
20.06.2025 21:09 Ответить
Скоріше ти здохнеш виродок рашистський
показать весь комментарий
20.06.2025 19:03 Ответить
Остання стадія ураження мозку.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:08 Ответить
Скрупульозно все переклали і без жодного еонтрдоводу виклали на українську аудиторію?
Тобто редакція зі всім погоджується?
То чому дивуємся десяткам ує'банів які наводять ракети на міста?...
показать весь комментарий
20.06.2025 18:58 Ответить
А чого ж забуло країни Балтії, Молдову, Казахстані т д? У нас же савєцкає прошлає. Нєт, дєдушка- пєдофіл, українці тебе забʼють у землю, як кілок для кози! Ти вже чуєш, що стоїш у черзі і нюхаєш зад Хоменії.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:01 Ответить
Добре, що ***** почав так відверто це говорити. Що щось дійде до трампона, я не вірю, але може хоч Європа роздуплиться...
показать весь комментарий
20.06.2025 19:52 Ответить
Ось ви багато написали,намагаєтесь аналізувати,а головне пропустили.
Даю вам два посилання,які пропоную подивитись,і тоді надіюсь вам встане все ясно,чому йде така війна,чому гроші нагло і безбожно крадуть,бо знають,що їх нікому буде карати.

https://www.youtube.com/watch?v=CnM5iSUc7Nw

https://www.youtube.com/watch?v=wl8CsZfbyeo
показать весь комментарий
21.06.2025 11:52 Ответить
3,5 goda bombit odin narod.
показать весь комментарий
21.06.2025 02:22 Ответить
Всі
показать весь комментарий
21.06.2025 09:18 Ответить
Не даремно він собі пластику зробив щоб більше нагадувати монголоїда
показать весь комментарий
21.06.2025 10:23 Ответить
Якраз у святковий день.
показать весь комментарий
21.06.2025 10:24 Ответить
Москву будували при внукові Володимира Мономаха Долгорукому. Від монголів отримували ярлик на правління і право грабувати сусідні міста. Брали участь в громадянській війні в середині самої Орди. Перехопивши лідерство поступово поширили свою владу на всю територію Золотої Орди.
показать весь комментарий
21.06.2025 10:32 Ответить
"Нацисти і євреї - один народ. Тому світ не має втручатись" (Гітлер який провів роботу над помилками і повернувся назад в часі)
показать весь комментарий
21.06.2025 10:36 Ответить
росіяни взагалі не народ, а "збірна солянка" з русифікованих зденаціоналізованих народів.
Так, на росії, так само, є представники зденаціоналізованих русифікованих українців, білорусів (литвінів) та їхніх нащадків, які, зовнішньо, справді є подібними до українців, і, навіть, могли зберегти рештки якоїсь батьківської культури. Кровно цю частину населення рф-ії можна назвати досить близькими до українців.
Але, через багато років русифікації, ці люди вже практично втратили свою батьківську національну ідентичність, і водночас, набули ідентичності московської, яка, за своєю суттю є глибоко імперською, антинаціональною та, серед іншого, виразно антиукраїнською.
Вони стали частиною "русскага (насправді - московського) міра".
Єдине, що в цього "русскага-московскага мира" є спільного з Україною (окрім людей і територій, культурних та історичних артефактів, які московщина, на протязі століть, вкрала, загарбала в України) - це вкрадена росією-московією в України назва "Русь", вкрадені росією-московією, в України, почасти, історія та культура (лише почасти, у вигляді мавпування, "імітації", "перекручення"), та та ж сама церковно-слов'янська мова (солунський діалект староболгарської мови), якою певний історичний час користувалися руські-українські ченці, і яку, московією (староболгарську мову) було взято за основу побудови так званого "русскага языка" (або ж "велікарусскага наречія"), котрий, "язьік", було використано в якості побудови єдиного російського-московського колоніального простору.

Тобто, сама росія, точніше "російська федерація" - за своєю суттю, за визначенням, за формою, за духом - і близько не є якимось "окремим народом", який є "близьким до когось".
росія це не якись конкретний народ - це неоімперське "утворення", "покруч", "франкенштейн" - зліплений до купи з завойованих, упокорених, зденаціоналізованих угро-фінських, тюркських, слов'янських, балтійських, кавказьких народів, яких було русіфіковано, зденаціоналізовано та нав'язано їм штучну, перекручену, часто збочену, брехливу, запозичену історію, чужу їм культуру, мову, і котрі, в підсумку, лише ззовні мають подобу "слов'янських", а насправді, є лише "імітацією", "фейком", "лубком", дешевою, на зразок китайської, "підробкою" під "слов'янщину".
При тому, сама росія, тримається досі купи, виключно за рахунок постійного гноблення підкорених нею народів, та за рахунок допомоги інших, зацікавлених в існуванні росії-московії, країн, що рятують її час від часу, від перманентного розпаду чи не весь історичний період.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:12 Ответить
Довбойобам які скаржаться на бусіфікацію велике "здрасьте"! По ітогу ви отримаєте могілізацію в шторм -Z в "армії" рашка рейху... як дебіли з Лугандонії, яких тупо на вулицях вантажили в автобуси і відразу відправляли на штурм Мариуполя у 2022 році. Я особисто знаю 2х таких Дончан - наразі трупи. А щє один ватний інвалід без рук та ніг... Тиждень пролежав у посадці у лютому 2022 року... зараз пьє і бреше що йому пенсію РФ сплачує в розмірі 100 000 рейхсрублів у Донецьку.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:30 Ответить
Я за здоровий глузд. Я сам ВПО - 2чі з они бойових дій виїзжал з 2014 року. Я став на облік в Дніпрі, 2 тиждні проходив ВЛК - визнаний придатним до військової служби. Мене 2чі в Дніпрі зупиняли ТЦК. Одного разу взагалі без військового квитка - хлопці з ТЦК мене в обличчя знали бо я ходив на ВЛК - відпустили попросили копії документів мати при собі. Другого разу я показав їм документи і пішов собі по справах далі. Я взагалі не розумію що ви розумієте під бусіфікацією?! Затримання правопорушників, які в умовах війни з РФ не стали на військовий облік і чекають коли їх Путлер звільнить від українців?! Так я вам як корінний дончанин скажу - путлєр таких підорасів питати не буде - на м'ясо в першу чергу відправить разом з зеками з колоній рашка рейху... Це в лугандонії у 2022 році відбулось...
показать весь комментарий
21.06.2025 09:05 Ответить
Ви військовозобов'язаний. Ви в нормальних умовах (а тим більше в умовах війни з рашка-рейхом) повинні стати на облік, пройти ВЛК і отримати військовий квиток. Якщо ви цього не зробили - ви правопорушник. Відношення до вас повинно бути таке як до іншіх злодіїв-правопорушників. Якщо необхідно - до вас органи державної влади повинні застосовувати силу і примус. Це нормально. Ви ж не питаєте чому гвалтівника чи крадія затримують з застосуванням сили поліціянти?! Що поліція повинна робити з правопорушником таким як ухилянт - танцювати перед ним, каву йому чи морозиво пропонувати?! Або йдеш добровільно, або в бусик в кайданках. Держава по іншому не працює.
показать весь комментарий
21.06.2025 16:13 Ответить
Я ВЛК пройшов... мене відразу на полігон не відправили... Так система там совкова... їм необхідні показники... був умовно-придатний - став я придатним до військової служби. Отримав військовий квиток у 2023. Призовуть так призовуть, бо м'ясом в армії путлєра я бути не хочу. А вам таки хочеться в Шторм-Z потрапити до армії орків... там вам удмурти та кадирівці ваші "права" роз'яснять... Не доходить через голову - дійде через жопу і собачу смерть до вас.
показать весь комментарий
21.06.2025 16:19 Ответить
Ну це через самовненість. Твоя доля буде як і у інших твоїх колег орків-рашистів - черві в посадці зіжруть, або голодні тварини.. Вперед за путлєра, за білу ладу...
показать весь комментарий
21.06.2025 17:49 Ответить
Та не піду я туди... ти вже там сам місце зайняв довічне...
показать весь комментарий
22.06.2025 09:55 Ответить
Та там вся твоя родина обслуговує кацапські піпіськи Жертава ти аборту Тамбовського роддому..
показать весь комментарий
22.06.2025 16:16 Ответить
Ти там не відволікайся від лизання дупи путлєра... бо тобі не заплатять ФСБ.
показать весь комментарий
22.06.2025 17:42 Ответить
Этот поц, если бы начал с Эстонии, например, уже бы захватил пол НАТО
показать весь комментарий
20.06.2025 19:29 Ответить
Та однакова ментальність. Тупі раби системи
показать весь комментарий
21.06.2025 02:22 Ответить
Всі пам'ятають заяви Лужкова у Криму тому не треба цих побрехеньок про повагу до суверенітету .Потім була українська Тузла до якої незаконно почали будувати насип з території рф. І наостанок, Україна була нейтральна країна за законом, коли рф напала і анексувала Крим, після чого було внесено зміни в Конституцію саме через агресію рф!
показать весь комментарий
20.06.2025 23:06 Ответить
А в за бусификакцию , как я вижу?
показать весь комментарий
20.06.2025 23:57 Ответить
Це він передає привід російськомовним ждунам, совкодрочерам і просто дебілам, які усі ці роки кликали сюди кацапню.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:06 Ответить
Не вынимая фуя из рота
показать весь комментарий
20.06.2025 19:00 Ответить
для того, щоб цей шиз забув про Україну, нам треба мати ядерну та хімічну зброю: достатньо буде одного дрона щоб знищити велику кількість русні
показать весь комментарий
20.06.2025 18:57 Ответить
Путін, чухонь білобриса, і далі в атіннарот набивається. І не вгомониться мерзота...
показать весь комментарий
20.06.2025 19:08 Ответить
А як це називається,коли психіатр дивиться на маячню шизіка? Сеанс масажу?
показать весь комментарий
20.06.2025 19:12 Ответить
В українській мові відбулося фундаментальне пересування голосних ("о" -> "і"). У жодній іншій словʼянській мові цього не сталося.

Цей фактор, поєднаний з питомо українською лексикою, призводить до повного нерозуміння кацапом української (чистої, не суржика).

(а через пересування голосних багато елементарних слів не розуміють і поляки чи білоруси)
показать весь комментарий
20.06.2025 22:54 Ответить
👍 Тепер ще зробіть "setxkbmap uk", і буде взагалі все чудово 😉
показать весь комментарий
20.06.2025 22:57 Ответить
вова, скажи "паляниця"
показать весь комментарий
20.06.2025 18:55 Ответить
Шоп ти здох, падла
показать весь комментарий
21.06.2025 11:35 Ответить
Ксения, а что тебя удивляет? Нужно оправдание затянувшейся войны, а мантры про неонацистов в Украине, ущемление русскоговорящих уже не работают. Вот и вытянули из нафталина песню про один народ и т.п.
показать весь комментарий
20.06.2025 22:21 Ответить
Була історична общность савецкий народ, зараз його переробили на расєйський - росіянє...
Типа по аналогії - амеріканці, канадці, австралійці - потомки переселенців різних національностей...
показать весь комментарий
20.06.2025 19:35 Ответить
Оригинал 1654 р. знищили і далі знищивали і переписували...
Б.Хм. постав перед вибором - чи з поляками разом, чи з московію... і...помилився, повірів... і дуже скоро його, як підписанта того "воз'єднання" не стало
Символічним стала та райдуга, а по суті - ярмо, яке мало відобразити сутність цієї події...
яку було встановлено в центрі Києва..співоче поле
показать весь комментарий
20.06.2025 19:46 Ответить
Ключеве слово " вся Україна наша", - це і є конкретна і чітка відповідь пу на "миротворче" посередництво тр якій продовжує свої мантри про "дві неділі", і що в його котелку є червоні лінії і санкції зараз все ще не на часі і можуть зашкодити ...і т.д.
Схоже на те, доки не буде так чи інакше, вирішене питання з ядеркою ірану, ніяких подвіжек і дій по примусу пу до миру від тр очікувати марно.
показать весь комментарий
21.06.2025 08:23 Ответить
Срущий в чемодан кремлевский дегенерат с каждым днем все хуже и хуже. Наверное скоро лапти отбросит.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:02 Ответить
Знову ця уйня в браття набивається
Одинврот тобі, а не один народ
показать весь комментарий
20.06.2025 18:57 Ответить
А хто такі росіяни ? Їх не існує. А українці з удмуртами і іншими косоокими ніколи братами не були.
Близькі до нас народи це країни Балтії, кримські татари
показать весь комментарий
20.06.2025 18:58 Ответить
де можна стільки облікових записів набрати, створити, реєстрація ж відбувається через соцмережі, а там номер телефону треба, купу часу і сил.
хтось допомагає ?
показать весь комментарий
20.06.2025 19:25 Ответить
Тому що генерує лайки і перегляди, щей моє повідомлення видалили)))
показать весь комментарий
20.06.2025 19:29 Ответить
Россияне - более 190 этнических общностей и украинцы один народ. Пуйло шизофреник.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:39 Ответить
Потом поляки будут один народ.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:48 Ответить
з таким президентом як 🤡 зеленський , кремлівські забаганки блищи до хворої ху* ловської голови ...
показать весь комментарий
20.06.2025 18:59 Ответить
Чумаходы *********** совсем ******, раньше в братья набивались, теперь один народ. ********* болотяная.
показать весь комментарий
21.06.2025 04:21 Ответить
Яке ж ти православне чмо
показать весь комментарий
21.06.2025 01:25 Ответить
ну так англо-сакси ж! Алоїзич чисту правду казав
показать весь комментарий
21.06.2025 01:31 Ответить
людоїд. хєр тобі, не Україна.
показать весь комментарий
21.06.2025 09:34 Ответить
Усі диктатори однакові...Цікаво що і Гітлер теж свого часу вважав німців та британців одним народом і що він воює аби повернути впертих та неслухняних британців назад у єдину німецьку родину. Британців звісно рвало на шматки від люті коли вони таке чули про ,,один народ".....
показать весь комментарий
20.06.2025 19:37 Ответить
Cлова Гонорар і Гонорея теж дуже схожі, але вони мають зовсім різні значення.....
Руський---це українець, нащадок Русі, а житель росії---росіянин.

Русские - це самоназва росіян. А ми їх маємо називати згідно з правилами нашої мови - або росіянами, або історично правильно: Це московити, москвини, московці. І в жодному разі не русЬкими, бо це ті, що стосуються Русі, тобто України (як і руси та русини),
Матеріал з Вікіпедії - вільної енциклопедії:Ру́ський (прикметник) (давньоруськ. руськии, пол. ruski) - в українській мові такий, що відноситься до часів Русі або до її населення - русі (наз. відм. однини - русин,) , чи їхніх нащадків - українців. (аналогічно утворювались назви сусідніх народів: Москва - москвин, Литва - литвин ) Під назвою «руські люди» (чиї - приналежність), як правило, розуміли підлеглих Русі іншого етнічного походження. Для позначення жителів саме давньої Русі, середньовічної Київської держави, та до держав спадкоємців: «Королівства Русь» (Галицько-Волинського князівства), Великого князівства Литовського та Руського та Великого князівства Руського XV ст., та Великого князівства Руського що мало постати на теренах Українського гетьманату, часто також вживається термін давньоруський / давньоукраїнський. Не випадково саме так іменувалася адміністративна одиниця Руське воєводство.
Слово руський не слід плутати з рос. русский, тобто росіянин.
Народ Руський (лат. Genus Ruthenicum) - одна з державотворчих націй у таких середньовічних східноєвропейських державних утвореннях, як Велике князівство Литовське і Річ Посполита Обох Народів.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:45 Ответить
....Щоб ні у кого не було ілюзій: Путін не збирається зупинятись і не приховує цього.
"Я вважаю український і російський народи одним народом, тому в цьому сенсі - вся Україна наша"
"Наша земля буде там, куди ступить російський солдат"
"Я не планую захоплювати Суми, але не виключаю цього".
А що у нас? А у нас поки - по всій країні триває велике будівництво доріг. Поки у Галущенка ніяк не відмовляться від спокуси витратити мільярд євро на болгарські-російські реактори. Поки в ОП йдуть підкилимні війни за доступ до вух президента. Поки там же вигадують, як рятувати від НАБУ міністра втечі. Поки в іншій реальності - вічно не вистачає на дрони, вічно не вистачає піхоти, а власні балістичні ракети будуть "ось-ось"......
Можна продовжувати купувати російські атомні реактори у болгар, замість дронів і 155 калібра.
Замість ракет, будувати і ремонтувати дороги - сьогодні в Києві не проїхати - суцільні ремонти.
Продовжувати мишачу підкилимну війну за владу, впливи і потоки. Можна відмазувати міністра неповернення. А можна створити міністерство повернення міністрів.
Але цілком можна... програти.
Таке враження, що "нагорі" не відстрілюють, що перспектива поразки цими днями перед нами маячить як ніколи. Та і "внизу" далеко не всі усвідомлюють це. Жесть.
показать весь комментарий
20.06.2025 23:53 Ответить
показать весь комментарий
21.06.2025 00:31 Ответить
Щоб бачити зраду верховноі влади в Украіні, і те як вона краде вже міляьрдами то не треба бути в самій украіні. І ти мабуть здивуєшься, але це все бачать усі адекватні люди в усьому світі. І Америка тут не виключення. І зраду вже не треба нікому розганяти, бо самі зелені щури іі вже розігнали до нема куди більше. І те що вони вже прогризли навіть дно корита до якого вони дірвались у 19-му році не хочуть бачити тільки притрушеі ЗЕбуіни , навіть і знаходячись зараз в Украіні. І ти тому якраз яскравий приклад....
показать весь комментарий
21.06.2025 16:38 Ответить
От і я питаю, якого х...я цензор став рупором путєна?????
Хтось може пояснити?
показать весь комментарий
20.06.2025 19:20 Ответить
Тобто пох...й кого пропагувати?
Це не питання, це було зрозуміло.
Але це ж всіядність і бабло таки не пахне.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:35 Ответить
Так. Останнім часом мені здається в нас більше немає українських змі. Корпорація раша тудей.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:37 Ответить
That's right!
In the word "honorary", the transliteration is H -> Г
In the word "gonorrhea", the transliteration is G -> Г
Same with "Ruthenian" and "RuSSian": sometimes you have to look into the root of the word to see the difference that is hidden at first glance.
показать весь комментарий
20.06.2025 20:50 Ответить
Austrians are a natively German-speaking people.
Ukrainians are NOT a Russian-speaking people.
The Ukrainian and Russian languages are as different as French and Spanish.
показать весь комментарий
20.06.2025 20:53 Ответить
Israel killed Iran's Chief of General Staff.
Iran appointed a new Chief.
Israel killed the new one too, a couple of days later
показать весь комментарий
20.06.2025 20:55 Ответить
Путін: "Росіяни та українці - один народ.
-------------------------------------------------------------
А зачем тогда 4-й год истребляешь свой народ и их жилье?
Кто ты тогда?
показать весь комментарий
21.06.2025 09:43 Ответить
73%
показать весь комментарий
21.06.2025 09:25 Ответить
показать весь комментарий
20.06.2025 21:57 Ответить
показать весь комментарий
20.06.2025 21:59 Ответить
Не хочу я бути "одним народом" із нелюдями
показать весь комментарий
20.06.2025 23:05 Ответить
Історію Русі вже привласнили росіяни, а з самою Київською Руссю якось весь час йде шкереберть. От і плющить псевдоісторика-імператора ху.ла що росія це не "Русь", а параша. Тобто - ніхто: ні племені ні роду, просто ВИРОДКИ
показать весь комментарий
20.06.2025 23:12 Ответить
Болт тобі по всій морді. Підр.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:53 Ответить
Вірно. Гірше москаля - нема сміття на цьому світі.
показать весь комментарий
20.06.2025 22:04 Ответить
Кацапська свиня стверджує, що я також свиня? Ну свиня!
показать весь комментарий
20.06.2025 19:10 Ответить
Братья славянє!
показать весь комментарий
20.06.2025 19:23 Ответить
аморальный, лживый и оторваный от реальности подонок

показать весь комментарий
20.06.2025 19:03 Ответить
опять 25
показать весь комментарий
21.06.2025 05:13 Ответить
у них трaдиции тaкие

нижний новгород
тaтaрстaн
бaтурин
грозный
бучa
мaриуполь
бaхмут
показать весь комментарий
21.06.2025 05:14 Ответить
Шість років втраченого часу не на користь Україні.ЗЕ втіле в життя мрії куйла,сумніву нема.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:12 Ответить
неправильна аналогія. американці, канадці - це незалежні свободолюбиві люди, які вирушили із Європи за океан в пошуках кращого життя і створили там свої незалежні країни. а от совєцькіє люді нічого не створювали. їх як скот загнали в совок нагайками і кулеметами під страхом смерті. а це велика різниця.
показать весь комментарий
20.06.2025 20:26 Ответить
І тому він спалив Батурин і вирізав там всіх жителів до одного!?
показать весь комментарий
20.06.2025 22:49 Ответить
Новгород,а не нижній Новгород це зовсім інші локації.
показать весь комментарий
21.06.2025 09:52 Ответить
те кто проводит бусификацию один народ с орками ту да же всех воров и жуликов получится довольно большая часть единаврот народ )))
показать весь комментарий
21.06.2025 02:01 Ответить
Я і удмурт пуцин? 🤣🤣🤣 Чи постаріла Кабаєва і скажімо Марічкч Музичук? 🤣🤣🤣 Воно хоч здатне бачити різницю між хреном з городу і піпіською між ногами? 😁
показать весь комментарий
20.06.2025 19:02 Ответить
Десь я це вже чув. " І ви наші, і все наше і гоже й негоже". Але не цього разу.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:36 Ответить
А все это простите бл@дство ..
Началось в переяславле на знаменитой
раде....
Хмелницкий герой в украине...
Хмельницкий в росии тоже ...млядь герой.
Как такое на сегодняшний день ...
показать весь комментарий
20.06.2025 19:02 Ответить
Не звертайте уваги на це схиблене, смердюче, ботоксне ху#ло,реагувати на його шизоїдну маячню -собі дорожче.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:45 Ответить
Ото як тебе плющить. Вже не пам'ятаєш, що кожного року 31 грудня о 24.00 кажеш. Нагадую, ти кажеш: " Дорогіє росіянє!" росіянє!!!! Ти ж не кажеш :" Дорогіє рускіє". Саме росіянє. Бо немає у вас рускіх. Є росіяне. А наш Презедент каже : " Шановні Українці!", бо в Україні живуть українці, а в росії живуть росіянє. Тож маємо різні країни і різні народи. І ми вас називаємо росіянами і мову вашу російською і взагалі ми вас люто ненавидимо. Щоб ти здох якнайшвидше!!!
показать весь комментарий
20.06.2025 22:15 Ответить
Не можуть московити бути мені братами, у мене від роду не було зоофілів
показать весь комментарий
20.06.2025 22:36 Ответить
ну то шо єрмак родня путіну - я давно думав

а ще є прислів'я "поскрєбі русского - найдьошь татаріна, поскрєбі татаріна - найдьошь якута, поскрєбі якута - найдьошь бурята, а поскрєбі бурята - знов найдьошь русского"
показать весь комментарий
20.06.2025 21:17 Ответить
От знову несе про один народ, замовчуючи про те, що Московія з моменту появи грабувала й нищила українців, культуру і історію! Не уявляю, як можна бути такою падлою!!
показать весь комментарий
20.06.2025 19:22 Ответить
Нічого в Переяславі не починалось. Трішечки більше почитайте історію і не чіпайте нашого гетьмана Богдана Хмельницького. Якби він не помер, то Конотопську битву виграв би саме Хмель, а не Виговський і вся історія склалася б інакше. Московія б ніколи не стала Всєрассійской імпєрієй.
Вчасно, дуже вчасно для московитів помер наш гетьман. Совпадєніє - нє думаю. Але доказів, що був отруєний ними нема. Та й історія не знає слова "якщо б"... на жаль
показать весь комментарий
20.06.2025 19:13 Ответить
До речі, Адік хочам формально мав підставу таке говорити - адін ізиг, вдін народ.
У ***** взагалі нема навіть теоретичних зацепок примазатись до українців - у нас з ними взагалі нема нічого спільного. Хай краще дорвуться он до поляків - я навіть ідейку їм підкину: в дрєвнєм новгородє гаварілі аднім ізиком с западнимі славянамі, значь полякі - братья рузскім навєк; тєм болєє, Варшава била рузскім горадам
показать весь комментарий
20.06.2025 19:21 Ответить
Саме так. Тільки на момент смерті уже повним ходом шла Московсько-Шведська війна (почалася в травні 1656 р.) Це була частина знаменитого шведського Потопу. Москалі дали змогу полякам остаточно розгромити шведів, заключили з Польшею в серпні 56-го Віленський мир, чим фактично скасували Переяславську угоду.
У відповідь на це Хмель став створювати коаліцію зі Швецією, Семиграддям і Бранденбургом.
На початку 57-го коаліційні війська навіть змогли захопити Варшаву. Проте згодом Данія нанесла удар Швеції, шведи перекинули війська на них, внаслідок чого козакам Антіна Ждановича і трансільванцям довелося відступати. Все це призвело до поразки кампанії і Хмель, мовляв, так переживав, що помер. Ага, віримо, москалі до цього не приклали руку...
А в нашому Переяславі (мій бувший райцентр) був пам'ятник "воссоєдінєнію". Ставлення місцевих до нього було відповідне (причому ще при совку) - його називали, прости Господи, "дві простітутки". Фальш і брехня москалів тут відома давно.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:50 Ответить
У москалів з цим проблем немає. До речі, а мої циферки обрані мною свідомо, причому дуже давно, якраз в честь 1648 року - на мій погляд, найвизначнішого року, року надій і перемог. У мене до сих пір є такий аккаунт у WoT і War Thunder. Потім, після закриття фейсбуку, писав тут з братового акка гугла аж поки він мене не прогнав і довелося створити цей акк в гуглі. Ще, коли я на передку, у мене там зовсім новенький акк, причому, поки нам старлінки не попалили, він у мене відображався з польським прапорцем
показать весь комментарий
20.06.2025 22:03 Ответить
досить сказати, що расєяни це не народ, на відміну від українців... далі нема про що . вчи історію.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:25 Ответить
савєцкого не було. "савєцькость" це продовження кацапської імперії, яка зараз конає... чому в совку, було купа "свят", але не святкуволось основне - " день нар. совка" (30 грудня)... а тому що всім нагорі було ясно що такого не існує. то тільки для плебсу... а так модифікація кацапської імперії - тюрми народів...
показать весь комментарий
20.06.2025 21:41 Ответить
Страница 1 из 3