5893 посетителя онлайн

Офицеры с Покровского направления жаловались на организацию обороны. Руководитель ТГР "Покровськ" Максим Марченко требовал заводить людей на потерянные позиции, - СМИ

Марченко Максим

Высшие офицеры подразделения, работающего на Покровском направлении, сетуют на организацию обороны на одном из участков фронта.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом говорится в статье"УП".

Как отмечает издание, жалобы касались того, что тогдашнее руководство - тактической группы (ТГР) "Покровськ" во главе с полковником Максимом Марченко (экс-глава Одесской ОГА, тогдашний командующий ТГР "Покровськ", а ныне - заместитель командира ОТГ "Донецьк" Виктора Николюка) требовало заводить людей на позиции, которые или уже были потеряны, или с которых уже было невозможно реализовать логистику.

По словам двух собеседников издания из упомянутого подразделения, руководство игнорировало, что россияне просачивались в тыл и даже расстреливали украинских военных на отдаленных позициях.

Марченко якобы не признавал реального положения дел, которое было критическим, а большинство командиров бригад и подразделений, ходивших к нему на совещания ТГРа, вынужденно молчали или с ним соглашались.

"Я говорю на совещании, что по данным, которые уже нанесены на Delta, противник зачищает хату за хатой, а мне отвечают: "Нет там противника, там - полторы калеки, это фигня". Марченко посмотрел на одного из командиров: "Так что, есть там противник в населенном пункте N?", а тот отвечает: "Нет, нет". Было понятно, что все верят в иллюзию", - говорится в публикации.

Каждый по отдельности, кто был на этом совещании, - адекватный. Но когда он приходит на совещание к Марченко, появляется коллективный разум, и трезво оценивать как себя, так и противника никто не собирается. Все продолжают верить в то, что мы можем заткнуть дыру в почти 9 километров, по которой проходил противник", - возмущался один из собеседников.

"У Марченко с самого начала в ОТГ "Донецьк", где он был заместителем Луценко, а затем - Тарнавского, была маничка под названием "ничего критического". Он никогда не слушал командиров, из-за чего утрачивался личный состав... Он докладывал не реальное положение вещей, а то, что хотел слышать главком", - добавил один из офицеров, работавший под командованием ОТГ "Донецьк" и с Марченко, в частности.

В то же время, двое других командиров, которые работали с Марченко как командующим "Покровська", были менее радикальны в своих оценках.

Один из комбригов отметил, что роль Марченко, несмотря на имеющиеся к нему вопросы и претензии, вряд ли могла быть решающей в потере такого огромного куска территории. По военной иерархии, под ним было около двух десятков командиров бригад и подразделений, над ним - ОТГ под командованием Виктора Николюка, ОСГВ под командованием Михаила Драпатого, главком.

Другой комбат указал, что, в принципе, доволен работой с Марченко - тот всегда спрашивал его мнение и прислушивался к нему.

УП пыталась связаться с Марченко, чтобы спросить о его видении ситуации с Добропольским прорывом, но он на сообщение издания не ответил.

Топ комментарии
+25
При Залужном было то же самое,тут проблема в генеральскской совковой касте сформировавшейся еще при Януковиче.
И пока их не заменять боевыми генералами толку не будет.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:16 Ответить
+16
Ця ситуація - віддзеркалення влади України. Через некомпетентність таких вояк, як і головнокомандуючого, маємо результат.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:14 Ответить
+16
Ось це і є справжня причина, чому у ЗСУ постійно не вистачає піхоти - а не "кратна перевага орків у живій силі" як про це заявляють ось такі командири, яким тільки треба більше і більше людей.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Варто зазначити,що після Залужного,при новому гк,родом з росії,проявляються такі тенденції.
Зермак ніби ніпричому,зробив лише кадрове перетасування.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:09 Ответить
При Залужном было то же самое,тут проблема в генеральскской совковой касте сформировавшейся еще при Януковиче.
И пока их не заменять боевыми генералами толку не будет.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:16 Ответить
Ви коли свого Герасімова поміняєте?
показать весь комментарий
24.09.2025 14:19 Ответить
Он уже в ЗСУ?
показать весь комментарий
24.09.2025 14:20 Ответить
Ні, ще у вас
показать весь комментарий
24.09.2025 14:24 Ответить
То есть под Полтавой. Для начала послушайте мнение офицеров а не блогеров.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:27 Ответить
Я мову ваших офецерів СВО не розумію
показать весь комментарий
24.09.2025 14:45 Ответить
Ну, давайте лінк!
показать весь комментарий
24.09.2025 16:31 Ответить
от не ***** якщо геть не в курсі!!! при Залужному було більше свободи дій беспосередньо на місці, а тут "товаріщ полковнік разрєшітє доложіть (через лейтенанта, капітана, майора)!" а ось при сирку пішла саме така *****! мені хоч на розповідай
показать весь комментарий
24.09.2025 14:44 Ответить
Давайте будемо відвертими: тоді ще просто вірили в умовно швидку перемогу (контрнаступ) або закінчення бойових дій (як мінімум) і просто не було ще нестачі людей та всього цього звиздеця, який зветься "затяжна війна".
показать весь комментарий
24.09.2025 21:38 Ответить
Якраз бойових генералів поміняли на генералів совкового :це ж треба, в час війни зняти з посади успішного генерала з посади ГК,16 його генералів-однодумців,включно по ГШ.
І кого поставили: в генерала,з рос.минулим,батьки там,а той привів собі подібних,в додачу,запозичили бусифікацію,здається, з такої країни,як Колумбія.Так можна лише спеціально зробити,А ось,з якою метою,то вже інша справа.
показать весь комментарий
24.09.2025 16:24 Ответить
********** з просцяного дивану про Заслуженого і "бойових генералів" , сученя???
показать весь комментарий
25.09.2025 06:05 Ответить
То е так німецького ухиляньского..
показать весь комментарий
25.09.2025 12:09 Ответить
то він жеж непридатний до служби, чи я помиляюсь?
показать весь комментарий
25.09.2025 14:49 Ответить
«…тодішнє керівництво - тактичної групи (ТГР) "Покровськ" на чолі з полковником Максимом Марченком ( ексголова Одеської ОВА, тогочасний командувач ТГР "Покровськ", а нині - заступник командира ОТУ "Донецьк" Віктора Ніколюка) вимагало заводити людей на позиції, які або вже були втрачені, або до і з яких уже було неможливо реалізувати логістику.» (С)
Виходить, ці двоє посадовців, відверто просто працювали на ********** з московії!! Контррозвідка і сирський з Штабними, це мали знати і бачити!?!? Це ж, не 1937 рік совдепії??
показать весь комментарий
24.09.2025 14:09 Ответить
Не рийте під російського шпигуна Сирніка! Нехай гадить
показать весь комментарий
24.09.2025 14:21 Ответить
Ця ситуація - віддзеркалення влади України. Через некомпетентність таких вояк, як і головнокомандуючого, маємо результат.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:14 Ответить
Навіть не цікаво хто і що цей уї@ан Марченко. Цікаво до яких пір будуть оці всі ТГР? Чи ОСУви? Чи ОТУви? Де ж славетна корпусна система? У фантазіях творожнікова?
показать весь комментарий
24.09.2025 14:18 Ответить
Марченкові більш цікаво було мабуть https://dumskaya.net/news/podarok-polkovnika-m-restorator-zelenskogo-i-lyu-179216/ua/ барижити одеськими гектарами, будучи головою Одеської ОВА...
показать весь комментарий
24.09.2025 14:18 Ответить
Совок головного мозку у такого командування!
показать весь комментарий
24.09.2025 14:19 Ответить
Ось це і є справжня причина, чому у ЗСУ постійно не вистачає піхоти - а не "кратна перевага орків у живій силі" як про це заявляють ось такі командири, яким тільки треба більше і більше людей.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:23 Ответить
А може причин кілька, висновкуватель?!🤥
показать весь комментарий
24.09.2025 16:38 Ответить
Так, ще є повальне СЗЧ силоміць бусифікованих і перевага русні у далекобійному озброєнні - КАБах, авіації, балістиці, артилерії і дронах.
показать весь комментарий
24.09.2025 17:57 Ответить
На Новопавлівському напрямку також такі ж "марченки" командують, що ворог стрімко поосувається на північ за річку Вовча, захоплюючи панівні висоти, проривпючи лінію оборони!

З повідомлень осінтерів:
@ "Ворог перетнув лінію оборони «Новий Донбас» зайшовши в Іванівку, що на Новопавлівському напрямку в Дніпропетровській області."

показать весь комментарий
24.09.2025 14:31 Ответить
Поки не буде прийнятий закон про відповідальність вищого керевництва,командирів за втрату людей,погане планування оборонних ,наступальних дій з повним позбавленням звання,волі,конфіскацією всього родинного майна до тих пір буде безтолкове знищення Українців.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:32 Ответить
Ви від кого вимагаєте позитивних змін та реформ? Від зрадників?
показать весь комментарий
24.09.2025 16:14 Ответить
Цей Марченко або вчився військовій справі по совковим фільмам, або просто виконує завдання по знищенню наших військових.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:38 Ответить
Подивіться на нього, у 1991му він тільки народивсь. Але як тоді гадив, так і зараз. Бо вчиться у верховного
показать весь комментарий
24.09.2025 14:51 Ответить
Типичные ахвицерчики у нас. А потом удивляются откуда у нас такое количество сзч. Представьте попасть под начало такого ахвицерчика, который вместо того, чтобы найти что-то что болтается между ног и сказать на совещании реальное положение дел и отстоять свою позицию и жизни людей за которых он отвечает мямлит и врет переживая больше за свою жопу. Больше уголовки вводите для быдла рядового, верной дорогой идете, товарищи!
показать весь комментарий
24.09.2025 14:39 Ответить
Кацап. Українською гидуєш, смердячий?
показать весь комментарий
24.09.2025 14:53 Ответить
Проблема не в Марченко . Я писав під постом пропагандона Казаріна - що основна проблема армії та суспільства -БРЕХНЯ. Страх казати неприємну правду . І ця системна вада - йде з самого верху . Бреше лідОр , брешуть його манагери ,брешуть генерали . А брехня повністю унеможливлює правильну оцінку ситуації - а отже правильні дії. Тому ніяких перемох та системного адеквату доки не перестанемо БРЕХАТИ .
показать весь комментарий
24.09.2025 14:42 Ответить
на картах легше воювати
показать весь комментарий
24.09.2025 15:17 Ответить
їм наказали класти особовий склад, ось вони і кладуть. це війна без стратегії і цілей. просто треба перетерти людей. безіменних посадок на всіх вистачить
показать весь комментарий
24.09.2025 15:23 Ответить
А тепер подумайте - скільки ще таких "Марченків" у керівництві ..?
показать весь комментарий
24.09.2025 15:31 Ответить
NNN! Ne счєсть!
показать весь комментарий
24.09.2025 16:41 Ответить
Цікаво, чому Марченко та йому подібні охвіцери, особисто не заводять особовий склад на позиції? Чи їм корона з погонами не дозволяють?
показать весь комментарий
24.09.2025 15:50 Ответить
За своє довге життя і керівних високих посадах працював з сотнями керівників і міг визначити,хто говорить правду а хто попросту бреше. Цьому сприяло і мої знання і освіта ( в т.ч. і закрита) Висновок зробив давно--є люди які і грамотні.порядні,але НІКОЛИ відркито не заперечать вищому керівнику, є ті яким "все похер", є просто тупі ,є просто боягузи за свою посаду І це ЗАЛЕЖИТЬ ВІД.... того під якою зіркою він народився І в цьому ніхто (майже ) не змінить його характер. З усіх цих категорій---є один ,хто НІКОЛИ НІКОМУ не промовчить якщо він прав---це той хто родився під знаком СКОРПІОН. Ну по національності самі брехливі євреї---"заговорять" любі питання,якщо побачать слабінку вищого керівника. Тому офіцери,це люди з своїми слабостями і перевагами І тут не має значення де він вчився. Якщо він боягуз--він і в Африці боягуз.
показать весь комментарий
24.09.2025 16:17 Ответить
Я Скоропіон))!! В рад. часи постійно потрапляв під скорочення!! Звичайно за язик!!
показать весь комментарий
24.09.2025 17:49 Ответить
В гороскопі сказано---хочеш узнать про себе всю правду---послухай скорпіона. І це не жарт Що стосується офіцерів,то устави і настанови привчають офіцера не думати,а своєчасно доповісти вищому керівнику Біда втому,що на фронті не має часу ,інколи,на доповіді,бо потрібно терміново приймати рішення. Військови заклади мало викладають і викладали психологію поведінки людини. Це було в закритих закладах.
показать весь комментарий
24.09.2025 18:01 Ответить
а таких випадків багато Але якщо ти екста спеціаліст,чи керівник і міг працювати по 14 годин і з користю,то повірте мені--це (язик)пробачається.
показать весь комментарий
24.09.2025 18:04 Ответить
Проблема ЗСУ в тому що піхота дуже швидко стирається. Тому у м'ясні штурми нажаль часто не вистачає набрати достатньо людей.
показать весь комментарий
24.09.2025 18:30 Ответить