11782 посетителя онлайн

Военных ТЦК нужно убрать с улиц. Они не должны общаться с военнообязанными, - Решетилова

Решетилова предлагает убрать ТЦК с улиц и объяснила зачем

Уполномоченный по защите прав военнослужащих Ольга Решетилова заявила, что военнослужащих ТЦК и СП, которые привлечены к мероприятиям оповещения военнообязанных, нужно забрать с улиц, потому что они не обучены общаться с гражданскими.

Об этом Решетилова сказала во время эфира Общественного радио, информирует Цензор.НЕТ.

По ее словам, военные ТЦК не умеют налаживать коммуникацию с военнообязанными.

"Прежде всего - и это было мое требование, с тех пор как я пришла на должность - нам нужно забрать военнослужащих ТЦК и СП с улиц. Они не должны коммуницировать с военнообязанными, потому что они не обучены это делать", - говорит военный омбудсмен.

Она отметила, что многие военные, которые работают в ТЦК, возвращаются с фронта и имеют ранения. Однако отбирать их или оценивать их психологическое состояние сейчас нет времени.

"Очень многие из них возвращаются с "нуля", с ранениями, и понятно, что они не могут себя контролировать, когда чувствуют агрессию в свою сторону. Поэтому очень важно забрать сотрудников ТЦК и СП с улиц", - подчеркнула Решетилова.

Военный обмудсмен также пояснила, что оповещением и доставкой военнообязанных в территориальные центры комплектования должна заниматься полиция. Также правоохранители должны составлять протоколы о задержании или доставке в ТЦК.

"Поскольку доставка - это тоже в определенной степени является ограничением свободы. Человек же не добровольно туда едет... И для того, чтобы нам это контролировать, нужно, чтобы полиция составляла протоколы о доставке. Сообщала об этом бесплатную правовую помощь и родных, что человек доставлен в ТЦК и там находится", - пояснила она.

Также Уполномоченная отметила, что отношение к военнообязанным в ТЦК должно быть "более человечным".

Омбудсмен предложила допустить гражданских к работе в ТЦК.

По ее мнению, это могут быть, например, юристы или волонтеры, которые будут решать проблемы, остающиеся в гражданской жизни военнообязанного после его мобилизации.

Военный омбудсмен напомнила, что обновить данные и пройти ВВК еще до мобилизации - это обязанность каждого военнообязанного.

Топ комментарии
+22
Вони і "ненавчені воювати", тоді взагалі чого вони вештаються по вулицях?І тому же ще й бува напідпитку.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:26 Ответить
+17
Тріндьож , 100% триндьож. Ніколи не бачив поліцейських на підпитку. На россії бачив, в нас -ні. Поліція є на фронті. Вступайте в бригаду Лють і на власному досвіді про це дізнаєтеся.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:35 Ответить
+14
Травматичний досвід? Життя, воно таке...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Вони і "ненавчені воювати", тоді взагалі чого вони вештаються по вулицях?І тому же ще й бува напідпитку.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:26 Ответить
Тріндьож , 100% триндьож. Ніколи не бачив поліцейських на підпитку. На россії бачив, в нас -ні. Поліція є на фронті. Вступайте в бригаду Лють і на власному досвіді про це дізнаєтеся.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:35 Ответить
🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.08.2025 18:54 Ответить
Вона ждун рф потім її ***** визове до себе і вони йому до ложить як зірвала процес мобілізації. він їй вручить медаль -За взятие України
показать весь комментарий
06.08.2025 19:18 Ответить
Там де л'ють, там і п'ють
показать весь комментарий
06.08.2025 20:31 Ответить
В дупцю тебе хоч не відкохали ще? Чи вже було?
показать весь комментарий
06.08.2025 18:36 Ответить
Травматичний досвід? Життя, воно таке...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:42 Ответить
Який ти досвідчений.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:45 Ответить
Це стара баба. А все ще фантазії грають, кохання сниться.
показать весь комментарий
06.08.2025 19:01 Ответить
Чи ви натякаєте, що в цій поважній установі працюють люди з нетрадиційною орієнтацією?
показать весь комментарий
06.08.2025 19:07 Ответить
Я прямо кажу що ждуни- люди з нетрадиційною сексуальною орієнтацією.
показать весь комментарий
06.08.2025 19:17 Ответить
И не ждуны тоже петушками бывают
показать весь комментарий
07.08.2025 14:28 Ответить
Vasya #607130

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 19.04.2025
Вася, ти де вештався до 19.04.25?
Ведмедчуку садженці на городі всаджував?
показать весь комментарий
07.08.2025 01:28 Ответить
Нафронтниця з Єспаньоли , нам так важлива твоя "розумна" "порада" (ніт)
показать весь комментарий
07.08.2025 02:12 Ответить
Без вас Покровськ ніяк не закроють. Приходьте до ТЦК.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:36 Ответить
З якого номеру окопу ти особисто закриваєш Покровськ?
показать весь комментарий
07.08.2025 02:13 Ответить
"Омбудсменка запропонувала допустити цивільних до роботи у ТЦК" - а ось тут цікаво. Нас же постійно запевняють, що значна частина співробітників ТЦК - цивільні люди, і саме тому їх не можна відправити на фронт (хоча стосовно цивільних з вулиці це так не працює). То де ж правда?
показать весь комментарий
06.08.2025 18:30 Ответить
Ну в мене ще з часів військомату паперами завідували цивільні тьоті...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:33 Ответить
Так, пам'ятаю цих тьоть, до них взагалі не може бути ніяких претензій.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:35 Ответить
Ви хочите, що би жінки в віці 60+ за вас окопи рили?
показать весь комментарий
06.08.2025 18:38 Ответить
Екскаватор хай риє...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:55 Ответить
"не може бути ніяких претензій" - ви якось альтернативно зрозуміли цю фразу?
Пишу ж, така робота (з папірцями, каталогами, базами данних) саме для них.
За мене не треба (окопи), ще років 5-10 я це зможу сам робити, якщо знадобиться.
Хочете, щоб я забивав цв'яхи мікроскопом? - ok, якщо мобілізують то так і буде.
показать весь комментарий
07.08.2025 08:00 Ответить
Колись товариш джушашвілі говорив , що незамінних людей не існує.
показать весь комментарий
07.08.2025 11:33 Ответить
Так, незамінних немає. Отримайте спеціальну освіту, здобудьте 30-річний досвід у справі, і тоді цілком мене заміните (для того щоб не залишити без роботи ще десятки людей). А я тоді спокійно піду копати окопи
показать весь комментарий
07.08.2025 11:52 Ответить
Все перераховане вже є. Можете сміліиво йти до ТЦК на звірку даних.
показать весь комментарий
07.08.2025 12:30 Ответить
І який у вас досвід у проектуванні технологічних ліній? Не соромтеся, пишіть
показать весь комментарий
07.08.2025 12:46 Ответить
Навіщо пересмикувати? Так звані "обмежено придатні" після мобілізації можуть потрапити саме до ТЦК.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:56 Ответить
Ха.кумедний,всеодно що бомж зі смітника може потрапити працювати митником.
показать весь комментарий
06.08.2025 20:22 Ответить
Ну да лучше набрать бывших мусоров, спортсменов и всякую шушеру и ловить народ. Ты в своём уме...после ранений их мало работает, там в основном те , кто спрятался сам от армии, потому как нагнали с мусарни и куда ему, а в базе висит
показать весь комментарий
07.08.2025 14:32 Ответить
як це цивільні, а каже що там хлопці з"0"
показать весь комментарий
06.08.2025 19:37 Ответить
цікаво а коли ТЦК замахают всі ці напади і вони перестанут ловити, то тоді в ТЦК станут черги з свідомих громадян яким поліцаї і волонтери будут дарувати квіти а Решетилова отримае Героя України?
показать весь комментарий
06.08.2025 18:33 Ответить
А згадайте мобілізацію 2014-2016 - тоді фактично не було порушень і скандалів і мобілізаційні плани виконали! Ясно що ухилянтів і тоді повно було, але призвали стільки, скільки треба...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:34 Ответить
а згадайте скільки відсотків в 2022 році пішло до лав ЗСУ ? Більшість вигадують різні обставини аби не йти. Сидять в чатах і моніторять де тцк їздить , місяцями декотрі на вулицю не виходять
показать весь комментарий
06.08.2025 18:38 Ответить
Чекають кацапів. У нас в школі скандал був. Донька ухилянта- реально, вже три роки з дому не виходить- доньці загиблого військового заявила що навчатися вона буде в МГУ, а таким як ти, сказала, місця не буде, хіба прислугою.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:44 Ответить
показать весь комментарий
06.08.2025 19:04 Ответить
Тій ватній хвойді ще пляшку з-під шампанського не запхнули в піхву?
показать весь комментарий
06.08.2025 19:05 Ответить
Вона дитина, 13 років.
показать весь комментарий
06.08.2025 19:10 Ответить
Так прими правильное положение страны, обяви что война, перестрой все на оборону и проблемы уйдут. А так прикрываться что война и рассказывать что все должны и дурак сумеет. При военном положении кто идёт первым? Кто не знает так прочтите эту самую конституцию. Разница между ,,військовим станом,, і ,,станом війни,, огромная . Кто не знает ознакомьтесь, а не умничайте не зная.
показать весь комментарий
07.08.2025 14:39 Ответить
іди вчись пункт 20 ст 106 Констиприймає відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію та введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози нападу, небезпеки державній незалежності України;
показать весь комментарий
07.08.2025 16:27 Ответить
Може, тому що тоді треба було стримати менше, ніж 700 тисяч орків, як зараз?
Порівняли ту "війну" з цією, бл...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:57 Ответить
тоді так само бракувало людей, я з лютого 2022 року на війні, повернувся з-за кордону в перші дні, а міг по телевізору підтримувати "економічний фронт"
показать весь комментарий
06.08.2025 19:38 Ответить
То само собою, але я говорю про методи мобілізації...
Якщо вже пакують когось на вулиці, то хай беруть качків зі спортзалу чи амбалів із ресторанів, а не 50-річних дядьків із гіпертонією чи артритом, які після ВЛК різко стають здоровими і придатними.
Ну в 2014-2016 я не чув, щоб мобілізували хоч когось із серйозною хворобою!
показать весь комментарий
06.08.2025 19:49 Ответить
повністю згоден, що в нас війна для бідних. Я сам це бачу коли привозили безхтаченків, реально безхатченків
показать весь комментарий
07.08.2025 08:53 Ответить
Хоч трохи здорового глузду.
Та всеж пішло поширення відеа світом-скабєєва віддихає.
Це якби сантехніка перевели на місце стоматолога.
Але ж перевели у порівнянні,автор-ерм,підпис і печатка-зе.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:36 Ответить
Судячи з таких тем, капітуляція вже скоро.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:38 Ответить
Та ти шо? І де ж ти будеш бабло гоношити?
показать весь комментарий
06.08.2025 19:01 Ответить
СХОЖЕ ШО ТАК.
Більш того СХОЖЕ ШО ВЖЕ СКОРО КРАЙ ЦІЙ ДЕРЖАВІ.
показать весь комментарий
06.08.2025 19:07 Ответить
Коли Лукашенко у ***** казав - "здавайтеся негайно бо все одно роССія вас через місяць-півтора остаточно переможе", всі чому реготали...
В я не бачу нічого смішного.
Фронт тримається, сиплеться тил!
показать весь комментарий
06.08.2025 21:25 Ответить
а тим хто замість них, видати спецформу яскравого кольору. Щоб війскових не ганьбили
показать весь комментарий
06.08.2025 18:40 Ответить
Ну це вона, звісно, загнала. Якщо ТЦК прибрати з вулиць, то мобілізація стане!

Потрібно змусити їх бути ввічливими, дотримуватися законів та карати за порушення (і не доганами, а згідно Кримінального кодексу). Потрібно, щоб поліція виконувала всі покладені на неї обов'язки, а не перекидала частину з них на ТЦК.

Але повністю прибирати ТЦК з вулиць - це все одно, що лікувати головний біль сокирою...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:40 Ответить
Як вони на вулицях взагалі опинилися? Де це було прописано? В постановах шмигаля та внутрішніх інструкціях?
показать весь комментарий
06.08.2025 18:44 Ответить
Закон 2024 року ж дозволив перевіряти документи і виписувати повістки. Інша справа, що доставляти в ТЦК має право лише поліція...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:47 Ответить
Як як. Пішли на вольниє хлєба . Премії самі не прийдуть
показать весь комментарий
06.08.2025 21:32 Ответить
Так пересидент і має цим опікуватися, а не знання Законів, від відповідальності за їх невиконання, не звільняє пересидента! Він же і диплома, відповідного придбав!!

«9. Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України; організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - Кабінетом Міністрів України; координація діяльності органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації здійснюється Радою національної безпеки і оборони України.

Безпосереднє керівництво щодо реалізації заходів з мобілізаційної підготовки і мобілізації здійснюється в центральних органах виконавчої влади, інших державних органах їх керівниками, а в Збройних Силах України, інших військових формуваннях - центральними органами управління відповідних військових формувань.

Організація безпосередньої реалізації заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації на відповідній території чи сприяння їх виконанню здійснюється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.»

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416)
показать весь комментарий
06.08.2025 18:40 Ответить
А про матеріальне забезпечення мобілізованих щось буде? Чи так за свій кошт все і купляти щоб не здохнути в перший же місяць?
показать весь комментарий
06.08.2025 18:42 Ответить
Ну не знаю, знайомі і родичі, які мобілізувалися в 2024-2025 докупляли дрібниці типу ліхтариків/павербанків/мультитулів і тд. Основне все-таки видали їм...
показать весь комментарий
06.08.2025 18:49 Ответить
Выдают броник низшего уровня защиты и каску,которая осколком прошибается
Если хочешь получше-докупай сам
Большинство,кто хочет пожить еще-докупают
показать весь комментарий
06.08.2025 19:05 Ответить
... це ти про кацапсячу армію тут нацарапав? Якою ж гнидою треба бути...щоб таке написати про ЗСУ!!!! Докупали у 2014..2019... І в перші місяці 2022... Зараз навезли масу якісних бронежилетів... спорядження та касок. І не скавчи туточки...гнидо. Бо я сам возив сотнями тон американські бронежилети..канадські каски ... Звідки ти вилізло..кацапсяче??!!
показать весь комментарий
06.08.2025 19:46 Ответить
Наївний . Возив він . А ти провірив , усе повидавали , що ти навозив ? Он дрони теж в Нацгвардію "навозили" з переплатою на мільйони . Теж ти возив? Ні ? Отож
показать весь комментарий
06.08.2025 21:38 Ответить
не тобі підгавкувач .. влазити у ці питання! У нас на передовій нема касок зразка 1943 року... Не сци... передавали і видають все. Десятки рейсів з Канади і США було і зараз є. То може ти...підгавкувач... перевірив і знаєш...що десь не видають і ховають? На сьогодні..якою б гидотною зелена влада не була...але мобілізовані забезпечені всім. І ********* касками..і бронежилетами. Інше діло з формою..яку наші виготовляють... Тут сперечатися нема сенсу. Але зі зброєю... спорядженням і захистом індівідуальним все достньо добре виглядає. А перш ніж підгавкувати собачці кацапсячій... то попитай у хлопців з передку. То може соромно стане....
показать весь комментарий
06.08.2025 21:58 Ответить
От ти якраз і є , "підгавкувач" зеленого лайна .
показать весь комментарий
07.08.2025 01:57 Ответить
...що..сявка... І сказати нічого!?
показать весь комментарий
07.08.2025 09:35 Ответить
Чуй , підгавкувач зеленого лайна , там пишуть що тільки 23% дронів АОЗ закупив для ЗСУ від запланованого . Ти зелений підлабузник теж їх возив ?
показать весь комментарий
07.08.2025 14:26 Ответить
Ну я не давав тобі ліцензію на використання титулу підгавкувач зеленого лайна. Коли у ідіота.. накшталт тебе нема мозку..він використовує написане опонентом...бо дурноголове і свого придумати не здатне. Я не знаю....скільки і чого доставлено взагалі... ( ти головне знаєш). Мені достатньо доставити те...що завантажують. Я не закуповую ні дрони ні гаубиці.. Але я знаю..і бачив якої якості американські каски...канадські..та німецькі.... І навіть турецькі. І бачив і знаю якої якості привезені бронежилети. І про них...дурноголовий йшла мова. Я не знаю..скільки у літаку нових стволів для М777... але я знаю скільки тонн. їх... Тому закрий хавало... зелена тварина. І не забудь проголосувати за його... Бо ти дурне... то хоч поржеш наостанок..))) От тільки одне питання! Чому Вас ....ідіотів... в Україні так багато?
показать весь комментарий
07.08.2025 22:42 Ответить
Повторю... Що...сявка..нічого сказати? То ж яким треба бути ідіотом... ...))) А що..зелені не влада? Німецька НСДАП не була владою..))) У кацапів і кімірсеновців... не влада? То що ти розумовообмежена людинка... то тут навіть гадати нічого. І ..сявці...дійсно нема чого сказати... бо тупе...))) Тому буду більш толерантним. І відвертим... Ти ідеш НАХ,,Й... і не озираєшся. І це слово не матюк...а авіаційне навігаційне направлення... куди ходять дурноголові. Якщо озирнешся... значить тобі направлення і шлях сподобалися і ти бажаєш ще раз туди сходити...)))
показать весь комментарий
08.08.2025 13:55 Ответить
. Блд , яке ти кончене 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
08.08.2025 20:44 Ответить
Озирнулся!! Сподобалося йти?))) Що ще ..сявка дурноголова виблюне зі своєї смердячої ротяки?)))
показать весь комментарий
08.08.2025 22:06 Ответить
..у тебе...дурноголового..ще думки можуть бути?!!!!))) Насмішив!!! Судячи по твоїй розумовій обмеженності... ця функція у тебе відсутня апріорі!!! Що сявка ще напише? Давай... Прояви себе вже зі всіх сторін...)))) Ще цікаво... як ти навчилося писати?
показать весь комментарий
09.08.2025 11:36 Ответить
....ідіотику... Я післязавтра буду у Києві.... Ти .. ідіотик... навіть не зрозумів.. кому відповідаєш!!!))) І ти .. потвора..яка нічого не розуміє... ще писала про якійсь думки..які у твоїй голові не можуть виникати..)))) Продовжуй ..сявка..!!))) Фас.... Поскавчи на іноземні прапорці... сявко..))))
показать весь комментарий
09.08.2025 16:49 Ответить
..так ..так ..ідіоте!!! З 50 тон 7.62..я роблю 10 тон 155 .....і впарюю це військовим!!! Та ще й за готівку!!!))) Ще у когось є сумління ..що толя бойко реально...відвертий ідіот...???? Але мені цікаво...))) Що потенційний ідіот... далі буде писати?!!! Давай..дурноголове... продовжуй!!! Не часто зустрінеш такого відвертого дурня!!!))))
показать весь комментарий
11.08.2025 00:56 Ответить
...толя-сявка... А що сталося? Тебе..ідіота... забанили? Побачили відвертий ідіотизм..і вирішили...що сором показувати...що існують такі інфузорії..як ти!!!)))
показать весь комментарий
11.08.2025 19:51 Ответить
Ні , не забанили . Не хочеться такій Чмоні як ти давати заробіток .
показать весь комментарий
13.08.2025 15:44 Ответить
.... а хрестики на твоїй маячні хто наставив? Невже сам!?))))))))))))))))))) І я тут не працюю... Цим дописом..ідіоте...ти ще раз підтвердив свою печерну тупість..))) Але заспокойся!! Твоя тупість і дурноголовість для мене не новина... Таких як ти... придурковатих ідіотів в Україні було 73 відсотки... і нажаль зараз ще більше стало. І ти яскравий приклад цього стада. НАЖАЛЬ!!!!
показать весь комментарий
13.08.2025 15:56 Ответить
Чмоня , я ж тобі писав що сам повидаляв бо не хочу з таким подоляцьким лайном вести дискусію . Можеш писати зоч до покойного проїбу пільш
показать весь комментарий
14.08.2025 12:49 Ответить
Псяче!! А чого ж все не видалив? Ти ще і потенційний брехун....)))) Ідіот...брехун...дурноголове... Яскравий представник 73 відсотків потенційних ідіотів.))) А ще й безграмотне...)) Але скоріш всього ще й п*янчушка... Бо твереза людина... (якщо не ідіот) такого писати не буде...))) Дискусію воно не хоче вести!!!)) Ти ..ідіоте розмовляти не здатне... не то що ще дискусію вести..))
показать весь комментарий
16.08.2025 17:18 Ответить
І шо ж тобі, цікаво, не видали?
показать весь комментарий
06.08.2025 19:00 Ответить
Маючи таку захисницю, і ворогів не потрібно.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:44 Ответить
Спочатку всім "як тільки пожежа - так хоч звільняйся" хитродупим треба згадати, що захист Батьківщини - обов'язок, а не право, тому мобілізація примусова, а не добровільна. Ботів не згадую, у них робота така - за гроші зривати мобілізацію.

Разом з тим, законний алгоритм дій має бути такий: ТЦК вручає/відправляє повістку, нікого не затримує. Якщо військовозобов'язаний не з'явився за повісткою - направляйте документи в поліцію, нехай відкриває кримінальну справу і в її межах розшукує, арештовує, передає справу до суду, саджає до в'язниці.
Розуміючи, що більшість ухилянтів тупо не знайдуть, армія вирішила силою супроводжувати аж до ВЧ, щоб якщо не хочеш служити, то станеш не ухилянтом, а дезертиром з удвічі більшим строком ув'язнення. Як на мене, "силове супроводження" має бути лише стосовно обвинуваченого у кримінальному правопорушенні. Якщо людина не з'явилась за повісткою - відкривайте справу, понавішайте всюди камер з розпізнаванням обличчя, розшукуйте! Так, буде кілька сотень тисяч кримінальних справ, але ви, поліціянти, навіщо потрібні? Працюйте!
показать весь комментарий
06.08.2025 18:49 Ответить
Тільки так і має бути, пане прокурор
показать весь комментарий
06.08.2025 18:57 Ответить
Ще можна добровільно розступитися і орки дійдуть до твоєї оселі, якщо ти взагалі знаходишся в неокупованій частині України.
Хто зараз слухає кацапську музику й агресивно реагує на заклики спілкуватись українською - ті орків навіть чекають, але таких мразот я би відправив на росію, якщо вона так їм до вподоби.
Хто прямо чи опосередковано закликає ухилятись від служби в ЗСУ - з тієї ж групи мразот.
показать весь комментарий
06.08.2025 19:03 Ответить
В законі так і написано. Чи ти не читав?
показать весь комментарий
06.08.2025 19:06 Ответить
Ви праві , пані Ольга ( Решетилова) теж права. Правда і те що живемо не в ідеальному світі та часі, де людина, отримавши повістку, відразу її підписує , та з'являється в указаний термін, а військовий центру комплектування, після окопу, бачить світ різнокольоровим а не чорно білим. Насправді цифри по тим, хто не з'явився, навіть, після вручення повістки жахають. Жахають настільки, що для опрацювання всіх справ, незабаром, може встати питання повернення з фронту додаткових фахівців.
Це тільки по "ухилянтам" . Владі, Раді, та особисто "харанту" на це ...... Вони живуть в іншому вимірі, "особисте" на головному плані і нуль відповідальності. Майже рік пролежав закон про зниження віку призиву без підпису, Залужний, при виступі в Раді, попереджав про те саме, що зараз каже Сирський , Рада тягнула з прийняттям. Та і не факт, що виступ пані Ольги не просто "порожній вихлоп в космос". Тож і залишається працівникам та поліції, користуватись тими нормами, що є, бо відповідальність скинути вже більше нікуди.
показать весь комментарий
06.08.2025 23:44 Ответить
Если их уберут с улиц,то значит отправлят на фронт,им такое не понравится.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:49 Ответить
так пора вже,а то набралися досвіду штурмів холодильників та захватів у лікерогорілчаних відділах супермаркетів ,війна без цих героїв проходить,а печинки з нирками вже здаються від напружених умов праці,ще трішки інвалідність давати прийдеться
показать весь комментарий
06.08.2025 19:22 Ответить
Це було зрозуміло з самого початку. Порушеннями і порушниками займається поліція, а не співробітники військоматів. Але зеленоригі підари Слуг придумали ТЦК і непришийкобилі СП, щоб збивати бабло з людей. У них все направлено на корупцію, мародерство, ******* і *******. А що могли ще придумати чужинці совкокацапської квартальної шобли слуг кремля?
показать весь комментарий
06.08.2025 18:55 Ответить
По Конституции за мобилизацию отвечает Оманский Ишак.
"Военная форма" и даже бронепамперс у него есть.
Пусть сам выходит на улицу и ловит кого захочет.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:56 Ответить
Військових ТЦК потрібно судить за вже скоені злочини проти громадян України!
показать весь комментарий
06.08.2025 18:56 Ответить
Кацапе, тебе спитать забули, кого українцям треба судити
показать весь комментарий
06.08.2025 18:59 Ответить
і тих хто їх виправдовував розпалюючі внутрішньосуспільну ворожнечу та ненависть до інакомислячіх
показать весь комментарий
06.08.2025 19:25 Ответить
А ти інакомислячий?
показать весь комментарий
06.08.2025 19:53 Ответить
Страница 1 из 2