13275 посетителей онлайн

Военнослужащие ТЦК не имеют права применять силу к гражданам, - Лубинец

Лубинец: ТЦК не имеют права применять силу во время мобилизации

Нарушения прав человека во время мобилизационных мероприятий со стороны военнослужащих ТЦК и СП в виде незаконного удержания, ограничения свободы и применения физической силы являются недопустимыми.

Об этом омбудсмен Дмитрий Лубинец сообщил в соцсетях, информирует Цензор.НЕТ.

Он отметил, что Офис Омбудсмена внимательно реагирует на все сообщения о возможных нарушениях прав человека во время мобилизационных мероприятий со стороны военных ТЦК и СП.

По его словам, каждый такой случай тщательно проверяется.

"Как омбудсмен я действую в пределах своих полномочий, в частности направляю официальные обращения в компетентные органы. В случае подтверждения нарушений - настаиваю на привлечении виновных к ответственности", - отметил Лубинец.

Он подчеркнул: даже во время военного положения военнослужащие ТЦК и СП обязаны действовать исключительно в рамках закона.

"Они не имеют права ограничивать свободу граждан без законных оснований или применять силу. Принудительная доставка или содержание возможны только по решению уполномоченных органов. Граждане же тоже должны придерживаться действующих норм. Права человека - основа демократического государства", - добавил омбудсмен.

Лубинец: ТЦК не имеют права применять силу во время мобилизации

Топ комментарии
+35
Представники ТЦК в курсі? А то вони може просто не знають про це..
показать весь комментарий
05.08.2025 22:14 Ответить
+28
Ви пане Лубінець краще мовчіть а то ТЦКашники можуть і вам ребра потовкти та забусифікувати.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:13 Ответить
+25
И скольких тцкшников посадили?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Вибори близько... Винними назначено військових...
Параші щоб захопити Україну, достатньо просто зупинитись, і подивитись на майбутню війну силовиків з військовими...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:42 Ответить
Вам ще набридло задавати ці дурнуваті питання?
На цю дурню вже не ведуться навіть корисні ідіоти. Тільки росіяни один одного лайкають під подібними дописами.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:41 Ответить
І який довбойоб буде чекати ТЦК РФ?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:40 Ответить
1Понизити планку мобілізації- це рішення не військові приймають, а Фактично Зеленьський із Єрмаком дають команду ручним слугам. А це повертає до того, якмрак на горі свисне., то бтотпусте базікання ні про що. Працювати не буде.
Далі.
" Збільшити виплати"- слушно.
Але
1 Знову таки приймають рішення Зеленьський і свора. А гроші " нє розиняві",?щось і красти потрібно.
2 Це не вирішить проблем. У жодній країні затяжні на роки і можливо десятиріччя війни не воюються виключно за гроші. Війна- це завжди ПРИМУСОВА МОБІЛІЗАЦІЯ. Інше- то все " благіє намєрєнія".
Все, більш пропозицій немає?
Ці дві за Зеленьського втілені не будуть, тому їх фактично не існує.
Повернушися на початок.
Де і як комплектувати особовий склад?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:37 Ответить
ти б хоча б не палилася ,,Наталья Истомина,, звинювачуючі когось в прокацапкості🤣🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.08.2025 00:33 Ответить
Якщо ми робимо те саме що кацапи , то чим ми від них відрізняємось? За що тоді вмирати? За копію кацапії під іншою назвою? Ми не просто будуємо тут концлагерь , ми будуємо тут ще гірший його варіант. Я ще з того концлагеря що у 1991 розвалився хотів втекти , а зараз у інший мене хочуть загнати? Хрін вам! Воювати і вмирати можна або за ідею або за гроші , або задурно.За ідею побігли у 2022 , але Зе-команда цю ідею обісрала і тепер її нема , бо для того щоб повернути цю ідею , треба спочатку вигнати цю мразь .Гроші? ЗЕ перетворив солдат на рабів і усі знають що те що платять іде на виживання самого солдата , тобто це теж не мотивація. Задурно ? Пішли на ... (за кораблем). Тому і ловлять зараз ,а раніше глузували з кацапів , як їх по трамваях ловлять. Тепер не до сміху? Особливо злить думка що тебе не за людину тримають , а за бидло ! Бидло яке ловить людей намагається з нас зробити бидло. Вибачте , але я знайомий зі списаними по здоров'ю з ВСУ яким пропонували іти у ТЦК. Вони вирішили залишитись людьми і не пішли. А ті хто пішов і ловить людей то вже не люди.Це як мусора , в мене є один знайомий , який після армії пішов в міліцію , прослужив 3 роки і звільнився. На питання чому відповів - щоб залишитись людиною. Ті ,хто посилає на смерть інших людей , знаючи , що шанси вижити вних мізерні - то не люди. Зе -не людина.І Сирський не людина. Людей звільнили з командирів і поставили своїх. Нам лють у вуха , що наші втрати дуже маленькі " 28 мая 2025 г. - Президент Володимир Зеленський заявив, що росія щомісяця мобілізує 40-50 тисяч людей. Водночас Україна мобілізує 25-27 тисяч." В мене тоді питання , куди дівається 300 тисяч мобілізованих на рік? На канари їх посилають ,чи що? Знищують у безглуздих штурмах посадок ,у безглуздій обороні останньої хати в селі , щоб сказати що село ще не захоплено! Будь хто ,хто може 2+2 вирахувати , бачить брехню! а брехня вбиває! Вбиває мотивацію, вбиває бойовий дух , вбиває солдат і вбиває Україну!
показать весь комментарий
06.08.2025 00:33 Ответить
Походу у Вашого товариша полінейропатія..
показать весь комментарий
06.08.2025 00:32 Ответить
Відсоток бусифікованих іде в СЗЧ це аж цілих 70%, в військових навчальних центрах командири вже прямо людей питають, ви будете воювати чи втечете?, бо якщо ви збираєтесь утікати, то валіть вже, щоб я не витрачав свій час на забезпечення вас спорядженням...
Ось так працює мобілізація зараз...
І це влада дуже добре розуміє тому усіляко намагається зупинити воєнні дії... Очевидно, що мобілізація, не працює, як наслідок недавні заяви Будавнова, який знає про ситуацію з середини.
Українцям потрібно реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК. Інакше прийде "ТЦК РФ", - Буданов Джерело: https://censor.net/ua/n3561026
І я з ним повністю згоден, якщо не буде кардинальних змін прийде ТЦК РФ.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:31 Ответить
а може мобілізовати всіх хто повинен бути там з Закону про військовий час??справедливо?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:29 Ответить
700 000 військових в тилу,на фронті 300+,,більшість з них кадрові -чому вони не змінять мобілізованих??чи не навчені??
показать весь комментарий
06.08.2025 00:28 Ответить
Напевно у посадовій інструкції викидайла з тцк ким він і являється.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:27 Ответить
Бо інакше тих, хто нічого не має, з"явитись в тцк ніяк не примусиш.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:26 Ответить
Тпк, а чому ти вирішив жалітися на гєрасімова на українському сайті?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:26 Ответить
Я завжди тут пишу одну реальну пропозицію - понизити вік призову хоча б до 22 років. Щоб призивали молодих здорових, а не 50-річних дядьків із гіпертонією, артритом чи там діабетом.
Наші американські партнери наполягали на зниженні до 18 років, але по факту це нічого не дасть, бо в 18 років 99% хлопців студенти, тобто мають право на відстрочку. А в 22 роки вже випускаються з універів.
На зниженні віку призову наполягають Жорін, Карась, багато інших офіцерів ЗСУ (тиаких заяв ПОВНО!). Вони краще знають, ніж ми з вами! Ну і я, як історик, скажу, в усіх війнах, де була мобілізація, призивали, в першу чергу, саме молодь, а не 50 річних!

Ще одна реальна пропозиція - бонуси для всіх добровольців (а не 18-24, як зараз), ну і виплата добровольцям за оформлення контракту "підйомних"...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:26 Ответить
а смисл який?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:24 Ответить
Ні..мене лікарідебіли на ноги ставили..

Корочше, якщо треба будуть консультації - свістіть..від а до я проконсультую.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:24 Ответить
на блохпостах??і в присутності поліції???
показать весь комментарий
06.08.2025 00:24 Ответить
Попід руки-ноги і в бус-це такий вид гімнастики а не застосування сили.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:23 Ответить
Рот закрив.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:22 Ответить
краще в тюрму
показать весь комментарий
06.08.2025 00:22 Ответить
Тому ж і бусифікують.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:21 Ответить
Ну буде вказано в Резерв+, що він ВЛК прийшов і визнаний придатним чи там придатним до частин обслуговування. І що далі?
Якщо людина оновила дані, пройшла ВЛК і не ховалася від повісток, то це 100% не ухилянт. Але якщо йому рідний ТЦК дасть повістку, то, як правило, дасть кілька днів зібрати речі, узгодити всі справи і тд. А якщо запакують у іншому місті, то поїде він в учебку без речей...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:20 Ответить
показать весь комментарий
06.08.2025 00:20 Ответить
Саме так. Треба було.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:20 Ответить
Та має. Тільки язиком плести, це не роботу робити. Багато, що хто має робити у цьому житті, але не робить.
Далі що?
Дійсно, військові не повинні самі себе забезпечувати особовим складом, як не повинні самі виготовляти для себе озброїння.
І що?
Залишимо на кілометр фронту 5- 9 бійців,що сидіть по півроку в опорниках?
Коли ви всі кажете А, ви всі повинні казати Б.
Хто,де і як забезпечить особовим складом війська?
Рекомендації в стилі...." той то і тіто повинні тото робити" не канають, не роблять і робити за Зеленьського не стануть.
Є реальні пропозиції?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:19 Ответить
Дитячий лепет звичайного ухилянта.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:19 Ответить
показать весь комментарий
06.08.2025 00:19 Ответить
Тю, я завжди думав, що підтверджувати треба лише 3 групу, а без ноги - це 100% 1 група...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:18 Ответить
Так. І ще тцк не приміняє силу, якщо бачить, що громадянин не простий чорнороб і примінення сили закінчиться для тцкуна окопом під Покровськом.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:17 Ответить
Тут я з вами частково погоджуюсь. Але ж їй повинні видати якісь документи стосовно ТЦК де він проживає, але ж є ще інша сторона ''медалі', на фронт не вистачає людей, і тут щось треба робити. А бажаючих йти воювати дуже мало. Багато чоловіків сидять за кордоном, одні виїхали ще до 2022-го, а багато і в 22-23 роках.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:17 Ответить
саме так і не інакше.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:17 Ответить
Згідно закону 2024 року перевіряти документи вони вже мають право взагалі-то...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:16 Ответить
ТЦК яке мають право розпусмкати руки? Попереврдились ткди різні бугаї і протягають свої ратиці.Вони перші лізуть.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:15 Ответить
банківського рахунку - нема
водійських прав - нема
авто - нема

ну а штраф - накладай скіки хочеш, грошей теж - нема.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:15 Ответить
Тоді за вашою логікою і в 2021 варто було турнути, коли недолугий закон прийняли...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:15 Ответить
а тут правова колізія,службовці тцк не мають права підходити і щось вимагати у цивільних,і це згідно закону
показать весь комментарий
06.08.2025 00:13 Ответить
Коли відбиваються від злочинців , то можна все , а потім вже розбиратись , бо поки будеш розбиратись праві вони чи ти , тебе вже вб'ють , треба бити поки можна.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:12 Ответить
Хрін гірчиці не солодше.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:10 Ответить
Справді ? А яким законом встановлено такий факт ? Здається Україна згідно Конституції правова держава і навіть воєнний стан не відміняє дію законів , а тільки встановлює обмеження, які передбачені відповідними законами та статтями Конституції.
Ви щось явно попутали, це в СРСР були закони воєнного врємені, суди-тройки, ЧК.
Згідно ЗУ Про правовий режим воєнного стану, військові формування можуть залучатися до вирішення завдань та заходів пов"язаних з воєнним станом разом з правоохоронними органами, але таке рішення має прийняти РНБО та вводитися в дію Указом президента з вказанням які саме військових формування залучаються згідно з їх призначенням та специфікою.
Отже, сам факт введення воєнного стану жодних додаткових повноважень та прав для військовослужбовців по відношенню до цивільного населення не дає. Не вигадуйте .
показать весь комментарий
06.08.2025 00:09 Ответить
Тобто болд у Вас не відняти.

В мене сусід без ноги вже фуйову купу років. Постійно викликають. Він ходить. Демонструє повну відсутність ноги, отримує переінвалідність.

Не відволікайте, в мене тут шлюхеди.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:08 Ответить
Кант казав: "Не знаєш як діяти - дій за законом!"
показать весь комментарий
06.08.2025 00:05 Ответить
У 2018 очевидно відсутність голосів у Раді заважала. Пригадайте, тоді навіть воєнний стан прийняли зі скрипом і не продовжили! А от що заважало прийняти нормальний закон у 2019, коли монобільшість утворилася?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:04 Ответить
Що говорить 17 стаття Конституції України?

Стаття 17.

Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:03 Ответить
А еще воровать нельзя. И людей убивать. Но не все об этом знают видимо.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:02 Ответить
Ну в нас однаково не призивають як осіб із інвалідністю 1 групи, так і з 3 групою - за законом вони рівні.
Друг, до речі, водить машину не може, бо там інвалідність, скажімо так, через неврологічне захворювання (точний діагноз я мабуть не в праві розголошувати з етичних причин). За гуманітаркою він не за кермом їздить, а пасажиром в авто...

Але мій посил був у іншому - якщо його в 1991 році (у старшій школі, коли всіх хлопців на облік ставили) при совку ВЛК визнала виключеним з обліку через непридатність, то якого дідька він зараз обмежено придатний? Хвороба та інвалідність нікуди не ділися!
показать весь комментарий
06.08.2025 00:00 Ответить
ти рахуєш людей за злочинців??ти був свідком??в тебе є обгрунтовані докази неправомірної застосування сили??ти є прокурор,суддя до якого є неупереджена довіра чи ти нав,язуєш наратив виданий зацікавленими сторонами???після зашкварів я довіряю громадянам а не тим хто перебрав на себе не властиві функції
показать весь комментарий
05.08.2025 23:57 Ответить
Де все це написано?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:57 Ответить
Під час дії особливого правового режиму воєнного стану головним завданням всіх державних інституцій є відсіч збройній агресії ворога, а головною державною інституцією яка фізично протистоїть ворогу і на яку законом покладений обов'язок збройного захисту держави, її територіальної цілісності, життя і здоров'я громадян є ЗСУ! Тому ЗСУ перебирає на себе повноваження, права та обов'язки правоохоронних органів, місцевих органів влади та інших державних інституцій в обсягах необхідних для виконання повноважень по відсічі збройній агресії ворога!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:56 Ответить
Так це якраз нинішня влада гальмувала 2 роки прийняття закону і прийняла шопопало. У 2018 році реформа почалася і потроху йшла собі.

25 квітня 2018 року стало відомо про затвердження міністром оборони України плану щодо створення на базі військових комісаріатів ТЦК без жодного територіального обмеження, відтак - на всій території України[. Станом на 17 вересня 2018 року такий план передбачав реформувати у ТЦК 111 військових комісаріатів у Чернігівській, Рівенській, Дніпропетровській та Одеській областях до кінця 2018 року та надалі у всіх інших областях України.

28 травня 2020 року у Верховній Раді України було зареєстровано законопроєкт щодо, зокрема, перейменування військкоматів України у ТЦК, але процес його розгляду вкрай затягнувся у часі. 1 листопада 2020 року Міністерство оборони України в односторонньому порядку перейменувала усі військкомати України у територіальні центри, таким чином створивши прецедент їх подальшого функціонування поза правовим полем України, втім фактично назавжди викресливши термін «військовий комісаріат» з назв підпорядкованих йому структур по всій території України. 30 березня 2021 року на базі вищезазначеного законопроєкту Верховною Радою України таки було прийнято відповідний закон, що у квітні 2021 року був підписаний президентом України, відтак - вступив у законну силу.
Попри це окрім косметичних змін у назві він не змінював взагалі нічого у функціонуванні колишніх військкоматів, що негативно впливало на імідж усієї реформи, залишаючи такі чинники, як то паперовий облік військовозобов'язаних громадян і призовників на додаток до ведення єдиного державного реєстру військовозобов'язаних, що доти для новоназваних територіальних центрів підтримки та соціального захисту вважалося додатковою опцією у функціонуванні, а не навпаки чи замість
показать весь комментарий
05.08.2025 23:55 Ответить
Не погоджусь..бо різні групи інвалідності
показать весь комментарий
05.08.2025 23:52 Ответить
Коли сітями ловлять рибу, то вигрібають все, а потім уже викидають зайве. А будеш поштучно видивлятися, то всі порозбігаються, карасики. Треба хапать поки можна)
показать весь комментарий
05.08.2025 23:51 Ответить
більш як 150 000 заяв вже подано ,мій адвокат взнавав,моя заява теж є,але строки прискоряться покінцю і коли справи об,єднають по категоріях,я не дуже сам
вірю але стрясти з цих парнокопитних за моральну шкоду шанси є,тим паче зібрав все особисті і відеодокази
показать весь комментарий
05.08.2025 23:51 Ответить
Бо як завжди закони писали не професійні юристи, а набрані по кумівству кадри.Над механізмом реалізації цих штрафів та обмежень ніхто не працював, розрахунок був залякати ухилянтів, який не спрацював.
Ухилянти позбавилися майна, почистили банківські рахунки і залягли на дно, відповідно виконавча служба не має з кого і з чого стягувати штрафи. А з водійськими посвідченнями взагалі пшик, оскільки тих хто їх отримав більше 10-15 років назад в електронній базі поліції не має і відповідно анулювати їх можливо тільки фізично забравши в ухилянта.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:49 Ответить
Уточнити можу, але хіба ви не погоджуєтеся, що особа з інвалідністю має автоматично бути визнана непридатною?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:49 Ответить
Насміхаєшся. Перечитай свої тексти.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:48 Ответить
По-різному буває, родича-добровольця якось запакували, коли він у відпустку прийшов і у штатському по вулиці йшов. Потім вибачалися довго, але сам факт, що СПОЧАТКУ запакували, а лише потім документи перевірили... А діяли б по закону і перевірили одразу, то і конфлікту не було б!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:47 Ответить
Тому, що кожній ОДА, дають свій план для мобілізації!! А в одних ОДА пусто, а в інших, густо!!
Так склалося з населенням, ще з часів совдепії! Але ж, у СТАВЦІ засідають своїми задами, одні ухилянти та заброньовані, а вони і Закон України https://ips.ligazakon.net/document/JI09678A "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", не знають, ні рилом, а ні вухом!! А вони зобов'язані ОСОБИСТО його і виконувати!! Про це, і Генпрокурори усі знають, що потікали з України, бо теж не виконали норм цього Закону!
«

9. Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України; організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - Кабінетом Міністрів України; координація діяльності органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації здійснюється Радою національної безпеки і оборони України.

Безпосереднє керівництво щодо реалізації заходів з мобілізаційної підготовки і мобілізації здійснюється в центральних органах виконавчої влади, інших державних органах їх керівниками, а в Збройних Силах України, інших військових формуваннях - центральними органами управління відповідних військових формувань.

Організація безпосередньої реалізації заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації на відповідній території чи сприяння їх виконанню здійснюється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.»
показать весь комментарий
05.08.2025 23:47 Ответить
Ну то спочатку уточніть, а потім БОЛД І КАПС.

Це неувага звертатись до людей так.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:46 Ответить
парі??що коли під мир тцк прикриють всі штрафи та розшуки,реєстри кануть в історію як і більшість мусорів втратить роботу ,як ви думаєте в суді наприклад єспч або мкс оці всі особи зможуть довести свої повноваження??а суди будуть бо по статтям що вони коять нема строків давнини,і деякі догадуються,ховають морди та не надають особисті дані
показать весь комментарий
05.08.2025 23:46 Ответить
Його представника тцкуни вже посилали нахрін. Бо в тцкунів дах крутіший.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:43 Ответить
Тут проблема в тому, що виникла колізія в документах - інвалідність і обмежено придатний. Я детально не уточнював у нього, але я так зрозумів, що як коли - можуть випустити зі скрипом, а можуть і ні...
Статус обмежено придатного йому так і не відмінили, бо нову ВЛК він не проходив - інвалідам ж це не треба робити за новими правилами.
Але першопричина саме в обмеженій придатності. ОСОБА З ІНВАЛІДНІСТЮ АВТОМАТИЧНО МАЄ БУТИ НЕПРИДАТНОЮ - це ж аксіома!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:42 Ответить
Люта маячня.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:41 Ответить
Сам факт введення в країні особливого правового режиму воєнного стану обмежує права громадян і наділяє військових додатковими правами та обов'язками правоохоронців.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:40 Ответить
От ви це все пишете щоб що?? Навіть якщо раптом це виявиться правдою, воно вам поможе в суді оскаржити дії, які ви вважаєте незаконними?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:38 Ответить
Що поробиш, дається взнаки совковий менталітет і виховання. На першому місці для таких "родіна та сталін", а найвище досягнення в життя " погібнуть комуністом".
показать весь комментарий
05.08.2025 23:38 Ответить
Ну от хто тікає, той ухилянт 100%, я ж не сперечаюся. І таким мають бути штрафи, позбавлення водійських прав і тд...
Але є випадки, коли людина в Києві, умовно, оновила дані, пройшла влк, але її не призвала. Він їде в інше місто у справах, там його забирають. І тоді виникає питання: якщо його "рідний" ТЦК не мобілізує його і він їм поки не потрібний, то чому його мають мобілізувати якісь ліві люди, які його особову справу в очі не бачили?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:36 Ответить
військомати розформовані??нове Законом не сттворено,як і поліція, постанова яйцекулєлобого №641 від 2015 року,,а в Законі про поліцію ні слова це лише Статут служби,,інстркція,тому і посвідчень немає бо вони не є держслужбовцями
показать весь комментарий
05.08.2025 23:36 Ответить
Тобто, якщо він інв 3 групи походу, раз має здатність кермувати. То - нехай подасть скарги у відповідні органи, якщо не випускають. А саме - до мінсоцу, до мінстраху й державну прикордонну.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:35 Ответить
Щось новеньке. А можете дати посилання на закон/постанову,якими прирівняли військових до правоохоронців ? Здається 17 ст. Конституції діє в умовах воєнного стану і відповідно ЗСУ або інші військові формування не мають права обмежувати права та свободи громадян.
Особисто я знаю, що постановами КМУ передбачено, що на блокпостах військові мають право перевіряти документи цивільних та обмежувати рух, якщо є відповідний наказ коменданта і тільки військові, які вказані у такому наказі.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:34 Ответить
Де саме присутня? Лубінець ж у пості говорить про ситуацію загалом, а не про якийсь конкретний приклад... Так, часто поліція присутня, але іноді буває, що без поліції. У цьому випадку перевірити документи, звісно, мають право, а кудись везти примусово - ні, треба копів дочекатися.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:33 Ответить
насправді - злочинці. злодій це крадій
показать весь комментарий
05.08.2025 23:32 Ответить
кожна печатка з тцк в реєстрі підсвічується як ,,стан ліквідації,, а бо ,,росформування,,
згідно тієї ж Конституції не можливо на старому пристосувати нове,тільки знищивши старе,створивши нове,бо виходить ,,подлог,, або ,,МММ,, якщо коротко
показать весь комментарий
05.08.2025 23:31 Ответить
Ви помилилися, у 2017-2018 почали реформу військоматів (із прицілом на перехід на контрактну армію), але через прихід до влади зебілів встигли лише назву змінити, а реформу нова влада не провела...
показать весь комментарий
05.08.2025 23:31 Ответить
Ти свою зп не викладай)) твої гроші нищенські нікого не хвилюють.

А, посміялось, що я не ходжу - то доля вона така, не отямишся - як тобі ноги переб'ють. Бб, дебілко.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:31 Ответить
Ну ми ж намагаємося показати, що ми не такі, як совок... Хоча при совку мій колишній начальник, будучи строковиком, послав прямим текстом нах командира, який хотів його в Афган "добровольцем" послати. І що? Ну нічого йому не було! Покричали і угомонилися і поїхав він замість Афгана у ...Польщу. Принаймні, він так розповідав...

Або ще приклад - мій знайомий (йому 50 років) ще в дитинстві при совку був визнаний інвалідом і його автоматично виключили з обліку, не ставлячи на нього. У 2023 йому на вулиці вручили повістку (попри показане інвалідське). Він чесно прийшов у ТЦК, пішов на ВЛК (хоча мав повне право не йти, а із 2024 законом заборонили інвалідів на ВЛК посилати), де його признали (внєзапно!) ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИМ! Інвалідність при цьому підтвердили. От як це назвати???
Нє, інваліда, звичайно, не призвуть, але от за кордон за гуманітаркою йому тепер значно важче виїхати... НАХЄРА ТАК РОБИТЬ???
показать весь комментарий
05.08.2025 23:28 Ответить
а хто цікавився їх законністю?після совка наш мудрій нарід виробив два головних рефлекси щоб пожерти і де взяти те щоб пожерти
показать весь комментарий
05.08.2025 23:27 Ответить
В основному люди законнослухняні і при перевірці документів поводяться достойно.
Нападів на військовослужбовців не багато, але бувають.
Зокрема у селі Бузьке, що на Миколаївщині 3 серпня 2025 року троє чоловіків з палицями напали на військових...
Думаю, тут законна підстава до застосування сили до злочинців.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:27 Ответить
Завдяки таким правозахисникам при законній перевірці документів стріляють та погрожують гранатами поліції та ТЦК...вже вбивають...Правда ждуни і ухилянти стверджують,що рашисти так не будуть робити,коли прийдуть...Будуть поважати,любити та оберігати кожного сепара....поки не вбьють по пьяні,або для розваги....
показать весь комментарий
05.08.2025 23:26 Ответить
Взагалі все по закону - захист держави ж обов'язок громадянина? Раз на 4 році війни не в окопі чи не на тому світі - значить не виконуєш обов'язок. Значить не громадянин - відповідно ТЦК можуть застосовувати силу. А вже потім, коли особа потрапляє в чарівний світ пікселя, то знову стає громадянином і її не можуть бити ТЦК - але там уже ТЦК й нема. Отак - шах і мат, зрадолюби.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:25 Ответить
та шо ти кажеш?!! і чому ж тоді застосовують? мабуть в тебе забули спитати дозволу
показать весь комментарий
05.08.2025 23:24 Ответить
Так от від отримання повісток і тікають. Чого всі ухилянти як в'юни на сковородці шукають собі виправдання? Не соромно перед жінками які теж воюють?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:24 Ответить
Лубінець не правий, конституційні права громадян обмежені законом про введення воєнного стану, а військові прирівняні до правоохоронців і можуть затримувати громадян і обмежувати їх свободу пересування.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:21 Ответить
Твоє щастя, що ти не жив в совку, а ***** до речі хоче його реанімувати, тобі б швидко б пояснили що таке міліція, а хто такі військовослужбовці під час дії воєнного стану.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:19 Ответить
Як це у 2007, якщо при мобілізації у 2014-2016 були саме військомати, а не ТЦК. І, до речі, тоді вони працювали ІДЕАЛЬНО, без скандалів чи порушень...
показать весь комментарий
05.08.2025 23:19 Ответить
Страница 2 из 3