11275 посетителей онлайн

Дело НАБУ против Archer — это зачистка украинского рынка от ведущего украинского производителя, — руководитель компании Яременко

Александр Яременко

Руководитель компании Archer Александр Яременко прокомментировал решение о закрытии производства против компании.

Об этом он написал в своем фейсбуке, передает Цензор.НЕТ.

"Сегодня НАБУ наконец приняло решение о закрытии производства против нашей компании. Закончилось почти трехлетнее издевательство над Archer. НАБУ говорит неправду о финмониторинге, потому что финмониторинг Чехии разобрался с этим вопросом за три недели и не мешал нам работать. Все дела по Archer в Чехии закрыты давно", - отметил он.

По его словам, это дело "полностью заказное".

"НАБУ является инструментом иностранной страны с целью изъятия наших чертежей на проверку. Иностранные специалисты все проверили и дали команду прекратить преследование Archer, потому что поняли, что это была элементарная клевета компании конкурента. Это зачистка украинского рынка от ведущего украинского производителя, от качественных военных приборов, что, в принципе, у преступников частично получилось с помощью некоторых сотрудников НАБУ и САП. Три года МО не закупают приборы Archer, а военным поставляется иностранный охотничий хлам, который не выдерживает нагрузок. НАБУ уволили (или спрятали) недобропорядочного детектива Смолину Валерию. Вопросы к ней остались и обязательно будут заданы. Очень дорого стоила "ошибка" детективов нашим ребятам на фронте, моей компании и мне лично", - подчеркнул Яременко.

Ранее НАБУ провели обыск в Archer и заявили, что расследуют возможную растрату средств в особо крупных размерах. Впоследствии стало известно, что НАБУ провело обыск у единственного в Украине производителя охлажденных тепловизионных прицелов Archer. Компания просит вернуть оборудование, чтобы возобновить работу.

15 сентября 2025 года НАБУ закрыло производство в отношении производителя тепловизионных прицелов Archer.

Топ комментарии
+12
Знаєте є такий анекдот :

Єврея питають: - Що б ви зробили, якби стали царем? - Якби я став царем, я жив би краще за царя! - Чому? - Я ще трошки шив би.

Так от євреї з НАгреБУ ,окрім царювання борцюванням з корупцією , трошки підробляють шиттям . Шиють справи на замовлення ....
показать весь комментарий
15.09.2025 21:31 Ответить
+11
Все правильно - НАБУ в плані боротьби з корупцією -мертва організація . А про мертвих каджуть або добре , або нічого
показать весь комментарий
15.09.2025 21:33 Ответить
+8
На пальцях розказував - НАБУ з 2015 р - ревуть шо їх зараз Зеля пресує - можливо - а при Порошенку хто їх давив - ні одного посадженого високопосадовця
показать весь комментарий
15.09.2025 21:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А шо ж це НАБУ так?
показать весь комментарий
15.09.2025 21:17 Ответить
А ви думали, що не так?
показать весь комментарий
15.09.2025 21:27 Ответить
20 днів назад НАБУ тут причисляли до лику святих - а мене забанили нах
показать весь комментарий
15.09.2025 21:30 Ответить
Все правильно - НАБУ в плані боротьби з корупцією -мертва організація . А про мертвих каджуть або добре , або нічого
показать весь комментарий
15.09.2025 21:33 Ответить
На пальцях розказував - НАБУ з 2015 р - ревуть шо їх зараз Зеля пресує - можливо - а при Порошенку хто їх давив - ні одного посадженого високопосадовця
показать весь комментарий
15.09.2025 21:38 Ответить
Кому ви розповідаєте ? Більшість елєхтората і змі живуть емоціями , а факти їх не цікавлять . Навели гвалт ,що "борцюни за дємократію в опасності " - і юрба побігла . А думати ,розбирати факти ,аналізувати - що ці борці за права чєловіків не дуже далеко втікли від тих корупціонерів - то довго,скучно та тяжко. Юрба живе емоціями,а не здоровим глуздом. Ще й до того всьо її вміло натравлюють різні "незаангажовані грантоспоживачі ",яким в свою чергу - хазяї сказали "фас" .

Для мене ці борня СБУ з НАБУ - це бійка тупих бійцівських собак ,яких натравлюють один на на одного господарі ,що в тіні. А охлос думає - що то війна Світла з Темрявою ...
показать весь комментарий
15.09.2025 22:03 Ответить
Арчер збирали дошлифовуючі руками китайські копійчані лінзи в Україні і продаючі як американські тепловізори?
показать весь комментарий
15.09.2025 22:16 Ответить
Якось все одно - вони не існують коштом платників податків . Це проблеми тих, хто відповідає за закупки - бо купляти дешеві китайські лінзи - і продавати їх втридорога - це не злочин . Злочин тоді ,коли їх за хабар починають просувати держчинуші
показать весь комментарий
15.09.2025 22:27 Ответить
Ви дещо пропустили. Коли НАБУ дякували мітингувальникам за захист, їх послали на три букви. Не за НАБУ вийшли з картонками, а проти безчинства влади.
показать весь комментарий
16.09.2025 15:23 Ответить
Жодного посаженого бо суди корумповані. Пояснюю на пальцях, НАБУ це бюро розслідувань яке потім звинувачення після розслідування передає до суду, як от з Червінським, ліпшим другом зелі, кумом паші мерседеся, ну хто ж його посадять, зеля відмазав а тепер ще й мстить. НАБУ і САБ це лише дві незалежні від уряду, тобто від зеленського і тому їх треба берегти і тому їх хоче так зеленський як не зробити залежними то знищити, він любить щоб було так як у Москві чи в білорусії, диктатура щоб була
показать весь комментарий
16.09.2025 00:49 Ответить
Бо за фсбшні гроші вивели дебільну молодь з картонками а всякі шабуніни верещали про прес від влади а вони не влада у них повноважень саме більше а користі 0 абсолютний 0 та ще і з п отримують дай бог кожному
показать весь комментарий
15.09.2025 22:13 Ответить
Дядечку,люди вийшли не за НАБУ і САП а проти свавілля і беззаконня влади!
показать весь комментарий
16.09.2025 17:20 Ответить
І правильно зробили, шашличний ти ублюдок.
показать весь комментарий
16.09.2025 21:52 Ответить
Чого так шибануло - борзий?
показать весь комментарий
16.09.2025 21:58 Ответить
Я що, дозволяв мені писати зелена абЄзяна?
показать весь комментарий
16.09.2025 22:29 Ответить
Упав - віджався - МИРовий покидьок
показать весь комментарий
16.09.2025 22:34 Ответить
Знаєте є такий анекдот :

Єврея питають: - Що б ви зробили, якби стали царем? - Якби я став царем, я жив би краще за царя! - Чому? - Я ще трошки шив би.

Так от євреї з НАгреБУ ,окрім царювання борцюванням з корупцією , трошки підробляють шиттям . Шиють справи на замовлення ....
показать весь комментарий
15.09.2025 21:31 Ответить
Так що сап шо набу корито всяких шабуніних а взагалі то це структура фсбшна
показать весь комментарий
15.09.2025 22:06 Ответить
Вона не фсбшна . Скоріше ФБР . НАБУ створений в рамках "Мякої сили " .

Форми м'якої сили США у підтримці НАБУ:

Конкретні приклади

Фінансова США (через USAID) надали мільйони доларів на створення, навчання та технічну базу НАБУ
Освітня/технічна Агентів НАБУ навчали за участі ФБР, антикорупційних інституцій США

Інституційна підтримка США підтримували законодавчі зміни, які дозволяли НАБУ розслідувати справи проти топ-чиновників

Якщо реально говорити - то НАБУ - це не про перемогу над корупцією , а про те щоб певні сили могли змогу тримати українських корупціонерів за яйця -і просувати потрібні їм рішення ..
показать весь комментарий
15.09.2025 22:21 Ответить
Так, саме так. Збирали компромат і керували владою, яку обирає народ. ТОМУ, байдуже, кого вибере народ, керують американські ПЕДОФІЛИ через нагребу!!!!!
показать весь комментарий
16.09.2025 10:49 Ответить
Тупорила зелена шобла на чолі з мерзотником, щоб ти вдавилася кривавими грошима і відкатами
показать весь комментарий
15.09.2025 22:22 Ответить
А что это за авторитет. ? Верим ему как Зеле!
показать весь комментарий
15.09.2025 21:30 Ответить
Если это про святое НАБУ - это происки Малюка и Миндича.
показать весь комментарий
15.09.2025 21:42 Ответить
Власнику, компанії не вірю!!! Йому сказали зробити цю заяву, а то держзакупок не буде. Після того , як Зєлю будуть судити, він буде плакатись, що його змусили.
показать весь комментарий
15.09.2025 21:48 Ответить
100%
показать весь комментарий
15.09.2025 22:02 Ответить
Читати вмієш, каплоухий? Арчер вже ТРИ РОКИ не поставляє свої прилади ЗСУ. А ти звиздиш про держзакупки! Не сумніваюсь, що НАБУ по своїй суті така ж, як і її палентологічний предок і дітище Пахла-Азарова "податкова поліція" - більше комерційно-рекетирська організація, ніж правоохоронна в сфері економіки та фінансів.
показать весь комментарий
15.09.2025 22:08 Ответить
Що цікаво, що цей кейс ніяк не "збуджує" СБУ. А мав би.
показать весь комментарий
15.09.2025 22:00 Ответить
Нічого цікавого не бачу. Зрештою вони ж колеги з однаковими методами й замашками. По розумному, після того як при Свинохрякові Єнакієвському в СБУ ТРИ РОКИ покомандувало ФСБ, цю контору післямайданні державники мали б знищити до тла, або хоч би просіяти кадри через дрібне сито. Але ж де було шукати тих державників?
показать весь комментарий
15.09.2025 22:16 Ответить
Свириденко, з шмигалем і умеровим, як по команді з московії, а ні пари з вуст, по суті питання, тільки витріщили очі за регламентом КМУ!?!? Що то воно, Порядність, Професійність, Патріотизм!!
показать весь комментарий
15.09.2025 22:03 Ответить
Є така юридична концепція, називається "Економічний аналіз права". В двох словах - це погляд на всі галузі юриспруденції, навіть на такі, як кримінальне, з точки зору економічної логіки.
Якщо її використовувати, то треба порівняти розмір фінансування, виділеного з 2015 р. на НАБУ / САП / ВАКС / НАЗК з розміром коштів, які вдалося ФАКТИЧНО повернути до бюджету від корупціонерів.

І тоді варто буде припинити ці воплі, хто за окремі автономні антикорупційні органи, а хто проти, поставити крапки як на емоційному голосуванні депутатів, так і на інфантильних мітингах з картонками на тему "Руки геть від антикорупційних органів". Все буде просто : якщо антикорупційні органи зберегли державі більше, ніж держава на них витратила - най працюють далі, якщо ж ні - повернути їх функції Національній поліції / СБУ / БЕБ / ДБР, звичайній прокуратурі і звичайним судам, а їх розпустити у зв'язку із завданням збитків фінансовим інтересам бюджету (ну типу, невигідно їх утримувати, зайві витрати).

Так, правоохоронний орган в цілому в державі не обов'язково має бути на самоокупності, бо є речі, важливіші за гроші. Але тих правоохоронних органів чимало - саме цей створювався під конкретну проблему, яка, як правило, має грошовий вираз (скільки крадуть від держави). Тому саме по ньому питання вигідно / невигідно є важливим. Решта ж його роботу перехватять, без особливих проблем.
показать весь комментарий
15.09.2025 23:00 Ответить
Так, але скорочують вчителів і школи як недоцільні, бо безграмотними легше керувати!
показать весь комментарий
16.09.2025 10:51 Ответить
Чому ця, явно замовлена з кацапії, справа не зацікавила СБУ?, як і вилучення клістронів, це диверсія проти обороноздатності країни.
показать весь комментарий
15.09.2025 23:19 Ответить
Для коментаторів, вишли не за НАБУ та САП, в за те щоб сформоване на крові громадян не було зруйновано владою, але дивваним критикам не зрозуміти, що таке боротись за країну, то ж не вони постраждали, не їхні діти та родичі гинуть, бо кажуть про владу, але це стосується не тільки влади, в й "українців". Взагалі всі органи треба з 0 формувати, звільнити всіх старих, в набрати нових, не допускати нікого хто раніше в них працював, навіть мала ефективність буде кращою за стару нульову, а також "дозвіл" на самозахист.
показать весь комментарий
16.09.2025 09:58 Ответить
Про владу теж саме - там не повинно бути старих дотичних до влади, або тих хто прийшов до влади за чужі гроші, лише ті кого фінансує громада, бо вони відпрацьовують кошти "бізнесу" який їх привів до влади.
Доєднуйтесь до Мережі вільних людей - це єдиний механізм щось змінити в цій країні.
показать весь комментарий
16.09.2025 10:02 Ответить
Байдуже, кого вибере народ, у ПЕДОФІЛів сша є набу з сап, які компроматами будуть змушувати приймати рішення, вигідні американським ПЕДОФІЛАМ!
показать весь комментарий
16.09.2025 10:53 Ответить
Нічого НЕ роблячи, сша поклали сотні тисяч українців, щоб послабити ка*апію, отримали розробки і технології українців, порти, копалини, чорноземи, електроенергію, Нафтогаз, ПриватБанк Ощадбанк, Ексімбанк!!!!! Нічого НЕ пропустили?!
показать весь комментарий
16.09.2025 10:58 Ответить
Де лгбт з картонками?
показать весь комментарий
16.09.2025 12:31 Ответить
Скільки цих гнид ще які заважають нормально працювати і розбудовувати державу але кожна скотина відповість за свої дії
показать весь комментарий
16.09.2025 13:52 Ответить
НАБУ відкрило роззслідування по Archer не за власною ініціативою, а за рішенням суду! Я вже не пригадаю, хто з зеленої чи опезешної мразоти звернувся до суду, але таке рішення було, і опосредковане підтвердження цього я знайшов в гуглі від Олександр Яременко який на своїй сторінці у Facebook в 2023-му році писав, і повтореної, зокрема, тут: "https://nashdonbass.com/virobnika-teplovizoriv-archer-pidozryuyut-u-roztrati-majzhe-1-5-mlrd-griven-nabu-zrobilo-obshuki/ Яременко заявляє, що ухвала суду, з якою прийшли слідчі, містить 90% брехні, а суд виносив рішення, не перевіривши інформацію."

Не хотіло НАБУ втручатись в цю гнилу справу - це зелені їх примусили! Ну, витримало НАБУ строки - і закрило справу з-за відсутності складу злочину! Ну, не могло НАБУ відмовитись виконувати ухвалу суду! І 2,5 роки розслідування - та це нормально для таких справ, щоб потім не звинувачували в недбалості!
показать весь комментарий
16.09.2025 15:01 Ответить