9626 посетителей онлайн
1 402 61

В Украине назрела необходимость законодательного урегулирования аптечного рынка, - эксперт

Аптечный рынок нуждается в законодательных изменениях

В Украине необходимо принять законодательные изменения, которые упорядочат деятельность аптечного рынка и гармонизируют его с европейскими стандартами. Сейчас больше всего из европейских моделей регуляции Украине подходит немецкая "модель Бисмарка".

Об этом заявил Александр Черненко, народный депутат VIII созыва, общественный деятель на своей странице в Facebook, информирует Цензор.НЕТ.

"...для упорядочения рынка лекарств в Украине необходимы законодательные изменения. Все тридцать лет независимости мы "перекраивали" еще советское регулирование, вместо того, чтобы вводить передовые мировые практики. Поэтому не стоит в очередной раз изобретать велосипед. Мы движемся в ЕС, и рано или поздно нам придется гармонизировать свое законодательство с европейским", - подчеркнул Черненко.

Эксперт обратил внимание на пример Германии, где действует так называемая модель Бисмарка, ключевыми элементами которой являются прозрачное ценообразование, строгое требование наличия дипломированных фармацевтов в каждой аптеке и поддержка малого, часто даже семейного бизнеса, вместо монополий. Ранее наиболее подходящей для Украины такую модель назвал глава профильного комитета Верховной Рады Михаил Радуцкий.

"Если мы хотим справедливый, ориентированный на людей и эффективный аптечный рынок, мы должны просто взять эту модель и адаптировать ее к нашим условиям", - написал Александр Черненко.

Он также подчеркнул, что новое законодательство должно вывести рынок из тени маркетинговых схем и вернуть аптеке роль медицинского учреждения вместо просто торговой точки.

"Именно унификация украинского законодательства с европейскими приблизит нас к ЕС быстрее, чем все заявления и декларации", - считает Черненко.

Напомним, с первых месяцев 2025 года государство радикально усилило регуляцию фармрынка. Было принято постановление о запрете маркетинговых платежей между производителями и аптеками и введены предельные розничные наценки на препараты. Кроме того, в июле 2025 года Минздрав под руководством министра Виктора Ляшко запустил Национальный каталог цен с более 2700 позиций лекарств, введя европейскую модель референтного ценообразования "ЕС-8". Следующим шагом планируется распространение каталога на все рецептурные препараты и создание единого механизма контроля деятельности аптечных сетей.

Топ комментарии
+9
Перше, що зробили ЗЕлені у 2019 - повернули в Україну фармацевтичну мафію.

А тепер врегульовують...
показать весь комментарий
22.08.2025 09:32 Ответить
+6
отмените сначала вонючее ПДВ, хватит вам обдирать каждого, жлобьё
показать весь комментарий
22.08.2025 09:30 Ответить
+5
"...ми маємо просто взяти цю модель і адаптувати її до наших умов..." - європейську назву для старої корумпованої наскрізь системи: ще більше обмежень та заборон, папірців, які звичайно видаються за гроші, госчиновників та усіляких "захісниких простих людей" за бюджетні кошти. Черговий "схематоз"....
показать весь комментарий
22.08.2025 09:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Даваите Бісмарка! - бо наші аптеки беруть ціни зі стелі - які вже догнали польські - де зарплати в рази вищі
показать весь комментарий
22.08.2025 09:20 Ответить
Ціни і повинні братися зі стелі - так працює ринок
показать весь комментарий
22.08.2025 13:35 Ответить
В нас так не працює - наприклад Анальгін коштує 50 коп - 20 аптекарів зозвонюються - Анальгін продаєм по 1 - 1.05 гривень - от і вся конкуренція
показать весь комментарий
22.08.2025 13:43 Ответить
21-й аптекар буде продавати дешевше і зруйнує цю схему.
Не кажить дурниць - ринкові закони працюють скрізь одаково. Так само, як закон всесвітнього тяжіння.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:21 Ответить
21 -му випишуть люлєй - в нас працює зговір - дикий капіталізм на початках
показать весь комментарий
22.08.2025 16:30 Ответить
Так, проблема назріла вже давно. Високі цінники в аптеках пора змінити на космічні...
показать весь комментарий
22.08.2025 09:21 Ответить
Якщо контролюючіх органів тільки збільшиться, то ціни навряд чи зменьшаться.
показать весь комментарий
22.08.2025 09:51 Ответить
"...ми маємо просто взяти цю модель і адаптувати її до наших умов..." - європейську назву для старої корумпованої наскрізь системи: ще більше обмежень та заборон, папірців, які звичайно видаються за гроші, госчиновників та усіляких "захісниких простих людей" за бюджетні кошти. Черговий "схематоз"....
показать весь комментарий
22.08.2025 09:28 Ответить
отмените сначала вонючее ПДВ, хватит вам обдирать каждого, жлобьё
показать весь комментарий
22.08.2025 09:30 Ответить
Перше, що зробили ЗЕлені у 2019 - повернули в Україну фармацевтичну мафію.

А тепер врегульовують...
показать весь комментарий
22.08.2025 09:32 Ответить
Как вы эксперты уже достали, не поленился, посмотрел образование - "Учитель истории и народознавства". Занимайся народознавством! Уже от ваших "экспертных" высновков дышать нечем!
показать весь комментарий
22.08.2025 09:33 Ответить
Ахах Других экспертов у нас для Вас нет.
показать весь комментарий
22.08.2025 09:59 Ответить
А якшо говорити не про особи, а про суть сказаного?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:26 Ответить
Зачем механику обсуждать ремонт двигателя с гинекологом? Возможно он знает, что что то нужно из запчастей поменять, но что и как?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:32 Ответить
Гінеколог може бути в вільний час фанатом реставрування старих автівок, який дасть фору більшості механіків. Але коли механік робить халтуру й каже замовникові: "мовчи, бо ти не механік", - то довго він за фахом не працюватиме.

І все таки: по суті сказаного буде хоч одне обґрунтоване заперечення?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:41 Ответить
Яке заперечення? с какого перепугу учитель истории является экспертом? Безсмертный, будучи во власти то же был экспертом, и придумал административную реформу, я тогда по долгу службы ему перечил. А сейчас что заперечувати? Формулу - "За все хорошее против всего плохого"?
показать весь комментарий
22.08.2025 12:11 Ответить
Бачу: по суті сказати нічого. Підкажу.

Наприклад, є заява:

"Експерт звернув увагу на приклад Німеччини, де діє так звана модель Бісмарка, ключовими елементами якої є прозоре ціноутворення, сувора вимога наявності дипломованих фармацевтів у кожній аптеці та підтримка малого, часто навіть сімейного бізнесу, замість монополій. […] "Якщо ми хочемо справедливий, орієнтований на людей та ефективний аптечний ринок, ми маємо просто взяти цю модель і адаптувати її до наших умов", - написав Олександр Черненко".

Її можна спростувати двома способами.

Перший (який воліє Denys Den):

Це нісенітниця, тому що Олександр Черненко - невіглас.

Другий:

Це нісенітниця, тому що німецька система не годиться для України з низки причин:

Перша причина - така й така.

Друга причина - така й така.

Третя причина - така й така.

Тоді й невігластво експерта буде наочно показане.

А инакше - слова, слова…
показать весь комментарий
22.08.2025 12:22 Ответить
Спасибо конечно, предлагаю тест на впровадження всякой фигни! Какой нахрен " хочемо справедливости" Кто УЗ которая проворовалась и деньги у Киева забрала? Свириденко которая новые сказки о Главном ( про бабосы нам любимым) рассказывает? про Конституцию украины на которую все правители Хрен положили? Про что Вы мне рассказать хотите? Эксперт!
показать весь комментарий
22.08.2025 12:29 Ответить
Все ясно: експертної оцінки Denys Den дати не годен. Тоді, мабуть, і не варто йому компетенцію инших оцінювати.

Що від зеленої цвілі не може в принципі бути путньої реформи, з тим я згоден - бо те підтверджує ввесь попередній досвід. Усе, що вони роблять, вивертає на гірше (крім як для них самих).

Тому я теж переконаний: що менше реформ від теперішньої влади, то менше буде завалів розбирати наступній.

Але щодо самої німецької системи особисто я не знаю, чи вона нам пасувала б, чи ні. Бо не експерт у цій справі. Та все ж голослівне навішування наличок мене не переконує, а радше навпаки.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:34 Ответить
хаха, а автослесарь може бути в вільний час фанатом реставрування статевих органів и быть гинекологом. Да что ж у опєшных в голове))
показать весь комментарий
22.08.2025 14:56 Ответить
Проколовся Vi Wa зі чтоканням да каканням. Москаль detected. У голові в Vi Wa ясно що: русскій міръ. То не йому щось про "опєшних" розводитися.

А прийде потреба - не виключено, що той автослюсар і пологи прийме. З таксистами таке не раз траплялося.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:34 Ответить
сразу слышно Olifantов, немоскворотых выборців малороса найЗЕлупейшего)) таксист и трипак тебе вылечит)
показать весь комментарий
22.08.2025 15:51 Ответить
Olifant, на відміну від Vi Wa (великого фахівця в цій галузі), таких хвороб не має.

"Трипака" з москаляндії привіз?
показать весь комментарий
22.08.2025 16:18 Ответить
Значить ліки подорожчають ще більше, там де ця недодержава регулює чекай біди. Законом створять купу бюрократичних перепон і додаткових папірців, власники аптечних мереж розкошеляться на хабарі чиновникам а збитки звичайно ляжуть на плечі пересічних
показать весь комментарий
22.08.2025 09:39 Ответить
Це той Черненко, який ВАКС засудив за корупцію? Почав переживати за пересічних?
показать весь комментарий
22.08.2025 09:45 Ответить
мінеральну воду, гігієнічні прокладки та тампони з памперсами продають.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:08 Ответить
За визначенням Аптека - це медичний заклад охорони здоров'я, де виготовляють, зберігають і продають лікарські засоби, а також реалізують готові медичні товари.
Оскільки первинне то є ВИГОТОВЛЕННЯ ЛІКІВ, тому аптек, як таких, в нас вже просто НЕМА! Всі аптеки, що були, просто знищені.
Те що є, то просто торгові точки перепродажу - купив-продав. Звичайнісінький базар. Тому доходить вже до повного абсурду, коли на одному перехресті в межах 50-100 метрів 5-6 аптек. А то вже як базарні ряди, а не медичні заклади охорони здоров`я.
А тому починати треба саме зі створення аптечної мережі. А для цього потрібні не торговці, а фармацевти, лаборанти, спеціалісти-хіміки... А з тим у нас проблема...
Всіляка справа має починатись зі спеціалістів, а їх в нас, крім юристів-економісті та менеджерів по-продажах вже десятиліттями просто ніхто нікого не готує. А звідси і більшість наших проблем. Починаючи з аптек і закінчуючи виготовленням ракет.
Тому і на посаді президента в нас блазень, а в парламенті психічно хворі безуглі і всіляка інша шваль.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:42 Ответить
Якщо визнати аптеку просто магазином, то куди дінуться всі контролюючі органи,,які паразитують на аптеках ? Тому ця жвачка про "заклади охорони здоров'я" не зникає, а контролерів все більшає
показать весь комментарий
22.08.2025 11:16 Ответить
Ви застрягли у минулом сторіччі. Електрика хоч є?
показать весь комментарий
22.08.2025 13:02 Ответить
А що, ви електрикою лікуєтесь? І як, допомагає? Радите попробувати?
А то ж мені ліками доводиться.
До речі, то не я таке видумав, що призначення аптеки виготовляти ліки, то так насправді. Всілякі мікстури, болтушки, мазі, порошки... І, що дивно, в більшості вони значно ефектиніші серійних підробок або просто контрафакту. Справжній лікар виписує рецепт, а справжній фармацевт то готує. Індивідуально, враховуючи особливості хворого. Ну та було, є і буде. Але не у віртуальному світі діджіталізованих ідіотів. Для віртуального покоління навіть ліки подавай віртуальні. Мозок то хоч натуральний, чи також віртуальний, штучний?
показать весь комментарий
22.08.2025 13:16 Ответить
Казки внукам будете розповідати. Я ж кажу Ви застрягі у минулому, коли "небо було голубее, та деревья више" і все "общее та бесплатное"...
показать весь комментарий
22.08.2025 13:27 Ответить
Я ж про віртуальний мозок, А що, там одні казки?
Ну, для таких є Вікіпедія. Чи навіть тут розуму не вистачає? А ти ШІ попроси, допоможе.
Апте́ка (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 нім. Apotheke від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 грец. αποθηκη - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B0 «комора», https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BF%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0 «апофіка») - медично-санітарний заклад, що виготовляє і відпускає https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%96%D0%BA%D0%B8 ліки за https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82 рецептами, продає готові https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8 лікарські засоби, які дозволено відпускати без рецепта, лікарські https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8 мінеральні води, https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8&action=edit&redlink=1 перев'язувальні матеріали, предмети догляду за хворими та інші https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%96%D0%B1 медичні вироби.
Читати хоч вмієш? А текст розумієш? Чи не доходить. То ж в тебе ШІ низької потужності, електрики не вистачає...
показать весь комментарий
22.08.2025 13:33 Ответить
В Вікіпедіі напевно загубили слово "Обов'язково" перед словом Виготовляє.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:46 Ответить
Якщо фармацевт обов`язково НЕ ЗНАЄ, як виготовляти ліки, то вже не фармацевт, а базарний торговець. А заклад, де він торгує, не АПТЕКА, а атечний кіоск. Просто ларьок...
показать весь комментарий
22.08.2025 13:51 Ответить
Я мав на увазі що виготовлення препаратів не є обовязковою функцією аптеки.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:02 Ответить
Якщо не здатна виготовляти, то НЕ АПТЕКА! Хіба ж то так складно зрозуміти?
Якщо аптека, то за визначенням людина приходить з рецептом, а аптека той рецепт матеріалізує. Чи то готова форма, чи виготовляє згідно рецепта. Бо то Аптека! Призначенн і вимоги до неї такі!
Якщо ні, то просто аптечний пункт, торговий ларьок. А тому інші правила та інші вимоги, ну і інші, очевидно дозволи, ліцензії і т.п. Тоді просто торгівля, бізнес. Така й вивіска має бути. Ларьок по перепродажу ліків.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:09 Ответить
Ваша трактовка терміну "Аптека" помилкова. Ще раз слова "обовязково" в визначенні немає.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:22 Ответить
Обов`язкова вимога до ліцензії і до кваліфікації фармацевта. Аптека, щоб отримати ліцензію, як аптека (!), повинна забезпечити виконання цих вимоги. Бо ж аптека, не аптечний кіоск. Принаймні, обов`язковим є наявніть обладнання для контролю якості ліків! Тобто, та сама лабораторія і кваліфікація фармацевта.
Але хто б то на такі дрібнички сьогодні увагу звертав... купив, продав...
показать весь комментарий
22.08.2025 14:34 Ответить
Для відкриття аптеки в Україні необхідна https://www.google.com/search?sca_esv=ce44fb6aa5ce43e4&cs=0&sxsrf=AE3TifOVDZcMb8gOkAf-GqiWX_nALLUu2Q%3A1755862958048&q=%D0%BB%D1%96%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D1%96%D1%8F+%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B1%D0%BD%D1%83+%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%8E+%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%BC%D0%B8+%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8&sa=X&ved=2ahUKEwjomu2eq56PAxUO-QIHHYfiJKUQxccNegQIAhAB&mstk=AUtExfB6_EtiOYvk3NkZNbKUeMvqhUM9SucfVy4t-Y0B3TGj8tYsSe8e4qE8ZwFxmstYp9tuy7q84u-6dDGUiCXe6mGmz40Gk4QUlIwMCIvv-ul-WPuimS0Rgi3pUd5CgxEEUNhOmwT0ugO75vK8e2PmK3AfnFw2Ao5Ep91N0kcHt7XLwnWFnZrbcMQGR5vPIsKLm6hcZk5z4IcldELFctdljUSXRPWM6dGmAzqEzdBREvs9tf75TyMp5gwLqh2sVnFryJp-az9pH-0GYcmHYcoyc3nVL5b7OQ84llrHnabl2XPqvg&csui=3 Ліцензія на роздрібну торгівлю лікарськими засобами.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:43 Ответить
Зрозуміло, торгівля то наше все...
А решта то таке, то все в минулому столітті...
показать весь комментарий
22.08.2025 14:53 Ответить
Ось, знову для розвитку розумових здібностей:
Аптечний кіоск - це структурний підрозділ аптеки, який займається роздрібною торгівлею безрецептурними лікарськими засобами населенню, діючи на основі ліцензії головної аптеки.
Тобто, все, що у нас сьогодні функціонує то НЕ аптеки, а аптечні кіоски.
Але ж віртуальний розум і віртуальний інтелект такі віртуальні...
показать весь комментарий
22.08.2025 13:57 Ответить
Я бачу Ви вже пагано засвоюте зміст прочитаного, спеціально для ВАС: безрецептурними лікарськими засобами
показать весь комментарий
22.08.2025 14:29 Ответить
Ну і? А рецепт та "аптека" може матеріалізувати? Якщо на офіційному бланку, його склав ліцензований лікар? Ну то ж аптека! А чи ні, то вже в минулому столітті?
Ну чому в Парижі чи якомусь провінційном італійському містечку то можна, а в Україні то, виявляєть, минуле століття, архаїзм якийсь.
А може й тому в нас так все так, бо профанація, непрофесійність, безвідповідальність, бо ж то все в минулому столітті!
показать весь комментарий
22.08.2025 14:39 Ответить
Живу на таблетках. Кожного місяця з року в рік хожу до лікаря - отримую три паперових рецепти - іду до аптеки, отримую ліки - готові, фабричні, імпортні, також за необхідністі купую безрецептурні ліки. Так що Ви мені теорію не розповідайте.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:52 Ответить
То не аптека, то пунк продажу. Контрафакту, фальсифікату...
Я зовсім про інше, де є фармацевт-провізор, де лабораторія... де за рецетом тобі зроблять, те, що виписав лікар. Я про аптеку, про минулі століття...
показать весь комментарий
22.08.2025 14:56 Ответить
В несете старческую пургу...
показать весь комментарий
22.08.2025 15:02 Ответить
Здаюсь, з віртуальним "розумом" дискутувати? Ні, здаюсь.
Ну і ще раз, що таке аптека:
Апте́ка (нім. Apotheke від грец. αποθηκη - «комора», «апофіка») - медично-санітарний заклад, що виготовляє і відпускає ліки за рецептами, продає готові лікарські засоби, які дозволено відпускати без рецепта, лікарські мінеральні води, перев'язувальні матеріали, предмети догляду за хворими та інші медичні вироби.
Ще раз! Першим пунктом призначення аптеки є ВИГОТОВЛЕННЯ ліків. Виготовлення! Ну таке призначення цього закладу.
Але ж штучний інтелект, віртуальна дійсність, профанація, дилетанство, а в результаті о те все ШІ...
Ну і результат. Ось він, за вікном... І то не тільки щодо аптеки, так, на жаль, у всьому..
Співчуваю, вам в тому віртувальному світі існувати. А чим то все закінчиться? Ніяких думок?
Слово деградація знайоме? О це про таких, як ти... Інтелектуальна, в першу чергу... А вона вже дає результати, на жаль.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:22 Ответить
Ще раз: міжнародні і українські вимоги щодо безпеки персоналу а головне пацієнтів дуже і дуже, майже до нуля звузили можливість РУЧНОГО ЗМІШУВАННЯ ХІМІЧНИХ РЕЧОВИН в лікі в аптеках. Да і де взяти ці хімічні речовини? Виробник Вам свої секретні розробки не дасть. А до того що було в СРСР хвороби зараз мають свій "імунітет" - Вам "травки від бабусі" вже не допоможуть. Неможливо проконтролювати безпеку та якість в таких умовах. Ніхто в тому чослі і Ви не возьме на себе відповідальність
показать весь комментарий
22.08.2025 15:49 Ответить
Ще раз з рецептом - до аптеки, без рецепта або до аптеки, або до аптечного кіоску.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:55 Ответить
Так, для розвитку розумових здібностей.
Ті, хто працює в аптеці повинні мати освіту фармацевта. В свою чергу фармацевту потрібно знати, згідно кваліікаційної характеристики:

хімічні, фізико-хімічні, фармакокінетичні, фармакодинамічні властивості лікарських засобів синтетичного та природного походження;
технологічний процес виробництва (виготовлення) препаратів та його вплив на їх біофармацевтичні властивості;
фізіологічні особливості організму людини, основи етіології та патогенезу основних захворювань та фармакотерапевтичні схеми їх терапії;
правила раціонального застосування та принципи фармацевтичної опіки під час вибору та відпуску рецептурних та безрецептурних лікарських засобів, супутніх товарів з урахуванням фізико-хімічних, фармакологічних, біофармацевтичних характеристик, біохімічних, патофізіологічних особливостей конкретного захворювання, фармакотерапевтичних схем його лікування та протоколів фармацевта шляхом оцінки співвідношення ризик / користь, сумісності, показань та протипоказань препаратів та супутніх захворювань тощо.

І ні слова про ведення бізнесу, торгові операції, правила купив-продав...
Ну чисто все з минулого століття, коли небо було голубе...
показать весь комментарий
22.08.2025 13:49 Ответить
Чудово. А ліки виготовляти згідно рецепта РУКАМИ з наявних хімічних речовин (частина з яких або небезпечна або складає комерційну таємницю), які до речі потібно зберігати належним чином, вести окремий облік, своєчасно поповнювати запаси, при виробництві дотримуватись вселяких нормативів безпеки щодо самого фармацевта (працю з небезпечними хімічними речовинами), оточуючих і найголовніще - пацієнта, під аптеку окрема розташована будівля - щоб не отруювати сусідів. А в реші-решт що фармацевт покладе своїми руками в Ваші або Ваших онуків порошки одному Богу відомо, може сплутати, помилитися, навмисно це зробити або зі зла, або вкрав та продав. Його звичайно накажуть, но Вам на тому світі буде всеодно.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:01 Ответить
Так тому й аптека, а не базарна точка! З торговою залою, лабораторією, складом і обладнанням для зберігання... Ще зовсім недавно вони таким й були! Аптека або аптечний пунк від аптеки.
Лікарі виписували рецепти, люди там отримували потрібні ліки.
Ще раз, і набагато ефективніші, ніж контрафакт чи фальсифікат, який сьогодні перепродують.
Я ж з того почав, що АПТЕК у нас сьогодні не залишилось. Знищено все. Ну, хіба, одна-дві на обласний центр, і то...
Нема аптек значить і вивісок таких не має бути, щоб людей не дурити.
дійшло?
показать весь комментарий
22.08.2025 14:15 Ответить
Я ж кажу Ви застрягли в минулому. Світ змінився. Змінились світови вимоги до безпеки виготовлення ліків, транспортування, зберігання. Но Київська мережа "Фармація" на Ваше щасть приймає замовлення на виготовлення ліків. Замовляйте.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:26 Ответить
В Києві КП "Фармація" приймає замовлення на виготовлення ліків
показать весь комментарий
22.08.2025 13:05 Ответить
Далі варто стежити за раптовим зростанням статків головного реґулювальника.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:28 Ответить
в регулювальныки садим таксиста, гинеколога в водоканал трубы копать, ну и вместо гинеколога полицейский поработает, да Olifant какая-разніца, все всё смогут))
показать весь комментарий
22.08.2025 16:29 Ответить
Персонажеві Vi Wa - не до гінеколога (якого він з венерологом плутає - та що з нього вбогого взяти), а в першу чергу до словесного проктолога.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:49 Ответить
ну вот и твой Olifant нижайший уровень развития - прыганье по граблям. И самое главное, ни после первого ни после сто первого удара по лбу Олифант прыгать не перстанет, ибо упоротое
показать весь комментарий
22.08.2025 17:01 Ответить
Кажу ж: хай тобі проктолог оту дірку заткне, з якої москаляча словесна бігунка ллється.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:08 Ответить
Хабарникам не вистачає грошей. Гусаки скінчилися, вирішили ощипувати аптеки.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:33 Ответить