7163 посетителя онлайн

51% украинцев готовы протестовать в случае неприемлемых компромиссов на переговорах с РФ, - опрос. ИНФОГРАФИКА

51,4% украинцев заявили о готовности участвовать в протестных акциях, если во время переговоров Украина согласится на неприемлемые компромиссы.

Об этом свидетельствуют результаты опроса Info Sapiens, проведенного по заказу Центра "Новая Европа", передает Цензор.НЕТ.

Не готовы протестовать 44,3% опрошенных, еще 4,4% затрудняются с ответом. Исследование также демонстрирует, как за последние годы изменилось отношение украинцев к возможным уступкам. Временный отказ от оккупированных территорий считают абсолютно неприемлемым 40,2% респондентов, тогда как в прошлом году таких было 53,2%, а два года назад - 76,2%.

Половина украинцев готовы протестовать из-за неприемлемых компромиссов

Юридическое признание оккупированных территорий российскими приемлемым считают только 2% украинцев, тогда как категорически против этого - 76,6%. Уменьшается количество тех, кто считает недопустимым отказ от членства в НАТО, - сейчас 41,1% против 48,7% в прошлом году.

В то же время 51% украинцев заявили, что отказ от вступления в ЕС является абсолютно недопустимым, а 77,9% так же оценивают возможное сокращение армии. Выросла и доля тех, кто против предоставления русскому языку статуса второго государственного - 73%.

Половина украинцев готовы протестовать из-за неприемлемых компромиссов

Опрос также фиксирует снижение доли украинцев, которые считают неприемлемыми уменьшение репараций от РФ, отказ от уголовного преследования российского руководства или отмену санкций.

Топ комментарии
+34
а відстоювати свої переконання зі зброєю в руках готові?
показать весь комментарий
03.12.2025 10:57 Ответить
+14
Нє. Ми вас підтримаємо морально.
показать весь комментарий
03.12.2025 10:59 Ответить
+12
Готові. Просто не можуть. Бронь, троє дітей, вік і так далі. То що ж вдієш, не співпадають бажання з можливостями. Але дуже хочуть.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
а відстоювати свої переконання зі зброєю в руках готові?
показать весь комментарий
03.12.2025 10:57 Ответить
Нє. Ми вас підтримаємо морально.
показать весь комментарий
03.12.2025 10:59 Ответить
Це, мабуть, було опитування серед заброньованих.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:41 Ответить
Готові. Просто не можуть. Бронь, троє дітей, вік і так далі. То що ж вдієш, не співпадають бажання з можливостями. Але дуже хочуть.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:20 Ответить
Значить треба проводити відкритий референдум з негайною мобілізацією.
показать весь комментарий
03.12.2025 13:40 Ответить
Бачив кацапське відео, там блогер ходить по вулиці й чоловіків молодих питає: "гатови лі ви умєрєть за родіну?". Ті - "да, канєшна, родіна ета главнає, за нєйо нужна умірать кагда нада". І от цей блогер дістає папір і каже - зараз диктуйте ваші дані, як буде мобілізація, то ви в перших рядах. І все, там його ледь не віддубасили, і провокатором називали, і так далі. Так от якби на тому відео всі розмовляли українською, то було б і не відрізнити.
показать весь комментарий
03.12.2025 13:51 Ответить
Пропонуєш на Банкову приходити зразу з автоматами?
показать весь комментарий
03.12.2025 11:33 Ответить
Опитують всіх від 18 до 100 років обох статей, будь якого стану здоров'я. Це зрозуміло притомній людині.
Шкода, що ворожа ботва із британськими та голандськими IP безперешкодно сере на сайті.
показать весь комментарий
03.12.2025 12:18 Ответить
А щі зброю в руках це як ? Почати громадянську війну до купи?
показать весь комментарий
03.12.2025 13:09 Ответить
на фронте
показать весь комментарий
03.12.2025 13:21 Ответить
Проти ненависної патріотам росії. Чи їм з канади далеко їхати ?
показать весь комментарий
03.12.2025 14:13 Ответить
чим далі від фронту тим непримиренніша позиція у опитуваних, а за війну до кордонів 1991 р. найбільше топлять ті хто з 2022 по Польщам-Іспаніям-Канадам никається
показать весь комментарий
03.12.2025 14:06 Ответить
Вони ж брехуни , а не дУрні
показать весь комментарий
03.12.2025 14:12 Ответить
" ето другоє"
показать весь комментарий
03.12.2025 15:37 Ответить
Корінь проблем на фронті - на Банковій. Бо крадуть в астрономічних розмірах на зброї, побудові укріплень, забезпеченні солдатів, їхньому навчанні, на всьому.
Поверніть притомних командувачів на фронт та поставте нормальних міністрів- і рашу почнуть давити активно і на фронті, і всюди- бо з'явиться і своя балістика в промислових масштабах, і ПРО/ППО, і міни нормальні, і снаряди, і ракети авіаційні проти носіїв КАБ,-ів, і керівництво, і застосування всього цього. А не так, що - нічого немає. Снаряди не ті, міни не ті, ракет майже немає, немає протипіхотних мін все там засипати, щоб хробаки не лізли, укріплень немає нормальних, реб/рер не достатньо, тільки весь час збори від військових, на авто, на шини, на бензин навіть, на акумулятори, тупо на все.
І при тому - купа силовиків, поліції, в тилу, екіпіровані, як термінатори, на крутезних позашляховиках. Це що, взагалі?
У нас всього є достатнім, але все навмисно робиться- щоби завалити та демотивувати - військо, фронт, цивільних, всю країну в цілому. Гра в піддавки на користь росії. Замість воювати якістю управління, кваліфікацією, забезпеченням, технологією, зброєю, навчанням - навмисно створюємо "дірки" для ворога, і "затуляємо" їх людьми, наче "м'ясом".
А потім, вилазить таке, як ви і починає тут щось розповідати про "відстоювання на фронті", а інакше - капітулювати.
А у нас головний фронт в тилу зараз, виходить.
Поставьте того ж генерала Марченка Головкомом, або міністром оборони, і щоби ніхто не заважав притомній людині працювати. Це лише приклад. Але ж, у нас є чимало толкових людей. То й же Полторак толковий був міністр. Де вони? Їх відтіснили і поставили "яйця по 17" разом з Тараном-Умєровим, де вони розкрадають кошти - "як в останнє". І саме через що - ми втрачаєм на фронті надміру людей та маємо просування ворога. Ви саме це захищаєте - на користь росії та на поразку та знищення України.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:45 Ответить
хммм.....
дєрьмака ж звідьнили?
то, хто ж тоді замовляє та оплачує оце блювотиння?

єдиний хто приймає рішення про переговори та їх результат, це зсу!!!!!!
але, штики в землю та палити банкову, це остаточний програш україни, чого і домагається *****, бо все інше просрав!
показать весь комментарий
03.12.2025 11:03 Ответить
вимагати створення ЯЗ на масових акціях протесту не хочуть, але протестувати проти компромісів, яких не буде при наявності яз, будуть. Л - логіка.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:07 Ответить
ЯЗ створюється не на акціях протесту. Потрібно виростити покоління школярів, зацікавлених в науці і техніці. Навчання, олімпіади. Потім якісні університети. Ці люди мають відчувати, що потрібні державі не на місяць, а на все життя. Потім величезні вкладення коштів в інфраструктуру. Потім досліди, виправлення технічних рішень, випробування. І тільки потім ЯЗ. Інакше це не працює.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:14 Ответить
У нас є майже все для створення ЯЗ на основі плутонію-239, бракує лише бажання. Тому і пишу, що всі, кому не подобаються компроміси, мають вимагати створення ЯЗ. Інакше хай заліплюють собі писки і мовчать.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:17 Ответить
Ви часом не в Fire Point праюєте? Технологічну зброю створюють десятиліттями. Все інше, то найнадійніший банк з 90 років. Таких було 2 - об'***** і наїбанк.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:21 Ответить
американці в 40х зробили плутонієву бомбу буквально за рік-два. З РБМК нам треба ще менше часу на напрацювання плутонію-239. Моделювання ЯЗ на ******** робочих станціях дуже легка справа, тим більше імплозивної схеми.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:25 Ответить
Манхеттенський проект почав реальну роботу у 1941 році. Вибух провели о 1945. Але там працювали найкращі вчені, майже з усієї Європи та Америки того часу. Які до того ж мали повну тишу і необмежене фінансування. В нас є хоча б 0,05% хоча б від того рівня вчених?
показать весь комментарий
03.12.2025 11:29 Ответить
Вони там не лише створенням ЯЗ займалися, а і іншими проблемами, типу відділення ізотопів, металургія урану, плутонію, нептунію тощо. Зараз це все не потрібно проходити по другому колу, вся інформація публічна. Почитайте про n-th country experiment: https://nsarchive.gwu.edu/briefing-book/nuclear-vault/2025-01-23/nuclear-proliferation-and-nth-country-experiment
з технологіями 60-х років, для створення яз достатньо було декілька людино-років роботи.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:39 Ответить
Доречі там над проектом працювали і українці! І взагалі ви хочете сказати, що наша наукова школа недотягує до Пакистану??
показать весь комментарий
03.12.2025 22:08 Ответить
США створили уранову та плутонієву бомби в 40-ві роки минулого століття за 2,5 роки. Створили з нуля, коли, на відміну від нинішнього часу, ніхто в світі не знав як це зробити навіть теоретично. А плутонію в нас більш ніж достатньо на АЕС - це побічний продукт їхньої роботи (в СРСР так багато АЕС будували в т.ч. і для отримання збройного плутонію). І в данному випадку не треба 'високотехнологічної зброї'- щоб зовсім по-іншому розмовляти з Москвою і світом, Україні цілком вистачить кілька десятків 'нагасакських' бомб 80-річної давності!
показать весь комментарий
03.12.2025 11:35 Ответить
Реакторний плутоній as is не підходить, принаймі з реакторів ВВЕР. Для плутонієвої ЯЗ плутоній має бути певного ізотопного складу, його треба напрацьовувати з мінімальним опроміненням нейтронами, а для цього треба часто міняти паливо, у нас тільки РБМК(ЧАЕС) на це здатні.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:40 Ответить
Проблема не в ядерній боєголовці. А в носіях типа крилатих ракет. Чи ви зібралися чіпляти іх на дрони?.
А от з ракетною програмою повна срака. Рожеві фламінго вам приклад.
показать весь комментарий
03.12.2025 12:24 Ответить
Для яо точность носителей не важна. Так что и фламинго подойдут
показать весь комментарий
03.12.2025 16:07 Ответить
Ракети, будь яка технологічна зброя до речі теж. Та будь яка зброя і принципі. Окрім прикручування вибухівки до китайських дронів.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:16 Ответить
прикручування вибухівки до дрона змінило весь характер війни, бо РАПТОВО будь-який танк чи бтр стає легко ціллю, яку можна дешево, за копійки, знищити.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:20 Ответить
Я мав закцентувати увагу на терміні КИТАЙСЬКИХ. Бо навіть дрони не робимо. Навіть двигуни для дронів. Не кажу вже про електроніку.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:23 Ответить
яка різниця? економічно вигідно брати китайські запчастини або цілі дрони, і це працює.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:26 Ответить
Тут не про економіку. Китай вже ввів деякі обмеження на постачання дронів. Безпека - це не про економіку.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:30 Ответить
Справедливо, але не треба знецінювати український винахід.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:43 Ответить
Ніхто нічого не знецінює. Поки ми не відродимо промисловість, ні про яку безпеку мова не йтиме. Підкажіть, будь ласка, де можна придбати пательню УКРАЇНСЬКОГО виробництва. З задоволенням придбаю. Про зброю смиренно мовчу. Одиничні екземпляри СТУГН, Нептунів, Богдан то скоріше про підняття настрою, ніж про вплив на ситуацію на фронті.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:54 Ответить
>Підкажіть, будь ласка, де можна придбати пательню УКРАЇНСЬКОГО виробництва.

На prom.ua є, чавунні. Будь-якої форми і розмірів. З рештою погоджуюсь.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:57 Ответить
Біол робить, і чавунні, і алюміній
показать весь комментарий
03.12.2025 12:40 Ответить
Дякую дуже
показать весь комментарий
03.12.2025 13:43 Ответить
Давно вже треба виходити на Майдан, бити в казани за прикладом пращурів запорожців, збирати якомога більше людей до війська та йти відвойовувати території.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:10 Ответить
у русні більше м'яса, тому цей план - ідіотизм.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:12 Ответить
З такими як ти, то да
показать весь комментарий
03.12.2025 11:13 Ответить
Відкрий вікіпедію, і порівняй чисельність населення України та рашки, ось і все. Всі конвенційні схеми в цій війні на користь русні, тому треба думати і діяти асиметрично.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:18 Ответить
Порівняй чисельність рашки та Чечні. При тому, що Чечні ніхто не допомагав.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:35 Ответить
і чечня зараз у складі русні, воює на їх стороні.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:41 Ответить
А я не знав...
показать весь комментарий
03.12.2025 11:49 Ответить
Не чечня, а кадирівці
показать весь комментарий
03.12.2025 13:08 Ответить
Потужно перейменував, це все змінило.
показать весь комментарий
03.12.2025 14:20 Ответить
Тут навіть не в людях проблема а в технологічній перевазі кацапів у нас немає переваги ні в чому окрім американських розвідданих.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:13 Ответить
Але в окопи не поїдуть...
показать весь комментарий
03.12.2025 11:12 Ответить
Смєтуни?
показать весь комментарий
03.12.2025 11:12 Ответить
Ліпше цей відсоток на фронт шов, та кто ще вірить у ці опитування. Ви нам гроші, ми вам те що ви бажаєте
показать весь комментарий
03.12.2025 11:12 Ответить
це ті для кого весь тягар війни збігати пару раз на місяць в подвал і посидіти декілька годин без свєту
показать весь комментарий
03.12.2025 11:13 Ответить
все 51 процент в окопы
показать весь комментарий
03.12.2025 11:15 Ответить
При наявності зброї я тільки 'за', без проблем. Але не сидіти в окопах та чекати на КАБ, а застосувати нещодавню тактику афганських талібів: переходити держкордон по всьому периметру малими групами та знищувати все, що потрапить на очі (враховуючи співвідношення населення наших країн десь 4:1, від рашки дуже скоро нічого не залишиться).
показать весь комментарий
03.12.2025 11:24 Ответить
"я дам вам парабелум"
показать весь комментарий
03.12.2025 15:41 Ответить
серьожа ты с дурки пишешь?
показать весь комментарий
03.12.2025 16:15 Ответить
Протестувати тут замало. Можна поставити сцену, запросити політиків. Поставити намети. І волати трамп - рижа мавпа! Треба або захищати свій вибір, або капітулювати. Третього варіанту немає.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:18 Ответить
І це радує. А Зеленському варто про це нагадувати американським партнерам при кожній спробі викручування рук.
показать весь комментарий
03.12.2025 11:18 Ответить
Американці перечити не будуть. Скажуть свою фразу ще раз: "Поки не готові, нехай ще повоюють".
показать весь комментарий
03.12.2025 14:22 Ответить
Протестувати це м'яко сказано. Ніхто вже не буде сидіти місяцями в палатках на банковій і тарабанити в каструлі. Просто нахрен розстріляють всю ту шоблу зрадницьку і підуть далі займатися своїми справами. Бо вже в України немає часу на протести
показать весь комментарий
03.12.2025 11:51 Ответить
Ну звісно, тцкашники, поліція, міністерські, спортсмени, емігранти, заброньовані, мажори, журналісти, пропагандисти, реально ціла армія, пів-країни, кордони 91.

А з іншого боку 4 мільйона тих хто залишився без житла, ті хто в окопах 4й рік, ті хто не можуть навіть вийти на роботу з-зі свавілля і перебиваються з куска на хліб.

Дуже різні інтереси і цілі, діаметрально протилежні.
показать весь комментарий
03.12.2025 12:34 Ответить
Почему эти 51% диваных патриотов щас не на фронте? А х да, все эти 51% украинцев - это те кто живет за бугром, ТЦКшники, мусора, пенсионеры и тупые бабы, которые смотрят телемарафон.
показать весь комментарий
03.12.2025 12:51 Ответить
Тому потрібна жіноча мобілізація - зможемо воювати ще 4 роки.
показать весь комментарий
03.12.2025 13:41 Ответить
Зараз пізно. Всі молоді і без дітей на руках вже давно розважаються і влаштовують(ли) життя в Європі. Тітки під 50, в котрих діти виросли, не навоюють.
показать весь комментарий
03.12.2025 14:27 Ответить
Вони готові протестувати і вийти на Банкову.Протестувати в окопах зі зброєю в руках вони не готові.Тому треба їх навчити.Оточити на Банковій всіх отих "протестувальників" і відправити на фронт.Але біда в тому,що вони на Банкову ніколи не вийдуть.Вони ******* протестувати у себе на кухні або в ліжку під ковдрою.Вони дуже уважно спостерігають за перебігом ситуаціі і можуть приєднатись до заворушень коли будуть стовідсотково впевнені у їх перемозі.А вже потім вони будуть на весь голос качати права,вибиваючи пільги,доплати-оплати,регаліі,посади і все таке інше.Таких нас - половина,навіть тепер трохи більше.Бо інша половина - на цвинтарях...
показать весь комментарий
03.12.2025 13:06 Ответить
Війна має продовжуватись до розвалу рашки. Іншого виходу нема.
показать весь комментарий
03.12.2025 13:16 Ответить
Всією сім'єю підтримуємо! Вітання з Німеччини!
показать весь комментарий
03.12.2025 14:34 Ответить
Все эти опросы напоминают подписчиков в социальных, смотрите у меня их миллионы, да ещё и ютуб канал, да они за меня всех на тряпки порвут, а как дойдёт до дела, останешься один как дырка в попе.
показать весь комментарий
03.12.2025 13:19 Ответить
Пока вы тут трындите - расия продвигается по километру в день. Если от Украины останется кусок - это лучше, чем её сотрут по ноль.
показать весь комментарий
03.12.2025 13:24 Ответить
они так год типа "продвигаються",что за полтора года захватили аж целый покровск и десяток второй сел на 10 хат,ну просто мего продвижение,а поводу ноль и кусок украины,ну во перых у убого мяса захватывалка не выросла,во вторых у нас 9 ядерных реакторов,если что пускай эта территория не кому не достанеться,пускай лучше 9 чернобылей чем под кацапом)
показать весь комментарий
03.12.2025 13:45 Ответить
Приплюсуйте еще 10 АЭС в европейской части курятника ...
Они там явно лишние!
показать весь комментарий
03.12.2025 16:07 Ответить
"Зросла і частка тих, хто проти надання російській мові статусу другої державної - 73%"
Кацапський ізик застряг десь у дупі тупіна)
показать весь комментарий
03.12.2025 13:53 Ответить
"Дєнацифікация" вона сук.о така
показать весь комментарий
03.12.2025 19:26 Ответить
вступати в ЄС без вступу в НАТО може лиш країна, в якої нема спільного кордону з росією, наприклад Австрія, пора вже перестати розділяти ці пункти, це вигідно тільки кацапам
показать весь комментарий
03.12.2025 14:00 Ответить
Це повідомлення владі від українців : підете на капітуляцію - підете за кацапським кораблем)
показать весь комментарий
03.12.2025 14:17 Ответить
Опрос ні про що. Тому що є дві України - на відео чітко видно де хто - https://www.youtube.com/shorts/i9Dq9bKAnR4
показать весь комментарий
03.12.2025 14:18 Ответить
Де хто?
Одні жінки користуються війною, щоб вийти заміж за іноземця і в гарне життя, а інші виходжують поранених чи ховають рідних.
І я щось не бачу негативу з цього приводу, хоча ці жіночки знищують майбутнє нації з тилу.
В от на цивільних чоловіків чомусь постійно намагаються натравити військових. Певно від недалекого розуму.
показать весь комментарий
03.12.2025 14:46 Ответить
Там мова не про жінок - з чого ви це взяли, - там он скіки чоловіків призовного віку. Хоча для тобі та подібних - така інфа то похрін - головне жити ось так - і шоб жоден військовий не спокусився на твоє життя - https://www.youtube.com/shorts/La-NQSH-XIA
А для військових зелені падлюки тримають ось це - https://www.youtube.com/shorts/kPX5qKst7rQ
показать весь комментарий
03.12.2025 16:35 Ответить
Ось тільки готових воювати 0% та й ще від ТЦК ті чоловіки які залишилися на гражданці переважно бігають.
показать весь комментарий
03.12.2025 14:20 Ответить
На початку Римської Республіки основне право голосу мали сенатори та вершники . Чому ? Бо вони знали ,що за що проголосують - за те і підуть завтра воювати .
А безземельні - немали ні права голосу ,ні права воювати ...
показать весь комментарий
03.12.2025 15:13 Ответить
Чому ніхто не каже, що людей з тимчасово окупованих теріторій масово переселяють до Сибіру і Далекого Сходу, а їх оселі вдіходять до структур РФ, а потім і до росіян з депресивних районів.
показать весь комментарий
03.12.2025 15:48 Ответить
Там же така акція була в 20І4му році: "Путін ввєді в Сібірь"
показать весь комментарий
03.12.2025 19:28 Ответить
Звідки така інфа? У ФРН повно так званих біженців з лугандонії. Ніхто в Сибір їхні родини не гонить. На війну - так. Приклад АРК
показать весь комментарий
03.12.2025 16:01 Ответить
Є такий прошарк населення, як ждуни. Звісно 50+ нікому вже не потрібні. А молодь шурує, аж гай шумить. Чи пан не чув про численні випадки полонених з армії РФ, що були мобілізовані з ТОТ? Забийте в гугл "українців примусово мобілізують росіяни"
показать весь комментарий
03.12.2025 16:18 Ответить
Були такі відео з Луганська у 22-му році, як за людьми гонялись, всі тоді це показували, але ж зараз це відбувається у нас, таке враження, що взяли приклад, та ще й хворих хапають, он я розповідав, на районі туберкульозника схопили і вже вбили, доходягу 48 кг з пороком серця схопили і на наступний день вже в формі, а силовики, молоді відставники, офіцери, охоронці, хто давав присягу, не воюють.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:44 Ответить
Компроміс із ******? Це про те, щоб окупанти нас не дуже боляче вбивали? Однак ...
показать весь комментарий
03.12.2025 16:14 Ответить
Я думаю, половина армії тоді буде готова дезертувати, якщо ті хто їх на загибель приречує не приєднаються туди теж.
показать весь комментарий
03.12.2025 16:30 Ответить
Так, протести тут ні до чого, путлер на них хотів начхати, це про готовність воювати, а її явно нема у тієї половини, з огляду на те, що на фронті всього 200-250 тис.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:33 Ответить
Хочуть чужими руками жар загрібати.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:35 Ответить
І судячи з кількості СЗЧ, половина вже, мабуть, так і зробила.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:38 Ответить
А тут зовсім інші результати, 66% вже погоджуються з 28 пунктами
https://glavcom.ua/allvotes/222.html
показать весь комментарий
03.12.2025 17:36 Ответить
Там є ще краще опитування. Більшість українців вірить, що війна закінчиться до кінця 2025 року https://glavcom.ua/allvotes/216.html
показать весь комментарий
03.12.2025 19:33 Ответить
Пропоную одразу концерт , сцену , візьмемось за руки та заспіваємо 😅 все як ми любимо...
показать весь комментарий
03.12.2025 18:54 Ответить
Дуже добре, що попри тотальну брехню влади та штатних пропагандонів на відсосі в жОПи кількість притомних українців, які здатні адекватно сприймати та реагувати на реальний стан речей, зростає з кожним днем.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:11 Ответить
Ще є Конституція.
показать весь комментарий
03.12.2025 22:08 Ответить
під словом протестувати мається на увазі прикрашати каштанові гіляки тушками zeфараона і його дєрмаків взявшись за руки співаючи пісні бо скоро ж свята
показать весь комментарий
03.12.2025 22:34 Ответить