18965 посетителей онлайн

Труханов нахамил военному, который спросил его о памятнике Пушкину

Мэр Одессы Труханов в ответ на вопрос бывшего журналиста, военнослужащего 122-й бригады Мирослава Отковича о том, почему Пушкин до сих пор украшает центр города, спросил почему он не в окопе и заявил, что он "разделяет общество"

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Украинскую правду.

Как рассказал военный, 27 июня он находился в Одессе с целью налаживания взаимодействия с местными волонтерами и содействия обороноспособности подразделения. Возле городского совета Одессы увидел уличную выставку с обломками ракет и отметками ударов по каждому украинскому городу.

"И на этом фоне особенно цинично выглядел памятник Пушкину. К слову, решение о сносе этого адепта "русского мира" принято давно, но до сих пор не выполнено.

Поэтому я решил спросить об этом мэра Одессы Труханова. Он случайно оказался рядом, и я воспользовался этой возможностью. Вы можете видеть на видео, как я представился и задал вопрос. То, что я услышал от него, было не впервые, но все равно неприятно впечатляет: "Пушкин ни при чем", а идеологические маркеры государства-агрессора Труханова не смущают".

На видео инцидента видно, как военный спрашивает Труханова, устраивает ли его памятник "адепту русского мира" Пушкину возле выставки о пострадавших украинских городах.

Труханов ответил, что для него это не "адепт русского мира" и спросил: "А оперный театр для вас что?" Откович напомнил, что правитель РФ Владимир Путин считает Одессу российским городом.

"Вы где работаете? Что вы здесь делаете?.... Почему вы не в окопах?" - спросил Труханов и обвинил военного в том, что он "разделяет общество".

Топ комментарии
+64
Труханов сам адепт сруского миру.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
+37
Труханов- тупінська консерва, очолює 5 колону Одеси.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:02 Ответить
+36
Почему Зеленский до сих пор не посадил этого сепаратиста.
показать весь комментарий
28.06.2025 18:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
2014 року переміг на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%B2%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B2_%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%96_2014 позачергових виборах міського голови https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B0 Одеси здобувши 43,49 % виборців. 27 травня на позачерговій сесії Одеської міської ради склав присягу та приступив до виконання повноважень міського голови. З 2015 року керував політичним рухом «Доверяй делам». На https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%B2%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96_2015#%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C місцевих виборах 25 жовтня 2015 року переобраний міським головою Одеси (52,2 % голосів, 138,865 тис. осіб). 28 жовтня 2015 року відповідне рішення було затверджено сесією міської ради.
десь близько до 54,7%.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:20 Ответить
Дякую за хронлогію.
Питання
Чому Труханов на волі, адже до звання мер Одеси він іще злодій.
Як казав Висоцький:
"Вор должен сидеть в тюрме"
показать весь комментарий
28.06.2025 21:13 Ответить
Це все одно, якби в Ізраїлі почали пропагувати ідеї Гітлера під приводом того, що Гітлер був непоганим художником.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:21 Ответить
Какая удачная аналогия. Патриоты всегда умели убеждать.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:26 Ответить
а що робити з рештою проросійських підорів які при владі?
показать весь комментарий
28.06.2025 20:29 Ответить
Всіх потрібно , іноді , вважати безвісті зниклими ,
таких гоблінів , як труханов 😡
показать весь комментарий
28.06.2025 20:36 Ответить
А може Труханов з з ****** домовився, що поки стоїть пушкін-******** на Приморському біля мерії, то існує сам Приморський разом з мерією та оперним. Саме туди ще не прилітало.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:39 Ответить
В Киеве куча всего что связано с Российской империей. Да и по всей Украине. Весь юг и восток это кацапские названия. Всегда говорил что украинцы борются только с тем, с чем удобно бороться. Очень выборочно. А то в доме придется сдирать все обои, крышу и выковыривать пол. Можно успокоиться и забыть про все эту троллячу хрень, это все равно Украина и ее история.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:46 Ответить
Лапоть, твоя імперія скоро буде починатись на червоному цвинтарі та закінчуватись мкадом.
нахій пішов
показать весь комментарий
28.06.2025 23:35 Ответить
Для тих хто не в темі: -в 1887-1889 р. в Одесі на Приморському бульварі перед будівлею міської думи (біржею) встановлено на пожертви громадям ( наших прадідів) пам"ятник-фонтан. Бюст Пушкіна входить до складу фонтану архітектор Хризанф Васильєв, бюст-Жозефіна Полонська і яким чином цей пам"ятник-фонтан відноситься до комуністичної символіки адже його встановили за 20 років до советів. Краще ніж зносити пям"ятники ходіть дорогі гості по місту любуйтесь архітектурою тією що залишилась від бурхливої діяльності нащадків і дайте спокій покійникам вони вас не чіпають. Патріотизм не в тому хто більше кричить а в тому хто пам"ять прадідів дідів батьків береже.
показать весь комментарий
28.06.2025 20:49 Ответить
Хто більше шкодить твоєму его ефіопський юдей Пушкін чи 76% обраний криворіжський?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:35 Ответить
Найбільше їй шкодять манкурти у вишиванках - вітання від Головка
показать весь комментарий
28.06.2025 23:07 Ответить
Не было никаких украинских козаков, не обманывай людей.

Если этот сброд и отождествлял себя с государством - так или с Королевством Польским, или с Русским Царством после того как поляк Богдан Хмельницкий добровольно передал Гетманщину под Москву.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:22 Ответить
Іди в сраку, придурок кацапський. Нічого не смислиш, нічого не знаєш, тільки московською пропагандою махаєш.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:38 Ответить
Эти документы знает вся планета, тут нечего смыслить.



Смотрите каким красивым языком отчитывается шляхтич Хмельницкий о победах над короной польской. Милота =)

Кстати этнически среди запорожских казаков было больше гагузов и татаров, нежели славян. Сюрпрайз
показать весь комментарий
29.06.2025 00:08 Ответить
кацап,ану на процедури шагом арш! ти як сюди затесалося,чудо мокшанське?
показать весь комментарий
29.06.2025 00:09 Ответить
Кацапи захищають своє і пофігу їм ця Україна. Але їх вибирають харків'яни, одесити, бо там зовсім не проводилася і не проводиться патріотична робота. Там до цього часу кацапи брати і сестри, а українська мова теляча. Цю роботу на протязі всього свого життя проводив Зе - Боневтік Погтужно-Брехливий і його кацапсько-антимкайданний "квартал".
показать весь комментарий
28.06.2025 20:53 Ответить
Если по словам пуйла и кацапских пропагандистов, мы один народ, то где, например в москве и питере памятники украинским артистам, писателям и поэтам; библиотеки украинской литературы и т.д.?
А Труханову в Одессе главное сберечь носители русского духа, чтобы в глазах пуйла быть спасателем русской культуру под засильем "бандеровцев".
показать весь комментарий
28.06.2025 21:01 Ответить
Пам"ятник Шевченку в москві.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:18 Ответить
і все, один пам'ятник? в Україні їх тисячі було....рашку захищаєш, московит
показать весь комментарий
30.06.2025 08:53 Ответить
Може хто знає поясніть чому у Пушкіна "русская народная сказка" має назву "Колобок" хоча самого слова "коло" у них не існує, то виходить казка мала б мати назву "Круглобок" ?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:03 Ответить
І не бок, точніше бік, а сторона. Звався б кругосторон. Стара хохма.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:05 Ответить
у росіян немає таких слів які були ще за Київської русі, а в ******** українській мові вони є, тому що українці справжні нащадки а вони, розсольних азійських народів.. Є слова які практично не змінилися з того часу,наприклад: спадщина,борг,бачити, чути, говорити, робити,пуща, багно,друже, квітка, гай, стріха, віхоть, ****** (гробля), глек, рискаль (лискарь), вирій (ирьє). сполучники частки: у, на, з, до, і, та, але, не, так. і.т.д
показать весь комментарий
28.06.2025 21:29 Ответить
Та хіба ж я сперечаюся.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:32 Ответить
В укр.мові є немало своїх замінників імпортних слів а у них немає свого зовсім, тут мені якийсь кацапа доводив про древню росію але чомусь у них у мові повно крадених слів ,тільки французьких понад 200 самих ходових етаж,пудреница,пальто,брюки,жабо,кашне,галстук,солдат,туалет,кафе.А ще є німецьких повно прийшли разом з Катериною II справжнє ПІБ(Софія Августа Фредеріка Ангальт)
показать весь комментарий
28.06.2025 21:45 Ответить
Труханов, доречі, не спілкувавсь з військовим українською. А це вже серьозне порушення прийнятих Радою положень для чиновників.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:04 Ответить
Спілкувався він українською. Відео хоч дивилися?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:07 Ответить
Зарапотрувавсь
показать весь комментарий
28.06.2025 21:15 Ответить
У непримиримих борцунів і "патріотів" завжди так: "нє чітал, но осуждаю".
показать весь комментарий
29.06.2025 11:30 Ответить
Подолякоскот стицько тобі дєрьмак дав команду захищати обдристані трухани?? Ти ще в лайні не задохнулося ??
показать весь комментарий
29.06.2025 12:04 Ответить
москалику, лаври бузини не дають спокою....звали вже на свої болота, чучело
показать весь комментарий
30.06.2025 08:55 Ответить
труху в окопи!!!!!!!!!!!! А то вже боделани полізли з нього!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
28.06.2025 21:05 Ответить
От чого ви чужинця цькуєте? Він же чужинець і пох йому ваша Україна!
показать весь комментарий
29.06.2025 18:24 Ответить
Труханов ще той кондом. Тут немає жодних питань та заперечень. Проте дивує що цього військового більше цікавить істукан пушкіну, аніж відсутність фортифікацій на Сумщині. Ось де тре питання ставити.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:11 Ответить
Бо цей військовий воює в тилу. Звісно, йому похрін фортифікації на фронті.
показать весь комментарий
29.06.2025 11:32 Ответить
Стицько рашисти Цензор окупували.....ботяра, твоє направлення -рузький корабель
тільки зареєстувалось, щоб писати свою рашистську маячню
показать весь комментарий
30.06.2025 08:57 Ответить
Когда Саакашвили стал бороться с Одесской чиновничьей мафией, кто стал на защиту Гены и прогнал Мишу?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:11 Ответить
Це риторичне запитання ...
Можна ще нагадати , як в 2017-18 роках люди виходили проти Гєни і хто тоді його захищав
показать весь комментарий
28.06.2025 21:18 Ответить
Пам'ятають всі. Тільки тут говорити про це заборонено
показать весь комментарий
28.06.2025 21:36 Ответить
а хто Шухрічу натовк пику?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:01 Ответить
Малороси перемогли
показать весь комментарий
28.06.2025 21:18 Ответить
Чего все уперлись в Пушкина. А его современники Баратынский, Кюхельбеккер, Батюшков, Дельвиг.?.. чем они хуже?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:19 Ответить
Дорогой Женя, дело не в персоналиях, а в символах. Расия назначила Пушкина своим символом.
показать весь комментарий
29.06.2025 13:10 Ответить
Країна, в якій ще живі труханови і захищають пушкіних, не переможе ворога ніколи.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:22 Ответить
Вірно. Як тільки знесем пам"ятник Пушкіну в Одесі, відразу заженемо кацапів аж за Урал.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:26 Ответить
Ти точно Стицько.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:40 Ответить
він не стицько, він рузький ванька
показать весь комментарий
30.06.2025 08:58 Ответить
Тому що Пушкин на початку своеї кар'ери був майже революцілнером...А потім став ***** жандарсмскою з генеральським званням..Гнида імперська..Герцен йому говорив про це..
показать весь комментарий
28.06.2025 21:24 Ответить
Як тільки виникає мовне, а по суті національне питання, патріоти України без українців виходять на бойове чергування.
показать весь комментарий
28.06.2025 21:32 Ответить
Труханов це ж Петькин друг. І говорять вони одниково. Відкрийте архіви як порохолюби горою за Труханова стояли
показать весь комментарий
28.06.2025 21:34 Ответить
Й сюди Порошенка приплели обісцянти херочні.Лізь під диван..ТЦК йде..
показать весь комментарий
28.06.2025 21:43 Ответить
Ще Герцен писав цему Пушкіну..як що в кратце..Що Пушкін стукач й криса..пацюк..за що той й отримав Статьске генеральське звання..Ну й за віршики свої з Вольтера злизані та придумку росіянського фолькльору під коньячок..Й Труха дуже любить стукачів,пацюків з фашистськой імперії..
показать весь комментарий
28.06.2025 21:41 Ответить
пушкіна фінансірував бєнкєндорф, отєц імпєрской кгб

ну і взагалі, якщо русская культура не справилася з виконавцями гулагу та Голодомору, які там прекрасно виплоджуються сторіччя за сторіччям - то з якого біса вона потрібна іншим народам ?
показать весь комментарий
28.06.2025 21:47 Ответить
Виходить Дартадьян це Боярський?
показать весь комментарий
29.06.2025 19:01 Ответить
А навіщо у відео вирізали епізод, де Труханов відповідає, що Одеса - НЕ руське місто, що б там не казав куйло?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:24 Ответить
не руССкоє
показать весь комментарий
28.06.2025 23:22 Ответить
Руські з Русі - пращури українців , а русскіє = кацапи , московити. Не плутати руських та русскіх !!!
показать весь комментарий
29.06.2025 11:55 Ответить
А щоб не плутати треба називати українців українцями, а русскіх русскімі.
показать весь комментарий
01.07.2025 14:24 Ответить
https://zbruc.eu/node/121499 Помста як відновлення

Тому що запит «скажи паляниця» разом з пострілом у разі деформованої вимови апелює до розстрілів на місці за відповідь українською мовою у Києві 1918 року, навіть якщо українські учасники таких сцен поняття не мають про цю історію.
показать весь комментарий
28.06.2025 22:43 Ответить
Це ще він м'яко відповів провокатору!
показать весь комментарий
28.06.2025 22:46 Ответить
Правильно
показать весь комментарий
28.06.2025 23:53 Ответить
А про роZZ паспорт цього недобитого сепарюги вже забули? А скiльки справ про розкрадання проти нього збуджено?
показать весь комментарий
28.06.2025 22:49 Ответить
Если его не трогают, значит он нужен властям.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:32 Ответить
Кому цікаво. Єтаке поняття як комемарація історічноі пам"яті. Подивіться це коротеньке відео. Професійний історик на каналі VOX VERITATIS дуже популярно пояснює що це таке, і чому зносять російські пам"ятники будь кому на територіі Украіни......Тоді сумнівів і запитань у вас не буде......
https://youtu.be/o8mTX7d_JnA
показать весь комментарий
28.06.2025 23:00 Ответить
Послухав уривок відео про роз'яснення комеморації. Згодний, все правильно. Проблема тільки в тому, що коли прибираєш російський чи чийся інший маркер треба одразу негайно міняти його на український. А ми залишаємо розвалені обмальовані постаменти. Маркуємо Україну безладом, розрухою і байдужістю.
показать весь комментарий
01.07.2025 13:54 Ответить
Тобто ти за російський маркер України.
показать весь комментарий
01.07.2025 14:22 Ответить
Ні, я за український маркер України. Але проти маркеру розрухи і занепаду. Зрозумійте, нарешті, що я намагаюсь донести: якщо суть конфлікту полягала б в тому, що військовий вимагав би з труханова заміни пушкіна на, наприклад, Приймаченко - то так, це правильно і навіть зараз варто витрачати на це гроші. Але військовий просив просто зруйнувати. Руйнування - це безглузда маячня, яка тягне в Україну оту кацапську безнадьогу, хтонь і світосприйняття.
показать весь комментарий
01.07.2025 14:59 Ответить
Путін за те, щоб у Одесі стояв пам'ятник Пушкіну, чи проти? Ти, бачу, що за.
показать весь комментарий
01.07.2025 15:28 Ответить
Вас цікавлять вологі мрії путіна? Чому? Мене не цікавлять...
показать весь комментарий
01.07.2025 15:54 Ответить
А я от поцікавився і виявилось, що мрії в вас однакові...
показать весь комментарий
01.07.2025 16:35 Ответить
Так, Ви праві, Але частково, Справа в тому що зносити усі памятники повязані з російською культурою і історією почали лише після початку повномасштабного вторгнення,, (Якби не війна ніхто б ті памятники Пушкіним та Лермогтовим і не чіпав би) А під час війни, коли на фронті катастрафічно не вистачає абсолютноо усього (автівок, РЄБів. дронів) займатися встановленням памятників це так само як класти тротуарну плитку і будувати дороги. Так, те що Ви кажете - так це робити треба. але ж не під час війни. Ну погодьтесь, в той час коли ворог беззупинно наступає,нищить ракетами та дронами наші міста та села, вбиває наших людей - ми будемо витрачати мільони щоб будувати памятники а не купувати зброю для фронту? Запитати наприклад тих самих же Одеситві , на що б вони погодились віддати гроші- на встаноалення нового памятника. чи на закупку дронів-перехоплювачів , які захистять іх від атак російських дронів від яких потрепає іх місто? Питання риторичне....
показать весь комментарий
01.07.2025 16:42 Ответить
По-перше домонтаж також коштує грошей. В Запоріжжі, наприклад, демонтаж леніна затягнув на 800к долларів (великий, правда, був).
По-друге все одно ж будують нові пам'ятки. Пиляють гроші, так. Але ж будують...
По-третє, повторюся - ламати, руйнувати, нищити книжки - виглядає дикунством. Міняти - так. Руйнувати - ні.
показать весь комментарий
01.07.2025 17:32 Ответить
Вмудритися списати 800к долларів на демонтаж памятника- це треба я вам скажу треба вміти....Не дивно що у Вас в Запоріжжі і гуманітарка зникала сотнями тонн.....У нас в Херсоні демонтаж памятника леніна з центральноі площі під час Майдану був абсолютно безшковтовним - підігнали приватний КАМАЗ - хлопці з альпіністкім спорядженням залізли і накинули на шию сталевий трос - і все- рещтки здали в металобрухт (бронза ж таки)
А що відносно дикунства - то це росіяни на ТОТ виносять з шкільних бібліотек книжки і спалюють іх - оце дикунство. Це росіяни знищують і руйнуть усі украінські памятники і навіть на кладовищах на могилах загиблих героів- оце дикуество. Ми лише вичищаємо свою землю від російського маркування. Це різні речі. Де кому і які памятники сиавить вирішомо вже після війни. Головне зараз захистити і зберегти краіну. Бо якщо будемо витрачати зараз гроші ще і на памятники а не на зброю-То дуже великий ризик що іх спіткаэ така ж доля памятників що були і в Маріуполі......
показать весь комментарий
01.07.2025 18:20 Ответить
І що оце виходить? Виходить, що мер міста Одеса образив воїна (ну так виходить з публікації). Чогось не бачу зухвалих заяв та дописів Кухарчука - по факту це образили його побратима. Не бачу зухвалих дописів інших відомих воїнів. Саме цікаве, що багато людей в формі ********** свою злість виплескувати на цивільних. Які по суті є єдиним оплотом бійців як під час війни, так і після. Да і зараз податки платять ті самі ненависні всім цивільні

А що сказав бійцю пан Труханов? Що його місце в окопі. По суті це є відношення влади до бійців. Але злість будемо зганяти на якомусь чорноробі. Бо безпечно - чорнороб в багажник автомобіля не запакує Ось і вся правда життя...
показать весь комментарий
28.06.2025 23:03 Ответить
не має бути памʼяток російському на українській землі
показать весь комментарий
28.06.2025 23:24 Ответить
треба цінити та поважати своє..
це практично пам'ятник ру卐ифікації України..
показать весь комментарий
29.06.2025 11:19 Ответить
Треба займатися дронами, ракетами та правами людини. Пушкін має якесь відношення до цих питань? Ні. Всі ці мовні та культурні питання - штучні та працюють лише на розкол.
показать весь комментарий
28.06.2025 23:33 Ответить
розкол кого/чого?
навіщо витрачати гроші на утримання цього москворотого пам'ятника,
якщо їх можна витратити на дрони для захисту від рф卐?
яку відношення має арап пушкін до України?
показать весь комментарий
29.06.2025 11:17 Ответить
Розкол суспільства. Замість фокусу на знищенні ворога нам нав'язують срач про те, хто якою мовою співає і чи просуває пам'ятник пушкіну руський мір. Це просто хвора маячня. Не треба витрачати грощі на утримання цього пам'ятника. Можливо, сам завалиться і добре. А от демонтаж потребує значних коштів. Яв і вся ця імітація декомунізації та інша маячня.
показать весь комментарий
29.06.2025 14:29 Ответить
Русскій міръ захищаєш..
показать весь комментарий
29.06.2025 16:54 Ответить
Захищаю здоровий глузд. Якого, нажаль, менше і менше...
показать весь комментарий
29.06.2025 22:35 Ответить
Максимум ТВОГО здорового глузду був у 2019.
показать весь комментарий
01.07.2025 05:22 Ответить
Чому Ви так вважаєте?
показать весь комментарий
01.07.2025 08:15 Ответить
Бо у 2019 замість Шевченка обрали Пушкіна.
показать весь комментарий
01.07.2025 10:26 Ответить
Так, нажаль, обирали між Пушкіним і Шевченком... А треба було обирати космос, ракети, ШІ, медицину, освіту і свободу!
показать весь комментарий
01.07.2025 10:42 Ответить
Пушкіна обирає бидло, яке здатне лише красти та заздрити білорусам.
показать весь комментарий
01.07.2025 12:22 Ответить
Так і є. І Шевченка також. Нормальні люди обирають прогрес, розвиток, добробут і МАЙБУТНЄ. А ненормальні копирсаються в могилах давно померлих діячів і подій, які ніякого відношення не мають до ********* світу.
показать весь комментарий
01.07.2025 12:34 Ответить
Та знаємо...какая разніца на каком язикє разгаварівать...за Зеленського голосував?
показать весь комментарий
01.07.2025 15:31 Ответить
Я голосував БИ за Зеленського в 2019, якби не розумів, шо він такий же імітатор. Тоді імітував кукуюразніцу, зараз імітує армовір. Ще раз повторюсь: і какаяразніца і армовір - хвора маячня. Треба займатися ділом.
показать весь комментарий
01.07.2025 15:48 Ответить
«суспільство», яке не має бажання позбавитися символу русифікації та колонізації,
не переможе москворотих пушкіних та іванів.

срач якраз розводять москвороті ждуни рускава міра..
показать весь комментарий
30.06.2025 21:14 Ответить
Для того щоб перемогти, критерій тільки один: якщо ти вбиваєш ворогів або працюєш на перемогу України - ти Українець. І мова, символи, пушкіни, вишиванки тут взагалі нідочого.
А для того, щоб позбавитися символу русифікації треба замінити його на український, а не просто зруйнувати, залишивши обісцяний, обрисований постамент з арматурою. Але в імітаторів змін не вистачає клепки це зрозуміти. А розумні люди розуміють, що саме зараз кошти треба витрачати на інше.
показать весь комментарий
30.06.2025 21:44 Ответить
тобто, про розкол суспільства вже мови не має..
і труханов - не імітатор..

може біля пам'ятника потрібно розмістити пояснення,
що арап, символ русифікації,
зробив свій вклад в поневолення народів московської імперії,
створивши узький ізиг, спільний для поневолених народів москвою-ордою..

за українську мову москвороті вбивали та вбивають українців,
а цей пушкін, символізує це..
показать весь комментарий
30.06.2025 22:06 Ответить
Страница 3 из 4