17292 посетителя онлайн

Труханов нахамил военному, который спросил его о памятнике Пушкину

Мэр Одессы Труханов в ответ на вопрос бывшего журналиста, военнослужащего 122-й бригады Мирослава Отковича о том, почему Пушкин до сих пор украшает центр города, спросил почему он не в окопе и заявил, что он "разделяет общество"

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Украинскую правду.

Как рассказал военный, 27 июня он находился в Одессе с целью налаживания взаимодействия с местными волонтерами и содействия обороноспособности подразделения. Возле городского совета Одессы увидел уличную выставку с обломками ракет и отметками ударов по каждому украинскому городу.

"И на этом фоне особенно цинично выглядел памятник Пушкину. К слову, решение о сносе этого адепта "русского мира" принято давно, но до сих пор не выполнено.

Поэтому я решил спросить об этом мэра Одессы Труханова. Он случайно оказался рядом, и я воспользовался этой возможностью. Вы можете видеть на видео, как я представился и задал вопрос. То, что я услышал от него, было не впервые, но все равно неприятно впечатляет: "Пушкин ни при чем", а идеологические маркеры государства-агрессора Труханова не смущают".

На видео инцидента видно, как военный спрашивает Труханова, устраивает ли его памятник "адепту русского мира" Пушкину возле выставки о пострадавших украинских городах.

Труханов ответил, что для него это не "адепт русского мира" и спросил: "А оперный театр для вас что?" Откович напомнил, что правитель РФ Владимир Путин считает Одессу российским городом.

"Вы где работаете? Что вы здесь делаете?.... Почему вы не в окопах?" - спросил Труханов и обвинил военного в том, что он "разделяет общество".

Топ комментарии
+64
Труханов сам адепт сруского миру.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
+37
Труханов- тупінська консерва, очолює 5 колону Одеси.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:02 Ответить
+36
Почему Зеленский до сих пор не посадил этого сепаратиста.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Ну от чого ви цькуєте москаля? Ну він же москаль! І йому так належиться.
Генетика - то серйозна наука...
показать весь комментарий
28.06.2025 19:20 Ответить
В одному з ним погоджуся - якщо вже йти до кінця, то й Потьомкінські сходи треба повністю розбирати
показать весь комментарий
28.06.2025 19:20 Ответить
Мізки тобі потрібно розбирати!
всі до єдиного радянські і московські істукани повинні бути знищені , не переміщені на зберігання, а саме знищені
показать весь комментарий
28.06.2025 19:26 Ответить
А Потьомкінські сходи як символ імперії не повинні бути знищені?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:29 Ответить
Сходи безособові (в сенсі зображення). На відмінц від пам'ятника Пушкіну.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:34 Ответить
Але як би там не було, це ніяк не скасовує того фактущо це один з найголовніших символів російської імперії в Одесі і за такою логікою його теж треба розібрати на камені і втопити в морі
показать весь комментарий
28.06.2025 19:43 Ответить
Хай тоді кацапи розберуть свій СанктПітєрбурх, побудований а кістках козаків.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:09 Ответить
А звідки там , ті кістки , взялися ...?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:15 Ответить
27.05.1703 - в гирлі річки Нева на Заячому острові за наказом московитського царя Петра І розпочато будівництво Петропавлівської фортеці. Цей день також вважається днем заснування Санкт-Петербурга, міста яким московити пишаються як «культурною» столицею їхньої імперії, а для українців - це кривава столиця збудована на козацькій крові, муках і кістках. Зведення фортеці стало можливим після завоювання 1.05.1703 у гирлі Неви шведського містечка-фортеці Нієншанц, в битві за яке брали участь полки Якова Лизогуба чисельністю 4 тисячі козаків. Загалом до боїв зі шведами на теренах Білорусії та Прибалтики тільки у 1704-1706 царська влада задіяла близько 30 тисяч українських козаків. Але окрім того, що українці тисячами гинули та ставали каліками на чужій війні за чужі примхи, їх ще й десятками тисяч, як невільників, висилали на каторжні будівельні роботи ненаситного імператора та ненависної імперії. У 1721 на будівництво Ладозького каналу та каналів поблизу Санкт-Петербурга з України пригнали 10 тисяч козаків, ...а наступного 1722 ще 10 тисяч козаків під командою полковника Чорняка. Невдовзі в подяку «за труди» за наказом «скаженого Петра» 10.11.1723 Полуботка та частину козацької старшини ув'язнено саме в Петропавлівській фортеці, де в грудні наступного року він загинув. А скільки загинуло козаків годі й порахувати. Відомо, що у 1721 від холоду, голоду і хворіб при ритті каналів в петербурзьких болотах лягло кістьми близько 3 тисяч, у 1722 - близько 2,5 тисяч, а в наступні 1723-1725 можна лише гадати. А крім канальних робіт українців заганяли на інші будівельні роботи Санкт-Петербурга. А ще крім козаків на «велике будівництво» примусово заганяли цивільних українців, так званих «робітних людей». З однієї лише Київщини у 1710-1715 на цю каторгу заслано більш як 9,5 тисяч осіб. За оцінками дослідників на цих роботах гинуло більш як 30 % робітників, а з тих, що вижили дуже багато ставали каліками. І це була свідома політика Московії геноциду та колонізації окупованої України.»
показать весь комментарий
28.06.2025 21:48 Ответить
Дякую за офтоп ... але в питанні був сарказм ...))
Тобто - чому всі прихильники Мазепи мовчать що перші 20 років він був одним з найбільших поплічників Петра ...?
І те , що козаки масово гинули при розбудові Петербурга - це саме його заслуга , він їх туди направляв !
показать весь комментарий
28.06.2025 21:58 Ответить
Іван Мазепа. Так. Був. Допоки Пьотр, не почав знищувати автономію Гетьманщини.
Бо за часів Богдана Хмельниького і батька Пєтра, Алєксєя Романова Гетьманщина приєдналась до Московії на правах широкої автономії, - з своїм судочинством, Магдебурзьким правом, відсутістю кріпацтва, мовою, та ін.
Це підтвердила і цариця Софія. Але Пьотр зрадив Мазепу, бо почав ліквідувати автономію гетьманщини.
От тоді Мазепа виступив проти Петра, на захист договору з його батьком.
Але програв.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:36 Ответить
тільки Дурень НЕ мінає своїх життєвих поглядів...(це не мій вислів, це хтось з римлян сказав, напевно, Marcus Aurelius...)

навіть преЗЕ-дент був активним адептом руSSкого міра аж до...аж...

поки "плісалось на руZZкіх карпаратівах і в саунах", був "какой-разніцей"...
а тепер...
показать весь комментарий
29.06.2025 12:31 Ответить
А що в них потьомкінського?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:34 Ответить
Недолугий коментар, як і назва гігантських сходів. Ти спочатку поцікався, чому зараз вони називаються Потьомкінські сходи і коли ця назва закріпилась.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:32 Ответить
Не маніпулюйте, Потьомкінські сходи це не пам'ятник Потьомкіну
показать весь комментарий
28.06.2025 19:41 Ответить
Пам'ятники - це нікому не потрібні зовнішні атрибути. А коли починають боротися з самою проблемою, з кацапською мовою, ви починаєте скиглити про "розбрат".
показать весь комментарий
28.06.2025 19:21 Ответить
дивно - в тебе прапорець США , а там мова англійська - хоча США багато разів воювали з Англією , але з англійською мовою , в США , ніколи не боролися ! Дивно , правда ...?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:26 Ответить
Англійська це рідна мова Америки, яку Америка зробила міжнародною. Це не мова окупанта як російська.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:38 Ответить
як Україна могла бути "окраїною" росії коли в українській мові нема слова "окраїна", а є слово "околиця" ?

так що русскій язик нам чужд і нєудобєн
показать весь комментарий
28.06.2025 21:41 Ответить
Можна використовувати у якості означення цивілізаційного фронтиру:

- Україна, це «окраїна» Європи,
- россія, це окраїна Азії»
показать весь комментарий
28.06.2025 21:52 Ответить
та можна як завгодно, але ж само слово "окраїна" не наше, чого ми маємо користуватися чужим словом?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:23 Ответить
Це слово з'явилося в Україні, тільки потім її почали використовувати кацапи. Один закомплексований селюк призначає себе краєм Європи, інший каже що це не українське слово. *******.
показать весь комментарий
29.06.2025 00:33 Ответить
саме так. Зірки збивати з фронтонів історичних будівель - це ідіотизм, просто привід для срачу та хайпу
А ось перейти хоча в чатах, не кажучи вже в повсякденні на українську - багатьом ліньки
лінь робити адіннарот меншим
показать весь комментарий
28.06.2025 19:27 Ответить
Свастику теж треба було позалишати?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:11 Ответить
Почему ты ограничиваешься свастикой? Вырви у себя с клавиатуры клавиши Z, V, O - ими русские оккупанты пользуются.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:03 Ответить
Я краще усуну літери Абв з екрану. Нема сенсу марнувати час на читання.
показать весь комментарий
29.06.2025 10:36 Ответить
Чому кацапська мова це проблема? Чим вона гірша за ту ж угорську або румунську? Держава, якби мала клепку (але це фантастика, щоб держава мала клепку треба щоб народ мав клепку, але це точно не про українців), так от, якби держава мала клепку то робила б пропаганду та інформаційне поле також і російською мовою. Але замість цього, жодного слова від держави російською немає. І люди дивляться в кращому разі Настоящее Время або якійсь Ютуб канали на кшталт Наки або Ньюсейдера. А в гіршому самі знаєте що.

Держава сама зробила з російської мови проблему, а з людей - ворогів.
показать весь комментарий
29.06.2025 22:59 Ответить
нічого не видавало в штірліці диверсанта - ні гармошка на плечі, ні любов до пам'ятників окупанта ні парашут що за ним волочився..
показать весь комментарий
28.06.2025 19:23 Ответить
- Розочка, знате, а Сёма таки ********.
- Он, шо, деньги одолжил и не отдает ?
- Да нет, я в хорошем смысле слова.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:29 Ответить
Дружина Пушкіна - Гончаренко, українка,правнучка видатного гетьмана Дорошенко. Сам він тривалий час жив в Одесі,переклав безліч творів українською....Сам поет - не кацап по крові....Для відома ухилянтів.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:30 Ответить
"...переклав безліч творів українською". Дуже цікаво. Назвіть хоча б п'ять з безлічі.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:36 Ответить
показать весь комментарий
28.06.2025 19:37 Ответить
Хто? Дорошенко переклав? То Дорошенко жив у Хаджибеї? Пушкін після смерті вимагав на своєму пам'ятнику підписати "Гарматенко", а сам був праправнуком полоненого турками козака, якого бусурмани заслали аж в Ефіопію
показать весь комментарий
28.06.2025 19:38 Ответить
Тільки жорстка державна програма захисту україської мови.
Навчання, школа виш, тільки українська. Щодо :: «а как учіть фізку і матматіку нє на русском? »
А на якому вчать фізику японці, китайці, чехи, шведи, французи..? На русском?
Державні установи, тільки українська
Ще років 30-40, це було ще не так критично.
Молодь, невеликих міст та сел де розмовляли українською, коли проривалась в великі міста, вимушені були переходити на русскій язик, бо на заводах, у вишах викладали на русском.
Але своїх дітей, на літо відвозили до бабусь і дідусів, бо ж там аж стогнали: «Коли ж привезеш нам нарешті онука !!!!»
І везли, на літо.
А коли забирали, відгодованих на козячому молоці і домашніх курячих котлетках, то чули від них: «Мама, а кошка, це не кошка, це кицька! А Борька це не поросьонок, а поросятко Боря! А звєзда це зіронька, а облако це хмаринка.......»
Тобто бабусі й дідусі були найкращими вчителями рідної мови для рідних онуків.
А зараз?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:32 Ответить
А зараз стали бабусями і дідусями ота молодь, вихована в парадигмі меншовартості, які цураються рідної мови. Їхні діти, уже зросійщені, але все ж таки пам'ятають діда-прадіда, свідомо переходять на українську, намагаються дітей виховувати уже справжніми українцями.
Бачив, як дід-манкурт впливає на свого онука. Питаєш, як тебе звати? - Микита, відповідає. А оте одоробло, горе-дід, зразу ж встряє і поправляє, не Микита, а Нікіта... Видно, що хлопчик росте добрим козаком, батьки виховують гарно. А от чому його навчить отакий дід. А впрочєм какаяразніца, анінікамунічєвонєдолжни, аніженєлохікакієто, у них є тільки права, без обов'язків...
показать весь комментарий
28.06.2025 21:03 Ответить
Про що й мова.
Зараз знімають мовного омбудсмена Кременя. Замість нього сватають якогось актьора.

А на россіі:
«В России действует Федеральный закон от 1 июня 2005 г. № 53-ФЗ «О государственном языке Российской Федерации». Этот закон устанавливает русский язык как государственный язык Российской Федерации на всей ее территории. Закон направлен на обеспечение использования государственного языка, защиту и развитие языковой культуры, а также соблюдение норм современного русского литературного языка при его использовании. »

А ось свіжак:
«
13. feb. 2025: В публичном пространстве можно будет использовать только русский язык. 11 февраля 2025 г. Госдума приняла в первом чтении законопроект.»



А в Україні?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:27 Ответить
Обтруханов!
показать весь комментарий
28.06.2025 19:32 Ответить
Обранець одеситів. Мер, якого вони заслужили.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:33 Ответить
Ощущение, что вопрос времени, когда возмущенные солдаты - догадаются использовать дешевые боевые дроны против российской агентуры и орг преступности. Тоже и откроется инструмент и в России такое можно делать будет против российской власти и к кому Моссад Украины обещал зайти и наказать за преступления совершенные против Украинского народа. Дроны могут лететь по пропагандистам и также убивать строителей ракет и по многим, кто зло делал перед глазами богини Фемиды, вестницы слепого, но неумолимого правосудия или же Бога Всеведущего Суда, чья справедливость, быть может, медлит, но никогда не ошибается.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:35 Ответить
Культура - это оружие.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:39 Ответить
Культура це мова. Вивчіть рідну мову.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:41 Ответить
Так вони крали ідеї інших і видавали за свої)
показать весь комментарий
28.06.2025 20:58 Ответить
Московська агентура вже навіть не ховається...
показать весь комментарий
28.06.2025 21:18 Ответить
Ігор Сікорський (1889 - 1972)Авіаконструктор, що народився в Києві.Він є батьком-засновником гелікоптеробудування. У 1913 році створив перший у світі чотиримоторний літак "Ілля Муромець", який став прототипом важких бомбардувальників і пасажирських літаків. Після еміграції до США, Сікорський розробив і збудував перший у світі серійний вертоліт VS-300 (1939 рік) та перший у світі вертоліт-амфібію.Його розробки у сфері гелікоптерів були революційними і не мали аналогів на той час, заклавши основи всієї ******** вертолітної індустрії.
Іван Пулюй (1845 - 1918)Фізик і електротехнік, який народився в Гримайлові (Тернопільщина).Відкриття: Ще за 14 років до Вільгельма Рентгена сконструював рентгенівську трубку (яка досі відома як "лампа Пулюя") та одержав перші у світі чіткі знімки скелета. Він також зробив значний внесок у дослідження Х-променів та в електричне освітлення.
Михайло Остроградський (1801 - 1861)Видатний математик, механік та фізик, що народився на Полтавщині.Винахід/Відкриття: Зробив значний внесок у розвиток інтегрального числення, механіки, теорії ймовірностей та математичної фізики. Його ім'я носить формула (теорема про дивергенцію), що є однією з фундаментальних теорем векторного аналізу і широко використовується у фізиці, зокрема в електродинаміці.Оригінальність: Його праці були абсолютно оригінальними і мали величезний вплив на розвиток математики та фізики у всьому світі.
Борис Патон (1918 - 2020)Видатний український вчений у галузі електрозварювання, металургії та технології металів, багаторічний президент Національної академії наук України.Винахід/Відкриття: Його роботи революціонізували технології зварювання. Він є творцем електрозварювання під флюсом, електрозварювання порошковим дротом, електрошлакового зварювання (для товстих металів), а також розробив унікальні методи зварювання живих тканин в медицині та зварювання в космосі.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:57 Ответить
«Михайло Васильович Остроградський (1801 - 1861)
Видатний математик, механік та фізик,»
Живучи у Петербурзі, ніколи не забував рідної мови. На своїх лекціях дуже часто вживав українські вислови, і взагалі, до 1828 року він погано володів російською, розмовляючи або українською, або французькою. Автор 40 праць з математичного аналізу, математичної фізики, теоретичної механіки. Остроградський встановив формулу перетворення інтеґрала по об'єму в інтеґрал по поверхні, названу його ім'ям (формула Остроградського).
показать весь комментарий
28.06.2025 22:23 Ответить
Сікорський там до чого - нащо ьак ганьбитися ?
Сікорський за національністю поляк , жив і працював в рос. імперії , потім - в США ... українцем себе ніколи не вважав !
показать весь комментарий
28.06.2025 23:05 Ответить
Ігор Сікорський, всесвітньо відомий авіаконструктор, походив з України і завжди з гордістю згадував про свою батьківщину, хоча і працював у США. Він народився у Києві і його рід походив з українського села, що він сам підкреслював у листах. Сікорський не просто згадував Україну з ностальгією, а пишався своїм походженням, навіть коли працював над гелікоптерами для Пентагону.

Сікорський наголошував на своєму українському походженні та походженні свого роду з українського села, де його дід та прадід були священиками.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:16 Ответить
Батько - російський шовініст
Мати - росіянка
..Іван Сікорський мав неприховано українофобські погляди та заперечував існування окремого українського народу. Зокрема, Сікорський тримався російських націоналістичних, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96 монархічних та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%BC антисемітських поглядів, був прихильником концепції «єдиної російської нації». Сікорський був почесним членом Київського клубу російських націоналістів.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:58 Ответить
Ігор Сікорський - Российская империя - СССР.

Іван Пулюй - Австро-Венгрия - Австро-Венгрия.

Михайло Остроградський - Российская империя - Российская империя.

Борис Патон - Советский академик, а не украинский. И кстати сам русскоязычный Патон говорил о языке, что наука - интернациональна.

Давайте вы просто дадите ссылки на научные публикации сих персон.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:13 Ответить
Так, вони народились і жили коли їхня країна була окупована кацапською імперією.
То й що? Вони перестали бути українцями?
показать весь комментарий
28.06.2025 23:19 Ответить
В вашей голове рядом укладываются понятия "оккупация" и "блистательная карьера"?

Вы уж там определяйтесь, а то вот например Патон в "оккупированной краiнi" вырос, получил образование, понаписывал кучу диссертаций, стал инженером, президентом АН, публикации слал в бытность оккупации, а как только краiна оказалась деоккупированной после 1991 года - потерял больше половины сотрудников, шесть учреждений АН, из-за дефицита финансирования и долгов в 80 млн грн на то время. А пик краха патоновской науки пришелся на царствование АРМОВIРА Петра Алексеевича.

Получается что украинская наука активнее развивалась во время оккупации. И тут уже два варианта - либо вы врете, либо оккупация не такая уж и оккупация.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:33 Ответить
Угу - просто порівняти наклади книжок українською у 80-х роках і 20-30 років потому ...
показать весь комментарий
28.06.2025 23:46 Ответить
Так, друже. До речi в мене зберiглися документи на старий будинок десь з 1914 р. Домова книга те землеустрiйна документацiя здаеться з 1925 р велись. Там така чиста украiнська мова, що ******** суржиконосiям до неi, як до Парижу раком. Всi офiцiйнi документи ленiнсько-сталiнських часiв - на украiнськiй. М. Миколаiв.
показать весь комментарий
29.06.2025 00:01 Ответить
оккупанты оккупируют не только территорию, но и людей с их руками, ногами и головой. И создают условия для интенсивной экплуатации этих людей, их физических или умственных способностей. А чтобы умные сильно не бунтовали, создавали для них спецзоны "шарашки", попав в которую ученый имел возможность не сдохнуть в Сибире на лесоповале, если его научные результаты имели реальный результат для оккупанта. Так и создавалась совдеповская научная школа - трудно назвать хотя бы одно совецкое светило, которое бы проскочило мимо "шарашки".
показать весь комментарий
29.06.2025 18:01 Ответить
а что такого, чего не знал мир, открыли менделеев и ломоносов?
показать весь комментарий
28.06.2025 23:15 Ответить
Менделеев открыл периодичность элементов. Вы бы знали это, если б учились в школе.
Менделеев не открывал вещества, он открыл зависимость их свойств от ядерного заряда.

Ломоносов создал теорию строения вещества, обнаружил атмосферу Венеры, разработал теорию статического электричества напару с Рихманом (которому потом в голову влетела шаровая молния), создал вертолет, связал заболевания рабочих с выделением вредных веществ на производстве, и в общем был слишком универсальным человеком, чтобы можно было просто сказать "изобрел вот это".
показать весь комментарий
28.06.2025 23:58 Ответить
"Менделеев открыл периодичность элементов" - лучше чего-то не знать, чем знать такую дурню! Разберитесь вначале в этом вопросе, а потом смешите знающих людей. Есть несколько тестов на дремучую совковость якобы интеллигента - про менделеева с его периодичностью самый из них первый. Даже интернет с его обширной информацией об этом идиотском кацапо-мифе не смог в таких совках поколебать эту глупость.
А про ломоносова у вас вообще неопродолимая жуть "сознания" - в его темные времена московии каждый умеющий писать и читать имел свою собственную теорию строения вещества. Просто ломоносов первый в московии прочитал о трудах Демокрита об атомном строении материи и пользуясь неграмотностью московских академиков, выдал эту теорию как свою.
показать весь комментарий
29.06.2025 17:54 Ответить
і наука,
якщо вона є москворотою,
також аружиє..

наукові праці «заграничних» вчених
мають вивчатися в Україні українською..
показать весь комментарий
29.06.2025 12:00 Ответить
Маячня це ти недолуге.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:07 Ответить
А якого ж тоді "міра" він адепт?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:14 Ответить
То йди ти поц воюй захистник труханова
показать весь комментарий
29.06.2025 11:57 Ответить
Кацапська мерзота,яку кришує офіс президента
показать весь комментарий
28.06.2025 19:40 Ответить
" переміг на позачергових виборів Одеського міського голови 25 травня 2014 року"
Тобто - президенти приходять і уходять , а труханови - залишаються ...?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:44 Ответить
Труханов Терехов и др это все ждуны руского мира. Они первые побегут встречать путина и бросать ромашки на его танки.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:41 Ответить
почему побегут? уже бежали - терехов 25 февраля 2022 года бегал по Харькову и предлагал пойти на переговоры с кацапьем, т.е. сдасться, есть видео в интернете. И получил за это в марте 2022 года орден Мужества!
показать весь комментарий
28.06.2025 23:21 Ответить
Ну то подарувати труханову, одну гранату, щоб він, і за Єфіопця забув сруськага!
показать весь комментарий
28.06.2025 19:42 Ответить
Чому це кремлівська консерва досі в Україні, ще і мер великого міста?!
показать весь комментарий
28.06.2025 19:43 Ответить
Бо жоден ветеран не здогадався використати навички управління FPV
показать весь комментарий
28.06.2025 23:24 Ответить
Если бы не русскайазычные не было бы никакой войны, а Украина давно бы стала Европой.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:44 Ответить
ви скотоговорящі є одним із зол України.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:32 Ответить
"какая разніца",так захисники пюшкіна?
показать весь комментарий
28.06.2025 19:46 Ответить
Поки ти цього не писав,ідіотом вважали тебе тільки твої знайомі
показать весь комментарий
28.06.2025 20:08 Ответить
класичний малорос ,тобто ніхто.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:31 Ответить
А хто тебе поважає подолякоскот??
показать весь комментарий
29.06.2025 11:58 Ответить
Пока Пушкин тебя будет волновать больше, чем разбросанные зубы дракона в сумской области - фронт будет двигаться на запад.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:15 Ответить
Не обязательно сносить бюст Пушкина. Его ведь легко можно переделать в памятник Росомахе из Люди-Х, там почти одно лицо.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:50 Ответить
Або взагалі встановити бюст Труханова - от тут, я гадаю, він погодиться
показать весь комментарий
28.06.2025 19:55 Ответить
Якби у бабки були яйця та борода....
показать весь комментарий
28.06.2025 19:50 Ответить
Дурак, ти, Гєна.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:54 Ответить
Чергове свідчення того , що ми за 11 років так нічого і не зрозуміли ...((
Труханов , звісно , та ще курва але тут він має рацію - чому хтось шукає те , що нас роз'єднує ?! В умовах війни треба об'єднувати націю - і використовувати все для цього !
П.С - нема ніякого "рускаго міра" , той хто про нього говорить - працює на ***** !
показать весь комментарий
28.06.2025 19:56 Ответить
Кацапське бидло керує українською Одесою. Все логічно, адже країною "рулить" таке ж саме бидло. "Какая разніца" скрізь.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:59 Ответить
Чому траханов не на гілляки?
показать весь комментарий
28.06.2025 20:09 Ответить
Сердючка, оцей чмир пруть в Україну мову росії і її культуру.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:12 Ответить
Ці латентні "ватники" типу Труханова ще себе обов'язково проявлять в подальшому, якщо їх вчасно не нейтралізувати.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:16 Ответить
Вони не дуже й "латентні".
показать весь комментарий
28.06.2025 22:17 Ответить
Страница 2 из 4