6000 посетителей онлайн

Россия пытается нанести вред украинским АЭС, - Зеленский

Зеленский о ситуации с энергетикой и светом

В вечернем видеообращении 18 января президент Владимир Зеленский предупредил о подготовке России к новым ударам по критической инфраструктуре Украины, в частности по атомным электростанциям.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом говорится в вечернем обращении главы государства.

По словам президента, украинская сторона имеет подтвержденные данные об объектах, которые враг заранее разведывал для возможных атак. Основной целью Кремля остается энергетическая система страны.

Угрозы для энергетики и АЭС

Владимир Зеленский подчеркнул, что Россия пытается нанести ущерб именно объектам, от которых зависит стабильность государства и безопасность граждан. Он напомнил, что в течение последней недели российские войска системно били по объектам группы "Нафтогаз", в частности по газодобывающей инфраструктуре.

"Враг пытается нанести ущерб нашим АЭС. У нас есть данные об объектах, которые она разведывала", - подчеркнул президент.

Восстановление сетей и ситуация в регионах

Глава государства сообщил, что почти 58 тысяч специалистов круглосуточно работают над восстановлением электросетей, объектов генерации и теплоснабжения. К работам привлечены ресурсы "Укрзализныци" и других государственных компаний. Для столицы дополнительно направили 50 ремонтных бригад из разных регионов.

В то же время в приграничных и прифронтовых областях ремонтные работы значительно затруднены из-за постоянных обстрелов. Особое внимание уделяется Харькову, Черниговской, Сумской, Днепропетровской и Запорожской областям. Также значительный объем работ выполнен в Полтавской и Одесской областях для стабилизации энергосистемы.

  • Напомним, 18 января российские войска нанесли удар по энергетической инфраструктуре в Черниговской области. В результате атаки в некоторых населенных пунктах пропало свет
  • Также мы писали, что из-за проблем с электроснабжением в Сумах остановлено движение троллейбусов, а объекты водоканала переходят на аварийно-резервное питание. Вода подается по графику с пониженным давлением.
Топ комментарии
+15
Ну що б я оце робив,якби Зеленський не повідомив, що кцапи будуть нас бити?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:33 Ответить
+13
"Основною ціллю Кремля залишається енергетична система країни."
А в минулому році це було невідомо? Де розподілена генерація?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:34 Ответить
+11
Может Миндичи с Цукерманами у Израильтян ПВО попросят? Или они с Зеленским не знакомы?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Так, покаже приклад українцям як потрібно не боятися обстрілів кцапів - бере свою дружину, дочку і стає з ними біля об'єктів енергетики. Негайно відправляю гелікоптер за братами міндічами і цукерманами і ставить їх з іншого боку.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:36 Ответить
А чим займається наша контррозвідка, крім набиття грішми власних карманів? Відділ контррозвідки СБУ, який очолював Поклад - новоспечений очільник СБУ, що зробив для перешкоджання кацапам в проведені цієї розвідки?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:53 Ответить
Может Миндичи с Цукерманами у Израильтян ПВО попросят? Или они с Зеленским не знакомы?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:33 Ответить
Ну що б я оце робив,якби Зеленський не повідомив, що кцапи будуть нас бити?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:33 Ответить
А гундос провів розвідку, бо 3000 фламінго без діла лежать
показать весь комментарий
18.01.2026 21:34 Ответить
"Основною ціллю Кремля залишається енергетична система країни."
А в минулому році це було невідомо? Де розподілена генерація?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:34 Ответить
Стало цікаво .... А що ти особисто зробив для власної енергонезалежності за цей час ? Раптом заведеш пісню про гроші , то держава 400 тисяч безвідсоткового кредиту давала кому не лінь починаючи з 2024 на ці потреби . За ці гроші можна було у кожному будинку (квартирі) поставити акумуляторів десь кіловатт на 30 і фотоелектричну станцію тієї ж потужності , сидіти зараз і тикати дулі кацапам , підсвічуючи небо прожекторами від екогенерації ((
показать весь комментарий
18.01.2026 21:42 Ответить
А Іван президент України?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:54 Ответить
Мені цікаво що зробив пересічний Іван окрім того що репетував . Щодо президента ...... а я питав чи Іван президент ?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:59 Ответить
P.S. То все ж , Іване , що ти сам зробив окрім того що сам себе "лайкнув " ?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:00 Ответить
"- Вони продовжують будувати *бучі захисні, цифри шалені! Ми будемо щось робити, чи закінчимо на тому, що є? І більше захисні будувати не будемо? - питає "Тенор".

- Я би почекав. Але, бл*дь, якщо чесно, шкода грошей, порожня трата, - відповів "Рокет"-це Івана набу записало.Ой,помилився-то міндіч
показать весь комментарий
18.01.2026 22:21 Ответить
Іван , ой , Бодя , то що ти сам для себе зробив щоб не сидіти у темряві ? Чи ти на шміндіча чекаєш ? ))
показать весь комментарий
18.01.2026 23:38 Ответить
На всіх кредитів не вистачить . Давай рахувати : 400 тис. помножити на 10 млн. домогосподарств або квартир = 4000 000 000 000 грн!
Тут треба ініціатива саме держави. Та, на жаль, у Голобородька вибори в голові, а не державне мислення(
показать весь комментарий
18.01.2026 22:08 Ответить
То ти за кредитом ходив , чи аби побалакати ? (((
показать весь комментарий
18.01.2026 22:20 Ответить
P.S. Мені ось взагалі 150 т. на сьогодні вистачило щоб мати цілодобово енергію коли у мережі вона шість годин на добу , зараз іще докуплю сонячні панелі і хер кластиму на ту кацапню !
показать весь комментарий
18.01.2026 22:24 Ответить
Тут ключові слова "Мені ... вистачило".
А всім іншим вистачить? Не вистачає генерації для всіх!
Отож.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:28 Ответить
Ти тупко ? "Мені вистачило " це про те що я ніде не позичав (( А чи вистачає генерації - так мені ж енергію в мережу подають не за спецграфіком , а так як і іншим , дуплися давай швидше !
показать весь комментарий
18.01.2026 22:37 Ответить
Я тобі довів, що кредит - це не вихід. Але щось бачу не доходе
показать весь комментарий
18.01.2026 22:24 Ответить
Ти довів рівень власного розвитку Так буває , з цим живуть , он і ти не помер , навіть керівництво свариш , але сам у лайні сидиш і замість прибратися і дупу засрану помити - намагаєшся тим своїм лайном усе навколо обкаляти .
показать весь комментарий
18.01.2026 22:39 Ответить
А з якого дива має хтось ,щось робити, є ті хто за безпеку енергосистеми відповідає,той чий обов'язок дбати про людей та їх безпеку згідно конституції ,вони для того і займають свої посади,а не для того щоб купувати за кордоном нерухомість та збагачуватись,пересічний громодянин за це платить податки,податки на все що є в країні, тому питання " що і хто зробив" дуже тупе та маніпулятивне.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:56 Ответить
"А з якого дива має хтось ,щось робити " От і я про те , як були совками , так совками і залишилися , все вам хтось винен і повинен . Що тут сказати ... ставайте навколішки як кацапи і знімайте відео для лідора щоб він вам поміг , бо самі ви здатні на одне - в інтернеті сратися (((( P.S. Озвуч , будь ласка , суму податків яку ти за минулий рік заплатив "на все що є в країні " , бо якось незрозуміло .....
показать весь комментарий
18.01.2026 23:09 Ответить
Акумулятори це не вихід. Додатковий генератор на будь:якому приводі -- так, але не акумулятор. Бо акумулятор при заряджанні бере енергію з тієї самої мережі, просто переносячи збільшення споживання на інший час. Це було б якось виправдано, якщо обмежувальні знеструмлення відбувалися лише в години т.зв. 'пікового' навантаження мережі.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:08 Ответить
Вихід , бо ти можеш генератором за три години зарядити акумулятори на добу використання , а генератор цілу добу не витримає ((
показать весь комментарий
18.01.2026 23:11 Ответить
В тандемі з генератором, так. Я ж писав про зарядку з електромережі. Хоча, наприклад, військова ПЕС з танковим дизелем витримує довго...
показать весь комментарий
19.01.2026 00:05 Ответить
А нахріна тоді потрібен той презедент - контролювати потоки двушек на моцкву. Ви виправдовуєте чисту бездіяльність і перекладаєте всю відповідальність за ніхрінашонезроблено на совість пересічних. Це і є сама велика мрія зеленского - Я вам нічого не должен.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:48 Ответить
Вивчили модну фразу "розподілена генерація" і тулите її скрізь. Такої інтенсивності обстрілів не витримає жодна енергоситема жодної країни. Треба було за 4 роки подбати про власну енергонезалежність. Розподілена генерація - це генератор в кожному районі міста? А обслуговування, а пальне хто буде фурами підвозити і звідки? Капець...
показать весь комментарий
18.01.2026 22:12 Ответить
"Треба було за 4 роки подбати про власну енергонезалежність"
Так і я ж про це.
За 4 роки можна було підвищити стійкість енергосистеми, змонтувавши десятки тисяч невеликих когенераційних станцій для кожної або для декількох багатоповерхівок. В якості пального можна використовувати газ/дизель/палети/дрова , коротше все що горить.
Знищити 100 тис. електростанцій значно важче ніж 10.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:20 Ответить
А ви хоч щось там у своїх багатоповерхівках без влади спроможні зробити ? Наприклад , своїм ОСББ ту установку облаштувати ? ((
показать весь комментарий
18.01.2026 22:26 Ответить
Гуморист. Але гумор чорний
показать весь комментарий
18.01.2026 22:31 Ответить
Я не гуморист , а ви - ледацюги, що звикли рота роззявити і чекати поки до нього щось упаде . Це не вина ваша , вас так виховали і виростили , вам винні всі окрім вас самих , але від такого стану речей це не перестає бути проблемою .
показать весь комментарий
18.01.2026 22:34 Ответить
"Спасение утопающих - дело рук самих утопающих"
показать весь комментарий
18.01.2026 22:40 Ответить
"Кожен - коваль свого щастя ." От тільки один вчиться кувати , а інший пальця приб'є і потім усе життя скавчить
показать весь комментарий
18.01.2026 23:25 Ответить
Хто буде підвозити і обслуговувати? За 4 роки війни можна було створити паралельну армію мобілізованих для обслуговування критичної інфраструктури: або в окопи і штурми, або під вогнем забезпечуєш виживання тилу.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:13 Ответить
Коли у тилу патронів немає - тобі на передову багато дадуть ? Так і тут . Ти не зрозумів у чому суть - людина про те що кожному у окопі власний автомат , а ти про те що не потрібно тобі автомата , хтось прибіжить і за тебе відіб'ється .
показать весь комментарий
18.01.2026 23:29 Ответить
Це ти не зрозумів мого допису. З урахуванням виїхавших, у нас зараз десь мільйонів 20 працездатного населення. З них безпосередньо на фронті мільйон. А чим займається решта, в тилу? Так, частина працює у вкрай необхідних галузях, але впевнений, що все ж можна винайти необхідну кількість людей для критичної інфраструктури (тих, хто буде ремонтувати в екстремальних умовах, або відстрілюватися від 'шахедів), нехай і примусово із застосуванням військової дисципліни (щодо останнього, то маю особистий незабутній досвід як то ремонтувати електронні блоки в полі у 30-градусний мороз, підсвічуючи акумуляторною переносною, в режимі 'підеш спати, коли закінчиш (цієї доби чи якоїсь іншої) - так це в армії, принаймні колись, працювало).
показать весь комментарий
19.01.2026 00:00 Ответить
Или снова Кличко виноват будет?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:34 Ответить
зеленській 🤡 давай до АЕС , персональною д* полю відбивайся , торчок конченний !!!.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:34 Ответить
а що ти провів, чьмо йбане?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:36 Ответить
Що там розвідувати, коли всі АЕС ще за СРСР побудовані?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:37 Ответить
Питання просте - ти по Україні їздиш , чи далі тренажерки на печерську носа не висуваєш ? Бо якби їздив , то може б таки бачив що деякі підстанції таки мають захист .
показать весь комментарий
18.01.2026 21:45 Ответить
Проти ішакеда ще може і мають, а проти півтони "іскандера", і тим більше проти майже тони пончикової балістики - маю сумнів.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:46 Ответить
Ще раз - далі Києва десь був ?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:48 Ответить
Я з Одеси. І бачив результати влучань ішакєдов у захищені трансформатори.
Мінімізує, але не виключає пошкоджень.
І бачив результати влучання балістики у бетонні споруди. Руйнує аж бігом.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:05 Ответить
Гарне місто , важко вам , але кому зараз легко . Я не з Одеси і трішки сюдой-тудой мотаюся , маю можливість не тільки триндіти , а і бачити де що таки роблять . Після того як по першому разу поприлітало таки почухалися і з минулого року трансформатори головні почали ховати , причому досить солідно так , не від дронів . Це не так просто , бо там зрідні єгипетським пірамідам зводиться , от де не встигли - кацапи узори і знімають , а"хохли" їм у цьому іще і допомагають .
показать весь комментарий
18.01.2026 22:12 Ответить
Залишається лише сподіватись на краще.
Бо бити будуть і дронами, і балістикою.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:20 Ответить
Ні , тут , на жаль , не сподіватися потрібно , а негайно реагувати , ну а у нас із цим проблема - ще у 2023 здається нам більше сотні потужних станцій європейці передали , але навіть минулого року з них встановили одиниці . З цього приводу були неодноразові репортажі про пару міст де це місцева влада зробила . Туреччина пропонувала свої послуги з енергопостачання , у них такі установки на суднах встановлені , щось не чув щоб хоч у вас таку задіяли ((( Ну і тут нам варто було вже замовити давним давно мобільні ядерні енергоустановки у США якщо не хочемо завтра керосином світити.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:47 Ответить
Вже маємо що маємо. Пізно пити той "Боржомі", коли не сьогодні, так завтра в'їбуть.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:49 Ответить
Не сци в компот , не вперше . Що там у вас , попи Преображенський відремонтували чи ні ?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:51 Ответить
Давно в центрі не був, але щось там копирсались підари, осваівалі якісь там міжнародні гранти (на аж ніяк не пам'ятку якоїсь там архітектури, бо новодєл, курва), і це замість того, щоб відремонтувати приміщення "Музею цікавої науки", що вже третій рік на проспекті Шевченка стоїть роздовбаний, разом з "Таврією" біля "Політеха" (бо в "Аркадії", де він зараз, йому явно не місце). Нах та наука, попи важливіші.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:54 Ответить
Так там же італійці гроші обіцяли , тому використати можна тільки за призначенням .
показать весь комментарий
18.01.2026 23:04 Ответить
Так, цільова пожертва. Прикро, що її вирішили зробити мАцковським попам, замість того, щоб підняти хоч і приватну, але корисну справу - інтерактивний науковий атракціон.
Розумію, чому: і релігія, і споруда примітна (шпиль стирчить як хєр посеред міста, з Поскоту видно). Суто психологічний момент, бо у русні на своє кубло грошей завжди знайдеться.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:09 Ответить
Справа в тому, що балістика в принципі не має високої точності (згідно фізиці польоту). Тому звичайно від прямого влучання захиститися важко, але не факт що воно буде
показать весь комментарий
18.01.2026 23:17 Ответить
Лєщенко на щміну вийшов?Чи найєм?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:55 Ответить
Bogdan , ти Деніс ? І що таке щміна ? ((
показать весь комментарий
18.01.2026 22:03 Ответить
Та ні,то петров лідора нації відмиває.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:15 Ответить
То що таке щміна ? ((
показать весь комментарий
18.01.2026 22:48 Ответить
Ага, товариш дзвонив, проживає на Полтавщині, електрику по півтори години дають.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:37 Ответить
Ну от бачиш , а у тебе все нормально , тільки на товариша і посилаєшся (( На Київщині те саме , а може і гірше . Що ти хотів пояснити коли "свого товариша" приліпив ?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:47 Ответить
Я просто не дописав. В статті пишеться:Також значний обсяг робіт виконано на Полтавщині та в Одеській області для стабілізації енергосистеми. Так товариш і каже, що до виконання робіт давали по 2-3 години, а після виконання по півтори. То, що ж тоді за роботи виконали?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:56 Ответить
Поясню дуже просто - коли десь "виконували обсяг робіт ", то твоєму товаришеві скидали енергію "за себе і того хлопця " , як відновили мережу , то почали розподіляти частково тому у кого три доби чи тиждень взагалі не було коли у товариша було по 3 години (( Зараз генерація тільки від АЕС , її подачу вручну регулюють , більше її не буде , може бути тільки менше коли енергоблок знижує потужність .
показать весь комментарий
18.01.2026 23:02 Ответить
Зебіли, ви довірили і отдали в повне розпорядження квартальному блазню аес країни. Ви тепер розумієте, що ви психічно хворі?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:41 Ответить
Теперь он получает разведданные прямо с путинского стола,какой прогресс
показать весь комментарий
18.01.2026 21:45 Ответить
Геть ішака тупорилого!
показать весь комментарий
18.01.2026 21:45 Ответить
Гідрант сподівається на допомогу путіна у знищенні українців.
показать весь комментарий
18.01.2026 21:49 Ответить
Так де все таки баканов?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:56 Ответить
І які твої дії,тєрпіла? Знову клянчити ППО?
показать весь комментарий
18.01.2026 21:57 Ответить
Кличко винен?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:01 Ответить
Краще б ти подох, оманський зрадник
показать весь комментарий
18.01.2026 22:02 Ответить
Чому курська аес подає енергію?(((
показать весь комментарий
18.01.2026 22:03 Ответить
Тому що подають Рівненська , Хмельницька і Південноукраїнська . Ти проти такого стану речей ?
показать весь комментарий
18.01.2026 22:06 Ответить
Ти думаєш москалі нас жаліють,бо ми курську не відключили?))А може ще й скажеш ,що ***** так робить,бо Зеленський його чимось образив?))))
показать весь комментарий
18.01.2026 22:26 Ответить
Я десь написав що кацапи когось жаліють ? )) Попасти у розподільчу станцію АЕС навіть простіше аніж у таку саму на ТЕС , бо вона потужніша , а це означає що більша . Який висновок - кацапи таки підсцикують трішки з цього приводу , а от коли ми влупимо першими , то навіть трумп пустить скупу кацапську сльозу ((((
показать весь комментарий
18.01.2026 22:31 Ответить
На підоросії 10 АЕС. Багато цілей для ПОТУЖНОЇ відповіді
показать весь комментарий
18.01.2026 22:05 Ответить
Під час удару росії 5 жовтня 2025 року, зафіксовали проліт мінімум 3-х розвідувальних супутників Китаю над https://militarnyi.com/uk/articles/kytajski-rozviduvalni-suputnyky-nad-**********-pid-chas-rosijskogo-udaru-zafiksovaly-prolit-minimum-troh-nad-zahodom-********/#google_vignette Україною
Зокрема, над Львовом було зафіксовано проліт супутників серії Yaogan 33: https://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=47302&lat=49.842&lng=24.0316&loc=%d0%9b%d1%8c%d0%b2%d1%96%d0%b2&alt=0&tz=EET Yaogan 33, https://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=57797 Yaogan 33-03 таhttps://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=57958 Yaogan 33-04, які пролетіли загалом 9 разів над регіоном з 00:00 до приблизно 11:30 ранку.
Пізніше, приблизно о 6-й годині ранку, у регіон увійшов оптичний розвідувальний супутник https://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=48340&lat=49.842&lng=24.0316&loc=%d0%9b%d1%8c%d0%b2%d1%96%d0%b2&alt=0&tz=EET&showall=t Yaogan 34. Він здійснить 7 витків над регіоном впродовж 5 жовтня.
Варто зазначити, що китайські розвідувальні супутники пролітають не тільки над західними регіонами України. Загалом орбітальні параметри дозволяють здійснювати роботу над Україною понад 60 різнотипним супутникам серії Yaogan. Вони можуть виконувати оптичну, радіолокаційну та радіоелектронну розвідку.
Супутники цієї серії розміщуються на низьких орбітах на висоті близько 700 кілометрі. Це дозволяє їм робити повний оберт навколо планети приблизно кожні 90 хвилин.https://militarnyi.com/wp-content/uploads/2025/10/SHablon-2-Tg-2025-10-05T123443.594-1024x768.png https://militarnyi.com/wp-content/uploads/2025/10/SHablon-2-Tg-2025-10-05T123443.594-1024x768.png https://militarnyi.com/wp-content/uploads/2025/10/SHablon-2-Tg-2025-10-05T123443.594-1024x768.png Розвідувальний супутник "Yaogan 8" над Дніпром, близько 10 години ранку 5 жовтня 2025 року. Фото Мілітарний, моніторинговий сервіс n2yo.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:15 Ответить
Та і ми теж західними супутниками послуговуємось. IceEye, наприклад.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:39 Ответить
Це нас попереджає до чого готуватись. Влади у нас нема.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:20 Ответить
россия пытается, а ты черт уже нанес с Миндичем.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:22 Ответить
показать весь комментарий
18.01.2026 22:49 Ответить
Найбільша шкода Україні сидить вже 7 рік рік в кріслі президента і завдає психічної шкоди своїми незламно-потужніми відосиками, це паразит який паразитує на країні.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:52 Ответить
Світу зараз не до цього, усі пепеключились на "битву" за Гренландію, яку намагається влаштувати один хворий на всю голову дід.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:12 Ответить
Може частіше "двушку на маскву" відправляти?
показать весь комментарий
18.01.2026 23:16 Ответить
Ось прямо зараз виглядаю в Київське своє вікно: 'Ну і навіщо там працює вуличне освітлення, причому в повному обсязі (хоча можна і повикручувати лампи на двох стовпах з трьох)?'. Якщо вже така енергетична скрута, то треба по крихтах збирати економію всюди, де тільки можливо.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:34 Ответить
Зєля нехай потратить крадені гроші на ППО, вони йому всерівно не пригодяться
показать весь комментарий
18.01.2026 23:38 Ответить
Принаймні треба оголосити офіційно, що Україна не збирається рятувати світ власним коштом від можливих нових 'чорнобилів' внаслідок російських ударів. А тому ми не будемо превентивно зупиняти енергоблоки чи знижувати потужність в очікуванні їхніх ударів. Якщо все ж таки влучать, то буде те, що буде. А потім ми у відповідь вдаримо так само по Курській, Воронезькій і взагалі, куди дістанемо. Путлер шантажує Захід ядерним апокаліпсисом? То нехай і нас бояться так само. Треба піднімати ставки до межі: або світ скочується до третьої світової, або примушує Москву все це припинити.
показать весь комментарий
18.01.2026 23:44 Ответить