8127 посетителей онлайн

Украина уже бьет по РФ ракетами "Фламинго", - The Economist

Украина уже бьет по РФ ракетами "Фламинго", - The Economist

Украина уже использует крылатые ракеты FP-5 "Фламинго" для ударов по энергетическим объектам России.

Как сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на The Economist, эти ракеты значительно быстрее беспилотников и летают на высоте около 50 метров над землей. Они имеют дальность полета более 3000 км и несут боевую часть весом 1150 кг, что обеспечивает мощный удар по целям.

The Economist отмечает, что FP-5 может обходить средства противовоздушной обороны России благодаря изменяемым траекториям полета. Ракеты изготавливаются из переработанных турбовентиляторных двигателей советской эпохи, а фюзеляж из углеродного волокна делают за шесть часов.

Компания Fire Point производит сейчас две-три ракеты в день, но планирует довести объем до семи штук уже в этом месяце. Каждая ракета стоит около $500 тысяч, что значительно дешевле американской Tomahawk.

Кроме FP-5, около 60% ударов по РФ осуществляют беспилотники Fire Point FP-1 с дальностью до 1500 км. Они оснащены защищенным от глушения программным обеспечением. Использование таких средств, по оценкам издания, выводит Украину на новый уровень.

Ранее мы сообщали, что украинская компания Fire Point, которая является производителем ракет "Фламинго", представила на выставке MSPO в Польше ударный беспилотник FP-2 класса "middle strike" для поражения целей недалеко от фронта. Дрон оснащен 100-килограммовой боевой частью и уже представлен на передовой.

Топ комментарии
+51
показать весь комментарий
05.10.2025 22:30 Ответить
+29
Бье мабуть тільки "інформаційно" з Опи.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:25 Ответить
+22
До 7 штук в день, зацените. Вот поэтому Зегевара и просит у Трампа "Томагавки" с гораздо худшими ТТХ.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
показать весь комментарий
05.10.2025 22:30 Ответить
Бье мабуть тільки "інформаційно" з Опи.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:25 Ответить
До 7 штук в день, зацените. Вот поэтому Зегевара и просит у Трампа "Томагавки" с гораздо худшими ТТХ.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:32 Ответить
Брехня. Якби хоч одна ракета з 1000кг вибухівки вдарила по місту то там би цілий район знесло. А те що ми бачили на відео це одні пшики схожі на удари дронами.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:36 Ответить
показать весь комментарий
05.10.2025 22:38 Ответить
Все дуже просто. Наприклад хтось з ОПи (неназване джерело) дає інфу https://www.economist.com/europe/2025/10/05/ukraines-hellfire-is-intensifying-the-kremlins-fuel-crisis The Economist про те, що Україна вже завдає удари Фламінгами ЗЕМіндіча по москалоті. Ця інфа публікується https://www.economist.com/europe/2025/10/05/ukraines-hellfire-is-intensifying-the-kremlins-fuel-crisis The Economist. І після цього можна вже давати посилання на те, що про використання Фламінго пише https://www.economist.com/europe/2025/10/05/ukraines-hellfire-is-intensifying-the-kremlins-fuel-crisis The Economist. А чи насправді Фламінгами бють по москалоті чи бють іншою зброєю, а видають за Фламінго (так роблять достатньо часто як розповідав Касьянов, коли влучання одних дронів видають за влучання інших бо це комусь вигідно), про це https://www.economist.com/europe/2025/10/05/ukraines-hellfire-is-intensifying-the-kremlins-fuel-crisis The Economist не буде розбиратися.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:45 Ответить
Це та шо по восім?
показать весь комментарий
05.10.2025 22:38 Ответить
до бєлгорода 3000км?
показать весь комментарий
05.10.2025 22:54 Ответить
А Бєлгород це ж таке місто, що тільки фламінгами й можна дістати. Так? 🤡
показать весь комментарий
05.10.2025 22:56 Ответить
А де результат,
показать весь комментарий
05.10.2025 22:26 Ответить
Я так зрозумів, що вони краще Tomahawk. Не дивно, що їх немає. Скоріш за все, всю продукцію геніальної української компанії Fire Point, законтрактували американці на 3 роки вперед.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:35 Ответить
А хто цій газеті про таке розказав? Щось закрадаються в мене смутні догадки...
показать весь комментарий
05.10.2025 22:38 Ответить
показать весь комментарий
05.10.2025 23:07 Ответить
Які БПЛА?У нас Паляниці,Довгі нептуни,Пекло,Трембіта,Рута,вже давно виробляються серійно.Фламінго повинні працювати на дальність більше 1000 км,і по значно важливіших об'єктах ніж ТЕС.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:21 Ответить
The Economist - хороший журнал, але ж грошей і в Economist завжди не хватає.
У мене гроші за підписку The Economist майже завжди знімали з рахунку автоматом раніше ніж положено по закону.
Такщо, якщо хтось платить за рекламу то..............................
показать весь комментарий
05.10.2025 22:36 Ответить
А , хто цю казочку оплатив ???
показать весь комментарий
05.10.2025 22:40 Ответить
А якісь докази цьому є, чи це автор Економіста так вирішив?
Типу "Вони атакували НПЗ, а в ОПі заявили що в них є фламінга по 2-3 в місяць, а значить могли обстріляти фламінгою, не стануть же вони брехати."
показать весь комментарий
05.10.2025 22:44 Ответить
Тільки 1000? І тільки фламінго? Серйозно? 🤡🤡🤡
єрмак, розлогінься 😂
показать весь комментарий
05.10.2025 23:08 Ответить
А нам припруть свої прострочені томагавки.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:36 Ответить
Вечір о..тельних історій
показать весь комментарий
05.10.2025 22:42 Ответить
Зелебоби проплатили піар повітря . The Economist неперебірливий.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:34 Ответить
А спижжене бабло на віртуальних фуфломінгах - теж не наше діло?
показать весь комментарий
05.10.2025 23:57 Ответить
показать весь комментарий
05.10.2025 22:44 Ответить
Параша зі своїм АПК може лише до 30 ракет всіх типів виробляти, в ми в гаражі 200, в цій історії прекрасно все
показать весь комментарий
05.10.2025 22:51 Ответить
В Блетгород і Вільха дістане.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:06 Ответить
І де результати? Кацапи через своє ідіотство викладують все що по ним прилетіло, поки це люті і хімарси, навіть вільха кудись пропала.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:39 Ответить
може арестович, або зінка )))
показать весь комментарий
05.10.2025 22:56 Ответить
єрмак статтю замовив?)
показать весь комментарий
05.10.2025 23:07 Ответить
так вони ж нєзбиваємі
The Economist зазначає, що FP-5 може обходити засоби протиповітряної оборони Росії завдяки змінним траєкторіям польоту. (с)
показать весь комментарий
05.10.2025 23:13 Ответить
Факти ударів та влучань будуть чи тільки теоріі про те, як вони потужно можуть вдарити?
показать весь комментарий
05.10.2025 23:39 Ответить
Її дуже легко збирати. За кожну фламінгу капає Міндічу на кишеню, а уявну ракету збирати недовго)))
показать весь комментарий
05.10.2025 23:44 Ответить
Не психуй, Вова. Ми пам'ятаємо - я вам нічєго нє должен.
показать весь комментарий
06.10.2025 00:01 Ответить
нема результатів

мене цікаить, чому зелена пі3дотня не згадує про існування кримського мосту?

завалили - то і була б реклама Фламінги

показать весь комментарий
06.10.2025 00:38 Ответить
докази - кримський мост

те, що він стоїть - це найкращий доказ брехливості зееної мародерні з Файр Поінта
показать весь комментарий
06.10.2025 00:42 Ответить
Зрозуміло, що виробляти "фламінго" можливо тільки до закінчення запасів турбовентиляторних двигунів радянської епохи
показать весь комментарий
05.10.2025 23:03 Ответить
вчора з похорону, в моєму пгт вже 96 загиблих( швстьох знав особисто. ті на кому трималась україна, але в яких ніколи ніхто не брав інтервю бож сказали вони б про війну, владу, штаби те що всерівно ніхто ненапечата.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:08 Ответить
Так,всі журналісти брешуть,тільки ваш шпіон в ОПі видає правдиву інфу))))))
показать весь комментарий
05.10.2025 23:24 Ответить
Тобто фламінга кудись літає але ніхуа не долітає?)
Де вас таких горе-піарників оті ОПівці знаходять? Певне по об'явах набирають.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:35 Ответить
шо ж ти такий настирний, ЗЄльоний ?
кругом лізеш ,..... !
показать весь комментарий
05.10.2025 23:35 Ответить
а ще їх НЕ існує !

.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:38 Ответить
ти фламінгів не бачиш ?
а вони є

.пічаль
показать весь комментарий
05.10.2025 23:40 Ответить
Скумбрільдою жахнули, до Бєлгорода саме 3000 км або 8000, в Економісті поки що не вирішили
показать весь комментарий
06.10.2025 00:17 Ответить
Перероблені радянські мотори мають бути в тисячах штук на рік. Де їх стільки взяти, якщо немає такого великого складу моторів й швидко відновити та переробити? Це ж не з лайна й палиць робиться на коліні. Так може тільки 95-й квартал язиком. Це повна брехня, щоб відмити вкрадені гроші. Ракети ніхто не порахує, будуть казати, що запускають.
показать весь комментарий
06.10.2025 00:53 Ответить
І жодної відеофіксації
показать весь комментарий
05.10.2025 23:01 Ответить
Розуму вистачить, але де ти будеш брати збагачений уран для виробництва якого потрібні центрифуги? І це не рахуючи того, що члени ядерного клубу не дозволять нам мати ядерну бімбу.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:15 Ответить
зелені глушать кокаїн

а от чим глушити систему наведення Таурусів чи Томагавка по карті висот місцевості - науці поки що невідомо
показать весь комментарий
06.10.2025 00:26 Ответить
ніякого класу захисту ТЕЦ не мають. Якщо говорити конкретно за ТЕЦ ""Луч", то вона невеличка, там одна будівля з двома генераторами і когенераійним котлом. Дах тієї будівлі пробивається ракетою "хаймарса" аж бігом до самого фундаменту турбіни.
показать весь комментарий
06.10.2025 00:29 Ответить
ура! ура! Фламінга долетіла до Бєлгорода!

ура! ура! 3000 кілометрів до Бєлгорода!
показать весь комментарий
06.10.2025 00:40 Ответить
це залежить від кількості нулів у гонорарі Економісту
показать весь комментарий
06.10.2025 00:41 Ответить
Це потрібно бути ідіотом щоб за жовту брехливу пресу ще й платити
показать весь комментарий
05.10.2025 22:38 Ответить
Якщо теоретично визнати що така ракета як фламінго існує, то в чому проблема на неї ставити ядерні заряди? Невже в країні яка колись мала ядерну зброю а також робила космічні ракети, не хватає розуму зробити ядерну зброю? Ви ж розумієте що без ядерної зброї в нас немає шансів вижити. Бо рашисти ніколи не зупиняться і завжди будуть нам погрожувати ядерною зброєю коли будуть програвати на полі бою
показать весь комментарий
05.10.2025 22:44 Ответить
Через зрадойобів читати коментарі майже неможливо.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:53 Ответить
гроші то таке... аби 42 штуки по 1150 кг вибухівки *******, мало б не було. а нам відоси самі рашисти викладають як їхні жижозаводи виносять бпла ну дууже схожі на ,,лютий"
показать весь комментарий
05.10.2025 23:00 Ответить
https://tsn.ua/politika/zelenskyy-poprosyv-u-trampa-rakety-tomahawk-shcho-vidpoviv-prezydent-ssha-2920985.html Просить.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:09 Ответить
дешевка рибка - погана юшка

.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:34 Ответить
гіперболоїдом інженера зеленскага.
А на супутнике летить сам київський привид, разом з псом патроном.
показать весь комментарий
06.10.2025 00:10 Ответить
саме так, 8 тисяч кілометрів до Бєлгорода

показать весь комментарий
06.10.2025 00:15 Ответить
так Економіст же посоримився якісь фотодокази додати в своє інфолайно

мабуть Фуфломінго літає по принципу Орєшніка - з бетонними болванками замість бойової частини

щоб усі боялись
показать весь комментарий
06.10.2025 00:22 Ответить
перемалюй

показать весь комментарий
06.10.2025 00:30 Ответить
тонна вибухівки - все живе знищено разом з відеофіксацією

відбувся зсув тектонічних плит і тепер Бєлгород затопить розпеченою вулканічною лавою

стріляли в упор, бо в Україні ніде поки що знайти точку, щоб довести що Фуфломінго літає на 3000 кілометрів
показать весь комментарий
06.10.2025 00:49 Ответить
не читай - просто кинь фотку кратера від 1000 кг вибухівки з Бєлгорода

чи іншого кацапського Зажопінська в 3000 кілометрів від України
показать весь комментарий
06.10.2025 00:51 Ответить
будь ласка не пишіть дурниць. Тиждень тому котлотурбінний цех Білгородської ТЕЦ був розйобаний саме чотирьма ракетами "хаймарс".
показать весь комментарий
06.10.2025 01:01 Ответить
ще раз, будь ласка, не пишіть дурниць.
система "хаймарс" має ********* М31 - снаряд з унітарною уламковофугасною бойовою частиною вагою 90 кілограмів.
показать весь комментарий
06.10.2025 01:15 Ответить
не пишіть дурню, бо ви плутаєте поняття "бойова частиина" з вагою вибухівки. Бойова частина там важить 91 кілограм, з якої 23 кілограма вибухівки. Снаряд М31 призначений для ураження укріплень та будівель, і має підривач ESAF, який спрацьовує з затримкою, що дозволяє снаряду пробити перекриття трьох поверхів, і вибухнути вже у підвалі будинку. Саме з "хаймарса" 28 вересня і був уражений котлотурбінний цех Бєлгородської ТЕЦ.
показать весь комментарий
06.10.2025 01:55 Ответить
При чому, компашка, яка будує це чудо, раніше займалась якимось шоу бізнесом та виготовленям меблів з бетону, чи залізобетону - саме у цій сфері загортовуються спеціалісти з ракетобудування - всі - він розробників до фізичних виконавців, тай механізми з відти - там бетономішалки різні, А ху...і - це любимці зеленского.
показать весь комментарий
06.10.2025 02:18 Ответить
Щось на всіх відео чуть наші мопеди, а по бєлгороду і брянську пишуть про Хаймарси. Та й б/ч 1150 кг було б далеко чутно. То шо, Мендєлю або Подоляка на роботу в The Economist взяли, чи, невже, Зєля свого литвина не пошкодував?!
показать весь комментарий
06.10.2025 08:55 Ответить
Лише, що один пшик
показать весь комментарий
05.10.2025 22:27 Ответить
The Economist - хороший журнал, і в мене була скидка.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:40 Ответить
проста математика.
от взяти хоча б період - місяць, чи коли там заговорили про фламінго факінго.
30 днів, ну хай 21 робочий на місяць, 2 шт на день, 42 шт за місяць, по 500К баксів кожна - 21 мільйон долларів на місяць, або ж 870 мільйонів гривень.
і хто в це повірить?
показать весь комментарий
05.10.2025 22:43 Ответить
В когось є креслення фау-1 і фау-2?
показать весь комментарий
05.10.2025 22:49 Ответить
як раз гроші то головне, ракети "були", але їх "збили")
показать весь комментарий
05.10.2025 23:09 Ответить
Ракета була одноступінчастою, мала https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B8%D0%B4%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C рідинний ракетний двигун, запускалася вертикально, на https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%91%D1%82%D0%B0 активній ділянці траєкторії в дію вступала автономна гіроскопічна система управління, оснащена програмним механізмом і пристроями для вимірювання швидкості. Крейсерська https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%91%D1%82 швидкість становила 1,65 км/с (5940 км/год), дальність польоту сягала 320 https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80 км, висота траєкторії - 80-90 км.https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BC%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BB Середня вартість становить 119 600 https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B9%D1%85%D1%81%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0 рейхсмарок.

Фау-2 є першим об'єктом в історії, який здійснив https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%91%D1%82 суборбітальний космічний політ, досягнувши висоти 188 км під час вертикального запуску в https://ru.wikipedia.org/wiki/1944_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1944 роціhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D1%83-2#cite_note-Dorn_V2-2 .

Після війни вона стала прототипом для подальшої розробки перших балістичних https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0 ракет у https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%91%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%A8%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8B_%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8 США, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7_%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%A1%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA СРСР та інших країнах.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:11 Ответить
А может, томагавки перекрасили в розовый цвет?
показать весь комментарий
05.10.2025 23:16 Ответить
****** млять(
показать весь комментарий
05.10.2025 23:37 Ответить
отой реактивний двигун шо до неї скотчем примотаний - теж не тягне 1000 кг вибухівки
показать весь комментарий
05.10.2025 23:58 Ответить
Ти ж відчуваєш різницю між однією ракетою для відосіка, і 3-7 шт на день?
показать весь комментарий
06.10.2025 00:02 Ответить
І куди тією тонною вдарили?
показать весь комментарий
06.10.2025 00:14 Ответить
наше

я навіть скажу тобі де літають Фуфломінги, якщо ти такий нездогадливий - у офшорах
показать весь комментарий
06.10.2025 00:19 Ответить
а де фото кратера від тонни вибухівки?

серед ******** не знайшлось жодного майстра хоча б фотошопу?
показать весь комментарий
06.10.2025 00:24 Ответить
Последний оружейный обогащенный уран мы отдали при Януковиче. За фоточку с Обамой.
показать весь комментарий
06.10.2025 00:24 Ответить
і що?

чому ти вирішив, що до Бєлгорода більше ніщо не долітає?
показать весь комментарий
06.10.2025 00:29 Ответить
Скільки знову зеєрмачина проплатив за цю статтю вкрадених з оборони коштів.
показать весь комментарий
06.10.2025 00:32 Ответить
теоретично бабушка була би дєдушкой

Фуфломінго не існує, це макет для відосиків

Фуфломінго вилітає з пускової платформи і тоне в морі, дякую вам, багатінькі данські Буратіни, які за цей відосик платять мільярди єврів
показать весь комментарий
06.10.2025 00:45 Ответить
Фуфломінго не призначено до виробляння

воно призначено лясцяння в очі наших європейських партнерів

а що вони нам зроблять?
показать весь комментарий
06.10.2025 00:52 Ответить
не всі, а тільки лише 73%
показать весь комментарий
06.10.2025 00:53 Ответить
так само ламав голову сільський козопас комсомолець Калашніков

тому "автомат Калашнікова" створив Шмайсер

я думаю, що інженери Томагавка знали про різницю між лазером і радаром і в Томагавкові з цим проблем нема

на відміну від курви з Файр Поінту - масажистка вона там чи секс-тренерша, точно не пам'ятаю чим вона займалась у зеленій команді до повномасштабного вторгнення
показать весь комментарий
06.10.2025 01:12 Ответить
Компашка з реєстрацією у 23 році, котра займалась шоу бізнесом та виготовленям меблів з бетону, маючи 20-25(може зараз трошки більше) виробників, не маючи жодного спеціаліста по розробці та виготовленю рекет - у Південному, Лучу, Антонові - люди просто вже падають від ржаки і не виходять на працю.
показать весь комментарий
06.10.2025 02:24 Ответить
дєрмак проплатив публікацію.
показать весь комментарий
06.10.2025 07:14 Ответить
Ту-141 «Стриж», Ту-123 «Ястреб», Ту-139...
Багато цікавого колись було створено.
показать весь комментарий
06.10.2025 08:52 Ответить
та хєр там плавал, вже в Белгороді блекаут
показать весь комментарий
05.10.2025 22:31 Ответить
Не знайшли на клавіатурі апостроф і літеру "є"🤣?
показать весь комментарий
05.10.2025 22:33 Ответить
Це вже б"ють ERAMси -з F-16
показать весь комментарий
05.10.2025 22:47 Ответить
Вони дешевші за Томагавк, с простіші в конструкції, отже легше і швидше збирати.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:52 Ответить
Ні, не так. ТЕЦ в Бєлгороді можна вибити лише БК вагою 1000 кг.Ну десь так як сьогодні.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:59 Ответить
Ключовий момент не дальність, а вага БК, бо БПЛА ТЕЦ не виб'є.
показать весь комментарий
05.10.2025 23:00 Ответить
Страница 1 из 3