5656 посетителей онлайн

В ВСУ подтвердили принудительный вывоз россиянами более 50 гражданских из Сумщины

Грабовське

Российские войска, нарушив государственную границу Украины в районе Грабовского в Сумской области, провели незаконный вывоз более 50 гражданских жителей из приграничного населенного пункта.

Об этом офицер Главного управления коммуникаций ВСУ Дмитрий Лиховой рассказал в комментарии "Украинской правде", информирует Цензор.НЕТ.

Силы обороны отошли с нескольких позиций в районе Грабовского

Лиховой сообщил, что в результате наступления противника Силы обороны отошли с нескольких позиций в районе Грабовского. Там сейчас продолжаются стабилизационные действия, уточнил он.

В то же время после захвата россиянами населенного пункта более 50 гражданских граждан Украины были принудительно вывезены на территорию Российской Федерации. В основном это мужчины и женщины старшего возраста, одной из них 89 лет. Почти все из них ранее отказывались эвакуироваться вглубь территории Украины, подчеркнул Лиховой.

Расследование российского преступления

Правоохранители уже расследуют принудительную депортацию гражданских, а ВСУ расценивают это как нарушение Женевской конвенции.

Военные также призывают жителей приграничных территорий эвакуироваться. Вместе с тем Сумские власти организовали этот процесс - уже эвакуировано более 30 тысяч человек, еще почти 5700 человек (из них 38 детей) не согласились, добавил офицер.

Что предшествовало?

Ранее СМИ сообщили, что россияне зашли в приграничное село на Сумщине и вывезли оттуда полсотни человек.

Топ комментарии
+18
Це тільки з українською владою можна сперечатись та вимагати, а прийшов кацап то шнеля-шнеля, язик в жопу і на мордор. Теж саме і з ухилянтами, не дай боже прийдуть кацапи то повиковирюють всіх з квартр, будинків та заставлять воювати тільки вже проти своїх. Тоді вони нехай кацапам і розкажуть про кАнстітуцію та примусову мобілізацію...
показать весь комментарий
21.12.2025 10:34 Ответить
+14
А зачем они пошли с кацапами? Надо было отказаться с ними идти, как отказались от эвакуации. Раз не отказались уходить, не бегали с камерами, как вокруг ТЦК, не жалуются в соцсетях, значит они добровольно эмигрировали в свинарник.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:24 Ответить
+12
Є багато причин у відмові про виїзд з прикордонних районів в глиб України Це від "помру на своїй землі",до " зустрічі з своїми братами-кацапами"Старих людей я розумію і наверно поступив би так само---залишився б вмирати ,щоб поховали біля своїх близьких і рідних А здорових і молодих ---НЕ РОЗУМІЮ, Переважна таких більшість--це звичайні ждуни. Для низ Україна ніколи не була їхньою Батьківщиною.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Є багато причин у відмові про виїзд з прикордонних районів в глиб України Це від "помру на своїй землі",до " зустрічі з своїми братами-кацапами"Старих людей я розумію і наверно поступив би так само---залишився б вмирати ,щоб поховали біля своїх близьких і рідних А здорових і молодих ---НЕ РОЗУМІЮ, Переважна таких більшість--це звичайні ждуни. Для низ Україна ніколи не була їхньою Батьківщиною.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:22 Ответить
наверно (суржик кацапського)- українською "напевно"
показать весь комментарий
21.12.2025 10:54 Ответить
А по суті сказати нічого? Тому ,що баран.
показать весь комментарий
21.12.2025 15:10 Ответить
а ховати хто буде? 89 річній бабі яму копатимуть дві 80 річні ? так вони поки докопають помруть .
показать весь комментарий
21.12.2025 11:26 Ответить
Їх не перевихуєш!! Навіть дітей не слухають.
Ми все це надивились на ТОТ. Жахливо, особливо коли все зноситься мінами і дронами а вони думають "та омине якось... Та виживемо якось.."
Ну його нафіг . Життя і психіка дорожче!
показать весь комментарий
21.12.2025 12:42 Ответить
А зачем они пошли с кацапами? Надо было отказаться с ними идти, как отказались от эвакуации. Раз не отказались уходить, не бегали с камерами, как вокруг ТЦК, не жалуются в соцсетях, значит они добровольно эмигрировали в свинарник.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:24 Ответить
Коли до тебе прийдуть з автоматами, ти будешь робити що тобі скажуть без питань
показать весь комментарий
21.12.2025 11:02 Ответить
Вивезення/виселлення цивільних з прифронтових територій треба зробити примусовим. Їх наявність у зонах бойових дій зв'язує руки Силам оборони в виборі засобів ураження, методів знищення агресора і окрім того дає можливість окупантам переховуватися, грітися і зарчуватися, здійснюючи накопичення.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:27 Ответить
Згоден!!
Але обов'язково сепарація , фільтрація!!
Ждунів і ******** ватанів ( раш канали по супутнику 24/7 ) тримати окремо! Щоб не наводили ракети і щоб не вешталися під ногами у Сил Оборони . І щоб справжніх мирних громадян не кошмарили!!!
Військовий час вимагає діяти без делікатностей!!!
показать весь комментарий
21.12.2025 12:45 Ответить
" ...ЗСУ розцінює це як порушення Женевської конвенції" - кацапи вже давно офіційно вийшли з Женевської конвенції, тому срати вони на неї хотіли.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:32 Ответить
ЗСУ швидко "відійшли" при наступі противника, драпанули ну тобто тактично покращили свої позиції.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:32 Ответить
Жаль шо тебе там не було. Ти б показав як нАдА...
показать весь комментарий
21.12.2025 10:37 Ответить
Так і тебе там не було. Я просто майже повністю процитував текст новини, якщо ти не здогадався.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:40 Ответить
А до чого тут я? Це ж ти знаєш шо та як там було і критикуєш, що ЗСУ шось неправильно зробили.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:44 Ответить
І трохи додали від себе, починаючи зі слова драпанули
показать весь комментарий
21.12.2025 12:16 Ответить
ну то конструктивна критика. бо підозрюю, що так не повинно бути.
показать весь комментарий
21.12.2025 12:51 Ответить
А вони там були? Ти впевнений?
На фронті добре як тисяч 400 бійців працездатних є, а цивільних вздовж Кордону в вздовж Фронту мільони !! І Фронт сотні кілометрів завширшки .
За кожним селом просто фізично не вслідкуєш!!
показать весь комментарий
21.12.2025 12:48 Ответить
Грабовське на нулі, лінія кордону на околиці населеного пункту проходить по одній з вулиць, н.п. завжди був під вогневим контолем РОВ, вигідні позиції для утримання без посередньо на кордоні відсутні (позаду ставки, які можна відрізати), вигідні висоти на іншій околиці...
показать весь комментарий
22.12.2025 14:01 Ответить
Читав в пабліках Сум коменти, що ті люди добровільно поїхали. Там були одні пенсіонери, нікуди виїжати в тил не хотіли і навіть ходили через кордон в кацапський магазин. Тобто ніякого укріпленого кордону там просто немає, за городами вже рашка.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:34 Ответить
А до кацапів захотіли?
показать весь комментарий
21.12.2025 10:38 Ответить
Типу того
показать весь комментарий
21.12.2025 10:44 Ответить
Кацапи нікого не запитують, про те хочуть чи ні, чи ви думаєте дітей яких вони вкрали добровільно пішли до них?
показать весь комментарий
22.12.2025 14:02 Ответить
Як це "ходили до кацапів в магазин",їм що,пенсію у ржубєлях Україна виплачувала?
показать весь комментарий
21.12.2025 11:27 Ответить
Пишуть " ходили по хліб" і що там "за городами" вже рашка, ні мін, ні загороджен. Таке я читав, сам не знаю
показать весь комментарий
21.12.2025 11:36 Ответить
Чим вони у кацапському магазині розраховувалися,натурою?
показать весь комментарий
21.12.2025 11:44 Ответить
думаєш місцеві бариги не можуть поміняти їм рублі по вигідному для себе курсі ?
показать весь комментарий
21.12.2025 11:48 Ответить
На ТОТ міняють аж бігом. Переводять комусь на ондайнбанкінг а той чи його родичи дають рублі налом.
Це зовсім не новина
показать весь комментарий
21.12.2025 12:49 Ответить
Ну це зрозуміло, якщо там якісь нормальні суми то міняють, але міняти якійсь бабці,яка за хлібом прийшла?
показать весь комментарий
21.12.2025 13:46 Ответить
точно , в кацапський магазин з гривнями ! вірю, вірю ! подивись по карті де найближче кацапське село .
показать весь комментарий
21.12.2025 11:34 Ответить
менше ніж за один кілометр. ти куди на карті дивишся ?
показать весь комментарий
21.12.2025 11:41 Ответить
Рашка роздає пенсії і пособія ( тим хто ще не отримав паспорт і не оформив пенсію) на всіх териттріях що вважає своїми.
Також не секрет, що багато наших мешканців території мають і пасорт рф, і інколи і пенсію
показать весь комментарий
21.12.2025 12:51 Ответить
Там два села в притик оде Грабовське - Україна, інше старосельє - рф, кордон по вулиці, контрабас раніше перекидували через забор з одного двора в інший, і раніше було навпаки, а тепер забезпечення не має - сіра зона.
показать весь комментарий
22.12.2025 14:05 Ответить
Це тільки з українською владою можна сперечатись та вимагати, а прийшов кацап то шнеля-шнеля, язик в жопу і на мордор. Теж саме і з ухилянтами, не дай боже прийдуть кацапи то повиковирюють всіх з квартр, будинків та заставлять воювати тільки вже проти своїх. Тоді вони нехай кацапам і розкажуть про кАнстітуцію та примусову мобілізацію...
показать весь комментарий
21.12.2025 10:34 Ответить
Так вони більшу частину життя прожили за часів СССР , з якого це дива їм кацапів боятись ,що кацапи якісь інші стали ,ніж були до 1991 року ?
показать весь комментарий
21.12.2025 10:41 Ответить
І шо? Я теж пів свого життя прожив в совку, але кацапів ненавиджу і тоді, а зараз тим паче.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:48 Ответить
Які ми патріоти ,напевно за совітів не був ні жовтеням ,ні піонером ,ні комсомольцем ,не люблю коли починають розповідати казки про себе ,як вони були дисидентами за совітів. Не вірю .бо знаю хто чого був вартий,всі були однакові.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:53 Ответить
Мене, в основному, виховувала бабуся 1898 року народження. Її сім'ю комуняки розкуркулили. Багато чого мені вона розповідала про ті часи. Ненавиділа і комуняк і кацапів. А жовтеням та піонером мене змусили бути, як і всіх дітей тоді. Я ж в школу ходив.
показать весь комментарий
21.12.2025 12:30 Ответить
Так мені моя бабуся ( мама батька ) 1914 року народження теж багато чого розповідала про ті часи ,І про 1933 рік( тоді їй було 19 і вона навчалась в Уманському кооперативному технікумі,була старостою своєї групи ( майбутньому Уманському сільгоспінституті ) своїми очима бачила коли свої ж українці (так звані актівісти і буксирні команди ) вигрібали зерно в таких самих українців ,ось така от наша "єдина " нація . Ну а мій прадідусь ,досить заможний як за українськими мірками ( бабусин батько) що колись служив ще за царських часів в прикордонниках на російсько-австроугорському кордоні ) ,навчився з часів служби до різних хитрощів ,так зване "подвійне дно " що і дозволило йому добре ховати зерно в 1933 році і до речі ніхто з моїх рідних як з батькового боку ,так і маминого боку не померло і нікого не розкуркулили.
показать весь комментарий
21.12.2025 15:51 Ответить
Контракт 60+ вже підписав?🤡🤡🤡
показать весь комментарий
21.12.2025 13:25 Ответить
Мені вже 70+ треба
показать весь комментарий
21.12.2025 15:24 Ответить
А ти все під спідницею сидиш?
показать весь комментарий
21.12.2025 15:25 Ответить
То може не треба жити в 2 км від кацапів? До тебе така геніальна думка не доходила?
показать весь комментарий
21.12.2025 16:57 Ответить
Питання не втому де живеш, а в тому що у голові.
показать весь комментарий
21.12.2025 18:00 Ответить
Добре що хоч західний кордон справно охороняють прикордонники..
На східньому кордоні, як виявилось, їх просто не має.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:45 Ответить
Як виявилось, на східному у нас війна.
Ти, напевно, про то й не здогадувався..
показать весь комментарий
21.12.2025 11:09 Ответить
Він мав на увазі східну Сумщині. Дійсно нікого не було, обісралися.
показать весь комментарий
21.12.2025 11:16 Ответить
Так не було не ЗСУ, ні СБУ (селян терористи російські взяли в заручники) нікого ви про них?
показать весь комментарий
22.12.2025 14:08 Ответить
Так, мобілізуйся, некомплект до 50 відсотків (забезпечення рівня ЗСУ відсутнє), покажеш як зможеш справно охороняти 1 - 5 км. кордону, чи ти супермен?
показать весь комментарий
22.12.2025 14:06 Ответить
і шо вони навить не відмовлялися від евакуації....да їх і не запитували...
показать весь комментарий
21.12.2025 10:50 Ответить
Додалася ще одна сіра зона, а може і нова ділянка фронту.
показать весь комментарий
21.12.2025 10:50 Ответить
Це говорить про те що в тому місці ми не контролюємо наш кордон. Але чому? Де наші прикордонники?
показать весь комментарий
21.12.2025 10:57 Ответить
На західному кордоні
показать весь комментарий
21.12.2025 11:55 Ответить
Тримають Тису і Карпати!!
Там і кабів немає і бабло можно стригти.
Якщо клієнт ну зовсім грошовитий, то навіщо обмежуватись 15 тисячами у.є. ?)) камнем по бошці і в річку...
показать весь комментарий
21.12.2025 12:53 Ответить
Великий некомлект 1 в/сл на 5 км. кордону, бажаєте мобілізуватись і виправити ситуацію, чи перевестись з ЗСУ чи НГУ?
показать весь комментарий
22.12.2025 14:09 Ответить
в дупі мали кацапи вашу женевську конвенцію,тепер мають без единого постріла,халявний "обмінний фонд"
показать весь комментарий
21.12.2025 11:06 Ответить
Військові також закликають мешканців прикордонних територій евакуюватися. Водночас Сумська влада організувала цей процес - вже евакуйовано понад 30 тисяч осіб, ще майже 5700 людей (з них 38 дітей) не погодились, додав офіцер. Джерело: https://censor.net/ua/n3591626,
що значить не погодилися? Зона можливих бойових дій, переміщення наших війск і техніки, й тримати поряд ждунів й тих хто за банку варєння та печіво буде все зливати ворогу?
показать весь комментарий
21.12.2025 12:06 Ответить
У нас державний апарат хронічно ні до чого не готовий все перекидають на плечі бійців!! Яким і так потрібна допомога...
По правильному б - то повинна бути і евакуація філтрація + контрозвідка, щоб ждуни💩 не шкодили в тилу а мали певні резервації... так, це війна на знищення, не до сантиментів..
показать весь комментарий
21.12.2025 12:55 Ответить
Вивезли тому що це буде плацдарм для наступу на Суми. А щоб не здавали їх позиції ЗСУ, то вивезли всіх. Далі проведуть фільтрацію і пізніше можливо повернуть, якщо буде куди.
показать весь комментарий
21.12.2025 13:30 Ответить
Скоро увидим видосики " ой вы знаете нас так щимили так щимили ета нацики и биндеры..."
показать весь комментарий
21.12.2025 14:11 Ответить
Вивезли понад 50 чоловік одразу - це багато. Кожен четвертий, решта не погодились, значить, не силою вивозили? Коли ждуни на Сумщині, це вже навіть не Донбас, - це точно поганий знак, який, в першу чергу, вказує на неправильні дії влади від моблілізації, коли не воюють боєздатні, що давали присягу, силовики, молоді відставники, охоронці, офіцери, а хапають повністю хворих людей, про яких писала Аліна Михайлова, до того, що влада краде і підтримує корупцію, коли прогнила судова система і т.д. і т.п. Будемо сподіватись, що вони хоч до Польщі хочуть, а не з агресором жити.
показать весь комментарий
21.12.2025 17:31 Ответить
А де були прикордонники? Знову наплювали на устав і на присягу і нехай хворі воюють, яких на вулицях нахапали?
показать весь комментарий
21.12.2025 17:35 Ответить
Якщо так розглядати, то треба питати, де були СОУ: прикордонники, ЗСУ, СБУ, ГУР і т.п. там ЛБЗ, ЗСУ та СБУ не забезпечило умови для належної охорони ДКУ, вся лінія ДКУ - з рф не може охоронятись встановленим порядком тому, що вогневі позиції РОВ безпосередньо на кордоні - вони не вибиті, і таким чином зон в 5 км. до ДКУ - кіл-зона, та зона дії ДРГ противника, там можливе несенення служби у вигляді посилених СП, на ВОП/РОП, РПГ та контрдиверсійними розрахунками, під активним прикриттям БпЛА та арти.
показать весь комментарий
22.12.2025 14:14 Ответить
Понад 50 цивільних громадян України були примусово вивезені на територію Російської Федерації. Переважно це чоловіки й жінки старшого віку, одній із них 89 років.

Цікаво, а нахіба вони кацапам?
показать весь комментарий
21.12.2025 18:40 Ответить