9715 посетителей онлайн

Зеленский может мгновенно прекратить войну, если пойдет на уступки, - Трамп

Трамп о территориальных уступках

Президент США Дональд Трамп заявил, что Владимир Зеленский может почти немедленно прекратить войну. Он намекнул, что условиями этого является отказ от Крыма и вступления Украины в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом Трамп написал в собственной соцсети Truth Social.

Трамп о завершении войны

"Президент Украины Зеленский может почти мгновенно закончить войну с Россией, если захочет, или же продолжать борьбу. Вспомните, как все началось. Нельзя вернуть Крым, который отдал Обама (12 лет назад, без единого выстрела!), и нельзя вступать в НАТО. Некоторые вещи никогда не меняются!", - говорится в заметке.

Топ комментарии
+101
Трамп - ПІДАР
показать весь комментарий
18.08.2025 06:53 Ответить
+84
Рыжий, вонючий козел!
показать весь комментарий
18.08.2025 06:53 Ответить
+78
Цей ІМБІЦІЛ вже задовбав своїм прагненням до нобілівкі . Він готов вбивати сам українців щоб встигнути до жовтня на комитет нобілівський
показать весь комментарий
18.08.2025 06:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Осталось учесть маленький нюанс, ещё четыре области в Конституции раши.
Реально кто-то верит что они перепищут это? Все это затягивание времени, чтобы не вводить санкции против раши и не помогать Украине.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:00 Ответить
ЧОМУ Ж ЦЕЙ АМЕРИКАНСЬКИЙ ХОЛУЙ КУЙЛА "ТРАМПОН" НІ РАЗУ НЕ СКАЗАВ-" КУЙЛО може миттєво припинити війну, якщо ВИВЕДЕ ВСІХ СВОЇХ ВБИВЦЬ З ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ???АМЕРИКАНСЬКА ПОТВОРА...
показать весь комментарий
18.08.2025 11:00 Ответить
Трамп закидає, що Обама віддав Крим і при цьому тисне на Україну, щоб віддати ***** Донбас...реально кретин.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:15 Ответить
Та ні, це Байден віддав Крим і розпочав війну України проти касапів.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:20 Ответить
"...Obama given Crimea..."
показать весь комментарий
18.08.2025 12:19 Ответить
То що, мені обов'язково навіть тобі смайлики на мій сарказм проставляти?
показать весь комментарий
18.08.2025 13:13 Ответить
Сарказм тут не в тему, бо трампон Обаму так само звинувачує, як і Байдена.
показать весь комментарий
18.08.2025 13:26 Ответить
В тему, але не всім зрозумілий.
показать весь комментарий
19.08.2025 01:53 Ответить
Єдине з чим погоджуюсь - немає ніякого сенсу вступати нам до НАТО (не бачу сенсу у військових союзах з США)
показать весь комментарий
18.08.2025 11:22 Ответить
мыж країнами нато легше купувати-продавати зброю.
показать весь комментарий
18.08.2025 14:58 Ответить
Трамп, Обама хоч не лизав сраку ху.лу.
Якщо буде легалізація всіх злочинів путіна, то маєш решту свого життя ходити з опущеним поглядом (як на Алясці, і підозрюю що недовго)
показать весь комментарий
18.08.2025 11:25 Ответить
Рудий підар, поступися Техасом Мексиці щоб негайно припинити потік нелегальних мігрантів...
показать весь комментарий
18.08.2025 11:29 Ответить
)(уйло може миттєво припинити війну, якщо здохне, - Трамп
показать весь комментарий
18.08.2025 11:30 Ответить
А от просто цікаво: Трумпу доповідають про настрії українського суспільства?
показать весь комментарий
18.08.2025 11:32 Ответить
"Праблемы индейцев "Мирового шерифа" валнавать не далжны...". От тільки "шериф" виявився "продажною *****", і ним повинні займаться "правильні" працівники ФБР...
показать весь комментарий
18.08.2025 11:39 Ответить
Ой, дебіл! Ти хоч-би поцікавився... Львівське військово-політичне не випускало "замполітів"... Там було ДВА факультети... Один готував військових журналістів, а другий - начальників клубів та Будинків офіцерів... Перші взагалі до "замполітів" не мали стосунку - бо працювали у військових ЗМІ, а другі, тільки "кіно крутили" та надавали технічно-інформаційну підтримку політичним заходам, які організовували "замполіти"
Боже, з якими дебілоїдами я змушений проводить "просвітницьку роботу"...
показать весь комментарий
18.08.2025 17:47 Ответить
"Вакуло"! Так я - випускник Львівського військово-політичного , чи "замполіт"? Ти вже, "Або хреста зніми, або труси натягни...".
А стосовно твого "доколупування " до слів, то щоб ти знав: "подніпровський" діалект української мови - ОСНОВНИЙ, у створенні української літературної мови. Додатковий - "подільський ("брацлавський") (по кількості "носіїв". І в "подніпровському" кажуть саме ""займаться"... Почитай Шевченка, Котляревського...
Не "тужся" - бо знову "обсерешся"...
показать весь комментарий
18.08.2025 18:58 Ответить
Вакуло... Заспокойся... Попий "Лопераміду" і "виключи понос"... Єдине, що у тебе виходить - це "гімноплювання", і виставляння себе дурнем, 2-3 рази в день... У кацапів "так само" саме тому, що їм мову створювали випускники Києво-Могилянської Академії та їй підлеглих семінарій. А вони були жителями ПОДНІПРОВ"Я!!! Проїдь по Київщині, Полтавщині, Черкащині чи Житомирщині з Кіровоградщиною, і прислухайся, як люди говорять, по селах..
Решта твоєї "тріпотні" - просте "накидання гімна на вентилятор...".
показать весь комментарий
19.08.2025 07:36 Ответить
Вакуло! У тебе проблеми сексуального характеру? Бо "Що у кого болить - той про те й говорить...". Сам, мабуть, "хазяйство" собі, "стер собі "до білої кісточки", дивлячись на мій "нік" - то думаєш, що і у мене подібні "проблеми"? Я тебе розчарую - у мене таких проблем немає, і вони мене не цікавлять... Тим більше, що я не "фетішист" - мені нормальної жінки вистачає...
показать весь комментарий
19.08.2025 08:52 Ответить
вакула це у гоголя був такий персонаж якщо ти читав ..вечори.. в перервах між конспектуванням творів члєніна і постанов кпсс --- а ти нечисть зробив собі поганяло ..яр холодний.. слова переставив місцями з назви знаменитої легендарної бригади до якої ти двунога істота не маєш ніякого відношення . а зробив ти собі таке поганяло щоб більше звертали увагу читачі на хрєнь яку ти пишеш . до речі як там поживають твої однопартійці симоненко і кілінкаров чи не голодають там в ..бєлокамєнной..
показать весь комментарий
23.08.2025 06:35 Ответить
трумп - нікчемний сцикливий хробак-лайножер, одна з валютних хвойд гарему обмилка *****..
ото понаобирали..
показать весь комментарий
18.08.2025 11:39 Ответить
Фуйло, як агресор, також може піти... Туди... Ну Ви в курсі куди...
показать весь комментарий
18.08.2025 11:40 Ответить
Цей ролік повинен потрапити на всі новостні канали США.

https://t.me/c/1660226324/33950
показать весь комментарий
18.08.2025 11:43 Ответить
Message in a private group or channel.
This link will only work if you are a member.
показать весь комментарий
18.08.2025 18:27 Ответить
Від самого початку існування США такої ганьби ще не було !
показать весь комментарий
18.08.2025 11:43 Ответить
А чому ніхто не пропоує ані у нас, ані на міжнародному рівні вирішувати територіальні питання, що зайшли в глухий кут, через референдум, тільки легітимний, на нормальних бланках, з міжнародними спострерігачами, не під дулами автоматів. Головне джерело влади - це ж народ, в усіх конституціях.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:47 Ответить
Тому що етнічний склад окупованих територій вже змінився, рф стимулювала стрімке переселення великої кількості людей на захоплену територію і цілком зрозуміло чому це так робиться.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:50 Ответить
На цьому треба було наголошувати ще у 22-му. А зараз це був би вихід на неокупованій частині Донбасу, яку путлер вимагає, щоб ми віддали. Народ там проголосує проти цього.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:54 Ответить
Після обрання в президенти актора жанру кабаре я не впевнений як там проголосують)
Крім того,це потребує зміни в Конституцію а це неможливо під час війни.
показать весь комментарий
18.08.2025 12:15 Ответить
Ну, позбавити людей всіх прав з Конституції можливо, от які в нас права, може, на справедливий суд чи на медицину, я розказував, як по нашій очевидній справі "суд" іде 6 років, покидьок на свободі і все куплено, чи як мого батька в жахливому стані виписали з лікарні за 1 день, а в іншій замордували. Цих прав не було і до війни, а решти нас позбавили вже під час війни, не залишилось нічого!
А як прикриватись тією Конституцією, так перші. Таке враження, що всім вигідна війна.
показать весь комментарий
18.08.2025 12:24 Ответить
Так і запишемо,для протоколу) З заяви Трампа- захоплення рф Криму відбулося з погодження Обами.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:47 Ответить
Тю. А ***** навіть відмовлятися не треба. Треба просто припинити війну.

Трамп так і не зрозумів, що припинити щось може тільки той, хто це щось почав.
показать весь комментарий
18.08.2025 11:55 Ответить
показать весь комментарий
18.08.2025 11:57 Ответить
Ну почему у того додика с винтовкой оказались руки из жопы?!
показать весь комментарий
18.08.2025 12:15 Ответить
А як ще мав поводитися Путінський холоп? На червоній доріжці мало навколішки не впав зустрічаючи свого повелителя.
показать весь комментарий
18.08.2025 12:18 Ответить
За нього це зробили морпіхи...
показать весь комментарий
18.08.2025 18:13 Ответить
куй тобі,а не поступок.куйло американське.
показать весь комментарий
18.08.2025 12:23 Ответить
Миттєво припинити війну може тільки путін, тому що війна йде на території України.
показать весь комментарий
18.08.2025 12:37 Ответить
якщо Крим віддамо то , причому тут Обама, його хоче віддати педофіл Трамп
показать весь комментарий
18.08.2025 12:41 Ответить
показать весь комментарий
18.08.2025 12:43 Ответить
Війну можна закінчити миттєво, якщо ***** вийде з України.
показать весь комментарий
18.08.2025 12:49 Ответить
https://t.me/BerezaJuice/57679 Борислав Береза:
Коли Зеленський пише, що Україну змусили віддати Крим і частину нашого Сходу - частину Донбасу, то в мене запитання - це навмисна брехня чи невігластво? Хто змусив? Хто віддав? І тоді цікаво, хто саме змусив його віддати Маріуполь, Токмак, Мелітополь? Чи це інше? І не треба казати, що це не він написав, а його спічрайтери. Це на його сторінці, а значить він погоджується з такою позицією. Брудний допис Зеленського. І така ж позиція.
показать весь комментарий
18.08.2025 13:27 Ответить
C Трампом - его нужно просто переждать! (https://t.me/sofasignals/9723 Wave function collapsed)

Функция практически любого действия Трампа - кратчайший путь к шуму и пиару!
Позволяет ли действие достичь пиара? Да - делаем. Нет - не делаем.

Это означает, что Трамп не просто противоречит сам себе или мечется туда-сюда: если это приближает его к пиару, он сознательно начинает делать то, во что может не верить лично, или что ещё пару часов назад противоречило его внутреннему состоянию.

Посмотрите сами.

Когда случился февраль, Трамп пришёл к очевидному выводу: Украину ломать проще, на Россию надо будет давить сильнее и дольше. В его голове функция была проста как доска: значит, ломаем Украину - так быстрее придём к пиар-«сделке».

При этом он не стал давить Украину «до конца», понимая, что это приведёт к обратному эффекту и ударит по нему в медиапространстве. Он остановился у черты, за которой его бы ещё долго пинали свои же, и в марте понёс путину «классную сделку», как ему казалось. Путин её отверг.

Это на время отправило Трампа в состояние limbo. Не видя дальше кратчайшего пути к пиару, он переключился на генератор случайных фраз: «две-три недели» и прочее. Попутно были какие-то рваные попытки получить хоть какой-то пиар виде mineral deal, но и к ней Трамп утратил интерес.

Попутно, впервые за всё время, Трамп начал хоть немного вникать в эту войну по-настоящему. Чуть глубже разбираться в данных, в разведке, получать хроники соотношения потерь, ознакомился с ударами по жилым домам и с реальным состоянием российской экономики. Росло и настоящее разочарование в путине. Думаю, оно было искренним: Трамп злился, что у него забрали такой классный пиар и «сделку», попутно наплевав за воротник.

Всё это привело к тому, что где-то в июле функция Трампа «кратчайший путь к пиару» снова заработала на полную мощность. По какой-то причине в этот раз он решил, что этим путём станет экономическое давление на РФ. Возможно, что-то подсказали в разведке, не знаю. Но так или иначе, Трамп решил: «самый быстрый путь к сделке - давить на РФ экономикой».

При этом меня удивляло, с какой лёгкостью он загоняет себя в угол. Начал так интенсивно и яростно давить на РФ в медиаполе, словно послезавтра Москву ждёт дефолт. Теперь понятно: это осознанная тактика. Если Трампу кажется, что он нашёл слабое место, трещину, которая при должном нажатии приведёт к пиару, он в медиа поле идёт туда ва-банк.

РФ же запросила себе Витька «на консультации», и Трамп согласился, уверенный, что так получить пиар и «сделку» быстрее. Попутно шли указы про «российскую угрозу», тарифы на Индию (помните о них?) и топот ног.

Москва же просто проехалась по ушам Витька, и запросила аудиенцию у Трампа лично, отвергнув требование прекратить огонь.

В этот момент функция Трампа сделала кульбит. Она просчитала, что дальнейшие угрозы санкциями дадут сделку дольше, чем личная встреча, которую у него запросили. И он согласился - пошёл кратчайшим путём.

И снова, перед «саммитом», Трамп медийно идёт ва-банк. Грозное надувание щёк, слова про «уйду за две минуты». Попытка нагреть информационное поле: мол, Москва, принимай ceasefire.

Но путин не лыком шит и видит, что Трамп очень часто банально боится сделать что-то настоящее. Поэтому деликатно послал его подальше, выкатив собственные условия.

Пресса писала, что после встречи с путиным Трамп был подавлен, разочарован и зол. Это может показаться странным, учитывая всё, что мы видим дальше, но думаю, это правда. На личном уровне он действительно был разочарован. Уехал с саммита немедленно, как и обещал: попросту «психанул».

На пресс-конференции выглядел крайне подавленным. Его игра «добиться прекращения огня» провалилась. Он уже видел себя на сцене с фразой «мы с Владом договорились прекратить убийства», но его послали, и вместо этого он блеял. Трамп прекрасно понимал, что провалился.

Что случилось дальше? Его функция осмотрела поле боя и задала простой вопрос: «какой отсюда кратчайший путь к пиару и шуму сделки?». Ответ оказался прост: принять сторону путина и «ломать Зеленского» на полную. Трамп проснулся, подтянулся и начал действовать - с тем же остервенением и медиа-давлением, с каким до этого верещал про тарифы и санкции на РФ или требовал от путина принять ceasefire на саммите. Он вновь увидел трещину и давил на неё всей медиа-силой, снова идя ва-банк.

Какие выводы можно сделать?

Первый: Трамп крайне боится реальных действий. РФ в его глазах сильна, Украина слишком медийно поддержана, плюс хорошие отношения с Европой. Все это время, говоря про «ва-банки» мы говорим почти всегда только про медиа составляющую, не считая полуторы недель реального прекращения помощи Украине.

Второй: если не дрогнуть, не вестись на давление, а просто переждать шторм и подсунуть Трампу новый «кратчайший путь», он так же легко перепрыгнет назад, в очередной раз поматерившись.

Третий, пожалуй, самый важный: с момента получения «пиара» Трампу на «сделку» наплевать. В Африке снова убивают? Всё равно. В Газе геноцид после двух-трёх анонсов «сделки»? Всё равно. Кто-то помнит про mineral deal, который должен был стать «гарантией безопасности», потому что «Трамп лично хочет»? Вот именно.

Этот срок Трамп строит исключительно на пиаре. С момента его получения ему становится просто неинтересно существование объекта, давшего этот пиар. Поэтому цена любых его гарантий и сделок - нулевая.

Ещё одна монетка в копилку: переждать.
показать весь комментарий
18.08.2025 13:39 Ответить
Путін теж може миттєво закінчити війну, але до нього рудий півень чомусь не звертається. Нікчема.
показать весь комментарий
18.08.2025 13:41 Ответить
Рыжий павиан ретранслирует то что ему сказала кремлёвская крыса. Это только слова, на которые Зеленский должен сказать нет. Что может русня вместе с пиндосами сделать против Украины больше чем они сделали до сих пор? Ударят ядерной бомбой? Не думаю. Зеленскому надо выслушать его ипослать его на йух.
показать весь комментарий
18.08.2025 14:05 Ответить
все, що треба зєлєнскому робити в такій ситуації, це казати що "прийме рішення тільки після консультації з Європою"

і вдягнути костюм, як жест порозуміння з трампом

але нінащо не погоджуватися.

в гарантії США вже ніхто не вірить
показать весь комментарий
18.08.2025 14:11 Ответить
Наприклад, Трамп вимагає капітуляції України, щоб був мир. А що тоді втрачає Україна, якщо пошле Трампа к бісу й спробує боротися?

Капітуляція без спротиву - проти спротиву та можливої перемоги (навіть якщо шанси менші без підтримки США), але ці шанси все одно більші, ніж при капітуляції без бою.
показать весь комментарий
18.08.2025 14:12 Ответить
Труп, в сраку - це туди ------>
показать весь комментарий
18.08.2025 14:27 Ответить
Вспомните ещё, кто настаивал на передачу ядерного потенциала Украины россии, кто гарантировал безопасность границ и чем это кончилось!
показать весь комментарий
18.08.2025 14:42 Ответить
маніпулятивна заява, Трамп розуміє що припинити війну може тільки путін, а путін ставить умови, і якщо Україна не погоджується віддати агрессору свої землі, то Україна і винувата у війні і в тому що немає миру... залізна логіка...
Лиса Алиса и Кот Базилио :"У нас пять золотых. Так? Пять на два не делится? Не делится, да? Попробуем разделить... на пять! Получается… один! Получай свой золотой!"
показать весь комментарий
18.08.2025 14:48 Ответить
Мені здається, що в Трампа є своє бачення світу, де раша, це дійсню сильна країна яку неможливо перемогти, людина яка втрималась при владі 25 років його надихає, і ніякі факти та доводи його не можуть переконати в протилежному, бо це стара людина, котра живе як колись ніколи не займалась своєю освітою, все що лежить поза Америкою йому не цікаво і на його переконання не має значення...
показать весь комментарий
18.08.2025 15:01 Ответить
А от у трампа зараз немає карт і Зеленський може сміливо казати йому прямо в очі все, що думає, після того як Трамп ніжно приймав путлера.

Та й у другому підряд скандалі звинуватять трампа, який не вміє приймати людей, а тільки давить силою і взагалі веде себе по-свинськи!
показать весь комментарий
18.08.2025 15:06 Ответить
Трампу з посіпаками б поцікавитися, як там житіЄ у повернувшихся в роднуюГовень та пуТенВведі, та не царське республіканців то діло.

Росіяни масово закривають коледжі та завищують тарифи на електроенергію на тимчасово окупованій Луганщині
Водна криза на окупованій частині Донеччині: передбачуваний колапс
показать весь комментарий
18.08.2025 15:42 Ответить
Зараз Трамп заохочуе Китай напасти на Тайвань
показать весь комментарий
18.08.2025 16:09 Ответить
Вірна відповідь на всі погрози: "НАМ ТРЕБА ПОРАДИТИСЬ".
показать весь комментарий
18.08.2025 17:54 Ответить
Доні повинен робити справу, яка в нього найкраще виходить - лизати зад *****...
показать весь комментарий
18.08.2025 18:18 Ответить
Трампа повісить волелюбний нарід США на пам'ятнитику дж.Вашингтону..
показать весь комментарий
18.08.2025 18:39 Ответить
Путін може негайно притпинити вторгнення та окупацію
показать весь комментарий
18.08.2025 18:49 Ответить
Поки 2 підери їхали в одному лімузині, карлик встромив горилі свого парабеллума і провернув за і проти годинникової стрілки...
показать весь комментарий
18.08.2025 18:50 Ответить
Ну що ж потрібно слати накуй трампа і куйла, мінувати усе, сідати в глуху оборону і чекати 3 роки на адекватну адміністрацію в США, бо інакше капітуляція.
показать весь комментарий
18.08.2025 19:13 Ответить
Як Трамп прагнув здобути нобелівську премію, а отримає… сумну славу Чемберлена

Це той ГАНЕБНИЙ і ЦИНІЧНИЙ випадок в ІСТОРІЇ людства, коли:

- приїхав ВІЙСЬКОВИЙ ЗЛОЧИНЕЦЬ і МІЖНАРОДНИЙ ТЕРОРИСТ, а поїхав "ЛІДЕР другої в світі держави";

- приїхав "НЕРУКОПОЖАТНИЙ", а поїхав "КРУТИЙ";

- приїхав напередодні обіцяних САНКЦІЙ, а поїхав з ТОРГОВЕЛЬНИМИ домовленостями.

І одночасно з ним:

- приїхав ГЕНІЄМ ПЕРЕГОВОРІВ, а поїхав ДУРНИКОМ/ЛОХОМ;

- приїхав ДОМОВИТИСЯ про закінчення ВІЙНИ, а поїхав без "ПРИПИНЕННЯ вогню";

- приїхав, щоб змусити путіна ПІДПИСАТИ УГОДУ, а поїхав з вимогою підписати угоду Зеленському…

Це був короткий звіт про те, як президент США Дональд Трамп своєю зустріччю з Путіним в Анкориджі 15 серпня 2025 року ПЕРЕЙНЯВ СУМНУ СЛАВУ премʼєр-міністра Британії Невіла Чемберлена, який "умиротворив" Гітлера 1 жовтня 1938 року в Мюнхені.
показать весь комментарий
18.08.2025 20:39 Ответить
А ТИ ПІЙДЕШ !?)
показать весь комментарий
19.08.2025 03:24 Ответить
Страница 3 из 3