8176 посетителей онлайн

Мобилизация в Украине не прекратится, даже если завтра будет прекращение огня, - Палиса

Палиса: Мобилизация не прекратится даже после перемирия с РФ

Мобилизация в Украине не будет остановлена даже в случае достижения перемирия с Россией.

Об этом заместитель председателя ОП Павел Палиса сказал в интервью Суспільному, информирует Цензор.НЕТ.

Он отметил, что в Украине нет того количества людей, которое могло бы заменить тех людей, которые начали службу после начала полномасштабного российского вторжения.

"Во-первых, даже если завтра будет прекращение огня, мобилизация не прекратится. В течение определенного времени этот процесс еще будет продолжаться, потому что нам все равно, как бы мы ни хотели, нужно поддерживать на должном уровне степень готовности Вооруженных сил выполнять первоочередные задачи", - подчеркнул Палиса.

"Конечно, мне тоже странно смотреть ролики в социальных сетях, на которых видишь: одни воюют, а другие - живут свою жизнь, как хотят. Мне как военному больно смотреть на такое. И здесь вопрос и к самим людям, к обществу в целом, к воспитанию.

Но как решить это - здесь работа продолжается. Не идет речь о том, что кого-то хотят загнать в вечное рабство. Наоборот, мы пытаемся решить этот вопрос так, чтобы не навредить обороноспособности", - рассказал он.

По его словам, вскоре и Минобороны, и Генштаб должны представить свой план.

Палиса добавил, что за последние четыре месяца в Украине наблюдается устойчивая положительная динамика в плане мобилизации.

Топ комментарии
+24
Після закінчення війни (припинення вогню), Європа припинить або набагато зменшить фінансову допомогу, це факт.
То за які гроші буле мобілізація і матеріальне утримання мільйонної армії?
показать весь комментарий
02.09.2025 23:09 Ответить
+22
Тільки дебіли воюють людьми. Війна це наука, й перемагає не сильніший, а розумніший. А щоб армія була розумна, треба змінити тупорилу владу, разом з Паліса. Воювати воно не може та й не бажає, піти працювати на трактор чи комбайн воно не буде, працювати за станком на економіку України він теж не буде, то нащо нам на хлібник в Україні?
показать весь комментарий
02.09.2025 23:42 Ответить
+19
Короче до 22 гуляйте, після 30 - ви наші раби навічно.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Після закінчення війни (припинення вогню), Європа припинить або набагато зменшить фінансову допомогу, це факт.
То за які гроші буле мобілізація і матеріальне утримання мільйонної армії?
показать весь комментарий
02.09.2025 23:09 Ответить
Тільки дебіли воюють людьми. Війна це наука, й перемагає не сильніший, а розумніший. А щоб армія була розумна, треба змінити тупорилу владу, разом з Паліса. Воювати воно не може та й не бажає, піти працювати на трактор чи комбайн воно не буде, працювати за станком на економіку України він теж не буде, то нащо нам на хлібник в Україні?
показать весь комментарий
02.09.2025 23:42 Ответить
Короче до 22 гуляйте, після 30 - ви наші раби навічно.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:06 Ответить
Тоді, вибач мені, накуй мені така держава без зрозумілих правил гри, я не винен, що в 22 році не керівництво держави, не професійні військові були не готові до війни і здали 25 відсотків країни.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:22 Ответить
Не звертайте уваги на Іхор Іхор це бот чи пенсіонер який потужно пердить і закликає але сам ніколи не йде, його доля вже наказала.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:35 Ответить
Будуть забирати в солдати на 25 років, як Шевченка
показать весь комментарий
02.09.2025 23:09 Ответить
Класно придумали закон, і хто ж в нас, окрім армії працює на перемогу, депутати, ой не смішіть, судді, ха, ха, а поліція, які для війни не підготовлені.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:06 Ответить
Таким Каракай та Ігор Ігор це совєтскі політруки-вертухаї, які хочуть бачити совок не із серпом та молотом, а з тризубом, і щоб смертні вироки проти ворогів народу були закріплені печаткою Держави Україна, в не Союзом Радянських Соціалістичних Республік
показать весь комментарий
03.09.2025 00:13 Ответить
Треба щоб той командир був там на бойових, а не на ксп чи десь далі. І навіть в такому випадку він повинен знайти потрібні слова. І взагалі, хорошого командира будуть слухати без зайвих питань (глянь відео Маркуса перед штурмом в 23-му).
А те що ти пропонуєш, це ******* совок. Частково через той закон про сзч, повилізали такі командири які погрожують вʼязницею, якщо відмовляєшся від тупого наказу.

у цілком адекватний спосіб - це повністю безглуздий спосіб
показать весь комментарий
03.09.2025 00:27 Ответить
Борги віддають, коли щось позичали.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:15 Ответить
Мене ображають такі,як ви, які вважають, що люди ресурс.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:32 Ответить
А Палісі не боляче дивитись наш єдиний марафон і всі інші передачі, де дебільні серіали на рівні плінтуса, де завжди ржуть як скажені кварталівці, хтозверхівці? Ось де дійсно.живуть своє.життя наче і війни немає.
Я дивуюсь як можна дивиттсь наше телебачення де ні слова про тих хто воює і боронить нашу зумлю, про їх відданість, мужність, їх поранення і поневіряння аби вилікуватись, про їх проблеми? А скрізь один ржущий ботекс😡
показать весь комментарий
02.09.2025 23:42 Ответить
Військо має бути омолоджено, укомплектовано, озброєно і навчено. У разі перемир"я слід поступово здійснити справедливу ротацію без шкоди для оборони країни. Ветерани мають передати досвід новачкам, але не на межі протистояння, а у тилових навчальних центрах.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:13 Ответить
А с сзч як ви плануєте боротися? Чим більше будуть бусифікувати тим більше буде сзч і це вже аксіома на сьогоднішній день, а з цим бездарна зелена влада вже нічого не зробить, пружина може іноді дуже боляче відстрибнути в лоба якщо її надто сильно стиснути..
показать весь комментарий
02.09.2025 23:28 Ответить
Вперед, знищуй, тільки вона щось не знищується, і чомусь вже на Дніпропетровщині, як так?
показать весь комментарий
02.09.2025 23:38 Ответить
Тобто лохів запишемо у "вічні захисники" і будемо далі собі жити своїм повсякденним життями- хтось старий, хтось жіночкою народився, хтось багатієм, хтось силовикам, і так далі, а цім10-15% суспільства будуть вічно нас захищати за гроші хитровимаханих європейців
показать весь комментарий
03.09.2025 00:07 Ответить
Сраний потомок НКВДиста.🤮
показать весь комментарий
03.09.2025 00:44 Ответить
Не буде ніякої ветеранам шани ,любові та затишку .Буде алкоголізм ,бідність ,пафос та одноразова подачка по святам . Чому ? Бо такі ,як ви будуєте совково-сралінську державу у вишиванках . А совку - головне держава . А люди - це витратний дешевий ресурс. А оскільки ветерани - це вже потрачений "зіпсований " ресурс - совково -чиновницькій державі він не потірбен . Тому в цій країні добре будуть жити чинуші, мєнти ,прокурори ,судєйскі,різні НАгреБУшники ,а також штабні ,тиловики та їх медіаобслуга . А ветерани будуть жить ,як біднота і бомжі .
Всі ці роки держава чиновників ставилася до простих солдат ти цивільних - як до раба, як до бидла - то з якого дива - вона раптом зміниться? Тим паче ,що в неї є мільйони корисних ідіотів ,які її в цьому бидляцтві підтримують ....
показать весь комментарий
03.09.2025 00:58 Ответить
Зверніться спочатку зі своїм полум'яним закликом до тих, хто присягу давав захищати і боронити народ України.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:30 Ответить
Мені дійсно страшно за країну, у мого батька таких однокласників багато, тільки, як виявилося служу один я, у інших доньки, виїхали за кордон, бронь, деякі навіть не знають стан речей на фронті, но готові воювати вічно, для справи, мені 42, батьку 67.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:42 Ответить
Знову люди у всьому винні. А не пішов би ти,Паліса? Заступник голови ОП- і цим все сказано.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:38 Ответить
"Слабый скот на убой!" Демобілізуватись дозволено лише у випадку смерті, каліцтва або при досягнені 60 років.
показать весь комментарий
03.09.2025 01:10 Ответить
До речі, після припинення вогню на заміну підуть чудово поліція, їх вже більше як 200к вештаються без діла в тилу, от хай і їдуть жирок збивати.
показать весь комментарий
03.09.2025 01:28 Ответить
Я ж не ти. Я не бажаю смерті співгромадянам. І не виписую совкові лозунги під кожним постом
показать весь комментарий
03.09.2025 02:39 Ответить
Короче відповідь ніхто дати не хоче, я вважаю, що 3 роки і 5 місяців, це достатньо, щоб віддати борг Батьківщини, а ваші помилки, мені чесно вже не турбують, я теж хочу жити нормальним життям.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:13 Ответить
Ти знаєш скільки зброї по тилам сховано заначок, в тому числі сзчшниками? Такі як ти розумники одразу підуть вниз.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:32 Ответить
Де ти воюєш недолуге ? Твої ппопагандонські висери всі новини вимазані, чи той який потужно воює на дивані?
показать весь комментарий
02.09.2025 23:33 Ответить
Я згоден, що кожен має обов'язок боронити державу, но дійсно кожен, а не є обранні вмерти, а є ті хто при вторгненні будуть проживати своє найкраще життя.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:46 Ответить
Сподіваюсь що тоді буде соціальний бунт, бо роками тримати людей в армії роками і роками, як у царські часи, вже не можливо. І тоді зелених більшовиків знесуть.
Не настільки ж українців перетворили на кріпаків.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:50 Ответить
І ще, Пане Паліса, не стабільність, постійні зміни вимог щодо мобілізації, слугують.тільки більшому опору їй, втечі, корупції і ненависті.
Бо ніколи не мобілізують дітей, чоловіків, батьків депутатів, міністрів, активістів, адміністрації президента, бо саме вони мали бути попереду всіх.
Я уявили як всі ці кадегорії народу.таки млбілізували......а, ні не уявила..В мена пагана уява, фантастика не мій любимий жанр. Насильна мобілізація це постріл в голову. Всі це розумть.
В голові питання - мотиваці, а це і фінансовий і моральний бік справи і не дай Бог, коли хвору людину визнають придатною. Це вже зовсім моторошна історія яка у країни більше (кара) ніж.дає.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:55 Ответить
Та це місцевий вертухай на службі у режиму, яких на даному ресурсі не менше 10
показать весь комментарий
03.09.2025 00:21 Ответить
В Тернопільській з боку Львівщини. Ті, хто писався у партію за часів союзу про них говорили, що мають "червоні палянтури". Після 91 року і зміниивлади та вектору вони вмить стали патріотами і наділи вишиванки, але десь у своїх схованках на всяк випадок ще зберігають ці "червоні палянтури"
показать весь комментарий
03.09.2025 00:32 Ответить
У таких як ти, не вистачає мізків щоб зрозуміти єдину істину: рано чи пізно доведеться збирати те що сієш.
Для тебе розжую: у тебе є великий шанс опинитись на місці тих, кого пропонуєш розстрілювати, і не обовʼязково по тій же причині.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:46 Ответить
Сусід напише, бо ти йому не сподобаєшся. Приїдуть, заберуть, в кращому випадку розстріляють, в гіршому катувати будуть щоб зізнавався в усьому що скажуть. Цього хочеться?
показать весь комментарий
03.09.2025 00:06 Ответить
показать весь комментарий
03.09.2025 09:36 Ответить
Так вони зараз за кордон погуляють.
Так що потім поповнення лав рабів буде досить проблематичним.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:19 Ответить
Не обращай внимания на его это Игорюша местный бот и тролль на прикормке у зелени.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:31 Ответить
Повір мені в 22 році теж не всі добровольці, но держава покликала, і люди прийшли, а держава узяла і всіх кинула, щось я вже не чую про кордони 91 року, яким всіх годували, і наприкінці 23 року про строки служби.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:35 Ответить
А, крім нас, хтось зацікавлений у осипанні Роісі?

Для Заходу це завжди був самий жахливий кошмар, якого він уникав всіма засобами.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:59 Ответить
Совок міг собі таке дозволити, і раша зараз може, бо їм пох на людей, і їх багато. Ми по кількості в майже в 4 рази менші. І ти ще пропонуєш розстрілювати? У нас менталітет інший, через це може бути колапс армії і країни в цілому. Ти цього хочеш? Ти впевнений що якась куля тебе омине?
показать весь комментарий
03.09.2025 00:04 Ответить
Ну ситуація в 2014 помінялись на 180 градусів, так чи ні? А якщо припустимо в 2026 знову поміняється так само? Що тоді співатимеш? Побіжиш по червоні палянтури, як в нас у Галичині говорять
показать весь комментарий
03.09.2025 00:18 Ответить
Звільніть з армії, і я буду служити, бо огород копати вже нікому, батьки не можуть, а у інших родичів свої діти є і чоловіки, то нехай вперед, а то щось ентузіазму не бачу, хоча в 22 році, про кордони 91 року браво волали.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:32 Ответить
Яка різниця між Україною в твоєму розумінні і сталінським СРСР, ну окрім мови та держсимволами звісно?
показать весь комментарий
03.09.2025 00:39 Ответить
Во Вьетнаме для таких практиковался "фреггинг".
показать весь комментарий
03.09.2025 00:47 Ответить
Повір мені достатньо, є поповнення 2025 року, так я скажу тобі, в деяких учебках в туалет без дозволу сходити не можна, а помитися раз у тиждень, це нормально?
показать весь комментарий
03.09.2025 01:30 Ответить
Совок врятував лендліз від США. Без нього йому б гайки були. І брати приклад з совка геть погана ідея, тоді людьми розкидувались як мʼясом. А після війни на них тупо забили.
А карати можна і грошима, але знову ж таки, кожен випадок повинен індивідуально розглядатись.
показать весь комментарий
03.09.2025 01:36 Ответить
Что будет на самом деле если или когда ***** согласится на перемирие:
- Европа урежет значительно суммы так как и своих проблем до жопы, они уже не смогут объяснить своим избирателем зачем они кормят Украину ведь войны же фактически нет
- выяснится, кто внимательно читал новости, что половину денег что дают то дают в кредит. Да будет реструктуризация и списание части долгов но платить все равно прийдется. А как это делать в стране где миллион трудоспособного в армии? И миллионы уехавших из которых вернутся только пенсионеры и маргиналы кто не смог найти работу ( то есть вряд ли и в Украине будут искать )
- да Украине могут отдать замороженные активы если ***** на это согласится в качестве репараций а взамен снятие санкций с него но все же понимают что деньги распилят и до армии ничего не дойдет ведь опять же войны нет
- начнется предвыборная грызня и поверьте зеленый будет первым кто мобилизацию отменит и откроет границы это главный козырь в руках любого кандидата в президенты
- скорее всего Европа договорится чтоб держали резерв тысяч 300 или 400 в армии этого будет достаточно сдерживать ***** от новых посягательств
показать весь комментарий
03.09.2025 08:41 Ответить
Звучить,як вашим рабам.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:47 Ответить
Декілька це які? Точно думаєш що Словенія, Угорщина, Туреччина впишуться за *****? Нах воно їм треба, окрім клоунів при владі там є ще народ, який хай і вибрав їх, але точно не захоче воювати за кацапів.

"А якщо за ***** виступить північна корея, іран, китай, окупована Україна то хто їх зупинить?"
Ще раз, Китаю ***** не треба війни. У них без торгівлі зі США та ЄС серйозно впаде економіка, а китайці схильні до громадянських воєн. Ну може Тайвань там заберуть, все. Війна їм не вигідна. А ***** не пікне без Китаю, як і північна корея з іраном.

"Ще раз повторюю, якщо впаде Україна то це буде початок кінця всієї західної цивілізації."
Нічим не підкріплена гіпотеза.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:14 Ответить
Я зараз у відпустці, яка вже закінчується, і щось мені вже служити цій країні мрій не дуже хочеться.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:23 Ответить
Уяви когось типу Кадирова з ЯЗ після розпаду РФ. А там таких нарваних князьків одразу з'явиться, як у бродячої собаки бліх.

От Захід це уявляє дуже добре.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:29 Ответить
Та ну, і те що на командира 211 бригади завели кримінальну справу за фактом скривання знущань над особовим складом, теж рашко фейк?
показать весь комментарий
03.09.2025 02:05 Ответить
Відновити строкову службу немає бажання у цих " керовників",чому взагалі припинили призов з 18 років? Строковики могли охороняти штаби,бути задіяними у мобільник вогневих антішахедних групах,охороні складів б/к та іншої тилової служби.
показать весь комментарий
03.09.2025 09:52 Ответить
Не знаєш - розповімо, не вмієш - навчимо, не бажаєш - примусимо. Але це не стосується ветеранів. Їм - шана, любов і сімейний затишок. На їхнє місце у війську має прийти молодь.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:18 Ответить
Яке далі. Прокиньтесь нарешті. Ніколи ***** не піде проти НАТО, якщо Китай не надасть допомогу. А Китаю воно нащо? І так непогано торгується. ***** взагалі чітко усвідомлює що з ним може бути, якщо він піде на ЄС війною.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:00 Ответить
А питання хто задає? Знаменитий воїн багатьох битв чи інтернетний замполіт?
показать весь комментарий
03.09.2025 00:18 Ответить
Якому вже і платити не дуже хочуть, бо мабуть вже нічим.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:19 Ответить
Зрадники по твоєму, це ті чоловіки призовного віку, які не на фронті?

Значить тебе першого врозстріляти як зрадника, бо ти не на фронті?
показать весь комментарий
03.09.2025 00:54 Ответить
А скільки в нас під бронею?
показать весь комментарий
03.09.2025 01:33 Ответить
Може вже лейтенанта Баканова мобілізують нарешті.
показать весь комментарий
03.09.2025 06:53 Ответить
Офіцери запасу це і є самі головні ухилянти, в мирні часи пробайдикували в армії ,а тепер їх не трогають ,бо має бути згода,відповідна посада, в більшості це пристосуванці і нездари.
показать весь комментарий
03.09.2025 10:33 Ответить
Ухилянтів вигадали в оп для дегенератів,які потім про цих ухилянтів лайном в коментах ригають.
показать весь комментарий
03.09.2025 10:43 Ответить
Ну, тоді, мені держава винна.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:15 Ответить
Є така дивна категорія, якій всі і завжди винні.
І парадокс у тому, що всі саме цю категорію кидають через ***.

Особливо держава. Особливо після голосування "папріколу".
показать весь комментарий
02.09.2025 23:23 Ответить
Масштабні війни не обходяться без тотальної мобілізації. Добровольців і контрактників не вистачить. Тому заховайте поглибше свою огиду і псевдоморальність та виконайте свій конституційний обов"язок боронити народ і державу.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:23 Ответить
Тобто влада хоче в черговий раз вляпатися в гівно підписавши з ****** договорнячок, а коли ***** знову вас на***бе то ви будете знову кидати людей розгрібати те що ви з ****** намісили? Ні, ніх***я не буде. Якщо ви вирішили ще раз пострібати по граблях то самі потім розгрібайте а наших дітей і внуків не чіпайте. Це буде останнє що ви підпишете з рашистами.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:26 Ответить
Та він за капітуляцію агітує. Рублі відпрацьовує. А може комуняка ідейний, з дєдиваєвалі.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:37 Ответить
Ти і зараз не намагаєшся, а відправляєш захищати себе інших.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:03 Ответить
У нього не вистачає мізків щоб це зрозуміти, або він тупо за гроші таке пише.

P.S.: "палянтури" - це в якій області таке кажуть? В себе на прикарпатті не чув такого слова)
показать весь комментарий
03.09.2025 00:21 Ответить
Ніт. Саме тому вони вже три роки дуже обережні і завжди з лазівкою жля обходу.

Саме тому Таурусів ми так і не отримали, Скальпів та Стормшедоу дуже мало і без дозволу по Роісє.

Саме тому отримали Атакамси але мало і не отримали дозволу лупашити по Роісє.

За бажанням РФ можна було задушити, як цуценя, ще у 2014. Але нема у Заходу такого бажання.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:24 Ответить
Страница 1 из 3