11238 посетителей онлайн

Мобилизованных теперь будут распределять между воинскими частями еще до начала БЗВП, - Палиса

Комплектование боевых бригад ВСУ: Палиса рассказал детали

Заместитель руководителя ОП Павел Палиса по результатам Ставки верховного главнокомандующего рассказал, как будет работать новый механизм распределения личного состава между бригадами на фронте. По его мнению, отныне в ВСУ ручных решений должно стать меньше.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом Палиса сообщил в Facebook.

Ежемесячное пополнение бригад

По его словам, речь идет о новом подходе к распределению мобилизованных между воинскими частями еще до начала базовой подготовки.

"Справедливый, равномерный и предсказуемый. Это означает, что каждая бригада, выполняющая боевые задачи на линии соприкосновения, ежемесячно будет получать стабильное, определенное количество мобилизованных. Ручных решений должно стать меньше, а заработать должна четкая система, которая дает командирам возможность планировать восстановление и обучение личного состава", - пояснил он.

Что изменится

  • Подготовка новобранцев будет проходить максимально приближенно к условиям конкретной бригады.
  • Сегодня 37 боевых бригад имеют право самостоятельно проводить базовую военную подготовку – эти возможности будут расширяться.

Там, где своих учебных возможностей пока нет, подготовка будет проходить в учебных центрах и учебных батальонах армейских корпусов, но с полным сопровождением инструкторов из бригады, отмечает Палиса.

"Для бригад – это прогнозируемость, возможность формировать свои учебные циклы, слаживать подразделения, работать с людьми более системно. Это шаг, который давно назрел и который напрямую влияет на устойчивость линии боевого столкновения.

Вместе с Генеральным штабом и командирами мы продолжаем работать над деталями внедрения. Главное – чтобы эта система работала честно, одинаково для всех и помогала тем, кто сегодня держит оборону", – добавил заместитель главы ОП.

Топ комментарии
+28
Якість ресурсу. Отаке ставлення до людей. Навіть офіційно. А що реально, он військова омбудсменка вчора розповідала. І Аліна Михайлова. З таким підходом на нас чекає жахлива поразка, якщо негайно не почати мобілізовувати найбільш боєздатних - силовиків, зокрема, ментів, заброньованих на 90%, щоб вони повоювали хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, муніципальну охорону, міську вату, ДСО, охоронців, що стоять під кожним деревом чи охороняють дупи крадіїв в маєтках, молодих відставників, офіцерів, яких мільйони після кафедр, треба відправляти на фронт, хто закінчив військові навчальні заклади і т.д., а не хапати хворих людей і знущатись із них!
показать весь комментарий
05.12.2025 22:40 Ответить
+26
О, це все міняє. Тепер в бусики будуть самі ломитись.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:19 Ответить
+25
Так ні з кого вже поповнювати, сзч вже до 400тисяч наблизилося, яке рівномірне? Рівномірно будуть надходити хворі , криві, косі с заразними хворобами, про це було потрібно думати 2.5 роки тому коли ще мотивація хоч якась була, зараз їх 0.0 десятих.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Більшість СЗЧ відбувається по дорозі з навчального центру до бригади. Тому ресурс треба постійно охороняти до прибуття на нуль. А з нуля ресурс точно не збіжить.
показать весь комментарий
06.12.2025 13:31 Ответить
Зараз воюють переважно дронами, а не зброєю. А піхота це лише приманка для дронів. Головне заповнити окопи на нулі ресурсом. Головна зброя піхоти зараз звичайна лопата, щоб найглибше закопатись від дронів.
показать весь комментарий
06.12.2025 13:38 Ответить
зрозуміли?
не війська собі відбирають, а тцк в бусіку розподіляє, хто куди поїде.
так, а шо тут гадати?
всі, кого викрадуть зараз на вулиці потрапляють під покровськ.
а, там як карта ляже.
м'ясо на м'ясо!!!
і косі і хромі і ті кому 51-59!!!!
показать весь комментарий
05.12.2025 22:26 Ответить
тихо!
на гнатова не гони!
начальник штаба мотається зброєносцем за умеровим по буржуям, обговорюють умови капітуляції!!
гнатову нема коли займатися армією під час війни!
показать весь комментарий
05.12.2025 22:28 Ответить
Зами єрмака і без єрмака прапор оп гордо несуть!!!!
показать весь комментарий
05.12.2025 22:20 Ответить
З 19 року по іншому бути і не могло - мудрий український нарід все для цього зробив, більшість у всякому випадку.
показать весь комментарий
06.12.2025 13:26 Ответить
'поставити стабільну, визначену кількість мобілізованих'...

А цей речекряк Оруелла читав? Прямо формулювання з його роману 1984
показать весь комментарий
06.12.2025 12:27 Ответить
Ще до початку мобілізації
показать весь комментарий
05.12.2025 22:14 Ответить
Чому такі геніальні думки прийшли тільки на п'ятому році війни? І що це виправить?
показать весь комментарий
05.12.2025 22:12 Ответить
Миром аж "смердить", коли чуємо такі розмови...
показать весь комментарий
06.12.2025 10:04 Ответить
Вже була люстрація в 2014... Сильно краще стало жити?
показать весь комментарий
06.12.2025 10:06 Ответить
Ви пишете повну дурню як і Паліса. Після розподілу рекрутів ніхто не заважає вищому штабу надіслати наказ в бригаду сформувати ротну чи батальйонну тактичну групу в кількості ХХ чоловік і відправити в оперативне підпорядкування в іншу бригаду! Може прийти наказ Генштабу про переведення військовослужбовців з однієї бригаду в іншу і що толку що рекрута мобілізували в конкретну бригаду. Нашу бригаду коли формували з неї на етапі формування передали кілька тисяч військовослужбовців в 18 інших бригад, не рахуючи підрозділів морської піхоти! Президент та його оточення не володіють інформацією що насправді відбувається в ЗСУ, що витворяє Генштаб на місцях!
показать весь комментарий
06.12.2025 14:09 Ответить
Це ж було вже
Нас розподілили ще до початку бзвп у якийсь там стрілецький батальон якоїсь там бригади. Після проходження бзвп всіх рендомно позабирали інші бригади, а попередню частину, вже без о/с відправили у ппд на "відновлення". Й так постійно, по колу, наскільки я зрозумів. В чому суть цього броунівського руху - хз.
показать весь комментарий
06.12.2025 08:45 Ответить
Плюс у тому, що, тебе, можливо, будуть вчити тому, що дійсно працює, й що безпосередньо тобі потрібно по фаху, який тобі визначать, а усіляку базову шелуху відметуть. Мінус в тому, що все залежить від ставлення самої бригади до навчання поповнення. В нашій - клали болт, бо, якщо ти попав у звичайну піхоту, на тебе дивились як на дуже швидкого потенційного жмура. Відповідно й висновок був: - нафіга його добре вчити, якщо він завтра вже буде 200? Цинічно, жорстоко, але от так. Але це ж не всюди так. Це вже як кому повезе, попасти в нормальну бригаду, чи м'ясну.
показать весь комментарий
06.12.2025 10:17 Ответить
"стабільну, визначену кількість мобілізованих...."

скотобаза якась, а не держава! хоча при жидо-кацапах в українській владі, які люто "воюють" проти інших жидо-кацапів в кацапській владі, це цілком передбачувано.
показать весь комментарий
06.12.2025 00:24 Ответить
Пофігу вже всі ці потуги
показать весь комментарий
06.12.2025 11:14 Ответить
а ти ще їм і дупу язиком своїм намащував
думаєш на щось більше заслужив ?
показать весь комментарий
05.12.2025 23:13 Ответить
Про такі речі народ каже - як мертвому припарки ... ((
показать весь комментарий
05.12.2025 22:14 Ответить
Справедливості хочете ?
Тоді ВСЯ мобілізація повинна починатися з повернення "батальйону Монако" в Україну і відправки його на фронт !
показать весь комментарий
05.12.2025 22:38 Ответить
https://zaxid.net/na_lvivshhini_prikordonniki_uniknuli_tyurmi_za_propusk_80_uhilyantiv_bez_perevirki_dokumentiv_n1625019

На Львівщині прикордонники уникли тюрми
показать весь комментарий
05.12.2025 23:07 Ответить
А яка різниця як саме розподіляти хворих яких влк визнали здоровими?
показать весь комментарий
05.12.2025 22:18 Ответить
Ну, то поясніть.
Бо «пркупці», хтось таки вигадав цей ганебний термін, жаліються саме на те, що їм дають хворих
показать весь комментарий
05.12.2025 23:36 Ответить
Зрада?
показать весь комментарий
05.12.2025 23:22 Ответить
Якщо елiта пiде, то вже й ви пiйдете?
показать весь комментарий
05.12.2025 23:26 Ответить
Мобілізованих тепер розподілятимуть між військовими частинами ще до народження
показать весь комментарий
05.12.2025 22:17 Ответить
А кто буде тоді розтрілювати ухилятнів ? Ні, треба доокомплектувати ТЦК броньованою технікою, бусами, всіма засобами ураження, на бус зверху можка кулепет поставити, що б розтрілювали толпи орчих, що заважають. Ухилянти жити не можуть, для мене це тіж самі орки.
показать весь комментарий
06.12.2025 14:48 Ответить
Це нічого не дасть,а може ще гірше буде.І ніякої справедливості немає.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:36 Ответить
Це надбагаті люди,вони можуть скинутися і українську владу добряче потріпати,якщо не вбити.Є по менші.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:41 Ответить
Ти кому написав взагалі?
показать весь комментарий
06.12.2025 00:20 Ответить
В смене сусіда так мобілізували,але бронік не може ногситиюВ дитинстві ледь не померюНевисокий,худенькийюАле групи інвалідності офіційної немає.А в бугаїв,вона є.
показать весь комментарий
06.12.2025 00:22 Ответить
Та не буде це працювати. Чому? Тому що сам по собі розподіл це якась там двадцять п'ята складова. Наприклад армія + не працює. Або працює через хабар або в ручному режимі. Пишуть просто відхилено п. 6 постанова кму така то від такого то. Командири просто від фанаря ставлять у відхилені п.6. Тобто нічим не обґрунтовуючи. Пофіг на пункт 5 і 9. Не подобається? То звертайтеся до суду. Тобто немає цивілізованого переміщення особового складу із бригади у бригаду. Не вирішено питання сзч. Сзч масове. Такого не було жодного року за всю історію. Жоден командир, жоден штаб, жодна паліса і гнатов ні за що не відповідають. Лише галімі рішення і видимість тіпа хоч якоїсь діяльності. Не можна довіряти особовий склад цілому ряду комбригів і штабів. От просто нікого. Ха ха ха.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:25 Ответить
Та легко. Прибрати взагалі погодження з будь яким полковником. Солдат переміщається від одного полковника до іншого. І міграція буде звісно від гівнюка до нормального. От вони і напихали пунктів. Щоб була корупційна складова. З кожної нормальної ідеї роблять гівно. А головне згідно чинного законодавства і гівнячої конституції. Ха ха ха.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:14 Ответить
Якщо слабо розвинений мозок. Як у паліси чи гнатова. То як не дивись, толку не буде. Не є одна проблема, як вони пишуть на рівні для таких самих тугодумів як і вони, а є комплекс проблем. Одне за собою тягне інше. Так що такий розподіл до гівнячих комбригів нічого не дасть. Фронт сиплеться більше через сзч. Солдат не вважає полковника взагалі за військовослужбовця. Останній раз наш тіпа підполковник був аж два місяці у бліндажі десь за кучу кілометрів від Бахмута і це він сам для себе робить якимсь геройством. Тобто солдати чхати на нього хотіли з професійної точки зору. Тобто гівно. Особовий склад не знає його в лице. А він особовий склад. Роздає якісь там вказівки через месенджери. Тракторист сказав йому, що не поїду туди копати, бо там фпв літає і підбита машина йому непотрібна, бо вже на дємбєль йде. І що? І нічого. Утерся полковник соплями і копанина звп відмінилася. Хлопці раді були. Одним гівнячим хотєлкам менше. І таких прикладів маса кожен день. Провали на фронті суто провина штабів. Керувати не можуть і не тягнуть. Ха ха ха.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:29 Ответить
Та вже і випускники тіпа академій просто ні ногою на фронт. А не будучи у фронтових реаліях, будеш знаходитися у якихось вигаданих. Те що штаби дивляться у монітори, це ще не означає, що вони можуть прийняти те чи інше об'єктивне рішення. Наприклад хтось в ютубі ляпнув про те що дрони на оптоволокні рухаються повільно. І вони бігають і розказують один одному ту охінею. Тобто тіпа військовослужбовці особисто жодного не збивши, з жодним не стикаючись у живу, дають поради кому що робити при нальоті дронів. Брєд. На дивляться якихось сторіс і ще якихось ігор і також думають, що в них п'ять життів, десь з повітря береться бк. Тобто штаби деградують. Вони і далі розказують про покращення маскування. Хоча надворі ні зеленки , ні снігу немає. Тобто треба більше гіляк. Але ж скільки тоді займатиме часу розмаскування? Ха ха ха.
показать весь комментарий
06.12.2025 07:53 Ответить
Знову повилізало ухилянтсько кацапсяче гімно яким місце на смітнику а не в Україні поквартирний побудинковий обхіб в разі спротиву застосовувати зброю на враження бо ухилянт це зрадник кара смерть тих що їх захищають гнать на парашастан а майно родичів на зсу
показать весь комментарий
05.12.2025 22:32 Ответить
О, це все міняє. Тепер в бусики будуть самі ломитись.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:19 Ответить
Ну, це все змнює. Тепер можно раніше узнати, що попав у підрозділ, в якому командиру ***** на особови склад.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:26 Ответить
Так ні з кого вже поповнювати, сзч вже до 400тисяч наблизилося, яке рівномірне? Рівномірно будуть надходити хворі , криві, косі с заразними хворобами, про це було потрібно думати 2.5 роки тому коли ще мотивація хоч якась була, зараз їх 0.0 десятих.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:15 Ответить
Як вище сказали це мертвому припарка, докорінно це нічого не змінить, 30тисяч забусячать кожного місяця 22 тис - сзч, і як вони отих зоставшихся будуть розподіляти? Комусь більш хворі комусь менш? Оцю дурнувату систему потрібно повністю прибирати , бусифікацію як саме ганебне явище України і світу, скажіть, в якій ще країні було таке?
показать весь комментарий
05.12.2025 22:26 Ответить
Зробити хоч армію ++++ нічого не змінить, рішення приймаються пр старому, я командир ти гівно
показать весь комментарий
05.12.2025 22:30 Ответить
Повно тилових воїнів (аж 700тисяч) які ні разу не були на лбз але убд є , ось там є резерви, але ці тупняки тцк до такого не додумаються.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:34 Ответить
Зелена ботва хреново в тебе виходить відмазувати зелених сраколизів палісу сирка і ко у голові з верховним ухилянтом, пайку денну ти не відробив, вийди с сайту і зайди знову.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:35 Ответить
Знайомий якого рік тому бусифікнули 1.5 року тому розказував, з тцк і до безпосередньо розташування на третій лінії (після бзвп і іншого) як створювали бригади ще, він був в 153 не знаю вона зараз існує чи вже все, розказував що їх єтапували автобусами, потягами десь приблизно 300 разів! ( Це їхній один взід, тупо сиділи на одному місці 2 доби потім їх по одному почали возити на інші точки , потім приєднувати до них інших і перевозити на іншу точку і так десятки разів в продовж місяців.. доходило до того що палива не вистачало і вони скидалися (!) на нього, не знаю, вже як три місяці немає зв'язку, думаю злиняв від того дебілізма і маразма отих хто оце все організує
показать весь комментарий
06.12.2025 00:23 Ответить
Так на кремль, слуга наріду це проєкт кремля, стільки антиукраїнщини мабуть і Яник не робив як ці зелені доходяги
показать весь комментарий
06.12.2025 16:24 Ответить
Мобілізовні це що для них росхідний матеріал чи живі люди, батьки, сини, які захищають нарід,розпріділяти справедливо потрібно не захисників , а озброєння для військових.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:24 Ответить
Тепер мобілізовані у м'ясні бригади, з першого дня знатимуть шо треба линять)
показать весь комментарий
05.12.2025 22:51 Ответить
Чувак, не бухай!
показать весь комментарий
06.12.2025 17:24 Ответить
"А я був гнида."(с)
Ось і познайомилися, гнидо!
показать весь комментарий
06.12.2025 21:02 Ответить
БOба и БOба (фр. ВоBá ВоBá #541785)- два долбо#Ба!
показать весь комментарий
06.12.2025 22:42 Ответить
геніальність у чому?
перевірять документиу того, хто "придатний до тилу", скажуть до він повністю придатний, запишуть у бойову бригаду, відправлять на навчання і привіт лікарня і тилова посада?

не відповідальність за помилкову придатність людини і мобілізація без потреби її у тилу?
почитайте які статті дають "придатність до тилу", це вам не універсальний спеціаліст, а людина яка має обмеження і в першу чергу фізичних наватажень. Такі люди у звичайному житті майже не можуть знайти роботу на середню з/п.
показать весь комментарий
06.12.2025 00:09 Ответить
тоді треба дописати обмеження фізічної роботи як такої. Якщо людина погано бачить як у наказі 402 - багато усього описано, різні вади зору або корекція 6-12 діоптрій
для цих людей у звичайному житті обмеження робота на висоті більше 2 м не є рекомендованою
якщо є інші захворювання ока то ще більше спотворення "картинки світу"
усі роботи де треба точність виконання або є навантаження на зір невитягують такі люди, окуляри це костиль а не лікування причини хвороби

інфекційні захворювання які дозволили для мобілізації, авторів такої ідеї треба долучити до їх лікування

якщо є різні травматичні або через хвороби негативні зміни у суглобах, кістках, цім людям явно треба не віськови товари вантажити, а собі ліки і гроші на операції

якщо є проблеми із внутрішніми органами, вони також можуть бути задіяні у роботі без значних фізичних

людей з психічними розладами треба лікувати. бо вони з автоматом можуть грати у гру один протів всіх і перемагати

можна лише з порушенням слуху брати заступниками керівників, бо коли вони не оруть, вони не почують...
а з порушенням мови у бухгалтерію...

з порушенням зору вже беруть у охорону...

і це все гроші на армію...
показать весь комментарий
06.12.2025 14:47 Ответить
Паліса не в ЗСУ? Може не далеко від передовоі. Сміялись "бункер.
"
показать весь комментарий
05.12.2025 22:13 Ответить
Обмежено придатних, нечіпай.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:26 Ответить
Всі гризуни зібралися? Фламінго.

Скоро Новый год. Новый год, новый год.

Пісня з кіно.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:30 Ответить
Повір, велика.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:31 Ответить
Ну, абсолютно нічого не зміниться.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:33 Ответить
Термін з часів сересеру.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:45 Ответить
Президент та його оточення не володіють інформацією що насправді відбувається в ЗСУ, що витворяє Генштаб на місцях!

тоді навіщо нам такий верховний головнокомандувач ?

Україні потрібен Гетьман !

.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:48 Ответить
Так воно ж ґеліта, не можна
показать весь комментарий
06.12.2025 02:17 Ответить
В слові "забусячених" дуже багато помилок.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:25 Ответить
Ніколи вони й не робили таємниці що це для них ресурс.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:28 Ответить
при Залужному відмовляли в мобілізації через надмірну кількість бажаючих

при про-сирському бусифікують рекрута і ділять мобілізованого між кількома бригадами

відчуйте різницю !

.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:02 Ответить
Трішкін каптан тепер ділять ще на стадії розкрою

Геніально !

.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:03 Ответить
Він не зелений, він регіонал. Мріє що українці проситимуть вибачення в матерів загиблих кацапів, він саме так і погрожував.
показать весь комментарий
05.12.2025 23:01 Ответить
і для чого про це пздіти. не опа, а 95й квартал.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:50 Ответить
Це означає, що кожна бригада, яка виконує бойові завдання на лінії зіткнення, щомісяця отримуватиме стабільну, визначену кількість мобілізованих.

Тобто, ТЦК і далі будуть виконувати "план по справедливій мобілізації", незважаючи на "якість" цього поповнення і все інше, типу законного бронювання і т.д.?
показать весь комментарий
05.12.2025 22:21 Ответить
Ну добре, застосуєте ви зброю проти "ухилянтів", розстріляєте всіх хто не хоче воювати за "лідера", мільони міндіча і т.д. А що далі? Тоді ж вас "пропагандонів" погонять на фронт, бо інших же не буде.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:37 Ответить
Йой!
Та тут варто просто брати тих хто пише коменти і на розмінування відправляти.
Якщо і не лахта то точно ухилянти у мамці в погребі переховуються...
показать весь комментарий
06.12.2025 10:37 Ответить
Павел Ппх
Павел Ппх

фу, який же ж ти чорнопащий,
по перше я не є таки офіцер.
По друге стань струнко перед молодшим сержантом ЗСУ.
По третє я став сержантом тоді коли ти сиділо у мамці тримаючись за юбку.
В 2015 році, через півтора року після моєї самомобілізації.
показать весь комментарий
06.12.2025 13:36 Ответить
стать струнко- стояти рівно, утримуючи каблуки підошв поряд, а носки в приблизно 15-20 градусас.
їбало облтч*я повине спрямовуватись рівно у верх, але при команді ти повинен повертатаи в напрямок командира. (рівняйся на ліво, чи рівняйся на право, а бо рівняйся на командира).
Чесно кажучи технологія застаріла-бо є дрони і інша техніка враження особистого складу на шикуванях
показать весь комментарий
06.12.2025 13:46 Ответить
підскажи мені чмо як я повинен виконувати цей обов*язок третій раз підряд, якщо ти чмо і перший раз його не виконало?
показать весь комментарий
06.12.2025 13:51 Ответить
Ти було на срочці?
Ти було в АТО ?
А я був гнида.
показать весь комментарий
06.12.2025 13:53 Ответить
а це допоможе тобі стати струнко і не вихляти?
показать весь комментарий
06.12.2025 19:34 Ответить
йой!
як же ж тебе розпідерасило тваринко))
показать весь комментарий
06.12.2025 22:03 Ответить
агаж, і тебе там теж небуло як добровольця.
А от я і багато таких як я були.
Сцикунчик ховайся і далі.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:52 Ответить
та я взагалі усі 30 місяців невіноньки з березня 2014 в штабі писарем прослужив..
показать весь комментарий
07.12.2025 14:56 Ответить
"Справедливий, рівномірний та передбачуваний. Це означає, що кожна бригада, яка виконує бойові завдання на лінії зіткнення, щомісяця отримуватиме стабільну, визначену кількість мо
білізованих Джерело: https://censor.net/ua/n3588951😗
Напевно це як болти та гайки - малоцінні розхідні матеріали?
показать весь комментарий
05.12.2025 22:29 Ответить
Може час мобілізованим вимагати підвіщення зарплат у опи і чмуряду??
показать весь комментарий
06.12.2025 03:12 Ответить
Якість ресурсу. Отаке ставлення до людей. Навіть офіційно. А що реально, он військова омбудсменка вчора розповідала. І Аліна Михайлова. З таким підходом на нас чекає жахлива поразка, якщо негайно не почати мобілізовувати найбільш боєздатних - силовиків, зокрема, ментів, заброньованих на 90%, щоб вони повоювали хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, муніципальну охорону, міську вату, ДСО, охоронців, що стоять під кожним деревом чи охороняють дупи крадіїв в маєтках, молодих відставників, офіцерів, яких мільйони після кафедр, треба відправляти на фронт, хто закінчив військові навчальні заклади і т.д., а не хапати хворих людей і знущатись із них!
показать весь комментарий
05.12.2025 22:40 Ответить
Причини треба дивитись. Є звісно теорія всіх розстріляти, покласти півмільйона людей чи мільйон, але пишуть це явно провокатори, які не можуть не розуміти, до чого це призведе (громадянська війна і всі партнери пошлють), не кажучи вже про моральні аспекти, бо моралі в таких диванних ахвіцерів-стрілячів нема.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:42 Ответить
Ні в якій, напевно. Щоб хапали людей з пухлинами чи шизиків і визнавали придатними, такого точно ніде не було. Це вигадали або агенти кремля, або покидьки, або і те, і те одразу.
показать весь комментарий
05.12.2025 22:44 Ответить
До чого тут родичі, де презумпція невинуватості, керуючись якими внутрішніми законами чи конвенціями? Ухилянт - це адміністративний порушник. І ми живемо у 21 сторіччі, якщо деякі вурдалаки забули. Та сталініст чи фашист? Повне свавілля? І що далі? Відмова від нас всіх партнерів і громадянська війна і путлер в Києві за 3 дні?
І це все знову проти обмежено придатних і непридатних у мирний час, на яких світло клином зійшлось - проти людей з хворобами, без ваєнніків і які не тримали зброї в руках і не давали ніяких присяг? А силовиків, молодих відставників, охоронців, офіцерів, за найбільш боєздатних, що сховались за бронями, нереальними восами і званнями, блатом, ранніми пенсіями і т.д. знову мовчиш?
показать весь комментарий
05.12.2025 22:49 Ответить
Так, купа посад спеціально під людей навіть ,он Мусієнко несе маячню на каналах, яка в нього посада, що йому іменну форму пошили? Навіщо речники в кожній бригаді, навіщо купа військових адміністрацій в кожному окупованому селищі?
показать весь комментарий
05.12.2025 22:51 Ответить
Страница 1 из 2