15279 посетителей онлайн

80% СОЧ — это побег из учебных центров, — Костенко

костенко, роман

На сегодняшний день 80% случаев самовольного оставления частей приходится на этап пребывания военнослужащих в учебных центрах.

Об этомв интервью "УП" рассказал нардеп "Голоса", секретарь Комитета Верховной Рады Украины по вопросам национальной безопасности, обороны и разведки Роман Костенко, сообщает Цензор.НЕТ.

80% побегов – из учебных центров

По словам депутата, большинство из тех, кто ушел в СОЧ, хотят вернуться на тыловые должности или в обеспечение.

"Нужно выработать четкие правила. Мы точно не должны идеализировать ситуацию – что вот человеку нужно создать условия, чтобы только он вернулся. А если он вернется просто занимать место и получать заработную плату, то зачем тогда вообще возвращать? Хватит уже заигрывать со всеми. Люди, которые ушли, предали тех, кто сражается. 80% побегов – из учебных центров, и я считаю, что за это нужно наказывать", – сказал народный избранник.

Костенко подчеркнул, что те, кто сейчас у власти, должны принимать решения исключительно для сохранения страны.

"Не для своего доброго имени. Оно само автоматически и исторически встанет на свои места. Популярные решения закончились, пожалуй, в 2022 году, в январе, когда мы рассказывали о том, как будем жарить шашлыки", - сказал депутат.

Он добавил, что среди непопулярных решений власти должны быть, среди прочего, вопросы мобилизации и обеспечения личного состава.

Увеличение зарплат военным

"Мы говорим о жизни и о смерти. В качестве примера приведу решение о контрактах для 18-24-летних. Приняли ряд дискриминационных по отношению к другим бойцам норм, чтобы привлечь молодежь. Привлекли несколько тысяч. Я предложил противоположный подход: больше платить тем, кто больше служит. Прослужил год, из которого 3 месяца в боевых действиях, получаешь в полтора раза больше. 2 года, из которых полгода на боевых – в два раза. И где бы ты потом ни служил, все равно твоя зарплата растет. Уничтожил танк – получил 10 тысяч долларов. С этим можно идти к партнерам", - сказал Костенко.

  • Ранее сообщалось, что в Офисе Генпрокурора подтвердили, что данные о самовольном оставлении частей и дезертирстве убрали из статистики намеренно — информацию ограничили из-за рисков ее использования Россией в информационных операциях и возможного ущерба нацбезопасности.
Топ комментарии
+28
Люди, які пішли, зрадили тих, хто б'ється.
----------

А ті, які там навіть не показувалися, а сидять, прикрившись бронею, як сам Костенко, кого і наскільки зрадили? Звичайно ж нікого, кожен за бронею або в блатному місці тилу свято вірить, що його роль дорівнює як мінімум штурмовій роті на передовій.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:55 Ответить
+27
Костенко - на фронт... Там користі буде більше від нього
показать весь комментарий
20.12.2025 23:44 Ответить
+24
Ніколи в історії людства до 19 століття мобілізацій не було. Воювали воїни - воїн воював по бажанню і за гроші. Так ризик померти був, але тоді ти міш померти від застуди тому не більше чим всюди

Коли появилась мобілізація то її почали проводити МАСОВО - тобто попадали і багаті і бідні і син міністра і селянин

Україна перша країна в історії яка винайшла МОБІЛІЗАЦІЮ ЗНЕДОЛЕНИХ. Таким чином у нас мобілізують ЛИШЕ тих хто бідний, або не домовився, або не виїхав, що породжує несправедливість.

В РФ ЦЬОГО НЕМА. Бо там ті хто помирає пачками ідуть за гроші вмирати - і як кажуть самі це вибрали.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Ну можеш обнести навчальні центри колючим дротом і охороняти їх як колонію (якщо це ще не робиться) - мобілізацію в агонії це вже не врятує.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:41 Ответить
Ой та не *****.
показать весь комментарий
21.12.2025 17:24 Ответить
Ше один піздун, +30 в нього. Гиривнів хіба може
показать весь комментарий
21.12.2025 17:25 Ответить
Ти очолиш колону тих що ***** ідуть
показать весь комментарий
21.12.2025 17:27 Ответить
"З цим можна йти до партнерів", - сказав Костенко.

Яке партнерство мається на увазі? Партнертство, це обопільна залученність у вирішенні проблем.

Але ж Україна покладається на благочинність Заходу - де там "партнертство"? Країна виживає за рахунок західних грошей.

Той костенко не має ніякого морального права когось засуджувати з одної простої причини - він такий самий ухилянт, що пригрівся на теплому унітазі у верховній раді,
показать весь комментарий
21.12.2025 00:00 Ответить
Будет как в совке. Одна половина населения, охраняет другую..... а потом ротация. И так каждые пол года. )
показать весь комментарий
21.12.2025 00:05 Ответить
Так а хіба не це було кінцевою ціллю влади? Штучна дем. криза + розпалювання ненависті до держави через приниження за ознакою статі в кінці дадуть свій результат.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:47 Ответить
Не тільки бусифікація, а приниження чоловіків вцілому. Достатньо згадати 18-27 в 2022, котрих не бусифікують, просто тримають в заручниках, бо так захотілось. Все це буде мати наслідки.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:50 Ответить
Нехай краще утікають з навчальних центрів, а не потім з позицій і залишають відкритими фланги, що приводить до загибелі людей на суміжних позиціях.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:56 Ответить
При тому що це думка багатьох командирів.
Ще з початку літа в військових навчальних центрах командири вже прямо людей питають, ви будете воювати чи втечете?, бо якщо ви збираєтесь утікати, то валіть вже, щоб я не витрачав свій час на забезпечення вас спорядженням.
Ось так працює мобілізація зараз...
https://www.facebook.com/watch/?v=1373086174512557
І як не сумно констатувати це все приведе до очевидного результату...
показать весь комментарий
21.12.2025 00:01 Ответить
Партнери все прекрасно знають, доки Зе може наловити людей на війну бабло буде, але перемога України ні, бо це їм не потрібно...
Західна політика щодо війни за останні три роки Джеймс Ніксі бувший представник НАТО в РФ.
https://www.facebook.com/reel/1169228748066337
показать весь комментарий
21.12.2025 00:04 Ответить
Якщо відловили доходяг з хворобами і майже 50 плюс, то вчіть тактиці бою, поводженні зі зброєю. водінню автівок під загрозою атаки дронів кац..па..непотрібно їх гоняти по лінії перешкод...Поки їхати на нуль вони добиті до кінця..
показать весь комментарий
21.12.2025 10:51 Ответить
Є також багато тилових воїнів що отримали мільйон по новому закону, а тим хто з 2019 р в 26 років був в зоні бойових дій та попав на початок війни і досі в армії - дулю з маком
показать весь комментарий
21.12.2025 07:32 Ответить
Тобі не соромно таке писати? Чи ти цапобот?
показать весь комментарий
21.12.2025 07:35 Ответить
Люди, які пішли, зрадили тих, хто б'ється.
----------

А ті, які там навіть не показувалися, а сидять, прикрившись бронею, як сам Костенко, кого і наскільки зрадили? Звичайно ж нікого, кожен за бронею або в блатному місці тилу свято вірить, що його роль дорівнює як мінімум штурмовій роті на передовій.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:55 Ответить
Там вже ТЦК незрозуміло скільки тисяч, щоб заганяти плюс військову поліцію на навчальні центри, щоб не розбігалися. Ну так і загороджувальні загони тоді вже треба, щоб напевно
показать весь комментарий
20.12.2025 23:58 Ответить
Так, визнав, що вiн тцкун
показать весь комментарий
21.12.2025 07:12 Ответить
На кілька бригад тцкунів знайшли ж (а може вже й більше десятка), так і тут знайдуть
показать весь комментарий
21.12.2025 07:20 Ответить
ну так створіть військову поліцію, хай охороняють навчальні заклади.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:43 Ответить
Готові померти безкоштовно вже закінчилися, а влада не хоче платити контрактникам, бо тоді їй не буде чого красти.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:25 Ответить
Все буде добре. У випадку загрози обвалу фронту Захід просто дасть достатньо зброї та грошей на зброю.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:49 Ответить
Бо вакантні місця з'являються лише тоді, коли хтось труп або каліка. А тиловиків майже не треба міняти.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:58 Ответить
Бо 2 млн. мобілізували і від них мало що залишилося.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:00 Ответить
Так вони і сидять дома, і захищають свій дім.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:02 Ответить
Закручування гайок призвело до того, що люди бояться внутрішніх окупантів більше за зовнішніх.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:04 Ответить
"Нехай краще утікають з навчальних центрів, а не потім з позицій і залишають відкритими фланги, що приводить до загибелі людей на суміжних позиціях. При тому що це думка багатьох командирів.

Ще з початку літа в військових навчальних центрах командири вже прямо людей питають, ви будете воювати чи втечете?, бо якщо ви збираєтесь утікати, то валіть вже, щоб я не витрачав свій час на забезпечення вас спорядженням."
показать весь комментарий
21.12.2025 07:07 Ответить
Бо поліція - це такі самі ухилянти. Ну буде на 300 тис. більше ухилянтів до 6 млн. - це нічого принципово не змінить.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:08 Ответить
Так, не більше 5%.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:12 Ответить
Краще вже таке, ніж смерть в окопі. Все одно після війни це всі відмінять, інакше проти України введуть санкції за антидемократичні дії.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:13 Ответить
А ти вже готова до жіночої мобілізації? В тебе було 4 роки на підготовку! Незабаром усі чоловіки закінчаться, що готові вмирати. І розпочнуться насправді непопулярні рішення - жіноча мобілізація. Влітку тікало 50%, зараз - 80%, незабаром буде близько 100%. Жіноча мобілізація неминуча!
показать весь комментарий
21.12.2025 07:15 Ответить
Саме через таких нафронтниць чоловіків сприймають як безкоштовний ресурс, а якщо безкоштовно - тому можна і не цінувати. І як наслідок просрали 2 млн. мобілізованих.
показать весь комментарий
21.12.2025 14:49 Ответить
То чого ти, ресурс, досі не в окопі? Бурятів чекаєш?
показать весь комментарий
21.12.2025 14:50 Ответить
Покарай себе, дибіл. Треба запобігати, а не вічно «карати». Так ти нічого доброго не добʼєшся, «совок каральний» ти
показать весь комментарий
21.12.2025 09:27 Ответить
Громадянин Костенко був сам у навчальному центрі як солдат ? Проходив БЗВП?

Як сержант який навчався у навчальному центрі я повинен був сам навчатися, щоденно рознімати п'яні бійки, розмовляти з людьми що СЗЧ це не вихід... На своєму прикладі (відмовився бути офіцером з моральної точки зору) показував, що навчатися треба не для оХфіцерів, а для якісної роботи і збереження життя... Звертався за допомогою до офіцерів (потім за 2 роки війни офіцерів майже не бачив, тільки погононосії) - казали, що на війні пити не будуть... - брехня, на війні вийшло то само...
Тому маю думку - головна причина СЗЧ то брехня, дуже низька культура офіцерів і їх невміння розмовляти з людьми.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:38 Ответить
Потрібно не направляти мобілізованих в штурмові підрозділи, тоді зменшиться кількість СЗЧ. Штурмовики мають собі набирати контрактників добровольців які роблять свідомий вибір ставати штурмовиками. І нарешті потрібно мобілізовувати молодь та жінок.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:13 Ответить
Краще померти в бою ніж здатися в рабство!
показать весь комментарий
22.12.2025 23:00 Ответить
Для тих, хто тікає з навчальних центрів, треба просто створити список заборонених до приймання на будь-яку роботу, надання адміністративних послу та відкривання банківських карток строком на 20 років, а можливо і пожиттєво. Люди мають усвідомити, що весь залишок життя вони будуть ізгоями - ні офіційної роботи, ні послуг. Єдина перспектива або сидіти на шиї рідних, або копати городи.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:21 Ответить
Пишите десь з дач, на якій ховаєтесь, а по ночах виповзаєте, щоб бомбанути сусідню?
показать весь комментарий
21.12.2025 07:43 Ответить
Якби ви уважно читали мій допис, то зрозуміли б, що він стосується лише тих, хто з першого разу тікає відразу, з учебки, не доїхавши у частину. Ну, а, якщо ви дійсно у відпустці, то щастя вам та вдачі. Там в окопі будете чекати на тих, кого так палко тут захищаєте.
показать весь комментарий
21.12.2025 16:51 Ответить
Де ви таку зарплатню маєте? Всюди читаю - 120к, але з ким розмовляю зі знайомих, хто служив/служить - всі розповідають інше.
В родича, який два роки то під Мирноградом, то під Куп'янськом, оклад - 3к по документах, а все інше до 20к - це типу премії, які на примху командира можуть і не дати (але зазвичай дають). А бойові (окремо) рахуються поденно за кожен виїзд до нуля (дехто намагався рахувати навіть погодинно). При цому все інше (нормальна снаряга, одяг, паливо, інструменти, сбори на машину, ноутбук...) - майже як написали нижче. При цьому чувак за два роки мав 20 днів відпустки, з котрих 4 витратив на дорогу (хоча на дорогу мають даватись додаткові дні).
показать весь комментарий
21.12.2025 10:39 Ответить
>майже як написали нижче.

Вище.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:41 Ответить
Покажи личный пример,поезжай на фронт сам,забери с собой своего сына,брата,зятя,корешей,сотни тысяч полицаев,миллионы офисных держслужбовцив и прочих левых инвалидов,тогда за вами смело поедут оставшиеся простолюдинки.
показать весь комментарий
21.12.2025 09:13 Ответить
Можна просто "капітулювати", а кацапи вже знають що зробити і як правильно мотивувати, тебе завалять коло хати, або може ти виживеш в окопі на війні, щоб довести свою лояльність інше не дано))
показать весь комментарий
21.12.2025 00:27 Ответить
В нас в країні свобода)) що хочеш те й роби))
показать весь комментарий
21.12.2025 00:42 Ответить
Я як справжній герой іду в обхід)), але усвідомлюю, що мій шлях завершиться, або коло хати, або під дроном))
показать весь комментарий
21.12.2025 00:50 Ответить
Кацапам нічого не потрібно пропонувати, якщо вони вже зайшли до твоєї хати вони беруть все що хочуть, при тому що живим ти їм і будь якому разі не потрібний)) і багато пожаліють, що дожили до цього моменту)) бо краще загинути на війні, ніж бути утопленим без спротиву в лайні...
показать весь комментарий
21.12.2025 01:08 Ответить
А що спеціально створили обставини для бусифікації,яка є головною причиною сзч,то ні слова.
Він не розуміє, що спеціально, згідно плану бсф,яке проводить свої дії через агентакозиря.Коли торкнеться його самого,тоді аж почне розуміти.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:48 Ответить
Костенко - на фронт... Там користі буде більше від нього
показать весь комментарий
20.12.2025 23:44 Ответить
Якщо б були норм командири, і гарантовані ротації, то такого б як зараз точно не було б.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:07 Ответить
Тю, то в нас тільки тезка чотирьохразового ухилянта відслужив від початку до кінця) Не видно твого друга який грозиться списатись зі штурмової роти, якщо його пошлють на ппд, а він то ледве ноги тягає.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:10 Ответить
Ем, будь ласка
https://www.facebook.com/kostenko.roman83/?locale=uk_UA
показать весь комментарий
21.12.2025 00:11 Ответить
Таке в мого сусіда який в 102 тро, повний треш. З його бату лишилось кілька чоловік, решта 200/300 або просто сзч чи звільнились. Коли мене згребли в дшв яка тоді на відновлення була, то рота в яку ми попали нараховувала 15 людей +-, інші роти 80-120 в різний період часу. Фігня ж. Пробував перевестись. але ж на посаду не поставили, залишили "у розпорядженні командира...". Дебільна система.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:29 Ответить
Та вони там стояли ще до 22-го, і сам він в АТО воював. Але капець почався саме цього року. А з наступом кацапів почався треш.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:43 Ответить
Описав своє хоббі, але по факту в накращий для нього момент (як для його хоббі), він сидить в ВР. Чому?
показать весь комментарий
21.12.2025 00:46 Ответить
І в чому він не правий? Чуваки типу артистів, футболістів, спокійно собі катаються, працюють десь (Вернидуб взагалі он поїхав тренером в Нефтчі, хоча він діючий військовслужбовець). Алієва кілька місяців тому спіймали бухим, а потім він собі спокійно відвідує матчі ДК, та фотки виставляє з Мілею в сауні з раками і пивком. Співаки теж собі катають, типу концерти дають. Для кого? Якщо 90% пісень українською, для кого (знаю, зараз приведете в приклад Щедрик, але то геть інше)? Той же Шабунін, чи Буткевич, вільно собі катають країною. Інтервʼю дають, стріми проводять. Кому з простих дають так поводитись?
Нам казали (хоч ми й непридатні були до тієї бригади по заключенню влк, вони нас для статистики походу забрали): підете в магазин (а він там був 1 км +-), запишемо в сзч. І все. Єдиний варіант в магазин сходити було, це поїхати на кухню, і звідти пускали. Хоча ми й так робили всю чорнову роботу. Потім вони ще й просили щоб ми залишились, бо звикли. Ага, треба було не розказувати на початку про копання собі ями, про те щоб послати замість себе дружин, матерів і т.п.
показать весь комментарий
21.12.2025 00:59 Ответить
Та людей хоча б зберегли, нах ті території. В 22-му казали що території то таке, головне люди. Малу помалу в 23-му перейшли до тези що території все таки важливіше. Помилкова стратегія, особливо коли людей в рази менше ніж в противника.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:02 Ответить
Порівнювати історію Щедрика, яка є по суті національною різдвяною мелодією в світі, з якоюсь волгою. Ти щось бухав сьогодні?
показать весь комментарий
21.12.2025 01:09 Ответить
Ти будеш в перших чи в других списках? Тільки чесно.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:10 Ответить
Мітку спеціальну постав, щоб тебе завалили першого. Бажано дроном.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:18 Ответить
Погоджуюсь. Інколи дивуюсь чого кацапи безупинно лізуть на центр/схід/південь, якщо нічого їм не заважає мобнути ще кількасот тисяч і, не полізти на північ знову. Але все таки, краще битись коли знаєш що тебе є ким замінити в обороні, навіть якщо це вже Карпати, ніж якщо ти сидиш місяцями і, періодично міняєш локацію, допоки не загинеш. Тут знову постає питання: Україна без українців, чи українці без України (останній варіант ми вже проходили кілька разів)
показать весь комментарий
21.12.2025 01:49 Ответить
ганьба тим хто накидає на Костенко...в перші дні повномасштабного він долучився до ЗСУ і захищав миколаївщину, надалі також приймав учать в бойових операціях. Хто-хто а пан Роман не заслуговує на такі накиди!
показать весь комментарий
21.12.2025 14:12 Ответить
тай в перші дні повномасштабного був на захисті миколаївщини, просто огидно за дописувачів які сидять в коментарях не знаючи що лише два нардепа реально воювали!
показать весь комментарий
21.12.2025 14:14 Ответить
ганьба накидачам лайна на Костенко! Невігласам диванним які не знають що він один з лише двох нардепів які після повномасштабного стали до зброї!
показать весь комментарий
21.12.2025 14:16 Ответить
переплутав...себе з дубом
показать весь комментарий
21.12.2025 21:10 Ответить
Знайомого, мабуть і до війни обкрадали в поїзді, коли він із заробітків вертався? )) Треба ж перед дружиною відбрехатися, не скаже ж що пропив усе.
Я от в казино не граю, не п'ю. Майже за 4 роки служби + 30000 зелених баланс.
Знаю таких як сам везунчиків, що не були тяжко поранені, в один день призивалися, бойових отрумували більше - зараз гроші позичають.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:38 Ответить
Для воіна-костенко, підривника зі шкільної програми «
Рабовласницький лад занепав через комплекс економічних, соціальних та зовнішніх причин, які зробили цю систему неефективною:

Економічна неефективність: Рабська праця була примусовою, тому раби не були зацікавлені в результатах своєї роботи, якості продукції чи вдосконаленні знарядь праці. Утримання великого апарату нагляду ставало дорожчим за прибуток, який приносили раби.
Воїни з рабів теж з цієї опери.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:36 Ответить
І що він підриває у ВР, повітря?
показать весь комментарий
21.12.2025 10:32 Ответить
Чекайте, скоро росія вас визволить від цього антинародного режиму. Воюватимете потім лише за гроші, лише за бажанням!
показать весь комментарий
21.12.2025 14:25 Ответить
Костенко брехло з брехла. Навмисно вводить громадськість в оману. Навмисно. Чому? Я особисто не знаю жодного солдата чи розрахунок, який підбив танк і получив премію. Ураження є, грошей немає. Прохання до цього афериста особисто контролювати анонсовані ураження і виплати, щоби вони опинялися не у комбрига на карточці , в у солдата. Масове сзч з учєбок? Де цифри? Де цифри сзч з частин. У нас з 60 чоловік втікло 16. Це не масово? Гівно командири досі сидять і ухмиляються. Жодної комісії для того щоб розібратися в тому що відбувається в підрозділі, а не в учебці. Жодне командирські гівно не понесло жодного стягнення за неприпустимі умови служби. Сидять в геймерських кріслах і грають в танчики. Відстігають хабарі комбригу і замам і все чудово. Собі ставлять по 25;днів бойових. З цього балагану ще 10 солдат хочуть перевестися цивілізовано. Але ж гівно шмигаль, гівно гнатов, гівно сирський і оцей гівно костенко видали в грудні наказ щоби жодна частина не давала рекомендаційний лист нікому, бо тим самим якоби провокують перехід солдата через сзч в іншу адекватну частину. Тобто вже армія + остаточно працює на хабарях і виключно для вищих каст, що вже викрастелизувалися в ЗСУ. Так виходить гівно кастенка? Чи вам там переслати ваш же гівно наказ. Доводьте з трибун всю інформацію в повному об'ємі, а не лише про учебки. Фронт сиплеться і буде сипатись. Затикайте дири стадами офіцерчиків іншого варіанту у вас немає. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:07 Ответить
На зондер команди теж людей немає. В охороняти людей з учєбок до частин не реально. Чого? А того що коли за одним походиш і поохороняєш, то зрлзумієш. Спочатку тоді треба надбудувати концентраційних лагерів. Потім потрібен спецтранспорт і інша інфраструктура. Наприклад повар тобі треба щоби пайку видати? Тобто збільшення особового складу для конвою. З передка збіжати реально і прорвати любу загороджувальну лінію також реально. Ти також в загороджені не будеш розуміти з якої сторони тебе підстрелять. Лінія це не означає що вас там буде лінія. Це будуть локальні бліндажики під охороною. Тобто охороняти будете в першу чергу самих себе. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:18 Ответить
А тому що отакі народні обранці від імені і іменем виборців ментів забронювали. Всіх. Тому те що наобирали, те і маємо. Що не зрозумілого? Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:21 Ответить
А для чого віддаєте телефони? В жодному статуті цієї вимоги немає. Це особисте майно. Викликайте всп. Всі команди любого командира мають бути на основі статей чи законодавства, чи статей статуту. Зараз весь особовий склад на гаджетах. І по гаджетам відбувається додатковий зв'язок. Сигнал можуть заглушити. А здавати телефони це брєд. Попробуйте не здавати. Нехай викликають всп і складають акти подій. Акти також можна оскаржувати. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:29 Ответить
Тому що це не воїн. А нардеп. Це дві великі різниці. Відмивач процобів генералітету і верховної ради одночасно. Купився після ареопорта за кусок жовтого сала. Тепер ригає заказну херню з трибун. Жодного контролю за безпекою і обороною. Жодного. Криша для гівнюків командирів. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:36 Ответить
З окопу видно те, що цивільні обрали такий контингет, який до інших методів не годен. Всі були в захваті від змін про мобілізацію ще в кінці 21 року. Всім цивільним було рохєр, що відбувалося із солдатом з 14 року і дотепер. Заслухали сраки і свої возмущегія лише тоді, коли в за ними прийшли. Збільшувати з 14 року контрачей, нормальну зарплату хоча б вдвічі, втричі ніж ментам і законьрактували би мільйон ще до 22 року. Але ж ні. Вам подавай дороги, коломойським грошей, депутатам, суддям, всім що є аферистам на світі. Кому тільки бюджет просто так не роздається? Ну то й майте таку обставину, яка зараз є. Вимагайте перегляд всіх броней. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:45 Ответить
Заміна є. Я можу показати як мій підрозділ може піти на ротацію, в інший склад легко замінить. Це все брехня. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:49 Ответить
Сзч рахується сзч коли пройде певна кількість годин. Не вірте гівнюками командирам. Справа не відкриється. А по неправдивим рапортами і доповідям командирів можна викликати всп, писати скарги. Він може скласти лише рапорт про невиконання його команди находити. Сзч оформляє не він. А стройова. Погоджується комбригами. Так що в магазин сходити можна і потрібно. А ці гівнюки хотіли просто тупо хабарів. От і все. В нас так розводили хлопців ще в АТО. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 05:59 Ответить
А чому так зараз працює? У нас з 15 року полковник виводив особовий склад на шикування і запитував хто бажає воювати, в хто ні. Складали списки. Нормальна робоча обстановка. Хто не хотів, того залучали на роботи в рз. Не було ніяких проблем. Мало хто не хотів воювати. Моло хто ішов сзч. Можна було підійти до замполіта і пояснити свої причини про відмову воювати. Тоді шукали такому іншу роботу в підрозділі. Роботи вистачає. Дрова наприклад має хтось заготувати. Бк завантажити і розвантажити. Їсти зготувати. І багато чого іншого. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:08 Ответить
Ідея і робота це зовсім різні речі. Наприклад для мене. Я зараз в ЗСУ і я на роботі. У кожного ідея своя, або своє бачення ідеї. Якщо в когось ідея ідентична роботі, то це його проблема. В ЗСУ можна працювати різними методами. Як гівнячими, так і нормальними. Цей склад депутатів, міністрів, штабів обирають гівнячі методи. Чому ? Тому що є ряд причин. Перераховувати і описувати треба не на одному аркуші А4. Тобто на даній платформі це не має сенсу. В цілому є крах управління. За який не понесе покарання жоден кастенка. Чому? Тому що немає таких інструментів що по конституції, що по законодавству. Напишуть відписки і відмазки. Суд нічого не присудить. До чого тут ідеї? В таких проблемах потрібно приймати рішення технарям, в не ідейникам і костенкам. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:24 Ответить
Ст. 65 конституції України говорить про обов'язок захищати територіальну цілісність всіх громадян України. Всіх. Без полу і віку народження. Тобто в мойому розумінні і суддя і нардеп не має мати броні, так як до речі і жінка і 18 річні. Ви же циввльні накладали таких рамок що не всі мають воювати, в тепер ще й 20 років ізгоями. Брєд. В якому підрозділі ви доречі служите. Номер бригади не треба. Чим особисто ви дотичні до оборони. І не треба писати про сплату податків і іншу хєрню. Тобто яка мораль вашого допису? Я так думаю вас треба поміняти на вогневій позиції? Ха ха ха
показать весь комментарий
21.12.2025 06:31 Ответить
Тут не той варіант. Треба ще відповідна інфраструктура і гроші. В гроші вкрадуть генерали і міністри. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 15:52 Ответить
Психологи і психологія як на мене ближча до шарлотанства, ніж до науки. Тобто шарлотани від науки. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 16:03 Ответить
Можна викликати. Але це складно. Одне діло учебка, а інше коли ти на бойовому чергуванні викликаєш. Є випадки із збором скажімо особистого майна тобто телефонів це одне. Тут вистачить і одного уповноваженого. А про неналежні умови служби це вже може бути комісія із складу представника омбудсмена, всп, дбр, контррозвідки, СБУ. Яка складає приписи. Підтверджує факт неприпустимості чи ні. І сам факт масового сзч із підрозділа фіксується тим же всп. Яке також має цікавитися масовими повідомленнями і масовими службовими розслідуваннями по одній і тій самій статті. А так не відбувається. Чому? Та тому що всп скоріш зайшло в співпрацю із бригадою і покриває численні випадки просто елементарно не втручаючись. Що не зрозумілого. Телефон і сзч дві різні по кваліфікаціям події. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 16:14 Ответить
Пишу із відпустки. І буду повертатися назад на Вовчанський напрямок. Згідно ст.65. конституції України. На якому напрямку ви? На напрямку 20 років ізгоїв? Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 16:18 Ответить
Став до зброї і що? Місяць побігав і навтіки. За роки у любого здорованя вже спина в грижах і срака в гемороях. От коли кастенку повезуть до нейрохірурга на стіл, от тоді він чогось вартий. Він же це з усіма депутатами задумав для добровольців. Я нічого не переплутав? Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.12.2025 16:25 Ответить
А чому не зробити чіткі та прості правила служби??? Півроку служиш, а потім ідеш на ротацію. Замість тебе прихрдять інші. І люди не будуть втомлюватися, і СЗЧ не буде.
показать весь комментарий
20.12.2025 23:49 Ответить
Може статися так, що і людей втратимо, і території. Причому не лише на сході... Сценарій з наступом на Київ може повторитися, і цього разу все не буде так як у 2022.
показать весь комментарий
21.12.2025 01:42 Ответить
Психологи стверджують, що помирати за ідею готові не всі респонденти.
показать весь комментарий
21.12.2025 06:06 Ответить
Сидіти в тилу і бути на ЛБЗ - це дві великі різниці. Це по-перше. А по-друге: так і не зрозумів, що хотіли сказати?
показать весь комментарий
21.12.2025 07:45 Ответить
Тюрма - не морг.
показать весь комментарий
21.12.2025 07:46 Ответить
Страница 1 из 3