10540 посетителей онлайн

Русский язык больше не защищен в Украине: Рада исключила его из текста Европейской хартии языков

Русский язык больше не защищен в Украине

Верховная Рада исключила русский язык из текста Европейской хартии региональных или миноритарных языков.

Об этом говорится в карточке законопроекта №14 120 на сайте парламента, информирует Цензор.НЕТ.

Законопроект был принят 264 голосами нардепов.

Что это означает

Закон предусматривает приведение положений некоторых законов Украины в соответствие с обновленным официальным переводом Европейской хартии региональных или миноритарных языков (далее - Хартия).

Как отмечается в пояснительной записке к законопроекту, исключение русского языка не нарушает обязательств Украины по Хартии и соответствует положениям Преамбулы Хартии, согласно которым охрана и развитие региональных или миноритарных языков не должны наносить ущерб официальным языкам и необходимости их изучения.

В документе говорится, что русский язык на сегодняшний день в Украине в результате своего господства на протяжении нескольких веков остается наиболее употребительным языком национальных меньшинств и нет оснований считать его угрожаемым.

Какие языки добавили

Так, согласно обновленному официальному переводу, правильное название Хартии – Европейская хартия региональных или миноритарных языков. Также установлено, что в Украине положения Хартии будут применяться к следующим языкам:

  • белорусский;
  • болгарский;
  • гагаузский;
  • крымскотатарский;
  • новогреческий;
  • немецкий;
  • польский;
  • румынский;
  • словацкий;
  • венгерский;
  • чешский;
  • иврит.

Украина убрала русский язык из текста Европейской хартии языков

Топ комментарии
+38
вивчити мову країни проживання релігія не дозволяє?
показать весь комментарий
03.12.2025 16:52 Ответить
+32
Відсутність мозкової речовини. Ну і зайва хромосома.
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
+23
Нарешті!
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Я - людина. Якби ти уважно читав написане вище, то побачив би, що я космополіт, тому для мене концепт національності не має сенсу.
показать весь комментарий
04.12.2025 14:36 Ответить
Тобто ти належиш до українського етносу, але не українець по національності...так а хто ти тоді по національності?
показать весь комментарий
04.12.2025 14:20 Ответить
Не треба приписувати мені слова, які я не казав. Звісно ж, українці - це етнос. Етнос, що сформувався завдяки перемішуванню багатьої етнічних груп. Тому цілком логічно, що я відношу себе до українського етносу. Але, попереджаючи наступну спробу маніпуляції, одразу хочу сказати, що етнічна приналежність не дорівнює національності та не зобов'язує користуватися певною мовою.
показать весь комментарий
04.12.2025 10:21 Ответить
В принципі, з таким прогнозом я цілком згоден. І в цьому контексті стає очевидним, що ситуації слід дати можливість розвиватися без зовнішнього втручання, особливо коли це втручання набуває деструктивних форм, що можуть підірвати внутрішню стабільність та зовнішній імідж країни.
показать весь комментарий
04.12.2025 10:12 Ответить
Напевне знайшов би і іншу причину. Але своєю заявою він виявив, що саме він вважає сприятливим фактором для асиміляції українців. У відповідь вони крутять йому дулю. Впевнений, коли війна закінчиться, і буде впевненість в тому, що асиміляція нам не загрожує, питання мови суттєво ослабне. Але напевне буде і багато тих, хто залишиться на українській назавжди. За російську травити не будуть ніколи, але статусу другої мови кожного українця вона вже не матиме. Якщо ж загроза збережеться, російська маргіналізуватиметься безумовно і неухильно. Це нормальна реакція людей на спробу знищення їх ідентичності через асиміляцію. А мова - один з найважливіших чинників асиміляції.
показать весь комментарий
04.12.2025 09:04 Ответить
Українців ти окремим етносом не вважаєш...а сам ти якого етносу? одним словом.
показать весь комментарий
04.12.2025 05:46 Ответить
мололці. якраз під час переговорів. це все від великого розуму.
показать весь комментарий
04.12.2025 04:33 Ответить
Про корінне населення неможливо відповісти однозначно. З історичної точки зору - русини. Якщо спиратися на ******* уявлення та законодавство - українці на більшості території (зважаючи на історичні особливості розвитку нашого народу, слід розуміти, що українці - це суміш багатьох етносів, а не окрема етнічна група), в Криму - кримські татари. Проте це не зобов'язує їх користуватися якоюсь конкретною мовою спілкування, на що ти так наполегливо натякаєш. Мова спілкування - це особистий вибір кожної людини і її невід'ємне право, закріплене у Конституції та міжнародному законодавстві.
Мене, як і будь-яку людину, неможливо законно примусити розмовляти певною мовою, дивись вище чому. Подібні спроби можуть бути тільки проявом беззаконня і повної неповаги до прав людини.
У Польщі з поляками я буду розмовляти тією мовою, за допомогою якої я зможу знайти взаєморозуміння з конкретною людиною. Оскільки особисто я польської не знаю, то розмовляв би напевно англійською. Цей же принцип актуальний для будь-якої іншої держави. Якщо б я вирішив залишитися в Польщі, то вчив би польську, бо нею володіє переважна більшість населення. Проте це не зробило б мене поляком. Так само, поляк, що виїхав до Німеччини і спілкується там німецькою, не стає німцем. А чому? Бо мова - це лише засіб спілкування.
показать весь комментарий
04.12.2025 01:14 Ответить
...тими ж національними меншинами, яких вони захищали.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:58 Ответить
А хто є корінним населенням України?...ну добре...тебе в Україні примушують розмовляти українською мовою, тобі це не подобається і ти переїжджаєш у Польщу. Якою мовою ти у Польщі будеш розмовляти з поляками? і як думаєш, у Польщі поляків примушують говорити польською мовою?
показать весь комментарий
03.12.2025 23:56 Ответить
Колишній посадовець ДНР визнав, що Донецьк деградував, бо тут оселилися росіяни, в Донецьку залишилося тільки 25% корінного населення. Решта виїхали з «міста троянд», і їх замінили росіяни. А господарюють нові мешканці украй погано. У Донецьку ніколи такого не було, навіть у 90-ті роки. Усе через росіян, котрі перебралися сюди жити.
Джерело: фрагмент інтерв'ю із Пургіним https://t.me/ButusovPlus/22351?fbclid=IwY2xjawMW4wlleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFRbEpleXZtbWZ4eVVJUGZmAR6f843Kx9eeyk0Ju7HXVej-S0NJL9ehR8uvVDQgo7ZE6dDUTa5jY7m4-HpsZA_aem_BHMcGb5jZC_bH9OT7jV6BA оприлюднив журналіст і військовослужбовець Юрій Бутусов.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:28 Ответить
Ти зараз відверто маніпуляєш. Канадець, що розмовляє французькою - не француз, ліванець, що розмовляє французькою - теж не француз, австралієць чи американець, що розмовляє англійскою - не англієць, і тд. Тому і українець чи білорус, що розмовляє російською - не росіянин. Я тобі ще раз повторюю - мова не належить певній країні чи нації, викинь цю маячню зі своєї голови.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:21 Ответить
лгбт воно взагалі не про пояснення або здоровий глузд. Тоталітарщина та пропаганда.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:04 Ответить
Ну так...українська мова - це засіб спілкування українців, китайська - китайців...а російська мова це засіб спілкування кого?
показать весь комментарий
03.12.2025 22:54 Ответить
Ні, мова - це лише засіб спілкування.
показать весь комментарий
03.12.2025 22:48 Ответить
накінець........Справедливо
показать весь комментарий
03.12.2025 22:41 Ответить
Тобто ти за те щоб, скажімо, Українська Армія мала право вибирати на чиїй стороні воювати - України, чи росіі.
показать весь комментарий
03.12.2025 22:40 Ответить
Полиграф шариков, ты шо то хотело сказать? Пеши исчо. Нам интересно ваше мнение)
показать весь комментарий
03.12.2025 22:32 Ответить
пусть переходят на сторону кацапов! в Украине нечего защищать узки изыком
показать весь комментарий
03.12.2025 22:32 Ответить
Я захищаю свободу вибору. Мови я не захищаю, ніякі.
показать весь комментарий
03.12.2025 22:31 Ответить
Олежек, как твоя донбасянская тёща поживает?
показать весь комментарий
03.12.2025 22:30 Ответить
Якщо ***** захищає російську у вигляді вимог , чому ви намагаєтесь надати мові ворога статусу. Може ви з уйлом за одне ? Не може а точно
показать весь комментарий
03.12.2025 22:29 Ответить
Дмітрій Латентко
показать весь комментарий
03.12.2025 22:28 Ответить
Кацап, ты в который раз не палишся ни разу
показать весь комментарий
03.12.2025 22:24 Ответить
Сирожа, лично ты будешь повешен на гитарной струне
показать весь комментарий
03.12.2025 22:22 Ответить
Тебя, кацап под гугл-транслейтом, надо вешать, а не "разжигать" с тобой ворожнечу
показать весь комментарий
03.12.2025 22:19 Ответить
Кожний російськомовний це кацап. Чи хто? хоча пам'ятаю, що колись всіх російськомовних євреями вважали. Хоча, яка різниця...
показать весь комментарий
03.12.2025 21:59 Ответить
А обов'язково якщо не одна, то інша, , а якщо інша, то першої не треба? Це у вас мова ворожнечі, від якої програє і перша, і друга.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:50 Ответить
Ніі...мова - це та ж одежа...
показать весь комментарий
03.12.2025 21:47 Ответить
Думаю, що пояснювати щось про рівні права гомофобу безглуздо.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:42 Ответить
Ні, але це провокативне запитання безглузде, бо не має відношення до теми розмови.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:38 Ответить
Мова пр Хартію, до чого тут Конституція? Хартія в жодному випадку не суперечить Конституції
показать весь комментарий
03.12.2025 21:25 Ответить
"...Треба хоча б не давати приводів пропаганді..." - спосіб тільки один - всім українцям зникнути назавжди, тоді москалі переключатся на інших "винних". ПаРаша - країна Іуд та Каїнів...
показать весь комментарий
03.12.2025 21:18 Ответить
27% вимираючі народи.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:17 Ответить
я російськомовний і сприймаю це нормально.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:16 Ответить
Чого це вони потребують можливості офіційного шлюбу та всиновлення дітей?
Шлюб це союз чоловіка та жінки а дітей хай самі собі народжують.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:15 Ответить
Чудовий (нажаль) приклад.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:14 Ответить
баранам плевать на Конституцию, они на паузе)
показать весь комментарий
03.12.2025 21:08 Ответить
А чи зрозуміють тебе в Швейцарії, якщо ти приїдеш з франкомовного кантону, до німецькомовного чи італомовного?😁
показать весь комментарий
03.12.2025 21:02 Ответить
Згідно 10 статті Конституції України, в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Крім того зміни до Конституції України під час воєнного стану заборонені згідно зі статтею 157 Конституції.
То й заголовок "Російська більше не захищена в Україні" є брехнею.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:57 Ответить
Якою мовою було сказано - путін ввєді вайска?
показать весь комментарий
03.12.2025 20:57 Ответить
...і сруть, де попало.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:54 Ответить
А у жіночій одежі готовий ходити, якщо це значно підвищить твій рівень життя?
показать весь комментарий
03.12.2025 20:53 Ответить
Відповідь, що грунтується виключно на особистій думці, не може бути правильною чи неправильною, тому що такі критерії вріорі не можуть застосовуватися до суб'єктивних оцінок.
Я космополіт, тому вважаю концепцію національності атавізмом. Всі люди рівні, і приналежність до певного народу за народженням не робить їх кращими чи гіршими та ні до чого не зобов'язує. Більше того, я на постійній основі користуюся трьома різними мовами в особистому спілкуванні та по роботі., тому мені питання видається взагалі абсурдним. Але, наприклад, якби мені запропонували щось на кшталт "чи готові аи перейти на іншу мову повсякденного спілкування, якщо це значно покращить ваш рівень життя?", я б однозначно відповів "так".
показать весь комментарий
03.12.2025 20:45 Ответить
Крім Конституції є ще Декларація прав національностей, яку прийнято керуючись Загальною декларацією прал людини. Там в статті 3 є цікава фраза: "...Українська держава забезпечує право своїм громадянам вільного користування російською мовою."....

Так що заголовок трохи не відповідає дійсності. Україна свого часу напідписувала багато документів щодо захисту російської мови......
показать весь комментарий
03.12.2025 20:43 Ответить
Чому не 100%.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:41 Ответить
Неправильна відповідь. Відповідно до вашої національної орієнтації ви мали би сказати - яка різниця?
показать весь комментарий
03.12.2025 20:33 Ответить
Особливо білоруси мають свою "державу". Там білоруська так "захищена" шо піздєц.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:32 Ответить
13 мільйонів захищають Україну. Ти ідіот.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:31 Ответить
Знаю.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:30 Ответить
Заборонити ***** цей блювотний язик.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:30 Ответить
Проффесоре, а ти знаєш яким чином міняти щось в Конституції? Отож.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:30 Ответить
❤️🖤💙💛👋
показать весь комментарий
03.12.2025 20:14 Ответить
Бо метою є зникнення української мови через підтримку інших мов і насамперед російської.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:06 Ответить
73% російської армії - це українці, які стали російськомовними.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:04 Ответить
Тобто ти вважаєш, що українцям в Україні потрібна не українська, а російська мова. Тим більше в такий час. Це вже було у 2014, коли Кравчук, Садовий та інші за для миру в Україні пропонували перейти на російську мову і самі стали говорити російською. Холуйство ще ніхто не відміняв, як видно з деяких коментів.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:56 Ответить
Зрозуміло. Українську мову придумало ФСБ.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:50 Ответить
какая ВАМ(українцям) разніца!
показать весь комментарий
03.12.2025 19:47 Ответить
Слив защитано.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:46 Ответить
Оооо, як же ж в тебе пригоріло від власної інтелектуальної неспроможності. Та не переживай, колись порозумнішаєш. Хоча...
А тепер можеш гуляти, бувай.
ПС: якби знав, де можна отримати гроші за мої коментарі в інтернеті, напевно вже був би мільярдером. Ох, талант пропадає.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:39 Ответить
Я щось таке чув, що він в Ізраїлі мало не заборонений.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:39 Ответить
Так я же русскоговорящий, Я матом разговариваю. Поэтому и заинтересовался Вашей заботой о моих интересах. Про аргументи: Вы тут начали размазывать сопли о монитор про страдания русскоговорящих, после признания русского языка, таким, что не нуждается в защите, Вам и приводить доказательства. Нет? За такую слабую работу Вам не заплатят. Мимо кассы...
показать весь комментарий
03.12.2025 19:33 Ответить
Наконец-то. Запретили русский язык. И правильно сделали. Я абсолютно серьёзно. Лично я его знаю, ибо надо знать язык врага. А ещё- хоч убейте -люблю Есенина)) прочитал в своё время почти всего Маяковского. Талантливый был чувак. Жаль просрал свой талант. Продался после семнадцатого года большевикам.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:31 Ответить
Идиш-только обрезанным!
показать весь комментарий
03.12.2025 19:28 Ответить
Как сказала скабеева" Поляница". А потом перевела-по-русски это клубника..)
показать весь комментарий
03.12.2025 19:27 Ответить
О, не втримався і перейшов до матюків. А я ж все чекав, коли ж це станеться. Дякую, що показав нарешті свою бидлячу натуру. До речі, ти взагалі не навів жодного аргументу, вологий фантазерчик.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:26 Ответить
Тобто, крім Ваших "вологих" фантазій, доказів немає. Тупой піздеж.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:23 Ответить
Таким, що багато (а скоріш за все, переважна більшість) російськомовних сприймуть це з огидою як черговий доказ того, що в цій країні їх не поважають, не особливо вчитуючись в деталі, а пропаганда однозначно рознесе це як утиски російськомовних серед міжнародної спільноти. де й так дуже багато симпатиків болотяної імперії. Ферштейн?
показать весь комментарий
03.12.2025 19:19 Ответить
Яким чином визнання, що російська мова більше не потребує захисту з боку влади України "...підсилюють соціальну напругу, погіршують зовнішньополітичний імідж країни...."?
показать весь комментарий
03.12.2025 19:14 Ответить
Ні, не можна ігнорувати речі, які підсилюють соціальну напругу, погіршують зовнішньополітичний імідж країни, та ще й до купи будуть використовуватися ворожими пропагандистами для виправдання їх злочинів.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:08 Ответить
Взагалі-то хартія створювалася для захисту мов що зникають! А ті 'нацменшини'' мають цілі країни носіїв своєї мови. Для чого їх вносити в хартію? Їхні мови не зникають!
показать весь комментарий
03.12.2025 19:07 Ответить
От на цьому краще і зосередитись, ніж на міфичному утиску якоїсь там мови... Як хочемо, так і матюкаємось... Ніхто не забороняв....
показать весь комментарий
03.12.2025 18:59 Ответить
Захист національних меншин в УНР закінчився геноцидом української нації.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:56 Ответить
І я про теж: внесли зміни в документ - і все, світ не "рухнув" Я як размовляв в побуті матом, так і размовляю...
показать весь комментарий
03.12.2025 18:55 Ответить
Не знаю щодо захисту, але як мінімум вони потребують рівних прав, таких як можливість офіційного шлюбу та всиновлення дітей.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:55 Ответить
А чому всіх етнічних росіян не пустили слідом за цим законом!?
Україна - для Українців!
показать весь комментарий
03.12.2025 18:55 Ответить
Майже згоден. Але жити зараз, керуючиь у своїх діях застереженням "а то путлер нападе" всеж не треба. Вже напав... Тому крім негайних рішень щодо війни, треба щось робити і так би мовити "навперед"... Тому на мою думку це рішення більше позитивне, ніж негативне ....
показать весь комментарий
03.12.2025 18:51 Ответить
І куди цей рецепт заводить? Кожен день здаємо території. Треба хоча б не давати приводів пропаганді, ще й на рівному місці. І думати головою, щось навпаки, якщо це шкодить, а щось і ні, якщо від цього нікому не стає гірше.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:50 Ответить
А что должно случится?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:48 Ответить
Та ні, просто вистачає набагато більш потрібних справ зараз, коли тисячі гинуть. Аніж давати зайвій привід пропаганді.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:46 Ответить
Краєм вуха чув, що вони теж потребують захисту...
показать весь комментарий
03.12.2025 18:44 Ответить
Насправді?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:38 Ответить
А я вам когда-то писал за свою национальность.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:38 Ответить
Лично для меня ничего не случилось.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:36 Ответить
А що сталося? Вам хтось щось заборонив? Скасуфали фінансування? Завели карну справу?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:36 Ответить
Послухати про що кричать із боліт і зробити навпаки. Це і є рецепт виживання українців.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:34 Ответить
А що сталося? По факту - що сталося?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:33 Ответить
Офіцери-втікачі, що наплювали на присягу, тут теж збудились, хочуть вічної війни, щоб не скасували соціалку.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:33 Ответить
Ні. До чого раптом таке запитання?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:32 Ответить
Зараз по всім кацапським каналам будуть верещати, що забороняють.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:32 Ответить
Зробив, бо я іншої думки. Воюємо, взагалі, бо на нас напали і вбивають, щоб відбитись, якби не нападали, ніхто б не воював, а ця хартія нехай би застосовувалась і до мови, на якій все ще говорить велика частина населення, не дивлячись на те, що це мова агресора, нічого від цього б не змінилось, тільки зайва ворожнеча на рівному місці, ще й під час війни. Я взагалі, зазвичай думав, що всі ці мовні провокатори і є агентами ФСБ, завдання яких, он як нижче вже хтось написав.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:31 Ответить
******.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:31 Ответить
Укр.- держ.мова і ії розуміють всі громадяни України, але ж нихто не забороняє, хоч на мигах поміж собой спілкуватися.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:31 Ответить
Ви гей?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:30 Ответить
Маскваязичниє вазбуділісь. То ж не іх захищати прийшли
показать весь комментарий
03.12.2025 18:28 Ответить
Піздеж.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:27 Ответить
А обожгювачів Толстоєвського та Пушкінда на тему набігло, як бліх на собаку.

Чим тільки вони свою срамоту не прикривають:
- путєн нападьот;
- путєн не нападьот;
- кацапомовні патріоти України перестануть воювати;
- кацапомовні патріоти Укураїни стануть не патріотами;
- це розпалюють агенти кремля...

І жодне гугл-перекладне падло не згадало, що вивчити Українську для нормальної людини абсолютно не проблема.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:25 Ответить
Ще до російської "культури", відноситься "аує", всі оті "слова пацана" направлені на молоде покоління, середнє покоління оброблялось в свій час "бумєр" і "брігада", старше покоління довгий час оброблялось так званим "шансонам" і московитським патріархатом

(де подекуди "батюшки" не проти заспівати "мурку", а його прихожанки підспівують приспів прямо в "трапєзнай". В мережі Інтернет є відео такого дійства, ось тут наприклад :
https://youtu.be/XkQcIgILqTk?si=2tn50-PdHcERJbYd
"Священник поет "Мурку" в трапезной храма")

, база при створенні сраліним цього московитського патріархату в 1943 році, це те, що все відбувалось під "чюткім рукаводствам" нквд, і так є і понині, тільки назва нквд, змінена на фсб, (це єдине що помінялись). Все це, і матюки, і "аує", і мп, це фсб, яка використовує ці напрямки, для своєї діяльності, і все це і є справжня "культура" московії, бо народних пісень наприклад, у них нема

(у подавляючої більшості "народних"пісень московії, є автори
(відповідно вже не народна, а авторська)
, при чому кінця 19 і 20-го століття "випуску", іноді використовують вкрадені українські народні пісні, перекладаючи і адаптуючи під мову московитів
(тобто знову таки, є автор у московитською "народної" пісні).
)

, от і вся "культура" схоже що. Твори письменників московії, яких московити часто виставляють "на щит" московитської "культури", самі ж московити, в більше як 90% не знають, і знати не хочуть
(а для чого якщо є "аує" ?)
, та і тіж їх письменники, частіше за все, поза основними своїми творами, часто-густо, доволі негативно відгукувались про те, як влаштовано на московії все, які людські відносини московитів "ісконнай" московії, описуючи московію, приблизно територіально розташовану в межах і біля, так званого "залатова кальца" , тобто самого "серця" "ісконнай" московії

(наприклад :"страна рабов, страна гаспод" Лєрмонтова, або наприклад, опис Купріним, побаченого при поверненні з Фінляндії до "ісконнай" московії, оповідь називається "гастрономичеський фінал" 1908 року, де
( в оповіданні "гастрономичеський финал")
на мій погляд, якраз яскраво і описано, що таке "культура" московії. )
.)

, тобто саме "культуру" московії..
показать весь комментарий
03.12.2025 18:25 Ответить
Анатомія кісток челюсті, отої маси істот з поганялом «сруськай», не дає їм можливості осилити, недоступну до їх голови Укранську мову, уже більше 30 років!! Тому, у суддівсько-прокурорських істот є інвалідність, що підтверджує довідка МСЕК по областях, від таких, подєльників, як Крупа!!!
показать весь комментарий
03.12.2025 18:21 Ответить
Страница 1 из 2