7252 посетителя онлайн

РФ запустила серийное производство авиабомб с дальностью поражения до 200 км, - ГУР

Российская бомба-ракета Гром-1

Российские оккупанты наращивают серийное производство авиационных бомб, в частности "Гром-1" и "Гром-2", и вводят новые унифицированные модули управления. Дальность поражения авиабомб составляет до 200 км.

Об этом сказал заместитель начальника ГУР МО Вадим Скибицкий, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Еспресо".

По его словам, в течение сентября-октября Россия разрабатывала, а сейчас уже применяет в боевых испытаниях авиабомбы с новыми модулями управления. Эти модули существенно увеличивают боевую дальность - ожидается, что она составит около 150-200 километров.

Во время одного из последних испытаний бомбы достигали дистанции в 193 км.

Скибицкий также указал на другие характеристики новых боеприпасов: повышенную устойчивость к системам электронной борьбы и технические решения, которые позволяют наносить удары на большее расстояние.

По его словам, на российских предприятиях уже начинается серийное производство таких комплексов. Россияне дают названия таким бомбам вроде "Гром-1", и "Гром-2", хотя они еще могут варьироваться.

"Первые такие удары мы видели по Днепру, сейчас мы видим в других городах - это именно тот подход, который применяет Российская Федерация", - резюмировал Скибицкий.

Напомним, днем 28 июня 2025 года в Днепре прогремел взрыв.

Впоследствии председатель Днепропетровской ОГА Сергей Лысак сообщил, что в пригороде Днепра ПВО сбила новейшую бомбу-ракету "Гром-1".

Топ комментарии
+38
А у потужного гундосика вечірні відоси незламності. Отак і воює Україна. 73%, щоб ви здохли
показать весь комментарий
20.10.2025 16:52 Ответить
+32
дамо їм відповідь нашими авіабомбомбами, а саме.........а нема нічого. Навіть авіабомбу не спроможні зробити у воюючій країні...
показать весь комментарий
20.10.2025 16:52 Ответить
+31
Це вже перемога Зеленского, чи тіко розігрів?
показать весь комментарий
20.10.2025 16:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це вже перемога Зеленского, чи тіко розігрів?
показать весь комментарий
20.10.2025 16:52 Ответить
а в українськім небі розові Фламінги "кря, кря....."

з ЗЄлєнським ми паБєдім !

.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:55 Ответить
Не бреши. Про перемогу воно вже давно анічичирк.
показать весь комментарий
20.10.2025 22:30 Ответить
Доволі дивна прдача цієї інформації. І що далі? Це ж кажуть для народу України, наче анонсують «мощь» росії яку нічим не здолати. Навіщо все це?
Всім савани готувати?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:50 Ответить
Так, досить дивна. Звикли вже до нікчемних чмобіків на віслюках та інвалідних візках. А тут таке...
показать весь комментарий
20.10.2025 18:16 Ответить
Навіть не в цьому плані, а втому, що це подається як неминуча подія проти якої нема протидії. Якщо б в такому дусі інформацію подав путін, я б ще зрозуміла, бо він хворий на голову серійний маніяк. А тут взагалі якийсь піар рашитських засобів вбивства і руйнувань і жодних анонсів наших планів цьому завадити.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:37 Ответить
Це психологічний тиск на народ, щоб перестав заважати виконанню оманських договорняків. Якщо цікаво, в коменті нижче я розклав, нет пам'ятає все і підтвердження не важко знайти навіть в історії публікацій на Цензорі.
показать весь комментарий
20.10.2025 23:19 Ответить
Це дивно, коли дивишся телемарафон, у якому досі "чмобікі", в яких немає ні аптечок, ні зброї....
В реальності, складность в них, тільки з транспортом для доставки на нуль (бо ФПВ)! У нас доречі теж. А зараз у них добавилась проблема з бензином (бо основний транспорт на нулі, це всіляки там буханки та мотоцикли для штурму, що працюють на бензині). На віслюку сильно не поштурмуєш.
А в тилу у них, все причудово, розробки і виробництво йдуть повним ходом. Бабла вони на це, не жаліють. При чому роблять і не хваляться (на відміну від Найвеличнішого та Найпотужнішого, який тільки хвалиться і нічого не робить). Так, гроблять економіку, еле в такому режимі вони ще пару років можуть протягнути, а якщо Китай позиками допоможе, то ще років 5... Так, будуть з голими сраками, але здобич відпускати не збираються
показать весь комментарий
20.10.2025 20:37 Ответить
Це для того, щоб дехто починав шевелитися, замість того щоб розповідати казочки, про балістику що прошла у серію, про Фламінго що типу теж пошла у серію...українськи КАБи, Паляницю....
Скільки ми вже там наштампували Фламінго, бо пройшло вже 2 місяця! Було анонсовано, що виробляють 50 на місяць. Нехитра математика каже що повинні були виробити близко 100 ракет. Де вони???? Те, що було використано, можно порахувати по пальцях однієї руки
показать весь комментарий
20.10.2025 20:28 Ответить
Нічого дивного, народ готують до сприйняття капітуляції, на яку ******* вже погодився на зустрічі з головним американським підаром - типу треба погоджуватись, а то будуть бомби і всякоє такоє. Це вже не вперше - приховане залякування у вигляді схожих заяв і недобрих, песимістичних прогнозів наших високопосадовців відбувалось перед кожною зустріччю перемовників. Мало хто звернув увагу, що такі негативні віщування були ніби синхронізовані з одночасним посиленням рашистами ракетних і шахедних атак на наші міста з акцентом на удари по житлових кварталах - погоджуйтесь на все, що підпише потужний лідор і дякуйте, а то буде гірше.
показать весь комментарий
20.10.2025 23:04 Ответить
дамо їм відповідь нашими авіабомбомбами, а саме.........а нема нічого. Навіть авіабомбу не спроможні зробити у воюючій країні...
показать весь комментарий
20.10.2025 16:52 Ответить
технічно можем багато, та гроші сотнями мільярдів крадут кловуни та їх міндічі.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:33 Ответить
Та да, технічно можем, але проблемою є зробити навіть корпус мінометної міни в розмір.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:44 Ответить
міни робили люди медведчука - то просто саботаж та диверсія, а не "неможемо"
показать весь комментарий
20.10.2025 18:54 Ответить
Ви хоч знаєте що таке машинобудівне виробництво, який там медведчук, воєнпредам не заплатили і все, брак. І це великий завод, тільки станків з ЧПУ - дві сотні, багато унікальних. Стоїть, зеленим непотрібний.
показать весь комментарий
20.10.2025 19:37 Ответить
було розслідування журналістів, їм я довіряю більше, чим татаровським мусорам.
показать весь комментарий
21.10.2025 10:07 Ответить
Завод такий не один, я за свій писав.
показать весь комментарий
21.10.2025 11:14 Ответить
На тгканалі знайшла і отаку новину «🔴 росія планує «санітарну зону» на Чернігівщині та Сумщині - ГУР.

За словами представника ГУР Вадима Скібіцького:
🟠Масовані удари по Чернігівській та Сумській областях спрямовані на знищення інфраструктури та вимушене переселення населення.
🟠Ворог змінив тактику: тепер цілиться не по всій Україні, а в конкретні регіони, руйнуючи стратегічні об'єкти.»

І знов як доведений факт и крапка.

То, що в нас немає в планах заважати в цьому росії?
Про це ніде ні слова.
Або журнашлюхи, як завжди все виривають з контексту заради хайпу дебільного, доводі агресивного до українців, або ....хз що робити тим хто там живе?
показать весь комментарий
20.10.2025 18:43 Ответить
Не треба бути в ГУР, це ясно було ще в лютому після суджанської авантюри і путін про це казав. Я раніше писав що тільки кінцеві розміра цієї зони залишаються невідомими. Заважати?
А як і чим можно збити ракету РСЗВ? Або КАБ? Щось про протидію КАБам писали але вони і далі прилітають. Це все у орків посталено на державній основі а у нас на тому що хтось щось дасть або у нас хтось щось зробить поки йому не прилетіло.
показать весь комментарий
20.10.2025 19:00 Ответить
Тобто якщо кпби рашитськи летіли по Ізраілю чи Європі, вони їх теж не могли б збити? Ви серьойозно?
показать весь комментарий
20.10.2025 19:03 Ответить
Взагалі-то я про Україну, про свою область прикордоння якої зноситься. Я серйозно, профільна освіта. В НАТО зовсім немає досвіду такої війни, для того щоб озброєння і бойова техніка мали працювати відповідно їх треба випробувати в бойових умовах яких у них немає. Столітній кулемет браунінг і зараз хороший на полі бою але якщо шахед летить повище то він не дістає, це приклад. Поляки чим намагалися збити? Зараз у них авиация посилено тренується бо нічим збивати навіть дрони.
показать весь комментарий
20.10.2025 19:27 Ответить
А у потужного гундосика вечірні відоси незламності. Отак і воює Україна. 73%, щоб ви здохли
показать весь комментарий
20.10.2025 16:52 Ответить
увечері знову буде пирскати слиною на телеекран

.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:57 Ответить
Гандон це Вячеслав Перов,використаний гандон,бо його використали для досягнення свої цілей у 2019 році,а Сергей Босецкий адекватно та правдиво написав свою думку з приводу того що відбувається.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:21 Ответить
Я це завжди говорю, коли чую про ціни, пенсії чи війну. Кажу : це ви вибрали ЗЕбанутих і його команду, то не нарікайте на блазня а поцілуйте його в сраку. Максимум, що вони відповідають, що не було з кого вибирати. Вибрали-б Пороха - не було-би ніякої війни, тому що ***** реально боявся Пороха, і він по справжньому займався обороною, а шут ремонтував дороги для кацапських танків, щоб Київ за 3 дні. А тупе бидло вибрало блазня, який чотири рази ховався від призову і став верховним гівнокомандуючим. Варто було подивитись на морду бубочки в 19 році - ну типовий пасивний *******. Це зараз він став трохи схожим на мужика с небритою мордою
показать весь комментарий
20.10.2025 17:48 Ответить
Тут уже почали брехати. Табуретка ж і привела війну!🧐
показать весь комментарий
20.10.2025 18:27 Ответить
спасиба, що 23%м маскву взяли в 2018 году.
показать весь комментарий
21.10.2025 03:42 Ответить
Тож, носіїв-запускачів цих бомб слід зустрічати дальнобійними ракетами "повітря-повітря". А ще краще - на аеродромах їх базування.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:53 Ответить
Клоуни не дозволять.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:55 Ответить
Точно, асфальтом! Потужно і незламно!
показать весь комментарий
20.10.2025 16:56 Ответить
Гнів і неприязнь до зебілів у владі, пацифістська політика яких накликала в Україну велику війну з пітьмою, не повинні сіяти зневіру і скепсис щодо спроможності ЗСУ нищити ворога. Тим більше, що певні зсоби для цього є. Як для даного випадку - це ракети АІМ-120D на платформі F-16 чи Mirage-2000.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:39 Ответить
Я думаю ці бомби уже по ціні наближаються до крилатих ракет. Тому їх уже можна збивати ППО. Це як з шахедами - реактивні і високі і швидкі, але уже занадто дорогі, ракетами уже "рентабельно" збивати.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:02 Ответить
Києву приготуватись.

А в нас всі збройні програми закриті. Кому потрібна та зброя під час війни. А ось на асфальт грошей не жаліють. Це якесь божевілля. По три рази на рік перекладаюьб асфальт на одній і тій самій вулиці.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:54 Ответить
Хіба тільки Києву?
показать весь комментарий
20.10.2025 16:56 Ответить
В Київ КАБи давно не летіли. Ще з 2022. Дехто підзабув що це таке.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:11 Ответить
так вони не долітають до цілі
показать весь комментарий
20.10.2025 16:54 Ответить
на Полтаву запустили вона впала в степу
показать весь комментарий
20.10.2025 16:55 Ответить
Вроде бы 60 км не долетела.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:08 Ответить
Ти на основі аж однієї бомби по Полтаві зробив висновок, що всі не долітають? Потужно!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:11 Ответить
паливо не той системи
показать весь комментарий
20.10.2025 16:56 Ответить
Недооцінка ворога це такий самий іпанізм як і переможні конвульсії зеблазня
показать весь комментарий
20.10.2025 17:39 Ответить
Звичайно д!! У них і техніки не залишилось!! ги Ги вони ж на віслюках воюють та на самокатах ©
показать весь комментарий
21.10.2025 00:53 Ответить
Ми їх фуфломінгами закидаємо. Вже по https://1zahid.com/info/the-economist-********-uzhe-b-ye-flamingo-po-rf-i-do-kintsya-zhovtni-vyjde-na-7-raket-na-dobu/ 7 штук на добу робиться!
показать весь комментарий
20.10.2025 16:54 Ответить
А в Україні модернізували дію марафону, який діє не тільки на теренах України, в і за кордоном, на них хто давно виїхав. Всі знають, що ми перемагаємо - решта російське ІПСО і прояви порохоботів.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:54 Ответить
показать весь комментарий
20.10.2025 16:56 Ответить
Як відомо, один фуфломінг вартує десяти томагавків. Ну. як вартує - по ціні звичайно, а те, що він не літає, то із за того, що до цього часу не можуть правильний розовий відтінок підібрати
показать весь комментарий
20.10.2025 17:01 Ответить
цікаво,а коли нова потужна ракета розова скумбрія буде?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:08 Ответить
зєля ввечері серійно випустить відосик, із дальністю ураження в кожній точці земної кулі, кожного телевізора!
показать весь комментарий
20.10.2025 16:56 Ответить
а в мене нема телевізора
показать весь комментарий
20.10.2025 16:57 Ответить
В мене теж. Не знаю як жити без марафону. Ломка замучила вже.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:58 Ответить
Це от от скоро мир чи ще ні? Мабуть сигнал до миру так?
показать весь комментарий
20.10.2025 16:57 Ответить
Трамп вопит "пис нот вар айвилл сейв юр лайвс". Кымчен Пу лыбится, похлопывая его по спине "йес, йес май френд".
показать весь комментарий
20.10.2025 17:33 Ответить
А мали б запустити відосік про те що в них зовсім скоро будуть авіабомби на 200, та що там - на 500 км, залишилось зовсім трохи, ось-ось серійне виробництво... після чого всратись.
показать весь комментарий
20.10.2025 16:58 Ответить
період, коли з носіями УМПК можно було боротись у повітрі незворотньо пройобаний через боягузство заходу надавати максимально далекобійні ракети "повітря-повітря". Тепер проблема стала на два порядки складніше, бо тепер треба перепахувати ракетами летовища на відстані до тисячі км від кордонів. Тобто війна подовжена ще на багато років.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:01 Ответить
"через боягузство заходу надавати максимально далекобійні ракети "повітря-повітря"

опять запад? вопросов к зелени нет?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:14 Ответить
ні, нема. Є питання до 13,5 мільйонів виборців.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:17 Ответить
там крайних уже не найдешь
показать весь комментарий
20.10.2025 17:19 Ответить
ну так. Вони всі якось випарувались, і тепер хєр хто признається що голосував за чувака, якого за гроші викупили з москви у маслякова.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:23 Ответить
Эта бомба никак не может быть заменой КАБу с УМПК. Просто потому что она дорогая и достаточно сложная в производстве. Если на ней стоит двигатель то это по сути уже крылатая ракета, у которой просто сильнее ограничена возможность маневра и дальность полета. Вся опасность классических КАБов в их дешевизне и возможности массово заваливать ими линию фронта и ближайшие тылы. Блохолеты подходят на 40-50 км к линии фронта на высоте в 10 км и сбрасывают бомбы. И мы ничего не можем им сделать, за редким исключением когда решаются провести наземную засаду. И судя по отчетам на нас такие бомбы падают ежедневно сотнями. Причем самолет который идет на сброс бомб наши видят абсолютно точно, но поразить его нечем. Почему - не знаю.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:27 Ответить
З язика зняв. Аналогічно і з реактивними шахедами.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:04 Ответить
Знають люди котрі розробляли ось цю систему ППО-ПРО. Знає гнида чому він зупинив всі ракетні програми. Не знає ота грьобана більшість шо обрала гвидона ************ - бо по гамномарафону про це ніколи не скажуть - там Трамп винен шо не дає ракет бубочке - https://www.youtube.com/watch?v=tkqpUtXhLsQ
показать весь комментарий
20.10.2025 18:19 Ответить
В 2019 "мудрий нарід" проголосував за власну смерть. Хрестик в бюлетні 2019 - це хрест на могилі.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:40 Ответить
тому що КАБ летить 80-70 км, а це означає що треба підтягнути комплекс "петріот" майже до ЛБС, або мати на борту F-16 ракети АІМ-120D (яких у нас нема) разом із зовнішным цілевказання з борту літака ДРЛО. Тому ті Су-34 і не уражають. Бо нічим.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:44 Ответить
Так и есть. И что с нашими СААБами, и почему нет этих самых ракет которые должны быть совместимы с Ф-16 хотя бы в режиме управления с самолета ДРЛО. В итоге по официальным данным у нас ф-16 уже несколько десятков, но судя по видео от ВПС - наши управляемые бомбы кидают МИГи и СУшки. А ф-16 получается только могут гонять крылатые ракеты и мопеды на западе страны? Я честно говоря рассчитывал на их несколько больший функционал.
показать весь комментарий
21.10.2025 00:54 Ответить
СААБи є, але вони ракети не пускають, бо не несуть.
Ракет нема, бо адміністрація Байдена АІМ-120D не дала, щоб не ескалювати. Адміністраія трампа тим більше не дасть\не продасть знов таки щоб не ескалювати. А для переваги над Су-35 треба мати борти Block 70\72 і до них ракети RIM-174. І перших і других американці нам ніколи не дадуть.
Якщо виживемо, то років через пять є шанси отримати "гріпени" з "метеорам", звісно якщо ті ж американці не заблокують таку передачу або продаж таких бортів через двигуни.
показать весь комментарий
21.10.2025 01:45 Ответить
Так в общем то я себе и представлял. Но тогда совершенно непонятно зачем была история с ф-16? Это огромные деньги на обучение персонала, на оборудование, на обеспечение безопасности - на эти деньги можно было сделать сотни если не тысячи скайнексов которые бы дешевле и эффективнее сбивали мопеды. В итоге американские производители получают охеренные репутационные потери - их самолеты есть на вооружении воюющей страны, но эти самолеты абсолютно бесполезны в современной войне. И причем таких самолетов огромное количество на вооружении других стран мира. У которых тоже нет последних пакетов улучшения, и тоже нет дальнобойных ракет. В итоге получается что такой отличный самолет как ф-16, который продавался и продается в больших количествах - просто мусор. Вместо того чтобы хотя бы несколько бортов прокачать до последних моделей и дать ограниченное количество ракет. Несколько сбитых российских самолетов были бы просто сумасшедшей рекламой для таких ф-16. То есть петриотами мы их сбивать можем, причем с большим риском для установок, и их уничтожение конечно же очень сильно ударит по репутации комплекса - а вот продать куда более дешевые авиационные компоненты - никак?
показать весь комментарий
21.10.2025 12:01 Ответить
з самого початку абсолютно зрозумілою була історія з F-16. По перше, абсолютно зрозуміло, що американські борти ми не отримаємо, бо по салівану це ******* ескалація, якою він до смерті лякав Байдена. Тому хай мілкі бєнілюкси передають свої застарілі "блоки", це прискорить продаж в Європу F-35 (військове лоббі має велику силу в обох партіях). По друге, те що передані з Європи борти без відповідної зброї, без підтримки літаків ДРЛО, без Link16, без шоломів JHMCS-2, без якісної супутникової розвідки у режимі реального часу, без.... без..., не зможуть протистояти російським кацальотам, навіть якщо би нам і дали АІМ-120D на "нєв'******" дальність аж на 180 км, було зрозуміло з самого початку. І до речі - не ми відмовились від "гріпенів" з потенційними "метеорами", не зєлєнскій з єрмаком, як тут волали місцеві "експерти", а просто США натиснули на Швецію через двигуни. Ця методика у США давно випробована і дієва.
Реклами на F-16 Lockheed Martin не потребує - там стоїть черга бідних країн, тільки встигай встановлювати SABR APG-83 і рахувати гроші від продажу, і адміністрація Білого дому при ьому не трахає мозок ескалацією.
І справа зовсім не у вартості авіаційних компонентів - десяток RIM-174 це не баснословна сума для того щоб кацапи перестали хєрачить КАБами по Харкову і Запоріжжю. В данному випадку лінійна логіка не працює, бо тут вже втручається політика. Бо ескалація, якщо пів-десятка кацольотів з КАБами враз впадуть ще над Бердянськом. А з приходом трампа концепція ескалації обтяжилась ще і повним нерозумінням природи конфлікту і взагали нерозумінням поточного стану війни, яку нинішня адміністрація наївно намагається зупинити в режимі "війна, стій раз-два".
показать весь комментарий
21.10.2025 21:33 Ответить
Ну только остается одна маленькая надежда что Трамп психанет и просто не будет мешать нашим партнерам купить для нас несколько комплектов модернизации самолетов, чуток ракет ну и всего чего не хватает. Во всяком случае если Байден уссыкался даже несмотря на простатит при одной мысли об ударах по нефтянке Мордора - то Трампу даже не то что пофиг, он очень даже за. Чем меньше рашка будет продавать нефти и газа - тем больше места на рынке смогут занять США и их партнеры с Ближнего Востока. Возможно...возможно. Больше особо надеяться не на что, если убрать фактор дешевых кабов по линии фронта - это очень сильно бы изменило ситуацию для нас. А в особо массовое использование КАБов с твердотопливными ускорителями и тем более с турбореактивными двигателями я не верю - они конечно будут применяться. но совсем не в тех количествах как взятые с бездонных советских складов ФАБ-250 с прикрученными к ним хомутами крыльями.
показать весь комментарий
21.10.2025 23:03 Ответить
ще раз - ніякої модернізаії не буде. F-16 з ракетами на 180 км готові тільки до війни вчорашнього дня, а RIM-174 нам не дадуть, бо "ескалація" і "самим не вистачає". А сам трамп вкрай далеки від віськової проблематики, і ому у голову серуть віськові "спєци" тіпа гесета та колбі, а психонути він вже може тільки у вбиральні на унітазі після двох тако з кетчупом.
Те що трампу ***** удари по росіській енергетиці, і він не має ніяких сантиментів щодо замерзаючих кацапів - це звісно плюс, який ми зараз невідомо з яких причин мляво використовуємо.
І поки під крилами не з'являться ракети з дальністю 300+ км з відпрацьованою підтримкою літаків ДРЛО, то КАБи в асортименті будуть летіти і далі. Скоріше можно буде сподиватись, що в осяжному мабутньом якісь фламінди переорють ЗПП в єйськах, балтіморах та інших таганрогах, і кількість самольотовильотів значно впаде.
показать весь комментарий
21.10.2025 23:42 Ответить
З далекобійного згадується тільки європейський метеор, який хрін прикрутиш до еф-16. Не знаю чи є носіями вказаних ракет модернізовані міражі, що передали нам французи.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:29 Ответить
ні, міражі не є носіями "Метеора". Навіть далеко не всі єврофайтери можуть нести ці ракети - тільки ті, які отримали програмне оновлення P2Eb. Ще носіями их ракет є гріпени у шведів, рафалі у французів і корейські КF-21. У майбутньому можливо носіями можуть стати британські F-35, якщо американці дозволять її інтегрувати до своєї платформи. Але це сумнівно.
показать весь комментарий
20.10.2025 19:02 Ответить
Хріново.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:08 Ответить
До цієї новини буде мінімум 5 гундосиків щоб забити єфір
показать весь комментарий
20.10.2025 17:11 Ответить
показать весь комментарий
20.10.2025 17:12 Ответить
ПОРА повернутись до українського ЯО
показать весь комментарий
20.10.2025 17:13 Ответить
Томагавки все одно не гавкають
показать весь комментарий
20.10.2025 17:14 Ответить
Ви ж розумієте, що це нереально?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:41 Ответить
Все реально. Ви навыть не уявляєте наскільки. Навіть ЮАР і Пакістан з цим завданням справились.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:44 Ответить
Повертайтеся. Одне питання - як? Під керівництвом діючої влади не спромоглися виготовити самого елементарного мін. Зробили сто тисяч браку на мільярди гривень.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:41 Ответить
А що там з українським кабом, що нібито вже пройшов випробування? От цікаво,чому всі говорять про українські ракети на кшталт фламінго і майже ніхто не питає про українські каби?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:13 Ответить
а смысл? кабы там где и фламинго
показать весь комментарий
20.10.2025 17:20 Ответить
Возможно что тех Хаммеров и GBU-39 что есть у нас - достаточно чтобы обеспечить работой имеющиеся носители. И при этом к сожалению уже неоднократно была информация о том что погиб во время боевого задания наш пилот, это автоматически означает что самолет тоже потерян. Так же это объясняет почему наши подходят к точке пуска на малой высоте, потом кабрирование, полубочка, сброс бомбы и сразу уход к земле. А орки летают на высоте 10 км и подходят к линии фронта на 30-40км не боясь поражения. При этом естественно что наши ПВО знают об этом очень точно, видят их- а сделать ничего не могут. Получается что если наши носители попробуют поступить так же - то есть сбрасывать бомбу на высоте 10км недалеко от линии фронта - они будут сбиты. Вот и весь хрен до копейки.
показать весь комментарий
21.10.2025 01:01 Ответить
Зате як ми сміємось з рашистів. А ***** використовує кожну хвилину пока ви проводите консультації і переговори, для модернізації і побудови нової армії. Скоро рашисти бомбами будуть не тільки Одесу і Херсон а і Київ бомбити. А що Зеля випускає крім соплів? Зеля готується до путінського миру? Ще дайте рашистам пів року-рік перемир'я і рашисти потім просто Україну авіаударами доб'ють за три дні. Де наші фламінги і Нептуни? Зеля чекає поки рашисти ще й ПВО своє підсилять і модернізують і тоді в сраку собі всі ці дрони і фламінги засунь
показать весь комментарий
20.10.2025 17:21 Ответить
І шо? Вавин Бойовий Лазер (ВБЛ) її засліпить за десять кілометрів , або взагалі знищить за три кілометра .Вечером у Вавиних Бойових Відосиках (ВБВ) сам Вава добре поставленим голосом,виразно толково всім пояснить як це безнадійно виснажує залишки ресурсів кацапів.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:21 Ответить
От вам і на... А ми слухаємо нескінчені балачки про хламінго.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:30 Ответить
Доєндаюсь до тих, хто цікавиться: а де ж наші Нептуни, Сапсани, Фламінги?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:51 Ответить
26 липня 2022
https://defence-ua.com/news/jakbi_zsu_mali_otrk_grim_2_z_tisjacheju_raket_zhodnih_bojovih_dij_ne_bulo_b_rechnik_komanduvannja_ps_zsu-8303.html Якби ЗСУ мали ОТРК "Грім-2" з тисячею ракет, жодних бойових дій не було б"...


https://defence-ua.com/news/jakbi_zsu_mali_otrk_grim_2_z_tisjacheju_raket_zhodnih_bojovih_dij_ne_bulo_b_rechnik_komanduvannja_ps_zsu-8303.html
показать весь комментарий
20.10.2025 17:54 Ответить
"Мудрий нарід" проміняв нашу вітчизняну балістику на клоунський хрєн. Дуже дивний обмін.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:14 Ответить
Зараз гундос найвеличніший потужно і незламно почне грозитись черговою балаболістичною розробкою.
показать весь комментарий
20.10.2025 18:48 Ответить
там уже на реакт двигателях кабы лететь по Киеву скоро будут, а наш членограй уже запустил свои тупорылые видосики про наши КАБ которые еще в прошлом году должны были сделать? ах да, с придурками потужными менеджерами не так то просто это сделать потому что 80% разокрали а остальное разбомбили наводками после визитов потужных зелибоб. Будьте прокляты суки зеленые
показать весь комментарий
20.10.2025 19:04 Ответить
Про зеленых ты правильно пишешь конечно, ни добавить ни отнять. Но нам на самом деле сейчас не нужны КАБы типа кацапских ФАБ с УМПК - просто потому что у них из за простой и дешевой конструкции очень невысокие летные данные. Просто для примера - при высоте сброса 10 км их бомба летит 50-60км, то есть аэродиномическое качество 5-6. Мы не можем на такой высоте подниматься и подходить к линии фронта - самолет будет сбит или наземной системой типа С-300 или с-400 - которую нам нечем достать на таком расстоянии - либо по нему будет запущена р-37 с самолета, и наш старый Миг или Су даже не будет знать что по нему выстрелили. Потому и приходится кидать французские Хаммеры с малых высот - благо что на них есть ракетный ускоритель, который позволяет получить хотя бы какую то минимальную дальность. Потому если бы у нас взяли стандартную ФАБ и приделали к ней крылья - все равно мы не смогли бы запустить ее на нужную дальность.
показать весь комментарий
21.10.2025 01:08 Ответить
тут суть не в КАБах а в некомпетентности (саботаже и государственной измене во время войны) зелёного цирка уродов
показать весь комментарий
21.10.2025 20:06 Ответить
А Фламіндічу додали ще 1000 + км до Потужності і дальності ?
Яка буде відповідь верховного
показать весь комментарий
21.10.2025 00:44 Ответить