14356 посетителей онлайн

США атаковали три ядерных объекта в Иране, - Трамп

Дональд Трамп сообщил, что США нанесли удар по Ирану

США успешно атаковали три ядерных объекта в Иране: Фордо, Натанз и Исфахан.

Об этом в своей соцсети Truth Social сообщил президент США Дональд Трамп, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы успешно завершили атаку на три ядерных объекта в Иране - Фордо, Натанз и Исфахан. Все самолеты сейчас находятся за пределами воздушного пространства Ирана. Полный боекомплект бомб был сброшен на главную цель - Фордо. Все самолеты безопасно возвращаются домой. Поздравляем наших великих американских воинов. В мире нет другой армии, которая бы смогла это осуществить. Сейчас время для мира! Спасибо за внимание к этому вопросу", - написал американский лидер.

сообщение

Топ комментарии
+85
Іран їбошать *********** бомбами по ядерним об'єктам, і не бояться есколації, а як, не те що по кацапії в'*****, хоча б дати нормальні товсті і далекобійні ракети Україні, так вони мнуться, морозяться.
Ліцеміри.
показать весь комментарий
22.06.2025 03:36 Ответить
+60
У кремлі зараз чухають рєпу, у ***** з чалмаголовими "дагавор а дружбе і взаімопомощи". Дуже цікаво подивитися як ця сама взаимапомащь зараз спрацює.
показать весь комментарий
22.06.2025 04:06 Ответить
+33
справа у яйцях а не зброї, так завжди було й буде, навіть коли зірку смерті побудують вони будуть боятися її вмикати 😁
показать весь комментарий
22.06.2025 06:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
Я помню лет десять назад или даже раньше Моссад убивал ядерщиков на мотоциклах. Но это вообще не остановило разработку, а она только продвинулась с того времени. Потому что проблема не в ученых, а в наличии документов и материалов. А они копируются быстро и никакой Цахал их не уничтожит.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:29 Ответить
А навіщо планета ідіотам, коли вони нею розумно користуватися не в змозі? Планета потрібна метеликам/хробачкам/пташкам/вовкам/зайцям тощо, а не цинічним та без міри жадібним гомо сапієнсам. Тільки вони методично та планомірно її (планету) вбивають. Гомо сапієнсам потрібна Венера, Марс чи Місяць. От нехай, якшо вони такі розумні, кмітливі та винахідливі, зроблять з пустелі квітучу Землю, а не перетворюють Землю на пустелю. Т.з. гомо сапієнс ще не заслуговує користуватися планетою Земля; до реального сапієнсу він ще явно не дотягує.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:37 Ответить
Короче, реальность это не Голливуд где достаточно убить злого ученого-гения и его научные достижения умрут вместе с ним.
показать весь комментарий
22.06.2025 09:37 Ответить
Жид свого добився теперь в Украине будут строить небесний израиль ****
показать весь комментарий
22.06.2025 09:38 Ответить
Ифан, не ссы в трусссы,ссы в памперсссы, все будет и оружие и деньги
показать весь комментарий
22.06.2025 09:44 Ответить
Очікувальщик -ждун?
показать весь комментарий
22.06.2025 09:48 Ответить
На рахунок зєрмачні з Вами згоден. А те що позаблоковий був би нам на користь після липня 2024, дивлячись на рудого старого притирка, не певен, скоріще навпаки, щоб довести що Джо був не правий ( а таки був коли переконував тодішнього президента забрати з України ядерну зброю, і тоді коли вирішив варити жабу в Українські крові), що цей рудий торгаш взагалі зробив позитивного і чого взагалі добився?
показать весь комментарий
22.06.2025 09:52 Ответить
Та чим може відповісти Іран? Лише терактами.
Його повітряний простір контролюється Ізраїлем і США. Тобто будь-яка пускова установка буде знищена одразу після виявлення. А спільного кордону ні з Ізраїлем, ні з США у іранців нема. Чи вони повітряний десант над Тель-Авівом організують?
показать весь комментарий
22.06.2025 10:10 Ответить
Найкращі санкції за збитий український літак
показать весь комментарий
22.06.2025 10:12 Ответить
В США у президента такая власть.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:12 Ответить
за 80-т.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:13 Ответить
Так! І все це через 2-3 тижні
показать весь комментарий
22.06.2025 10:15 Ответить
Короче, если Иран захочет продолжать создавать бомбу, то он будет её продолжать. Ничего не поделаешь с ними.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:20 Ответить
Там хитрый договор - без военной взаимопомощи в случае военного конфликта.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:29 Ответить
А можна простіше. Домовитись про зустріч Зеленського і Путіна в якійсь третій країні. Мол да, все підпишем, ти, дід, тільки приїжай. А там Зєля має зненацька прописати 72-річному фюреру такий хук щоб той більше не встав.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:46 Ответить
Не будет наземного вторжения.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:48 Ответить
Як бачимо, США є дієвими і допомагають активно тим країнам, які дотримуються принципів цивілізації. Зелений клоун перетворив країну на тоталітарну корупційно-криміногенну помийку: якщо не прибрати актуальну команду злодіїв, країна не вціліє.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:51 Ответить
показать весь комментарий
22.06.2025 10:54 Ответить
Так , бо Зеля найвеличнійший всеж-таки ...
показать весь комментарий
22.06.2025 11:06 Ответить
Ти фанат бородатих ослой0бів, які кацапам шахеди продають?
показать весь комментарий
22.06.2025 11:07 Ответить
не знаю чи ти правий, але вибух там просто здоровенний
показать весь комментарий
22.06.2025 11:20 Ответить
так у нас теж євреї. І Зеленський, і Єрмак. Але вони якісь не такі, їх ніхто не сприймає, навіть в Ізраілі
показать весь комментарий
22.06.2025 11:26 Ответить
Дуже страшно🤣
показать весь комментарий
22.06.2025 11:27 Ответить
.... коаліція достатньо ефективно їх там тримає у клешнях. Сьогодні хусити можуть тільки трошки вкусити...А у 2017 вони навіть кацапські С-75 (старенькі ) яких у Йемена було дуже багато..використовували. А зараз все там з Ірану..і протикарабельні... (трохи) теж. Та й відносини Саудії з хуситами мають більш вирішальні результати...як правило...Ви не стріляєте..ми не бомбимо... Тому активність хусні дуже слабенька. Бояться вони отримати те..одним махом...та ще й з Саудії...як отримує зараз Іран.
показать весь комментарий
22.06.2025 11:29 Ответить
СЛЕДУЮЩАЯ КНДР !)
показать весь комментарий
22.06.2025 11:33 Ответить
76.32..... і це ніяк не 82-83... Чи у Вас десять відсотків туди...десять сюди...ні на що не впливають?
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/oil/brent/
показать весь комментарий
22.06.2025 11:34 Ответить
Саме так. Президент сам приймає рішення про застосування ЯЗ. І це зроблено тому, що використання ЯЗ майже завжди передбачено у відповідь, коли вже немає часу на парламентські засідання і рішення треба прийняти протягом кількох хвилин.
показать весь комментарий
22.06.2025 11:40 Ответить
Ви не праві. Це ДОБРЕ для України. Іран-авторитарна тоталітарна терористична держава, яка збила український пасажирський літак і передали русні сотні, якщо не тисячі шахедів від яких загинули сотні, якщо не тисячі українців і технологію їх виготовлення. Він НЕ ПОВИНЕН мати ядерну зброю, бо якщо її здобуде, то одразу передасть своїм проксі-ХАМАС, Хезболлі, хуситам, та іншим. І тоді вже настане епоха ЯДЕРНОГО тероризму у регіоні, а то і у всьому світі. Для України однозначно буде вигідно знищення ядерних об'єктів Ірану і повалення режиму, бо зараз немає вірнішого союзника рашки, ніж Іран. А от якщо до влади прийдуть прозахідні політики, для кацапів це буде ВЕЛИКА дупа. Погано для України це може бути лише в двох випадках. 1.Якщо США доведеться проводити наземну операцію, бо тоді вони вже нічим не зможуть допомогти Україні, навіть якщо захочуть. 2.Якщо вони застосують ядерну зброю, бо це дасть карт-бланш на її застосування рашці.
показать весь комментарий
22.06.2025 11:44 Ответить
Не понимаю, с какой стати ему бояться своего агента Краснова?
показать весь комментарий
22.06.2025 11:49 Ответить
***** игнорировали, трамп показал что может бомбить и не боится ядерки. Вся ядерная программа раши в Иране с 70-х практически провалилась. Хороший пример для других как иметь дело с рашой.
Нефть год назад стоила 90, сейчас 77. Доля Ирана около 2 процентов мирового рынка. Даже если совсем прекратятся поставки, на цену это не сильно повлияет. С логистикой тоже разберутся. Хуситы уже объявили войну
показать весь комментарий
22.06.2025 12:02 Ответить
показать весь комментарий
22.06.2025 12:04 Ответить
Ні. Наскільки мені відомо розпочинати війну без рішення Конгресу зась.
показать весь комментарий
22.06.2025 12:12 Ответить
Євреї представляють інтереси своєї Батьківщини, а Зеленський-Єрмак, України. Відчуваєте різницю?
показать весь комментарий
22.06.2025 12:24 Ответить
Завтра ціни на нафту ще більш впадуть, російська економіка отримає ще менше грошей і капітулює ще швидше.
показать весь комментарий
22.06.2025 12:33 Ответить
Через 24 год🤣
показать весь комментарий
22.06.2025 12:46 Ответить
хто хоче виїжджає... у нас не гулаг, заплати або тису форсуй, хто на шо вчився 🤣
показать весь комментарий
22.06.2025 12:52 Ответить
і то правда. то просто кацапський бот. підюджує тут цю ядерну тематику.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:27 Ответить
Який мир! Все одно прийдеться наземну операцію проводити.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:33 Ответить
Уважніше, шановний, я написав прогноз на понеділок у відповідь на панику Desar , яку він потер. Останні котировки я знаю де дивитись, але дякую)
показать весь комментарий
22.06.2025 14:35 Ответить
физику никто не отменял. а так - может еще расскажут об "успехах", и покажут, со щенячьим восторгом, чтобы знали. а если не расскажут - ну то выводы можно будет сделать.
показать весь комментарий
22.06.2025 15:04 Ответить
Це тіки якщо заявимо своєю цілʼю знищення Ізраїлю! А якщо заявимо ціль знищення рашки - то США ще й В-2 нам підгонять в лізінг!
показать весь комментарий
22.06.2025 15:24 Ответить
на ядерную бомбу много мозгов не надо, а вот на приличную термоядерную - все же надо подумать\поэкспериментировать как минимум
показать весь комментарий
22.06.2025 15:27 Ответить
Вибачте попередження було за 6 годин до нападу ,
а не днів!
показать весь комментарий
22.06.2025 15:32 Ответить
Оцінка умовної потужності американського удару конвенційною зброєю по іранському заводу Фордо - еквівалент, близький до вибуху 30 кілотонного ядерного **********
https://news.israelinfo.co.il/133750?utm_source=zamir.pro
показать весь комментарий
22.06.2025 16:45 Ответить
Баньте це лайно алєкс джеймс видно виборець зєльонського
показать весь комментарий
22.06.2025 17:51 Ответить
Контролюють і шо? Продають контробандой. А цінтрифуги та інще обладнання ім знов Параша поставить? Добре. А скільки часу займає виготовлення 1 цінтрифуги? А скільки часу займає зробити виробничий комплекс в гранитній породі на глибині 800 метрів? А де взяти таке обладнання шоб робити на такій глибині таки роботи? Воно на складі не стоіть. Його виробляють тільки під замовлення і то до 10 компаній у світі. Перелік можу продовжити.
Так, в цьому питанні Ірак дойшов до кінця. Крапку вже авіація сша на том кінці поставила. Можуть повторити. Ізраїль та сша. А шоб повторити ракбарному Ірану потрібно років з 20. А цього часу у аятоли і мракобісов нема і не вже буде. Головний чучхе і бульбофюрер з ****** засумували.
показать весь комментарий
22.06.2025 17:55 Ответить
Та не будут следующий раз создавать бункер, а будут делать где-то в подвале. Так дешевле.
показать весь комментарий
22.06.2025 17:59 Ответить
Это если их реально разбомбило там. Зачем платить больше, короче?
показать весь комментарий
22.06.2025 18:00 Ответить
Хотя могут и в бункере сделать, если посчитают что США не будет иметь ракет для бомбежки. Понятия не имею что у них в голове. Но если есть деньги, то это не проблема. А деньги у них есть.
показать весь комментарий
22.06.2025 18:02 Ответить
маячню пишеш. просто сьогодні найдовший день і в разі невдачі чи якоїсь помилки можна було б повторити бомбардування декілька разів чи спасти пілотів в разі авіатрощі.
показать весь комментарий
22.06.2025 18:51 Ответить
ти помилився і сайтом і мовою. іди на свій рідний рутуб і там шукай однодумців.
А для нас - чим гірше персам тим менше шахедів і снарядів пони передадуть московитам. а як прийде замість аятоли адекватне керівництво що завалить нафтою світ по 30 баксів - то взагалі свято
показать весь комментарий
22.06.2025 18:56 Ответить
Хоча, з другого боку, що взяти з персонажа, який пише про війну Ірана з Іраком, Пакистаном, Афганістаном. Коли востаннє Іран на когось із них нападав, він себе й не запитує…

при чому тут війна з Пакистаном чи з Афганістаном? ти писав про мобілізаційний ресурс. я тобі відповів, що мобілізаційний ресурс потрібен для сухопутної армії. сухопутна армія Ірану не може воювати проти Ізраїлю чи Штатів. сухопутна армія може воювати з тими країнами, з якими вона межує. тому твоя писанина про мобілізаційний ресурс є дуже недоречною. тупою навіть. бо Іран не збирається воювати з Пакистаном чи з іншими своїми сусідами. і США не збираються заходити своїми військами в Іран. то проти кого на твою думку може тоді воювати іранська сухопутна армія, у якої величезний мобілізаційний ресурс?
показать весь комментарий
22.06.2025 19:05 Ответить
Бросать нельзя, а кидать можна. Ето другоє.
показать весь комментарий
22.06.2025 19:15 Ответить
Трамп взявся господарювати на задньому дворі Росії, смачно плюнувши Пуйлу прямо в морду. Запасаємся попкорном і спостерігаємо за реакцією Пуйла.
показать весь комментарий
22.06.2025 19:18 Ответить
Гівно у них у голові. Може гівно овече, а може свиняче, а може і верьлюжаче, но скорійш ща все гівно віслюка.
Це для них проблема.
Грошей у них нема.
показать весь комментарий
22.06.2025 20:25 Ответить
Сша мають СЕРИЙНЕ виробництво таких бомб. Ракет також.
Додіку сподобалось бути переможцем. Нарціс не забув як пухляк-чучхеіст справив на нього нужду.
показать весь комментарий
22.06.2025 20:29 Ответить
Реєстрація: 22.06.2025
Кацабот зарегався з метою розпалювання антисемітизму.
показать весь комментарий
22.06.2025 20:40 Ответить
У них их всего 20 штук было, они 12 всадили в один бункер с неизвестным исходом.
показать весь комментарий
22.06.2025 21:16 Ответить
Это если найдут.
показать весь комментарий
22.06.2025 21:17 Ответить
ти так і нічого не зрозумів? американцям не потрібно ніякої перемоги. вони навіть не хочуть повалення того режиму. вони вже завтра готові вести переговори про те, щоб Іран згорнув свою ядерну програму і повернувся до адекватного життя. ще й санкції потім з них можуть зняти. то ти тут городиш про якісь перемоги, про "знамя над рейхстагом". для Америки вже є велика перемога закриття іранської ядерної програми. не хотіли закрити по-доброму, то американці з Ізраїлем самі їм закрили. не можна дозволити рушникам створити ядерну бімбу. ядерні бімби усі постворювали для стримування, для захисту. а ті неадекватні рушники у своїй Конституції записали, що їх мета - це знищення держави Ізраїль і її народу. тому ядерну зброю не можна довзолити розробити цим неадекватам.
показать весь комментарий
22.06.2025 21:21 Ответить
Вся эта история интересна тем, что Иран думал торговать тем что он готовит ядерку. Они думали что они так будут шантажировать США. И данные о своих центрах передавали. В результате эти данные получило США и влупило им по этим самым центрам. Иран теперь чешет репу.
показать весь комментарий
22.06.2025 21:22 Ответить
Мариш ти без упину…

Було б цікаво побачити, де я хоч би слово сказав про "знамя над рейхстагом", повноглуздий ти наш…

Закриття цієї ядерної програми (чи досягнуте, чи ні, то ще життя покаже) - то, звісно, велика розсурмлена ПЕРЕМОГА (а перевірити на власні очі їм, підозрюю, не вдасться). Заразом Ізраїль для певности бомбить іранську портову структуру - від неї ж іде страшна небезпека для для їхнього існування…

Світ дивиться й приміряє все це на себе. Бо бачить навколо ціле ґроно повних адекватів на кшталт путюсі ("вся Україна наша") та трампусі ("вся Канада + Ґренляндія наша"). Висновок із того: без ядерної зброї спокійного життя не матимеш.

Такий собі Ердоґан, попри давні тертя з Іраном, щось не квапиться ставати на бік гамериканського "старшого брата з НАТО". От надумає Туреччина завести собі ядерну зброю - її теж доведеться побомбити? А охочих буде дедалі більше. І ввесь світ (хоч би тільки мусульманський) розбомбити не вийде.

Про можливі недзеркальні заходи протидії я навіть не вважаю за потрібне багато говорити. Он, виникла вже тема закриття Ормузької протоки… А ще вигадати можна багато чого.
показать весь комментарий
22.06.2025 22:55 Ответить
знамя над рейхстагом - це образний вираз твого розуміння перемоги. це ж не я, а ти писав, що без заходу війск в Іран перемоги не буде. то я тобі відповів, що не потрібно нікуди заходити американцям. їм не треба свій американський прапор над Тегераном. дійшло до тебе нарешті? чи ти і далі будеш телепня із себе тут ліпити? збавляй уже. мий ноги і лягай спати...
показать весь комментарий
22.06.2025 23:17 Ответить
" ... в України навіть в нинішніх умовах і при нинішньому рівні озброєння за бажання є всі можливості і резерви в досить короткі терміни провести ті зміни в армії і країні, які дозволять як мінімум зупинити просування росіян на всіх фронтах і з сильнішими позиціями провести переговори про припинення цієї війни ..."

набір ваших фантазій

А хочу щоб Британія повернуло "золото Полуботка" з відсотками за 350 років
показать весь комментарий
23.06.2025 00:39 Ответить
А, знову пробило персонажа на образи - бо арґументів бракує. Що з ним, суперповноглуздим, поробиш?..

Щодо американців: їм уже багато куди не треба було встрявати - от тільки доходило воно до них із запізненням.

А результати їхніх дій передбачаю такі: ніякої зміни влади в Тегерані не буде; радше навпаки - посиляться фундаменталістські настрої. Бомбардування тільки зміцнять ненависть до Америки та до Ізраїлю, з можливими ексцесами у вигляді терористичних нападів по всьому світові. Сама програма ядерного озброєння буде продовжена, хоча й підкореґована, зважаючи на теперішній досвід, і рано чи пізно доведена до кінця.

Низка країн зробить висновки та зреаґує відповідно.

Rino Rino буде й далі марити та пописувати малозв'язну маячню, пересипану образами та лайками, бо більше нічого не вміє.

показать весь комментарий
23.06.2025 00:50 Ответить
ну-ну. передбачай. )) запиши ці свої передбачення у блокнот чи заскрінь їх, через рік подивишся чи здійсняться.
показать весь комментарий
23.06.2025 01:20 Ответить
А є сумніви шо найдут?
показать весь комментарий
23.06.2025 05:42 Ответить
Моссад не дремлет.
показать весь комментарий
23.06.2025 05:44 Ответить
Это как искать иголку в сене. Одно дело там убивать какого-то суперважного человека на котором вся завязано, а другое отслеживать каких-то челов про которых знает всего десяток человек и чье финансирование даже нигде не упоминается, кроме каких-то секретных документов до которых у тебя нет доступа.
показать весь комментарий
23.06.2025 06:33 Ответить
А факти?
показать весь комментарий
23.06.2025 06:58 Ответить
Та ладно.
Навіть шосекунди знають місцезнаходження справжнього вашого плешивого недомірка на лабутенах серущего у валізу *****, а тут виробництво не знайдуть.
показать весь комментарий
23.06.2025 06:59 Ответить
Зєля? Хук? Хазяїну, шо не поводку його тримає? Навіть не смішно. Якщо б сказали, що на роялі пограє- повірю
показать весь комментарий
23.06.2025 08:27 Ответить
Никто не отменял, жаль ты во время уроков клей за школой нюхал.
показать весь комментарий
23.06.2025 09:30 Ответить
Принаймне реакцію Пакистану я вже передбачив правильно:

https://www.msn.com/en-xl/asia/pakistan/pakistan-demands-iaea-clarify-position-on-israel-s-iran-strikes/ar-AA1Har57?ocid=msedgntp&pc=LCTS&cvid=e69f43e3729b416bb26aaa7d3d23e5af&ei=30 Pakistan demands IAEA clarify position on Israel's Iran strikes
показать весь комментарий
23.06.2025 09:50 Ответить
А ось реакція Туреччини, яка цілком очевидно приміряє цю ситуацію на себе:

https://apnews.com/article/turkey-israel-iran-war-missile-production-41c6471f2b5c958c7e08a956f64e4972
показать весь комментарий
23.06.2025 10:05 Ответить
і що то за реакція? Пакистан оголосив американцям війну за бомбардування Ірану? )
показать весь комментарий
23.06.2025 10:07 Ответить
Марити можеш і далі. Коли в тебе доводи на кшталт того, а чи В'єтнам, мовляв, ходив війною на США, далі можна нічому не дивуватися.
показать весь комментарий
23.06.2025 10:16 Ответить
це не доводи були, це було питання тобі на твою відповідь про те, що Іран піде війною на Америку після того як Америка розбомбила ядерні об'єкти в Ірані. от я тобі і навів аналогію, що Америка воювала у В'єтнамі і після виводу своїх військ звідти, В'єтнам не пішов війною проти Америки. так само і Іран зараз не буде сильно рипатися проти Америки.. попробують рипнутися на американські військові бази, то отримають ще більших пістов від Америки і від Ізраїлю.
показать весь комментарий
23.06.2025 10:26 Ответить
яка нах реакція? проти кого? проти Штатів? свого союзника по НАТО.. ті реакції будуть і далі. всі вискажуть свої озабоченості та й по тому... тут тільки китайози з кацапами будуть підливати масла у вогонь і цькувати Іран на атвєтку піндосам. а турки самі щасливі будуть, коли Іран послабне. певна річ, що туркам не потрібна громадянська війна в Ірані по сусідству, туркам потрібен просто слабкий Іран, щоб тоді ще більше Ердоган зміг отримати впливу в цьому регіоні.
показать весь комментарий
23.06.2025 10:32 Ответить
Марення невпинні. Що Іран піде війною на Гамерику, те Rino Rino сам собі вигадав і сам героїчно спростовує.

Насправді Іран уже дав попередження, що відповідь буде, тільки не вточнив, яка саме.

А оте, що сильно отримають… В'єтнам свого часу сильніше отримував, а закінчилося все ганебною втечею гамериканів, які ще й зрадили власних союзників, кинувши їх напризволяще.
показать весь комментарий
23.06.2025 10:37 Ответить
Для винятково повноглуздих там наприкінці написано:

"I don't think that Israel has any interest in attacking Turkey, or Turkey has any interest in a conflict with Israel," Han said.
показать весь комментарий
23.06.2025 10:41 Ответить
то був логічний висновок із твого висєра про великий мобілізаційний ресурс Ірану. то я тобі і відповів: до чого той мобілізаційни ресурс Ірану? не потрібно було тобі писати ху йню про мобілізаційний ресурс Ірану, то і не отримав би такої відповіді.

не треба тут і уточнювати про відповідь. тут і так всім адекватним зрозуміло. "відповіддю" Ірану можуть бути тільки обстріли Ізраїлю (яких буде все менше, бо запаси ракет у рушників зменшуються, а нові вони навряд чи зможуть робити після того як їм повиносили уже заводи ВПК), а також напади на американські військові бази на Близькому Сході.

про втечу гамериканців говорити немає сенсу, бо гамериканці і не збираються заходити в Іран, щоб там воювати своїми військами. буде Іран бикувати, то його просто будуть продовжувати бомбити по всіх військових цілях і все там перетворять на щебінь. тож атакувати потім американські військові бази рушники зможуть тільки з калашами. ну то таке. м'ясні штурми проти 1-ї армії світу - курам на сміх..
показать весь комментарий
23.06.2025 10:49 Ответить
Логічні висновки повноглуздий Rino Rino робить хіба за правилами альтернативної логіки.

Напатякав дурниць і сидить блаженний.

Самими бомбардуваннями ще ніхто в жодній війні не переміг. Он хоч би в пуйла всі успіхи пов'язані з просуванням на землі. Розрахунки на те, що українці забояться тих бомбардувань і побіжать здаватися, м'яко кажучи, не підтвердилися. Маю підозру, що те саме буде в Ірані. Поготів, що країна велика, і її так швидко "на щебінь" не перетвориш.

Не зайдуть гамерикани в Іран - ніколи їм не бачити своєї мети (на сьогодні урочисто задеклярованої, хоча до завтра вони можуть передумати), а саме зміни влади в Ірані. Зайдуть гамерикани в Іран - перша армія світу покаже (підозрюю) такі ж вікопомні успіхи, як перед тим в Афганістані.
показать весь комментарий
23.06.2025 11:52 Ответить
що написано, телепню? що турецький дипломат не думає, що Ізраїль хоче напасти на Туреччину? ну так Ізраїль і не хоче і не буде нападати на Туреччину. Так само і Туреччина не буде нападати на Ізраїль. звичайна грамотна заява турецього дипломата. так і має бути. тож не ліпи тут із себе якогось надзвичайного стратега-геополітика і Нострадамуса. не личить це тобі. )
показать весь комментарий
23.06.2025 11:57 Ответить
Самими бомбардуваннями ще ніхто в жодній війні не переміг.

тобі, добвойопу уже тут десяток разів пояснили, що американцям і не потрібно ніякої перемоги. їхня мета просто закрити ядерну програму Ірану. і все. будуть бикувати рушники, то той режим зникне. без жодного заходу американських військ туди.
показать весь комментарий
23.06.2025 12:01 Ответить
Гарний персонаж Rino Rino: уже себе виставив украй повноглуздим, а тепер іще виставляє себе гівноротим… Досконалий образ.

Мета гамериканів на цей момент сформульована отуточки:

Трамп висловився про необхідність зміни чинного режиму в Ірані | Цензор.НЕТ

А те, що верзе Rino Rino, - з галузі марень.
показать весь комментарий
23.06.2025 12:10 Ответить
ну так я ж тобі і написав, що якщо рушники і далі будуть бикувати (а вони таки будуть бикувати), то той режим зникне. зникне без заходу туди американських солдатів. ти просто неуважно читаєш.
показать весь комментарий
23.06.2025 12:16 Ответить
Солодкі марення. Зникне той режим, мов роса на сонці…
показать весь комментарий
23.06.2025 13:35 Ответить
А ось оце, перепрошую, вже вершечок недоумства.

Пояснюю для особливо повноглуздих.

Коли дипломат каже: "Я не думаю, що в інтересах Ізраїлю нападати на Туреччину", - а потім продовжує: "чи в інтересах Туреччини конфліктувати з Ізраїлем", -

це означає: "Тільки суньтеся - дістанете сповна".
показать весь комментарий
23.06.2025 13:42 Ответить
та час покаже. ймовірність зникнення цього режиму дуже висока. переїпашать точково з повітря усі ці квір, що там залишаться тільки смертники в лаптях з калашами. от тоді вони навоюють..
показать весь комментарий
23.06.2025 14:13 Ответить
куди тільки суньтеся? ти що, справді такий тупий, що не розумієш вище написаного тобі? куди суньтеся? в Туреччину? в Іран? ну так ні Ізраїль, ні Штати і не збираються туди суватись.

ти якось так дуже підозріло топиш тут за тих рушників, за союзників пуйла. може ти виборець яника чи, що ще гірше, прихильник "харьковской народнай ріспублікі"? А, харьковчанін, зізнавайся, махав рузьким тріколором в березні 2014-го в Харкові, звав ху йла в Україну?
показать весь комментарий
23.06.2025 14:21 Ответить
Пий валер'янку - менше маритимеш. Ану, покажи де я "топив за рушників". Чи це твої, як завжди, "логічні" висновки в дусі повноглуздя без гальм?

Що до Rino Rino все доходить дуже довго (якщо взагалі), на тому можеш не наполягати - це й так видно, наче на долоні.

А отой турок висловився гранично ясно, як на особу, пов'язану з дипломатією.

І його слова цікаві з різних сторін. Одне, що він коментує можливість нападу з ізраїльського боку; друге, що він ні слівцем не прохопився про НАТО та турецьке членство в ньому (знає-бо, що коли головна тема саміту - як не роздратувати Трампа, то якісь надії покладати на цю контору марно).

Наразі турки постановили розвивати ракетну програму, Ізраїль закидає Ердоґанові "імперіялістичні зазіхання". Далі буде.
показать весь комментарий
23.06.2025 16:22 Ответить
Вони вже не раз те пробували робити, потім не знали, як пояснювати, чому не вийшло.
показать весь комментарий
23.06.2025 16:25 Ответить
ти ще може скажи, що ти і за яника не голосував. чи аквафрешами не розмахував за харькавскую народную ріспубліку.
показать весь комментарий
23.06.2025 16:36 Ответить
Страница 4 из 5