9113 посетителей онлайн

В новом мирном плане численность ВСУ – 800 000 военнослужащих, как и сейчас, – Зеленский

зсу

Президент Владимир Зеленский заявил, что в нынешней версии плана США о завершении войны согласовали сохранение 800 тысяч украинских войск.

Об этом глава государства сказал во время общения с медиа, цитирует "Бабель", информирует Цензор.НЕТ.

Численность ВСУ

"Были разные цифры в документах. В 2022 году хотели ограничение в 40 или 50 тысяч. На сегодняшний день в документе есть реальная численность сегодняшней армии, это согласовано с военными, — 800 000. На сегодняшний день мы достаточно доработали этот пункт", — заявил он.

Кроме того, в новой версии мирного плана говорится, что Россия должна выйти из оккупированных частей Харьковской и Сумской областей. Выход РФ из Запорожья и Херсонской области пока не рассматривался.

О повышении зарплат военным

"Есть вопросы по государственному бюджету. Люди на первой линии фронта получают больше денег. Но увеличение выплат той или иной части военных зависит прежде всего от дополнительного бюджета, который Украина может привлечь. Сегодня мы боремся за $45-50 миллиардов на следующий год. Они идут на некоторые вещи, не на заработную плату.

Если нет этих денег, это означает, что ты на имеющуюся зарплату военному будешь находить деньги где-то еще внутри этого бюджета. Когда вы говорите: давайте еще увеличим, — я только за. Но это плюс еще к этому дефициту. Это чрезвычайно сложная задача, которую не решишь просто переброской средств. В следующем году будем бороться за соответствующие решения с партнерами", - пояснил Зеленский.

Что предшествовало?

  • В январе 2025 года глава государства заявлял, что численность ВСУ составляет 880 000 человек, российский контингент в Украине на тот момент – около 600 000.
Топ комментарии
+36
Місяць відбувається якась феєрична дурня ! 800 000 це про що ?!
В мирний час такої армії ніколи не буде ! А в разі нової війни - жодних обмежень для армії все одно не буде !
показать весь комментарий
11.12.2025 19:04 Ответить
+30
Він занадто тупий щоб зрозуміти що справа не в чисельності А В ОБМЕЖЕННІ СУВЕРЕНІТЕТУ ДЕ НАМ ДИКТУЮТЬ ЩО МИ МАЄМ І ЩО МИ НЕ МАЄМ

- потім буде мова
- потім буде віра

бо .....армія мова віра
показать весь комментарий
11.12.2025 19:07 Ответить
+15
Не втому суть, яка чисельність нашої армії. Якого члена ми це взагалі обговорюємо??? А потім кацапня з кожної праски кричатиме про зовнішнє управління.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
В спам відправляйся - провокатор *****.
показать весь комментарий
12.12.2025 22:10 Ответить
ссср не выдержала армию в 1кк, а тут у нас будет 800к в мирное время, давай договаривайся про выборы и вступ в ЕС
показать весь комментарий
11.12.2025 19:08 Ответить
Армію каzапів в геніальному плані трампа-зеленського якось обмежують в чисельності чи тільки Україну?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:08 Ответить
Чисельність армії рашистів обмежується не документами, а успішними бойовими операціями ЗСУ.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:16 Ответить
Те саме працює і навпаки, стосовно ЗСУ.
Обмеження чисельності армії жертви нападу це за межами розумної логіки і порядності. Партнери, які таке пропонують, і ті, хто поставить підпис під цим з нашої сторони, є партнерами окупанта, міжнародного злочинця.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:25 Ответить
У свому коментарі ви підтвердили розуміння реального механізму обмеження чисельності.
Пафосне розведення зради навколо нікчемних цифр у документах, одночасно висловлюючи адекватне бачення реальності, схоже на маніпуляції політтехнолога. Чиїх будете?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:54 Ответить
Тоді ви маєте визнати, що така однобічна вимога це тупо відверте, публічне приниження України, яку ху@ло вчергове хоче виставити недодержавою.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:09 Ответить
Визнати те, що ви пропонуєте, означатиме визнати просте пояснення лише невеликої частини непростої реальності, яка з різних причин склалася у нашій війні з ворогом на даний час.
США примушують нас зупинити війну не шляхом нашої перемоги (поверненням Криму, окупованих територій, суду над військовими злочинцями, репараціями), а ******** формою "фінляндизації" війни. Тобто визнати реальність, що склалася, погодитись на зупинку війни і віддати за це ворогу те, що ми погодимось віддати ворогу за планом "Т-2Х"в обмін на припинення бойових дій і деякі компенсації з боку США та наших партнерів з ЄС.
Ху@лу надається можливість отримати вигляд переможця, який "нагнув НАТО та Україну".
Зрозуміло, що така переможна картина буде малюватися путлерівськими та запутлерівськими пропагандистами саме для споживання рашистської вати всередені РФ та за її кордонами, маючи завдання зміцнити владу путлєра в РФ та його вплив за кордонами РФ, виправдати загибель мільйону росіян та сотен мільярдів доларів.
Висновок - нам не доцільно визнавати підписання вимог, як наше "публічне приниження", вестися на картинку, яку розповсюджуватимуть пропагандисти кремля та поплічники путлєра. Ми зберігаємо суверенну Україну, ЗСУ, мільйони життів, допомогу партнерів і своє майбутнє. Це ще не приниження, не капітуляція України і не перемога рашистів, бо путлєр хотів усю Україну, але не отримав. В нас зберігаються реальні можливості виправити помилки, разом з партнерами посилити ЗСУ, відновити економіку, унеможливити подальші напади РФ.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:29 Ответить
Я не пишу, що війна має зупинитись тільки нашою перемогою. Саме тому, що враховую реалії. Рашисти не віддадуть окуповані території, ми не маємо шансів із нинішньою мафією у владі навіть зупинити просування окупантів по нашій території. Це реалії.

Обмеження для ЗСУ це хотєлка ху@ла, здійснення якої точно не буде сприяти зменшенню його загарбницьких планів.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:09 Ответить
У вашому попередньому коментарі ви не писали про перемогу.
Мова йшла про те, чи визнаю я "однобічну вимогу" з Т-2Х по обмеженню чисельності ЗСУ до 800К "тупо відвертим, публічним приниженням України, яку ху@ло вчергове хоче виставити недодержавою." Будь ласка уважно перевіряйте ваші попередні коментарі.
Стосовно врахування вами реалій. Т-2Х є складною системою взаємоповʼязаних вимог, і вимогу обмеження чисельності мабуть доцільно розглядати в системі з іншими вимогами ворога та пропонувати наші контрвимоги. Ми ще не бачили остаточну редакцію тексту документів ("версії мирного плану"),які коментує Зеленський, отже їх системний аналіз поки неможливий. Чисельність ЗСУ в принципі не може бути необмеженою. Якщо ж робити оцінку чисельності, то треба врахувати, яку максимальну чисельність ЗСУ Україна може утримувати (забезпечувати всім необхідним) у мирний та військовий час, як за рахунок лише власних ресурсів так і за участю партнерів, з урахуванням реально доступних розмірів допомоги. Потрібну ж чисельність мабуть краще знає генеральний штаб. Особисто я вважаю, що з урахуванням наведених вище міркувань, обмеження чисельності ЗСУ "до 800 тис" мабуть можна погодити. Ми отримали цю пропозицію не від путлєра, а від Трампа (Т-2Х). Відчуття тиску і приниження - так, є, але не безпосередньо від путлєра, а від Трампа, який підігрує військовому злочинцю путлєру і, неофіційно погрожує припиненням постачання американської зброї, яку НАТО купує в США та передає Україні.
показать весь комментарий
12.12.2025 01:26 Ответить
Про перемогу писали ви:
"США примушують нас зупинити війну не шляхом нашої перемоги".

Будь ласка уважно перевіряйте ваші попередні коментарі. (с)
показать весь комментарий
12.12.2025 09:54 Ответить
Ви не писали про перемогу. Про перемогу написав я у своєму коментарі, відповідаючи вам на той ваш коментар, де ви не писали про перемогу, а запитали мене про інше.
показать весь комментарий
12.12.2025 10:21 Ответить
Ваши предложения? только реальные,?
показать весь комментарий
11.12.2025 22:30 Ответить
Для початку потрібно замість недоумків, нікчем і просто мутних типів відправляти на перемовини, для контактів із представниками США нормальних, компетентних, досвідчених в цьому людей.
Наприклад, Лану Зеркаль, Валерія Чалого.
Порошенка Зєлємой пустить на перемовини хіба що під загрозою свого розстрілу.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:14 Ответить
є такі розумні,
а то я вже пугатися почав, шо кацапня всіх повибила....
показать весь комментарий
12.12.2025 02:35 Ответить
Знову щось прийняло
показать весь комментарий
11.12.2025 19:12 Ответить
Ох **** крутить загальними фразами.800 тис тільки зсу чи в цю цифру включено усе до держохорони?Бреше,****
показать весь комментарий
11.12.2025 19:12 Ответить
Ми не можемо ні з ким узгоджувати чисельність війська. Вони нас забовтують. Це приниження нації.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:15 Ответить
Ми узгоджуємо чисельність типу із США, а не напряму з РФ.
Посередник Трамп допомагає "другу володимиру" зберегти вигляд переможця, який диктує умови. Допомагає мабуть не безкоштовно.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:21 Ответить
Чисто технічно можно і так. Все одно 800 тис. це велика армія насправді у мирний час для країни із населенням у 35 млн. А якщо знову щось починається, то це означає, що всі клали на ці домовленості.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:18 Ответить
Це звичайна зрада Батькивщини.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:23 Ответить
800 тис це армія військових дій,армія мирного часу у декілька раз менша. йде обговорення мирного плану чи чогось іншого?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:25 Ответить
ІМХО - те , що насправді обговорюють в "мирному плані" взагалі не оприлюднюється !
Ми , про це , дізнаємось потім ... колись ...
показать весь комментарий
11.12.2025 19:28 Ответить
Це добре . Але в мирний час нам така величезна армія і не потрібна . А у випадку війни ніхто і так не змусить Україну збільшити армію настільки буде їй потрібно , як ніхто не прийде і не буде рахувати кількість ос . А хто почне щось там гавкати - можна буде послати подалі . Нехай на себе дивляться .
Зараз такий час що ніхто тих договорів не притримується . Кацапи порушили всі можливі договори , напавши на Україну , і США , коли обіцяли Україні захист в обмін на яз .
показать весь комментарий
11.12.2025 19:28 Ответить
В мирний час нам взагалі армія не потрібна, як показала історія. Але коли припече - хай воюють військові, бо вони рождєни, обучєни і вообщє...
показать весь комментарий
11.12.2025 19:54 Ответить
Військовими не народжуються . Військові це звичайні цивільні , які пройшли хоча б базову військову підготовку . А військову підготовку , починаючи ще аж зі школи , мають проходити всі , включно з мажорськими і депутатськими синками . Як у Ізраїлі наприклад . І чхати на те - хочуть вони чи ні . Нема підготовки - сосі чупа чупс , ніяких тобі привілеїв , преференцій і всього іншого .
А для цього держава має встановити жорсткі правила - які стосуватимуться ВСІХ без виключення , а не лише безправних Микол .
показать весь комментарий
11.12.2025 20:13 Ответить
Справа не в чисельності армії, а в суверенітету, який нам обмежують на користь агресора. Що вже є грубим порушенням всіх норм.
показать весь комментарий
12.12.2025 10:17 Ответить
Розумію , але все ж , суверенітет це принципове питання .
А практично , напевно і кацапи і американці розуміють що - у разі нової війни , Україна збільшить чисельність армії - настільки їй буде потрібно ,, і нікого не питатиме . І вони не зможуть якось цьому перешкодити . Та і проконтролювати це теж буде ніяк .
показать весь комментарий
12.12.2025 12:03 Ответить
Тобто Україна погоджується зменшити кількість ЗСУ з 800 тисяч до 800 тисяч?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:29 Ответить
Який Одеський фігляр писав.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:39 Ответить
Это до чего докатился типа президент суверенного государства, что он количество армии согласовывает не с народом, не с парламентом, а с президентом Трампоном, который тупо работает на Путина? Теперь Путин заявит, что Штаты реально руководят Украиной, а Зеленский - шут горозховый со всей властью. Он уже сделал то, что Украина снова стала объетом, а не субъектом политики. Он скоро договорится
показать весь комментарий
11.12.2025 19:31 Ответить
Когда Украина была субъектом мировой политики, можно узнать? В чем это выражалось? Что нас сначала содержала русня дешёвым газом, а потом МВФ кредитами? Или когда хотели вступить туда где нас и видеть не хотели?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:40 Ответить
От сразу відна русскава чєлавєка...за кого голосував, русскій чєлавєк?
показать весь комментарий
11.12.2025 20:45 Ответить
ага...газом по "братській" цині, вищей, що була для меркель
показать весь комментарий
11.12.2025 20:50 Ответить
Во дурак. А то, что тебе приказывают иметь только такую численность, какую скажут, и некакую иначе, тебя это не волнует?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:31 Ответить
Сохранение 800 тыс. Не ограничение, а сохранение.) ""Вихід РФ із Запоріжжя та Херсонщини поки не розглядали"- конечно не рассматривали. Там такого изначально не было нет и не будет. В общем пошли обертки. Ну это предсказуемо было.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:32 Ответить
Учитывая проблемы с мобилизацией это ему на руку.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:37 Ответить
Я не проти обмеження української армії. Нехай верхня межа чисельності нашої армії відповідає чисельності російської. Ну і ще + ядерка, звісно.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:38 Ответить
"Крім того, у новій версії мирного плану йдеться, що Росія має вийти з окупованих частин Харківщини та Сумщини. Вихід РФ із Запоріжжя та Херсонщини поки не розглядали."

А вихід з Дніпра?

Так то 800 тисяч для мирного часу це *****, до 22 в нас була 200 тисяч. Питання, хто платитиме за утримування?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:40 Ответить
як хто, всі громадяни України. інших варіантів і не існує.
показать весь комментарий
11.12.2025 20:56 Ответить
Украина не будет этого выполнять по факту. Украина будет делать, что захочет. Украина суверенное государство.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:45 Ответить
Так
показать весь комментарий
11.12.2025 19:48 Ответить
Буде.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:55 Ответить
в мирном плане Украины - Россия должна выйти со всей территории Украины и отвести войска от территории Украины на 2 тысячи км.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:46 Ответить
Цього досить. Зараз на фронті всього 200-250 тис.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:49 Ответить
Згідно міжнародного права - Якщо країна на яку здійснили акт військової агресії і окупували частину її території - погоджується на будь-які обмеження перед окупантом - це називається - КАПІТУЛЯЦІЯ.
Обмеження на які погодився Зеленський:
- чисельність Збройних Сил України.
- не відвойовувати окуповані москалями території військовою силою (Херсонська, Запорізька, Донецька, Луганська, Крим). - це втрата на завжди.
- спільне управління з москальськими окупантами ЗАЕС (це буде ''ракова пухлина'' для України - як раніше Севастополь).
- ліберальний ''європейський'' підхід до москальської мови і москальської церкви.
- остаточне підтвердження Україною без'ядерного статусу і суттєве обмеження по дальності і кількості Українських ракет.

Окрім цього в цій так званій ''рамковій мирній угоді'' не передбачена жодна відповідальність москальських окупантів перед Україною за вбитих пів мільйона мирних громадян України, вбитих Українських Воїнів, знищені міста і села, знищені інфраструктуру і екологію, розграбоване майно, масові згвалтування жінок і дітей, окуповані величезні території України.
Не передбачені жодні обмеження - для москальських окупантів - а навпаки передбачене зняття санкцій з окупантів.
Це і називається - КАПІТУЛЯЦІЯ України перед москальськими окупантами.
А з боку Зеленського - це називається - державна зрада.
Під час війни на передовій за таке розстрілюють.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:54 Ответить
Все так, але ця капітуляція навіть не перед кцапами,а перед США 😂 Ось у чому весь дурдом
показать весь комментарий
11.12.2025 21:33 Ответить
Ні - це капітуляція перед москальськими окупантами.
А для Зеленського і Трампа - це підкилимний гешефт за допомогою таємних протоколів.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:58 Ответить
Капітуляція це якби кацапи взяли Київ і під автоматами змусила Зеленського підписати все що їм хочеться.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:57 Ответить
Це ''жорстка'' капітуляція.
А Зєля погодився на ''пом'якшену'' капітуляцію з суттєвим обмеженням суверенітету України і жирними подарунками москальським окупантам.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:05 Ответить
ООО, жорстке, мягка....
Капітуляція або є, або нема.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:12 Ответить
Практика міжнародного права говорить інше.
А ви і надалі займайтесь обивательською демагогією.
Мої вам співчуття.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:23 Ответить
Ваше міжнародне право не діє від слова зовсім.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:46 Ответить
Ваша пуста демагогія - найгірша альтернатива.
Не пишіть мені більше - якщо до вас не дійшло - то вже напевно і не дійде.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:55 Ответить
к сожалению,слишком мало нариду,который понимает вообще,что Вы говорите.и только -война до победы-до границ 91 года!!как Зебил обещал.и в тоже время,никто на фронт не идет.мне похер на те разрушенные марсианские территории,которые заберет кацап.а вот на наших бойцов-которые четыре года в окопах,не похер.если их не останеться,Хуйло будет во Львове.но дураки это не понимают.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:37 Ответить
А якщо "міжнародне право" реально діє зараз лише частково?
Якщо його норми не відповідають реальності, що склалася і заважають зберігати мир? Хіба система міжнародної безпеки минулого сторіччя зараз діє? Вона зруйнована зусиллями РФ, її агресивною війною в Україні, новими військово-політичними реаліями найбільш потужних країн, неспроможністю ООН, та багатьом іншим, про що записано, зокрема у новій стратегії США. Може вже не варто звертати багато уваги на застарілі дефініції, а ефективно діяти у відповідності с новою реальністю?
Історичний приклад:
Фінляндія не капітулювала у війні з СРСР, але уклала невигідний https://www.google.com/search?q=%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&oq=%D0%A7%D0%B8+%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D1%96%D1%82%D1%83%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B0+%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%8F+%D1%83+%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96+%D0%B7+%D0%A1%D0%A0%D0%A1%D0%A0%3F&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQABjvBTIHCAIQABjvBTIHCAMQABjvBTIKCAQQABiABBiiBDIHCAUQABjvBdIBCjMyMjA3ajBqMTWoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAnH8dZt63wXjc72NDpsndYKlgIIJSUlezxNSKB77drHqFfS3ocs2tVvI1E00wFGw5OyhPt8g39cu4RGRRRGvemFm3nqXFTt7wqOSB8MBK5Jw2G_NiaZ3SOiLlmyDfqn3iZ4pcFCizUUhO6Z6NDK7yHNFftl93msfF2w5PVlRcG19k&csui=3&ved=2ahUKEwiS29CptbaRAxWFIRAIHaKxGKsQgK4QegQIARAC Московський мирний договір (1940) після Зимової війни, змушено віддавши території, але зберігши свою незалежність та суверенітет, що було головною метою фінів, хоча й ціною значних територіальних втрат.
І як себе почуває Фінляндія зараз? А де зараз СРСР?
показать весь комментарий
11.12.2025 23:08 Ответить
Шановний не будьте по дитячому наївним.
Фінляндія - єдиний рідкісний виняток зі всіх сотень загарбницьких воєн що вели москалі за декілька століть.
Ви сподіваєтесь на лотерейний супер виняток - а раптом повезе.?
''руская рулєтка'' - закінчується смертю.
Невже ви хочете побавитись в експерименти Зеленського - ''ґлавнає пєрєстать стрєлять''.
Наслідки ми зараз спостерігаємо.
При другій серії таких наївних забавок в стилі Зеленського - буде ще на багато гірше - буде на багато більше крові - втратимо мільйони людей і мінімум половину України.
Москалі відновлять ще жорстокішу війну перед фінішем виборчої кампанії після підписання будь-якої так званої ''мирної угоди''.
Нам взагалі не світить мир найближчим часом - тому що Україна - найбільша цінність для москальської імперії, а ворог оскаженілий від крові.
Ми в стані Цуцвангу - будь-який варіант розвитку - це війна.
Потрібно йти шляхом при якому будуть менші людські жертви.
Після підписанні так званої ''мирної угоди'' кількість людських жертв зросте просто неймовірно.
показать весь комментарий
12.12.2025 00:16 Ответить
Якщо Зеленський погодиться на якісь юридичні обмеження щодо української армії, то це означатиме державну зраду. Бо "сказавши А, маєш сказати Б" і т.д. - знову, як після відвідин Оману у розвідтовариство України будуть інфільтровані ворожі розвідники, як це сталось з призначенням Зеленським керівником комітету з питань розвідки при президентові України та першим заступником секретаря РНБО російського агента Руслана Демченка.
Але вже у теперішній ситуації це може стати ще гіршим сценарієм, оскільки рашисти матимуть змогу "інспектувати" ЗСУ. вже на легальній основі - не лише шпигувати, а й здійснювати відкриту підривну діяльність, проводячи ІПсО і провокації на міжнародному рівні з приводу начебто порушень взятих Зеленським зобов'язань і обмежень.
показать весь комментарий
11.12.2025 20:00 Ответить
Не мусольте вуха людям про усі ті угоди, переговори, плани і все решту, іняких угод не буде, війна буде тривати до повного звільнення усіх територій та знищення усіх кацапів які там задержаться!
показать весь комментарий
11.12.2025 20:17 Ответить
Ти готовий приїхати з Польщі та особисто, зі зброєю у руках допомогти звільненню усіх територій та знищенню усіх кацапів які там задержаться?
показать весь комментарий
11.12.2025 22:16 Ответить
Одразу мовчання 😂
показать весь комментарий
12.12.2025 03:07 Ответить
ОБМЕЖЕННЯ АРМІЇ ЦЕ ОЗНАЧАЄ ЩО УКРАЇНА ВТРАЧАЄ СУВЕРЕНІТЕТ І РОСІЙСЬКІ ЗЛОЧИНЦІ НЕ ТІЛЬКІ НЕ ПОНЕСУТЬ ПОКАРАННЯ ЗА ГЕНОЦИД А САМА УКРАЇНА БУДЕ ПОКАРАНА. ЦЕ ПРЕЦЕДЕНТ В ІСТОРІЇ. А ЗЕЛЕНЕ ЧМО РОБИТЬ ВИГЛЯД ЩО ТАК І ТРЕБА. ЦЕ ЗРАДА.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:20 Ответить
Зарплата 3 гривні 80 копійок?
показать весь комментарий
11.12.2025 21:24 Ответить
Якщо Зеля настільки дурний, що погодився на це обмеження, то хай готується з'їсти ще багато багато кацапського лайна, яке американці завбачливо загорнуть в гарну обгортку. Бо сенси завжди криються в деталях,а кацапи завжди ******* домальовувати їх після. Думаю що вони обов'язково скористаються можливістю і вкладуть у поняття "армія" все, включаючи ЗСУ, нацгвардію, прикордонників та навіть поліцію.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:25 Ответить
А з ким миримось? З тими, з ким воюємо? Якщо ні, то хтось тут несповна розуму 😂
показать весь комментарий
11.12.2025 21:30 Ответить
І що? 600 тисяч в тилах яйки чухати, а 200 тисяч на лбз, без жодних ротацій? Так з такою кривогузною дебільною організацію планування в зсу, їх стане менше і менше на лбз, тим більше партнери будуть виділяти вже менше грошей на утримання військ
показать весь комментарий
11.12.2025 21:34 Ответить
..... хоть паржом ....
Ржачно???
показать весь комментарий
11.12.2025 21:47 Ответить
Мерзость,крысятник.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:16 Ответить
Він взагалі розуміє, про що говорить? Якщо розуміє, то зрадник, якщо не розуміє, то ідіот, але юридично все одно зрадник.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:29 Ответить
Так він і є зрадник, квартальна зешобла завербована ФСБ ще хз коли, а нарід тільки зараз прозріває..
показать весь комментарий
11.12.2025 22:34 Ответить
Нам цього не вистачає
показать весь комментарий
11.12.2025 23:14 Ответить
Тобто вже готовий підписувати обмеження чисельномті? Ну раз почав обговорювати ,далі продавлять імхо зрвсім інші цифри.
показать весь комментарий
11.12.2025 23:38 Ответить
Де кошти взяти Україні для зарплати армії у 800 тис?
показать весь комментарий
12.12.2025 07:22 Ответить
Страница 2 из 2