10210 посетителей онлайн

Группа гражданских напала на военных ТЦК в Одессе: есть пострадавшие

В Одессе группа мужчин напала на военных ТЦК, пострадавшие в больнице

В воскресенье, 15 февраля, в Одессе во время проверки документов группа гражданских напала на военнослужащих ТЦК и СП. Против военных применили слезоточивые вещества и физическую силу.

Об этом в соцсети Facebook сообщил Одесский областной ТЦК и СП, информирует Цензор.НЕТ.

Детали инцидента

В терцентре рассказали, что во время мероприятий по проверке военно-учетных документов и сопровождению мужчины, нарушившего правила воинского учета, в районный ТЦК группа военнослужащих подверглась агрессии со стороны гражданских лиц.

"Вместо выполнения законных требований представителей Вооруженных Сил Украины, толпа прибегла к массовому препятствованию государственной деятельности в сфере мобилизационной подготовки", - заявили в ведомстве.

В ТЦК рассказали, что против военнослужащих применили слезоточивые вещества и физическую силу. В результате противоправных действий личный состав группы оповещения получил телесные повреждения различной степени тяжести и химические ожоги роговицы глаз.

Пострадавшие военнослужащие госпитализированы. Также нападавшие повредили служебный автомобиль и средства видеофиксации.

"Действия лиц, участвовавших в нападении, подпадают под признаки тяжких преступлений, предусмотренных Уголовным кодексом Украины. Руководство Одесского областного ТЦК и СП инициирует неотложное ходатайство перед правоохранительными органами о привлечении к ответственности максимально широкого круга участников инцидента в соответствии с самыми строгими санкциями законодательства", - говорится в заявлении.

Топ комментарии
+24
Як там писав Дніпропетровський ОТЦК: застосував газовий балончик "з метою запобігання поширенню маніпулятивної та недостовірної інформації"
показать весь комментарий
15.02.2026 22:27 Ответить
+23
<<та супроводження чоловіка, який порушив правила військового обліку, до районного ТЦК<<
Дії законні?
Може вони викрали людину з вулиці, та отримали за це пи**ди?
показать весь комментарий
15.02.2026 22:25 Ответить
+20
Цікаво все таки уточнити - то були військовослужбовці чи робітники тцк? Чи просто група чоловіків у мисливському камуфляжі, без знаків розпізнавання, в намордниках?
показать весь комментарий
15.02.2026 22:36 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Ти, гуморист, бува не з 95-го "кварталу"?
показать весь комментарий
16.02.2026 08:21 Ответить
А ст.65 де?
показать весь комментарий
16.02.2026 08:15 Ответить
Ти ж і є той ********** який ховається в підвалі від фронту, і ще й при цьому верещить заклики до масових вбивств українців, але це все лиш до тих пір поки в двері твого підвальчику не постукають.
показать весь комментарий
16.02.2026 07:34 Ответить
О, бачу, аргументи закінчилися, і ти перейшов на мову підворіття? Типово. Коли в голові порожньо, починається "гавкання" про нори та труси. Судячи з твого лексикону, єдине, що ти реально бачив у житті - це чергу за пивом, а не бліндаж...... Але методичка про "піндосів" та "звєздастих" ще з радянських часів у тебе в дирявому мізку застрягла міцно - ти б ще про "загниваючий Захід" щось бовкнув для повного набору "совкового експерта"......
Чуєш, "стратег", якщо ти такий "окопний герой", то що ж ти робиш у коментарях посеред дня? Чи в тебе спецзавдання - воювати з монітором, поки інші справу роблять? Справжні бійці, які пройшли пекло, не кидаються фразами "ти з ним не совався" і не закликають до розстрілів своїх же. Вони знають ціну життя, а ти просто намагаєшся прикрити свою тупість і агресивну обмеженість чужою кров'ю....Бо бачу, що твій патріотизм закінчується якраз там, де починається кнопка "надіслати". В реальності за такі слова швидко пояснюють, хто тут "утирок", тому твій максимум - хамити в мережі. Поки ти вираховуєш, хто в яких кальсонах сидить, світ іде вперед, а ти так і лишаєшся в своїй агресивній бульбашці. Навчися спочатку розмовляти як людина, а потім пробуй відкривати рота про честь......
Продовжуй, "воїн кнопочний", твоя жовч - найкращий доказ того, що я влучив у саму ціль. Нам дуже "важлива" думка героя віртуальних окопів. Відпочивай.....
показать весь комментарий
16.02.2026 07:32 Ответить
"А дальше что? Дальше ваши рыжие кудри примелькаются, и вас просто начнут бить." (с)
показать весь комментарий
16.02.2026 07:24 Ответить
++. Монобільшість, авторитарне управління країною. Приймай закони, дій згідно Закону. Так ні, треба людей на вулицях виловлювати, як худобу. Мобілізація проводиться максимально по *********. Гірше вже неможливо
показать весь комментарий
16.02.2026 07:11 Ответить
Ні. Обмеження Конституції в умовах воєнного або надзвичайного стану можна ввести тільки прийняттям Закону. Зараз Конституція діє у повному обсязі...
показать весь комментарий
16.02.2026 07:03 Ответить
А тепер слухай сюди, йолопе : бачу, копіпаст із Вікіпедії - це межа твоїх інтелектуальних потужностей? Вражає. ПРосто немає слів... Тобі, мабуть, здається, що якщо ти виділив текст жирним, то твій рівень IQ автоматично піднявся вище кімнатної температури? Але мушу тебе розчарувати: ефект тут абсолютно прямо протилежний.....
Слухай сюди, ти ,, диванний експерте'' з гугл-транслейтом замість мізків. Коли ти цитуєш функції Нацгвардії, ти хоча б на секунду замислювався, що таке ,,заходи національної оборони'' або ,,громадська безпека'' у правовій державі? Ні? Чи твій мозок настільки звик до рабської логіки, що поняття ,,захист'' для тебе - це лише можливість когось ,,пакувати''?
Для таких dovboiobiv як ти, або хто просто народився з альтернативним мисленням, пояснюю як хворій на всю голову дитині:
Присяга: Кожен гвардієць National Guard Oath присягає ,,підтримувати та захищати Конституцію Сполучених Штатів''. Не губернатора, не ,,пайку'', а Конституцію - документ, який і є фундаментом прав людини.
Конституційні права: Коли Нацгвардія США захищає право на протест (або стримує мародерів, щоб ті не порушували права інших громадян на власність і життя) - це і є захист конституційного ладу. Дійшло тобі заторможене чи ні? І ще раз про Твої хворі фантазії про ,,пакування": Твоє вологе бажання бачити в Нацгвардії каральний загін для ,,ліквідації" лише показує твою латентну тягу до диктатури. В США Нацгвардія обмежена законом Posse Comitatus Act, який забороняє використовувати федеральні війська для цивільного правопорядку без надзвичайних підстав. Але ж звідки тобі про це убогому і придуркуваптому знати? Ти ж обмежене зупинився вже на першому абзаці Вікіпедії.....
Тож, поки ти не захлинувся власною жовчю, спробуй усвідомити: те, що ти навчився складати букви у слова, ще не робить тебе знавцем права. Ти виглядаєш як дитина, яка вкрала татові окуляри й думає, що тепер вона професор......
Тобі ще ,,пояснення потрібні'', чи підеш далі вивчати світ через дзеркало, де ти єдиний, хто вважає себе розумним?
показать весь комментарий
16.02.2026 06:59 Ответить
бо вони хохли
сам же написав
показать весь комментарий
16.02.2026 06:58 Ответить
це цитата, дурень
показать весь комментарий
16.02.2026 06:56 Ответить
О, бачу, ми маємо справу зі справжнім поціновувачем ,,міцної руки'' та вуличного регбі у виконанні людей у пікселі? Як мило. Спеціально для тих, хто вважає, що Конституція - це назва туалетного паперу, а права людини - це щось із меню веганського кафе, пояснюю на пальцях (поки їх вам ще не ,,заломили'' за вихід за хлібом).Коротка інструкція: Як не переплутати військкома з Богом.... Слухайте уважно, бо два рази повторювати не буду (хоча представники ТЦК, яких ви так обожнюєте, зазвичай саме так і роблять - одразу до діла, тобто до буса).
Повноваження ТЦК закінчуються там, де починається ваш здоровий глузд. Максимум, на що здатний ,,грізний воїн паперового фронту'' згідно з законом - це вручити вам повістку та з розумним виглядом подивитися у ваш військовий квиток. І ВСЕ !!! На цьому магія закінчується. Закон України ,,Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію'' не наділяв їх суперсилою викрадати людей серед білого дня.Затримання - це не для любителів. Якщо вас крутять, пакують і намагаються запхати в ,,бусик'' люди в камуфляжі без поліції - це не ,,мобілізаційні заходи'', це кримінальне правопорушення (незаконне позбавлення волі). Право на адміністративне затримання мають виключно працівники поліції, і то лише якщо ви вже ,,зірка'' в базі розшуку за порушення обліку.ТЦК - це не каральний загін ,,Безумного Макса''. Вони не мають права вибивати з вас дух, викручувати кінцівки або влаштовувати безкоштовне таксі до найближчого підвалу. Так доходить чи ні? Якщо ні, то щоб дійшло ,приведу Порівняння для особо обдарованих і для тих тих, хто ще досі в танку (або в бусику) :
Уявіть собі звичайний тролейбус. Ви заходите, а там - контролер. Вишуканий, суворий, з бейджиком.Його робота: перевірити ваш квиток.Якщо квитка немає: він може виписати вам штраф. Ну, максимум - попросити вийти на наступній зупинці.
А тепер уявіть, що цей контролер раптом вирішує, що він - агент 007. Оскільки у вас немає квитка, він починає гамселити вас по нирках, крутити руки, викликає пацанів на чорному ..Віто'' і силоміць пхає вас туди, щоб ви відпрацювали вартість проїзду на рудниках.....
Звучить як марення божевільного? Саме так виглядає ваше схвалення свавілля ТЦК. Контролер не може бути спецназом лише тому, що йому дуже хочеться виконати план. Так само і ТЦК не може бути судом, слідством і катом в одній особі.......
Тож, якщо ви так сильно любите цей ,,силовий фітнес'' на вулицях, можливо, вам варто перевірити, чи не затісно сидить ваша власна кепка? Бо коли завтра заломять руки вам (просто тому, що ви ,,схожі на ухилянта''), я впевнений що ви першим же будете кричати і волати про своі права, про які зараз так весело забуваєте.......
показать весь комментарий
16.02.2026 06:33 Ответить
Забула дописати - добрiй та людянiй соціальній підтримці.
показать весь комментарий
16.02.2026 05:43 Ответить
Ого, який радикальний підхід! Одразу видно - пише людина, яка вже стоїть у черзі до ТЦК, щоб особисто очолити цей "розстрільний загін", а не просто гріє стілець перед монітором. Чи ваш бронежилет настільки важкий, що заважає дійти до військкомату? І чому тільки розстрілювати? Давайте вже одразу запровадимо гладіаторські бої на виживання у прямому ефірі, а ви будете головним суддею з безпечного місця за кордоном (або з глибокого тилу). Ви ж саме таку "європейську" Україну будуєте у своїх фантазіях?
показать весь комментарий
16.02.2026 05:42 Ответить
О, фахівець з американського права підтягнувся..... Дуже цікаве порівняння з США! Мабуть, ви пропустили ту частину, де в США Нацгвардія не пакує людей у буси серед вулиці, а захищає конституційні права людини а не порушує іх. Але навіщо вам такі дрібниці, коли хочеться просто постріляти у співгромадян, правда?
показать весь комментарий
16.02.2026 05:37 Ответить
Ти синок навіть не здогадуєшся, що б з тобою робили, іще не вечір.
показать весь комментарий
16.02.2026 05:09 Ответить
А, Валєра, ну тоді все зрозуміло.
показать весь комментарий
16.02.2026 05:07 Ответить
*********** пояснюе.
1. Ну от и хорошо. 2. Ты невнимательный, Валера. Я писал не про воинскую часть, а про склад. Площадку хранения, на то время, уже раскуроченных танков. Развивай внимание. Кстати, освобождение Красноармейская это первая операция нашего "спец приза" как тогда, по незнанию, их называли кацапы. 3. "Что я жизнь учил не по учебникам Ютубу" Сам участия не принимал, врать не буду. Но находился рядом и присутствовал когда Семенченко (тогда ещё не клоун) учил любить Украину и принимал присягу у великоновоселковских ментов. А 'Днепр'? Так их база с 14-го, до расформирования в Нескучном стояла. Это несколько южнее от описанных вами мест. Или в ваших Ютубах такого не показывали?
"Спец приз" - спец призначиннець
показать весь комментарий
16.02.2026 04:47 Ответить
Це ж і є кацапський підар, який все до чого додумався це ходити вбивати українців.До речі місцева адміністрація завжди толерує закл'ики до масових вбивств цивільних українців.
показать весь комментарий
16.02.2026 03:44 Ответить
Головою вдарився?
показать весь комментарий
16.02.2026 02:50 Ответить
Ще раз перечитай мій коментар, і потім роби висновки чи погоджуюсь я чи ні.
Раз ти ніде не працюєш, то значить ти такий же ухилянт. Піди мобілізуйся, принеси користь країні.
показать весь комментарий
16.02.2026 02:40 Ответить
Пане мошко, а про це чому не згадуєте?
Ілі ета другоє?

Стаття 65:


Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, а також шанування її державних символів (прапора, герба, гімну) є обов'язком громадян. Також передбачено проходження військової служби відповідно до закону.
показать весь комментарий
16.02.2026 02:13 Ответить
Видайте нарешті для самозахисту вогнепальну зброю ветеранам, які після важких поранень служать у соціальній підтримці.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:55 Ответить
Яке ти убоге. Перш ніж створювати нацгвардію як США, треба щоб хоча б закони працювали як США, і поліцейські були як в них, тобто знали закон і діяли згідно нього.
Де ти працюєш убогий?
показать весь комментарий
16.02.2026 01:54 Ответить
О, пішла політика "потужних воїнів штурмовиків вагітних пенсів", хто не згідний той кацап. Злився значить.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:35 Ответить
А кого ти зрадив,що виліз?
показать весь комментарий
16.02.2026 01:31 Ответить
чому одразу колаборанти...
...може просто два загони хоробрих ТЦКашків намагалися бусифікувати один одного...

так би мовити дружій вогонь
показать весь комментарий
16.02.2026 01:28 Ответить
Ти в тупу ігноруєш пропозиції. Я ж тобі пропоную мобілізуватись (чи перевестись) в тцк. А де ти взагалі працюєш? І чого на добровільних тільки?
показать весь комментарий
16.02.2026 01:23 Ответить
Не мають права представники ТЦК затримувати і обмежувати свободу людини!Це право є у поліції за певних умов.Тобі просте питання,чому цим не займається поліція?Відео не буде,як завжди .
показать весь комментарий
16.02.2026 01:01 Ответить
До чого тут "повноваження", йди в тцк на відлов і будеш мати. Там таких як ти і набирають. Скажи що хочеш ловити "ухилянтів". В чому проблема?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:55 Ответить
То йди в тцк. Покажи як треба.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:49 Ответить
Ахаха. Напала раша, крадуть міндічі, прокурори з інвалідностями, в поліцію йдуть заради броні і ще купа трешу повʼязаного з корупцією. Але винні блд міфічні ухилянти. Яке горе вони принесли?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:43 Ответить
Зрозуміло, чому влада забороняє громадянам носіння короткоствольної зброї - чисельність так званих оповіщувачів за кілька місяців зменшилась би як мінімум у двоє, тим більше сьогодні середньостатистичного оповіщувача неможливо відрізнити від бурята - лице заховане маскою, одяг без будь-яких опізнавальних знаків, методи оповіщення аналогічні до тих, які застосовують буряти
показать весь комментарий
16.02.2026 00:41 Ответить
Так ти сам до неї закликаєш, коли кажеш про ростріли. Чи думаєш що будеш ходити і стріляти безперешкодно? Рано чи пізно прилетить і тобі.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:40 Ответить
"Нереформовані ТЦК та СП, які перетворилися на концтабори, корупційні анклави з відлову людей для галочки та прейскурантом на уникнення бути відловленим. У той же час - відсутність заперечень (!) Генштабу щодо відкриття кордонів для молоді до 24 років."

Народний депутат України Мар'яна Безугла
показать весь комментарий
16.02.2026 00:37 Ответить
Скільки, по-твоєму, таких "злочинців" в Україні?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:31 Ответить
Умка, касса ще відчинена?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:29 Ответить
Твій предок поліцаєм у німців працював,українців розстрілював?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:28 Ответить
якщо представники ТЦК були не в масках, із знаками розпізнавання, у них був наказ коменданта на них виписаний, то 100% цивільні скоїли злочин. чекаємо відео з бодікамер, де ТЦКашніки пред'явили свої документи і були без масок, щоб можна було банально звірити фотку в посвідченні з обличчам.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:20 Ответить
Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4239 статтями 24, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4242 25, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4247 27, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4250 28, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4253 29, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4291 40, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4320 47, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4331 51, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4334 52, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4348 55, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4355 56, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4356 57, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4359 58, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4363 59, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4369 60, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4371 61, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4373 62, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4378 63 цієї Конституції.

Статей 17 і 19 у переліку необмежуваних під час воєнного стану немає.
А от що стосується статей 28 і 29, для цього в складі патруля має бути поліцейський. Він може затримувати.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:19 Ответить
Ого! Який ти герой! Справжній воїн! Сильний та сміливий! 😂
показать весь комментарий
16.02.2026 00:15 Ответить
пакують всіх. не бреши.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:14 Ответить
Я згадую сюжет 2014 року з Покровська. Тоді будівлю міськради.....


- А вот у меня на фронте интересный случай вышел. Мы как раз под Курском стояли...
- Во заливает! На фронте! Тебя сегодня как с лестницы башкой скинули, так тебе и вторая половина отказала!..
Валера. До 16-го года Покровска не было. Красноармейск -да. Там большой склад танков танковых корпусов находился
показать весь комментарий
15.02.2026 23:58 Ответить
Ні, не вгадав. Я можу виконувати вироки, якщо в когось рука не піднімається. Треба тільки законну підставу.
показать весь комментарий
15.02.2026 23:56 Ответить
Ні, він хоче, щоб хтось інший їх вбивав, в він, мамина черешенька, буде про це лише в інтернеті читати і гиготіти )
показать весь комментарий
15.02.2026 23:53 Ответить
В цьому сенсі. Так це не заборона, це стадний рефлекс.
показать весь комментарий
15.02.2026 23:48 Ответить
То йди вбивай. Хтось заважає?
показать весь комментарий
15.02.2026 23:45 Ответить
Ізя . ти ст. 65 КУ знаєш? Ні? так вчи
показать весь комментарий
15.02.2026 23:45 Ответить
Медійно заборонили фактично.Його ніхто не цитує,в публічному просторі.Раніше цитували.Причому офіційні особи.
показать весь комментарий
15.02.2026 23:44 Ответить
Що значить заборонили? Заборонили читати, цитувати, згадувати? Що за маячня...?
показать весь комментарий
15.02.2026 23:42 Ответить
артист. Ти яким язіком спілкуешся? Мокшано - бурятським, чи касабським сленгом?
показать весь комментарий
15.02.2026 23:42 Ответить
"відкрий для них кордон" - ? Ти тупий? Я хочу щоб їх вбивали. Ще раз написати?
показать весь комментарий
15.02.2026 23:40 Ответить
Зовсім жадібна ОПа стала,навіть не виділила коштів на сотню ботів
показать весь комментарий
15.02.2026 23:36 Ответить
Зато как паржом
показать весь комментарий
15.02.2026 23:33 Ответить
Булгакова заборонили ж.Але ця повість,що він написав,підходить напевно на всі часи.В нас тих шарікових багато.Не хочу навіть писати де саме.
показать весь комментарий
15.02.2026 23:33 Ответить
Це сторінка ТЦК ? Невже скарга? Відлови не вічні, а пам'ять на обличчя вічна...
показать весь комментарий
15.02.2026 23:31 Ответить
Так в наших вибивають підписи.Чим вони кращі? Чи наші мають голови відрізати,щоб зрівнятися?
показать весь комментарий
15.02.2026 23:29 Ответить
Якщо не хочеш, щоб вони ходили з тобою по вулиці, то відкрий для них кордон. І їх як вітром здує ) будеш перший хлопець на селі на пустих вулицях ))
показать весь комментарий
15.02.2026 23:28 Ответить
Страница 2 из 3