13793 посетителя онлайн

Украинцам нужно реально защищать свое государство, а не прятаться от ТЦК. Иначе придет "ТЦК РФ", - Буданов

Кирилл Буданов рассказал об обострении на фронте

Глава ГУР МО Кирилл Буданов заявил, что обострение на фронте уже продолжается. Украина должна защищаться, чтобы не пришел "ТЦК РФ", как это сейчас происходит на оккупированных территориях.

Об этом он сказал в программе "На линии огня" на Суспільному радіо, информирует Цензор.НЕТ.

По словам Буданова, после заявления российского диктатора Владимира Путина о том, что "русская земля будет там, где ступит нога российского солдата, и что, мол, они не остановятся", есть только один вывод - защищать свое государство.

"Так все же правильно сказано. Вот куда дойдут - это будет под их контролем. А вы думаете, что кто-то этого не понимает? Я надеюсь, что понимают все. И нам, как гражданам, из этого нужно делать вывод только один - что надо реально защищать свое государство, а не прятаться от ТЦК или чего-то подобного. Иначе придет ТЦК РФ, как это происходит на оккупированных территориях. А там это происходит полным ходом, поверьте мне", - отметил глава ГУР.

Также глава ГУР добавил, что обострение на фронте уже началось и продолжается: "Ничего нового никто не увидит. Все, что вы сейчас видите, сильно картинка не изменится".

На вопрос о времени, до которого это будет происходить, Буданов добавил: "До времени, скажем так, завершения мирных переговоров".

Топ комментарии
+69
Від кави в Криму до "ТЦК РФ"...
показать весь комментарий
01.07.2025 22:52 Ответить
+54
Чому "ТЦК РФ" не бояться зелені міністри з родичами, чиновники,, поліція, прокуратура , СБУ, позитивні блогери, клоуни і стендапери, квартальні гумористи?
показать весь комментарий
01.07.2025 22:56 Ответить
+48
Трепло ! Нехай прийде к дітям корупціонерів до Лондона, Монако, майамі та Барселони та ви все це розкаже !
показать весь комментарий
01.07.2025 22:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Без видатного розвідника скажу що ти кацапський троль , а про "непогані контракти" розкажи кацапським штурмовикам .
показать весь комментарий
02.07.2025 00:16 Ответить
Ну звісно, всі хто мають критичне мислення - кацапські тролі чи зрадники. Піди подивись ще лайномарафончику, зебобік, тобі тільки на користь.
показать весь комментарий
02.07.2025 00:27 Ответить
Откройте толковый словарь и прочтите что такое критическое мышление, а что такое кретин. Это не однокоренные слова и даже не синонимы.
показать весь комментарий
02.07.2025 01:04 Ответить
Та я й без словника все про тебе зрозумів, не хвилюйся.
показать весь комментарий
02.07.2025 09:15 Ответить
Желаю вам почувствовать, как не бусифицируют на оккупированных территориях, прежде чем нести эту чушь. У меня родственник жил под Донецком, а вы как венс реальность оцениваете по соц.сетям. Я против бусификации, но не несите ахинею. Людей на оккупированных территориях убивают, и гонят на войну. Просто там снимать это не кому, да и гнать уже особо некого.
показать весь комментарий
02.07.2025 01:00 Ответить
Цю ахінею можеш розповідати поціновувачам теорій змови на кшталт рептилоїдів з планети Нібіру чи таємної влади Іллюмінатів, їм повинно зайти. А мені не треба, бо в мене є родичі у Криму та друзі й знайомі на окупованих територій, і все в них нормально.
показать весь комментарий
02.07.2025 09:19 Ответить
В ордло було інакше.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:59 Ответить
Це в ордло. Тому ваш опонент частково правий.
показать весь комментарий
02.07.2025 13:58 Ответить
А Буча - это, в прошлом, ордло, или временно оккупированные территории были? Там всё было по-другому?
показать весь комментарий
02.07.2025 14:30 Ответить
А ти в курсі, що в тих батальйонаї 90% особового складу - це мобілізовані, а не справжня мусорня? Чи про це ти волієш промовчати? А ще усі силовики складали присягу, яку щось не дуже хочуть виконувати, на відміну від багатьох цивільних, які взагалі ніколи не служили. Так що справжні сцикуни - це мусорня, 40-річні військові "пенсіонери" і далі по списку.
показать весь комментарий
01.07.2025 23:51 Ответить
давискиба обычный провокатор, под прокси, зарегился сегодня час назад
показать весь комментарий
02.07.2025 00:31 Ответить
Сокріше - бот з провладної ботоферми, якого відправили захищати честь найулюбленішої дружини.
показать весь комментарий
02.07.2025 00:35 Ответить
Сьогодні в перекрили пів-міста ТЦКуни та поліцаї. Що ті, що ті - не видно жодних поранень, зріст під 1,90, вгодовані, в броніках. Мабуть, немає в них інфаркту, як в мене, але чомусь вони не воюють....
Чому? Бо їх задача захищати владу, не від орд кацапів, а від власного народу
показать весь комментарий
02.07.2025 00:29 Ответить
Все намного проще! Воровать перестаньте и на должности ставить идиотов лишнехромосомных. И все наладится, ну а мясом воевать, ну так вы рашку не перекидаете. Нету людей, все, раньше думать нужно было, а не ляпатт языками, разведчики ху..в..ы!
показать весь комментарий
01.07.2025 23:53 Ответить
Й сраного кацапсячого свиносабачатника набігло теж. Все мріють рашисти щоб Україна припинила опір.
показать весь комментарий
02.07.2025 00:49 Ответить
Армії України та РФ наближаються до точки виснаження, - FT Джерело: https://censor.net/ua/n3560745
Буданов це все бачить з середини і розуміє...
показать весь комментарий
02.07.2025 00:05 Ответить
Неофіційно деякі західні чиновники висловлюють ще більш похмурі настрої, попереджаючи про ризик "катастрофічного провалу", якщо українські військові будуть на межі можливостей і не отримають значного збільшення військової та фінансової допомоги від своїх західних союзників.

Також FT пише про зміну настроїв всередині влади України, яку помітили європейські лідери. Зокрема йдеться про невідкладність, з якою Київ закликає до припинення вогню. Ще рік-два тому такі заклики б розцінили як пораженство.

"Але серед європейських політиків мало хто вірить, що Росія налаштована погоджуватися на припинення вогню. Один високопоставлений чиновник вважає, що головною метою Росії зараз є захоплення Одеси, яку Володимир Путін вважає історично російським містом", - зазначають журналісти.
показать весь комментарий
02.07.2025 00:08 Ответить
Гребаний 95, колись "Вірте в ЗСУ", тепер "Не ховайтеся від ТЦК".
показать весь комментарий
02.07.2025 00:17 Ответить
Бо ТЦК втрачае бабулети!
показать весь комментарий
02.07.2025 00:27 Ответить
"вірте в зсу" это кстати изначально вполне диверсионный слоган (как и большинство многое из того что сделали "избранные" и прикорытные физиономии), вместо того же "все для фронта - все для победы". потому что мерили все под себя - кто-то холопы сделают, как то вырулят, значит напрягаться не надо, так что сидим, "верим" и пилим\выводим "лишнее" бабло пока есть возможность.
показать весь комментарий
02.07.2025 02:48 Ответить
Так. Слоган о суті своїй гниленький. Хтось щось вирішить, а ви вірте і не задавати зайвих питань.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:04 Ответить
без сроков службы не идут. Это как в крепостные, пожизненно.
Деньгами украинца туда не заманишь.
показать весь комментарий
02.07.2025 00:28 Ответить
А если по новостям правда?!То как все мусора прокуроры ТЦКшники просто багатеют в немыслемых размерах!так может их всех ПЕРЕСТРЕЛЯТЬ!!!!Ну и естественно весь ОФИС ПРИСТУПНИКАВОРАЗЕЛЕНСКОГО?!СМЕЮСЬ НЕМОГУ!!!КАКИЕ ЖЕ ПРАВИТЕЛИ *********!!!Главное цены на электроэнергию и отопление незабывают подымать!!!А ЗНАЕТЕ ЧТО ВСЕ ДОЛГИ ЕСЛИ НЕ ДОКАЖЕШ НА ТЕБЯ ПОВЕСЯТ ПО КОММУНАЛКЕ!!!!!!
показать весь комментарий
02.07.2025 00:32 Ответить
Два тижні назад запитав на вулиці ТЦКашників, та поліцая, чи є вони патріотами України? Три ТЦКашника та один поліцай відповіли, що вони є патріоти України. Коли попросив їх дані для 3 штурмової бригади, то їх патріотизм як корова язиком злизала. Найкраще зараз для України, це відновити ТРО.Щоб не ТРО, Правий Сектор, Азовці та народ України, Україну здали б без бою, як здали Херсон, Бердянськ, та найбільшу АЕС в Європі. Чи владі подобається, як ТЦК інвалідів на фронт кидають, а здорових за гроші відпускають від мобілізації? Чому вся Україна допомагала ТРО, а ТЦКашників люди ненавидять? Мабуть, влада робить це навмисно. Ось тільки яку долю, влада бажає Україні, та ким вони є для України?
показать весь комментарий
02.07.2025 00:38 Ответить
навмисно 💯
зара бачиш когось у формі і вже недовіра... а може то тцк?
це придумано у фсб, вони на таке мастера
показать весь комментарий
02.07.2025 05:36 Ответить
Це придумав Зеленський, це було його мрією.
показать весь комментарий
02.07.2025 12:22 Ответить
ТРО? Не сотвори собі кумира.А хтось з генералом Залужним як з іконою носиться. Від безнадії і відчуття повного звіздєца і в рептилоїдів почнеш вірити.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:08 Ответить
Каже чоловік у зручному кріслі за дверима офісу, оточеного товстими стінами та захищеного зверху засобами протиповітряної оборони.
показать весь комментарий
02.07.2025 00:46 Ответить
А що він має сказати, нема кому воювати ми змушені погодитись на "мирні умови" РФ і капітулювати, він бачить, що нема кому воювати, що далі?
показать весь комментарий
02.07.2025 00:52 Ответить
Чому немає? Є поліція ,прокурори ,депутати ,чиновники,дбери набушники. А з прикордонників-митників на західному кордоні - можна кілька бригад створити. Всі давали присягу і живуть коштом платників податків
показать весь комментарий
02.07.2025 01:10 Ответить
Від перелічених вами є трохи користі. Чому ТЦК не бачить тих, хто в робочий час перебуває в ресторані, на дачі, будує хатини біля озера або гасає на байку?
показать весь комментарий
02.07.2025 07:57 Ответить
Ті кого ти перелічив не давали присягу і воювати мають після тих кого перелічив автор попереднього поста
показать весь комментарий
02.07.2025 10:28 Ответить
Вони броньовані. Чи ви думаєте, що в тцк очі засліплює? А от чого, як і для чого вони броньовані, то це питання найголовніше. Можна ще мільйон відносно здорових і активних мобілізувати, було б бажання. Але ж їх так само спалити українські генерали як і попередників. І досить швидко. Москалі вчаться воювати і допоки мають гроші війна триватиме.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:13 Ответить
Від перелічених одні проблеми.
показать весь комментарий
02.07.2025 20:49 Ответить
він має робити, ****, а не киздіти про каву
теракти на мокві кожен день
шо він зробив??? трьтох доходях вбили за 4 роки???
пропагандони усі досі живі... це ганьба
показать весь комментарий
02.07.2025 05:38 Ответить
Терор ніколи не був ефективним. Ніколи.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:14 Ответить
дивлячись до кого
кацапи сцикливі
чеченам вони платять чому? подумай
показать весь комментарий
02.07.2025 18:31 Ответить
ТЦК - це три магічні букви для сраних кацапськіх ботів, злітаються як метелики на світло....
показать весь комментарий
02.07.2025 00:53 Ответить
Пілява, це не ти захищаєш Україну?

показать весь комментарий
02.07.2025 02:02 Ответить
А ти чого прилетів? Бот зєльоних какашних ботоферм, чи зєльний патріотизм в тебе вроджено-набутий? Іди окопи копай, посадки штурмуй, чи дрони на кухні збирай.Холопи повинні знати своє місце в зеленій країні мрій гундосого дуче
показать весь комментарий
02.07.2025 14:18 Ответить
Коли, не дай боже, на фатерлянд прийде кацап, він уважно вислухае усіх за тцк, за продажних суддів прокурорів, за зешмарклю. А потім коґо в ґулаґ, коґо хто праціовиті з фаміліями в сибір, ну а більшість ухілянтів на штурм сувалкі корідор. Тцк судді прокурори то цінні кадри, кацап іх буде береґти.
показать весь комментарий
02.07.2025 01:05 Ответить
А ось і Тополя жене кацапів

показать весь комментарий
02.07.2025 02:03 Ответить
никого беречь не будут, единственная кацапская ценность - это Хйло, остальные и остальное может сгореть оптом, никто и не вспомнит. а "наши" судьи-прокуроры очевидно будут сидеть в "тройках"
показать весь комментарий
02.07.2025 02:52 Ответить
Кум Вова таки дурень бо воюе з 2015, шоб тебе і усю твою фамілію, твоіх собачок і котиків, не віджарили кадировці і кацапи. Але без твоеі допомоґи, хто зна.
показать весь комментарий
02.07.2025 06:07 Ответить
БЛуданов не говорить про те ,що потрібно перемогти корупцію та садити злодіїв -чиновників, БЛУДанов не говорить про те ,що потрібно посадити зрадників ,які розміновували Чонгар та здали Південь, БЛУДАНОВ не говорить ,що потрібно відновити справедливість - відправити дітей топ-посадовців на фронт та покарати мясних офіцерів ...
Ні , Кирилко-пустодзвін бачить проблему лише в тому ,що підневільні холопи не хочуть з радістю йти в безправні рекрути.
показать весь комментарий
02.07.2025 01:07 Ответить
Та досить писати про підневілля і іншу хєрню. Більшість населення країни ще з 14 року влаштовує те, що буде воювати хтось там десь скажімо 2 відсотки. Всі оті заброньовані зі згоди тіпа підневільних. Підневільні самі хочуть бути президентами і прокурорами. Самі підневільні ще з 14 року хєр клали на оборону. Що порохоботи, що зелені бубочки. Однаковісінькі. Зараз солдат в першу чергу захищає себе особисто і опосередковано ще там когось в тилу. Всі дітки менти і інші заброньовані самими же підневільними. Підневільні з баксами в трусах перепливають Тису. Заброньовані переїжджають кордон легально по паперах що видали підневільні, а підневільні перепливають в Барських трусах через Тису. Яка між ними різниця? В ніякої. Ха ха ха.
показать весь комментарий
02.07.2025 11:05 Ответить
Ви все правильно написали . Але різниця все таки є .Люди ,які знаходяться при владі - мають більше можливостей та більше зобов'язань . І зміни потрібно починати з голови. А для цього потрібен запит на інших лідерів знизу . ... А чи є цей запит ? Питання риторичне..
показать весь комментарий
02.07.2025 11:13 Ответить
Олександре, довго за Вами спостерігаю. Нарешті і Ви зрозуміли, що "простойрабатяга" котрий нікамунічєвонєдолжен нічим не кращий від "прокурорів" і інших "законних" ухилянтів. Нема причини захищати ні одних ні других. Саме через їхні дії і бездіяльність нам так важко на фронті.
Прикро, що захищаючи Україну, ми разом з тим захищаємо і усих хитрови''баних. Причому їх більшість і влада - їхня. Була і буде. Причому їм, що "прокурорам", що "прастимрабатягам", абсолютно байдуже, вони ладні чобіт окупанта вилизувати, лиш би їх не чіпали. У таких людей нема ні честі ні совісті.
З усією повагою до простих хлопців - роботяг і до усіх інших, хто захищає Батьківщину. Ми не здамося. Україна понад усе!
показать весь комментарий
02.07.2025 12:38 Ответить
Дякую за зворотній зв'язок .Насправді - те що корені сумного становище в нашій країні - це невігластво нашого народу - для мене це очевидна річ - вже давно . Бо саме з народу виходять ці Зеленські ,Чернишови ,Буданови ,Стерненки. Саме народ з самого низу толерує брехню ,лицемірство та корупцію - навіть війна та смерті - не сильно змінила більшість і не заставила задуматися. ...
Тому в певній мірі - ці вся корупція, злочини генералітету та тцк та брехня - це закономірний наслідок саме підтримки народом таких речей на самому низу. Такий своєрідний бумеранг ,який повертається.

Для суттєвих змін має відбутися дві фундаментальні речі - в народу має виникнути запит на чесних та моральних лідерів , він має перестати толерувати брехню та корупцію. А лідери в свою чергу мають показити власний приклад +чесність та відповідальність
Без цих фундаментальних зрушень - ніяких перемог, припинення війни не буде . Війна ця породжена невігаством та брехнею - і зупинитися може лише тоді коли народ від неї відмовиться . Без цього ні технології , ні гроші , ні сотні тисяч солдат не зупинять цю війну
показать весь комментарий
02.07.2025 12:50 Ответить
Дякую, приємно здивований Вашою позицією. Проте більшість не любить лідерів, які показують на власному прикладі і чесність і відповідальність - більшість вважає їх за лоховкакіхто. У суспільстві немає запиту на чесних і моральних лідерів, йому потрібні трампи і зеленські. Більшість ігнорує запити на допомогу, на відповідальність, на обов'язок. Проте більшість зразу ж збуджується на права, подачки і обіцянки. Хотів у Вас запитати, у гітлера, сталіна, пол пота, путіна - у них є права? Варто захищати права цих покидьків? Адже ці тварини теж десь робили якісь добрі справи...
показать весь комментарий
02.07.2025 13:10 Ответить
Дякую за змістовні та глибокі коментарі. Ви праві -у більшості суспільства немає запиту на чесних та моральних - оскільки такі лідери не будуть потурати примхам та забаганкам єлєхтората . А будуть встановлюати чесні ,прозорі ,але жорстки правила гри однакові для всіх . А це не підходить багатьом бо руйнує атмосферу крутійства ,договорнячків та хабарів - щоб ловити рибку в мутній воді Люди хочуть популістів та брехунів ,щоб перекласти на них власну відповідальність . Народ не правильно розуміє термін "свобода " - бо це не вседозволеність - а усвідомлена необхідність та самодиципліна . Але більшість народу на це нездатна наразі. Тому так необхідний приклад лідерів суспільства (саме тому ,я на цьому так акцентую)
А стосовно диктаторів -катів - то в них вони мають Богом та історією право приходити туди де народи в масі вибирають невігластво ,брехню та безвідповідальність - щоб через біль ,кров та сльози повернути народи до тями . Вони по суті інструмент в руках Провидіння . Але це не знімає з них особисту відповідальність ,яку вони обов'язково понесуть .
показать весь комментарий
02.07.2025 13:42 Ответить
Лежу я, каже з дружиною на дивані в 3 години ночі 24.02.22. І тут дзвонить дєрьмак. "Може все обійдеться?"-питає. "Будемо надіятися"- відповідаю....
І оцей кавоман з Ялти тепер нам буде розповідає про необхідність захищати їхні прой@би кругом де тільки можливо.
показать весь комментарий
02.07.2025 01:13 Ответить
Інших не має. Народ підтримує ( соціологія). Тому, як і його більш фартовий братік по розуму зєльонскій, балаболив, балаболить і буде балаболити. А ми його маячню будемо обговорювати.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:27 Ответить
Українцям потрібно реально захищати свою державу, Джерело: https://censor.net/ua/n3561026
А немає зараз в більшості українців своєї держави. Бо держава - це про верховенство права, про рівність всіх перед законом.Якого для простих пополитих не існує зараз
Зараз є держава чиновників -силовиків - от хай вони її і захищають . Хай показують приклад . А народ подивиться і буде вчиняти згідно поданого прикладу.
А поки що приклад БЛУДАНОВИХ простий - БРЕШИ,КРАДИ ,УХИЛЯЙСЯ...
показать весь комментарий
02.07.2025 01:14 Ответить
Ото прийдуть кацапи, вони тебе пожаліють, ухілянт.
показать весь комментарий
02.07.2025 02:14 Ответить
Дєдушка старий єму всіравно. І на онуків власних теж.
показать весь комментарий
02.07.2025 04:22 Ответить
Добре що тобі в Торонто далеко від кацапів.
показать весь комментарий
02.07.2025 06:13 Ответить
Ну такі добре, я шо тобі ухілянт повинен співчувати? В тебе нема руки, ноґі? Іди в ЗСУ, убий кацапа. Мені б твоі ґоди і проблеми.
показать весь комментарий
02.07.2025 06:52 Ответить
Ти повинен завалити своє ї@ало,старе сцикло та не повчати інших.
показать весь комментарий
02.07.2025 08:25 Ответить
Річ не в тім хто сцикло,а хто і що ****..ть !
показать весь комментарий
02.07.2025 12:40 Ответить
Приїжджай в Україну, воїн. Матимеш купу проблем гарантовано. Зможеш реалізувати свої патріотично-маніакальні хатєлки зповна.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:32 Ответить
"А какао разніца? "
показать весь комментарий
02.07.2025 14:29 Ответить
НЕ. БРЕ. ШИ.

ЗАВЖДИ Є ТРЕТІЙ ВАРІАНТ.
показать весь комментарий
02.07.2025 04:55 Ответить
Якщо подумати добре, то і четвертий і п'ятий варіант намалюється. Але як же тоді микол на війну заманювати? Бусифікація не справляється. Людей в піхоті катастрофічно не вистачає. Тому буданга і йому подібні лякають в міру своєї фантазії і розумових здібностей.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:36 Ответить
думаю справи погані узелені якщо вже таку муйну гонять...

придурорк, платіть нормально та контракт обмежений термінами
і буде вам мобілізація

ці придурки як діти магичними закликами хочуть виграти війну...
зе-чмо... та його посіпаки... ганьба на 💯років
показать весь комментарий
02.07.2025 05:41 Ответить
Не буде. Затія з 18-24 за лям на 12 місяців лопнула як мильна бульбашка. Тому все дуже печально. І простих рішень вже не буде. Всі шанси і можливості зелені недоумки профукали. І продовжують все профукувати, бо необучаємі. Як і мудрий український наріт, що не може натішитись своїм вибором вже сьомий рік.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:41 Ответить
не кизди, нічого там не лопнуло
показать весь комментарий
02.07.2025 18:32 Ответить
Де не лопнуло? Хто? Скільки? Ти про що? Експерт по мобілізації-бусифікації? Порадуй ухилянтів. Тепер тіко добровільно і всі 18-24? Мобілізація усьо? Вєщай!
показать весь комментарий
02.07.2025 18:36 Ответить
Тільки жиди залишаться.
показать весь комментарий
02.07.2025 09:32 Ответить
кацапи звісно вороги і т.д....але хто їх запустив в Україну ? га,Буданга ? мовчиш в тряпочку клоун маріонеточний.
показать весь комментарий
02.07.2025 06:20 Ответить
Для нормальної мобілізації потрібна справедливість та невідворотність без виключень за статусом або з інших надуманих причин. Коли закриються лазівки з ухилення, коли діти чиновників, самі чиновники усіх рангів невідворотно будуть призвані, коли президент не буде уникати займатися непопулярним вопросом мобілізації - діло піде на лад. А доти нічого не зміниться. Та і де це було в історії людства щоб в війні, яка повномасштабно йде вже четвертий рік, не кінчались добровольці? Так що не треба закликати, а потрібна робота по налагодженню мобілізації та усуненню косяків.
показать весь комментарий
02.07.2025 06:27 Ответить
Поздняк метаться, нужно спасать то что осталось.
Границы потом можно перекроить обратно, а еще стать успешной страной и вступить в НАТО, а вот мертвых обратно не вернешь.
показать весь комментарий
02.07.2025 06:51 Ответить
показать весь комментарий
02.07.2025 07:44 Ответить
Буданга мовчить про те, що фізично не можуть мобілізувати в армію РФ людину з українським паспортом. Ну от ніяк взагалі, його по документам не проведуть.

Тобто залучають до армії лише людей які довгий час прожили на окупованих і під тиском адміністрації отримали російське громадянство чи ДНР, і в процесі цього нікуди не збирались їхати. Причому є екстремали які тікають з найкращого концтабору в світі через Рашку навіть зараз. Отримують за незаконний перетин кордону рік колонії-поселення, ну і потім вільні. В Білорусі простіше. Хоча на обох варіантах, і Рашка і Білорусь, можна попасти в великі проблеми, можуть записати в укродиверсанти і сидіти там потім в тюрязі дуже довго. По різному.
показать весь комментарий
02.07.2025 07:24 Ответить
Все вірно. Якщо громадянин України взяв паспорт рф і не виїхав, то можна вважати, що він уклав договір з російською федерацією та прийняв умови окупації і згідно закону його дійсно можуть мобілізувати. Який він тоді українець з паспортом рф??? Все ж логічно, як два пальця об асфальт...
показать весь комментарий
02.07.2025 10:38 Ответить
Вау, так просто. Всьо расходімся - проблєм нєт. Братва, підари прийдуть, нікого чіпати не будуть. Такого ж ніколи не було, щоб підари когось трогалі чи на когось нападіли. Нікагда! Всєво навсєво - не беріть паспорт підара і будете жить-поживать, ніхто не чіпатиме. Ура тавагіщі!
показать весь комментарий
02.07.2025 12:46 Ответить
Гіпотетично так. Зрозуміло, що не взяти паспорт неможливо, якщо ти збираєшся лишатися.Але , якщо асвабадітєлі не укакошать в ході асвабаждєнія, то можна через білорашку виїхати в ЄС. Альтернатива не дуже приваблива. Але поки хтось тримає фронт, то вже вмирати в курських лісах і донецьких степах посполиті не поспішають. Тому якось так
показать весь комментарий
02.07.2025 14:49 Ответить
ТЦК - це анахронізм, який виник внаслідок самоусуненя верховного ішака від своїх конституійних обовязків. Якраз саме це безтолкове чмо і винне у всьому цьому бардаку та беззаконню з мобілізацією, як і всьому іншому. Ішак має понести покарання за свої численні злочини проти держави та її громадян.
показать весь комментарий
02.07.2025 07:25 Ответить
А як думка більшості ваших співгромадян, що бубочка правильний прєзідєнт? Чи ви проти демократії-охлократії? Бажання більшості закон, закріплений в конституції.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:53 Ответить
Судячи по більшості коментів путлєр таки частково домігся своїх цілей...звинувачують не його,а владу України та кого завгодно...Виправдовують ухилянство та заперечують необхідність мобілізації.... Залишилося тільки з триколором вийти на вулицю...А може він,триколор,вже над диваном висить?? Давно. Не можеш воювати - так хоч не заважай! Будьте ви прокляті ждуни ....Слава Україні та її захисникам!
показать весь комментарий
02.07.2025 07:26 Ответить
давай роботу тоді.
показать весь комментарий
02.07.2025 07:46 Ответить
Дійсно х..ло щось там домоглося? Чи може все таки влада пр...ала?
показать весь комментарий
02.07.2025 08:51 Ответить
Ми пойняли. Владу звинувачувати не можна ні в чому. Бо влада від бога. А винні у всьому путлєр і трамп.
показать весь комментарий
02.07.2025 14:55 Ответить
Снимай бронь с сотен тысяч держслужбовцив,формируй дивизии и лично веди их бой,до моцквы дойдете за пять дней.
показать весь комментарий
02.07.2025 07:40 Ответить
Pierr
Кажуть, біля 80% держслужбовцив складають жінки ...
показать весь комментарий
02.07.2025 08:42 Ответить
Кажуть, що ти прибрехав.
показать весь комментарий
02.07.2025 08:52 Ответить
КАЖУТЬ,той кто кричал на весь мир - "финансирование армии это популизм" продолжает писать законы и керовать всем,чем захочет,а его вонючая семейка красиво кайфует в Париже,пусть кварталисты опубликуют списки бронированных держслужбовцив,изучим,еще списки членов семей этих держслужбовцив призывного возраста находящихся за кордоном - всем будет интересно.
показать весь комментарий
02.07.2025 09:02 Ответить
Страница 3 из 4