4344 відвідувача онлайн

РФ запустила серійне виробництво авіабомб із дальністю ураження до 200 км, - ГУР

Російська бомба-ракета Гром-1

Російські окупанти нарощують серійне виробництво авіаційних бомб, зокрема "Гром-1" і "Гром-2", й запроваджують нові уніфіковані модулі управління. Дальність ураження авіабомб становить до 200 км.

Про це сказав заступник начальника ГУР МО Вадим Скібіцький, передає Цензор.НЕТ із посиланням на "Еспресо".

За його словами, протягом вересня-жовтня Росія розробляла, а нині вже застосовує в бойових випробуваннях авіабомби з новими модулями управління. Ці модулі суттєво збільшують бойову дальність — очікується, що вона становитиме близько 150–200 кілометрів.

Під час одного з останніх випробувань бомби досягали дистанції в 193 км.

Скібіцький також вказав на інші характеристики нових боєприпасів: підвищену стійкість до систем електронної боротьби та технічні рішення, які дозволяють завдавати удари на більшу відстань.

За його словами, на російських підприємствах вже починається серійне виробництво таких комплексів. Росіяни дають назви таким бомбам на кшталт "Гром-1", та "Гром-2", хоча вони ще можуть варіюватися.

"Перші такі удари ми бачили по Дніпру, зараз ми бачимо в інших містах — це саме той підхід, який застосовує Російська Федерація", - резюмував Скібіцький.

Нагадаємо, вдень 28 червня 2025 року у Дніпрі пролунав вибух

Згодом голова Дніпропетровської ОВА Сергій Лисак повідомив, що в передмісті Дніпра ППО збила новітню бомбу-ракету "Гром-1".

Топ коментарі
+38
А у потужного гундосика вечірні відоси незламності. Отак і воює Україна. 73%, щоб ви здохли
показати весь коментар
20.10.2025 16:52 Відповісти
+32
дамо їм відповідь нашими авіабомбомбами, а саме.........а нема нічого. Навіть авіабомбу не спроможні зробити у воюючій країні...
показати весь коментар
20.10.2025 16:52 Відповісти
+31
Це вже перемога Зеленского, чи тіко розігрів?
показати весь коментар
20.10.2025 16:52 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Це вже перемога Зеленского, чи тіко розігрів?
показати весь коментар
20.10.2025 16:52 Відповісти
а в українськім небі розові Фламінги "кря, кря....."

з ЗЄлєнським ми паБєдім !

.
показати весь коментар
20.10.2025 16:55 Відповісти
Не бреши. Про перемогу воно вже давно анічичирк.
показати весь коментар
20.10.2025 22:30 Відповісти
Доволі дивна прдача цієї інформації. І що далі? Це ж кажуть для народу України, наче анонсують «мощь» росії яку нічим не здолати. Навіщо все це?
Всім савани готувати?
показати весь коментар
20.10.2025 17:50 Відповісти
Так, досить дивна. Звикли вже до нікчемних чмобіків на віслюках та інвалідних візках. А тут таке...
показати весь коментар
20.10.2025 18:16 Відповісти
Навіть не в цьому плані, а втому, що це подається як неминуча подія проти якої нема протидії. Якщо б в такому дусі інформацію подав путін, я б ще зрозуміла, бо він хворий на голову серійний маніяк. А тут взагалі якийсь піар рашитських засобів вбивства і руйнувань і жодних анонсів наших планів цьому завадити.
показати весь коментар
20.10.2025 18:37 Відповісти
Це психологічний тиск на народ, щоб перестав заважати виконанню оманських договорняків. Якщо цікаво, в коменті нижче я розклав, нет пам'ятає все і підтвердження не важко знайти навіть в історії публікацій на Цензорі.
показати весь коментар
20.10.2025 23:19 Відповісти
Це дивно, коли дивишся телемарафон, у якому досі "чмобікі", в яких немає ні аптечок, ні зброї....
В реальності, складность в них, тільки з транспортом для доставки на нуль (бо ФПВ)! У нас доречі теж. А зараз у них добавилась проблема з бензином (бо основний транспорт на нулі, це всіляки там буханки та мотоцикли для штурму, що працюють на бензині). На віслюку сильно не поштурмуєш.
А в тилу у них, все причудово, розробки і виробництво йдуть повним ходом. Бабла вони на це, не жаліють. При чому роблять і не хваляться (на відміну від Найвеличнішого та Найпотужнішого, який тільки хвалиться і нічого не робить). Так, гроблять економіку, еле в такому режимі вони ще пару років можуть протягнути, а якщо Китай позиками допоможе, то ще років 5... Так, будуть з голими сраками, але здобич відпускати не збираються
показати весь коментар
20.10.2025 20:37 Відповісти
Це для того, щоб дехто починав шевелитися, замість того щоб розповідати казочки, про балістику що прошла у серію, про Фламінго що типу теж пошла у серію...українськи КАБи, Паляницю....
Скільки ми вже там наштампували Фламінго, бо пройшло вже 2 місяця! Було анонсовано, що виробляють 50 на місяць. Нехитра математика каже що повинні були виробити близко 100 ракет. Де вони???? Те, що було використано, можно порахувати по пальцях однієї руки
показати весь коментар
20.10.2025 20:28 Відповісти
Нічого дивного, народ готують до сприйняття капітуляції, на яку ******* вже погодився на зустрічі з головним американським підаром - типу треба погоджуватись, а то будуть бомби і всякоє такоє. Це вже не вперше - приховане залякування у вигляді схожих заяв і недобрих, песимістичних прогнозів наших високопосадовців відбувалось перед кожною зустріччю перемовників. Мало хто звернув увагу, що такі негативні віщування були ніби синхронізовані з одночасним посиленням рашистами ракетних і шахедних атак на наші міста з акцентом на удари по житлових кварталах - погоджуйтесь на все, що підпише потужний лідор і дякуйте, а то буде гірше.
показати весь коментар
20.10.2025 23:04 Відповісти
дамо їм відповідь нашими авіабомбомбами, а саме.........а нема нічого. Навіть авіабомбу не спроможні зробити у воюючій країні...
показати весь коментар
20.10.2025 16:52 Відповісти
технічно можем багато, та гроші сотнями мільярдів крадут кловуни та їх міндічі.
показати весь коментар
20.10.2025 17:33 Відповісти
Та да, технічно можем, але проблемою є зробити навіть корпус мінометної міни в розмір.
показати весь коментар
20.10.2025 18:44 Відповісти
міни робили люди медведчука - то просто саботаж та диверсія, а не "неможемо"
показати весь коментар
20.10.2025 18:54 Відповісти
Ви хоч знаєте що таке машинобудівне виробництво, який там медведчук, воєнпредам не заплатили і все, брак. І це великий завод, тільки станків з ЧПУ - дві сотні, багато унікальних. Стоїть, зеленим непотрібний.
показати весь коментар
20.10.2025 19:37 Відповісти
На тгканалі знайшла і отаку новину «🔴 росія планує «санітарну зону» на Чернігівщині та Сумщині - ГУР.

За словами представника ГУР Вадима Скібіцького:
🟠Масовані удари по Чернігівській та Сумській областях спрямовані на знищення інфраструктури та вимушене переселення населення.
🟠Ворог змінив тактику: тепер цілиться не по всій Україні, а в конкретні регіони, руйнуючи стратегічні об'єкти.»

І знов як доведений факт и крапка.

То, що в нас немає в планах заважати в цьому росії?
Про це ніде ні слова.
Або журнашлюхи, як завжди все виривають з контексту заради хайпу дебільного, доводі агресивного до українців, або ....хз що робити тим хто там живе?
показати весь коментар
20.10.2025 18:43 Відповісти
Не треба бути в ГУР, це ясно було ще в лютому після суджанської авантюри і путін про це казав. Я раніше писав що тільки кінцеві розміра цієї зони залишаються невідомими. Заважати?
А як і чим можно збити ракету РСЗВ? Або КАБ? Щось про протидію КАБам писали але вони і далі прилітають. Це все у орків посталено на державній основі а у нас на тому що хтось щось дасть або у нас хтось щось зробить поки йому не прилетіло.
показати весь коментар
20.10.2025 19:00 Відповісти
Тобто якщо кпби рашитськи летіли по Ізраілю чи Європі, вони їх теж не могли б збити? Ви серьойозно?
показати весь коментар
20.10.2025 19:03 Відповісти
Взагалі-то я про Україну, про свою область прикордоння якої зноситься. Я серйозно, профільна освіта. В НАТО зовсім немає досвіду такої війни, для того щоб озброєння і бойова техніка мали працювати відповідно їх треба випробувати в бойових умовах яких у них немає. Столітній кулемет браунінг і зараз хороший на полі бою але якщо шахед летить повище то він не дістає, це приклад. Поляки чим намагалися збити? Зараз у них авиация посилено тренується бо нічим збивати навіть дрони.
показати весь коментар
20.10.2025 19:27 Відповісти
А у потужного гундосика вечірні відоси незламності. Отак і воює Україна. 73%, щоб ви здохли
показати весь коментар
20.10.2025 16:52 Відповісти
увечері знову буде пирскати слиною на телеекран

.
показати весь коментар
20.10.2025 16:57 Відповісти
Гандон це Вячеслав Перов,використаний гандон,бо його використали для досягнення свої цілей у 2019 році,а Сергей Босецкий адекватно та правдиво написав свою думку з приводу того що відбувається.
показати весь коментар
20.10.2025 17:21 Відповісти
Я це завжди говорю, коли чую про ціни, пенсії чи війну. Кажу : це ви вибрали ЗЕбанутих і його команду, то не нарікайте на блазня а поцілуйте його в сраку. Максимум, що вони відповідають, що не було з кого вибирати. Вибрали-б Пороха - не було-би ніякої війни, тому що ***** реально боявся Пороха, і він по справжньому займався обороною, а шут ремонтував дороги для кацапських танків, щоб Київ за 3 дні. А тупе бидло вибрало блазня, який чотири рази ховався від призову і став верховним гівнокомандуючим. Варто було подивитись на морду бубочки в 19 році - ну типовий пасивний *******. Це зараз він став трохи схожим на мужика с небритою мордою
показати весь коментар
20.10.2025 17:48 Відповісти
Тут уже почали брехати. Табуретка ж і привела війну!🧐
показати весь коментар
20.10.2025 18:27 Відповісти
Тож, носіїв-запускачів цих бомб слід зустрічати дальнобійними ракетами "повітря-повітря". А ще краще - на аеродромах їх базування.
показати весь коментар
20.10.2025 16:53 Відповісти
Клоуни не дозволять.
показати весь коментар
20.10.2025 16:55 Відповісти
Точно, асфальтом! Потужно і незламно!
показати весь коментар
20.10.2025 16:56 Відповісти
Гнів і неприязнь до зебілів у владі, пацифістська політика яких накликала в Україну велику війну з пітьмою, не повинні сіяти зневіру і скепсис щодо спроможності ЗСУ нищити ворога. Тим більше, що певні зсоби для цього є. Як для даного випадку - це ракети АІМ-120D на платформі F-16 чи Mirage-2000.
показати весь коментар
20.10.2025 17:39 Відповісти
Я думаю ці бомби уже по ціні наближаються до крилатих ракет. Тому їх уже можна збивати ППО. Це як з шахедами - реактивні і високі і швидкі, але уже занадто дорогі, ракетами уже "рентабельно" збивати.
показати весь коментар
20.10.2025 18:02 Відповісти
Києву приготуватись.

А в нас всі збройні програми закриті. Кому потрібна та зброя під час війни. А ось на асфальт грошей не жаліють. Це якесь божевілля. По три рази на рік перекладаюьб асфальт на одній і тій самій вулиці.
показати весь коментар
20.10.2025 16:54 Відповісти
Хіба тільки Києву?
показати весь коментар
20.10.2025 16:56 Відповісти
В Київ КАБи давно не летіли. Ще з 2022. Дехто підзабув що це таке.
показати весь коментар
20.10.2025 18:11 Відповісти
так вони не долітають до цілі
показати весь коментар
20.10.2025 16:54 Відповісти
на Полтаву запустили вона впала в степу
показати весь коментар
20.10.2025 16:55 Відповісти
Вроде бы 60 км не долетела.
показати весь коментар
20.10.2025 17:08 Відповісти
Ти на основі аж однієї бомби по Полтаві зробив висновок, що всі не долітають? Потужно!
показати весь коментар
20.10.2025 17:11 Відповісти
паливо не той системи
показати весь коментар
20.10.2025 16:56 Відповісти
Недооцінка ворога це такий самий іпанізм як і переможні конвульсії зеблазня
показати весь коментар
20.10.2025 17:39 Відповісти
Звичайно д!! У них і техніки не залишилось!! ги Ги вони ж на віслюках воюють та на самокатах ©
показати весь коментар
21.10.2025 00:53 Відповісти
Ми їх фуфломінгами закидаємо. Вже по https://1zahid.com/info/the-economist-********-uzhe-b-ye-flamingo-po-rf-i-do-kintsya-zhovtni-vyjde-na-7-raket-na-dobu/ 7 штук на добу робиться!
показати весь коментар
20.10.2025 16:54 Відповісти
А в Україні модернізували дію марафону, який діє не тільки на теренах України, в і за кордоном, на них хто давно виїхав. Всі знають, що ми перемагаємо - решта російське ІПСО і прояви порохоботів.
показати весь коментар
20.10.2025 16:54 Відповісти
показати весь коментар
20.10.2025 16:56 Відповісти
Як відомо, один фуфломінг вартує десяти томагавків. Ну. як вартує - по ціні звичайно, а те, що він не літає, то із за того, що до цього часу не можуть правильний розовий відтінок підібрати
показати весь коментар
20.10.2025 17:01 Відповісти
цікаво,а коли нова потужна ракета розова скумбрія буде?
показати весь коментар
20.10.2025 17:08 Відповісти
зєля ввечері серійно випустить відосик, із дальністю ураження в кожній точці земної кулі, кожного телевізора!
показати весь коментар
20.10.2025 16:56 Відповісти
а в мене нема телевізора
показати весь коментар
20.10.2025 16:57 Відповісти
В мене теж. Не знаю як жити без марафону. Ломка замучила вже.
показати весь коментар
20.10.2025 16:58 Відповісти
Це от от скоро мир чи ще ні? Мабуть сигнал до миру так?
показати весь коментар
20.10.2025 16:57 Відповісти
Трамп вопит "пис нот вар айвилл сейв юр лайвс". Кымчен Пу лыбится, похлопывая его по спине "йес, йес май френд".
показати весь коментар
20.10.2025 17:33 Відповісти
А мали б запустити відосік про те що в них зовсім скоро будуть авіабомби на 200, та що там - на 500 км, залишилось зовсім трохи, ось-ось серійне виробництво... після чого всратись.
показати весь коментар
20.10.2025 16:58 Відповісти
період, коли з носіями УМПК можно було боротись у повітрі незворотньо пройобаний через боягузство заходу надавати максимально далекобійні ракети "повітря-повітря". Тепер проблема стала на два порядки складніше, бо тепер треба перепахувати ракетами летовища на відстані до тисячі км від кордонів. Тобто війна подовжена ще на багато років.
показати весь коментар
20.10.2025 17:01 Відповісти
"через боягузство заходу надавати максимально далекобійні ракети "повітря-повітря"

опять запад? вопросов к зелени нет?
показати весь коментар
20.10.2025 17:14 Відповісти
ні, нема. Є питання до 13,5 мільйонів виборців.
показати весь коментар
20.10.2025 17:17 Відповісти
там крайних уже не найдешь
показати весь коментар
20.10.2025 17:19 Відповісти
ну так. Вони всі якось випарувались, і тепер хєр хто признається що голосував за чувака, якого за гроші викупили з москви у маслякова.
показати весь коментар
20.10.2025 17:23 Відповісти
Эта бомба никак не может быть заменой КАБу с УМПК. Просто потому что она дорогая и достаточно сложная в производстве. Если на ней стоит двигатель то это по сути уже крылатая ракета, у которой просто сильнее ограничена возможность маневра и дальность полета. Вся опасность классических КАБов в их дешевизне и возможности массово заваливать ими линию фронта и ближайшие тылы. Блохолеты подходят на 40-50 км к линии фронта на высоте в 10 км и сбрасывают бомбы. И мы ничего не можем им сделать, за редким исключением когда решаются провести наземную засаду. И судя по отчетам на нас такие бомбы падают ежедневно сотнями. Причем самолет который идет на сброс бомб наши видят абсолютно точно, но поразить его нечем. Почему - не знаю.
показати весь коментар
20.10.2025 17:27 Відповісти
З язика зняв. Аналогічно і з реактивними шахедами.
показати весь коментар
20.10.2025 18:04 Відповісти
Знають люди котрі розробляли ось цю систему ППО-ПРО. Знає гнида чому він зупинив всі ракетні програми. Не знає ота грьобана більшість шо обрала гвидона ************ - бо по гамномарафону про це ніколи не скажуть - там Трамп винен шо не дає ракет бубочке - https://www.youtube.com/watch?v=tkqpUtXhLsQ
показати весь коментар
20.10.2025 18:19 Відповісти
В 2019 "мудрий нарід" проголосував за власну смерть. Хрестик в бюлетні 2019 - це хрест на могилі.
показати весь коментар
20.10.2025 18:40 Відповісти
тому що КАБ летить 80-70 км, а це означає що треба підтягнути комплекс "петріот" майже до ЛБС, або мати на борту F-16 ракети АІМ-120D (яких у нас нема) разом із зовнішным цілевказання з борту літака ДРЛО. Тому ті Су-34 і не уражають. Бо нічим.
показати весь коментар
20.10.2025 18:44 Відповісти
Так и есть. И что с нашими СААБами, и почему нет этих самых ракет которые должны быть совместимы с Ф-16 хотя бы в режиме управления с самолета ДРЛО. В итоге по официальным данным у нас ф-16 уже несколько десятков, но судя по видео от ВПС - наши управляемые бомбы кидают МИГи и СУшки. А ф-16 получается только могут гонять крылатые ракеты и мопеды на западе страны? Я честно говоря рассчитывал на их несколько больший функционал.
показати весь коментар
21.10.2025 00:54 Відповісти
СААБи є, але вони ракети не пускають, бо не несуть.
Ракет нема, бо адміністрація Байдена АІМ-120D не дала, щоб не ескалювати. Адміністраія трампа тим більше не дасть\не продасть знов таки щоб не ескалювати. А для переваги над Су-35 треба мати борти Block 70\72 і до них ракети RIM-174. І перших і других американці нам ніколи не дадуть.
Якщо виживемо, то років через пять є шанси отримати "гріпени" з "метеорам", звісно якщо ті ж американці не заблокують таку передачу або продаж таких бортів через двигуни.
показати весь коментар
21.10.2025 01:45 Відповісти
З далекобійного згадується тільки європейський метеор, який хрін прикрутиш до еф-16. Не знаю чи є носіями вказаних ракет модернізовані міражі, що передали нам французи.
показати весь коментар
20.10.2025 18:29 Відповісти
ні, міражі не є носіями "Метеора". Навіть далеко не всі єврофайтери можуть нести ці ракети - тільки ті, які отримали програмне оновлення P2Eb. Ще носіями их ракет є гріпени у шведів, рафалі у французів і корейські КF-21. У майбутньому можливо носіями можуть стати британські F-35, якщо американці дозволять її інтегрувати до своєї платформи. Але це сумнівно.
показати весь коментар
20.10.2025 19:02 Відповісти
Хріново.
показати весь коментар
20.10.2025 17:08 Відповісти
До цієї новини буде мінімум 5 гундосиків щоб забити єфір
показати весь коментар
20.10.2025 17:11 Відповісти
показати весь коментар
20.10.2025 17:12 Відповісти
ПОРА повернутись до українського ЯО
показати весь коментар
20.10.2025 17:13 Відповісти
Томагавки все одно не гавкають
показати весь коментар
20.10.2025 17:14 Відповісти
Ви ж розумієте, що це нереально?
показати весь коментар
20.10.2025 17:41 Відповісти
Все реально. Ви навыть не уявляєте наскільки. Навіть ЮАР і Пакістан з цим завданням справились.
показати весь коментар
20.10.2025 18:44 Відповісти
Повертайтеся. Одне питання - як? Під керівництвом діючої влади не спромоглися виготовити самого елементарного мін. Зробили сто тисяч браку на мільярди гривень.
показати весь коментар
20.10.2025 17:41 Відповісти
А що там з українським кабом, що нібито вже пройшов випробування? От цікаво,чому всі говорять про українські ракети на кшталт фламінго і майже ніхто не питає про українські каби?
показати весь коментар
20.10.2025 17:13 Відповісти
а смысл? кабы там где и фламинго
показати весь коментар
20.10.2025 17:20 Відповісти
Возможно что тех Хаммеров и GBU-39 что есть у нас - достаточно чтобы обеспечить работой имеющиеся носители. И при этом к сожалению уже неоднократно была информация о том что погиб во время боевого задания наш пилот, это автоматически означает что самолет тоже потерян. Так же это объясняет почему наши подходят к точке пуска на малой высоте, потом кабрирование, полубочка, сброс бомбы и сразу уход к земле. А орки летают на высоте 10 км и подходят к линии фронта на 30-40км не боясь поражения. При этом естественно что наши ПВО знают об этом очень точно, видят их- а сделать ничего не могут. Получается что если наши носители попробуют поступить так же - то есть сбрасывать бомбу на высоте 10км недалеко от линии фронта - они будут сбиты. Вот и весь хрен до копейки.
показати весь коментар
21.10.2025 01:01 Відповісти
Зате як ми сміємось з рашистів. А ***** використовує кожну хвилину пока ви проводите консультації і переговори, для модернізації і побудови нової армії. Скоро рашисти бомбами будуть не тільки Одесу і Херсон а і Київ бомбити. А що Зеля випускає крім соплів? Зеля готується до путінського миру? Ще дайте рашистам пів року-рік перемир'я і рашисти потім просто Україну авіаударами доб'ють за три дні. Де наші фламінги і Нептуни? Зеля чекає поки рашисти ще й ПВО своє підсилять і модернізують і тоді в сраку собі всі ці дрони і фламінги засунь
показати весь коментар
20.10.2025 17:21 Відповісти
І шо? Вавин Бойовий Лазер (ВБЛ) її засліпить за десять кілометрів , або взагалі знищить за три кілометра .Вечером у Вавиних Бойових Відосиках (ВБВ) сам Вава добре поставленим голосом,виразно толково всім пояснить як це безнадійно виснажує залишки ресурсів кацапів.
показати весь коментар
20.10.2025 17:21 Відповісти
От вам і на... А ми слухаємо нескінчені балачки про хламінго.
показати весь коментар
20.10.2025 17:30 Відповісти
Доєндаюсь до тих, хто цікавиться: а де ж наші Нептуни, Сапсани, Фламінги?
показати весь коментар
20.10.2025 17:51 Відповісти
26 липня 2022
https://defence-ua.com/news/jakbi_zsu_mali_otrk_grim_2_z_tisjacheju_raket_zhodnih_bojovih_dij_ne_bulo_b_rechnik_komanduvannja_ps_zsu-8303.html Якби ЗСУ мали ОТРК "Грім-2" з тисячею ракет, жодних бойових дій не було б"...


https://defence-ua.com/news/jakbi_zsu_mali_otrk_grim_2_z_tisjacheju_raket_zhodnih_bojovih_dij_ne_bulo_b_rechnik_komanduvannja_ps_zsu-8303.html
показати весь коментар
20.10.2025 17:54 Відповісти
"Мудрий нарід" проміняв нашу вітчизняну балістику на клоунський хрєн. Дуже дивний обмін.
показати весь коментар
20.10.2025 18:14 Відповісти
Ага. І навіть з Криму кацапи втекли б. Не набридло ще маячню верзти?
показати весь коментар
20.10.2025 18:20 Відповісти
Зараз гундос найвеличніший потужно і незламно почне грозитись черговою балаболістичною розробкою.
показати весь коментар
20.10.2025 18:48 Відповісти
там уже на реакт двигателях кабы лететь по Киеву скоро будут, а наш членограй уже запустил свои тупорылые видосики про наши КАБ которые еще в прошлом году должны были сделать? ах да, с придурками потужными менеджерами не так то просто это сделать потому что 80% разокрали а остальное разбомбили наводками после визитов потужных зелибоб. Будьте прокляты суки зеленые
показати весь коментар
20.10.2025 19:04 Відповісти
Про зеленых ты правильно пишешь конечно, ни добавить ни отнять. Но нам на самом деле сейчас не нужны КАБы типа кацапских ФАБ с УМПК - просто потому что у них из за простой и дешевой конструкции очень невысокие летные данные. Просто для примера - при высоте сброса 10 км их бомба летит 50-60км, то есть аэродиномическое качество 5-6. Мы не можем на такой высоте подниматься и подходить к линии фронта - самолет будет сбит или наземной системой типа С-300 или с-400 - которую нам нечем достать на таком расстоянии - либо по нему будет запущена р-37 с самолета, и наш старый Миг или Су даже не будет знать что по нему выстрелили. Потому и приходится кидать французские Хаммеры с малых высот - благо что на них есть ракетный ускоритель, который позволяет получить хотя бы какую то минимальную дальность. Потому если бы у нас взяли стандартную ФАБ и приделали к ней крылья - все равно мы не смогли бы запустить ее на нужную дальность.
показати весь коментар
21.10.2025 01:08 Відповісти
А Фламіндічу додали ще 1000 + км до Потужності і дальності ?
Яка буде відповідь верховного
показати весь коментар
21.10.2025 00:44 Відповісти