7625 посетителей онлайн

Финансирование Украины для закупки оружия "только продлит конфликт", - президент Словакии Пеллегрини

Пеллегрини о финансировании Украины

Президент Словакии Петр Пеллегрини не поддерживает использование средств Европейского Союза для Украины, на которые будет закупаться оружие или военное снаряжение, утверждая, что это продлевает войну.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Европейскую правду", об этом он сказал в интервью STVR.

Комментируя позицию Словакии по использованию замороженных российских активов, Пеллегрини призвал "ускорить и поддержать действия Соединенных Штатов, чтобы они как можно скорее сели за стол переговоров с Владимиром Путиным и положили конец этой войне".

"Потому что я считаю, что если мы будем отправлять в Украину еще десятки или сотни миллиардов только для того, чтобы купить им оружие и военное снаряжение, мы лишь продлеваем конфликт, который имеет разрушительные последствия для Украины", - сказал он.

Восстановление Украины

Пеллегрини отметил, что такие большие средства должны тратиться разве что на послевоенное восстановление Украины, "чтобы помочь этой стране восстановиться, чтобы снова обеспечить ее электроэнергией, чтобы снова отстроить все разрушенные здания, разрушенные города".

"Я считаю, что это будет лучшим и более эффективным использованием денег для жителей Украины, чем продолжать военные действия с помощью таких огромных вливаний, ведь сегодня всем очевидно, что Украина, учитывая огромную армию и упорство российской армии, просто не способна выиграть эту войну и вытеснить ее со своей территории", - добавил он.

Топ комментарии
+21
по його логіці - чим швидше ми вмремо тим краще

ТІЛЬКИ ЧУВАК ЦЕ ТАК НЕ РОБИТЬ

Бо народу РФ треба далі наркотик "ПАБЕД" щоб не бачити триндеца що в них під підїздом. І взагадай ГЕНІЙ що їм далі дадуть на тарілочці?

РФ що по творєму атакує Китай чи США? НЕА....безхребетну Европу
показать весь комментарий
06.12.2025 16:47 Ответить
+16
воно або дебіл або хвойда
показать весь комментарий
06.12.2025 16:50 Ответить
+13
словаки завжди були фашистами .
показать весь комментарий
06.12.2025 16:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
по його логіці - чим швидше ми вмремо тим краще

ТІЛЬКИ ЧУВАК ЦЕ ТАК НЕ РОБИТЬ

Бо народу РФ треба далі наркотик "ПАБЕД" щоб не бачити триндеца що в них під підїздом. І взагадай ГЕНІЙ що їм далі дадуть на тарілочці?

РФ що по творєму атакує Китай чи США? НЕА....безхребетну Европу
показать весь комментарий
06.12.2025 16:47 Ответить
Продовження конфлікту в Україні гарантує безпеку ЄС, бо інакше конфлікти почнуться в Польщі, Румунії, Словаччині, Угорщині. Як тільки терористи дістануться кордону країн ЄС, там почнеться війна. Громадяни цих країн мають розуміти що існування України це запорука їх мирного життя.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:43 Ответить
70 років миру і десятки роки добробуту породили покоління імбіцилів які думають що все буде чудово вічно якщо нічого не робити
показать весь комментарий
06.12.2025 17:49 Ответить
" Пеллегріні зауважив, що такі великі кошти мають витрачатися хіба на післявоєнну відбудову України" Дебілоїд не розуміє, або робить вигляд, що не розуміє того факту, що для того, щоб відбудовувати післявоєнну Україну треба щоб Україна вистояла. Бо в іншому випадку відбудовувати будуть малоросію, а не Україну.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:40 Ответить
Громаляни цих країн розуміють що всі гроші в Україні просто крадуть, на найвищому рівні.
показать весь комментарий
06.12.2025 19:31 Ответить
словаки завжди були фашистами .
показать весь комментарий
06.12.2025 16:48 Ответить
Як такі, як ти, ******* все ділить на "чорне" і "біле"... Якби Гітлер не був таким самовпевненим, українці могли-б стать такими самими "фашистами"... Просто Гітлер погодився з створенням "незалежної" Словаччини, але не погодився з "незалежною" Україною, під проводом Бандери... От і вся різниця...
Українці були "лругим сортом" в СРСР... А словаки - в Чехословаччині...
Запам"ятай - немає "поганих народів" . Є "погані люди" в народах...
показать весь комментарий
06.12.2025 16:59 Ответить
Так, але є народи де поганих людей більшість.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:06 Ответить
Тут - як сказать... Точніше, з якою інтенсивнісю та масовістю, у людей "мізки засрані... Якщо створить відповідні умови - з будь-якого народу можна створить як кровожерливого монстра, так і "світоч демократії...
показать весь комментарий
06.12.2025 17:19 Ответить
Людина якщо вона людина розумна а не істота в людській подобі в любих умовах завжди задишається людиною
показать весь комментарий
06.12.2025 17:54 Ответить
В сказках для детей - да, а в реальности всё совсем иначе (достаточно почитать основы социальной психологии). А самое главное - вы решили дать оценку народу, по высказываниям одного человека из этого народа. Напомню - кто-то выбирал януковича, а кто-то выбирал гитлера и трампа.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:19 Ответить
Та ладна. В будь яких умовах?? Та подивіться на тих людей сросійських. Антизомбі й Громадянська оборона у поміч.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:37 Ответить
Це все "пишні слова"...
показать весь комментарий
06.12.2025 19:40 Ответить
ти мені ще про хароших росіян заспівай . розвивай свою думку. дуже цікаво послухати, наприклад про поганих і хароших росіян.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:08 Ответить
У Вас нік кацапською.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:11 Ответить
это кацапский бот очевидно же
показать весь комментарий
06.12.2025 18:56 Ответить
Та знаю..розвелось гівна, капець.
показать весь комментарий
06.12.2025 19:13 Ответить
Продовжуй... Дуже цікаво...
показать весь комментарий
06.12.2025 17:12 Ответить
А Легіон "Свобода Росії", який воює у складі ЗСУ це які росіяни?
показать весь комментарий
06.12.2025 19:20 Ответить
Якби був вибір підтримувати сталіна чи гітлера... комунізм чи нацизм
Краще обрати гітлера . Між ними прірва. Таких злочинів як незасуджений совок ще ніхто не вчиняв.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:16 Ответить
Ну - як сказать... Гітлер просто "не встиг"... Комуністи знищувать людей почали з 1918-го... А нацисти - з 1933-го... А якщо подивиться на їх плани - так вони теж планували створювать "штучні голодомори", після своєї перемоги, щоб очистить землі СРСР, для розселення своїх колоністів...
показать весь комментарий
06.12.2025 17:24 Ответить
Історію пишуть переможці. В ми знаємо як вміють брехати рашисти. Так що я би перепроврила те що нам говорили на уроках історії
показать весь комментарий
06.12.2025 18:23 Ответить
Розумієте, в чому справа - "переможці", коли публікували німецькі архіви, не думали, що колись і їх держава розвалиться, і промайне мить, коли ненадовго відкриються їх архіви, й історики зможуть цим скористаться, хоча-б, частково... Встигли...Тому є що з чим порівнювать...
показать весь комментарий
06.12.2025 19:38 Ответить
Совкові архіви так і не відкрили. Найбільш кривавий режим це комунізм. Як не крути. Якби не існувало Гітлера, то не знаю навіть де би ми всі зараз були.
показать весь комментарий
06.12.2025 21:36 Ответить
Я написав про "мить"... Це було в період "пізнього Горбачова" і "раннього Єльцина"...
показать весь комментарий
06.12.2025 22:02 Ответить
Це Ви процитували Йосипа Віссаріоновича, а стосовно Адольфа то існує думка, що після втрат під Сталінградом він хотів створити армію з поляків і українців. Коли про це дізнались в Кремлі на Волинь було відправлено "людей з чистою совістю " і як результат маємо "Волинську трагедію".
показать весь комментарий
06.12.2025 22:49 Ответить
Довго думав, щоб це ляпнуть?
1. Якшо я "процитував Йосипа Віссаріоновича - то наведи цю його цитату... Порівняємо...
2. Що там "Гітлер планував після втрат під Статінградом" - це лише "думка" Мабуть, твоя власна...
3. З поляків так нічого створено і не було, а з українців, (без участі Бандери), з гріхом пополам, була сформована одна дивізія, аж в кінці 1943-го, і та розбіглася після першого ж удару під Бродами, в 1944-му.
4. Люди з чистою совістю", були на Волині і до Сталінграду. І у Волинської трагедії були зовсім інші причини - НКВСівці ними тільки скористалися... Якби це було так, як пишеш ти, то їм було вигідніше спровокувать напади АК та УПА, на німців, (як це робили з"єднання Ковпака та Сабурова , які руйнували комунікації в німецькому тилу та відволікали війська з фронту). В БРСР було повно "людей з чистою совістю", була АК, заходили бандерівці - але ніякої "Волинської трагедії" не було...
показать весь комментарий
07.12.2025 00:42 Ответить
Нацистами. фашисты это итальянцы. Некоторые никак не запомнят
показать весь комментарий
06.12.2025 17:09 Ответить
Фінансування росії для закупівлі зброї "лише продовжуватиме конфлікт",
показать весь комментарий
06.12.2025 16:49 Ответить
🤡🤡🤡🤡🤡
показать весь комментарий
06.12.2025 16:56 Ответить
а якщо зброї не буде то і руйнівних наслідків не буде ?

хто вас цій дебільній логіці навчив
показать весь комментарий
06.12.2025 16:49 Ответить
воно або дебіл або хвойда
показать весь комментарий
06.12.2025 16:50 Ответить
дебільна хвойда)))
показать весь комментарий
06.12.2025 17:12 Ответить
Здохни,пеллегріні.
показать весь комментарий
06.12.2025 16:50 Ответить
Навіщо лікувати хворобу, дешевше вмерти.
показать весь комментарий
06.12.2025 16:51 Ответить
кацапи б захопили Україну - і все - вмиваєм руки - Пеллегріні
показать весь комментарий
06.12.2025 16:51 Ответить
Жаль що такі як Трамп і Фіцо вижили під час замахів ,можливо і світ був би розумніший без цих мерзот.
показать весь комментарий
06.12.2025 16:53 Ответить
Если б дырочки в электрических розеточках были бы побольше...
показать весь комментарий
06.12.2025 18:31 Ответить
ну так, якщо нас усіх вб'ють - завершиться конфлікт. ...а якщо вб1ють пелегріні - то всього навсього одним дурнем стане менше. некритично
показать весь комментарий
06.12.2025 16:54 Ответить
Годувати пєлєгріню - лише продовжувати його безглузді муки, на цььому світі...
показать весь комментарий
06.12.2025 16:54 Ответить
він годує росію щоб вона продовжувала війну
показать весь комментарий
06.12.2025 16:56 Ответить
Цікаво, що б воно кукарікало,якби в НАТО не було і на нього напала б...Україна?
показать весь комментарий
06.12.2025 16:57 Ответить
І не в ЄС. Вони б з голодухи скоріш здохли..
показать весь комментарий
06.12.2025 17:14 Ответить
Виходить що Україні лягти і підняти руки,бо,кажуть,лежачого не б'ють.
Чому ви такі розумні орбани, сіярти,фіци,пеллегріні не чините тиск на пуйла,сказавши :"Слухай,ху...ло,давай зав'язуй!".
Запам'ятайте,іуди, Україна стоїть на захисті Європи і якщо вона впаде то дивись,щоб не повторилася Прага 1968 року.
показать весь комментарий
06.12.2025 16:59 Ответить
***** їх не послухає, від поняття "зовсім"
показать весь комментарий
06.12.2025 17:11 Ответить
посібники нацистів в другій сітовій знають що кажуть!
показать весь комментарий
06.12.2025 17:06 Ответить
може пан Пеллегріні готовий прийняти до себе мільйони українських біженців, які не захочуть жити в окупації?
показать весь комментарий
06.12.2025 17:07 Ответить
А не буде зброї, рано чи пізно кацапські танки знову будуть в Братиславі. Ти цього хочеш, підАр?!
показать весь комментарий
06.12.2025 17:12 Ответить
Ivan,hier gibt 's keine Vodka..
показать весь комментарий
06.12.2025 17:28 Ответить
Кацап?
показать весь комментарий
06.12.2025 17:29 Ответить
Та ладно! 100 пудово кацапських!
показать весь комментарий
06.12.2025 17:37 Ответить
Це мерзость..іншіх слів в мене немае.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:14 Ответить
А ви дайте далекобійну зброю та ракети у адекватній кількості, і подивимось хто "не може відтиснити". А, ну да, вам же ж собі треба, а на прокладку між собою та кацапами можна бовт покласти. Гарна далекоглядна стратегія.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:21 Ответить
словацьке чмо .Ти накуя фінансуєш рашистських вбивць українського народу.купуючи за гроші ЄС В куйла енергоресурси???,*** ...вота рашистська....
показать весь комментарий
06.12.2025 17:22 Ответить
Проблема в тому що ці енергоносії ідуть через Україну, ще ми в Словакію продаєм електроенергію дешевше чим нашим підприємствам. Фактична завдяки нам він і має популярність у словаків.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:05 Ответить
О,і цей за Фіциком((Ну так,припинити постачання,щоб москалі в моменті вбили десь 2млн ЗСУ і причетних,потім ще кілька мілйонів в наступні роки,потім ще кілька мійонів чеерз концтабори...і настане мір,а Словаччині віддадуть кусочок Закарпаття?(((
показать весь комментарий
06.12.2025 17:26 Ответить
Звідки такі ідіоти беруться?

Таке враження, що ідіотизм -- ******** мейнстрим серед націй, що мали б трохи відрізнятися від мавп.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:30 Ответить
Цей суб,жкт далеко не ідіот воно пристосуванець і відробляє гроші рашки пропихуючи бредові наративи їх не вчить історія забули пражську весну і танки срср
показать весь комментарий
06.12.2025 18:11 Ответить
Ви мене не зрозуміли: ким би він не був, але його обрали ідіоти.

Як і у нас.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:25 Ответить
І не тільки серед націй, а серед їх лідерів, яких вони і обирають.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:16 Ответить
Поэтому этот ******* отправляет деньги в рАсею, что бы больше убивать детей в Украине.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:35 Ответить
Там всі підора..си відправляють гроші в рашу, фактично якщо сьогодення порівняти з другою світовою, цікаво б виграв б совок, якби кірім лендліза Захід б давав гроші гітлерівцям на війну, купляючи щось у них, та поставляючи їм технології для озброєння.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:03 Ответить
Ви якісь придурки там на Заході ?
"Якщо фінансувати Україну - це лише продовжить війну . . ."

А ЯКЩО НЕ ФІНАНСУВАТИ, ПУТІН ДІЙДЕ ДО ЧОПА І НАС ВСІХ УБ'ЮТЬ, ДО ЄДИНОГО !!!
Це буде краще ? No Ukraine - no problem ?
показать весь комментарий
06.12.2025 17:44 Ответить
та не всіх, але багатьох, інших русифікують так чи інакше, дивний світ взагалі зараз, цілі країни обирають для себе знищення
показать весь комментарий
06.12.2025 23:58 Ответить
Отже логіка така : зупиняємо фінансування і кацапи зупиняться або розвернуться і заберуться з України ?
показать весь комментарий
06.12.2025 17:46 Ответить
Хвойда, это не конфликт.
Это война за выживание.
По твоей логике, зачем утопающему протягивать ветку.
Чем раньше ты уберешь ветку, тем раньше он утонет и борьба жертвы за жизнь окончится.
Что-то этот брак природы ни слова не говорит в адрес того, кто нарушил ВСЕ международные законы, соглашения и договоренности.
Ворон ворону глаз не выклюнет.
показать весь комментарий
06.12.2025 17:47 Ответить
Це продовжуватиме нашу боротьбу. Була б моя воля, запустив би до вас через кордон пару тисяч полонених вагнерів - щоб ви тоді заспівали?
показать весь комментарий
06.12.2025 17:58 Ответить
З Україною (не дай Бог) може статись чеченський варіант- як зараз кадирівці воюють,мародерять позаду кацапоармії - так і українці підуть по Європі вслід за кацапами грабувати по репарації. За туалетний папір "Будапешт" треба платити,а не стурбованості висловлювати.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:15 Ответить
і таке можливо, не факт що позаду, але з такими заявами може у більшої кількості людей з'явитись думка що ми не ту сторону обрали в світовому протистоянні
показать весь комментарий
07.12.2025 00:01 Ответить
Правильно. Не поставляти зброю Україні щоб росія нарешті вже добила цю Україну, яка сміє пручатися братерському російському нападу. І війна закінчиться. А те, що українців знищать, то цим можна знехтувати.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:25 Ответить
Тобто треба тупо допомоги росії повністю окупувати Україну, щоб потім ці гроші віддати росії на відбудову вже росії.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:26 Ответить
Пеллегріні мріє опинитися у Варшавському договорі?
показать весь комментарий
06.12.2025 18:27 Ответить
Слів нема вже...на куй пішов..
показать весь комментарий
06.12.2025 18:29 Ответить
Щоб тебе бомбили і твої міста захопили, про який конфлікт тоді б говорили, боадуре під московський?
показать весь комментарий
06.12.2025 18:51 Ответить
Коли ці потвори передадуть Україну і повалиться фронт, то у населення не буде навіть особистої зброї у хаті дякуючи зраднику Зеленському.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:58 Ответить
трамповірус крокує по Європі! передається при вилизуванні сраки носія вірусу, моментально наносить ураження розумовим можливостям до рівня ідіота.
показать весь комментарий
06.12.2025 18:58 Ответить
показать весь комментарий
06.12.2025 20:01 Ответить
Або розумово непридатний, або агент кацапів.
Навіть обидва варіанта логічно поєднуються.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:18 Ответить
*****.
показать весь комментарий
06.12.2025 20:40 Ответить
Ідіотами та повними телепнями не стають, ними народжуються...!!!
Ось і уся байка про Євросоюз котрий у своїх лавах утримує пропідороських п*дарів з словаччини та угорщини, котрі крутять Євросоюз на 21 пальці, а представники домінуючих держав у цьому Євросоюзі лише стурбовано та засмучено облизують один одному вуха своєю неспроможністю та сцикливим лузерством...!!!!
показать весь комментарий
06.12.2025 21:12 Ответить
ТИ НЕ ЛЮДИНА!!!!!!!
показать весь комментарий
06.12.2025 21:19 Ответить
Заскучав за життям під совєтським парканом?
показать весь комментарий
06.12.2025 21:40 Ответить
Словаків взагалі не розумію, вони тупо наступні
показать весь комментарий
06.12.2025 22:07 Ответить
Чому б цьому організму не провести евтаназію? Бо поки воно дихає та розповсюджує навкруги СО² та всіляку гидоту, все одно через деякий час неминуче потрапить у чан до чортів. За економію кисню та часу!
показать весь комментарий
06.12.2025 22:08 Ответить
горбату словаччину могила виправить
показать весь комментарий
06.12.2025 22:15 Ответить
Та це він Єврокомісію шантажує щоб дали грошенят для Словаччини, чи може щоб дозволили Словаччині нафту орківську купувати. Вирішив під дурника "закосити".
показать весь комментарий
06.12.2025 22:32 Ответить