14810 посетителей онлайн

Тюрьма за незаконное пересечение границы: Свириденко подала в Раду законопроект

Тюрьма за незаконное пересечение границы Что предлагают

Премьер Юлия Свириденко подала в Верховную Раду законопроект №13673, которым предлагают усилить ответственность за незаконное пересечение государственной границы во время военного положения.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ.

"Реализация проекта Закона будет способствовать обеспечению правового регулирования ответственности лиц за пересечение государственной границы Украины с целью уклонения от призыва на военную службу по мобилизации, установление оснований освобождения от этой ответственности во время действия военного положения, совершенствование правовых основ обеспечения правопорядка в пограничной сфере Украины и окажет положительное влияние на эффективность деятельности органов системы сил безопасности и сил обороны государства", - говорится в пояснительной записке.

Каким будет наказание

Сейчас за незаконное пересечение госграницы предусмотрена только административная ответственность и штрафы.

В законопроекте предлагают наказывать за попытку незаконного пересечения границы вне пунктов пропуска или с поддельными документами штрафом от 51 тыс. грн до 170 тыс. грн или лишение свободы на срок до 3 лет.

Также там отдельно предусмотрена ответственность за умышленное повреждение пограничной инфраструктуры. За это грозит ограничение свободы или заключение на срок до 3 лет.

Ответственность для военнообязанных лиц

Нарушение призывниками, военнообязанными или резервистами сроков пребывания за границей во время военного положения будут наказывать штрафом от 3,4 тыс. грн до 5,1 тыс. грн или заключением на 3-5 лет.

В то же время проектом закона предлагается шанс избежать наказания.

"Лицо освобождается от уголовной ответственности за совершение уголовного преступления, предусмотренного частью четвертой настоящей статьи, если оно в течение трех месяцев с момента пересечения государственной границы Украины вернулось на территорию Украины и до сообщения ему о подозрении в совершении этого уголовного преступления добровольно заявило о том, что произошло, правоохранительному органу", - отмечается в законопроекте.

Топ комментарии
+55
тільки дайте вгадаю

- це не стосується таких як Арестович
- це не стосується слуг
- це не стосується "обслуги" режиму
показать весь комментарий
22.08.2025 10:44 Ответить
+45
Все правильно!!! Кріпакам або смерть або в'язниця. А панам куплені маєтки за розкрадені гроші, і закриті реєстри цих самих маєтків.
Вільна країна вільних людей))))
показать весь комментарий
22.08.2025 10:50 Ответить
+41
та відразу розстріл! чого мєлочитися...
показать весь комментарий
22.08.2025 10:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
тільки дайте вгадаю

- це не стосується таких як Арестович
- це не стосується слуг
- це не стосується "обслуги" режиму
показать весь комментарий
22.08.2025 10:44 Ответить
Все правильно!!! Кріпакам або смерть або в'язниця. А панам куплені маєтки за розкрадені гроші, і закриті реєстри цих самих маєтків.
Вільна країна вільних людей))))
показать весь комментарий
22.08.2025 10:50 Ответить
та відразу розстріл! чого мєлочитися...
показать весь комментарий
22.08.2025 10:44 Ответить
А обов'язку для служивих діяти у межах і у спосіб, передбачених закоком нема? Обов'язок є лише для овець, яких стрижуть?
показать весь комментарий
22.08.2025 10:59 Ответить
В нас людина для держави,чи держава для людини?В нас людина має волю поступати як хоче і це називається свобода,чи держава вирішує що таке вільна людина.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:51 Ответить
Оце власне і є совок. З розстрілом - то вже північнокорейське чучхе.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:50 Ответить
В німців навіть втікачам з тюрми не добавляють за це термін.Тому що прагнення до волі є здоровою рисою тих хто називається людьми.А країна підарасів зеленського виходить гірше за німецьку тюрьму, а фізосіб цієї країни підараси зеленського вважають своєю худобою або річчю.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:53 Ответить
Конвенція з прав людини, яку Україна ратифікувала, ставить права громадянина ВИЩЕ, аніж обов'язки...
А угода про безвіз має вищий юридичний статус (як і всі міжнародні угоди), аніж будь-яка постанова, яка обмежує виїзд за кордон.

І так, при Порошенку під час мобілізації 2014-2016 і воєнного стану 2018 кордон не закривали (у 2018 лише з кацапами закривали)
показать весь комментарий
22.08.2025 11:06 Ответить
"Порушення призовниками, військовозобов'язаними чи резервістами строків перебування за кордоном під час воєнного стану каратимуть штрафом від 3,4 тис. грн до 5,1 тис. грн або ув'язненням на 3-5 років." - і хто ж при здоровому глузді сюди повернеться?
показать весь комментарий
22.08.2025 10:55 Ответить
Хай ще підготує законопроєкт про мобілізацію депутатів і працівників офісу президента.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:51 Ответить
Тобто міндічі , абдристовичі та вся квартальна жидота вже заробили собі пожиттєве за маршброски в сторону Європи і США поза Тисою по асфальту і в супроводі ТЦК.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:49 Ответить
Таке положення було ухвалене большевикчми ще у 1918-му. У 1919-му вже був розстріл. Вірною дорогою ідуть зєльоні товарісчі - для себк - закриття рєєстрів награьованого, для наріду - ГУЛАГ.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:56 Ответить
Враховуючи, що ті хто приймають це, як виїджали, так і будуть і будуть продовжувати це робити, в будь-який час, і за будь-якої потреби, то висновок лише один, держава це влада одних на іншими, і в їх розумінні війна в тому числі йде збереження цього стану речей.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:51 Ответить
ЗЕлена падаль робить з України навіть не Бєларусь, а КНДР... Далі будуть узаконені розстріли за рішенням "троєк" без суду. Проголосують, будьте впевнені, бо якщо шостий рік мудрий нарід ковтає всі злочини зелених покидьків то і це проковтне... З країни вже зробили барак, звісно прикриваючись війною
показать весь комментарий
22.08.2025 10:56 Ответить
Зрозуміло: просто піднімуть "таксу" - так би мовити іде підвищення цін на послугу. А таких, як Альперін, "мужні" прикордонники помічати не будуть
показать весь комментарий
22.08.2025 10:46 Ответить
Ті хто зміг вибратися, ті вже не повернуться.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:08 Ответить
Чому в народних депутатів немає цієї потреби, а в Миколи вона повинна бути?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:10 Ответить
В мене є право на вільне володіння і носіння зброї для захисту свого майна,батьків,дружини і дітей?Ні.Але чому вільне володіння і носіння зброї я отримую тільки тоді коли вступаю в державні силові структури?Виходить що право застосовувати зброю має держава на мої податки?Ну нехай застосовує виплачуючи гроші найманцям.Але я найманцем держави бути не хочу,бо тим більше що держава мені сказала-ти сплачуй податки а тебе буду захищати.Але забравши податки в тих кого вона захищає вона щось без своїх підзахисних не справляється.В мене голова трісне від такої логіки-плати податки і ще й захищай себе?Є один вихід-озброєне населення яке без державних силових структур захищає себе,або платить податки і держава наймає захисників населення.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:11 Ответить
Мити дупи … от кацап и саме так і кажуть ., я тебе здивую , але за миття дупи в Німеччині платять 3500 евро , та ще треба мати освіту отриману в Німеччині. Я працюю зубним техніком , оточення на заводах. Так , є жінки які працюють в будинку для літніх людей .вони працюють пів дня за зарплату близько 2000 євро. І так , літні люди в німеццчні доглянуті , живуть в теплі і добрі. Отримують всю необхідну допомогу. А як доживають наші старі люди ? Без зубів , пенсія 3000, без тепла та води в хатах , засцяні в обісрані лежать. А ти давай !! Давай кацапе , повторюй кацапську мантру про дупи. Тьфу ***** гидота !
показать весь комментарий
22.08.2025 11:59 Ответить
Співчуваю лише тим, хто не голосував за зеленського.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:58 Ответить
Корисний закон. З ним дуже легко буде легалізуватись в ЕС тим, хто зміг втекти. Загроза тюрми ж є, не депортують.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:59 Ответить
Коли так туго закручувати гайки, різьба може зірватися.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
Принцип державної відповідальності:

Держава має обов'язок утверджувати й забезпечувати права людини, що робить права людини найвищою соціальною цінністю в правовій державі. -//-//-Виходить що ТІЛЬКИ після виконання своїх забовязань перед громадянином держава має право вимагати в громадянина виконання своїх обовязків.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:19 Ответить
Яхз,як ці тормоза збираються повертати людей після війни
показать весь комментарий
22.08.2025 11:35 Ответить
не треба нікуди їхати, кндр вже тут
показать весь комментарий
22.08.2025 11:50 Ответить
Придбаю трибуну з червоного дерева, пюпітр і суфлер. Для ведення пропаганди серед обпатраних гусей. Не за всі гроші світу. То ваша об'ява?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
А хто має захищати майно, батьків дружин коханок і дітей народних депутатів як не вони? Але ж тобі це на цікаво,чи не так?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
Потужний старт нового прем'єра.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:05 Ответить
ЗЕлена падаль штовхає українців на массову непокору та громадянську війну, що ох як до вподоби кацапам, і тільки дурень не бачить що Зескот всіляко підіграє оркам
показать весь комментарий
22.08.2025 12:08 Ответить
Ну шо кріпаки??? Вільна країна кажете...Ну-ну...Я бачу КНДР 2.0 Уху ели просто вкрай..и берега напрочь попутали.В Евросоюзе об этом то хоть знают..?? чи они Газой заняты с головой...если это не диктатура,то я уже не знаю...
показать весь комментарий
22.08.2025 12:37 Ответить
За незаконний перетин кордону можна покарати лише тих осіб які перетнули кордон в бік України і були затримані на території України . І що то за термін "спроба перетнути кордон " , наприклад я збираю гриби біля дротів то як ? А я дійснно родився на кордоні , з вікна моєї хати було видно польські поселення
.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:57 Ответить
а якщо комусь не треба захищати батьків,дітей, дружин? Бо виїхали чи померли? то можна? ніхто нікому нічого не винен
показать весь комментарий
22.08.2025 11:01 Ответить
а кримінальна відповідальність за перетин та не повернення за листами Буданги буде ?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:05 Ответить
За скромними підрахунками десь так тисяч з 500+- чоловіків призовного віку незаконно, з 24.02.22 р. перетнули кордон. Тобто, уряд на повернення цих людей вже по суті може не розраховувати, адже стимул 3 роки ув'язнення виглядає не дуже привабливо. Ну добре... але пані Свириденко закладає дуже дискримінаціну річ в цьому законопроєкті, виокремлюючи призовників та військовозобов'язаних, передбачаючи для окремої категорії осіб по суті окреме покарання, що є дискримінацією. Якщо покарання, то для всіх одне. Тому, я впевнений, що знайдеться адекватний юрист, який рознесе це непорозуміння в судах.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:22 Ответить
Та поки адміністративне порушення. І хоч обсерися писати капслоком.
А там буде видно. Хай приймають.
Меньше буду сумніватися чи вивозити дітей з цього ***..наріуму, чи залишити
показать весь комментарий
22.08.2025 12:38 Ответить
Для підтримки цього чудового Закону, на кордонах теба започаткувати Особливі Трійки (по типу НКВС ). З півмільйоном громадян поточна система Судів не впорається
показать весь комментарий
22.08.2025 12:43 Ответить
Цей закон ніяк не можна приймати, бо молода незалежна держава залишиться без депутатів, міністрів і олігархів - всіх пересадять за перетин кордону.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:46 Ответить
Одне іншому не заважає... Просто нагадаю, що у 2014-2016 під час мобілізації якось не було масового відтоку чоловіків у країни ЄС... Люди спокійно собі їздили за кордон і поверталися (хто у відпустку, хто у відрядження, хто - на трускавки), мобілізаційні плани виконувалися БЕЗ порушень, скандалів і бусифікації.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:19 Ответить
херня какаято, те кто пробует переплыть тису и если их ловят их и так сразу отдают в тцк, что для них хуже тюрьмы. Или это уже готовят под заморозку ? Типа чтоб все крепаки не разбежались из зеленого ********** и хоть когото остановила угроза тюрьмы? А держать границы закрытыми вечно все равно не смогут
показать весь комментарий
22.08.2025 11:24 Ответить
Щось я не побачив як ти захищаєш країну від відвертого грабунку всіма щабелями влади, родини по декілька років зниклих безвісти воїнів та ставших інвалідами, це не ти ,випадково, заступився за честь старечої жінки по якій стріляв тецекашнік?За то свій вонючий зелений прайд ти яро захищаєш, прямо як лев.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:29 Ответить
Організатори планують йти на другий президентьский термін
показать весь комментарий
22.08.2025 13:57 Ответить
Згоден. Але який сенс повертатися в державу , яка в будь який момент може прийняти черговий папірець ,в дупі маючи конституцію - і перетворити тебе на кріпака ?
показать весь комментарий
22.08.2025 14:07 Ответить
Громадянин має не лише права, але й обов"язки, головний серед них - захист України. Тому не прикривай своє боягузтво прагненням свободи. Хто має захищати твоє майно, твоїх батьків, дружину і дітей як не ти ???
показать весь комментарий
22.08.2025 10:56 Ответить
тепер з порожніми руками кордон не будуть переходити , то хто від цього виграє ?
показать весь комментарий
22.08.2025 10:57 Ответить
обдристовича вже давно жде самокат
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
Тобто ті хто засцяв воювать з окупантами почнуть воювать з прикордонниками? Не сміши. Навіть незаконне поводження зі зброєю тягне на 7 років,а якщо ще стрельнуть-тероризм.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:18 Ответить
то вже одразу перейменовуйте державу у тому законі на ундр
показать весь комментарий
22.08.2025 11:46 Ответить
А ще риги і вата в 2013 і 2014 підтримували перевищення повноважень ментами на Майдані, а ти підтримуєш перевищення повноважень силовиками зараз!

Запам'ятай, придурок, українці - свободолюбиві за натурою і будь-які обмеження викликають у них супротив!
показать весь комментарий
22.08.2025 11:58 Ответить
Звідки ви це взяли?
В конституції все чітко прописано про воєнний час. Виділю товстим шрифтом, раптом не побачите.
Стаття 64
Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.

Зараз маємо
24 Рівність громадян.
25 Піклування про громадян дуже класне
27 Захист життя
28 Приниження, катування, жорстоке поводження
29 Особиста недоторканість
і далі по списку.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:53 Ответить
Це положення треба було ухвалити ще у 2022 році. Хоч зараз не затягуйте. Покарання - 15 років жорсткого режиму з повною конфіскацією.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:46 Ответить
а якщо хтось етнічний угорець, поляк чи грек - то можна не захищати Україну? І не обзивайся, сам ухилянт. Усі мої вокопах, а ти тут пальчиками кнопаєш
показать весь комментарий
22.08.2025 11:29 Ответить
чому тоді права жінок дотримують?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:44 Ответить
Чому не питаєш , скільком козирним ухвлянтам пан головний в СБУ дав дозвіл на виїзд?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:52 Ответить
кожен день при владі ЗЕкодла непоправна шкода життю українців...
показать весь комментарий
22.08.2025 12:03 Ответить
Такими методами людей з-за кордону не повернеш. А країну після війни хто відбудовувати буде, узбеки і сирійці?
показать весь комментарий
22.08.2025 13:57 Ответить
В Румунії під час Першої світової дезертири збивалися в зграї, щоб відбитися від силовиків та здобути їжу. З часом ці загони переросли у масову справу та реальну загрозу. А згодом стали одним з факторів розпаду Австро-Угорської імперії.
Я б не радила так весело ставитися до подібних речей. Армія Колчака з гуркотом зазнала краху не через відсутність грамотних офіцерів, вміння планувати чи відсутність грошей. Це все у них було. У них не було рекрутів. Спроба примусово мобілізувати сільську молодь закінчилася тим, що ця молодь пішла у ліси. На чому власне все і закінчилося.
Жодна армія ще не витримала протистояння з власним народом. Я б дуже дуже не хотіла щоб в України зявився подібний досвід. Боже збав. Це була б катастрофа.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:08 Ответить
Та треба одразу закон про повернення кріпацтва! В мене сусіда, одноокого (другий не бачить) на вулиці впіймали, за пів-години пройшов влк, і як непридатного відправили десь на заводі працювати. От такий "воїн"
Це хіба не кріпацтво? але треба "узаконіть"
показать весь комментарий
22.08.2025 16:31 Ответить
о зелені боти строчать, єрмак розориться з подоляком
показать весь комментарий
22.08.2025 16:35 Ответить
Багато з вас дивувались, як люди терплять режим в північній Кореї? Якось ось так
показать весь комментарий
22.08.2025 20:34 Ответить
А прагнення захистити свою країну, родину і честь - хіба не є базовою людською потребою. Навіть тварини без страху, рішуче захищають свій прайд.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:59 Ответить
Такі дебіли як ти не лікуються.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:06 Ответить
Захищай свій український народ. Інакше твою хворобу ухилянства лікуватимуть тривалою клаустрофобією у в"язниці. Усе справедливо.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:11 Ответить
Це якщо всім закручувати. А якщо "розділяй і володарюй", то меншу частину можна крутити як завгодно, оскільки більшість буде +- на боці крутильників за привілеї для себе)
показать весь комментарий
22.08.2025 11:22 Ответить
О, так ти ригіанал і ватнік латентний! Бо в 2013-2014 тут тільки риги і вата писали про "мити дупи" в Європі! Ось ти і спалився - ти галімий ватнік, який перефарбувався!
показать весь комментарий
22.08.2025 11:56 Ответить
Ну,если так...то чумным бараком делают совершенно не рашку,а украинцев...бо тут ветераны вернутся,с нарушеной психикой и нервами...пусть теперь все украинские мужики сидят взаперти еще лет пять,пока синдром не рассосется...Агрессор ездит по миру,живет прежней жизнью,как ни в чем не бывало,а жертву загнали в стойло,как бесправную скотину...
показать весь комментарий
22.08.2025 13:40 Ответить
Какое право имеет эта мрась выдавать такой законопроект , если эта ВОРЮГА бюджета голосовала за закон о ручном НАБУ. Власть Зели - это просовковая власть. Пока будут такие никакой Европы в Украине не будет. Черти
показать весь комментарий
22.08.2025 18:29 Ответить
Ухилянт Зеля хочет сажать милионы ухилянтов.
показать весь комментарий
22.08.2025 19:41 Ответить
Вангую - цены на билеты опять вырастут.
показать весь комментарий
22.08.2025 10:53 Ответить
А як інакше? Сцикуни візьмуть і порозбігаються. І хто тоді захищатиме тих несцикунів, які законно перетинають кордон? Треба то треба.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:04 Ответить
Якось мало, треба одразу електричний стілець. Заодно і профіцит по електриці поправлять.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:08 Ответить
Яке прикре самогубство бота, спалився на такій простій речі!

Агов, адміни Цензора, ми тут латентного кацапа знайшли, може пора банити його?
показать весь комментарий
22.08.2025 12:01 Ответить
Я своє відвоював.Був мобілізований двічі.57 і 115.А от ти диванний,переляканий клоун.Які ***** 0,ти на них був???Чого ти скиглиш як баба?Хто буде прориватись?Сцикуни такі як ти?Такі можуть тільки в Тисі втопитись,як сліпі кошенята.
показать весь комментарий
22.08.2025 12:50 Ответить
А в Пн. Кореї як? А в Сирії?
На які країни будемо рівнятись?
показать весь комментарий
22.08.2025 13:17 Ответить
А хто її планує відбудовувати?
показать весь комментарий
22.08.2025 14:22 Ответить
Ти дуже помиляєшся.Навіть серед фронтовиків дуже швидко виявляють хто де був і що робив на фронті.У кожного справжнього фронтовика є фото і відео з позицій,назви позицій,є друзі-однополчани з ким на них був,є виписка з наказу про безпосередню участь у бд, і т.д.Я про свої подвиги не писав,воював як і всі,не петляв і не ховався,в сзч не тікав.А коли цивільна гнида хамить в інтернеті то маю моральне право дорікать,бо сам мобілізований цивільний.Пішов у військомат сам у перші дні війни,а тилова криса олєжка чи бот англії ні.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:15 Ответить
Протистояння з яким народом?Тим що ховався від війни за спинами іншого народу 3 роки? Чогось на тот немає ніякого протистояння.Окупанти з такими не панькаються.Вже навіть атовці в полон потрапляють.Хто не хоче захищать свою країну піде у військо ворога.Так вже було з УНР.Не хотіли воювать за свою державу,зате в совкову армію загнали 7млн.у WWII,половина з яких загинула на чужій імперіалістичній війні.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:24 Ответить
Агов Свириденко, а це тебе цілком влаштовує?
------
Верховна Рада ухвалила в першому читанні https://jurliga.ligazakon.net/ru/news/238519_publchna-zayava-kompan-lga-zakon законопроєкт №11533, що обмежує доступ до відкритих даних про нерухомість юридичних осіб. Це один із ключових інструментів, яким користуються журналісти при викритті корупції. За відповідний законопроєкт депутати проголосували в четвер, 21 https://zaxid.net/verhovna_rada_shvalila_zakonoproyekt_pro_shtrafi_dlya_media_za_ototozhnennya_advokata_z_kliyentom_n1614921 серпня.
https://zaxid.net/news/
показать весь комментарий
22.08.2025 15:51 Ответить
в совєцькому союзі після смерті сталіна за незаконний перетин кордону давали від року до трьох тюрми. В цьому законі аналогічно. Вєрной дорогой ідьом ,таваріщі!!!
показать весь комментарий
22.08.2025 22:35 Ответить
А яки ж 3,14дораси обрали Zе шо країна перетворилась на країну Zелених 3,14дорасів?
От ви особисто за яки антиукраїнські партії та яких антиукраїнських кандидатів голосували в 2019 році?
показать весь комментарий
22.08.2025 11:09 Ответить
Ухилянти нікуди не дінуться.Просто рішали і бариги будуть з них дерти більше.Важливіше не жорстокість,а невідворотність покарання.А у нас з цим повний швах.
показать весь комментарий
22.08.2025 11:33 Ответить
Держава-це матриця,вона ніби і є але одночасно її нема.Бо вона існує ТІЛЬКИ завдяки інститутам примусу.А коли є інститути примусу для чого всі ці деферамби про права і свободи громадянина.Держава забирає кошти в громадян у вигляді податків і потім ті самі кошти повертає тим же громадянам через бюджет.Вам не здається що ця прокладка в вигляді держави є зайвою,бо вся ця система існує завдяки нашим коштам і нас не запитують чи вам підходять такі взаємовідносини.Мені наприклад не подобається як на мої податки працює Прокуратура,Поліція,Верховна Рада,Суди,Податкова,Офіс Президента,ДБР.Як є можу зробити щоб я не фінансував ці державні структури?Я хочу щоб мої податки йшли на ЗСУ,МНС,Охорону Здоров'я.Я можу якимось чином забрати свої податки з відверто корумпованих органів?Ні?Тоді яка різниця між телефонним шахраєм і державою,коли обидва крадуть мої гроші не даючи мені того що було обіцяно.І забовязувати мене щось виконувати перед державою перед тим пограбувавши-це вершина циннізму.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:03 Ответить
Поясню тобі,диванному лоху, що буде у разі якщо якись ухилянт надумає стрілять у прикордонників.По перше треба знайти і купить зброю.Велика вірогідність що СБУ візьме ще на етапі її купівлі.Треба уміть нею користуватись,це тижні тренувань і сотні набоїв.Потім треба організувати групу з таких самих,хто буде здатний вести бій,а ухилянти апріорі сцикуни.На боці прикордонників бойовий досвід(вони проходять бойові ротації на сході),організованість,техніка і обладннання(дрони,тепловізори,броня),на боці ухилянтів нічого.Ну то сам можеш прикинуть що буде,коли якийсь дебіл надумає напасти на професіоналів з дідовим дробовиком.Проти державних військовіх здатні воювать тільки інші державні військові,або організовані і навчені структури, такі як колумбійські наркокартелі чи неурядові партизани/терористи типу Хамас.Більше не сміши людей своїми дурницями.
показать весь комментарий
22.08.2025 13:13 Ответить
Наслідки:

- радикально настроєні покинути країну громадяни - будуть прориватися за кордон поодниці або зі зброєю в руках - валячи по дорозі погранців - розуміючи ,що ставки підняті;

- позбавлені можливості втекти - негативно настроєні мобілізовані громадяни - будуть розкладати армію зсередини - саботаж , критицизм ,агітація + збільшення СЗЧ ;

- унеможливлення втечі за кордон може вирости в акції масової непокори в країні - пар протесту все одномає виходити ;

збільшення кількості ув'язнених - багато ,хто вирішить - що краще 3 роки сидіти коштом держави з правом амністії чим , "геройськи " померти " завтра в м'ясній бригаді . Питання - чи достатьно місць в тюрмах ?

Потреба в збільшенні кількості силовиків -через збільшення "кримінальних ухилянтів".

Одним словом дебілкуватість та некомпетентність влади - який вона хоче вирішити звичайним насиллям - не вирішує проблему - а погіршує ситуацію в країні - до стану 1917 року. ...

Насилля - останній прихисток некомпетентності . Айзек Азімов
показать весь комментарий
22.08.2025 13:55 Ответить
ще один фактор - більшість людей не будуть повертатися в "країну мрій" - навіть якщо і планували . Краще отримати посвідку на проживання в Польщі чим кримінальну справу в Україні
показать весь комментарий
22.08.2025 13:58 Ответить
Закони не мають зворотної дії. Тут більше психологічний вплив на тих, хто вагається.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:05 Ответить
Треба ж зачистити територію нової батьківщини для іудейського народу.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:38 Ответить
Іди за воєнним кораблем,гнида диванна. У таких пі дарів як ти всі штабні і тцк.Бо вам обісраним сцикунам у очі кажуть хто ви є.
показать весь комментарий
22.08.2025 14:52 Ответить
Замість аргументів вереск базарної баби і матюки. Ну від переляканого сцикуна більшого очікувть годі.Шальні дулі,пулі,срулі. Шо воно меле,ти від свиста кулі над головою здох би з переляку.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:01 Ответить
Усіх у армії УНР на піку було десь тисяч 50,а ветеранів ПСВ в Україні було близько 2млн.Замість того щоб вийти всім і дать люлєй більшовикам як то зробили Фінляндія,Польща,навіть маленькі Естонія,Литва,Латвія тодішні ухилянти сиділи по хатах,просрали УНР,а потім мерли як мухи у голодомор яких було 3.Про голод 20-22,47 мало хто знає.У ДСВ загинуло разом з цивільними 7млн.,тобто до 45 року в Україні загинув кожен 3-й.До того привело те що мудрий нарід(насправді ніт) теж вважав за краще відсидітись.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:14 Ответить
Як швидко ж вони зреагували!!!
показать весь комментарий
22.08.2025 16:17 Ответить
ГУЛАГ
показать весь комментарий
22.08.2025 16:18 Ответить
Страница 1 из 3