13030 посетителей онлайн

До 60% FPV, идущих по госзаказу, непригодны к применению, - Стерненко

Индустрия дронов

Стерненко заявил о проблеме с FPV-дронами. Что известно?

Более половины из 2 млн FPV-дронов от государства являются непригодными и лежат на складах.

Об этом в Фейсбуке сообщил блогер и волонтер Сергей Стерненко, информирует Цензор.НЕТ.

"По нашим оценкам, сейчас до 60% FPV, идущих по госзаказу, непригодны к применению вообще или требуют серьезной переработки. Еще раз: больше половины из 2 млн FPV от государства - непригодны и лежат на складах. Сколько это в деньгах? Миллиарды", - отметил он.

Стерненко называет две причины: логистика от 1 до 6 месяцев и потребность, которую формирует Генштаб - там прямо дают на МО названия дронов, которые надо покупать.

"А какие у них характеристики или почему моторы не той стороной прикрутили - это не интересует Генштаб. Здесь или огромная коррупция, или беспросветная тупость. Или два в одном, не знаю. И исправлять это потом приходится нам", - подытожил он.

Стерненко заявил о проблеме с FPV-дронами. Что известно?

Топ комментарии
+34
Цікаво, а чому ще за це, ніхто сидячи на палі не розглядає мутними очима Хрещатик?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:18 Ответить
+24
Якщо підтвердить Мадяр,командувач СБС то за це треба розстрілювати.Чому за міни ніхто не відповів?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
+20
Радянське зелене очковтиратєльство.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Цікаво, а чому ще за це, ніхто сидячи на палі не розглядає мутними очима Хрещатик?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:18 Ответить
Бо до них у різного роду "порохобандеріців", "каракаїв", "боянів" та іншої подібної п-ти претензій, чомусь, нема. Претензії лише до цивільних чорноробів, які, чомусь, категорично не бажають піти на фронт і безглуздо загинути в першому ж бою через те, що якесь падло поставило їм непридатні дрони та браковані міни.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:34 Ответить
Які притензіі до "порохобандеріців"? Чи це так по дебыльному комент написан?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:57 Ответить
Не просто прочитати, а осмислити прочитане ні, не виходить?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:01 Ответить
Якщо Китай заборонить експорт дронів та комплектуючих до них для України, то дірки на фронті можна буде закривати виключно за допомогою людей. Отоді такі політруки будуть з ще більшою наснагою доколупуватись до простих людей. Але добре що Китай любить гроші і це не в його інтересах
показать весь комментарий
08.09.2025 16:26 Ответить
Підлога, ти вже виписався із " білого квитка"? Чи досі ведмедчкк тебе обілєчує
показать весь комментарий
08.09.2025 17:23 Ответить
Осмислити можно щось логічне, а тут якийсь поток слів. Що ви мали на увазі? Які притензіі до "порохобандеріців"? Що це значить?
показать весь комментарий
08.09.2025 17:56 Ответить
А де там претензії ДО "порохобандерівців"? Невже так важко, навіть, правильно прочитати?
показать весь комментарий
08.09.2025 18:08 Ответить
Треба бути постійним резидентом дурки, щоб взяти нік "порохобандеровець". Це все рівно, що схрестити вужа і їжака.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:30 Ответить
Ну от тобі ведмедчук навісив молдовський прапор, а "порохобандерівця', медведчук ще раніше видумав.
Ви у різних підрозділах служите
,
показать весь комментарий
08.09.2025 17:25 Ответить
Мадам, мені імпонує, що ви теж скептично відноситесь до ніка "порохобандерівець".
показать весь комментарий
08.09.2025 19:02 Ответить
Це не тільки вкрадені потужними міндичами мільярди доларів а десятки тисяч життів наших воїнів.організатори схеми зеленський-ермак та сирський.Чекаємо потужної повістки Стерненку.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:50 Ответить
Радянське зелене очковтиратєльство.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
Якщо підтвердить Мадяр,командувач СБС то за це треба розстрілювати.Чому за міни ніхто не відповів?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
Так тому і Мадяра призначили на високу посаду, бо він стверджував, що міни майже добі, тільки треба чуть переробити і вони підійдуть для скидів з дронів)))
показать весь комментарий
08.09.2025 15:22 Ответить
Ну давай, розстрліяй Міндіча. Подивимось як це вийде. Зеля за Міндіча, шеріфа та Татарова всім глотку перегризе
показать весь комментарий
08.09.2025 16:28 Ответить
В Радянському Союзі за сто тисяч вкрадених рублів розстрілювали. Скільки раз треба було б розстріляти Міндича і Вову **********, якби тепер був СРСР?
показать весь комментарий
08.09.2025 16:33 Ответить
За 10 тисяч.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:55 Ответить
В феврале 1962 года, Президиум Верховного совета СССР принял указ о применении высшей меры наказания за получение взятки "в особо крупном размере". Этим и другими не менее жесткими актами, касающимися должностных и экономических преступлений, советские власти впервые в истории права установили четкую денежную границу, нарушение которой грозило смертной казнью. Любой спекулянт, расхититель или взяточник, обогатившийся больше чем на 100 тыс. руб., рисковал получить "вышку".
показать весь комментарий
08.09.2025 19:15 Ответить
Скорей всего, там указаны дореформенные рубли, хотя денежная реформа началась еще в 1961. Но уже 25 июля 1962 года в УК РФ была внесена статья 93-1, которая предусматривала наказание вплоть до смертной казни за хищение государственного или общественного имущества «в особо крупных размерах, независимо от способа хищения» - на сумму свыше 10 000 рублей. Такая мера наказания была отменена Законом РФ от 5 декабря 1991 года.
показать весь комментарий
08.09.2025 20:20 Ответить
Так, ви правильно замітили, смертна кара присуджувалась за кражу, 10000 нових номінованих рублів, або за взятку на таку ж суму і більше. Скільки життів треба було б мати Вові ********** і Міндичу, щоб вижити, якби тепер був Радянський Союз? Напевне , тисячу.
показать весь комментарий
08.09.2025 23:38 Ответить
міндіч "Герой України" за їхньою ієрархією
показать весь комментарий
08.09.2025 20:28 Ответить
Мадяр казав ще в минулому році, що державні дрони не літають і треба вкладати свої кошти і час, щоб довести до ладу. А коштів потрібно до 100$ на один дрон.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:42 Ответить
Мадяра за те і назначили щоб мовчав у ганчірку і не заважав красти. Як тільки його назначили, так фінансування і поперло. Не здивуюсь якщо і Маляру з того перепадає.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:55 Ответить
Ви б на місці Мадяра сильно рота проти Зелі відкривали, якщо це стовідсотково означало б зменшення поставок дронів та іншого? Тим паче Мадяр особисто не має такої компетенції - перевіряти що там гниє на складах бо потребує серйозної переробки.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:05 Ответить
Добре, а якщо все ж таки мотори потрібною стороною прикрутити то це якось допоможе в використанні ціх дронів?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
За тендер окремій компанії з подвійною переплатою мотори перекрутять на потрібну сторону.

*Боже, хоч би цього іноземці не читали, соромно пояснювати, не можуть зрозуміти суть
показать весь комментарий
08.09.2025 14:57 Ответить
Ну как минимум еще и проблема в том что все это делается очень долго. За каждую ошибку - которая случилась случайно а не была запланирована сверху - можно получить срок. В итоге сначала разрабатываются требования, потом проводятся тендеры, потом сроки отгрузки. В итоге это все попадает через год, когда все кроме двигателей и аккумуляторов уже безнадежно устарело и в лучшем случае нужно менять половину деталей - а новые государство сможет поставить только через год, когда они в свою очередь устареют. И выхода тут наверное быть не может - бюрократическая машина так устроена. Может быть просто не мучать жопу и просто поставлять в бригады готовые комплектующие - типа рам, аккумуляторов и двигателей - а остальное уже можно будет оператично закупать через волонтеров. Просто 152мм снаряд он что в 2024 году снаряд, что в 2025 году такой же. А современная электроника прогрессирует с такой скоростью что этот динозавр военных закупок просто не успевает. А выдать деньги чтобы военные закупили - тоже нельзя, должны быть все необходимые бумажки - иначе сядешь.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:20 Ответить
І шо, про це керівництво ЗСУ не знає?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:32 Ответить
Дохазяйнувалися... Відосік від гундосого буде з поясненнями?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:21 Ответить
Ну, Стерненко - це альтернативний постачальник, конкурент, так сказати. Хочется вислухати думку користувачів цих фпв, який відгук від них.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
Стерненко не альтеративний, а параллельний постачальник і жодним чином не конкурує з МО, а доповнює поставки з МО. І, на відміну від МО, збирає фідбеки щодо своїх поставок і ці фідбеки постачальникам одразу передає. І якщо постачальник не виправляється - розриває з ним стосунки і перестає у нього замовляти
показать весь комментарий
08.09.2025 15:11 Ответить
Мадяр нічого такого не пише. Він пише, шо всі дрони їм надає держава. Кому ж вірити? Підкажіть.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
Тому що мадяр буде мовчати за це, і мовчки перероблювати, алеж нічого не буде казати проти влади. Що, сюрприз, да?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:58 Ответить
А Стерненко в нас виявився фрондьором і правдорубом? Сюрприз - не те слово
показать весь комментарий
08.09.2025 15:17 Ответить
може, просто зірвався,... Це ж вперше він сказав про якість тих дронів.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:37 Ответить
МОже зі Стерненка намагаються виростити карманну опозицію? Просто приймемо на замітку. Якшо знову будуть заяви про міфічних "поганих бояр при класному царі", які шось роблять не так, але не називаючі імен, посад, фактів, то це воно. Якшо нє і все буде тихо - значить можливо реально зірвався, отримав по шапці, вибачився і далі робить шо робив.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:14 Ответить
Не понимаю как военные, которые ходят под пулями и снарядами, это терпят, как и все прочее что было за четыре года. Если бы хоть раз кого ни будь причастного к масштабным распилам взяли за шкирку да крепко отмуйдохали, может в Украине что то бы и изменилось.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:20 Ответить
"Піночєта на вас нєт!" (майже С)
показать весь комментарий
08.09.2025 16:15 Ответить
Почитай коментарі. В усьому винні, виявляєтся, "ухилянти" - прості цивільні чорнороби. До владних злодіїв претензій нема.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:52 Ответить
У Мадяра цілий великий підрозділ займаються доробкою і переробкою дронів, отриманих від держави...
показать весь комментарий
08.09.2025 15:09 Ответить
Це так. Але переробка і доопрацювання це ж не те саме, що "непридатні та лежать на складах" (С). Чи ви б хотіли перекласти задачу доопрацювання дронів на якогось сценариста з кварталу чи зєліного кума?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:19 Ответить
У кого є такий спеціалізований підрозділ, а по суті - те саме підприємство, на якому перероблюють те, що наробили бракодєли - той перероблює. У кого такого підрозділу немає - у того лежать на складах. Непридатні - означає, що їми неможливо користуватися без сутьтєвої переробки.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:27 Ответить
Так, ви праві. Тут сперечатися безглуздо... я просто думаю чи можливо інакше з зеленою камарільєю (і Стерненко доречі частина неї).
показать весь комментарий
08.09.2025 16:07 Ответить
Цілком можливо, що стерненко за зібрані з простих людей гроші купує дрони в держави за завищеними цінами. Різницю ділячи з ким треба.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:56 Ответить
Цілком можливо, що ти є кацапським ботом, який без жодного навіть натяку на доказ намагається замазати українських волонтерів.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:09 Ответить
А можна Вам питання!? Кому з відомих волонтерів... надана Державна Охорона...як Стерненку? І якщо Ви спростуєте цей факт...то тоді може підкажете... на які гроші пан Стерненко винаймає собі охорону?
показать весь комментарий
08.09.2025 17:27 Ответить
Я не в курсі, комі дуржава надала державну охорону. Але Стерненко, на якого вже було здійснено 4 замахи, точно її потребував.

"на які гроші пан Стерненко винаймає собі охорону?"
У пана Стерненко 2 млн канал на Ютубі, на якому пан Стерненко щодня випускає відео, які набирають по мільону переглядів кожне. Поцікавтеся, скільки гугл платить таким блогерам, як пан Стерненко і тоді у вас відпадуть подібні питання.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:32 Ответить
То не замахи.А останнеій взагалі якась клоунада.Далеко не всі відео там набирають таків перегляди.Він не пан.Майте критичне мислкння.Бо шахраїв дуже багато.Он в соціальний мережі Х,ще одну шахрайку викрили.Десь на мільйон баксів донатиків назбирала,а може більше.І живе собі закордоном.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:38 Ответить
То саме замахи. Стерненко вже двічі з вогнеальним пораненням потрапляв до лікарні. Причому перший раз - то було поранення у голову. Я так розумію, що для вас буде замахом тільки якщо його вб'ють?
показать весь комментарий
08.09.2025 17:44 Ответить
То не замахи,а залякуванняюЗамахи.це коли стріляють на ураження.І куди ж його останній раз підстрелили?Що на другий день стояв без бинтів навіть.Причому куля на виліт.Там і з пострілами різнен булоюТо менше.то більшеюЖінка то з розпущеними косима,то ні.Коли хочуть вбивати.вбивають.А для москалів,це взагалі не проблема.За мільйон чи два,знайдуться професіонали.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:50 Ответить
А, тобто - перший потріл у голову теж був залякуванням? А другий - те, що там курва косоока і попала не у житьтєво важливі органи - це залякування??? Я тобі відкрию таємницю, якщо тебе поранили - значить тсріляли на ураження, але не від кожного пострілу на ураження людина загине. В Парубія 8 потрілів зробили - в Стерненка стільки зробити не дала охорона.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:06 Ответить
Другий то клоунада.Наймають кілекрів.Для москалів.це копійки.І все.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:17 Ответить
.. покійному Парубію ..бувшому спікеру парламенту не надали державну охорону. Бувший Президент Порошенко має охорону...за яку платить свої гроші.... Генерал Наєв... який їздить і ходить по вулиці без охорони...значно небезпечний для кацапні без охорони. А це ДЕРЖАВНИКИ..дії яких для кацапсячих небезпечні!! А що Ви про Стерненка скажете? Політичний діяч...? Чи мультфільм для дітей... знятий при останньому замаху ...Ви не бачили? І Ви навіть не знаєте..скільки потрібно грошей..щоб забезпечити собі особисту охорону за власні кошти!!! І шести міліонів підписників не вистачить...))) Як би знали...то не ссилалися на кумедні доводи... Тому питання залишаються...до Вас ..як АДВОКАТА Стерненко...)
показать весь комментарий
08.09.2025 17:47 Ответить
Парубій ще знає багато державних таємниць.А Стрененко їх знати не може в принципі.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:52 Ответить
..нажаль ЗНАВ!! (((
показать весь комментарий
08.09.2025 18:00 Ответить
Так.Мав написати знав.Якось саме так написалося.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:18 Ответить
" Генерал Наєв... який їздить і ходить по вулиці без охорони...значно небезпечний для кацапні без охорони"
Наразі Стерненко для кацапні точно більше клопоту доставляю. ніж Генерал Наєв, бо Стерненко щодня на фронт поставляє по 300-400 дронів - ЩОДНЯ! А генерал Наєв що? А нічого, він просто живе, жодної загрози, жодного клопоту кацапні зараз не доставляє.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:08 Ответить
Достатньо!!! Більш нічого Вам писати навіть не буду намагатися! Звиняйте...що натрапив на відверто нерозумну людину! Аж соромно стало...)))
показать весь комментарий
08.09.2025 18:17 Ответить
Відверто нерозумна людина на вас щодня у джеркало дивиться, якщо ви справді не розумієте, що генерал, усунений від посади, становить для противника набагато менше загрози, ніж голова Волонтерського Фонду, який поставляє на фронт сотні тисяч дронів.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:44 Ответить
Якщо би Стерненко був такий такий для москалів.важливий,то за мільйон би його вбили професійно.Та навіть 10 мільйонів,для москалів ніщо.За 10 би групу вбивць найняли.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:20 Ответить
.. та дитина навіть рахувати-фантазувати не вміє. Вартість одного бойового (опосередкованого) дрона у межах 900-1200 доларів. Наш пан Стерненко виявляється у місяць поставляє у ЗСУ дронів приблизно на 10 млн. доларів... ))) Оце так донати збирає...!!!!!!!!!!!!!!!! Притула зі своїм супутником десь на обрії залишився...)))
показать весь комментарий
08.09.2025 18:29 Ответить
Він донати збирає і звітів не показує.
показать весь комментарий
08.09.2025 19:25 Ответить
Так, Стерненко в місяць поставляє у ЗСУ дронів на 10 мільонів доларів. Він поставляє до війська більше дронів ніж будь-хто окрім держави. Ви б хоч вивчили трохи про що справа, а то геть нічого не знаєте, але ж лізете іспражняться.
показать весь комментарий
08.09.2025 23:06 Ответить
.....тяжко бути відвертим невігласом? Особисто з десятимілонними доларовими поставками стерненком дронів у місяць..))))) Ти вже так себе заіспражняв...своїм знанням справи волонтерства...своїми дурноголовими дописами... що далі нікуди.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:07 Ответить
Відвертий невіглас - це той, хто виносить своє судження навіть не намагаючись ні в чому розібратись. У Стерненка щоденні відеозвіти від військових, які отримують від нього щоденно конкретні партії дронів - зайди і подивись. І так, Стерненко поставляє на фронт дрони на десятки мільонів. Збір на 100 мільонів грн на дрони було закрито за 3 дні, якщо мене пам'ять не підводить. Тому поставка дронів на 10 мільонів доларів на місяць для фонду Стерненка - це реальність.
Він найбільший постачальник дронів на фронт серед усіх недержавних організацій. Ніхто інший і поряд не стояв.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:42 Ответить
Ще Лачену надали охорону.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:35 Ответить
Та не стримуйте себе; більше, більше лайна виливайте на волонтера!!! А заодне похизуйтеся, як ви з далекого Альбіону укр. бійцям допомагаєте.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:23 Ответить
Та з якого Альбіона - це кацапський бот під проксі.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:33 Ответить
Половина з двох мільйонів - це 1 мільйон, як і обіцяли.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
якщо ситуації повторюються і при цьому ніхто не покараний то все робиться з відома влади,простими словами саботаж,зраза в чистому вигляді,коррупція,умисне виготовлення не якісної продукції,підлог навіть не розглядаю
показать весь комментарий
08.09.2025 14:24 Ответить
Тут або величезна корупція, або безпросвітна тупість. Джерело: https://censor.net/ua/n3572856
А загалом то називається дуржавна зрада або диверсія, очолювана вищими посадовими персонажами держави. То йде напряму з ОПи, тому і мільйони бракованих дронів, тому й браковані міни, тому заблоковане виробнийчтво ракет, снарядів, зброї... і все то вартує тисячі і тисячі людських життів.
Але ж все, як хотіли - па-пріколу. Бидло прикололось, а тепер...
зЄбанати як вам там, весело? Хоть паржьом?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:25 Ответить
Вже давно пора віддати Стерненку функцію закупівлі та поставки дронів для ЗСУ. Він довів свою позицію своєю боротьбою на Майдані, в Одесі, коли зарізав ватника і т.д. Довів ефективність щодо дронів з початку повномасштабного вторгнення. Але ж треба красти бабло на дронах, поки "раби" гинуть, тому Зенукович цього не робитиме.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:29 Ответить
Ідея про те що віддати функцію закупівлю дронів типу з Одесу ,який місцевим запам'ятався як брехун та мутними історіями кришування наркоти - це класна думка ... Правда чули ми ,щось схоже в 2019 про новиє ліца - але ж єто другоє . Тут явно - гєрой ,і третє покушеніє на нього напівпритомної тітки агєнтури ФСБ - мінімум на посаду міністра оборони ....
показать весь комментарий
08.09.2025 14:37 Ответить
І стався той "замах" як раз після не закритого збору.
недозібрав, недозаніс, отримав додаткову мотивацію.
Може збіг обставин?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:51 Ответить
Обвинение в наркотиках от 2014 года как раз в те времена когда он так мешал отРыгонам стесняюсь спросить ВЫ не из быших голубых))))ведь бывших не бывает
показать весь комментарий
08.09.2025 15:14 Ответить
Гарна спроба зеленого жополиза перевести стрілки )) Але інтернет пам'ятає ху іс ху )))

https://www.facebook.com/groups/1416037348489687/permalink/3024222524337820/ Официальная позиция фан-движения Ультрас Одесса вокруг нашумевшей ситуации с Стерненко.

На фоне заявлений о поддержке и мобилизации со стороны киевских фанатов, а так же возможных провокаций, заявляем: что категорически не поддерживаем и осуждаем эту акцию. Данного персонажа, Стерненко, на чью защиту призывают встать всё наше фанатское сообщество, в Одессе знают по делам, где он попытался стать правильным патриотом, но ни чем кроме лицемерия, к тем кто его знал, и связями с распространением наркоты он никак не запомнился.

Люди, которые призывают к его поддержке, преследуют свои личные интересы, либо же страдают слабоумием и ни одна из причин не даёт им право превращать всю фанатскую культуру в махновщину.

Из всего вышесказанного, призываем весь фанатский актив страны - воздержаться от любых движений в его сторону, которые в это непростое время для нашей страны, лишь дискредитируют нас в глазах общества и Украину в целом.

Салют из Одессы, будьте здоровы!
показать весь комментарий
08.09.2025 15:53 Ответить
Ну і хто написав цей текст, до речі , російською мовою? Для чого оприлюднювати підозрілі по походженню тексти. Лайно на вентилятор?
показать весь комментарий
08.09.2025 16:38 Ответить
Дивіться, як ботоферма кацапська дружньо залайкала на гімно проти Стерненка. Якісь тут дописи ліплять буцімто від одеситів. Мабуть, від тих одеситів, котрі кожного 2 травня дрочать на площі де фсбшники спалили своїх тітушок. Усі пам'ятають, скільки "жестокому бандіту і уголовніку Стєрнєнка" присвятила скабєєва своїх випусків.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:41 Ответить
Хто живе в Одеському районі, той добре знає, як місцеві КАЦАПИ та МАЛОРОСИ ненавидять Стерненка та взагалі навіть самох поміркованих націоналістів. Від Одеси, Чорноморська, Овідіополя і т.п. продовжує смердіти кирзовим кацапізмом. Такий вже контингент Совок залишив Україні.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:57 Ответить
В Одесі є багато нормальних притомних активістів . Але нагору вилазить усіляке хайпове лайно типу Зеленських ,Стерненків та інших блазнів . Єлєхторат любить потужні відосіки - і мізків у нього розрізнити гівно від шоколаду ніколи не було ...
показать весь комментарий
08.09.2025 18:01 Ответить
Усіляке лайно якраз вилазить, щоб критикувати тих. хто поставвив до ЗСУ вже під 2 сотні тисяч дронів. Бо усіляке лайно саме по собі ні на що не здатнє, але дуже заздрить іншим.
показать весь комментарий
08.09.2025 23:09 Ответить
І ще вкрав на 200 тисяч
показать весь комментарий
08.09.2025 23:34 Ответить
По собі судиш, гнідо лахтинська? Чи у тебе якісь ФАКТИ є?
показать весь комментарий
09.09.2025 09:42 Ответить
Для того ,щоб аналізувати факти, потрібні мізки, а в тебе їх нема.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:49 Ответить
А ти смішний, ботяро. Мій рівень IQ 146 - це приблизно на 50-60 пунктів вище твого.
І жодного факту ти не навів. Все, що ти вмієш - лише лайном кидатися. А-ля бабуїн.
показать весь комментарий
09.09.2025 10:12 Ответить
Хотів написати 46 ? Бо в людини з 146 - вже давно б виникло питання про публічний фінансовий звіт стосовно НАДХОДЖЕНЬ, ВИТРАТ за минулі 4 роки. При чому нормальний фінасовий звіт - а не папірчик для ЛОХІВ З 46
показать весь комментарий
09.09.2025 10:15 Ответить
Точно - публічний фінансовий звіт з зазначенням постачальників, егеж. Щоб вашій фсбшній братії було зручнійше. Ідіот.
показать весь комментарий
09.09.2025 10:22 Ответить
Даун навіть не розуміє ,що реквізити постачальників замальовуються - переоцінив - айкю в районі 12-16 )))) .
показать весь комментарий
09.09.2025 10:24 Ответить
Даун навіть не розуміє, що якщо на звітах замальовувати всю реальну інфу - то в цих звітах набагато менше сенсу, ніж у відеозвітах від військових, які кожного дня публікує Стерненко. Бо даун не розуміє, що якщо у звітах немає конкретних назв, то і перевірити реальність звіту ти не зможеш. Таких звіт з замальованими назвами і реквізитами можна намалювати за пів-години, вставивши туди будь-які цифри і сенсу у ньому буде 0.
показать весь комментарий
09.09.2025 10:33 Ответить
5-6 айкю . Видно ,що з фінансами та бухалтерією у вас дружба не склалася. Як і з логікою . Робите зі злодіїв та мародерів "ідолів " а потім будете їх ганити . Але це доля всіх дурнів та лохів не здатних до думання та критичного аналізу
показать весь комментарий
09.09.2025 10:35 Ответить
Точно - у мене ж дружина фінансовий діректор і мати пів-життя головним бухгалетом пропацювала - я ж ніколи фінансових звітів не бачив, у тому числі і своїх власних.
Як я і писав вище, ти, бабуїне, здатне у свому рівні розвитку лише на те, щоб кидатися лайном. Жодного реального факту, аргументація на рівні плінтусу, ти особисто 100% нічим і ніколи ЗСУ не допомогав незалежно від того, говняєш ти х лахnи, чи десь з Харкова. А Стерненко, на якого ти намагаєшся лайна навалити, вже 180 тисяч дронів на фронт поставив, про що опублкував відеозвіти.
З одного боку - 180 тисяч дронів - а з іншого - лайно від якогось бабуїна.
показать весь комментарий
09.09.2025 11:27 Ответить
то ви хоч в своєї дружини пройдіть лікнеп - а то в невігластві і помрете.
Бо вашій логіці - яйця Різнікова по 17 - це великий прояв патріотизму - бо він же їх постачає , і ті що вимагають постачати по 1,7 - зрадники , бо нічого не постачають - і лише заважають патріотам СТИРИненкам -Рїзніковим підтримувати ЗСУ яйцями по 17 дронами
показать весь комментарий
09.09.2025 12:19 Ответить
Факти є у Стерненко "яєць по 17"? Немає фактів, то й заткни пельку і не смерди, ботяра гнила. Твої особисті еротичні фантазії нікого не обходять. А от за те, що ти намагаєшся закидати лайном найефективніших українських волонтерів, не маючи ЖОДНОГО факта - я б тобі просто твою тупу смердючу бошку відкрутив - все одно нічого корисного у ній немає - одне лайно.
Ще раз наголошую. Стерненко поставив на фронт більше 180 тисяч дронів, ти - не поставив жодного і не скинув жодної копійки на жоден дрон!
показать весь комментарий
09.09.2025 12:29 Ответить
Факт дуже простий - відсутність звітності за 3 роки . Чесним людям не має чого боятися. Всі притомні люди вже давно зрозуміли що СТИРИНенко - це зелена прокладка. Хочете жити в ілюзіях живіть - просто пам'ятайте що рожеві окуляри як правило б'ються склом всередину ...
показать весь комментарий
09.09.2025 12:33 Ответить
А, тобто якщо особисто якомусь тупому бабуїну не надали повної звітності у паперовому вигляді - цей бабуїн вважає це фактом того, що було вкрадено 200 тисяч доларів?
Ти навіть не уявляєш, на скільки ти дебільне.
Факти поставок Стерненком дронів на фронт підтверждуються у щоденних відеозвітах від військових. Все інше - не твоя справа. Ти сам фронту допоміг рівно НІЧИМ. Але намагаєшся замазати лайном тих, хто реально допомогає.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:35 Ответить
Ваш рівень кретинізму вражає))) перечитайте ще раз нашу переписку . Може щось дійде. Але навряд чи
показать весь комментарий
09.09.2025 13:40 Ответить
Страница 1 из 3