8887 посетителей онлайн

Участники "Коалиции желающих" готовы поставлять Украине дальнобойные ракеты, - правительство Великобритании

Украине будут поставлять дальнобойные ракеты. Что известно?

На встрече "Коалиции желающих" участники заявили о готовности предоставлять Украине дальнобойные средства поражения.

Об этом сообщила пресс-служба британского правительства, информирует Цензор.НЕТ.

Премьер-министр Великобритании Кир Стармер заявил, что Путину нельзя доверять, поскольку тот продолжает тянуть время с мирными переговорами и осуществлять удары по Украине.

Он также приветствовал решение партнеров по "Коалиции желающих" о поставке ракет дальнего радиуса действия Украине.

Ранее сообщалось, что президент Украины Владимир Зеленский, президент Франции Эмманюэль Макрон и другие европейские лидеры проведут разговор с президентом США Дональдом Трампом в четверг, после саммита "Коалиции желающих".

Топ комментарии
+13
а застосовувати ? ))))
показать весь комментарий
04.09.2025 15:26 Ответить
+11
...одразу після настання миру.
показать весь комментарий
04.09.2025 15:27 Ответить
+11
не треба радіти попередчасно. Бо між "готові" і почали постачати, завжди знайдеться окремі обмеження та заборони
показать весь комментарий
04.09.2025 15:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А Мерц в курсі?
показать весь комментарий
04.09.2025 15:25 Ответить
середній радіус дії до 5000км, великий радіус до КНДР та Китаю!
показать весь комментарий
04.09.2025 15:43 Ответить
ого, нічого собі , ще й четвертий рік повномастабної не закінчився
показать весь комментарий
04.09.2025 15:25 Ответить
а застосовувати ? ))))
показать весь комментарий
04.09.2025 15:26 Ответить
От невдячні. Дадуть ракети! Далекобійні! Може, навіть, їх можна буде помацати та пофоткати. Що вам ще потрібно?
показать весь комментарий
04.09.2025 15:34 Ответить
а застосовувати, то вже до коаліції "сміливих", тут тільки охочі
показать весь комментарий
04.09.2025 15:37 Ответить
"Постачати будуть тільки опісля закінчення цієї війни."
показать весь комментарий
04.09.2025 15:50 Ответить
...одразу після настання миру.
показать весь комментарий
04.09.2025 15:27 Ответить
Так вони і так їх постачали раніше. Storm Shadow та Scalp ЗСУ вже неодноразов застосовували. А зараз їх взагалі неможливо використовувати через заборону американців на завдання ударів вглиб території болот. Що змінилося?
показать весь комментарий
04.09.2025 15:27 Ответить
кто мешал производить свои разработанные ракеты? почти каждый месяц солнцеликий рапортует о новых разработках оружия. в том числе и ракет! до него у вас конечно же претензий и вопросов нет?! уже год как длинный Нептун объявлен и что? нужно уметь быть благодарными
показать весь комментарий
04.09.2025 15:59 Ответить
от це вже фрази фрази про ********* ЄРМАКОМАРОДЕАТ - як пукать в лужіцу ... треба спостерігати як розгорнуться події на фронті до кінця жовтня- чи будуть постачання зброї та дозвіл на далекообійні.
показать весь комментарий
04.09.2025 16:24 Ответить
Це Ви венса переслухали? Про те, що треба бути вдячними? Ніби ми все беремо, ні за що не дякуємо і нахабно вимагаємо ще. Ну це ж не так, а той, хто стверджує зворотнє, повторює наративи ворогів України на Заході. А стосовно закидів щодо звітів сонцесяйного... Ну так у ***** теж постійно про бояришник та бурєвєстнік розповідають. І що? Дійсно, через тупість зеленої влади декілька перспективних ракетних програм було закрито. Але навіть якщо припустити, що у нас було б власне виробництво ракет, ми все одно не могли б їх виробляти у кількостях, достатніх для завдання масованих ударів. Так само як і з усім іншим дороговартісним озброєнням. Підтримувати таке виробництво в умовах постійних ракетних ударів було б вкрай важко, якщо взагалі можливо.
показать весь комментарий
04.09.2025 16:38 Ответить
с 2020 года было похеренно производство ракет! интересно, сколько до февраля 22 года можно было собрать этих самых ракет!? значит, по вашему прав был солнцеликий закрывая программы ракетные и строя дороги!? всё одно бы не успели, а сейчас уже нет возможности. поэтому виноваты пиндосы и европейцы!
показать весь комментарий
04.09.2025 17:38 Ответить
Я нікого не захищаю. Просто говорю очевидні речі. Ракетне виробництво сховати у підвалі неможливо. По ньому було б неодмінно завдано ударів у перші дні війни. І по складам з готовою продукцією теж. Відновити його було б вкрай проблематично під такими інтенсивними обстрілами. Можу лише нагадати, як вже під час війни русня полювала на КБ "Луч" у Києві, причому небезуспішно.

А стосовно "провини" еуропейців та американців... Так, вони дійсно злочинно зволікали, хоча й бачили, що нас нещадно обстрілюють, а ми не можемо відповісти. Так, вони дуже довго не могли наважитися дати той самий петріот, якого ми точно не могли зробити ані до війни, ані після її початку (хоча щось віддалено схоже типу "Кільчень" і було у розробці). Є певні обмеження як технологічного, так і фінансового характеру, через які ми не могли потягнути такі проекти.
показать весь комментарий
04.09.2025 17:51 Ответить
До речі, ось вам ще подразник:

https://censor.net/ua/comments/locate/3572248/81983ec5-b56c-49ee-a11a-73891*******

Все як Ви любите - одні обіцянки і жодних конкретних результатів.
показать весь комментарий
04.09.2025 17:54 Ответить
"нужно уметь быть благодарными"
Дякуємо, що забрали зброю за папірець, який нічого не вартий.
Дякуємо, що замість військових країн, які гарантували нам безпеку - гинуть наші військові.
Дякуємо, що московія знущається з міжнародних правил та норм, а демократичний світ засунув голову в пісок і трясеться від страху.
Потрібно вміти бути й відповідальним, а не тільки попрікати вдячністю.
показать весь комментарий
04.09.2025 16:38 Ответить
сами забрали или всё таки отдали за деньги и по договору? почитайте внимательно будапештский меморандум, там нет слов за "гарантируемую безопасность". у вас нет вопросов к составителям договора? при каждом президенте Украины происходила продажа вооружений! как нового так и оставленного от совка. вы думаете, что в Европе не знают за воровство и кумовство в нашей стране? за безнаказанность покрывательство во власти? согласен, что европейцы погрязли в демократии и им нет дел до войны в какой то стране. нам помогают и помогают очень сильно, без их помощи была бы беда. немцы построили завод для производства снарядов, наши только согласования заканчивают, с выпуском дронов такая же песня. в этом тоже виноваты союзники?
показать весь комментарий
04.09.2025 17:54 Ответить
Запятые не там, точки не к месту и тд и тп.
путину кто-то когда-то пообещал - без всяких меморандумов и бумажек - что НАТО не будет расширяться на восток, и теперь он требует выполнения этого обещания.
показать весь комментарий
04.09.2025 18:09 Ответить
А то, что путину позволили аннексировать часть суверенного государства в нарушение международных правил - кто в этом виноват?
Китай таскает своё вооружение на параде уж точно не для устрашения Украины. И многим на Западе ещё аукнется их соплежуйство.
показать весь комментарий
04.09.2025 18:22 Ответить
Кто в этом виноват? А тот, кто позволил аннексировать. Т.е. Украина. Предупреждали же к войне готовиться.
показать весь комментарий
04.09.2025 19:43 Ответить
Війна розпочалась в 2014 році і анексія Криму відбулась в тому ж році.
Стосовно Україна сама винна - таке вже чули, стосовно Польщі:
«Чому почалася війна 1 вересня 1939 року саме з Польщі? Вона виявилася незговірливою. Гітлеру нічого не залишалося при реалізації його планів - почати саме з Польщі», - сказав путін
показать весь комментарий
04.09.2025 20:15 Ответить
От не треба цих дешевих маніпуляцій. Мова йшла про те, хто "дозволив анексувати частину сувереного государства". От це государство і дозволило, воно ж суверенне.
показать весь комментарий
05.09.2025 13:06 Ответить
Де маніпуляція?
Яким чином Україна може "заборонити" вписувати свою територію в конституцію росії? Це - грубе порушення міжнародного права, за яке слід карати, а не будувати «Північний потік-2» чи розстилати червоні доріжки.
Для початку росію хоча б позбавили права голосу в ООН - СРСР узагалі виключили з Ліги Націй за аналогічні дії.
показать весь комментарий
05.09.2025 13:19 Ответить
А не дати захопити ці теріторії щоб їх потім вписували в конституцію вона теж не могла? А що вона взагалі може? Зате всі навкруг винні.
Не можуть вони виключити нікого з Радбезу. КНР буде проти. Бо їх так само можуть виключити.
показать весь комментарий
05.09.2025 13:24 Ответить
Місто Запоріжжя не було захоплене, але воно в конституції росії. Україна може стримувати та воювати з однією з найбільших армій світу, яку підтримують ще й військові кндр.
показать весь комментарий
05.09.2025 13:34 Ответить
Теріторію Харківщини захопили кілька %, але Харків ні в якій конституції.
Теріторію Запоріжжя захопили на 70% і тепер воно повністю там. Ні про що це не говорить?
Ну от і буде стримувати і воювати далі. Це всіх влаштовує.
показать весь комментарий
05.09.2025 13:51 Ответить
Ну так і воює, і нікому й нічого не винна.
показать весь комментарий
05.09.2025 13:55 Ответить
Ну як не винна, так і їй ніхто не винен.
показать весь комментарий
05.09.2025 14:14 Ответить
.Час покаже.
показать весь комментарий
05.09.2025 14:29 Ответить
Вже показав.
показать весь комментарий
05.09.2025 18:26 Ответить
Нічого він ще не показав, Україна лише прилюдія.
показать весь комментарий
05.09.2025 18:44 Ответить
Ванга, не інакше.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:45 Ответить
Ну, це вже "Коаліція рішучих". Правд без дати.
показать весь комментарий
04.09.2025 15:27 Ответить
яка дата? вчора тільки зайшли сіяти безнадьогу за дорученням Кремля'?
показать весь комментарий
04.09.2025 16:35 Ответить
не треба радіти попередчасно. Бо між "готові" і почали постачати, завжди знайдеться окремі обмеження та заборони
показать весь комментарий
04.09.2025 15:28 Ответить
наскільки я знаю, для їх Потужності на штатну відстань , треба супутники і інше ю.с.штатівське обладнання . А з цим дозволом були постійні проблеми ще до Краснова..
показать весь комментарий
04.09.2025 16:36 Ответить
Ага, Тауруси, чули вже.
показать весь комментарий
04.09.2025 15:29 Ответить
Чим більше українських воїнів гине, тим більш поступливими, в питанні надання далекобійної зброї, стають європейські лідери. Якби в лютому 24 року, вони були б такими "розумними" та "прагматичними", то війна б вже давео закінчилася! Скільки людських життів українців і зруйнованих населених пунктів і домівок це б врятувалр! Лицеміри! 🤬
показать весь комментарий
04.09.2025 15:32 Ответить
Між "готові" і "вже постачають" - величезна прірва !
показать весь комментарий
04.09.2025 15:33 Ответить
про початок постачання з початку жовтня запланованих й вже оплачених Європою 800 млн дол ERAM - 3550 шт вже відомо не лише як вкид з Мердоківського респівського видання WSJ ще 11 днів тому ... Ай з інших джерел . Можете послухати ось тут нижче за посиланнями - вчорашнє свіжіше.
показать весь комментарий
04.09.2025 15:50 Ответить
А ще Британія обіцялась аж 5000 ракет ППО малої дальності надати до 2030-го року.
показать весь комментарий
04.09.2025 15:52 Ответить
смішно не дуже !!! А для мене важливо сьогоднішня послідовність й очікування, що Трмап не видасть заборону Британії та ЄС на використання цих ракет.
Й доречі є заява є , що в Україні вже біля сотні F-16 ,котрі будуть підвозити й запускати з себе собі ти ракети ...
показать весь комментарий
04.09.2025 15:59 Ответить
Для вас важливо очікування. Так і запишемо. Для Буби теж важливо. Ви в Америці чекаєте, він в бункері, всі раденькі, окрім солдатів в окопах, котрі вже ніколи не дочекаються.
показать весь комментарий
04.09.2025 19:39 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=f2Mr3keXiGk&t=2434s https://www.youtube.com/watch?v=f2Mr3keXiGk&t=https://www.youtube.com/watch?v=9gPKxdcK6Ps 2434s
показать весь комментарий
04.09.2025 15:53 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=9gPKxdcK6Ps
показать весь комментарий
04.09.2025 15:54 Ответить
Морква перед віслюком.
показать весь комментарий
04.09.2025 15:38 Ответить
дупа перед пляшкою.. путін *****? Га мерикос?
показать весь комментарий
04.09.2025 15:55 Ответить
Тільки після заключення миру?
показать весь комментарий
04.09.2025 15:42 Ответить
Коли? Зараз? Чи після «перемирʼя»?
показать весь комментарий
04.09.2025 15:54 Ответить
А нам вони нашо ті їхні ракети?
У нас жеж своїх повно,
Фламінги довгі Нептуни там усякі...
показать весь комментарий
04.09.2025 16:08 Ответить
А Трамп буде постачати далекобійні джавеліни.
показать весь комментарий
04.09.2025 16:10 Ответить
Головне тепер, щоб американський "рудий клоун" вчергове все не зіпсував.
показать весь комментарий
04.09.2025 16:28 Ответить
ууу
У мене чомусь думка, що оті тарифні війни з ЕС це не дурка краснова - це накази куратора. Вони сподівались що зруйнується економіка ЕС і перекриється постачання всього що у нас немає : снаряди, якісні міни, ракети, танки, паливо тощо...
Трамб маразматик і чокнутий нарцис... він не здатен усвідомити наслідки - тільки емоціями керується і піаром.. тим більше деменція прогресує. На це і був розрахунок.
показать весь комментарий
04.09.2025 16:42 Ответить
Готові поставляти, а дозвіл застосовувати буде надавати Пентагон. Може й не так, але все одно якийсь підвох буде, якусь свиню нам всеодно підсунуть.
показать весь комментарий
04.09.2025 17:58 Ответить
Виясниться що пускових установок нема,або треба півроку навчати розрахунки.
показать весь комментарий
04.09.2025 18:49 Ответить
... дуже кволо і не рішуче ведуть себе партнери .
Нас знищує мордор, а вони вичікують, а треба просто надати нам далекобійні ракети.
Може вже досить цих словесних формулювань .
показать весь комментарий
04.09.2025 20:04 Ответить