12425 посетителей онлайн

Военный ТЦК избил 56-летнего львовянина вместо проверки документов: получил подозрение, - ГБР

Во Львове военному ТЦК объявили подозрение в избиении 56-летнего мужчины

Во Львове Государственное бюро расследований сообщило о подозрении военнослужащему районного ТЦК, который, по данным следствия, вместо проверки документов применил физическую силу к 56-летнему львовянину. Потерпевший получил травмы.

Об этом сообщили в Территориальном управлении ГБР во Львове, информирует Цензор.НЕТ.

Нападение ТЦК на прохожего мужчину и избиение

"По данным следствия, на прохожего мужчину в одном из районов Львова внезапно набросились несколько сотрудников ТЦК. Они держали его за руки, а один из них нанес сильный удар. Несмотря на крики от боли потерпевшего и замечания прохожих, вместо оказания медицинской помощи, его силой затащили в служебный автомобиль", - говорится в сообщении ГБР.

В пресс-службе отметили, что "военный ТЦК сознательно не включил" портативный видеорегистратор, которым был обеспечен.

Во время прохождения ВЛК медики диагностировали у потерпевшего перелом левого плеча, и только после этого ему оказали необходимую медицинскую помощь.

Подозрение военному ТЦК

  • Действия военнослужащего квалифицировали по ч. 5 ст. 426-1 Уголовного кодекса Украины — превышение власти и служебных полномочий, повлекшее телесные повреждения средней тяжести.
  • Санкция статьи предусматривает наказание в виде лишения свободы до 12 лет.
Топ комментарии
+19
Підозру, ПІДОЗРУ, ТРЯСЦЯ. А є хочь одна новина що тцкун на нарах за вбивство чи побиття?
показать весь комментарий
05.12.2025 16:34 Ответить
+18
Так, і особливо у Львові. 56-60-річні ждуни завжди ввечері збираються, щоб побити ветеранів ТЦК.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:46 Ответить
+14
Чекаємо заяви речників військового командування про те що перейдені червоні лінії і здійснено провокаційно -диверсійну операцію проти військових - злочинець навмисне зламав собі плече для дискредитації ветерана .
А також чекаємо дописів відомих блохєрів проте як потерпілий військовослужбовець пожертвув 5000 доларів і своє авто . Ухилянтське ІПСО не пройде ...
показать весь комментарий
05.12.2025 16:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Людей вистачає,в тилу сидять заброньовані поліціянти,які в першу чергу повинні захищати державу,кіль сот тисяч воєнних пенсіонерів,яких ніхто не чіпає,десятки тисяч всяких формувань,які не затверджені законом,але владі немає діла до них,ловлять пересічних громадян,які годували це все бидло,така в нас держава,не вистачає відповідальності наших чиновників
показать весь комментарий
05.12.2025 17:02 Ответить
А самі тцкашники на передовій так ні разу і не були
показать весь комментарий
05.12.2025 17:11 Ответить
Тут юриспруденція каже "нехай буде вислухана інша сторона".Позиція потерпілого(на яку повністю перейшло слідство) зрозуміла - на чоловіка ні з того ні з сього,раптово напали,тримали і вдарили так,що зламали плече.Плече,або плечева кістка від лопатки до ліктя не належить до слабих кісток в скелеті людини,зламати її не просто,часто це звиклий вивих.Хотілось би почути версію ТЦК,якої тут нема.Тому анонс поданий не зовсім об"єктивно.У всякому випадку треба завжди носити з собою документи,при перевірці їх показати.Якщо нема - пройти до відділку з військовими.Треба пам"ятати,що йде війна і ТЦКашники виконують свою роботу,важливішої за яку зараз в Україні нема.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:57 Ответить
І з переломом відправили на передову.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:40 Ответить
А може це той, якого пізніше Кедрук і пирнув ножем....
показать весь комментарий
05.12.2025 16:42 Ответить
Шо в голове у наших властей? Зачем тащить в ТЦК мужиков старше 55 лет, ну это полнейший кретинизм, в армии от таких вояк вреда будет в миллион раз больше чем пользы....
показать весь комментарий
05.12.2025 16:49 Ответить
Ну тут всё посложнее будет, нигде и никогда общество не принимало мобилизацию с радостью, но другой выход найти достаточно сложно, есть вариант воевать наёмниками за громадные бабки, но где найти те самые громадные бабки, другое дело что надо мобилизовать как минимум половину полиции, всех охранников из АТБ и прочих торговых сетей.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:30 Ответить
Гипотетически вариант неплохой но к сожалению трудновыполнимый .
показать весь комментарий
05.12.2025 18:01 Ответить
Превентивний удар, щоб той не пирнув його ножем )))
показать весь комментарий
05.12.2025 16:30 Ответить
А можна, щоб мене розстріляли прямо в тцк?) не хочу на фронт, от не хочу хоч вбийте ))
показать весь комментарий
05.12.2025 16:34 Ответить
Подскользнулся, упал, очнулся - гіпс ))
показать весь комментарий
05.12.2025 16:38 Ответить
Якщо накласти міцний гіпс, то буде як новенький ) можливо, навіть буде міцніше за кістку )
показать весь комментарий
05.12.2025 16:47 Ответить
А мужиков помладше ТАЩИТЬ норм? Затащенный на фронт мужик это не воин.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:53 Ответить
Ти наївний як дитина. Ти хоч колись працював на підприємстві? Ти знаєш як важко знайти потрібного робітника? А ти пропонуєш поставити на робоче місце рандомного фронтовика. Це по-перше! А по-друге після 4 років боїв людині потрібна реабілітація на сильних антипсихотичних препаратах, а не працювати у дві зміни.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:03 Ответить
А то треба було думати раніше, перш ніж вступати в протистояння з противником, який в 10 разів тебе сильніший. Це і є колективний суїцид, мотузка і мило!
показать весь комментарий
05.12.2025 17:10 Ответить
Ну так вперед! Зараз твоя черга )
показать весь комментарий
05.12.2025 17:17 Ответить
Ну бо масштаб був зовсім інший. В 22-23 роках теж ніхто нікого не різав і не бив, вистачало добровольців. Але у кожному суспільстві процент добровольців, справжніх воїнів, обмежений.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:29 Ответить
Ну то ламали б руки-ноги 20-30-річним. Було б краще?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:38 Ответить
Та при чому тут молодь? Різниці немає, молодий-старий. Відсоток бойових чоловіків, які за своїм темпераментом і в бійку влізуть і в смертельний бій підуть, приблизно однаковий у будь-якому віці. Якщо чоловік пацифіст по своїй суті, то він підніме руки в гору і здасться при мінімальному ризику смерті, навіть розуміючи, що його зараз розстріляють. останній наш ресурс, це силовики, які працювали чи працюють зараз. Також ще зеки, якщо з ними правильно попрацювати психологам. Все. Більше нічим крити.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:48 Ответить
З молоді можна якихось пару тисяч таких войовничих наскубти але це крапля в морі. Всі інші це просто м'ясо, яке буде собою ловити ворожі дрони. Якщо вас це влаштовує...
показать весь комментарий
05.12.2025 17:53 Ответить
Я тебе зміню на бойовому посту, якщо ти героїчно загинеш. Давай, брате, тримаю за тебе кулаки!)
показать весь комментарий
05.12.2025 18:03 Ответить
Все одно це дуже мало. Особливо це нічого не дасть.
показать весь комментарий
05.12.2025 18:05 Ответить
Не знаю, чим краще, що спочатку вб'ють молодих, а потім старих, а не навпаки. Зміна доданків не призводить до іншої суми. Краще би відкрили кордони не тільки для молодих, а для всіх. Так можна було б більше окремих людей врятувати. Але комусь це невигідно. Хтось хоче знищення українців під нуль.
показать весь комментарий
05.12.2025 18:24 Ответить
можу відповісти в інсту
показать весь комментарий
05.12.2025 20:24 Ответить
"Гражданская вайна" в Україні, про яку мріяли ЗЕбільшовики нарешті звершилася?
показать весь комментарий
05.12.2025 16:42 Ответить
Підозру, ПІДОЗРУ, ТРЯСЦЯ. А є хочь одна новина що тцкун на нарах за вбивство чи побиття?
показать весь комментарий
05.12.2025 16:34 Ответить
Давайте краще в однокласснікі
показать весь комментарий
05.12.2025 21:00 Ответить
Хто працює у дві зміни?
показать весь комментарий
05.12.2025 18:08 Ответить
Про поліцейських стара пісня, тисячі з них воюють, і пенсіонери МВС також.
За себе краще скажи перш ніж інших відправляти.
показать весь комментарий
05.12.2025 18:11 Ответить
мда, перелом плеча, на ровном месте.... в 56 лет....
показать весь комментарий
05.12.2025 16:34 Ответить
в старости кости становятся хрупкими и плохо срастаются.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:42 Ответить
Проспися, алконавт
показать весь комментарий
05.12.2025 16:47 Ответить
Жінку свою поб'єш. Якщо вона тобі звичайно помелом не в'......бе по твоїй пиці шпрехбоцмана.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:59 Ответить
У Тараса під бульбою вона воює, та й ти разом з нею, коли строчиш коменти 24/7
показать весь комментарий
05.12.2025 18:27 Ответить
Та тебе драним віником з коментів не виметеш, політрук довбаний! Життя він віддає... Клавіатура клацає, вуха позакладало?
показать весь комментарий
05.12.2025 19:04 Ответить
Шкарпетки йди випери, або ж порубай сокирою, чудо лісове. Місяць стоять в закутку. Тхне за кілометр. Шпрехбоцман обдовбаний.
показать весь комментарий
05.12.2025 19:48 Ответить
Чекаємо заяви речників військового командування про те що перейдені червоні лінії і здійснено провокаційно -диверсійну операцію проти військових - злочинець навмисне зламав собі плече для дискредитації ветерана .
А також чекаємо дописів відомих блохєрів проте як потерпілий військовослужбовець пожертвув 5000 доларів і своє авто . Ухилянтське ІПСО не пройде ...
показать весь комментарий
05.12.2025 16:41 Ответить
Під час другої світової - топ чиновники уСША крали у власної країни ? Будували на вкрадені кошти палаци в Буйнос Айресі ? Вивозили туди своїх дітей ? Чи їхні діти воювали разом з усіми ?
показать весь комментарий
05.12.2025 16:44 Ответить
Як тобі там в польському котлі, не б'ють?
показать весь комментарий
05.12.2025 16:34 Ответить
Перекладач кривий, дуже криво написано ))) Свавілля )))) ахахаха
показать весь комментарий
05.12.2025 16:40 Ответить
Якщо б громадянина у доволі поважному віці не побив герой із ТЦК, його ю побили буряти!
показать весь комментарий
05.12.2025 18:23 Ответить
А дарма.
показать весь комментарий
05.12.2025 20:08 Ответить
Тобто бити майбутніх мобілізованих в лице і ламати кістки це важлива для України робота, а я вважаю що це диверсія і робота на ворога, для демотивації новачків і збільшення СЗЧ.

Є багато способів мягкого затримання і без примінення ударів тим більше до 56 -річного. Нехай їх навчають трохи, там багато колишніх правоохоронців можуть провести курс по затриманню.

Друге якщо уважно читали, то там свідки подій були.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:25 Ответить
Тоді не було таких втрат, вважайте що зараз мобілізують 30 тис в місяць, і людей невистачає, тобто незворотніх втрат більше.

Друге стільки ще було не виїхало, зараз мабуть не більше 27 млн в Україні, при тодішніх 40.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:27 Ответить
А не можна інакше уже організувати, через шалену корупцію і бардак у нас демотивація тилу, а втрати великі, які необхідно поповняти, який ти інший спосіб пропунуєш?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:37 Ответить
Молоді у нас обмаль, була низька народжуваність в ті роки якщо ви за 18-24, плюс через тіктоки вони не дуже і будуть добре воювати, навіть фізика переважно слабка.

Через відсутність озброєння спалити молоде покоління, означає, що після війни на роки залишимось банановою республікою.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:42 Ответить
Ти їх бачив отих 18-20 річних, там дунути боїшся щоб нічого не зламати. Які з них воїни.
показать весь комментарий
05.12.2025 18:30 Ответить
Люди потрібні тільки там, де втрати великі, а туди ніхто не хоче іти добровільно, призив 18-22 це білет в один кінець для держави, немає тоді змісту іти дальше.
показать весь комментарий
05.12.2025 18:32 Ответить
Коли треба, може бути і хлопчиком, і дівчинкой
показать весь комментарий
05.12.2025 17:47 Ответить
В мене знайомий й поїхав на уточнення з документами на 3 дітей, провів місяць на полігоні, його по різних частинах відправляли аби не відпускати
показать весь комментарий
05.12.2025 17:49 Ответить
Вихід є, працівники тцк йдуть воювати разом з тими людьми яких він назбирав в один підрозділ.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:51 Ответить
тцк не потрібно озвучувати свої версії, для об'єктивного контролю та уникнення подібних ситуацій ім видані бодікамери. Але ж "У пресслужбі зазначили, що "військовий ТЦК свідомо не увімкнув" портативний відеореєстратор, яким був забезпечений."
Тобто працівник тцк усвідомлював незаконність своїх дій і не бажав фіксувати їх на реєстратор.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:10 Ответить
Ті хто воював 4 роки вже працювати не будуть.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:15 Ответить
так можна ж мінятися. 4 роки одні воюють, а інші працюють. потім навпаки.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:57 Ответить
а ти б хотів щоб вони прилетіли і писали "так і треба ухилєсу, убийте його нахер" як стадо ухилєсів на фейсбуку в коментах про вбитого тцкшника?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:00 Ответить
Ну на жаль в нас надто маленькі строки за ухилянство тому доводиться тащіть. Якби ти знав що попереду 15 років нюхання параші + позбавлення права голосу і ще багато чого - ти б сам прийшов по повістці.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:01 Ответить
дурню якусь ви пишете.
Кожен ухилєс знає що треба бикувати, не показувати документи, викликати якгось там адвоката, відмовлятися їхати на уточнення і потім верещати як свиня і відбиватись від тцкшників.
Бо як інакше тобі щось зламають?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:04 Ответить
чувак.... а рандомні фротовики по-твоєму це все бомжі без освіти і місця роботи були? Чи такі саме робітники?

"після 4 років боїв людині потрібна реабілітація на сильних антипсихотичних препаратах, а не працювати у дві зміни"

а після 6 років? а після 8? що їй буде потріно якщо вона воюватиме далі? одразу мотузка і мило?
Як ти вважаєш то взагалі нормально що хтось віддає вже як не життя то здоров'я і значну частину життя а хтось просто мирно працює ?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:07 Ответить
ну раз він колективний то перша партія суїцидників додому, а друга на їх місце. колективно воюємо.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:16 Ответить
це погано і йому попались ще ті мудаки, яким треба вліпити догану і зняти ГЗ за місяць. Але якби він затіяв бійку йому б це нічим не допомогло, добре що ваш знайомий був розумніший за виродка зі статті.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:56 Ответить
добре, пиши адресу свого заводу, будемо мінятись
показать весь комментарий
05.12.2025 17:58 Ответить
це саме те як це працює зараз. Тому і відлов і бусифікація і інша дебільня. В інакшому випадку тобі би повідомили що за рік ти будеш мобілізований. І мав би час підготуватись, знайти частину, пройти курси БПЛА наприклад або якщо ти водій чи механік чи діловод - то відповідну посаду.
показать весь комментарий
05.12.2025 18:05 Ответить
Та ти що? Це ж получається ненавчених ментів, депутатів та суддів теж будуть бити чи лише Микол?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:18 Ответить
То пише одна й та сама потвора з різних акаунтів, у неї ще є акаунт уuri i
показать весь комментарий
05.12.2025 17:20 Ответить
Свавілля??? Під другої світової США також мобілізували своїх юнаків, це теж було свавіллям? Не балакай нісенітницю, це нормальна практика всіх воюючих країн, США он взагалі барабан лотерею крутили і які дати випадали, таких по даті народження юнаків і призивали.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:30 Ответить
У неділю я вже буду у Львові, не переживай тюхтію.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:56 Ответить
треба мати ЇХ, по 17 грн.
показать весь комментарий
06.12.2025 21:19 Ответить
завезуть мільйони бідноти

ти не правий, вони на звичайну з/п меншу за середню і без безкоштовного місця проживання (комуналку лише платити) не приїдуть, бо ціна білета, клімат. вони приїдуть якщо їх роботодавець завезе за власний кошт та облаштує хм місце проживання і частину коштів вони на Батьківщину відправлятимуть, таких бізнесів в Україні небагато є і більше нестане
показать весь комментарий
06.12.2025 21:26 Ответить
і особливо заброньована поліція на 90%,
вже могли набрати з молоді до 25 років саме туди
і ще за 3,5 років усіх заброньовах держслужбовців можна замінити, бо за цекй час вже нових студентів навчили і їм треба робочі місця, а держслужбовців на фронт,

щоб усі привелегіровані категорії відчули відповідлальність, а не лише крали гроші
показать весь комментарий
06.12.2025 21:30 Ответить
Військовий чи працівник тцк? А то вони як хамелеони.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:39 Ответить
Мабуть мало того, що в хід пішли уже ножі і це все наростає.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:52 Ответить
Вариантов не так много, не дашь отпор, тебя отмудохают как осла.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:57 Ответить
Та то наймані актори з мосфільма, не інакше.
показать весь комментарий
05.12.2025 20:32 Ответить
і це капець страшне майбутнє.
чи всіх на фронт? та економіка і так на ладан дихає, пенсіонери і інваліди без підтримки близьких чекають голодної та холодної смерті.
а тим хто у воєнці працював, чи сміття кожен день вивозив, чи електрику повертав, вулиці підмітав? вони на фронті не були, але ж ви будете "бити і бити боляче",
показать весь комментарий
05.12.2025 16:50 Ответить
А в римській імперії розпинали людей,давайте це поверненемо.
показать весь комментарий
05.12.2025 16:33 Ответить
Ні не будуть.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:02 Ответить
Та задовбав ти до дітей чіплятися.Нехай стрпаригани воювати.Що наголосували,те мають.Дітей і так мало і народжуваність катастрофічна.
показать весь комментарий
07.12.2025 01:40 Ответить
Якийсь звіздець
показать весь комментарий
05.12.2025 16:32 Ответить
Правильно, ЮНАКІВ, а тут у новині мова йде про 56-річного діда!
показать весь комментарий
05.12.2025 17:13 Ответить
А задумайтеся над елементарним питанням: чому під час мобілізації 2014-16 років ані військовозобов'язані не різали ножами представників військкоматів, ані представники військкоматів не ламали плечі 56-річним громадянам?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:18 Ответить
Якби у нас була нормальна влада, то на 56-річного ТЦК-шники не звернули б увагу, бо нормальна влада зробила б призив у віці з 18-20 і десь до 45 років, а не 25-60...
показать весь комментарий
05.12.2025 17:30 Ответить
Мова не про об'єми, а про методи і організацію процесу...
показать весь комментарий
05.12.2025 17:33 Ответить
Звісно, обмежений, але історичний досвід говорить нам, що в першу чергу мають призивати молодь, а не 56-річних... А у нас молодь за кордон випускають!

Не задумувалися над тим, що чимало "ухилянтів" - це саме мужики у віці 45+, яким уже здоров'я не дозволяє в окопах сидіти, а непридатними їх ніхто не визнає?
Призивали б молодь - відсоток людей із хронічними хворобами був би нижчим в рази...
показать весь комментарий
05.12.2025 17:37 Ответить
Для початку повернути "тридцятку" і поширити бонуси контракту 18-24 на ВСІХ добровольців!
Потратити кошти на кешбек і Вовину тисячу на виплати за оформлення контракту. Минулої зими на це потратили 15 млрд гривень - за ці гроші можна було б видати виплати підйомних у розмірі 150 000 грн для 100 000 добровольців!

Потім змінити вік призову - оцей 56-річний з букетом вікових хвороб в армії нафіг не потрібен (читайте колонку Аліни Михайлової тут), треба призивати молодих хоча б з 20-22 років! Один молодий здоровий замінить 2-3 45-55-річних, які через хронічні хвороби або на тилових посадах сидять, або в госпіталях лежать на лікуванні.

Ну і дати гарантію добровольцям, що їх без їх згоди не переведуть в інший підрозділ і на іншу посаду.

Бо є люди, які ні за яких обставин не хочуть іти, але є і ті, хто піде за умови великих грошей чи адекватного ставлення до себе.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:45 Ответить
Молоде покоління ЗДОРОВІШЕ! Це є ключовим!

І так, найнижча народжуваність була в 1998-2003 якраз, а хлопців 1998-2000- років народження аж бігом призивають. А от 18-20-річні - це народження 2005-2007 року, тоді був якраз скачок народжуваності, бо рівень життя виріс при Ющенку, ну і якраз в 2005 ввели виплати на народження дитини.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:49 Ответить
Ну ви самі пишете, що відсоток бойових чоловіків, які за своїм темпераментом і в бійку влізуть і в смертельний бій підуть, приблизно однаковий у будь-якому віці...

А от відсоток здорових чоловіків якраз різний... А в армії ефективнішими будуть саме здорові!
показать весь комментарий
05.12.2025 18:01 Ответить
Це все одно краще, ніж призивати 50-річних гіпертоніків, діабетиків, язвенніків і тд...
показать весь комментарий
05.12.2025 18:08 Ответить
тож можна цілком впевнено сказати що цей тцкашник співучасник нещодавнього вбивства іншого працівника ТЦК у Львові
показать весь комментарий
05.12.2025 17:51 Ответить
56 річний львівянин нюхав квіточки і порхав як метелик , поки звідкилясь не вискочила страшна банда злодіїв, що почали його бити. Якось це дивно виглядає.
Напевно ухилянт почав бити працівників ТЦК. ( зараз це дуже модно серед ждунів).
показать весь комментарий
05.12.2025 16:41 Ответить
Це повністю міняє справу. Львів, це ж майже лінія фронту, чи не так?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:38 Ответить
Моя жінка воює, а твоя що особлива?
показать весь комментарий
05.12.2025 17:01 Ответить
вже всі в піхоті помінялись по кілька разів, всі посади вільні, запрошуємо нових!
показать весь комментарий
05.12.2025 17:03 Ответить
Не бійся рандомні ветерани ЗСУ не підуть до тебе на завод, будуть мирні китайці працювати!
показать весь комментарий
05.12.2025 17:04 Ответить
Ти можеш все те саме розповідати сидячі в окопі з автоматом в руках! Що я і пропоную тобі зробити! У нас тут у всіх купа окуїтєльних історій.
показать весь комментарий
05.12.2025 17:06 Ответить
Гниле поріддя, за таке гівно як ти я і моя дружина маємо віддавати своє життя. А воно сидить в тилу і насміхається з нас. Я коли читаю таких як ти я розумію чому Бог послав війну на Україну. Ну не має жити таке гівно.
показать весь комментарий
05.12.2025 18:52 Ответить
Ну хтось має вас ухилянтів примусити воювати. А то завоняєтесь в квартирах, по три роки не виходячі на вулицю.
показать весь комментарий
05.12.2025 19:07 Ответить
Страница 1 из 2