18735 посетителей онлайн

Военнослужащие ТЦК не имеют права применять силу к гражданам, - Лубинец

Лубинец: ТЦК не имеют права применять силу во время мобилизации

Нарушения прав человека во время мобилизационных мероприятий со стороны военнослужащих ТЦК и СП в виде незаконного удержания, ограничения свободы и применения физической силы являются недопустимыми.

Об этом омбудсмен Дмитрий Лубинец сообщил в соцсетях, информирует Цензор.НЕТ.

Он отметил, что Офис Омбудсмена внимательно реагирует на все сообщения о возможных нарушениях прав человека во время мобилизационных мероприятий со стороны военных ТЦК и СП.

По его словам, каждый такой случай тщательно проверяется.

"Как омбудсмен я действую в пределах своих полномочий, в частности направляю официальные обращения в компетентные органы. В случае подтверждения нарушений - настаиваю на привлечении виновных к ответственности", - отметил Лубинец.

Он подчеркнул: даже во время военного положения военнослужащие ТЦК и СП обязаны действовать исключительно в рамках закона.

"Они не имеют права ограничивать свободу граждан без законных оснований или применять силу. Принудительная доставка или содержание возможны только по решению уполномоченных органов. Граждане же тоже должны придерживаться действующих норм. Права человека - основа демократического государства", - добавил омбудсмен.

Лубинец: ТЦК не имеют права применять силу во время мобилизации

Топ комментарии
+35
Представники ТЦК в курсі? А то вони може просто не знають про це..
показать весь комментарий
05.08.2025 22:14 Ответить
+28
Ви пане Лубінець краще мовчіть а то ТЦКашники можуть і вам ребра потовкти та забусифікувати.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:13 Ответить
+25
И скольких тцкшников посадили?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Колонізовані народи переводять на мову окупанта. Суржик - це проміжна стадія.
показать весь комментарий
06.08.2025 10:38 Ответить
Тому, що кожній ОДА, дають свій план для мобілізації!! А в одних ОДА пусто, а в інших, густо!!
Так склалося з населенням, ще з часів совдепії! Але ж, у СТАВЦІ засідають своїми задами, одні ухилянти та заброньовані, а вони і Закон України https://ips.ligazakon.net/document/JI09678A "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", не знають, ні рилом, а ні вухом!! А вони зобов'язані ОСОБИСТО його і виконувати!! Про це, і Генпрокурори усі знають, що потікали з України, бо теж не виконали норм цього Закону!
«

9. Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України; організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - Кабінетом Міністрів України; координація діяльності органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації здійснюється Радою національної безпеки і оборони України.

Безпосереднє керівництво щодо реалізації заходів з мобілізаційної підготовки і мобілізації здійснюється в центральних органах виконавчої влади, інших державних органах їх керівниками, а в Збройних Силах України, інших військових формуваннях - центральними органами управління відповідних військових формувань.

Організація безпосередньої реалізації заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації на відповідній території чи сприяння їх виконанню здійснюється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.»
показать весь комментарий
05.08.2025 23:47 Ответить
Щось новеньке. А можете дати посилання на закон/постанову,якими прирівняли військових до правоохоронців ? Здається 17 ст. Конституції діє в умовах воєнного стану і відповідно ЗСУ або інші військові формування не мають права обмежувати права та свободи громадян.
Особисто я знаю, що постановами КМУ передбачено, що на блокпостах військові мають право перевіряти документи цивільних та обмежувати рух, якщо є відповідний наказ коменданта і тільки військові, які вказані у такому наказі.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:34 Ответить
Що поробиш, дається взнаки совковий менталітет і виховання. На першому місці для таких "родіна та сталін", а найвище досягнення в життя " погібнуть комуністом".
показать весь комментарий
05.08.2025 23:38 Ответить
Бо як завжди закони писали не професійні юристи, а набрані по кумівству кадри.Над механізмом реалізації цих штрафів та обмежень ніхто не працював, розрахунок був залякати ухилянтів, який не спрацював.
Ухилянти позбавилися майна, почистили банківські рахунки і залягли на дно, відповідно виконавча служба не має з кого і з чого стягувати штрафи. А з водійськими посвідченнями взагалі пшик, оскільки тих хто їх отримав більше 10-15 років назад в електронній базі поліції не має і відповідно анулювати їх можливо тільки фізично забравши в ухилянта.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:49 Ответить
Справді ? А яким законом встановлено такий факт ? Здається Україна згідно Конституції правова держава і навіть воєнний стан не відміняє дію законів , а тільки встановлює обмеження, які передбачені відповідними законами та статтями Конституції.
Ви щось явно попутали, це в СРСР були закони воєнного врємені, суди-тройки, ЧК.
Згідно ЗУ Про правовий режим воєнного стану, військові формування можуть залучатися до вирішення завдань та заходів пов"язаних з воєнним станом разом з правоохоронними органами, але таке рішення має прийняти РНБО та вводитися в дію Указом президента з вказанням які саме військових формування залучаються згідно з їх призначенням та специфікою.
Отже, сам факт введення воєнного стану жодних додаткових повноважень та прав для військовослужбовців по відношенню до цивільного населення не дає. Не вигадуйте .
показать весь комментарий
06.08.2025 00:09 Ответить
Якщо звичайні громадяни застосовують сили, то має бути задіяна поліція. І пакувати ухилянтів теж має ВИКЛЮЧНО поліція!
показать весь комментарий
05.08.2025 22:26 Ответить
Ну він ж не простий комбайнер, а людина з дахом...
показать весь комментарий
05.08.2025 22:28 Ответить
Ну якщо не оновив дані, то штраф має бути, бо це порушення закону...
показать весь комментарий
05.08.2025 22:29 Ответить
Нема документів - виклик поліції і доставка у відділок поліції для встановлення особи і перевірки... Завжди так було! Ось законний метод.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:32 Ответить
Так штрафи в воєнкоматах існували і в 90-х, і в 2000-х. Вони прописані в КУпАП, просто до нового закону 2024 року вони . І так, контролери в тролейбусах не є представниками державного органу (і навіть статусу держслужбовця не мають), вони теж штрафувати не можуть, за вашою логікою?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:38 Ответить
Штрафи за порушення військового обліку є у всіх країнах, де діє призов... Навіть у дуже демократичних на кшталт Фінляндії!
показать весь комментарий
05.08.2025 22:47 Ответить
То має бути кримінальне чи адміністративне (залежно від того, чи сильно побив) провадження за напад на військовослужбовців. То цим має займатися поліція, а не ТЦК!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:13 Ответить
Трохи не так, ВЛК - ЛИШЕ за повісткою, це ж були неодноразові роз'яснення саме від представників різних ТЦК. Навіть коли обмежено придатні повинні були ВЛК пройти для зміни статусу, то САМЕ за повісткою...
показать весь комментарий
05.08.2025 23:16 Ответить
Як це у 2007, якщо при мобілізації у 2014-2016 були саме військомати, а не ТЦК. І, до речі, тоді вони працювали ІДЕАЛЬНО, без скандалів чи порушень...
показать весь комментарий
05.08.2025 23:19 Ответить
Ну ми ж намагаємося показати, що ми не такі, як совок... Хоча при совку мій колишній начальник, будучи строковиком, послав прямим текстом нах командира, який хотів його в Афган "добровольцем" послати. І що? Ну нічого йому не було! Покричали і угомонилися і поїхав він замість Афгана у ...Польщу. Принаймні, він так розповідав...

Або ще приклад - мій знайомий (йому 50 років) ще в дитинстві при совку був визнаний інвалідом і його автоматично виключили з обліку, не ставлячи на нього. У 2023 йому на вулиці вручили повістку (попри показане інвалідське). Він чесно прийшов у ТЦК, пішов на ВЛК (хоча мав повне право не йти, а із 2024 законом заборонили інвалідів на ВЛК посилати), де його признали (внєзапно!) ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИМ! Інвалідність при цьому підтвердили. От як це назвати???
Нє, інваліда, звичайно, не призвуть, але от за кордон за гуманітаркою йому тепер значно важче виїхати... НАХЄРА ТАК РОБИТЬ???
показать весь комментарий
05.08.2025 23:28 Ответить
Ви помилилися, у 2017-2018 почали реформу військоматів (із прицілом на перехід на контрактну армію), але через прихід до влади зебілів встигли лише назву змінити, а реформу нова влада не провела...
показать весь комментарий
05.08.2025 23:31 Ответить
Де саме присутня? Лубінець ж у пості говорить про ситуацію загалом, а не про якийсь конкретний приклад... Так, часто поліція присутня, але іноді буває, що без поліції. У цьому випадку перевірити документи, звісно, мають право, а кудись везти примусово - ні, треба копів дочекатися.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:33 Ответить
Ну от хто тікає, той ухилянт 100%, я ж не сперечаюся. І таким мають бути штрафи, позбавлення водійських прав і тд...
Але є випадки, коли людина в Києві, умовно, оновила дані, пройшла влк, але її не призвала. Він їде в інше місто у справах, там його забирають. І тоді виникає питання: якщо його "рідний" ТЦК не мобілізує його і він їм поки не потрібний, то чому його мають мобілізувати якісь ліві люди, які його особову справу в очі не бачили?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:36 Ответить
От ви це все пишете щоб що?? Навіть якщо раптом це виявиться правдою, воно вам поможе в суді оскаржити дії, які ви вважаєте незаконними?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:38 Ответить
Тут проблема в тому, що виникла колізія в документах - інвалідність і обмежено придатний. Я детально не уточнював у нього, але я так зрозумів, що як коли - можуть випустити зі скрипом, а можуть і ні...
Статус обмежено придатного йому так і не відмінили, бо нову ВЛК він не проходив - інвалідам ж це не треба робити за новими правилами.
Але першопричина саме в обмеженій придатності. ОСОБА З ІНВАЛІДНІСТЮ АВТОМАТИЧНО МАЄ БУТИ НЕПРИДАТНОЮ - це ж аксіома!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:42 Ответить
По-різному буває, родича-добровольця якось запакували, коли він у відпустку прийшов і у штатському по вулиці йшов. Потім вибачалися довго, але сам факт, що СПОЧАТКУ запакували, а лише потім документи перевірили... А діяли б по закону і перевірили одразу, то і конфлікту не було б!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:47 Ответить
Уточнити можу, але хіба ви не погоджуєтеся, що особа з інвалідністю має автоматично бути визнана непридатною?
показать весь комментарий
05.08.2025 23:49 Ответить
Так це якраз нинішня влада гальмувала 2 роки прийняття закону і прийняла шопопало. У 2018 році реформа почалася і потроху йшла собі.

25 квітня 2018 року стало відомо про затвердження міністром оборони України плану щодо створення на базі військових комісаріатів ТЦК без жодного територіального обмеження, відтак - на всій території України[. Станом на 17 вересня 2018 року такий план передбачав реформувати у ТЦК 111 військових комісаріатів у Чернігівській, Рівенській, Дніпропетровській та Одеській областях до кінця 2018 року та надалі у всіх інших областях України.

28 травня 2020 року у Верховній Раді України було зареєстровано законопроєкт щодо, зокрема, перейменування військкоматів України у ТЦК, але процес його розгляду вкрай затягнувся у часі. 1 листопада 2020 року Міністерство оборони України в односторонньому порядку перейменувала усі військкомати України у територіальні центри, таким чином створивши прецедент їх подальшого функціонування поза правовим полем України, втім фактично назавжди викресливши термін «військовий комісаріат» з назв підпорядкованих йому структур по всій території України. 30 березня 2021 року на базі вищезазначеного законопроєкту Верховною Радою України таки було прийнято відповідний закон, що у квітні 2021 року був підписаний президентом України, відтак - вступив у законну силу.
Попри це окрім косметичних змін у назві він не змінював взагалі нічого у функціонуванні колишніх військкоматів, що негативно впливало на імідж усієї реформи, залишаючи такі чинники, як то паперовий облік військовозобов'язаних громадян і призовників на додаток до ведення єдиного державного реєстру військовозобов'язаних, що доти для новоназваних територіальних центрів підтримки та соціального захисту вважалося додатковою опцією у функціонуванні, а не навпаки чи замість
показать весь комментарий
05.08.2025 23:55 Ответить
Ну в нас однаково не призивають як осіб із інвалідністю 1 групи, так і з 3 групою - за законом вони рівні.
Друг, до речі, водить машину не може, бо там інвалідність, скажімо так, через неврологічне захворювання (точний діагноз я мабуть не в праві розголошувати з етичних причин). За гуманітаркою він не за кермом їздить, а пасажиром в авто...

Але мій посил був у іншому - якщо його в 1991 році (у старшій школі, коли всіх хлопців на облік ставили) при совку ВЛК визнала виключеним з обліку через непридатність, то якого дідька він зараз обмежено придатний? Хвороба та інвалідність нікуди не ділися!
показать весь комментарий
06.08.2025 00:00 Ответить
У 2018 очевидно відсутність голосів у Раді заважала. Пригадайте, тоді навіть воєнний стан прийняли зі скрипом і не продовжили! А от що заважало прийняти нормальний закон у 2019, коли монобільшість утворилася?
показать весь комментарий
06.08.2025 00:04 Ответить
Кант казав: "Не знаєш як діяти - дій за законом!"
показать весь комментарий
06.08.2025 00:05 Ответить
Тоді за вашою логікою і в 2021 варто було турнути, коли недолугий закон прийняли...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:15 Ответить
Згідно закону 2024 року перевіряти документи вони вже мають право взагалі-то...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:16 Ответить
Тю, я завжди думав, що підтверджувати треба лише 3 групу, а без ноги - це 100% 1 група...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:18 Ответить
Ну буде вказано в Резерв+, що він ВЛК прийшов і визнаний придатним чи там придатним до частин обслуговування. І що далі?
Якщо людина оновила дані, пройшла ВЛК і не ховалася від повісток, то це 100% не ухилянт. Але якщо йому рідний ТЦК дасть повістку, то, як правило, дасть кілька днів зібрати речі, узгодити всі справи і тд. А якщо запакують у іншому місті, то поїде він в учебку без речей...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:20 Ответить
Я завжди тут пишу одну реальну пропозицію - понизити вік призову хоча б до 22 років. Щоб призивали молодих здорових, а не 50-річних дядьків із гіпертонією, артритом чи там діабетом.
Наші американські партнери наполягали на зниженні до 18 років, але по факту це нічого не дасть, бо в 18 років 99% хлопців студенти, тобто мають право на відстрочку. А в 22 роки вже випускаються з універів.
На зниженні віку призову наполягають Жорін, Карась, багато інших офіцерів ЗСУ (тиаких заяв ПОВНО!). Вони краще знають, ніж ми з вами! Ну і я, як історик, скажу, в усіх війнах, де була мобілізація, призивали, в першу чергу, саме молодь, а не 50 річних!

Ще одна реальна пропозиція - бонуси для всіх добровольців (а не 18-24, як зараз), ну і виплата добровольцям за оформлення контракту "підйомних"...
показать весь комментарий
06.08.2025 00:26 Ответить
Прямо всі імперії розпалися? І Британська теж?))
показать весь комментарий
06.08.2025 08:06 Ответить
1997 рік - це майже 80 років після завершення Першої світової. Що Друга світова вплинула на деколонізацію Британії - ще повірю. Бо після Першої світової Британія лише Ірландії дала незалежність, зате приросла додатковими колоніями в Палестині та Африці! Тобто насправді саме після Першої світової Британська імперія стала більшою, аніж була до неї!
показать весь комментарий
06.08.2025 08:59 Ответить
Є ще приклад Французької імперії (колонії були і чималі, значить де факто це імперія, хоч і республіка за формою державного устрою) там якраз мобілізація була, адже війна йшла на території Франції... І Французька імперія також стала більшою після Першої світової.

По факту, розпалися лише ті імперії, які програли війну!
показать весь комментарий
06.08.2025 09:14 Ответить
"Військовослужбовці" ТЦК та СП, якщо я не помиляюсь, одного разу послали н**уй Вас разом з Вашим омбуцменом по правах людини, коли той приїхав на виклик визволяти бусифікованого, й сам ледь не став компанією бусифіковованому у тому бусі.
Так, що пане Лубінець - стули свою пельку! Ти давно вже тут ніхто.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:44 Ответить
Що й треба було довести.

А істерика в коментах видають інстамачо та прилаштованих холуйчиків.
показать весь комментарий
06.08.2025 12:09 Ответить
а ти прям мовознавець! зло-чинець і зло-дій - адін ***! крадій тут ні до чого.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:58 Ответить
"висновків не буде" - бо у Сволотівця Іллєнка цукор в крові занизився? Чи може він захотів показати де саме воює Тягнибок "з сином" - і не зміг нічого адекватного вигадати?
показать весь комментарий
06.08.2025 01:01 Ответить
Пан Дмитро Лубінець з країни рожевих поні.
Може він ще накаже кремлівському х-лу не стріляти наших людей і не захоплювати наші землі.
показать весь комментарий
06.08.2025 12:43 Ответить
В нас всі закони поставлені на паузу. Невже не знаєте. 73% недоумкам подобаєтся.
показать весь комментарий
06.08.2025 16:03 Ответить
ТЦК- структурний підрозділ Армії.
показать весь комментарий
06.08.2025 17:02 Ответить
Поліція на фронті, ТЦК в більшості своїй були на фронті. Клоуни мають броню від мобілізації, це рішення 73 % виборців. Старих дідв до армії не беруть.
Малюнок не відповідає дійсності.
показать весь комментарий
06.08.2025 17:49 Ответить
"Вони не мають права обмежувати свободу громадян без законних підстав..."
А напад на військовослужбовців, це законна підстава?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:44 Ответить
В основному люди законнослухняні і при перевірці документів поводяться достойно.
Нападів на військовослужбовців не багато, але бувають.
Зокрема у селі Бузьке, що на Миколаївщині 3 серпня 2025 року троє чоловіків з палицями напали на військових...
Думаю, тут законна підстава до застосування сили до злочинців.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:27 Ответить
У селі Бузьке на Миколаївщині троє чоловіків напали на військових з ТЦК, використовуючи палиці, 3 серпня 2025 року. Вони пошкодили автомобіль військових, які виконували роботу з оповіщення. Один з нападників переховувався від мобілізації. Під час сутички постраждали один з нападників та представник ТЦК. Постраждалий військовослужбовець, який отримав поранення, захищав Україну з 2014 року, а після поранення був переведений до Вознесенського ТЦК.

Так, я довіряю військовим, а не нападникам. Вони ні чим не відрізняються від кацапського лайна.
показать весь комментарий
06.08.2025 10:24 Ответить
Мабуть, що так. Силу застосовують поліцейські - за непокору працівникам ТЦК.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:16 Ответить
Я ж чесно написав - "мабуть". Суто теоретично, військові можуть застосовувати силу до цивільних хіба що з метою захисту/самозахисту.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:02 Ответить
Лубінець не правий, конституційні права громадян обмежені законом про введення воєнного стану, а військові прирівняні до правоохоронців і можуть затримувати громадян і обмежувати їх свободу пересування.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:21 Ответить
Сам факт введення в країні особливого правового режиму воєнного стану обмежує права громадян і наділяє військових додатковими правами та обов'язками правоохоронців.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:40 Ответить
Під час дії особливого правового режиму воєнного стану головним завданням всіх державних інституцій є відсіч збройній агресії ворога, а головною державною інституцією яка фізично протистоїть ворогу і на яку законом покладений обов'язок збройного захисту держави, її територіальної цілісності, життя і здоров'я громадян є ЗСУ! Тому ЗСУ перебирає на себе повноваження, права та обов'язки правоохоронних органів, місцевих органів влади та інших державних інституцій в обсягах необхідних для виконання повноважень по відсічі збройній агресії ворога!
показать весь комментарий
05.08.2025 23:56 Ответить
можуть у разі введення особливого правового режиму воєнного стану
показать весь комментарий
06.08.2025 08:46 Ответить
Коли ТЦК стали військовими?
показать весь комментарий
06.08.2025 16:59 Ответить
"
показать весь комментарий
06.08.2025 17:17 Ответить
😁👏
показать весь комментарий
06.08.2025 13:11 Ответить
Попід руки-ноги і в бус-це такий вид гімнастики а не застосування сили.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:23 Ответить
Напевно у посадовій інструкції викидайла з тцк ким він і являється.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:27 Ответить
Опозиція підтримує мобілізацію. Парламентська опозиція практично нічого не зробила проти бусифікації.
показать весь комментарий
06.08.2025 01:48 Ответить
Вихід один,
пан Лубінець повинен працювати в ТЦК і на своєму прикладі показати як організувати його роботу.
Тільки щоб укомплектувати наше військо хоч би на 70%
показать весь комментарий
05.08.2025 22:48 Ответить
«А Васька слушает, да ест»
показать весь комментарий
06.08.2025 08:45 Ответить
Абсолютно вірно каже пан Лубінець.

ТЦК згідно Закону мають наступні функції: ведення Реєстру військовозобов'язаних, роздача повісток, накладення стягнень за адмінправопорушення у сфері військового обліку. Все.

Все інше чим займаються посадові особи ТЦК (і про що відомо кожному громадянину України) - поза Законом. А саме: незаконне викрадення, незаконне позбавлення волі, нанесення громадянам тілесних ушкоджень, катування, вбивства.

Висновок: всі посадові особи ТЦК які займаються незаконною діяльністю та вчиняють посадові злочини, рано чи пізно будуть притягнуті до відповідальності. Зараз документується все.
показать весь комментарий
06.08.2025 11:45 Ответить
Ви вірно помітили що саме на дешевій )

Бо дорогий Мерседес, Бентлі чи Майбах з тонованим склом - це свооєрідна гарантія недоторканності зі сторони тцк і поліції які займаються людоловством.

Які ті шолудиві дворові шавки - сцЮть чіпати більш породистих собак.

Своєрідні 'санітари лісу' - пакують бідних і кволих. Хто не зможе дати відпір і створити зайвих проблем )
показать весь комментарий
06.08.2025 12:11 Ответить
Вояки в тцк дурні. Після війни на них повісять всіх собак. Всю ненависть суспільства, як полум'я паяльної лампи, спрямують на виконавців.

А ті хто віддавав накази будуть всі в білому )

Не знаєте як діяти - дійте по Закону.
показать весь комментарий
06.08.2025 15:08 Ответить
Тут пан Лубінець абсолютно правий.

Величезна кількість дій посадових осіб ТЦК виходять за рамки Закону.

Звідси випливає висновок: яким чином посадові особи ТЦК можуть вимагати виконання Закону від інших, якщо брутально порушують Закон самі?

Чи в нас вже Дике Поле - в кого зброя, той і Закон?
показать весь комментарий
06.08.2025 15:14 Ответить
А хіба до цієї заяви вони мали право? Їм просто дозволили робити що хочуть.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:59 Ответить
Скільки учасників тецека загинули або отримали тілесні ушкодження під час взаємодії з цивільними громадянами і скільки цивільних громадян?
показать весь комментарий
05.08.2025 22:30 Ответить
Так можна ж назвати застосування сили і пакування в буси "оповіщенням", а всіх хто з цим не згоден - ворожим іпсо і маніпуляцією.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:32 Ответить
Є закон згідно якого ухилянтам мають виписувати штрафи, за несплату штрафу виконавча служба має блокувати банківські рахунки, конфісковувати майно.
Є закон, який має анулювати ухилянтам водійські права, уразі водіння без прав поліція повинна арештовувати транспортний засіб.
Чому ніде нема застосування цих норм, які по суті автоматично мають діяти з літа минулого року. Не став на облік в резерв +, не зявився за повісткою, штраф блокування рахунків, анулювання водійських прав.
А ні, роблять облави на дорозі, на підприємствах, одних за хабарі відпускають, інших хто не може відкупитись насильно везуть на полігони.
показать весь комментарий
05.08.2025 22:18 Ответить
Відсоток бусифікованих іде в СЗЧ це аж цілих 70%, в військових навчальних центрах командири вже прямо людей питають, ви будете воювати чи втечете?, бо якщо ви збираєтесь утікати, то валіть вже, щоб я не витрачав свій час на забезпечення вас спорядженням...
Ось так працює мобілізація зараз...
І це влада дуже добре розуміє тому усіляко намагається зупинити воєнні дії... Очевидно, що мобілізація, не працює, як наслідок недавні заяви Будавнова, який знає про ситуацію з середини.
Українцям потрібно реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК. Інакше прийде "ТЦК РФ", - Буданов Джерело: https://censor.net/ua/n3561026
І я з ним повністю згоден, якщо не буде кардинальних змін прийде ТЦК РФ.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:31 Ответить
А еще воровать нельзя. И людей убивать. Но не все об этом знают видимо.
показать весь комментарий
06.08.2025 00:02 Ответить
Ага. Тільки маленька поправка, ТЦК не приміняє силу якщо бачить що громадянин крепший і освідченіший за ТЦК. А якщо каліка і доходяга то ТЦК запихують в бусік як скотину даже не питаючи документи. Тому в армії одні каліки які якщо не в госпіталі відседжуються то здають позиції і здаються в полон
показать весь комментарий
05.08.2025 22:56 Ответить
Якщо тебе доставили до поліції тобто заарештували то ТЦК вже йде лісом. Тепер це справа поліції, адвокатів і суду. А якщо ти ще здійснив якесь правопорушення типу вдарив поліцая, розбив цеглиною вікно в поліцейській машині і тд, то тебе взагалі не можуть нікуди відправити з поліційного відділку без вище перечислених процедур.
показать весь комментарий
05.08.2025 23:01 Ответить
А ще потрібно жінку і дітей конфісковувати в ухилянтів і садити їх в карцер поки ухилянт не з'явиться на ВЛК. Тому що ухилянти це самі жорстокі злочинці. Це вам не казнокради які мільярди крадуть з бюджету а потім виходять під заставу і гуляють собі, віддавши всього 10% від вкраденого
показать весь комментарий
05.08.2025 23:09 Ответить
Бубінець, а ти вилізь з кабінету і проїдься по місту дешевій машині !!!
показать весь комментарий
06.08.2025 01:10 Ответить
Страница 3 из 3