15953 посетителя онлайн

Военнослужащие ТЦК не имеют права применять силу к гражданам, - Лубинец

Лубинец: ТЦК не имеют права применять силу во время мобилизации

Нарушения прав человека во время мобилизационных мероприятий со стороны военнослужащих ТЦК и СП в виде незаконного удержания, ограничения свободы и применения физической силы являются недопустимыми.

Об этом омбудсмен Дмитрий Лубинец сообщил в соцсетях, информирует Цензор.НЕТ.

Он отметил, что Офис Омбудсмена внимательно реагирует на все сообщения о возможных нарушениях прав человека во время мобилизационных мероприятий со стороны военных ТЦК и СП.

По его словам, каждый такой случай тщательно проверяется.

"Как омбудсмен я действую в пределах своих полномочий, в частности направляю официальные обращения в компетентные органы. В случае подтверждения нарушений - настаиваю на привлечении виновных к ответственности", - отметил Лубинец.

Он подчеркнул: даже во время военного положения военнослужащие ТЦК и СП обязаны действовать исключительно в рамках закона.

"Они не имеют права ограничивать свободу граждан без законных оснований или применять силу. Принудительная доставка или содержание возможны только по решению уполномоченных органов. Граждане же тоже должны придерживаться действующих норм. Права человека - основа демократического государства", - добавил омбудсмен.

Лубинец: ТЦК не имеют права применять силу во время мобилизации

Топ комментарии
+35
Представники ТЦК в курсі? А то вони може просто не знають про це..
показать весь комментарий
05.08.2025 22:14 Ответить
+28
Ви пане Лубінець краще мовчіть а то ТЦКашники можуть і вам ребра потовкти та забусифікувати.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:13 Ответить
+25
И скольких тцкшников посадили?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Представники ТЦК в курсі? А то вони може просто не знають про це..
показать весь комментарий
05.08.2025 22:14 Ответить
Ви пане Лубінець краще мовчіть а то ТЦКашники можуть і вам ребра потовкти та забусифікувати.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:13 Ответить
И скольких тцкшников посадили?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:20 Ответить
Є закон згідно якого ухилянтам мають виписувати штрафи, за несплату штрафу виконавча служба має блокувати банківські рахунки, конфісковувати майно.
Є закон, який має анулювати ухилянтам водійські права, уразі водіння без прав поліція повинна арештовувати транспортний засіб.
Чому ніде нема застосування цих норм, які по суті автоматично мають діяти з літа минулого року. Не став на облік в резерв +, не зявився за повісткою, штраф блокування рахунків, анулювання водійських прав.
А ні, роблять облави на дорозі, на підприємствах, одних за хабарі відпускають, інших хто не може відкупитись насильно везуть на полігони.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:18 Ответить
Якщо ми робимо те саме що кацапи , то чим ми від них відрізняємось? За що тоді вмирати? За копію кацапії під іншою назвою? Ми не просто будуємо тут концлагерь , ми будуємо тут ще гірший його варіант. Я ще з того концлагеря що у 1991 розвалився хотів втекти , а зараз у інший мене хочуть загнати? Хрін вам! Воювати і вмирати можна або за ідею або за гроші , або задурно.За ідею побігли у 2022 , але Зе-команда цю ідею обісрала і тепер її нема , бо для того щоб повернути цю ідею , треба спочатку вигнати цю мразь .Гроші? ЗЕ перетворив солдат на рабів і усі знають що те що платять іде на виживання самого солдата , тобто це теж не мотивація. Задурно ? Пішли на ... (за кораблем). Тому і ловлять зараз ,а раніше глузували з кацапів , як їх по трамваях ловлять. Тепер не до сміху? Особливо злить думка що тебе не за людину тримають , а за бидло ! Бидло яке ловить людей намагається з нас зробити бидло. Вибачте , але я знайомий зі списаними по здоров'ю з ВСУ яким пропонували іти у ТЦК. Вони вирішили залишитись людьми і не пішли. А ті хто пішов і ловить людей то вже не люди.Це як мусора , в мене є один знайомий , який після армії пішов в міліцію , прослужив 3 роки і звільнився. На питання чому відповів - щоб залишитись людиною. Ті ,хто посилає на смерть інших людей , знаючи , що шанси вижити вних мізерні - то не люди. Зе -не людина.І Сирський не людина. Людей звільнили з командирів і поставили своїх. Нам лють у вуха , що наші втрати дуже маленькі " 28 мая 2025 г. - Президент Володимир Зеленський заявив, що росія щомісяця мобілізує 40-50 тисяч людей. Водночас Україна мобілізує 25-27 тисяч." В мене тоді питання , куди дівається 300 тисяч мобілізованих на рік? На канари їх посилають ,чи що? Знищують у безглуздих штурмах посадок ,у безглуздій обороні останньої хати в селі , щоб сказати що село ще не захоплено! Будь хто ,хто може 2+2 вирахувати , бачить брехню! а брехня вбиває! Вбиває мотивацію, вбиває бойовий дух , вбиває солдат і вбиває Україну!
показать весь комментарий
06.08.2025 00:33 Ответить
Якщо ТЦК застосовує силу всупереч закону , то вони - злодії, а громадянин теж може застосовувати силу проти злодіїв в цілях самооборони.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:02 Ответить
Пан Лубінець мабуть не читав місцевих знавців законів та права.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:17 Ответить
Правильно. Тільки звичайні громадяни мають право застосовувати силу і посилати усіх нахєр.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:13 Ответить
ти сам бачив?а я пом,ятаю як мене особисто четверо мордоворотів у балаклавах хотіли нахлобучити і поліспідарів серед них не було,наснилося мабуть....
показать весь комментарий
05.08.2025 22:19 Ответить
Ага. Тільки маленька поправка, ТЦК не приміняє силу якщо бачить що громадянин крепший і освідченіший за ТЦК. А якщо каліка і доходяга то ТЦК запихують в бусік як скотину даже не питаючи документи. Тому в армії одні каліки які якщо не в госпіталі відседжуються то здають позиції і здаються в полон
показать весь комментарий
05.08.2025 22:56 Ответить
Якщо звичайні громадяни застосовують сили, то має бути задіяна поліція. І пакувати ухилянтів теж має ВИКЛЮЧНО поліція!
показать весь комментарий
05.08.2025 22:26 Ответить
Скільки учасників тецека загинули або отримали тілесні ушкодження під час взаємодії з цивільними громадянами і скільки цивільних громадян?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:30 Ответить
Щось новеньке. А можете дати посилання на закон/постанову,якими прирівняли військових до правоохоронців ? Здається 17 ст. Конституції діє в умовах воєнного стану і відповідно ЗСУ або інші військові формування не мають права обмежувати права та свободи громадян.
Особисто я знаю, що постановами КМУ передбачено, що на блокпостах військові мають право перевіряти документи цивільних та обмежувати рух, якщо є відповідний наказ коменданта і тільки військові, які вказані у такому наказі.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:34 Ответить
Люта маячня.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:41 Ответить
ВИПУСТІТЬ МЕНЕ ЗВІДСИ!!!!!
показать весь комментарий
05.08.2025 22:13 Ответить
протокол затримання які чогось ніхто не заповнює,а ще обов,язковий адвокат,а ще доставка в райвідділ а не невідоме місце і безтермінове утримання яке може бути лише з дозволу судді.......
показать весь комментарий
05.08.2025 22:48 Ответить
Ні в який розшук тебе не оголошують. Розшуку ТЦК немає в юридичній площині. Просто якщо впіймають - то навіть не дадуть кров та мочу здати на аналіз. "Придатен" і підвал, до вивозу в "учебку"
показать весь комментарий
05.08.2025 23:11 Ответить
"Військовослужбовці" ТЦК та СП, якщо я не помиляюсь, одного разу послали н**уй Вас разом з Вашим омбуцменом по правах людини, коли той приїхав на виклик визволяти бусифікованого, й сам ледь не став компанією бусифіковованому у тому бусі.
Так, що пане Лубінець - стули свою пельку! Ти давно вже тут ніхто.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:44 Ответить
І який закон дозволяє робити те, що на фото нижче?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:56 Ответить
Ну він ж не простий комбайнер, а людина з дахом...
показать весь комментарий
05.08.2025 22:28 Ответить
Так можна ж назвати застосування сили і пакування в буси "оповіщенням", а всіх хто з цим не згоден - ворожим іпсо і маніпуляцією.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:32 Ответить
Унітаз Міндіча. Невже ви хочете щоб цей благородний клозет дістався путінським оркам? Хтось повинен захищати надбання нашого потужного Лідора і його ефективних менеджерів
показать весь комментарий
05.08.2025 22:59 Ответить
Якщо тебе доставили до поліції тобто заарештували то ТЦК вже йде лісом. Тепер це справа поліції, адвокатів і суду. А якщо ти ще здійснив якесь правопорушення типу вдарив поліцая, розбив цеглиною вікно в поліцейській машині і тд, то тебе взагалі не можуть нікуди відправити з поліційного відділку без вище перечислених процедур.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:01 Ответить
А ще потрібно жінку і дітей конфісковувати в ухилянтів і садити їх в карцер поки ухилянт не з'явиться на ВЛК. Тому що ухилянти це самі жорстокі злочинці. Це вам не казнокради які мільярди крадуть з бюджету а потім виходять під заставу і гуляють собі, віддавши всього 10% від вкраденого
показать весь комментарий
05.08.2025 23:09 Ответить
ухилянт-з якого часу Людина набуває цей статус??і при яких обставинах??ти ж тут про законність чухаєш??щось вона правда якась вибіркова як і ті до кого як раз цей ,,ухилянт,, як раз і стосується
показать весь комментарий
05.08.2025 22:23 Ответить
зараз набіжать,почнуть всіх ,,інакомислящих,,банити🤣🤣
показать весь комментарий
05.08.2025 22:20 Ответить
Твоя чЄсь комусь потрібна, як зайцю вибачте венерична хвороба. Залиш її собі. Прочитай закон, там все розписано. Порушення - санкція. І дотримуйся його. А клешні свої нічого простягати до людей.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:33 Ответить
а де це на них хтось напав??в приміщені тцк чи коли вони в групі до 10-12 рил прресують 1-2???так кримінальний кодекс дозволяє самооборону
показать весь комментарий
05.08.2025 22:52 Ответить
Это законы для нас они принимают. А по факту ТЦКшники ловят всех подряд, чтобы создать людям проблему, которую он должен решить своими деньгами, а если нет, то пойдёт воевать вместо них, все!!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:00 Ответить
Напевно у посадовій інструкції викидайла з тцк ким він і являється.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:27 Ответить
Сцикуни чи з пісюнами ховаються по різному. Хтось служить в Податковій, хтось перекладає папери в держ.установах... Поліцаї, прокурори, пенсіонери в 40 років - ще ті сцикуни, але зі зброєю! Всі ці люди отримують з/п з моїх податків, достроково виходять на пенсію, та ще й гребуть хабарі, так що вистачає і їм і онукам!
Але коли потреба виникла захищати країну, то згадали про ФОПів, комбайнерів, і т.п.
Чомусь так виходить, що одні жирують за рахунок країни, а інші, хто горбатився весь час і на себе, і на "дядю", мають якісь "обов'язки"
Прав нема жодних - хіба що в морду отримати від тцк, але зобов'язань щось до х..!
Але, я після інфаркту, і наближаючись до 60 років, чомусь не можу отримати висновок, що я хворий. При цьому жоден митник не пішов у військо, не взяв до руки зброю, але успішно отримує і гривні від бюджету, і долари з євро від контрабанди
показать весь комментарий
06.08.2025 11:58 Ответить
показать весь комментарий
05.08.2025 22:26 Ответить
одиночний,100500 випадок,за день,інтернет все пом,ятає
показать весь комментарий
05.08.2025 22:30 Ответить
ти рахуєш людей за злочинців??ти був свідком??в тебе є обгрунтовані докази неправомірної застосування сили??ти є прокурор,суддя до якого є неупереджена довіра чи ти нав,язуєш наратив виданий зацікавленими сторонами???після зашкварів я довіряю громадянам а не тим хто перебрав на себе не властиві функції
показать весь комментарий
05.08.2025 23:57 Ответить
Справді ? А яким законом встановлено такий факт ? Здається Україна згідно Конституції правова держава і навіть воєнний стан не відміняє дію законів , а тільки встановлює обмеження, які передбачені відповідними законами та статтями Конституції.
Ви щось явно попутали, це в СРСР були закони воєнного врємені, суди-тройки, ЧК.
Згідно ЗУ Про правовий режим воєнного стану, військові формування можуть залучатися до вирішення завдань та заходів пов"язаних з воєнним станом разом з правоохоронними органами, але таке рішення має прийняти РНБО та вводитися в дію Указом президента з вказанням які саме військових формування залучаються згідно з їх призначенням та специфікою.
Отже, сам факт введення воєнного стану жодних додаткових повноважень та прав для військовослужбовців по відношенню до цивільного населення не дає. Не вигадуйте .
показать весь комментарий
06.08.2025 00:09 Ответить
не смійте про святе таке казати...накажуть,коли зіл,ють на них весь накопичений бруд і ненависть і загонять під мир до окопів щоб не було кому виступати свідками,історія завжди повторюється
показать весь комментарий
05.08.2025 22:26 Ответить
Нема документів - виклик поліції і доставка у відділок поліції для встановлення особи і перевірки... Завжди так було! Ось законний метод.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:32 Ответить
Лубінець не правий, конституційні права громадян обмежені законом про введення воєнного стану, а військові прирівняні до правоохоронців і можуть затримувати громадян і обмежувати їх свободу пересування.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:21 Ответить
Де саме присутня? Лубінець ж у пості говорить про ситуацію загалом, а не про якийсь конкретний приклад... Так, часто поліція присутня, але іноді буває, що без поліції. У цьому випадку перевірити документи, звісно, мають право, а кудись везти примусово - ні, треба копів дочекатися.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:33 Ответить
По-різному буває, родича-добровольця якось запакували, коли він у відпустку прийшов і у штатському по вулиці йшов. Потім вибачалися довго, але сам факт, що СПОЧАТКУ запакували, а лише потім документи перевірили... А діяли б по закону і перевірили одразу, то і конфлікту не було б!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:47 Ответить
Кант казав: "Не знаєш як діяти - дій за законом!"
показать весь комментарий
06.08.2025 00:05 Ответить
можеш довести мені особисто що ця структура має право взагалі когось шттрафувати??поперше вона повинна бути державним органом,будь ласка номер закону відповідно до Конституції яким її створено??кабмін не є законотворчім органом а є виконавчим...
показать весь комментарий
05.08.2025 22:35 Ответить
Підказують в школі лобурякам, які зкурили підручник. "не треба застосовувати силу" - не можна ратиці простягати до людей, закон не дозволяє.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:39 Ответить
воєнкомат був офіційно створениий і розформований у 2007,яким законом створено нову і надано їм права і обов,язки які напряму суперечать Конституції-роозшук,штрафи,доставки....все інше ст.60 Конституції
показать весь комментарий
05.08.2025 22:44 Ответить
А хіба до цієї заяви вони мали право? Їм просто дозволили робити що хочуть.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:59 Ответить
Ну от хто тікає, той ухилянт 100%, я ж не сперечаюся. І таким мають бути штрафи, позбавлення водійських прав і тд...
Але є випадки, коли людина в Києві, умовно, оновила дані, пройшла влк, але її не призвала. Він їде в інше місто у справах, там його забирають. І тоді виникає питання: якщо його "рідний" ТЦК не мобілізує його і він їм поки не потрібний, то чому його мають мобілізувати якісь ліві люди, які його особову справу в очі не бачили?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:36 Ответить
Що поробиш, дається взнаки совковий менталітет і виховання. На першому місці для таких "родіна та сталін", а найвище досягнення в життя " погібнуть комуністом".
показать весь комментарий
05.08.2025 23:38 Ответить
Що говорить 17 стаття Конституції України?

Стаття 17.

Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:03 Ответить
ТЦК яке мають право розпусмкати руки? Попереврдились ткди різні бугаї і протягають свої ратиці.Вони перші лізуть.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:15 Ответить
Рот закрив.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:22 Ответить
Андрій ІЛЛЄНКО:
Якщо до штурмовиків з раніше окупованих частин Донбасу в московитській армії всі звикли ще з 2022 року, то зараз масово почали зʼявлятися смертники з окупованої Херсонщини і Запоріжжя.

Кому пощастило опинитися в полоні, розповідають:

Мобілізовані з окупованих територій - найнижча каста.

За будь-який непослух - жорстоке побиття (до каліцтва) і відправка на яму.

За відмову йти на штурм - смерть.

Страчених та значну частину загиблих у штурмах заднім числом оформлюють як дезертирів.

Висновків не буде.

З огляду на останні події в тилу кожен може зробити власні.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:56 Ответить
Всі розуміють, як той розшук робиться. Але проїхали. ШТРАФ. КРАПКА. Позбавлення водійських прав. Через суд. Штраф до речі також. Так каже закон. Хороший він, чи поганий, але це закон. Буде інший - обговоримо. А поки свої граблі тримай виключно при собі.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:53 Ответить
не можуть бо є Статут і є ст.17 Конституції,а ще Кримінальний кодекс з правками на стан війни
показать весь комментарий
05.08.2025 23:08 Ответить
Ну ми ж намагаємося показати, що ми не такі, як совок... Хоча при совку мій колишній начальник, будучи строковиком, послав прямим текстом нах командира, який хотів його в Афган "добровольцем" послати. І що? Ну нічого йому не було! Покричали і угомонилися і поїхав він замість Афгана у ...Польщу. Принаймні, він так розповідав...

Або ще приклад - мій знайомий (йому 50 років) ще в дитинстві при совку був визнаний інвалідом і його автоматично виключили з обліку, не ставлячи на нього. У 2023 йому на вулиці вручили повістку (попри показане інвалідське). Він чесно прийшов у ТЦК, пішов на ВЛК (хоча мав повне право не йти, а із 2024 законом заборонили інвалідів на ВЛК посилати), де його признали (внєзапно!) ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИМ! Інвалідність при цьому підтвердили. От як це назвати???
Нє, інваліда, звичайно, не призвуть, але от за кордон за гуманітаркою йому тепер значно важче виїхати... НАХЄРА ТАК РОБИТЬ???
показать весь комментарий
05.08.2025 23:28 Ответить
Його представника тцкуни вже посилали нахрін. Бо в тцкунів дах крутіший.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:43 Ответить
тобі як кацапці видніше,то є ваші скрепи,оособливо лізти до інших без запрошення і срати на вентилятор
показать весь комментарий
06.08.2025 00:45 Ответить
От мій свояк ввійшов у ці 25-27 тисяч у січні. Рівно через 2 місяці пропав без вісті під Константинополем у перший бойовий вихід. 79 ДШБ. Почали шукати , так такого про відношення до мобілізованних наслухалися ,що в усі казки про те що вВСУ береже людей не те що не віримо , а вважаємо що там їх просто знищують навмисно.
показать весь комментарий
06.08.2025 10:49 Ответить
Абсолютно вірно каже пан Лубінець.

ТЦК згідно Закону мають наступні функції: ведення Реєстру військовозобов'язаних, роздача повісток, накладення стягнень за адмінправопорушення у сфері військового обліку. Все.

Все інше чим займаються посадові особи ТЦК (і про що відомо кожному громадянину України) - поза Законом. А саме: незаконне викрадення, незаконне позбавлення волі, нанесення громадянам тілесних ушкоджень, катування, вбивства.

Висновок: всі посадові особи ТЦК які займаються незаконною діяльністю та вчиняють посадові злочини, рано чи пізно будуть притягнуті до відповідальності. Зараз документується все.
показать весь комментарий
06.08.2025 11:45 Ответить
А громадяни до військовослужбовців? Вже розʼяснювати так розʼяснювати. Влада має у носі мобілізаційні заходи всі ці роки, і нічого змінювати не збирається, лохторат тому що
показать весь комментарий
05.08.2025 22:16 Ответить
якщо я підійду до вас на вулиці і почну бити поголові і ламати руки і ноги, думаю, я теж від вас постраждаю трохи. Бо я маю таке ж право застосовувати силу до перехожих як і тцк
показать весь комментарий
05.08.2025 22:45 Ответить
Вихід один,
пан Лубінець повинен працювати в ТЦК і на своєму прикладі показати як організувати його роботу.
Тільки щоб укомплектувати наше військо хоч би на 70%
показать весь комментарий
05.08.2025 22:48 Ответить
Нєйух ховатись та тікати то і ловити тебе ніхто не буде. Іди свій обов'язок захисника виконуй. Навіть жінки воюють, а сцикуни з пісюнами ховаються та ще й себе виправдовують. Тьфу, мля...
показать весь комментарий
05.08.2025 23:15 Ответить
Так от від отримання повісток і тікають. Чого всі ухилянти як в'юни на сковородці шукають собі виправдання? Не соромно перед жінками які теж воюють?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:24 Ответить
Завдяки таким правозахисникам при законній перевірці документів стріляють та погрожують гранатами поліції та ТЦК...вже вбивають...Правда ждуни і ухилянти стверджують,що рашисти так не будуть робити,коли прийдуть...Будуть поважати,любити та оберігати кожного сепара....поки не вбьють по пьяні,або для розваги....
показать весь комментарий
05.08.2025 23:26 Ответить
Сам факт введення в країні особливого правового режиму воєнного стану обмежує права громадян і наділяє військових додатковими правами та обов'язками правоохоронців.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:40 Ответить
Бо як завжди закони писали не професійні юристи, а набрані по кумівству кадри.Над механізмом реалізації цих штрафів та обмежень ніхто не працював, розрахунок був залякати ухилянтів, який не спрацював.
Ухилянти позбавилися майна, почистили банківські рахунки і залягли на дно, відповідно виконавча служба не має з кого і з чого стягувати штрафи. А з водійськими посвідченнями взагалі пшик, оскільки тих хто їх отримав більше 10-15 років назад в електронній базі поліції не має і відповідно анулювати їх можливо тільки фізично забравши в ухилянта.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:49 Ответить
Де все це написано?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:57 Ответить
Так. І ще тцк не приміняє силу, якщо бачить, що громадянин не простий чорнороб і примінення сили закінчиться для тцкуна окопом під Покровськом.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:17 Ответить
а може мобілізовати всіх хто повинен бути там з Закону про військовий час??справедливо?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:29 Ответить
ти б хоча б не палилася ,,Наталья Истомина,, звинювачуючі когось в прокацапкості🤣🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.08.2025 00:33 Ответить
"висновків не буде" - бо у Сволотівця Іллєнка цукор в крові занизився? Чи може він захотів показати де саме воює Тягнибок "з сином" - і не зміг нічого адекватного вигадати?
показать весь комментарий
06.08.2025 01:01 Ответить
Нагадало мем про "президент заборонив срать", пробачте)
показать весь комментарий
05.08.2025 22:17 Ответить
МужчІна, прЄдьявітьЄ дАкумЄнти. Ах у вас нЄту, ну ізвЄнітьЄ прАхАдітьЄ, Єто гічЄво шо ви в розискЄ, всЄшо хАрошеВО вам і хАрошЄВо настраЄнія... Ще й чЄсь віддати. Так, ЛубінЄц?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:26 Ответить
Так штрафи в воєнкоматах існували і в 90-х, і в 2000-х. Вони прописані в КУпАП, просто до нового закону 2024 року вони . І так, контролери в тролейбусах не є представниками державного органу (і навіть статусу держслужбовця не мають), вони теж штрафувати не можуть, за вашою логікою?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:38 Ответить
Штрафи за порушення військового обліку є у всіх країнах, де діє призов... Навіть у дуже демократичних на кшталт Фінляндії!
показать весь комментарий
05.08.2025 22:47 Ответить
так він поклавши на неї поклав і нна себе,бо посаду президента йому надавала як раз Конституція,бо все інше лише похідне і розкрива тулмачення,виходить він себе обнулив
показать весь комментарий
05.08.2025 22:58 Ответить
Під час дії воєнного стану та оголошеної загальної мобілізації, всі військовозобов'язані повинні прибути до ТЦК, оновити свої дані обліку, пройти медкомісію та отримати відповідні документи. Якщо придатний військові вирішать мобілізувати чи ні. А якщо людина не з'являється то його оголошують в розшук. Шо тут не зрозуміло, ще дебілам?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:59 Ответить
Потужно Лубінець насмішив Сирського
показать весь комментарий
05.08.2025 23:00 Ответить
якщо тобі пофіг кому щось платити кидай гроші і мені на картку,давай я тобі випишу 54 000,а ти сплатих половину,рахуй акція
показать весь комментарий
05.08.2025 23:00 Ответить
То має бути кримінальне чи адміністративне (залежно від того, чи сильно побив) провадження за напад на військовослужбовців. То цим має займатися поліція, а не ТЦК!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:13 Ответить
кожна печатка з тцк в реєстрі підсвічується як ,,стан ліквідації,, а бо ,,росформування,,
згідно тієї ж Конституції не можливо на старому пристосувати нове,тільки знищивши старе,створивши нове,бо виходить ,,подлог,, або ,,МММ,, якщо коротко
показать весь комментарий
05.08.2025 23:31 Ответить
Під час дії особливого правового режиму воєнного стану головним завданням всіх державних інституцій є відсіч збройній агресії ворога, а головною державною інституцією яка фізично протистоїть ворогу і на яку законом покладений обов'язок збройного захисту держави, її територіальної цілісності, життя і здоров'я громадян є ЗСУ! Тому ЗСУ перебирає на себе повноваження, права та обов'язки правоохоронних органів, місцевих органів влади та інших державних інституцій в обсягах необхідних для виконання повноважень по відсічі збройній агресії ворога!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:56 Ответить
Страница 1 из 3