10206 посетителей онлайн

Партии Залужного, Порошенко и Билецкого лидируют в опросах. Блок Зеленского - только четвертый

За какую партию готовы проголосовать украинцы и кто в лидерах?

Партии Валерия Залужного, Петра Порошенко и Андрея Билецкого являются лидерами среди украинцев на выборах в случае завершения войны.

Об этом свидетельствуют данные опроса КМИС, результаты которого есть в распоряжении Цензор.НЕТ.

Результаты опроса

Так, на вопрос, за какую политическую силу в случае завершения войны готовы голосовать украинцы, 19,9% определившихся граждан готовы отдать голос за партию Валерия Залужного, если она пойдет на выборы. 

На втором месте в списке электоральных симпатий - Европейская Солидарность, которую готовы поддержать 16,2% граждан. В течение года ее поддержка выросла на 6,4%.

В тройке лидеров также политическая сила "Третя Штурмова бригада" Андрея Билецкого, за которую готовы отдать свой голос 11,9% респондентов.

В то же время блок действующего президента Зеленского готовы поддержать 11,3%. Поддержка этой политической силы в течение года снизилась.

На пятом месте партия Кирилла Буданова, которую поддерживают 10,4%, показатели которой растут в течение года. 

Проходной барьер

Преодолеть проходной барьер могут также партия "Розумна політика" Дмитрия Разумкова (8,7%), "24 серпня" Сергея Притулы (6,4%), на грани балансируют "Батьківщина" и партия "Азов".

За какую партию готовы проголосовать украинцы и кто в лидерах?

Опрос проводился 26 ноября - 10 декабря.  

Топ комментарии
+53
А що за партії Залужного і Білецького, хто туди входить? Знову віртуальні коти в мішку, за які будуть голосувати по прізвищу лідера партії? Так це ж було вже.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:26 Ответить
+42
Господи допоможі !!! тільки Порох , тільки Залужний , Боже дай шанс Україні вижити та врятуватися !!! ...
показать весь комментарий
15.12.2025 15:25 Ответить
+31
е ніт ...тут ви маніпуляцію включили ,бо Пороха та Залужного , ху* ло боїться , то білецкий проект зеленського а значить ху* ла !!!
показать весь комментарий
15.12.2025 15:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Господи допоможі !!! тільки Порох , тільки Залужний , Боже дай шанс Україні вижити та врятуватися !!! ...
показать весь комментарий
15.12.2025 15:25 Ответить
ТІЛЬКИ Білецький для розгрому рашкостану !!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
15.12.2025 15:28 Ответить
е ніт ...тут ви маніпуляцію включили ,бо Пороха та Залужного , ху* ло боїться , то білецкий проект зеленського а значить ху* ла !!!
показать весь комментарий
15.12.2025 15:32 Ответить
Російські попи! Стара хохма!
показать весь комментарий
15.12.2025 16:50 Ответить
«Кто угодно, только не Порошенко».

показать весь комментарий
15.12.2025 22:29 Ответить
Ну шо ви мелете шо Білецький це проект Зеленського , це тільки порохоботи здатні на таку підлоту, завжди топлять однодумців в потім вилазять зеленські
показать весь комментарий
15.12.2025 15:57 Ответить
Тільки порохоботи, Люда?! 🤨
показать весь комментарий
15.12.2025 16:53 Ответить
Звичайно, всі ж знають що він вилуплк коломойши, а зелена почвара просто купив його.
показать весь комментарий
15.12.2025 18:08 Ответить
Коломойський про президентсво Зеленського: це наша з Аваковим спільна перемога
показать весь комментарий
15.12.2025 22:37 Ответить
Не треба розпиляти голоса.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:34 Ответить
Тільки Залужний. Білецький якись мутний і багатовекторний. А Порошенко свій шанс мав. І прогавив.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:29 Ответить
Залужний не політик.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:33 Ответить
А Зе політик?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:35 Ответить
ну вот и имеем результаты такого выбора. Вы хотите повторно наступить на грабли ?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:52 Ответить
Ще раз теж саме але українською, або німецькою бо я свинособачу не розкмію.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:24 Ответить
Ну і до чого твій висер? Знову зібрався за це чмо голосувати?
показать весь комментарий
15.12.2025 20:11 Ответить
Висрала тебе твоя мама на смитнику де її колись покрили п'ять п'яних цапів, сину полка.
показать весь комментарий
15.12.2025 20:47 Ответить
та й дипломатом до травня 24-го ніколи не був
проте нічого, працює, Велика Британія завдяки йому незле нам допомагає та підтримує
показать весь комментарий
15.12.2025 15:37 Ответить
Але в залужного немає партії.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:34 Ответить
На виборах буде.
1 не дам, але на 0,95 точно.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:41 Ответить
Якщо він залишиться в армії, то не створюватиме партію.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:06 Ответить
А він в ЗСУ?
показать весь комментарий
15.12.2025 16:22 Ответить
А хіба для генералів є поняття відставки?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:49 Ответить
Ухиляїтесь від відповіді?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:55 Ответить
І у Зеленського не було. Нічого, мудрий наріт вибрав когоПопало і знову готовий голосувати.
Хоча, сумніваюсь, що Залужний ризикне своєю репутацією і приведе до ВР якихось безробітних, фотографів, нянь та інших коміків. Когось, хто не здатен критично мислити.
показать весь комментарий
15.12.2025 22:41 Ответить
Прикро те, що у нас партія однієї людини. Є людина є партія, нема людини нема партії. Автократія, а хочемо демократію. Поки буде так, доти будемо прогавлювати свої шанси
показать весь комментарий
15.12.2025 15:36 Ответить
У нас сама натуральна демократія. Автократія можлива тільки в країнах що розвиваються. Або вже геть загибаються, як Іран, куйло-стан чи КНДР.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:43 Ответить
Ти не за Порошенка шанс переживай а за свій
показать весь комментарий
15.12.2025 15:56 Ответить
Мій шанс ще попереду.
Чи ти про бульбафюрера?
показать весь комментарий
15.12.2025 16:00 Ответить
Значить повертатися не збираєшся.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:02 Ответить
Я нікуди і не дівався
показать весь комментарий
15.12.2025 17:59 Ответить
повертатися не збираєшся.
показать весь комментарий
15.12.2025 21:53 Ответить
Пороїх не прогавив а програв шаленній пропоганді Бені КАЛ.омойського, коли з кожного утюга кукурікали Беніні півники про бізнес на крові , про завищені комунальні платежі, про блазня, який з ****** встрінеться десь по середині( його сраки ) и всьо порішають. А що прокукарікав блазень після виборів? Я вам ничего не обещал. Я ще до виборів 19 року тут, на цензорі писав про блискучу операцію фсб, коли кацапня придумала про те, що Яценюк, наш найкращий кризовий менеджер в країні, вкрав мільярд і накупив собі нерухомості в штатах, що на цю вудочку попадуться наші виборці на президентських і парламентських виборах. Але що таке мій одинокий голос нв цензорі і всієй кацапської і КАЛ.омойської пропоганди.Не допомогло і тупе бидло вибрало квартального блазня, тупого як валянок. На мою думку , цей вибір і привів до нападу *****.А всю цю ЗЕбануту блювотину на виборах треба гнати сцянними ганчірками. Досить, нацарювались. Один тільки Міндіч чого вартий, а таких міндічів у зграї ЗЕбанутих майже всі. Беня знав, кого підсовувати виборцям.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:59 Ответить
Обсолютно верно !Я помню,как приехав в Гости убеждала людей не верить в эту чушь и не все ,что кто-то сказал у Шустера правда !А я помню,кто и когда это сказал,потом он правда позже сказал,что это не правда и это ему сказали на дне рождения,а он повторил.Но народ о извинении уже не слышал!
показать весь комментарий
15.12.2025 18:59 Ответить
Прогавив? 17 млрд на дорозі не валяються.
показать весь комментарий
15.12.2025 17:32 Ответить
Не треба перебільшувати. Форбс і Блюмберг звісно можуть помилитися. Але на проценти, а не на порядки. Все ж таки це 2 з 5 провідних фінансових видань в світі. Хто думає інакше скоріше за всього кацапський ******* або електорат Тромба. А ці видання говорять що Порошенко у 2013 році був багатшим ніж у 2019. І багатшим ніж зараз.
показать весь комментарий
15.12.2025 18:20 Ответить
це не Порох свій шанс прогавив, а мудрий наріт
показать весь комментарий
15.12.2025 17:44 Ответить
Мудрий нарід обрав його Президентом. А потім обрав Парламент, найбільш проукраїнський і найменш прокацапський за всю історію. Навіть якщо долучити події 1917-1919 років. Мудрий нарід звісно теж доклав тупу голову і загрібущі лапи. Особливо ті 5-10 відсотків, що мали доступ чи ділові відносини з владою. Але всю відповідальність на нього вішати не треба. Петро Порошенко накоїв багато дурниць і не зробив багато того що треба було зробити, але такого відношення до себе не заробив.
показать весь комментарий
15.12.2025 18:26 Ответить
Ні, тільки Тімошенко!
показать весь комментарий
15.12.2025 15:42 Ответить
У неї теж був свій шанс 15 і 21 років тому.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:45 Ответить
А кто не дал его реализовать?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:46 Ответить
хто, хто?

звісно що Порошенко в пальто !

.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:51 Ответить
Мудрий нарід. Хто ж винен що 98% дебіли? Ніхто! Кожен великий нарід такий. Цивілізації лише 5000 років. А гомо советікісу 120 000. Можливо років через 115 000 нарід буде мудріший? Але це не точно 👍
показать весь комментарий
15.12.2025 15:54 Ответить
Юлі ВОЛЮ, владу!
показать весь комментарий
15.12.2025 15:50 Ответить
...і ботокса побільше!
показать весь комментарий
15.12.2025 17:31 Ответить
Перед виборами 19 року був перехвачений телефонна розмова Бздюлі Мошонки і Бені КАЛ.омойського, і в якому стара відьма вітала Беню з днем народження і надіялась в цій розмові що болазень лиш технічний кандидат, який відтягне голоси від Пороха а вона переможе, був викладений в багатьох засобах масової інформації. Не в цензорі, тут, в цьому виданні вся редакція, всі були за Бздюлю Мошонку і мене особисто 4 рази забанювали наглухо, навідь в фейсбукі.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:08 Ответить
Знову Три українських Гетьмани

хлопці, ви домовтесь між собою - Президент, Прем'єр, Головнокомандувач

примітно, "Сєкта свідєтєлєй ЗЄгови" стабільно в районі 11%

.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:49 Ответить
Бєлий вошдь нікуя не гетьман
показать весь комментарий
15.12.2025 17:32 Ответить
Президента з нього не вийде. І до грошей краще не підпускати. А ось Головнокомандувач може вийти. Все ж таки це більш адміністративна справа. А людей в ЗСУ він знає багато. І, маю думку, непогано знає.
показать весь комментарий
15.12.2025 18:32 Ответить
Білий Вождь кацапів ***** тисячами , а ти лише пердиш на Цензорі !
показать весь комментарий
16.12.2025 01:30 Ответить
Але вся проблема в тому, що щоб привести партію в парламент, Залужному і Білецькому доведеться перестати бути військовими і стати політиками. І хто тоді буде командувати ЗСУ і Третім Армійським Корпусом?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:36 Ответить
..твої кандидати знизу... Не переймайся!! Точно у меншості не будеш. Дивись скільки відсотків дурноголових після трьох перших!!!
показать весь комментарий
15.12.2025 23:02 Ответить
А що за партії Залужного і Білецького, хто туди входить? Знову віртуальні коти в мішку, за які будуть голосувати по прізвищу лідера партії? Так це ж було вже.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:26 Ответить
А Ви хіба не бачите, що у Білецького у партії 3-тя штурмова?

Вибір не ідеальний, звісно, але ліпший за блаЗЄнських тамад_масажистів_куніцкІх_бужанскІх...
показать весь комментарий
15.12.2025 15:30 Ответить
ага, особливо ті восьмеро майбутніх депутатів, які людей викрадали і катували.
вони вже сидять? чи бєлий вшдь їх вже відмазав? загугли.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:36 Ответить
А Ви, Максиме, вибачте, свинота.

Адже не бачите щоденного подвигу 3-ої штурмової, а лише тих, що "викрадали_людей".

Тьху на Вас!
показать весь комментарий
15.12.2025 15:39 Ответить
я не бачу справедливого вироку для тих, хто катував українців. щось маєш проти закону, Конституції України, і взагалі до справедливості???
показать весь комментарий
15.12.2025 15:52 Ответить
А що він не так написав? Що там з тими викрадачами людей, Білецький вже засудив їх?
показать весь комментарий
15.12.2025 16:00 Ответить
блаЗЄнський симпатику, Ви спостерігайте за тим, щоб посадили єрмака_міндіча_шефіра_рєзнікова і иншу блаЗЄнську наволоч. Бо блаЗЄнський має цілий апарат щоб поставити цих людей перед судом.

А тоді вже звертайтеся до Білецького, що не має жодної судової влади про засудження згаданих Вами людей.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:08 Ответить
Білецький привів до влади зєльоне гівно, чи ти вже забув?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:33 Ответить
Щоденний подвиг роблять рядові бійці та офіцери, а політичний зиск мають ті, хто, на замовлення, бігав за Порошенком з рожевими свинками та, в підсумку, привів велику війну в Україну.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:54 Ответить
У Порошенко теж не було партії в 2014 році... на даний час крашого складно чекати, головне, щоб так у так званих слуг та прихильних до них псевдо-партій було менше голосів...Ви ж розумієте, ще скільки малоросів та проросійських гнид серед населення...
показать весь комментарий
15.12.2025 15:34 Ответить
половина депутатів ЄС - не дуже достойні люди. хочаб Гамнчаренка згадай.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:38 Ответить
Знову рохкання від Максима.
показать весь комментарий
15.12.2025 15:40 Ответить
ти гамнчаренка захищаєш?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:51 Ответить
не можеш йому пробачити шо на бутилку тебе насадив?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:41 Ответить
я не сидів на бутилках, кацапе, це ваша розвага.
не можу пробачити гамнчаренку те що він в опзж тусувався
показать весь комментарий
15.12.2025 20:36 Ответить
А хто решта з "не дуже достойних"?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:58 Ответить
Гончаренко - не половина ЄС!
Гончаренко - більш достойний ". хочаб" за Кавалоклєнка вгадай.😬
показать весь комментарий
15.12.2025 17:04 Ответить
Що за маячня? У Порошенка є його партія Солідарність з 2000 року.
А у Залужного немає партії взагалі. ЗВідки вона візьметься раптово? І чим вона відрізнятиметься від створенної за пару місяців з випадкових людей партії Слуга Народу, якщо створюватиметься точно так же само?
показать весь комментарий
15.12.2025 15:45 Ответить
У 2014 році Петро Порошенко пішов на парламентські вибори з БПП (Блок Петра Порошенко), який він створив до парламентських виборів в 2014 році після того, як виграв Президентські вибори.
Блок Петра Порошенка ("Солідарність") був створений для участі у виборах 2014 року, офіційно зареєстрований 27 листопада 2014 року, виходячи з партії "Солідарність", яка пізніше стала основою для "Європейської Солідарності".
показать весь комментарий
15.12.2025 15:52 Ответить
БПП був створений як об`єднання декількох давно існуючих партій. Основою блоку була Солідарність, створена у 2000му. Тобто тут нічого спільного немає, бо у Залужного ніколи не було партії. Тут якраз подібне до створення з нуля під виграш на виборах партії Слуга Народу і точно такі саме ризики. Бо у Залужного немає команди.
показать весь комментарий
15.12.2025 17:29 Ответить
Tierre у Залужного багато прихильників, якщо і буде в нього партія, думаю туди ввійдуть не проросійські сили..... тому, як на мене краще, так, чим, хто не віддасть свій голос за Порошенко, віддадуть не зрозуміло ще якому *слузі*
показать весь комментарий
15.12.2025 15:57 Ответить
У партію з заздалегідь високим рейтингом обов`язково будуть пробиватися аферисти, які намагатимуться добратися до влади. Тому люди у гіпотетичній партії Залужного будуть точно такі саме, як і у СН, бо принцип створення буде таким самим.
"як на мене краще, так, чим, хто не віддасть свій голос за Порошенко, віддадуть не зрозуміло ще якому *слузі*" - чим краще? Це одні й ті ж люди будуть, бо той же самий принцип створення партії під особистість с високим рейтингом, а не під програму.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:07 Ответить
Якщо будуть аферисти в партії - то не проголосуєш за неї! Які проблеми? Чого розкудахкався?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:44 Ответить
Я не проголосую, а "мудрий нарід" вже готовий проголосувати - і йому похеру, хто там буде у тій партії.
показать весь комментарий
15.12.2025 17:49 Ответить
Та, да ,дебілів ніщо не вчить. Хіба що шахед на голову.
показать весь комментарий
15.12.2025 20:23 Ответить
Тут вирішальним буде те, з якого матеріалу вона буде створюватися.
А це будуть ті самі люди, які сидять в уряді зараз.
Для них "перевзутися" - що попу́ перехреститися, але начинка залишиться такою ж гнилою.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:00 Ответить
Саме так. З якого попало матеріалу - в основному з тих, хто просто прориватиметься до влади. Тільки так може створюватись партія нашвидкоруч під високий рейтинг лідера.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:08 Ответить
Петро Порошенко як лідер: Петро Порошенко став лідером партії у листопаді 2001 року.
"Блок Петра Порошенка "Солідарність"
показать весь комментарий
15.12.2025 16:02 Ответить
Не переживай. Вони все одно після фінішу всі поперебігають до того хто виграє. Правда до цього часу рашисти вже будуть підходити до Львова але кого це колише коли йде драка за корито
показать весь комментарий
15.12.2025 15:58 Ответить
І чому дехто усіх міряє по собі - мов, якщо хто йде до влади, то обов'язково до "корита".
Стара козацька приказка - ніколи ще такого не було, щоб якось та й не вийшло.
Тут це означає - якщо не буде нашої влади, то буде чужинська. Ви цього бажаєте?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:41 Ответить
Не знав шо відомий вислів царя Соломона то стара козацька приказка
показать весь комментарий
15.12.2025 17:46 Ответить
100% Вибачте що на російській це пост мені запав тут на цензорі ще з 2010 р.
Наша рабовладельческая демократия разрешает нашим людям-рабам раз в пять лет выбирать себе хозяина... Были одни гандоны при власти, пришли другие и рвутся к ней третьи.... К власти доверия нет, но и легального механизма до выборов их убрать нету... у народа есть только возможность выбирать власть, но убрать ее, если эта власть не выполняет своих предвыборных обещаний нет. Перед выборами все поголовно врут и впаривают избирателям ложь..., все говорят одно и тоже: выберите нас и станете жить лучше... одни обещают забрать заводы у олигархов и вернуть в государственную собственность - а в реале болт... другие обещают снизить налоги поднять производство - а в реале болт... третьи говорят о контрактной армии - а в реале болт..., четвертые снизить тарифы ЖКХ - а в реале болт... все обещают бороться с коррупцией и победить - а в реале очень большой болт... Люди наивно верят обещаниям, ибо психологически проще верить в обещания с позитивным, хорошим результатом, а получают болт на следующие пять лет и не могут с этим ничего поделать... нужен закон "відкликання виборчого голосу", должен быть механизм не только избрания власти, но и ее увольнения, если эта власть не оправдывает надежд ее избирателей, без всяких там революций, а просто если власть теряет поддержку своих избирателей, нужен простой механизм, как отправить ее в отставку-убрать ее и отдать свой голос людям, которые возможно не будут лгать..., а не оставлять возможность пять лет безнаказанно и бездарно управлять страной... не видит народ улучшений за пол года, не верит поступкам власти за это время, пошли вон...., власть потеряла доверия избирателей, действуя вопреки своим предвыборным обещаниям, пошла вон!!!... иначе в нашей стране ничего не поменяется....
показать весь комментарий
15.12.2025 16:27 Ответить
Люди знов же голосували за ЗЕ, тому що Зелупа пообіцяла це поміняти, але вчергове наїбала виборців..., як в принципі всі що були до нього...
ПРЕДВЫБОРНАЯ ПРОГРАММА ВЛАДИМИРА ЗЕЛЕНСКОГО
1."Сразу хочу заверить - иду на один срок, чтобы изменить систему ради будущего. Буду честным и преданным Украине и передам ее в руки нового поколения политиков"
2. Первым законопроектом будет "О народовластии" "В нем мы вместе закрепим механизм, по которому только народ Украины будет формировать основные задачи для власти через референдумы и другие формы прямой демократии"
3. Изменения начнутся с поста президента. "Мои законопроекты в этом направлении: "О снятии неприкосновенности с президента Украины, народных депутатов и судей", "Об импичменте президента Украины", "Об отзыве народного депутата Украины"
4.Выборы в парламент и местные советы будут проводиться исключительно по открытым спискам, а за "кнопкодавство" и "депутатские прогулы" депутатов будут наказывать лишением депутатского мандата.
5.Будет проведена судебная реформа. "Для простых споров - мировые судьи, избираемые народом. Для уголовных преступлений - эффективный суд присяжных, состоящий из народа"
показать весь комментарий
15.12.2025 16:31 Ответить
І не факт, що ті ж кого знов виберуть на наступних виборах не поступлять так само, бо за гарними лозунгами, стоять люди, які лиш мріють дорватись до корита... тому не вірю нікому...
показать весь комментарий
15.12.2025 16:38 Ответить
З таким підходом буде ще гірше! Буде жостка популістика аби задобрити народ, залізуть в кредити по вуха, держ компанії зроблять глибоко збитковими навішавши на них всяку соціалку і т.д.
Нам потрібні жорсткі реформи, які робляться не один рік і зразу викликають негатив, інакше майбутнього не буде. На одному задобрюванні народу далеко не заїдеш =(
показать весь комментарий
16.12.2025 15:07 Ответить
Олігархату вистарчає скупити 230 рил в раді, що просувати свої інтереси і плювати на інтереси людей, які на виборах найняли на роботу ці рила... у народа має бути можливість звільнити того кого вони найняли на роботу достроково, якщо він на думку своїм наймачів не виконує роботу в тому обсязі, який він обіцяв коли його на цю роботу наймали... залишати все як є це геть не варіант, любий працедавець може звільнити працівника, коли бачить, що той виконує роботу погано, а люди мають терпіти злодіїв 4-5 років.
показать весь комментарий
16.12.2025 15:31 Ответить
писав вище - приведе до жосткого популізму, нхто не буде займатися реформами, аби народу догодити. Наприклад взяти ще один кредит і підняти пенсії. А то що країні з таким підходом кирдик в майбутньому то вже не їх проблема =(
показать весь комментарий
16.12.2025 22:31 Ответить
знову "притули"...
показать весь комментарий
15.12.2025 15:28 Ответить
Посадити його на супутник з порохом - нехай політає!
показать весь комментарий
15.12.2025 16:01 Ответить
без пороха
показать весь комментарий
15.12.2025 17:53 Ответить
Якщо порох з малої літери, то це всього лиш порох
показать весь комментарий
16.12.2025 08:14 Ответить
А программы у этих "партий" имеются или только возглавляльщики?)))
показать весь комментарий
15.12.2025 15:29 Ответить
какая разніца
показать весь комментарий
15.12.2025 15:45 Ответить
Які ще програми? Партії Залужного в принципі не існує - яка у неї може бути програма? Народ знову шукає месію - вже готові голосувати за неіснуючу партію невідомо з кого, тільки якщо вона називатиметься "партія залужного"...
показать весь комментарий
15.12.2025 15:47 Ответить
Страница 1 из 3