11086 посетителей онлайн

В новом мирном плане численность ВСУ – 800 000 военнослужащих, как и сейчас, – Зеленский

зсу

Президент Владимир Зеленский заявил, что в нынешней версии плана США о завершении войны согласовали сохранение 800 тысяч украинских войск.

Об этом глава государства сказал во время общения с медиа, цитирует "Бабель", информирует Цензор.НЕТ.

Численность ВСУ

"Были разные цифры в документах. В 2022 году хотели ограничение в 40 или 50 тысяч. На сегодняшний день в документе есть реальная численность сегодняшней армии, это согласовано с военными, — 800 000. На сегодняшний день мы достаточно доработали этот пункт", — заявил он.

Кроме того, в новой версии мирного плана говорится, что Россия должна выйти из оккупированных частей Харьковской и Сумской областей. Выход РФ из Запорожья и Херсонской области пока не рассматривался.

О повышении зарплат военным

"Есть вопросы по государственному бюджету. Люди на первой линии фронта получают больше денег. Но увеличение выплат той или иной части военных зависит прежде всего от дополнительного бюджета, который Украина может привлечь. Сегодня мы боремся за $45-50 миллиардов на следующий год. Они идут на некоторые вещи, не на заработную плату.

Если нет этих денег, это означает, что ты на имеющуюся зарплату военному будешь находить деньги где-то еще внутри этого бюджета. Когда вы говорите: давайте еще увеличим, — я только за. Но это плюс еще к этому дефициту. Это чрезвычайно сложная задача, которую не решишь просто переброской средств. В следующем году будем бороться за соответствующие решения с партнерами", - пояснил Зеленский.

Что предшествовало?

  • В январе 2025 года глава государства заявлял, что численность ВСУ составляет 880 000 человек, российский контингент в Украине на тот момент – около 600 000.
Топ комментарии
+36
Місяць відбувається якась феєрична дурня ! 800 000 це про що ?!
В мирний час такої армії ніколи не буде ! А в разі нової війни - жодних обмежень для армії все одно не буде !
показать весь комментарий
11.12.2025 19:04 Ответить
+30
Він занадто тупий щоб зрозуміти що справа не в чисельності А В ОБМЕЖЕННІ СУВЕРЕНІТЕТУ ДЕ НАМ ДИКТУЮТЬ ЩО МИ МАЄМ І ЩО МИ НЕ МАЄМ

- потім буде мова
- потім буде віра

бо .....армія мова віра
показать весь комментарий
11.12.2025 19:07 Ответить
+15
Не втому суть, яка чисельність нашої армії. Якого члена ми це взагалі обговорюємо??? А потім кацапня з кожної праски кричатиме про зовнішнє управління.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Это до чего докатился типа президент суверенного государства, что он количество армии согласовывает не с народом, не с парламентом, а с президентом Трампоном, который тупо работает на Путина? Теперь Путин заявит, что Штаты реально руководят Украиной, а Зеленский - шут горозховый со всей властью. Он уже сделал то, что Украина снова стала объетом, а не субъектом политики. Он скоро договорится
показать весь комментарий
11.12.2025 19:31 Ответить
Тобто Україна погоджується зменшити кількість ЗСУ з 800 тисяч до 800 тисяч?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:29 Ответить
Де кошти взяти Україні для зарплати армії у 800 тис?
показать весь комментарий
12.12.2025 07:22 Ответить
двойное гражданство в "конституции" рада во время войны как-то поменяла. и тем самым немного себя обнулила.
показать весь комментарий
12.12.2025 02:59 Ответить
Ми не можемо ні з ким узгоджувати чисельність війська. Вони нас забовтують. Це приниження нації.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:15 Ответить
Сохранение 800 тыс. Не ограничение, а сохранение.) ""Вихід РФ із Запоріжжя та Херсонщини поки не розглядали"- конечно не рассматривали. Там такого изначально не было нет и не будет. В общем пошли обертки. Ну это предсказуемо было.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:32 Ответить
Когда Украина была субъектом мировой политики, можно узнать? В чем это выражалось? Что нас сначала содержала русня дешёвым газом, а потом МВФ кредитами? Или когда хотели вступить туда где нас и видеть не хотели?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:40 Ответить
Справа не в чисельності армії, а в суверенітету, який нам обмежують на користь агресора. Що вже є грубим порушенням всіх норм.
показать весь комментарий
12.12.2025 10:17 Ответить
Ох **** крутить загальними фразами.800 тис тільки зсу чи в цю цифру включено усе до держохорони?Бреше,****
показать весь комментарий
11.12.2025 19:12 Ответить
ОБМЕЖЕННЯ АРМІЇ ЦЕ ОЗНАЧАЄ ЩО УКРАЇНА ВТРАЧАЄ СУВЕРЕНІТЕТ І РОСІЙСЬКІ ЗЛОЧИНЦІ НЕ ТІЛЬКІ НЕ ПОНЕСУТЬ ПОКАРАННЯ ЗА ГЕНОЦИД А САМА УКРАЇНА БУДЕ ПОКАРАНА. ЦЕ ПРЕЦЕДЕНТ В ІСТОРІЇ. А ЗЕЛЕНЕ ЧМО РОБИТЬ ВИГЛЯД ЩО ТАК І ТРЕБА. ЦЕ ЗРАДА.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:20 Ответить
Украина не будет этого выполнять по факту. Украина будет делать, что захочет. Украина суверенное государство.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:45 Ответить
в мирном плане Украины - Россия должна выйти со всей территории Украины и отвести войска от территории Украины на 2 тысячи км.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:46 Ответить
"Трамп заявил, что пора провести выборы в Украине".

Ему конечно виднее. Он же мудрец, провидец и стратег. Делец и жрец, Гольфист, миротворец, альфа самец. А заодно швец, жнец и на дуде в ансамбле Клинтона игрец.

Он конечно знает, как провести демократические выборы во время войны. Когда каждый день бомбят и воздушные тревоги вместо колыбельной. Когда часть страны оккупирована, часть разрушена и миллионы беженцев. Когда ночью комендантский час, а днем - предчувствие удара. Когда бомбоубежища уже как дом родной, а в каждом подвале по раскладушке и продовольственному запасу.

Вот и пусть подскажет. А то украинцы все никак не разберутся, что им делать со страной и демократией.
показать весь комментарий
11.12.2025 20:26 Ответить
Учитывая проблемы с мобилизацией это ему на руку.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:37 Ответить
...а чим будуть озброєні ці 800 тис і чи буде розроблятися і вироблятися зброя? Чи будуть поставки зах.зброї?
показать весь комментарий
11.12.2025 20:43 Ответить
ага...газом по "братській" цині, вищей, що була для меркель
показать весь комментарий
11.12.2025 20:50 Ответить
Це добре . Але в мирний час нам така величезна армія і не потрібна . А у випадку війни ніхто і так не змусить Україну збільшити армію настільки буде їй потрібно , як ніхто не прийде і не буде рахувати кількість ос . А хто почне щось там гавкати - можна буде послати подалі . Нехай на себе дивляться .
Зараз такий час що ніхто тих договорів не притримується . Кацапи порушили всі можливі договори , напавши на Україну , і США , коли обіцяли Україні захист в обмін на яз .
показать весь комментарий
11.12.2025 19:28 Ответить
Військовими не народжуються . Військові це звичайні цивільні , які пройшли хоча б базову військову підготовку . А військову підготовку , починаючи ще аж зі школи , мають проходити всі , включно з мажорськими і депутатськими синками . Як у Ізраїлі наприклад . І чхати на те - хочуть вони чи ні . Нема підготовки - сосі чупа чупс , ніяких тобі привілеїв , преференцій і всього іншого .
А для цього держава має встановити жорсткі правила - які стосуватимуться ВСІХ без виключення , а не лише безправних Микол .
показать весь комментарий
11.12.2025 20:13 Ответить
Розумію , але все ж , суверенітет це принципове питання .
А практично , напевно і кацапи і американці розуміють що - у разі нової війни , Україна збільшить чисельність армії - настільки їй буде потрібно ,, і нікого не питатиме . І вони не зможуть якось цьому перешкодити . Та і проконтролювати це теж буде ніяк .
показать весь комментарий
12.12.2025 12:03 Ответить
Чисельність армії рашистів обмежується не документами, а успішними бойовими операціями ЗСУ.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:16 Ответить
Ми узгоджуємо чисельність типу із США, а не напряму з РФ.
Посередник Трамп допомагає "другу володимиру" зберегти вигляд переможця, який диктує умови. Допомагає мабуть не безкоштовно.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:21 Ответить
У свому коментарі ви підтвердили розуміння реального механізму обмеження чисельності.
Пафосне розведення зради навколо нікчемних цифр у документах, одночасно висловлюючи адекватне бачення реальності, схоже на маніпуляції політтехнолога. Чиїх будете?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:54 Ответить
Визнати те, що ви пропонуєте, означатиме визнати просте пояснення лише невеликої частини непростої реальності, яка з різних причин склалася у нашій війні з ворогом на даний час.
США примушують нас зупинити війну не шляхом нашої перемоги (поверненням Криму, окупованих територій, суду над військовими злочинцями, репараціями), а ******** формою "фінляндизації" війни. Тобто визнати реальність, що склалася, погодитись на зупинку війни і віддати за це ворогу те, що ми погодимось віддати ворогу за планом "Т-2Х"в обмін на припинення бойових дій і деякі компенсації з боку США та наших партнерів з ЄС.
Ху@лу надається можливість отримати вигляд переможця, який "нагнув НАТО та Україну".
Зрозуміло, що така переможна картина буде малюватися путлерівськими та запутлерівськими пропагандистами саме для споживання рашистської вати всередені РФ та за її кордонами, маючи завдання зміцнити владу путлєра в РФ та його вплив за кордонами РФ, виправдати загибель мільйону росіян та сотен мільярдів доларів.
Висновок - нам не доцільно визнавати підписання вимог, як наше "публічне приниження", вестися на картинку, яку розповсюджуватимуть пропагандисти кремля та поплічники путлєра. Ми зберігаємо суверенну Україну, ЗСУ, мільйони життів, допомогу партнерів і своє майбутнє. Це ще не приниження, не капітуляція України і не перемога рашистів, бо путлєр хотів усю Україну, але не отримав. В нас зберігаються реальні можливості виправити помилки, разом з партнерами посилити ЗСУ, відновити економіку, унеможливити подальші напади РФ.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:29 Ответить
А якщо "міжнародне право" реально діє зараз лише частково?
Якщо його норми не відповідають реальності, що склалася і заважають зберігати мир? Хіба система міжнародної безпеки минулого сторіччя зараз діє? Вона зруйнована зусиллями РФ, її агресивною війною в Україні, новими військово-політичними реаліями найбільш потужних країн, неспроможністю ООН, та багатьом іншим, про що записано, зокрема у новій стратегії США. Може вже не варто звертати багато уваги на застарілі дефініції, а ефективно діяти у відповідності с новою реальністю?
Історичний приклад:
Фінляндія не капітулювала у війні з СРСР, але уклала невигідний https://www.google.com/search?q=%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&oq=%D0%A7%D0%B8+%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D1%96%D1%82%D1%83%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B0+%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%8F+%D1%83+%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96+%D0%B7+%D0%A1%D0%A0%D0%A1%D0%A0%3F&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQABjvBTIHCAIQABjvBTIHCAMQABjvBTIKCAQQABiABBiiBDIHCAUQABjvBdIBCjMyMjA3ajBqMTWoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAnH8dZt63wXjc72NDpsndYKlgIIJSUlezxNSKB77drHqFfS3ocs2tVvI1E00wFGw5OyhPt8g39cu4RGRRRGvemFm3nqXFTt7wqOSB8MBK5Jw2G_NiaZ3SOiLlmyDfqn3iZ4pcFCizUUhO6Z6NDK7yHNFftl93msfF2w5PVlRcG19k&csui=3&ved=2ahUKEwiS29CptbaRAxWFIRAIHaKxGKsQgK4QegQIARAC Московський мирний договір (1940) після Зимової війни, змушено віддавши території, але зберігши свою незалежність та суверенітет, що було головною метою фінів, хоча й ціною значних територіальних втрат.
І як себе почуває Фінляндія зараз? А де зараз СРСР?
показать весь комментарий
11.12.2025 23:08 Ответить
У вашому попередньому коментарі ви не писали про перемогу.
Мова йшла про те, чи визнаю я "однобічну вимогу" з Т-2Х по обмеженню чисельності ЗСУ до 800К "тупо відвертим, публічним приниженням України, яку ху@ло вчергове хоче виставити недодержавою." Будь ласка уважно перевіряйте ваші попередні коментарі.
Стосовно врахування вами реалій. Т-2Х є складною системою взаємоповʼязаних вимог, і вимогу обмеження чисельності мабуть доцільно розглядати в системі з іншими вимогами ворога та пропонувати наші контрвимоги. Ми ще не бачили остаточну редакцію тексту документів ("версії мирного плану"),які коментує Зеленський, отже їх системний аналіз поки неможливий. Чисельність ЗСУ в принципі не може бути необмеженою. Якщо ж робити оцінку чисельності, то треба врахувати, яку максимальну чисельність ЗСУ Україна може утримувати (забезпечувати всім необхідним) у мирний та військовий час, як за рахунок лише власних ресурсів так і за участю партнерів, з урахуванням реально доступних розмірів допомоги. Потрібну ж чисельність мабуть краще знає генеральний штаб. Особисто я вважаю, що з урахуванням наведених вище міркувань, обмеження чисельності ЗСУ "до 800 тис" мабуть можна погодити. Ми отримали цю пропозицію не від путлєра, а від Трампа (Т-2Х). Відчуття тиску і приниження - так, є, але не безпосередньо від путлєра, а від Трампа, який підігрує військовому злочинцю путлєру і, неофіційно погрожує припиненням постачання американської зброї, яку НАТО купує в США та передає Україні.
показать весь комментарий
12.12.2025 01:26 Ответить
Ви не писали про перемогу. Про перемогу написав я у своєму коментарі, відповідаючи вам на той ваш коментар, де ви не писали про перемогу, а запитали мене про інше.
показать весь комментарий
12.12.2025 10:21 Ответить
Місяць відбувається якась феєрична дурня ! 800 000 це про що ?!
В мирний час такої армії ніколи не буде ! А в разі нової війни - жодних обмежень для армії все одно не буде !
показать весь комментарий
11.12.2025 19:04 Ответить
Вже є такі вимоги - і їх багато !
- дозволити вибори під час війни
- відмова від ЄС і НАТО , а курс в НАТО - прописаний в Конституції ...
показать весь комментарий
11.12.2025 19:25 Ответить
ІМХО - те , що насправді обговорюють в "мирному плані" взагалі не оприлюднюється !
Ми , про це , дізнаємось потім ... колись ...
показать весь комментарий
11.12.2025 19:28 Ответить
Вибачте, а ви не впевнені в "зовнішньому управлінні"? Воно почалося з того моменту, як Україна взяла перший раз кошти у ЄС. З тих пір все, що відбувається: податки, вимоги і т.д. диктується "спонсорами" цього балу.
показать весь комментарий
11.12.2025 23:00 Ответить
Во дурак. А то, что тебе приказывают иметь только такую численность, какую скажут, и некакую иначе, тебя это не волнует?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:31 Ответить
Так
показать весь комментарий
11.12.2025 19:48 Ответить
А з ким миримось? З тими, з ким воюємо? Якщо ні, то хтось тут несповна розуму 😂
показать весь комментарий
11.12.2025 21:30 Ответить
Все так, але ця капітуляція навіть не перед кцапами,а перед США 😂 Ось у чому весь дурдом
показать весь комментарий
11.12.2025 21:33 Ответить
Він взагалі розуміє, про що говорить? Якщо розуміє, то зрадник, якщо не розуміє, то ідіот, але юридично все одно зрадник.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:29 Ответить
І що? 600 тисяч в тилах яйки чухати, а 200 тисяч на лбз, без жодних ротацій? Так з такою кривогузною дебільною організацію планування в зсу, їх стане менше і менше на лбз, тим більше партнери будуть виділяти вже менше грошей на утримання військ
показать весь комментарий
11.12.2025 21:34 Ответить
Так він і є зрадник, квартальна зешобла завербована ФСБ ще хз коли, а нарід тільки зараз прозріває..
показать весь комментарий
11.12.2025 22:34 Ответить
Тобто ви за те, щоб воювати до кінця, правильно?
Чи те, що частина території України під контролем іншої держави, це не обмеження суверенітету?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:21 Ответить
Там більшість пунктів взагалі існуватимуть тільки поки пупа живий.
А ті, хто кричить, що це якесь обмеження суверенітету - просто хочуть воювати поки країна не рухне. Бо ми не витягнемо цю війну проти вже трьох ядерних держав.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:23 Ответить
О, тут люди з окопів пишуть. І як, скільки ти готовий ще людей покласти, щоб дійти до Криму? А чим будеш воювати, фламінгами? Чи як раїся, просто будеш слати купу людей на м'ясні штурми?
Як ти взагалі бачиш що Україна може відвоювати зараз? Чи ти божевільний, який нічого не бачить, а тільки вимагає воювати?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:45 Ответить
За зупинку війни.
Ми не витягли цю війну, і це сталось, коли переміг тампон. Ми втратили основного пратнера, без США ми прогрАємо.
Так, пункти про здачу решти Донецької області я також не підтримую, це маячня.
Але пункти про якісь там обмеження армії, ще чогось - це просто дрібниці, які якщо і будуть діяти, то тільки поки пупа живий.
Зараз ми просто втрачаємо величезну кількість людей просто так. Без навіть надії відбити територі., яку вже втратили. А продовження війни - це втрата ще більших територій.
показать весь комментарий
11.12.2025 20:05 Ответить
Де я таке сказав?
Підписати все, що там пропонують, окрім визнання територій, та віддавання ще якихось. Решта не важлива, тобто вона набагато меньш важлива за життя, які будуть втрачені, поки зе вагаєтсья як сприйме країна якісь там пункти.
Всі ті пункти - це тимчасовий папірець, він будет скасований як тільки пупа сдохне. А якщо це дасть можливість зупинити війну, то воно того варте.
показать весь комментарий
11.12.2025 20:58 Ответить
Ти вже знаєш як відвоювати Крим? Ану поділись, всі посміємось тут.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:00 Ответить
Ну так це вже зовсім інше питання.
Тут вже багато чого буде залежати якраз від нашого дуже розумного наріду, який звісно обере когось, хто подбає про нашу армію та захист, замість цього зеленого крадія. Якщо війна буде зупинена, Україна отримає доступ до набагато більшого асортименту озброєнь, які зараз нам ніхто не продає "бо не торгують з країнами, що воюють". Європа стопудово профінансує озброєння ЗСУ. Це набагато дешевше, ніж знов фінансувати наш бюджет. Раїся потребує декілька років, щоб відновити свою боєздатність до рівня хочаб 2022 року. Бо зараз вони воюють просто м'ясом. Цього недостатньо для великих проривів, але достатньо щоб постійно тиснути, бо у нас так само величезне виснаження.
Вони не зможуть напасти одразу, у нас буде час на укріплення обороноздатності. А от ті величезні зруйновані території, які раїся отримала, дуже сильно вдарять по їхньому бюджету. Набагато сильніше, ніж той самий Чорнобиль по совку вдарив.
Тому я вважаю, що зупинка війни на майже будь-яких умовах, це єдиний вихід зараз.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:29 Ответить
Тобто ти гадки не маєш як далі воювати і відвойовувати території, але тобі на це начхати, треба воювати і все?
Ти реально за те, щоб поступово відступати ще років 5, втративши декілька мільйонів життів, і потім вже коли раїся буде знов десь під Києвом, сказати, ну, ми зробили все, що могли, тепер здаємось, бо вже нема нікого, хто б міг воювати?
Це твій план?
показать весь комментарий
11.12.2025 21:33 Ответить
Майже вся війна іде на території України, ми тупо не можемо нічого виробляти у себе, бо туди одразу прилітає. Раїся спокійно виробляє все, що може, ми знищуємо ледь 10% від їхніх потужностей.
Ви дійсно не розумієте наскільки Україні буде легше відновлюватись, чи просто дуже хочете воювати?
показать весь комментарий
11.12.2025 21:45 Ответить
Так це ж ти вимагаєш воювати, а не я. Тому у мене питання до тебе.
А голосував я за пороха.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:50 Ответить
А вони існують?
Бо я бачив лише фоточки самої ракети, а не відео результатів її застосування. І я реально вважаю, що це просто піар хід. Бо навіть за словами зе, ми вже мали їх виробити десятки, якщо не сотні. Так де палаючі заводи на раїсі? Там коли ракета прилітає, то заводу дуже погано. Але поки тільки безпілотники. А це лише сповільнення їхньої роботи.
Нема ніякої фламінги.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:54 Ответить
Куди ті чоловіки виїдуть? Це зараз за кордоном працює багато програм підтримки біженців. Ви коли небудь платили за себе десь у Європі? Скільки ви зможете там прожити на власну зарплату? Тиждень?
Навпаки - в Україну повернуться мільйони, бо якраз ті самі програми буде скорочено або скасовано.
За три місяці ніхто не відновить війну, об москалі теж будуть робити ротації, відпустки і тому подібне, чи вони будуть просто сидіти у окопах ці місяці?
За три місяці без обстрілів ЗСУ може так окопатись, що ніяке відновлення вже не допоможе раїсі.
Тим більше, що ми можемо навіть за такий час отримати нормальні ракети, як балістичні, так і повітря-повітря, що унеможливить знищення позицій кабами.
Україна дуже багато виграє від зупинки війни.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:00 Ответить
Тобто у тебе жодної ідеї що зараз відбувається, як воно може далі піти, ти просто хочешь воювати бо колись там 100 років тому щось трапилось, я зрозумів.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:03 Ответить
Ти розумієш, що закликаєш саме до повторення цього геноциду? Чи до тебе не доходить, що у раїсі ще мільйони людей, готових вмирати за рублі? А Китай із задоволенням це все проспонсорує разом з Індією.
Їх уп'ятеро більше за нас, ти пропонуєш розмінюватись? І хто раніше закінчиться?
Ще раз повторю: будь-які заклики воювати до перемоги і є закликом до геноциду українців, бо ми зараз не маємо ніяких шансів перемогти. Ми втратили ту підтримку, яка б нам це дозволила. Зараз продовження війни призводить лише до збільшення втрат людей та територій.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:20 Ответить
Це лише твої хотєлкі. Ти так кажеш, ніби тобі сам пупа вже вислав документи.
Я теж можу сказати, що не скористаєтсья. І що? Це лише твої слова проти моїх.
А от якщо не зупинити цю війну, то ми гарантовано втратимо мільйони. І це факт, бо ніякого перелому нема, ми поступово втрачаємо життя та території. А також втрачаємо підтримку. То може підкажеш який ти бачиш вихід? Просто воювати? А подивитись трохи вперед?
показать весь комментарий
11.12.2025 22:24 Ответить
Ого, тобто не ваші міндічі із умєровими, які відверто розкрадають мільярди, деморалізують армію і суспільство, а я, той, хто каже, що пункти про якісь обмеження армії чи ще чогось не мають нікого хвилювати і треба підписувати це все задля зупинки війни?
Я не "устал ат вайни", я просто бачу куди це зараз все йде. І якщо ти цього не бачиш, то може хочаб не закликай до чогось, що не розумієш.
Бо я вже питав, у тебе нема розуміння як тут щось виграти. У тебе лише розуміння, що треба воювати. А це навіть гірше за деморалізацію, бо ти закликаєш просто всім загинути.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:44 Ответить
А можна трохи більше про "Продовження війни - ще пів мільйона можливих жертв."?
А чому лише пів мільйона? А потім що, перемога? От я цей момент взагалі не зрозумів, можете пояснити?
показать весь комментарий
11.12.2025 22:46 Ответить
Тобто ти навіть не читаєш що я пишу. Добре, я повторю: я не скиглю, навпаки, я закликаю інших не скиглити, що там якесь обмеження суверенітету підписують, хай підписують все, що завгодно, тільки не визнають території. Все інше протримаєтсья лише до моменту смерті пупи. І от якщо не будуть масово скиглити про цю "зраду", то документ підпишуть і саме це може зупинити наступ.
А от ти якраз нічого не пропонуєш, окрім гарантовано вмерти тут всім.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:57 Ответить
Я знаю що таке цугцванг, тому і пропоную зараз підписувати майже будь який папірець.
А от ви просто ігноруєте питання. І я розумію чому - бо у вас нема відповіді.
Ви просто вигадали той пункт.
показать весь комментарий
11.12.2025 23:06 Ответить
Зупинка війни - це шанс, що ми всеж будемо займатись підвищенням обороноздатності. А якщо ні, то Україну вже нічого не врятує.
Продовження війни - це гарантований програш. Ми втратили величезну частину підтримки від США. Її ніхто не компенсує. Зараз ми можемо лише відступати.
Ще раз - ти бачиш якийсь варіант хочаб зупинити лінію фронту? Я не бачу. А якщо і далі так само воювати, то за декілька років фронт опиниться біля Києва. І тут вже ніхто нічого підписувати не буде окрім капітуляції.
Якщо я не правий - скажи де саме я помиляюсь.
показать весь комментарий
11.12.2025 23:30 Ответить
Яка демагогія? Ви написали, що продовження війни - це втрата пів мільйона людей. Я вам кажу, що це відверта брехня. Ви замість того, щоб якось підтвердити своє висловлювання, просто почали переходити на особистості. Я це бачу лише як визнання, що ви збрехали.
показать весь комментарий
11.12.2025 23:32 Ответить
Я просто запитав що ви мали на увазі, коли говорили, що продовження війни це ще пів мільйона загиблих. У відповідь я лише бачу образи. Невже настільки важко відповідати за свої слова? Ви ж це самі написали. А теперь мене називаєте тупим.
Ви ж цими образами лише себе викриваєте. Розписуєтесь, що збрехали, а тепер так недотепно відмазуєтесь.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:05 Ответить
Пунктів про денацифікацію та демілітарізацію вже давно нема у тому списку. А раїська церква у нас по факту так і залишається і без якихось угод.
Хто нашим військовим щось надасть? Тампон вже заявив, що нічого не дасть. Європа так і не спромоглась хочаб наздогнати північну корею по виробництву.
Ви якийсь занадто наївний. Ніхто нам нічого не дасть, он навіть поляки вже три роки думають чи дати нам ті міги. Не дадуть. Чи ви цього не бачите?
Нам вже скорочують допомогу. Причому суттєво, особливо після міндіча.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:12 Ответить
Я взагалі лише факти надаю. А ти їх просто ігноруєш.
Вся твоя позиція - треба воювати, а чим - ну десь воно з'явиться.
А коли кажу, що вже по факту не з'являється, то що я чую? А ти ето, по метадичке там чигота гавариш.
Аргументуй свою позицію.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:24 Ответить
Ти зовсім наївний. "Зробити все, щоб було". Це така загальна фраза, за якою можна сховати все, що завгодно. А по факту - ти тут ховаєш те, що ти і гадки не маєш звідки це озброєння візьметься. А я тобі прямо кажу - нізвідки. Все, пройшов той час, коли нам щось могли давати. США взагалі виходять із цього процесу. То у кого ти будеш брати озброєння? Та на які гроші? Бо у нас нема нічого, нам і гроші теж дають. Тому тисни ти на владу - не тисни, це не від неї залежить. Вона вже все профукала. Потяг пішов, зараз ледь не останній варіант, коли ще можна отримати якусь підтримку зі сторони США, але треба підписати той клятий папірець. Нема більше варіантів.
показать весь комментарий
12.12.2025 08:44 Ответить
Ти навіть цей термін без помилок написати не зміг. Я чекав, думав, може це просто місклік, ні ти три рази написав його неправильно. Хоч подивись як воно пишеться.
А тепер до питання. Нарешті ти визнав, що не буде там ніяких пів мільйона. Бо це втрати лише за рік війни (приблизно). А війна ніяк не закінчиться ні за рік, ні за два. Вона закінчиться коли раїся візьме Київ. І жертв там буде - мільйони.
Тому насправді вибір у нас є лише такий:
1) підписати зараз мирну угоду і можливо швидко, а може і не дуже швидко (цього взагалі ніхто не знає), отримати відновлення війни, до якого Україна буде мати можливість підготуватись
2) продовжувати воювати і поступово за декілька років відійти якраз на ту половину, що ти кажеш, втративши ті самі мільйони, якими ти лякаєш у варіанті зупинки війни
Тобто якщо продовжувати воювати, ми гарантовано отримаємо поразку із величезними втратами, бо у нас тупо меньше всіх ресурсів. А якщо зараз зупинимо, то матимемо шанс правильно використати цей час.
показать весь комментарий
12.12.2025 08:53 Ответить
Знов тільки образи. Жодних пояснень від тебе нема. Це мені доводиться тобі пояснювати як слова пишутсья, які ти використовуєш.
По суті нема що відповісти?
показать весь комментарий
12.12.2025 15:28 Ответить
І знов лише образи. Ти що, поламався вже? Який тендітний.
Дай відповідь чому ти вирішив, що продовження війни не призведе то тих сами наслідків, що ти описав у пункті з підписанням угоди.
Моя позиція проста - якщо ми отримаємо хоч якусь паузу, її можна буде використати для підсилення СЗУ.
Якщо паузи не буде, ми так і будемо повільно відступати. І тут нема якоїсь межі, скільки будуть тиснути, стільки і будемо відступати.
показать весь комментарий
12.12.2025 17:31 Ответить
І знов лише образи та вигадки.
Ти так мрієш про ослаблення лінії фронту, ніби вже готуєшся брати у цьому участь.
Яка буде пауза ти принципово не можеш знати. Але навіть декілька місяців - це дуже добре облаштовані позиції, бо ці місяці по ним ніхто не буде стріляти, там техніку можна буде загнати. Чи позиції у чистому полі кращі?
Так і скажи - що ти просто жадаєш війни. Бо тобі взагалі байдуже у якому стані зараз позиції ЗСУ. Весь твій заклик - не зупиняйтесь попри будь-які обставини, воюйте до кінця. А що потім? Ти реально думаєш, що Україна може воювати ще роками у таких умовах? А вони тільки погіршуватимуться, бо міндіч далеко не останній, там ще нависмикують. Тому допомога ще більше скоротиться. Тампон взагалі звалить із цього процесу. Чим ти пропонуєш воювати?
А от зупинка війни - це величезний шанс переграти хоч щось. Але ти вважаєш, що Україна просто забуде одразу про армію раїсі. Це лише твоя особиста думка (а як ти тут завзято її просуваєш, так я думаю, що це твоя мрія).
показать весь комментарий
12.12.2025 19:17 Ответить
Та куди вже більше? Вони і так застосовують все, що можуть.
А от твоя позиція воювати просто щоб воювати - це схоже на манію. Я б радив до психіатра сходити.
показать весь комментарий
12.12.2025 20:02 Ответить
Тобто ти мене тут ображаєш, а провокатор я? От реально?
Так що там з бажанням воювати просто щоб не зупинятись? Навіть не аналізуєш куди йде ця війна, Просто воюйте і все. Це манія.
показать весь комментарий
12.12.2025 21:43 Ответить
Ого, а ти готовий опублікувати тут номера своїх банківських карт, документи на нерухомість? Давай, публікуй. Що, боягуз?
Так хто тут провокатор? Я реально раджу до психіатра сходити. У тебе не всі вдома.
показать весь комментарий
12.12.2025 21:52 Ответить
А, чому саме я холуй зе? Тому що ти ніяк не змусиш мене так само у відповідь почати тебе ображати?
А от посіпака пупи тут якраз ти, бо саме ти наполягаєш на безумовному продовженні війни.
показать весь комментарий
12.12.2025 22:02 Ответить
Бачу, когнітивні здібності повністю втрачено.
Несіть нового прихильника знищення українського народу.
показать весь комментарий
12.12.2025 22:07 Ответить
..... хоть паржом ....
Ржачно???
показать весь комментарий
11.12.2025 21:47 Ответить
Заповзи назад під спідницю, чмо.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:26 Ответить
Зарплата 3 гривні 80 копійок?
показать весь комментарий
11.12.2025 21:24 Ответить
Якщо Зеля настільки дурний, що погодився на це обмеження, то хай готується з'їсти ще багато багато кацапського лайна, яке американці завбачливо загорнуть в гарну обгортку. Бо сенси завжди криються в деталях,а кацапи завжди ******* домальовувати їх після. Думаю що вони обов'язково скористаються можливістю і вкладуть у поняття "армія" все, включаючи ЗСУ, нацгвардію, прикордонників та навіть поліцію.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:25 Ответить
ссср не выдержала армию в 1кк, а тут у нас будет 800к в мирное время, давай договаривайся про выборы и вступ в ЕС
показать весь комментарий
11.12.2025 19:08 Ответить
Для кацапської "перемоги" потрібне хоч якесь "обмеження".
показать весь комментарий
11.12.2025 19:08 Ответить
в сенсі розміру армії це ні про що. також можна легально і додатковий мільйон нацгвардії мати.
а в сенсі принципу хто на кого накладає обмеження - показово.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:07 Ответить
з виборами ні всьо так однозначно, насправді.
в конституціє є заборона на вибори верховної ради під час воєнного стану. а заборона на вибори преза прописана не в конституції, а в законі про вибори. тобто верховна рада може змінити закон і не порушуючи конституцію дозволити вибори преза. шо в принципі ніяк не додає можливості проведення цих самих виборів.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:11 Ответить
Ти готовий приїхати з Польщі та особисто, зі зброєю у руках допомогти звільненню усіх територій та знищенню усіх кацапів які там задержаться?
показать весь комментарий
11.12.2025 22:16 Ответить
Так они и 3 млн могут разрешить, дело совсем не в количестве. Это ограничение суверенитета. За этим пойдут требования изменить конституцию.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:09 Ответить
Одразу мовчання 😂
показать весь комментарий
12.12.2025 03:07 Ответить
Армію каzапів в геніальному плані трампа-зеленського якось обмежують в чисельності чи тільки Україну?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:08 Ответить
Те саме працює і навпаки, стосовно ЗСУ.
Обмеження чисельності армії жертви нападу це за межами розумної логіки і порядності. Партнери, які таке пропонують, і ті, хто поставить підпис під цим з нашої сторони, є партнерами окупанта, міжнародного злочинця.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:25 Ответить
Тоді ви маєте визнати, що така однобічна вимога це тупо відверте, публічне приниження України, яку ху@ло вчергове хоче виставити недодержавою.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:09 Ответить
Я не пишу, що війна має зупинитись тільки нашою перемогою. Саме тому, що враховую реалії. Рашисти не віддадуть окуповані території, ми не маємо шансів із нинішньою мафією у владі навіть зупинити просування окупантів по нашій території. Це реалії.

Обмеження для ЗСУ це хотєлка ху@ла, здійснення якої точно не буде сприяти зменшенню його загарбницьких планів.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:09 Ответить
Для початку потрібно замість недоумків, нікчем і просто мутних типів відправляти на перемовини, для контактів із представниками США нормальних, компетентних, досвідчених в цьому людей.
Наприклад, Лану Зеркаль, Валерія Чалого.
Порошенка Зєлємой пустить на перемовини хіба що під загрозою свого розстрілу.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:14 Ответить
Про перемогу писали ви:
"США примушують нас зупинити війну не шляхом нашої перемоги".

Будь ласка уважно перевіряйте ваші попередні коментарі. (с)
показать весь комментарий
12.12.2025 09:54 Ответить
Це звичайна зрада Батькивщини.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:23 Ответить
я думаю їм не потрібно, бо таку армію просто не прогодувати, а вже забезпечити і поготів
показать весь комментарий
11.12.2025 20:48 Ответить
наскільки я знаю, в ЄС їм без різниці, а про НАТО, у них з США окремий договір.
показать весь комментарий
11.12.2025 20:49 Ответить
як хто, всі громадяни України. інших варіантів і не існує.
показать весь комментарий
11.12.2025 20:56 Ответить
Не мусольте вуха людям про усі ті угоди, переговори, плани і все решту, іняких угод не буде, війна буде тривати до повного звільнення усіх територій та знищення усіх кацапів які там задержаться!
показать весь комментарий
11.12.2025 20:17 Ответить
Шось Зеленого знову поперло. Мабуть айкоса дурень з"їв.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:07 Ответить
Страница 1 из 2